مقایسه A55 و Poco F5

مقایسه A55 و Poco F5 زمانی عجیب‌تره که بدونید یه گوشی پرچمدار داره با یه گوشی میان رده رقابت می‌کنه! اما بخاطر قیمت‌های نسبتاً نزدیک گوشی‌های A55 سامسونگ و Poco F5 شیائومی، این دو گوشی به رقبای سرسختی برای هم تبدیل شدن. گوشی پوکو F5‌ شیائومی در اردیبهشت 1402 معرفی شده و گوشی A55 ، اواخر اسفند همون سال به عنوان اولین گوشی‌ سال جدید سامسونگ رونمایی شد. هر دو مدل پردازنده‌های قدرتمندی دارن، دوربین‌هاشون باکیفیته، از قابلیت شارژ فوق سریع پشتیبانی می‌کنن و طراحی کلاسیک دارن. همین شباهت‌ها باعث شده انتخاب بین این دو گوشی سخت بشه. با ما همراه باشید تا ویژگی‌های مختلف این دو گوشی رو با هم مقایسه کنیم و ببینیم در مقایسه A55 و Poco F5 کدوم ارزش خرید بیشتری داره؟

 

مقایسه A55 و Poco F5 از نظر طراحی و کیفیت بدنه

گوشی‌های A55 سامسونگ و پوکو F5 طراحی کلاسیک دارن و این یعنی المان یا شکل و شمایل عجیب غریبی روی بدنه، دوربین و فریم این گوشی‌های دیده نمیشه. گوشی Poco F5 پرچمدار سری F پوکو محسوب میشه و مثل همیشه از ترندهای روز طراحی دنیا استفاده کرده. چیدمان خاص دوربین‌ها، بدنه و فریم یکدست و گرد بودن لبه‌های این گوشی تا حدودی نشون میده که از ترندهای سال 2022 و 2023 الگوبرداری کرده.

پوکو F5 در رنگ‌های مشکی، آبی و سفید تولید شده که در زیر می‌تونین رنگ بندیش رو ببینین.

مقایسه A55 و Poco F5 از نظر طراحی

در طرف مقابل، گوشی جدید A55 سامسونگ قرار داره که از جدیدترین ترندهای طراحی بهره برده. می‌تونید این موضوع رو در شکل خاص طراحی فریم و بدنه این گوشی ببینید. سامسونگ لبه‌های این گوشی رو نسبتاً تخت طراحی کرده تا شباهت ریزی به گوشی‌های آیفون داشته باشه. از طرف دیگه، طراحی عضلانی فریم، باعث شده این گوشی حالت اسپرت به خودش بگیره. چیدمان خطی و زیر هم دوربین‌های A55 شما رو به یاد گوشی‌های پرچمدار سامسونگ میندازه و به همین دلیل محبوبیتش هم بیشتر شده.

گوشی A55 سامسونگ در رنگ‌های آبی یخی، نیلی، خاکستری و زرد لیمویی تولید شده که رنگ‌بندیش تو تصویر زیر مشخصه.

مقایسه رنگ بندی A55 و Poco F5

به طور کلی، طراحی هر دو گوشی به سبک جدید انجام شده، ولی گوشی A55 با طراحی لبه‌های نسبتا تخت، شکل مدرن‌تری داره و با ترندهای سال سازگارتره. با این حال، هر دو گوشی طراحی کلاسیک دارن و برای کسایی که دنبال گوشی‌های شبیه پرچمدارهای سامسونگ و آیفون هستن مناسبن.

 

کیفیت بدنه

در مقایسه A55 و Poco F5 از نظر کیفیت بدنه به نتایج جالبی رسیدیم. کمپانی شیائومی بدنه و فریم گوشی پوکو اف 5 رو از پلاستیک ساخته و همین موضوع باعث شده وزن این گوشی حدود 30 گرم سبک‌تر از گوشی A55 سامسونگ باشه. البته طراحی این گوشی به گونه‌ای انجام شده که ضخامت و عرض کمتری نسبت به A55 داره و میشه گفت به لطف وزن کم و اندازه کوچیک‌تر، گوشی Poco F5 راحت‌تر توی دست جای می‌گیره و میشه باهاش کار کرد.

