نقد و بررسی مشخصات گوشی POCO F3 شیائومی

نقد و بررسی گوشی پوکو اف 3 شیائومی 

شیائومی توی دو سه تا گوشی آخری که تولید کرده مرز طراحی و ارزش خرید رو جا به جا کرده! شیائومی با توجه به سیاست خودش دست به تولید گوشی هایی زده که ارزش خرید به شدت بالایی دارن. بعد از REDMI NOTE 10 PRO حالا نوبت میرسه به یکی دیگه از سری های محبوب شیائومی یعنی سری پوکو. POCO F3 همونیه که خیلیا منتظرش بودن.این گوشی اوایل فروردین ماه 1400 توسط شیائومی معرفی و تقریبا بعد از کلی انتظار اواخر خرداد 1400 وارد بازار ایران شد. میتونیم پوکو اف 3 شیائومی رو یکی از میان رده های قاتل پرچمدار بدونیم. امکانات و مشخصات سخت افزاری این گوشی شبیه به گوشی های پرچمدار دو سال پیشه اما قیمت اون در حد میان رده های سامسونگه!

این گوشی در حال حاضر تقریبا بین 7.5 تا 8.5 میلیون تومن توی بازار ایران معامله میشه. همراه ما باشید تا ببینیم این مشخصات فنی و امکانات جذاب POCO F3 کارآمد هست یا فقط یک سری عدد و رقمه!

طراحی و کیفیت ساخت POCO F3

گوشی های سری POCO همیشه طراحی های جذاب و جدید رو داشتن. POCO F3 هم دقیقا مثل تمام گوشی های سری پوکو طراحی به شدت جذابی داره! این گوشی توی سه تا رنگه سفید، مشکی و آبی اقیانوسی طراحی شده، که از نظر طراحی واقعا چشم نوازه!اینوگرافی بخش طراحی POCO F3قاب پشتی این گوشی به خصوص توی رنگ آبی اقیانوسی بی نظیر طراحی شده. جنس قاب پشتی شیشه ایه و پوکو با استفاده  از گوریلا گلس 5 از این قاب پشتی محافظت میکنه. فریم دوربین ها بالا سمت چپ قاب پشتی قرار داره که سه تا سنسور و فلش دوربین رو توی خودش جا داده. فریم دوربین ها در اف 3 به صورت مستطیل طراحی شده که گوشه های گرد داره و توی دو مرحله بیرون زدگی داره. بیرون زدگی اول که فلش دوربین توی این بخش قرار داره و بیرون زدگی دوم فریم بیضی شکله که سنسور ها توی این بخش قرار دارن. قاب پشتی توی رنگ آبی اقیانوسی از چندتا بخش تشکیل شده که ترکیبی از شیشه مات و براقه. لوگو POCO هم به صورت مورب وسط قاب پشتی دیده میشه. طراحی قاب پشتی POCO F3فریم میانی POCO F3 کاملا پلاستیکیه و به صورت براق طراحی شده که زیبایی این گوشی رو دو برابر میکنه. زیر گوشی خیلی شلوغه و درگاه شارژ (Type-C)، اسپیکر، میکروفون مکالمه و خشاب سیم کارت دیده میشه. خشاب سیم کارت این گوشی فقط از دو تا سیم کارت به صورت همزمان پشتیبانی میکنه و خبری از پشتیبانی حافظه خارجی توی این گوشی نیست! که میتونه یکی از نقاط ضعف این گوشی محسوب بشه. بالای گوشی هم اسپیکر دوم، سنسور مادون قرمز (IR Blaster) به همراه میکروفون مکالمه قرار داره. سمت راست فریم میانی دکمه پاور که با حسگر اثر انگشت ادغام شده به همراه دکمه های کنترل کننده صدا قرار دارن. نکته جالب در مورد دکمه پاور پوکو اف 3 اینه که برخلاف گوشی های دیگه که دکمه پاور صاف طراحی شدن، دکمه پاور این گوشی به شکل برآمده طراحی شده که شبیه دکمه های صدا طراحی شده. سمت چپ فریم میانی خبری از هیچی نیست!طراحی فریم میانی POCO F3پنل جلویی کاملا تخت طراحی شده که حاشیه های نسبتا کمی داره و همین باعث شده 86 درصد از پنل جلویی به نمایشگر اختصاص پیدا کنه. دوربین سلفی توی پانچ هول به شدت جمع و جور اون وسط دیده میشه و اسپیکر مکالمه هم خودش رو توی حاشیه های نمایشگر پنهان کرده.حاشیه های نمایشگر POCO F3در مجموع POCO F3 توی بخش طراحی نمره کامل رو میگیره. نکته مثبت در مورد این گوشی قطر و وزن کم اونه که باعث شده این گوشی خیلی خوش دست باشه و موقع کار کردن باهاش اصلا اذیت نشید. نکته قابل توجه در مورد این گوشی حذف شدن جک هندزفریه که شیائومی داخل جعبه کابل تبدیل اون رو قرار داده. توی این بازه قیمتی این بهترین طراحیه که میتونید برید سراغش!

