بررسی گوشی ZTE Nubia Red Magic 9 Pro

مثل اینکه هر بار گوشی‌ جدیدی از برند رد مجیک معرفی و عرضه می‌شه، باید انتظار ارائه ویژگی‌های خفن و جذابی ازش داشته باشیم. رد مجیک زیر برند شرکت نوبیاست که خود این شرکت از زیر مجموعه‌های زد تی ای به حساب میاد. این برند گوشی منحصرا روی گوشی‌های گیمینگ کار می‌کنه و به‌عنوان اولین برندیه که گوشی‌هاش رو مجهز به فن خنک‌کننده اختصاصی کرد، شناخته می‌شه. رد مجیک همچنین سال ۲۰۲۲، اولین گوشی گیمینگ مجهز به دوربین زیر نمایشگر یعنی گوشی Red Magic 7 Pro رو وارد بازار کرد و تونست غوغا کنه. جدیدترین گوشی سری رد مجیک، در اواخر سال ۲۰۲۳ عرضه شد و در این بررسی می‌خوایم بریم سراغش. با موبونیوز در بررسی گوشی ZTE Nubia Red Magic 9 Pro همراه باشید تا ببینیم این گوشی باز هم می‌تونه دل گیمرها رو ببره یا نه؟

 

بررسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی Red Magic 9 Pro

اولین چیزی که در رابطه با گوشی رد مجیک ۹ پرو نظرتونو جلب می‌کنه، ظاهر شیک و جذابشه که در یک نگاه به مخاطب می‌فهمونه با یک گوشی گیمینگ قَدَر طرفه، اما در عین حال بیش از حد خودنمایی نمی‌کنه. اندازه و شکل کلی گوشی، برعکس خیلی‌ از گوشی‌های گیمینگ، اغراق‌شده نیست و این ویژگی باعث می‌شه برای استفاده روزمره هم به کار بره. هرچند با وجود سخت‌افزار قدرتمند گوشی Red Magic 9 Pro، حیفه که فقط برای تسک‌های روزانه و مالتی مدیا ازش استفاده بشه!

قاب پشتی گوشی از شیشه ساخته شده و توی دست حس خوبی داره و کیفیت پریمیومش رو به رخ می‌کشه. فریم گوشی از آلومینیومی ساخته شده که در صنایع هوانوردی استفاده می‌شه و به همین دلیل لمس لبه‌ها، حس خوبی رو به مصرف‌کننده القا می‌کنه. این گوشی ۲۲۹ گرم وزن داره و ضخامتش به ۹ میلی‌متر می‌رسه. شاید از نظرتون وزن و ضخامت گوشی کمی زیاد باشه، اما اگر سخت‌افزار به‌خصوص باتری با ظرفیت بالا و فن خنک‌کننده رو به یاد بیارید، متوجه می‌شید که این مقادیر شگفت‌انگیزه.

بررسی طراحی و کیفیت ساخت گوشی Red Magic 9 Pro

اگر نسخه پیشین این گوشی یعنی گوشی گیمینگ Red Magic 8 Pro رو دیده باشید، سریعا متوجه می‌شید که از لحاظ ظاهری تغییرات زیادی داشته. اولین مورد، جزیره دوربین گوشی هست که دیگه خبری از برجستگی نیست و در واقع زیر قاب شیشه‌ای قرار گرفته و جایگاهش از وسط به سمت چپ تغییر پیدا کرده. به‌طور کلی، قاب پشتی گوشی به‌جز ماژول فلش مسطح هست. ماژول فلش برآمدگی ناچیزی داره و باعث نمی‌شه گوشی روی سطوح لق بزنه. اتفاقا این برجستگی باعث می‌شه ناحیه دوربین وقتی روی سطوح قرار می‌گیره، زیاد در معرض خط و خش باشه. باید در نظر داشت که به‌خاطر مسطح بودن جزیره دوربین، انگشت زیاد روی لنزها قرار می‌گیره و دائما باید در حال تمیز کردن ناحیه دوربین باشید.