مقایسه کیفیت بدنه A55 و Poco F5

اما در طرف مقابل، سامسونگ برای گوشی میانرده‌ش از آلومینیوم برای ساخت فریم استفاده کرده تا مقاومتش برابر خط و خش و ضربه بیشتر باشه. این گوشی قاب پشت شیشه‌ای داره که تا چند سال قبل فقط روی گوشی‌های پرچمدار و خیلی گرون قیمت قرار داده میشد. باید اشاره کنیم که روی این قاب شیشه‌ای A55 محافظ گوریلا گلس کشیده شده تا به راحتی آسیب نبینه.

بنابراین باید گفت که کیفیت بدنه و فریم گوشی A55 سامسونگ یه سر و گردن بالاتر از کیفیت بدنه گوشی پوکو F5 هست. این موضوع زمانی عجیب‌تر میشه که بدونید گوشی Poco F5 به عنوان پرچمدار سری F محسوب میشه ولی سامسونگ A55 فقط یه گوشی میان رده‌ست!

 

استانداردهای محافظتی

عجیبه که شرکت شیائومی برای گوشی پرچمدار پوکو اف ۵ از استاندارد محافظتی خوبی استفاده نکرده. در واقع این گوشی فقط تونسته گواهینامه IP53 رو دریافت کنه که استاندارد بالایی محسوب نمیشه. این گوشی فقط برابر قطرات باران و گرد و غبار مقاومه و در دسته گوشی‌های ضدآب قرار نمی‌گیره که یه امتیاز منفی بزرگ براشه. اما در طرف مقابل، گوشی میان رده سامسونگ A55 تونسته گواهینامه IP67 رو دریافت کنه که یعنی ضدآبه و تا نیم ساعت توی عمق 1 متری آب سالم میمونه. بنابراین از نظر استاندارد محافظتی گوشی A55 دست بالاتر رو داره.

مقایسه A55 و Poco F5 از نظر صفحه نمایش

از نظر صفحه نمایش باید گفت که این دو گوشی شباهت زیادی به هم دارن. شرکت شیائومی برای Poco F5 از نمایشگر 6.67 اینچی AMOLED استفاده کرده که می‌تونه تا 68 میلیارد رنگ رو نشون بده و از نرخ تازه‌سازی 120 هرتزی پشتیبانی می‌کنه؛ این یعنی با این گوشی می‌تونید بازی‌های سنگین موبایلی رو انجام بدید و خبری از تاخیر در نمایش تصاویر نباشه. این قابلیت روی صفحه نمایش 6.6 اینچی گوشی A55 سامسونگ هم وجود داره. نمایشگر A55 از نوع Super AMOLED هست و از نظر تکنولوژی یه کلاس بالاتر از نمایشگر پوکو کار می‌کنه.

مقایسه A55 و Poco F5 از نظر صفحه نمایش

نمایشگر هر دو گوشی می‌تونن حداکثر روشنایی 1000 نیتی در اختیار شما قرار بدن که برای کار زیر نور مستقیم خورشید مناسبه. باید به این نکته هم اشاره کنیم که نمایشگر گوشی پوکو F5 علاوه بر HDR10+ که تو هر دو مدل مشترکه، از قابلیت Dolby Vision هم پشتیبانی می‌کنه و تصاویر با عمق رنگ و کنتراست بهتری دیده میشن. وضوح نمایشگرهای این دو گوشی بخاطر سایزی که دارن متفاوته، ولی تقریباً شبیه به هم هست. در آخر هم باید به نسبت نمایشگر به بدنه این گوشی‌ها اشاره کنیم که Poco F5 نسبت 88.9 درصدی و A55 نسبت 85.8 درصدی داره.

به طور کلی، همونطور که اشاره کردیم نمایشگرهای دو گوشی خیلی شبیه به هم هستن و نمیشه گفت یکیشون بهتر از دیگریه.

 

مقایسه باتری و شارژدهی A55 و Poco F5

هر دو گوشی به باتری 5000 میلی آمپر ساعتی مجهز شدن که چند سالی میشه روی گوشی‌های میان رده و پرچمدار قرار داده میشه. طبق محاسبه سایت gsmarena ماندگاری باتری گوشی Poco F5 برای مکالمه 29:19 ساعت، برای وب‌گردی 10:05 ساعت، برای تماشای فیلم 13:14 ساعت و برای بازی 8 ساعته. در طرف مقابل، ماندگاری باتری گوشی A55 سامسونگ برای مکالمه 37:08 ساعت، برای وب‌گردی 11:40 ساعت، برای تماشای فیلم 18:53 ساعت و برای بازی 7:18 ساعته. همینطور که می‌بینید ماندگاری باتری گوشی A55 در خیلی از موارد، بهتر و بیشتر از گوشی پوکو هست.