مشخصات نمایشگر POCO F3

شیائومی با استفاده از نمایشگر به شدت جذاب برای تمام رقبای خودش خط و نشون کشیده. نمایشگر POCO F3 به شدت جذاب و با کیفیته که یکی از نقاط قوت اصلی این گوشی نمایشگر اونه! نمایشگری با اندازه 6.67 اینچی با رزولوشن 1080 در 2400 که همین باعث میشه تصاویری با نسبت 20:9 رو به کاربر نمایش بده.اینفوگرافی بخش نمایشگر POCO F3شیائومی از پنل امولد برا نمایشگر این گوشی استفاده کرده. اگر علاقه دارید بیشتر در مورد نمایشگر گوشی ها بدونید پیشنهاد میکنم به طلب همه چیز در مورد نمایشگر ها سر بزنید. دقیقا همون نمایشگری که برای ردمی نوت 10 پرو استفاده کرده بود توی این گوشی هم استفاده کرده. نمایشگر امولدی که کیفیت بی نظیری داره. این نمایشگر از HDR10+ پشتیبانی میکنه که تصاویر رو با بالاترین کیفیت ممکن به شما نمایش میده. اگر فکر میکنید این نمایشگر قابلیت دیگه ای نداره سخت در اشتباهید! نمایشگر پوکو F3 نرخ تازه سازی 120Hz هم داره که اگر روی این حالت قرار بگیره به صورت آداپتیو نرخ تازه سازی تصویر متناسب با نیاز شما بین 60Hz تا 120Hz سوییچ میکنه و همین باعث میشه توی مصرف باتری به شدت صرفه جویی کنه!کیفیت نمایشگر POCO F3نرخ تازه سازی POCO F3تنظیمات رنگ نمایشگر POCO F3با توجه به امولد بودن کیفیت و روشنایی این نمایشگر قطعا شما رو به وجد میاره! بیشینه روشنایی اون زیر نور مستقیم کاملا مطلوب و به شدت خوبه. از طرفی کمینه روشنایی اون هم به شدت مناسبه و همین باعث میشه توی هیچ شرایطی ، روشنایی این نمایشگر شما رو اذیت نکنه!

رنگ ها به صورت کاملا طبیعی توی این نمایشگر به شما نمایش داده میشه اما رنگ سفید کمی به سمت زردی میره که همه این ویژگی ها باعث میشه بهترین نمایشگر توی این بازه قیمتی مربوط به گوشی های شیائومی باشه!