دو لنز اصلی گوشی روی جزیره دوربین زیر هم قرار گرفتن و در کنار لنزها، ماژول فلش و سنسور ماکرو قرار گرفته. زیر دو لنز گوشی، چیزی شبیه سنسور سوم دوربین دیده می‌شه،اما اشتباه نکنید! این چیزی که شبیه لنز گوشی به نظر میاد، در واقع فن خنک‌کننده گوشیه که دورش از نورپردازی RGB استفاده شده. علاوه بر حلقه دور فن، عبارت «09 GENERATION» و نوارهای کنار تریگرهای لمسی هم روشن می‌شن.

بررسی طراحی گوشی Red Magic 9 Pro

تغییر بعدی رو می‌شه در لبه راست گوشی دید. تریگرهای لمسی که به صورت یک فرورفتگی جزئی طراحی شدن به‌همراه کلید ولوم، پاور، سوییچ Game Space و میکروفون در لبه سمت راست گوشی قرار گرفتن. علاوه‌بر این موارد، دریچه‌های فن خنک‌کننده هم در دو لبه راست و چپ گوشی تعبیه شدن. جلوتر بیشتر در مورد تریگرهای لمسی و گیم اسپیس صحبت می‌کنیم. کلید ولوم برعکس مدل‌های قبلی به لبه راست گوشی Red Magic 9 Pro منتقل شده و بالای کلید پاور قرار گرفته. شکل کلید پاور هم تغییر کرده و به صورت دایره طراحی شده. متفاوت بودن شکل کلید‌های پاور و ولوم باعث می‌شه این دو تا کلید رو با هم اشتباه نگیرید. وسط لبه پایینی گوشی هم پورت تایپ سی و در کنارش درگاه سیم کارت، اسپیکر و میکروفون به چشم می‌خوره و اسپیکر دوم به‌همراه میکروفون، سنسور مادون قرمز و جک ۳.۵ میلی‌متری هدفون روی لبه بالایی قرار گرفتن. همونطور که احتمالا می‌‌دونید، جک هدفون سال‌هاست که از بسیاری از گوشی‌های پرچم‌دار و سطح بالا حذف شده و حالا با گوشی Red Magic 9 Pro می‌تونید هدفون و هندزفری‌های سیمی موردعلاقه‌تونو به این گوشی وصل کنید و از هدفون‌های بی‌سیم بی‌نیاز باشید.

گوشی Nubia Red Magic 9 Pro در سه رنگ سفید/نقره‌ای (Snowfall)، مشکی شفاف (Cyclone) و مشکی یک‌دست (Sleet) عرضه شده که موقع خرید باید حواستون باشه کدوم رنگ مشکی رو انتخاب می‌کنید. رنگ مشکی سایکلون، ظاهر شفاف و ترنسپرنت با نوشته‌های طلایی داره، اما مشکی اسلیت، طراحی یک‌دست‌تری داره. متأسفانه به دلیل دریچه‌های فن، این گوشی گواهی مقاومت در برابر آب و گرد و خاک نداره. در واقع به خاطر وجود این دریچه‌ها، باید حواستون باشه چیزی وارد گوشی نشه.

روی‌هم‌رفته، گوشی Red Magic 9 Pro از نظر طراحی، ظاهر شکیل و کیفیتی فوق‌العاده داره که نمی‌شه ایراد خاصی ازش گرفت. در واقع این گوشی با توجه ماهیت کاربریش که گیمینگ هست، ابعاد و وزن مناسبی داره و در طراحیش اغراق نشده. شاید مسطح بودن پشت گوشی که منجر به لکه شدن دوربین می‌شه یا شلوغ بودن لبه راست گوشی برای بعضی از کاربرها جالب نباشه، اما نمی‌شه از این موارد به عنوان ایراد نام برد.