اما سرعت شارژ این دو گوشی با هم فرق می‌کنه. اگه از شارژر 67 واتی برای گوشی پوکو اف 5 استفاده کنید در عرض 15 دقیقه 48 درصد و در عرض نیم ساعت 83 درصد از باتری شارژ‌ میشه و برای شارژ‌ کامل به 47 دقیقه زمان نیازه. اگه از شارژر 25 واتی سامسونگ برای گوشی A55 استفاده کنید، در عرض 15 دقیقه 29 درصد و در عرض نیم ساعت 55 درصد از باتری رو شارژ می‌کنه و برای شارژ کاملش به 63 دقیقه زمان نیاز داره.

هر دو گوشی از نظر سرعت شارژ در وضعیت خوبی هستن، اما گوشی Poco F5 دست بالاتر رو داره. در زمینه ماندگاری باتری هم باید گفت که گوشی A55 بخاطر پردازنده و سخت‌افزارهاش، مصرف بهینه‌تری در زمینه باتری داره و ماندگاریش بیشتره.

 

مقایسه عملکرد دوربین‌های A55 و Poco F5

دوربین، همیشه جذاب‌ترین بخش گوشی‌های هوشمنده. شیائومی برای گوشی Poco F5 از دوربین‌های 64+8+2 و لنز سلفی 16 مگاپیکسلی استفاده کرده. در طرف مقابل اما سامسونگ برای A55 از دوربین‌های 50+12+5 و لنز سلفی 32 مگاپیکسلی بهره برده. هر دو گوشی از نظر کیفیت عکس و فیلم در سطح بالایی قرار دارن، ولی اگه بخواییم یه کم دقیق‌تر بشیم باید لنزها رو با هم مقایسه کنیم.

مقایسه عملکرد دوربین‌های A55 و Poco F5

دوربین اصلی (Wide)

لنز 64 مگاپیکسلی OmniVision OV64B40 برای گوشی Poco F5 در نظر گرفته شده که برای عکاسی در روز، کیفیت رنگ و وضوح خوبی ارائه میده. این گوشی به مجموعه‌ای از حالت‌های مختلف عکاسی و فیلمبرداری مثل عکاسی در شب، Pro، تایم لپس، پرتره و اسلوموشن مجهز شده و به لطف تکنولوژی‌های OIS ‌و PDAF‌، جلوی تار شدن تصویر به دلیل لرزش دست گرفته میشه و لنز به طور خودکار روی سوژه اصلی فوکوس می‌کنه. با این دوربین میشه فیلم‌های 4K هم ضبط کرد. اما سامسونگ برای گوشی A55 از لنز 50 مگاپیکسلی سونی مدل IMX906 استفاده کرده که جزو لنزهای با کیفیت بالاست. این لنز هم از قابلیت OIS و PDAF‌ پشتیبانی می‌کنه و خیلی نمی‌تونید تفاوتی بین عکس‌های این دوربین و دوربین گوشی پوکو مشاهده کنید.

 

دوربین اولترا واید (Ultra-wide)

هر دو کمپانی از لنز سونی برای دوربین فوق عریض استفاده کردن. با این تفاوت که لنز اولترا واید پوکو اف 5 کیفیت 8 مگاپیکسلی با زاویه 120 درجه داره، ولی دوربین اولترا واید A55 کیفیت 12 مگاپیکسلی با زاویه 123 درجه در اختیارتون قرار میده که برای عکاسی از منظره یا عکاسی توی خونه‌های کوچیک یا کافه‌های دنج خیلی مناسبه. تفاوت کیفیت دوربین اولترا واید دو گوشی خیلی مشخص نیست و هر دو عکس‌های خوبی در نور مناسب ثبت می‌کنن. هرچند هرچقدر که هوا تاریک‌تر میشه، نویزهایی روی عکس‌های فوق عریض هر دو گوشی ظاهر میشه.

مقایسه دوربین اولترا واید A55 و Poco F5

دوربین ماکرو و سلفی

در زمینه دوربین ماکرو، شرکت سامسونگ از لنز ثابت 5 مگاپیکسلی برای A55 استفاده کرده و شیائومی لنز 2 مگاپیکسلی رو برای Poco F5 انتخاب کرده. عکس‌های این دو لنز تفاوت فاحشی با هم نداره و برای عکاسی از غذا و اشیای خیلی کوچیک مناسبن.