مشخصات باتری و شارژدهی پوکو F3

قبلا در مورد سیاست کمپانی های سازنده گوشی صحبت کرده بودم که گوشی های خودشون رو با این سیاست تولید میکنه که یه بخش رو ضعیف میکنن تا بخش دیگه رو قوی کنن. شیائومی توی POCO F3 همین کار رو برای بخش باتری انجام داده. شیائومی برای این گوشی از باتری لیتیوم پلیمری با ظرفیت 4520 میلی آمپر ساعت استفاده کرده. پوکو اف 3 از شارژ سریع 33W پشتیبانی میکنه که آداپتور 33W داخل جعبه این گوشی وجود داره. در ضمن این گوشی از شارژ سریع نسل 3 هم پشتیبانی میکنه که بخش باتری پوکو اف 3 رو کامل تر میکنه!آداپتور و کابل POCO F3تنظیمات باتری POCO F3مصرف باتری POCO F3این آداپتور قوی باعث میشه شارژ شدن گوشی به صورت کامل، تقریبا یک ساعت زمان ببره که عملکرد به شدت خوبی توی شارژ شدن داره. از نظر شارژدهی هم با توجه به این که ظرفیت باتری نسبتا کم محسوب اما میتونه توی استفاده های معمولی رو به زیاد تا 12 ساعت شما رو همراهی کنه. هر یک ساعت بازی کالاف دیوتی تقریبا 18 تا 20 درصد از شارژ این گوشی رو کم میکنه. اگر بخوایم توی باتری بین رقبا مقایسه داشته باشیم، توی این بازه قیمتی بهترین عملکرد شارژدهی REDMI NOTE 10 PRO داره و بعد از اون رتبه دوم میرسه به POCO F3 که رقابت نزدیک با رقیب سامسونگی خودش یعنی GALAXY A52 داره!

بررسی امنیت پوکو اف 3

با توجه به اینکه از پنل امولد برای این گوشی استفاده شده اما شیائومی ترجیح داده کماکان از حسگر اثر انگشت خازنی استفاده کنه. اگر نمیدونید که حسگر های اثر انگشت چه ربطی به نمایشگر دارن میتونید مطلب همه چیز در مورد حسگر های اثر انگشت رو مطالعه کنید. ظاهرا شیائومی کلا بیخیال حسگر اثر انگشت زیر نمایشگر شده. سرعت به شدت بالای حسگر اثر انگشت این گوشی میتونه شما رو شگفت زده کنه.حسگر اثر انگشت POCO F3تشخیص چهره POCO F3همچنین از سیستم تشخیص دو بعدی هم توی POCO F3 استفاده شده. سرعت و امنیت سیستم تشخیص چهره دو بعدی پوکو اف 3 به شدت بهینه شده و دیگه میشه به عنوان یکی از راه های امن برای باز کردن گوشی ازش استفاده کرد.

مشخصات دوربین POCO F3

توی بخش باتری به سیاست کمپانی ها اشاره کردم که میتونیم اثرش رو توی بخش دوربین ببینیم. شیائومی برای پوکو اف 3 از سه تا سنسور استفاده کرده. سنسور واید 48 مگاپیکسلی، سنسور اولترا واید 8 مگاپیکسلی و سنور ماکرو 5 مگاپیکسلی بخش دوربین POCO F3 رو تشکیل میدن.اینفوگرافی بخش دوربین POCO F3

  • سنسور اصلی:

عکس های ثبت شده با سنسور اصلی 48 مگاپیکسلی کیفیت نسبتا خوبی دارن. وایت بالانس عملکرد خوبی داره و رنگ ها به رنگ های طبیعیه خیلی نزدیکه. همچنین داینامیک رنج یا گستره نوری تقریبا قابل قبولی رو میتونه در اختیار شما قرار بده. شارپنس عکس ها به شرایط نوری بستگی داره، مثلا اگر شرایطی نوری مناسب نباشه سعی میکنه به صورت نرم افزاری به عکس جزئیات اضافه کنه که باعث افت کیفیت عکس میشه. اما در کل میتونید عکس های قابل قبولی رو با سنسور اصلی ثبت کنید.