 

بررسی صفحه نمایش گوشی Red Magic 9 Pro

گوشی رد مجیک ۹ پرو به نمایشگر ۶.۸ اینچی امولد با نرخ تازه‌سازی ۱۲۰ هرتز و عمق رنگ ۱۰ بیتی (مخصوص نسخه چین) مجهزه و به گفته شرکت نوبیا، میزان روشنایی این نمایشگر به ۱۶۰۰ نیت می‌رسه. با وجود این، تست‌ها نشون می‌دن ادعای این شرکت در مورد میزان روشنایی درست نیست. البته این مسئله به‌معنای روشنایی کم این مدل نیست. برای استفاده در محیط بیرون از خونه، حدود ۱۰۰۰ نیت روشنایی کافیه که این مقدار رو نمایشگر گوشی Red Magic 9 Pro به‌ راحتی براتون محیا می‌کنه. رزولوشن این گوشی ۱۱۱۶ در ۲۴۸۰ پیکسل هست که تراکم ۴۰۰ ppi رو فراهم می‌کنه و در کل رزولوشن مناسبی برای گوشی‌های گیمینگه.

همچنین نرخ نمونه‌برداری لمسی ۹۶۰ هرتزی (Touch Sampling) باعث می‌شه کنترل روان‌تری روی بازی، به خصوص بازی‌های که به حرکات و ری‌اکشن‌های آنی نیاز دارن، داشته باشید. در مورد نرخ تازه‌سازی که در گوشی‌های گیمینگ اهمیت ویژه‌ای داره، می‌تونید به‌طور دستی روی ۶۰، ۹۰ و ۱۲۰ هرتز تنظیم کنید و در غیر این صورت روی حالت خودکار بذارید. حالت خودکار گوشی، بسته به بازی و اپلیکیشن، بهترین و بالاترین نرخ تازه‌سازی رو اعمال می‌کنه. البته اگر نگران طول عمر باتری‌تون هستید، پیشنهاد می‌شه نرخ تازه‌سازی رو روی ۶۰ هرتز قرار بدید. در نهایت برای گوشی Nubia Red Magic 9 Pro محافظ صفحه گوریلا گلس ۵ داریم که در برابر بسیاری از آسیب‌ها و خط و خش مقاومت می‌کنه.

بررسی صفحه نمایش گوشی Red Magic 9 Pro

به‌طور کلی صفحه نمایش گوشی Red Magic 9 Pro با اینکه یک‌سری از ادعاهای شرکت نوبیا، مثل روشنایی ۱۶۰۰ نیتی روبرآورده نمی‌کنه، چیزی از کیفیت کم نمیاره. نمایشگر امولد این گوشی و عمق رنگ ۱۰ بیت، باعث می‌شه رنگ‌ها و جزئیات رو با کیفیت بالایی ببینید. همینطور امکاناتی مثل نرخ تازه‌سازی تا ۱۲۰ هرتز و البته نرخ نمونه‌برداری لمسی ۹۶۰ هرتز تمام انتظارات رو از یک گوشی گیمینگ برآورده می‌کنه و حتی فراتر می‌ره.

 

بررسی عملکرد پردازشی گوشی Red Magic 9 Pro

رسیدیم به بحث شیرین پردازنده‌ گوشی Red Magic 9 Pro که قراره شگفت‌زده‌تون کنه! رد مجیک یکی از اولین‌ شرکت‌هایی بود که از جدیدترین نسل چیپست اسنپ‌دراگون، یعنی اسنپ‌د‌راگون ۸ نسل ۳ استفاده کرد. این پردازنده یک هسته با سرعت ۳.۳ گیگاهرتز، ۵ هسته با سرعت ۳.۲ گیگاهرتز و ۲ هسته با سرعت ۲.۳ گیگاهرتز داره. این چیپست با تراشه گیمینگ خود شرکت رد مجیک به نام Red Core ۲ Pro همراه شده که روی یک سری از ویژگی‌های خاص بازی‌ها مثل هپتیک و نورپردازی تمرکز می‌کنه و باعث می‌شه این فشارها از روی چیپست اسنپ‌دراگون برداشته بشه و تمام توانش رو روی اجرای بازی بذاره. رد مجیک ۹ پرو به رم ۱۲ یا ۱۶ گیگابایتی از نوع LPDDR5X مجهز شده. این گوشی با حافظه‌های ۲۵۶ و ۵۱۲ گیگابایتی عرضه می‌شه که از نوع UFS 4.0 هستند و سرعت بالای انتقال داده رو تضمین می‌کنن.