اما احتمالاً دوربین سلفی براتون خیلی مهمه! در این زمینه باید گفت که گوشی A55 سامسونگ دست بالاتر رو داره و لنز باکیفیت 32 مگاپیکسل سونی رو برای دوربین جلو انتخاب کرده. این لنز می‌تونه فیلم‌های 4K هم ضبط کنه و کیفیت عکس‌های پرتره‌ش مطلوبه. دوربین سلفی پوکو F5 کیفیت 16 مگاپیکسلی داره و از نظر وضوح و رنگ، وضعیت خیلی خوبی نداره، اما نمیشه گفت که دوربین سلفی این گوشی اصلاً خوب نیست. با این حال، این لنز در رقابت با دوربین سلفی A55‌ سامسونگ حرف زیادی برای گفتن نداره.

 

مقایسه A55 و Poco F5 از نظر سخت‌افزار و نرم‌افزار

پردازنده نقش تعیین کننده‌ای در ماندگاری باتری، کیفیت تصویر و سرعت اجرای بازی‌ها و برنامه‌ها داره. سامسونگ از پردازنده اختصاصی خودش به نام Exynos 1480 برای گوشی A55 استفاده کرده و شیائومی چیپست کوالکام Snapdragon 7+ Gen 2 رو به عنوان پردازنده گوشی Poco F5 در نظر گرفته. در زیر امتیازاتی که هرکدوم از این پردازنده‌ها به دست آوردن نوشته شده. این امتیازها نشون میدن که هر کدوم از گوشی‌ها تو فاکتورهای مهمی مثل تست بازی، پردازش سی پی یو و بهینه بودن باتری چطور عمل می‌کنن.

عملکرد گیمینگ:

  • چیپست Exynos 1480: امتیاز 44
  • چیپست Snapdragon 7+ Gen 2: امتیاز 81

عملکرد CPU:

  • چیپست Exynos 1480: امتیاز 52
  • چیپست Snapdragon 7+ Gen 2: امتیاز 59

ماندگاری باتری:

  • چیپست Exynos 1480: امتیاز 86
  • چیپست Snapdragon 7+ Gen 2: امتیاز 91

سایت AnTuTu:

  • چیپست Exynos 1480: امتیاز 723950
  • چیپست Snapdragon 7+ Gen 2: امتیاز 1120902

عملکرد GPU:

  • چیپست Exynos 1480: امتیاز 4124
  • چیپست Snapdragon 7+ Gen 2: امتیاز 5290

همینطور که می‌بینید، عملکرد پردازنده گوشی پوکو اف 5 در تمام پارامترها بهتر از پردازنده گوشی A55 هست. اینجاست که تفاوت یه گوشی پرچمدار و یه گوشی میان رده مشخص میشه. باید به این نکته هم اشاره کرد که گوشی Poco F5 در یه نسخه 8 و یه 12 گیگابایت رم با حافظه 256GB روانه بازار شده. این در حالیه که گوشی A55 دو نسخه 6GB، دو نسخه 8GB و یه نسخه 12GB رم با حافظه داخلی 128 و 256 گیگابایتی داره. البته با اضافه کردن مموری کارت، میشه حافظه A55 رو ارتقاء داد، گزینه‌ای که در پوکو اف ۵ وجود نداره.

رابط کاربری و پشتیبانی نرم‌افزاری

در تاریخی که گوشی Poco F5 معرفی شد هنوز اندروید 14 نیومده بود و به همین خاطر نسخه‌های اولیه این گوشی با اندروید 13 هستن. اما به لطف وجود رابط کاربری HyperOS روی این گوشی، شما به راحتی می‌تونید اونو به اندروید 14 هم آپدیت کنید. این رابط کاربری یکی از جدیدترین سیستم عامل‌های اکوسیستم شیائومی محسوب میشه که قصد داره همه دستگاه‌های برند شیائومی رو به هم متصل کنه. در طرف مقابل، رابط کاربری One UI 6.1 برای گوشی A55 در نظر گرفته شده که این رابط هم آخرین و جدیدترین رابط شرکت سامسونگ محسوب میشه و معجونی از هوش مصنوعی در این رابط به کار برده شده.