نمونه عکس سنسور واید POCO F3
برای مشاهده سایز اصلی رو عکس کلیک کنید
نمونه عکس حالت پرتره POCO F3
برای مشاهده سایز اصلی رو عکس کلیک کنید
  • سنسور اولترا واید:

طبیعتا سنسور 8 مگاپیکسلی اولترا واید نسبت به سنسور اصلی افت کیفیت داره اما این افت کیفیت انقدری زیاد نیست که بشه گفت عکس های اولترا واید خیلی با عکس های سنسور اصلی فاصله دارن. اگر بتونید شرایط نوری مناسبی رو فراهم کنید میتونید با سنسور اولترا واید هم عکس های قابل قبولی رو ثبت کنید.

نمونه عکس سنسور اولترا واید POCO F3
برای مشاهده سایز اصلی رو عکس کلیک کنید

 

  • سنسور ماکرو:

سنسور 5 مگاپیکسلی ماکرو تقریبا شبیه به سنسور ماکرو ردمی نوت 10 پرو میتونه باشه. اما مثل اون سنسور قابلیت عکس برداری تله ماکرو رو نداره! با این سنسور ماکرو میتونید تا حد زیادی به سوژه نزدیک بشید و عکس های ماکرو قابل قبولی رو با این سنسور ثبت کنید و اگه به عکاسی ماکرو علاقه دارید از عکس های سنسور ماکرو لذت ببرید!

نمونه عکس سنسور ماکرو POCO F3
برای مشاهده سایز اصلی رو عکس کلیک کنید
  • فیلم برداری:

شیائومی برای این گوشی قابلیت فیلمبرداری 4K@30fps در نظر گرفته که کیفیت فیلم ها نسبتا قابل قبوله. عملکرد لرزشگیر قابل قبوله و سرعت تغییر فوکوس توی حالت 30 فریم بر ثانیه واقعا عملکرد قابل قبولی داره. اما وقتی روی حالت 60 فریم بر ثانیه سوئیچ میکنید، فوکوس اتوماتیک دچار اختلال میشه و عملکرد خودش رو از دست میده.

  • دوربین سلفی:

با توجه به اینکه سنسور سلفی خیلی جمع و جوره، کیفیت عکس های سلفی کاملا متوسطه و توی این بازه قیمتی دوربین سلفی بهتر از این هم وجود داره. عکس های سلفی توی شرایط نوری مناسب کیفیت قابل قبولی دارن اما بعضی اوقات به صورت خیلی مصنوعی جزئیات به تصویر اضافه میشه!

نمونه سلفی فضای بسته POCO F3
برای مشاهده سایز اصلی رو عکس کلیک کنید
نمونه سلفی فضای باز POCO F3
برای مشاهده سایز اصلی رو عکس کلیک کنید

اگر بخوایم بخش دوربین رو جمع بندی کنیم، توی این بازه قیمتی عملکرد متوسطی نسبت به رقبای خودش داره و ردمی نوت 10 پرو بهترین عملکرد رو توی بخش دوربین از خودش نشون داده. یکی از نقاط ضعفی که موقع کار کردن با دوربین POCO F3 نظرتون رو جلب میکنه، فوکوس کشیدن موقع عکاسیه که این ایراد توی بخش فیلمبرداری هم دیده میشه. اگر شرایط نوری مناسب نباشه به خوبی نمیتونید از سوژه اصلیتون فوکوس کشی داشته باشید.