بررسی عملکرد پردازشی گوشی Red Magic 9 Pro

تریگرهای لمسی که در دو طرف لبه راست گوشی قرار گرفتن، نرخ نمونه‌برداری لمسی یا همون تاچ سمپلینگ ریت  ۵۲۰ هرتزی دارن. تاچ سمپلینگ ریت (Touch Sampling Rate) به سرعت تشخیص اثر انگشت توسط نمایشگر اشاره داره و هر چقدر بالاتر باشه، طبیعتا سرعت واکنش شما در بازی بیشتر می‌شه. اگر با کنترلر بازی نمی‌کنید، این تریگرهای لمسی به شدت توی بازی‌ها به دردتون می‌خوره.

در نهایت پورت USB-C این گوشی رو داریم که از خروجی تصویر توسط HDMI پشتیبانی می‌کنه و اگر قصد دارید روی نمایشگر بزرگ‌تری مثل تلویزیون بازی کنید، رفرش ریت مشابه با خود گوشی رو خواهید داشت. از لحاظ اتصال هم می‌شه به پشتیبانی از شبکه 5G و بلوتوث نسخه ۵.۳ اشاره کرد.

این ترکیب سخت افزاری، از گوشی Red Magic 9 Pro غولی می‌سازه که حتی در شلوغ‌ترین بتل‌های Call of Duty یا بالاترین حد تنظیمات باز Genshin Impact هم افت فریم ریت نداشته باشه. اما سؤالی که پیش میاد اینه: آیا واقعا این میزان از قدرت سخت‌افزار لازمه؟ باید بگیم با وجود سنگین‌ترین بازی‌های اندرویدی که در حال حاضر وجود داره، از همه‌ی پتانسیل این گوشی استفاده نمی‌شه و می‌شه گفت گوشی Red Magic 9 Pro بیش از حد نیاز گیمرها قدرت داره. در مجموع ترکیب Snapdragon 8 Gen 3، چیپ رد کور ۲ پرو، رم ۱۲ یا ۱۶ LPDDR5X، حافظه UFS 4.0 و البته فن خنک‌کننده، گوشی Nubia Red Magic 9 Pro رو به یک گوشی شکست‌ناپذیر و شاید با قدرتی بیش از حد نیاز تبدیل می‌کنه.

 

بررسی عملکرد نرم‌افزاری گوشی Red Magic 9 Pro

حالا بریم سراغ بررسی جنبه نرم‌افزاری گوشی Red Magic 9 Pro. این گوشی با اندروید ۱۴ و سیستم عامل RedMagic OS 9.0 عرضه می‌شه که در حال حاضر جدیدترین نسخه سیستم عامل رد مجیک هست. باید بگیم اگر تا به حال با سیستم عامل رد مجیک کار نکردید، احتمالا روزهای اول قراره حسابی سردرگم بشید! اما اگر وقت بذارید متوجه می‌شید که این سیستم عامل، بسیار در شخصی‌سازی قویه و اجازه شخصی‌سازی خیلی از ویژگی‌ها رو می‌ده. همونطور که این روزها همه شرکت‌ها سعی دارن از الگوریتم‌های هوش مصنوعی توی سیستم‌‌ عامل گوشی‌هاشون استفاده کنن، نوبیا هم بیکار ننشسته و علاوه بر بهبود دستیار صوتی هوش مصنوعی، از الگوریتمی استفاده کرده تا عملکرد گوشی و تسک‌ها رو در پس‌زمینه، بهینه و تأثیرگذارتر کنه.