 

کیفیت اسپیکرها

هر دو گوشی سامسونگ و پوکو به اسپیکرهای استریو مجهز شدن، با این تفاوت که Poco F5‌ جک 3.5 میلی متری برای اتصال هندزفری سیمی هم داره و این جک روی A55 تعبیه نشده. علاوه بر این، پوکو از اسپیکرهای دوگانه در بالا و پایین بدنه برای خروجی بهتر صدا استفاده می‌کنه، در حالی که سامسونگ اسپیکر دوم در بالای فریم نداره و از میکروفون دوم برای این کار استفاده کرده. طبق بررسی‌هایی که در سایت gsmarena روی کیفیت صدای اسپکرهای این دو گوشی انجام شده، کیفیت اسپیکر پوکو F5 برچسب «خیلی خوب» با درجه منفی 24.3 دریافت کرده و اسپیکر A55 هم برچسب «خیلی خوب» با درجه منفی 25.6 بدست آورده که طبق این اعداد میشه گفت کیفیت و حجم صدای اسپیکر Poco F5 کمی بهتر از اسپیکرهای A55 هست.

 

کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد؟

به انتهای مقایسه A55 و Poco F5 رسیدیم و حالا باید تصمیم بگیرید که کدوم گوشی ارزش خرید بیشتری داره؟ گوشی Poco F5 با رم 12GB و حافظه 256GB با قیمت حدود 18 میلیون تومان به فروش می‌رسه. در حالی که گوشی A55 سامسونگ با رم 8 و حافظه داخلی مشابه، قیمت 22 میلیون تومانی داره. قسمتی از این قیمت بالاتر به خاطر جدیدتر بودن میانرده سامسونگه که 10 ماه بعد از پوکو اومده. اما برای اینکه ببینیم کدوم یکی از این مدل‌ها ارزش خرید بیشتری دارن، باید نیازی که از گوشی داریم رو مشخص کنیم.

پوکو اف 5 با امتیازهای بالایی که تو بخش پردازش گرفته، برای بازی و کارهای سنگین مناسب‌تره. اما بدنه خیلی خوش‌ساختی نداره و از لحاظ ظاهری به خاطر پلاستیکی بودن تو ذوق میزنه. مشکلی که با بدنه شیشه‌ای و جذاب A55 نداریم. از طرفی شارژ سریع یکی از فاکتورهای مهم برای خیلی از ماست و پوکو با فست شارژ 67 واتش گزینه بهتری برای افرادیه که استفاده زیادی از گوشی دارن. در نهایت اگه یه گوشی ضدآب با بدنه زیبا و آپدیت نرم‌افزاری بیشتر می‌خواین که از لحاظ شارژدهی بهینه باشه، می‌تونین به سراغ میانرده سامسونگ برین. اما اگه قدیمی بودن گوشی براتون مشکل ایجاد نمی‌کنه و پردازش براتون مهمه، پوکو قطعا سربلندتون می‌کنه.

البته این رو هم یادتون باشه که Poco F6 شیائومی تازه رونمایی شده و قرار رقیب تازه‌ای برای این گوشی‌ها باشه. پس اگه قصد خرید گوشی دارین، شاید بهتره یکم دست نگه دارین تا ببینیم پوکوی جدید چیکار می‌کنه.

مقایسه مشخصات poco f5 با A55

thumb مقایسه A55 و Poco F5
Xiaomi Poco F5
thumb مقایسه A55 و Poco F5
Samsung Galaxy A55
تاریخ عرضه

Announced2023, May 09

StatusAvailable. Released 2023, May

Announced2024, March 11

StatusAvailable. Released 2024, March 15

مشخصات بدنه

رنگ بندیBlack, Blue, White

SIMIP53, dust and splash resistant

BuildGlass front (Gorilla Glass 5), plastic back, plastic frame

Weight181 g (6.38 oz)

Dimensions161.1 x 75 x 7.9 mm (6.34 x 2.95 x 0.31 in)

رنگ بندیIceblue, Lilac, Navy, Lemon

SIMIP67 dust/water resistant (up to 1m for 30 min)

BuildGlass front (Gorilla Glass Victus+), glass back (Gorilla Glass), aluminum frame

Weight213 g (7.51 oz)

Dimensions161.1 x 77.4 x 8.2 mm (6.34 x 3.05 x 0.32 in)

مشخصات صفحه نمایش

ProtectionCorning Gorilla Glass 5

Resolution1080 x 2400 pixels, 20:9 ratio (~395 ppi density)

Size6.67 inches, 107.4 cm2 (~88.9% screen-to-body ratio)

نوعAMOLED, 68B colors, Dolby Vision, HDR10+, 120Hz, 500 nits (typ), 1000 nits (peak)

ProtectionAlways-on display

Resolution1080 x 2340 pixels, 19.5:9 ratio (~390 ppi density)

Size6.6 inches, 106.9 cm2 (~85.8% screen-to-body ratio)