پردازنده و سخت افزار POCO F3

بالاخره رسیدیم به بخش پردازنده جایی که POCO F3 توی این بازه قیمتی هیچ رقیبی رو توی قد و قواره خودش نمیبینه. شیائومی با استفاده از اسنپدراگون 860 (Snapdragon 870 5G) برای این گوشی سنگ تمومه گذاشته. این همون پردازنده ایه که گوش های پرچمدار سال پیش ازش استفاده میکردن! پردازنده این با معماری 7 نانومتری و قابلیت پشتیبانی از 5G که باعث میشه این گوشی از پس تمام بازی و کار های سنگین بر بیاد!اینفوگرافی بخش پردازنده POCO F3تنظیمات گرافیکی POCO F3دمای موقع بازی POCO F3عملکرد سخت افزاری به شدت روونه و توی بازی های سنگین مثل کالاف دیوتی موبایل شما میتونید توی بهترین حالت گرافیکی بازی کنید و از بازی کردن با این گوشی لذت ببرید. اگر توی این بازه قیمتی دنبال یه گوشی با مشخصات سخت افزاری و پردازنده عالی هستید به جز پوکو اف 3 نباید به چیز دیگه ای فکر کنید. موقع بازی کردن با هیچ لگی و باگی مواجه نیستید. در ضمن این گوشی موقع بازی کردن فقط گرم میشه و خبری از داغ کردن نیست! حتی بعد از یک ساعت بازی کردن هم احتمال لگ و باگ داشتن خیلی کمه. به جرات میشه گفت این بهترین گوشی از نظر سخت افزار توی این بازه قیمتیه!

مشخصات نرم افزار و رابط کاربری POCO F3

همونطور که شیائومی برای بخش پردازنده و سخت افزار سنگ تموم گذاشته، برای بخش نرم افزار و رابط کاربری هم چیزی کم نذاشته. سیستم عامل این گوشی اندروید 11 هستش که با استفاده از رابط کاربری اختصاصی شیائومی که برای سری پوکو طراحی شده این سیستم عامل رو بهینه سازی کرده. توی مطالب قبلی در مورد امکانات شخصی سازی و امکانات مولتی تسکینگ این رابط کاربری به صورت مفصل توضیح دادیم. این رابط کاربری به قدری دست شما رو توی بخش شخصی سازی باز میذاره که میتونید هر بلایی سرش بیارید و کاملا مناسب سلیقه خودتون این رابط کاربری رو شخصی سازی کنید.سیستم عامل POCO F3رابط کاربریPOCO F3قابلیت رابط کاربری POCO F3

بررسی اسپیکر POCO F3

شیائومی به این نتیجه رسیده که توی تمام گوشی های میان رده خودش از اسپیکر استریو استفاده کنه و برای POCO F3 هم از اسپیکر استریو استفاده رده. اسپیکری که قطعا شما رو به وجد میاره. بلندی صدای به شدت خوب به همراه کیفیت و تفکیک صدا، باعث شده بهترین عملکرد اسپیکر رو شاهد باشیم. اگر اهل بازی کردن با گوشی هستید این اسپیکر میتونه لذت بازی کردن رو چند برابر کنه!اسپیکر POCO F3

جمع بندی

همونطور که توی مقدمه این مطلب اشاره کردم گوشی های جدید شیائومی اومدن تا مرز های کیفیت و ارزش خرید رو جابجا کنن. POCO F3 با این بازه قیمتی توی بیشتر بخش ها هیچ رقیبی رو کنار خودش نمیبینه. اگر قصد خرید توی این بازه قیمتی رو دارید و دوست دارید یه گوشی با مشخصات سخت افزاری عالی رو داشته باشید تنها گزینه ای که دارید همین گوشی پوکو اف 3 شیائومیه.

از نقاط ضعف اصلی این گوشی میشه به دوربین ضعیف و ظرفیت کم باتری اشاره کرد. توی این مطلب تمام تلاشمون رو به کار بردیم تا بررسی دقیق و جامعی از این گوشی در اختیارتون قرار بدیم. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

سوالات متداول
(7 سوال)
چرا گوشی POCO F3 رو بخریم و مزایا آن چیست؟

گوشی پوکو اف 3 با طراحی جذاب، نمایشگر بی نظیر، اسپیکر استریو فوق العاده و پردازنده قوی که داره بهترین انتخاب بین رقبای خودشه و البته با این بازه قیمتی توی بیشتر بخش ها هیچ رقیبی نداره.