بررسی عملکرد نرم‌افزاری گوشی Red Magic 9 Pro

پیش از این گفتیم در لبه راست گوشی، یک سوییچ قرمز رنگ برای Game Space قرار داره. اگر شما از این کلید استفاده کنید، لانچر مخصوص بازی که همون گیم اسپیس نام داره براتون باز می‌شه و دیگه نیازی نیست برای دسترسی به بازی‌هاتون منوی برنامه‌ها رو بالا پایین کنید! این لانچر امکانات و اطلاعات مختلف به‌دردبخوری از جمله میزان استفاده از سی‌پی‌یو، جی‌پی‌یو و فریم ریت رو فراهم می‌کنه. امکانات لانچر گیم اسپیس، بیشتر از چیزیه که بتونیم در این بررسی پوشش بدیم.

بررسی عملکرد نرم‌افزاری گیم اسپیس گوشی Red Magic 9 Pro

از لحاظ نرم‌افزاری این گوشی به‌ هیچ عنوان کم نمیاره و حتی می‌شه گفت با قابلیت های جالبی مخصوص بازی مثل Game Space نسبت به گوشی‌های گیمینگ دیگه برتری داره. گیم اسپیس از ویژگی‌های خاصیه که شرکت نوبیا برای گوشی Red Magic 9 Pro تدارک دیده و مورد جذاب و البته کاربردی برای گیمرها به حساب میاد.

 

بررسی دوربین گوشی Red Magic 9 Pro

هر جایی که با گوشی گیمینگ طرفیم، نباید انتظار بالایی از دوربین داشته باشیم، اما گوشی Red Magic 9 Pro این لطف رو به ما کرده و کیفیت دوربین قابل قبولی رو ارائه می‌ده. دوربین پشتی این گوشی از دو لنز ۵۰ مگاپیکسلی اصلی و اولترا واید و یک لنز ماکرو ۲ مگاپیکسلی تشکیل شده. برای دوربین جلو هم لنز ۱۶ مگاپیکسلی رو داریم که در زیر نمایشگر پنهان شده. تصاویری که با دوربین اصلی گوشی Nubia Red Magic 9 Pro در نور خوب ثبت می‌شن، جزئیات قابل قبول و وضوح خوبی دارن و تفکیک رنگ‌ها هم به‌خوبی انجام می‌شه، اما در نور کم کیفیت عکس‌ها جالب نیست.

نمونه عکس دوربین گوشی Red Magic 9 Pro

اگر قابلیت عکس‌برداری در شب رو فعال کنید تا حد زیادی کیفیت تصاویر در نور کم بالا می‌ره، اما همچنان نمی‌شه انتظار زیادی داشت. در نسخه های پیشین، دوربین اولترا واید ۸ مگاپیکسلی داشتیم که حالا دوربین ۵۰ مگاپیکسلی جایگزینش شده، اما متأسفانه تغییر چندانی در کیفیت عکس‌ها به چشم نمی‌خوره. دوربین جلویی گوشی رد مجیک ۹ پرو کیفیت جالبی نداره و تصاویر سلفی، رنگ‌ها و روشنایی اغراق‌آمیزی دارن. گوشی Nubia Red Magic 9 Pro قابلیت ضبط ویدئوهای 8K@30fps داره، اما اگر کیفیت رو روی 4K بذارید، فریم ریت تا 60fps هم بالا می‌ره.

بررسی دوربین گوشی Red Magic 9 Pro

روی‌هم‌رفته دوربین پشتی گوشی Red Magic 9 Pro تصاویر و ویدئوهای قابل قبولی رو در نور و شرایط خوب ارائه می‌ده، اما از عکس‌‌های دوربین سلفی و عکس‌برداری در نور کم نمی‌شه انتظار خاصی داشت. در نهایت یادتون باشه که بیشتر گوشی‌های گیمینگ، دوربین‌های خوبی ندارن.