نوعSuper AMOLED, 120Hz, HDR10+, 1000 nits (HBM)

مشخصات باتری

Charging67W wired, PD3, QC4, 100% in 46 min (advertised)

Music play

زمان مکالمه

استندبای

نوعLi-Po 5000 mAh, non-removable

Charging25W wired

Music play

زمان مکالمه

استندبای

نوع5000 mAh, non-removable

مشخصات دوربین اصلی

نوع دوربینTriple : 64 MP, f/1.8, (wide), 1/2", 0.7m, PDAF, OIS 8 MP, f/2.2, 120 (ultrawide), 1/4", 1.12m 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو4K@30fps, 1080p@30/60/120fps, gyro-EIS

ویژگیLED flash, HDR, panorama

نوع دوربینTriple : 50 MP, f/1.8, (wide), 1/1.56", 1.0m, PDAF, OIS 12 MP, f/2.2, 123 (ultrawide), 1/3.06", 1.12m 5 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو4K@30fps, 1080p@30/60fps, gyro-EIS

ویژگیLED flash, panorama, HDR

مشخصات دوربین سلفی

ویژگی ها

نوع دوربینSingle : 16 MP, f/2.5, (wide)

ویدئو1080p@30/60fps

ویژگی ها

نوع دوربینSingle : 32 MP, f/2.2, 26mm (wide), 1/2.74", 0.8m

ویدئو4K@30fps, 1080p@30/60fps

مشخصات پردازنده و سخت افزار

InternalUFS 3.1

Card slotNo

ChipsetQualcomm SM7475-AB Snapdragon 7+ Gen 2 (4 nm)

CPUOcta-core (1x2.91 GHz Cortex-X2 & 3x2.49 GHz Cortex-A710 & 4x1.8 GHz Cortex-A510)

GPUAdreno 725

Internal128GB 8GB RAM, 256GB 8GB RAM, 256GB 12GB RAM

Card slotmicroSDXC (uses shared SIM slot)

ChipsetExynos 1480

CPUOcta-core (4x2.75 GHz Cortex-A78 & 4x2.0 GHz Cortex-A55)

GPU

مشخصات نرم افزاری

OSAndroid 13, MIUI 14 for POCO

OSAndroid 14, One UI 6.1

ویژگی ها

SensorsFingerprint (side-mounted), accelerometer, gyro, proximity, compass

SensorsVirtual proximity sensing

مشخصات صدا

3.5mm jack 24-bit/192kHz audio

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with stereo speakers

3.5mm jack No

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes, with stereo speakers

مشخصات شبکه های ارتباطی

5G bands1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 77, 78 SA/NSA

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66

SpeedHSPA, LTE-A (CA), 5G

5G bands1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66, 77, 78 SA/NSA/Sub6

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE / 5G

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2 (dual-SIM model only)

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 12, 17, 20, 25, 26, 28, 32, 38, 40, 41, 66

SpeedHSPA, LTE, 5G

سایر مشخصات

PositioningGPS (L1), GLONASS (G1), BDS (B1I), GALILEO (E1), QZSS (L1)

Infrared portYes

Bluetooth5.3, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioNo

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band

PositioningGPS, GALILEO, GLONASS, BDS, QZSS

Infrared port

Bluetooth5.3, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioNo

USBUSB Type-C 2.0, OTG

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac/6, dual-band, Wi-Fi Direct

تست ها

بلندگو -24.3 LUFS (Very good)

کیفیت صدا

عمر باتری Endurance rating 118h

Camera Photo / Video

Display Contrast ratio: Infinite (nominal)

Performance AnTuTu: 931174 (v9) GeekBench: 3939 (v5.1), 4348 (v6) GFXBench: 66fps (ES 3.1 onscreen)

بلندگو -25.7 LUFS (Very good)

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

سایر

SAR

رنگ بندی

Price$379.05 / 429.90 / 399.00 / 35,999

SAR EU

Models23049PCD8G

SAR

رنگ بندی

Price$425.87 / 469.00 / 439.00 / 39,999

SAR EU0.68 W/kg (head) 1.04 W/kg (body)

ModelsSM-A556V, SM-A556U, SM-A556U1, SM-A556B, SM-A556B/DS, SM-A556E, SM-A556E/DS, SM-A5560

نویسنده : محمدسالار نعمتی
تاریخ انتشار 2 ماه پیش
تعداد نظرات : 1
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Nurse

قیمت ها زیادی بالاست

۲۵ خرداد ۱۴۰۳