معایب گوشی پوکو اف 3 شیائومی چیست؟ چرا این گوشی رو نخریم؟

اگه از گوشی زیاد استفاده می کنید و باتری براتون مهمه یا دوربین گوشی براتون اولویته، میتونید رقبای گوشی POCO F3 رو هم بررسی کنید.

آیا گوشی POCO F3 شیائومی از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی میکنه؟

بله، از دو سیم کارت همزمان پشتیبانی میکنه اما متاسفانه از رم میکرو پشتیبانی نمیکنه.

آیا POCO F3 گواهی خاصی برای ضد آب بودن دارد؟

POCO F3 گواهی IP53 رو همراه خودش داره. این گواهی باعث میشه این گوشی در برابر پاچش آب مقاوم باشه. در نتیجه این گوشی ضد آب نیست و فقط در برابر بارون یا پاشش آب مقاومه!

فوکوس بخش دوربین این گوشی خیلی اذیت کننده هستش؟

در کل این گوشی توی فوکوس کشی عملکرد نسبتا کندی رو داره و هر از چند گاهی با اختلال مواجه میشه. البته اگر شرایط نوری مناسب میشه شاید هیچوقت با این مشکل برخورد نکنید اما توی شرایط نوری نا مناسب میتونه واقعا اذیت کننده باشه و مجبور باشید چند بار روی سوژه اصلی به صورت دستی فوکوس کنید.

امکان استفاده از هندزفری سیم دار توی این گوشی وجود نداره؟

شیائومی جک هندزفری رو توی POCO F3 حذف کرده تا گوشی باریک تر و خوش دست تر باشه. البته جای نگرانی نیست داخل جعبه گوشی کابل تبدیل درگاه (Type-C) به جک هندزفری قرار داره تا به کمک این تبدیل بتونید هندزفری سیم دار رو به گوشی وصل کنید

POCO F3 تا چند سال آپدیت نرم افزاری رو پشتیبانی میکنه؟

گوشی های شیائومی معمولا تا دو سال آپدیت های نرم افزاری رو دریافت میکنن و. با توجه به اینکه این گوشی از جدید ترین گوشی های شیائومی محسوب میشه حداقل تا یک سال آینده آپدیت های نرم افزاری رو میگیره. همچنین طبق گفته شیائومی این گوشی جز گوشی هایی هست که اندروید 12 رو میگیره

خرید گوشی poco f3
نقاط قوت
طراحی جذاب و خوش دستی
اسپیکر استریو فوق العاده
نمایشگر بی نظیر
پردازنده پرچمدار
نقاط ضعف
عملکرد نسبتا ضعیف دوربین
ظرفیت پایین باتری
نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۵ تیر, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 2156
5/ 5

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

comment-user-img
alirezam1383

من دارمش عالیه ❤️

۲۱ شهریور ۱۴۰۲
comment-user-img
I love Mehdi Shajari

به جای ۷.۸ باید بهش ۹.۹ میدادن

۰۷ مرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
A1388A

لطفا جواب بدید

۲۳ تیر ۱۴۰۲
comment-user-img
A1388A

هنوز از این گوشی تو بازار ها هست

۲۳ تیر ۱۴۰۲
comment-user-img
tahamousavi

به عنوان کسی که یک سال و خورده ای داره از این گوشی استفاده میکنه، بهتون میگم تحت هیچ شرایطی پشیمون نمیشید از خرید این گوشی.
البته من یه پشیمونی کوچیک دارم و اونم اینه که رنگ آبی شو نخریدم چون یکم سخت پیدا میشد؛ ولی بازم راضیم…

۲۷ خرداد ۱۴۰۲
    comment-user-img
    lovemi

    من آبی دارم دنبال مشکی هستم اگه میخوای معاوضه میکنم۰۹۱۵۵۱۷۵۱۶۰

    ۱۹ مرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
mh.jafarian

سلام به موبومکس دوس داشتنی

و به مهدی و تمامی دوستان و عزیزانی که ما فقط عکساشونو تو بررسی ها دیدیم.