 

بررسی عملکرد باتری گوشی Red Magic 9 Pro

ظرفیت باتری گوشی رد مجیک ۹ پرو نسبت به سری Red Magic 8 و 8S، افزایش داشته و حالا به‌جای باتری ۶ هزار میلی‌آمپری، ظرفیت شگفت‌انگیز ۶۵۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رو داریم. بنا به تست باتری های انجام شده، این گوشی امکان بیش از ۱۲ ساعت بازی یا ۲۵ ساعت استریم ویدیو یا ۳۸ ساعت مکالمه رو فراهم می‌کنه که نسبت به رقیب‌هایی مثل گوشی ROG Phone 7 ایسوس بیشتره. در جعبه گوشی Red Magic 9 Pro، شارژر ۸۰ واتی به چشم می‌خوره که با فناوری شارژ سریع Power Delivery 3.0، گوشی رو حدودا در ۴۲ دقیقه، از ۰ تا ۱۰۰ کامل شارژ می‌کنه.

بررسی عملکرد باتری گوشی Red Magic 9 Pro

در کل باتری گوشی Nubia Red Magic 9 Pro یکی دیگه از مزایای این گوشیه که باعث محبوبیتش بین گیمرها می‌شه. باتری این گوشی هم ظرفیت بسیار بالایی داره و هم خیلی سریع شارژ می‌شه.

 

بررسی کیفیت صدای گوشی Red Magic 9 Pro

در ابتدای بررسی گفتیم که اسپیکرها در لبه بالایی و پایینی گوشی قرار گرفتن. موقع بازی کردن، معمولا گوشی رو باید به‌صورت افقی دستتون بگیرید که همین باعث می‌شه اسپیکرها در جایگاه خوبی قرار بگیرن و کیفیت صدای استریویی خودشون رو به رخ بکشن. این اسپیکرها به قابلیت DTS: X ULTRA مجهزن که معمولا در گوشی‌های گیمینگ به کار می‌ره و امکاناتی نظیر سه بعدی شدن صدا و نزدیک و دور بودن صدای سوژه‌ها رو ارائه می‌ده.

گوشی Red Magic 9 Pro به‌طور کلی کیفیت صدای فوق‌العاده‌ای داره و علاوه بر ولوم بالا، بیس عمیقی داره و فرکانس‌های مختلف صدا رو به‌خوبی پخش می‌کنه.

 

آیا گوشی Red Magic 9 Pro ارزش خرید داره؟

ابتدا یک نگاهی به نقاط قوت گوشی رد مجیک ۹ پرو بندازیم و سپس بریم سراغ نقاط ضعفش. این گوشی به خوبی رسالت خودش رو به‌عنوان یک گوشی گیمینگ انجام داده و از نظر سخت‌افزار هیچی کم نداره. جدیدترین چیپست اسنپ‌دراگون در کنار دنیایی از ویژگی‌های مختص گیمینگ مثل گیم اسپیس، تراشه مخصوص گیمینگ، تریگرهای لمسی و فن خنک‌کننده، گوشی Nubia Red Magic 9 Pro رو به یک گوشی گیمینگ کم‌نظیر تبدیل می‌کنه. خیلی از ویژگی‌های سخت‌افزاری این گوشی رو می‌تونیم توی جدیدترین گوشی گیمینگ ایسوس یعنی Rog Phone 8 Pro ببینیم که البته قیمت بسیار بالاتری از این گوشی داره. پس می‌شه قیمت مناسب و متناسب با امکانات رو یکی دیگه از نقاط قوت گوشی Red Magic 9 Pro دونست.

حالا می‌ریم سراغ نقاط ضعف این گوشی. ترجمه‌ انگلیسی در سیستم عامل رد مجیک، از چینی برگردونده شده و خیلی جاها ضعف داره و از عبارات درستی استفاده نشده. دوربین این گوشی به‌خصوص دوربین اولترا واید و سلفی عملکرد خوبی ندارن. قدرت سخت‌افزاری این گوشی شاید به درد همه بازی‌های اندرویدی موجود نخوره و از حد لازم فراتر باشه.