من محمد حسینم و با سرچ های زیاد به چند تا گوشی اعم از نوت 11 و پوکو f3 رسیدم که خیلی ازار دهنده بود و بلاخره تصمیم کبری رو گرفتم و پوکو رو خریدم نسخه nfc 256/8 رنگ نمیدونم چی بگم یه سطح اینه ای داره و خیلی هم عالیه .

و چون من راضی بودم 2 دستگاه دیگه هم خریدیم.
و گذر زمون چرخید و چرخید مجبور شدیم گوشی یه گوشی هم برای خانواده بگیریم.

اونم XIAOMI note11 pro plus
خیلی هم گوشی خوب و جالبیه البته فرق چندانی با پوکو نداره اما ادابتور بی نظیر دوربین فیلم برداری بی‌نظیر داره

واقعا پول زحمت هایی که می کشید و اسپانسری نوش جون حلالتون باشه.

دمتون گرم .
❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️

۲۲ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
tahamousavi

یه نکته درباره پشتیبانی نرم افزاری این گوشی بگم:
این گوشی تا الان اندروید 13 و MIUI 14 رو گرفته و باتوجه به اینکه گوشی های قدیمی تر از این گوشی هم این آپدیت رو گرفتن (مثل ردمی نوت 9 اس)، پس این گوشی باتوجه به پردازنده قوی ای که داره میتونه آپدیت های بیشتری هم بگیره…

۱۶ فروردین ۱۴۰۲
comment-user-img
abasi6658

گوشی تقریبا خوبیه البته الآن که قیمتا رفته بالا

۱۱ اسفند ۱۴۰۱
comment-user-img
Hossein_sky

سلام
آیا هنوز ارزش خرید داره الان اوایل سال 2023 ؟

۱۴ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
AMININFERNO

یک سئوال چرا تو ارزش خرید زدید۷.۸ مگه ارزش خرید بالا نیست به نظرم ارزش خریدش باید ۸.۵ یا۹ باشه اخه تو ویدیو گفتید خیلی ارزش خرید بالایی داره

۰۷ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
Alip98

به نظرم یکی از بهترین گوشی‌های شیاءومی این گوشی هست صفحه نمایش پردازنده و اسپیکر فوق العاده ای داره این گوشی در بقیه بخش‌هاهم بد نیست ولی در کل ارزش خرید بالایی داره

۱۵ آذر ۱۴۰۱
comment-user-img
mamal. i

طراحیش خیلی گنگه

۱۹ آبان ۱۴۰۱
comment-user-img
Aryan1234

عالی

۱۰ شهریور ۱۴۰۱
comment-user-img
S.M.Y

بابا با مرام

۰۷ شهریور ۱۴۰۱
comment-user-img
Sh2008

نمی دونستم سایت هم دارین دمتون گرم واقعا نیاز بود از یوتیوب خسته شده بود
من خودم شش ماهه f3 دارم از همه چیش راضیم در مورد لگ باگ اگر شارژ گوشی زیر 15 باشه لگ و باگ دارین ولی در حالت معمولی به هیچ عنوان بعد سه دست بتل رویال 20 دقیقه یعنی همون یه ساعت گوشی 42 درجه توی محیط معمولی اتاق گرمه ناراحت شدم سید هر چهل دقیقه باید گوشی رو استراحت بدی چون بعد چهل دقیقه کالاف داغ میکنه

۲۲ مرداد ۱۴۰۱
comment-user-img
MAHDI13

بهترینه

۰۱ مرداد ۱۴۰۱