روی‌هم‌رفته گوشی Red Magic 9 Pro با قیمت حدودی 650 یورویی رو می‌شه یکی از بهترین‌ گوشی‌های گیمینگ در حال حاضر دونست که انتظاراتتون رو در این زمینه به خوبی و با قیمت مناسبی برآورده می‌کنه. این گوشی برای نسخه با رم و حافظه 12/256 چیزی در حدود 70 میلیون تومان قیمت داره که با توجه به عملکرد بسیار خوب این گوشی در اکثر بخش ها، میشه گفت به نسبت گزینه های موجود در بازار ایران ارزش خرید بسیار بالایی داره. پس اگه بودجه مد نظرتون با قیمت این گوشی همخوانی داره و به دنبال یک گوشی گیمینگ حرفه‌ای هستید، گوشی رد مجیک ۹ پرو گوشی مناسبی برای شما خواهد بود. نظر شما در مورد این گوشی چیه؟

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 3 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 19
5/ 4.3

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

tahamousavi

حقیقتا گوشی فوق العاده ایه، ولی مرفهین بی درد فقط میتونن به این برسم وگرنه عقل سلیم حکم می‌کنه با شصت هفتاد تومان بری یه سیستم ببندی یا لپ تاپ بخری…

۲۲ اسفند ۱۴۰۲
Mahayd24

چه خبره ۶۹ تومن
قیمت دلاری این گوشی خیلی کمتره و از کلید های فروششه در مقابل ایسوس

۲۲ بهمن ۱۴۰۲
ali.sh2004

طراحی قشنگی داره، قدرت پردازشیش هم عالیه.
فقط یه سوال اگه اون قسمتی از قاب پشتی که روی دوربیناس اسیب ببینه باید کل قابو عوض کرد؟؟

‌اگه اون شیشه ی لنزا جدا باشه میشه عوض کرد اما ایتجوری فکر کنم باید ‌کل قاب پشتیو عوض کنی

۲۰ بهمن ۱۴۰۲
arsalansh

اگر کسی دنبال گوشی گیمینگ هست با این قیمت این گوشی رو بگیره وگرنه سایر گوشی های گیمینگ خیلی قیمتشون بالاتر هست.

۲۰ بهمن ۱۴۰۲
iman

طراحی اش عجیبه ولی من خوشم نیومد

۱۹ بهمن ۱۴۰۲
ImanMoradi

طراحی عجیب غریب و خاص

۱۹ بهمن ۱۴۰۲
Amir ali namaei

خیلی گوشی عادی برای گیم اصلا پیشنهاد نمیشه

۱۹ بهمن ۱۴۰۲
Amir ali namaei

خیلی گوشی خوبییییه

۱۹ بهمن ۱۴۰۲
sayyedhamidreza

با این قیمت گوشی های گیمینگ برای کسایی که گیمر نیستن اصلا نمی صرفه چون فقط سخت افزار و امکانات گیمینگ داره ولی با همون پول می تونیم همون سخت افزار رو با دوربین و بقیه امکانات عالی بگیریم

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
Limb0onTop

شاهکاره

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
lordvoldemort120

خیلی گوشی خوبیه ممنونم از سایت خوبتون

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
lordvoldemort120

عالی بود

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
walkovere

اس ۲۴ ترجیح میدم

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
Mobin.sn

جااااااان
عشق ❤️❤️❤️

۱۷ بهمن ۱۴۰۲
Nurse

با این قیمت میشه سه تا پوکو X6pro خرید

۱۷ بهمن ۱۴۰۲
Mhch8877

سایت خرابههههه!

۱۷ بهمن ۱۴۰۲
Mhch8877

ابر گوشی گیمینگ به معنای واقعی کلمه!

۱۷ بهمن ۱۴۰۲
Amirmalekpour21

واقعا از نظرم شیامی توی شکل گوشی گند زده. گوشی هاش مثل هیوون های ازمایشگاهی میمونن اصلا سرو ته ندارن

۱۷ بهمن ۱۴۰۲
Amirmalekpour21

واقعا از نظرم شیامی توی طراحی گند زده. گوشی هاش مثل هیوون های ازمایشگاهی میمونن اصلا سرو ته ندارن

۱۷ بهمن ۱۴۰۲