بررسی ساعت‌های هوشمند Mibro شیائومی

توی این مطلب قراره سه تا ساعت های اقتصادی از برند میبرو یعنی Mibro C2 ،Mibro X1 و Mibro Lite رو بررسی کنیم که توی بازه‌ی قیمتی 700 هزار تومن تا 1 میلیون و 100 هزار تومن قرار میگیرن. تا انتهای بررسی ساعت های هوشمند Mibro شیائومی با موبونیوز همراه باشید تا بهتون بگیم بهترین انتخاب کدومه و از بین این ساعت های اقتصادی بازار کدوم ارزش خرید بیشتری داره.

ساعت Mibro C2

توی جعبه‌ی این ساعت یک شارژر مغناطیسی وجود داره و البته خود ساعت که جنسش از پلاستیک هست و بندهای سیلیکونی داره. نمایشگر ساعت Mibro C2 مستطیلی شکل هست و حاشیه‌های زیادی داره خصوصا در قسمت پایین نمایشگرش. سمت راست نمایشگر یه دکمه هست و قفل بندها که از نوع سگکی هست. با 34 گرم وزن، یه ساعت سبک و خوش دسته که توی دو رنگ مشکی و کرم میتونید تهیه‌ش کنید. رنگ کرم واسه خانوم‌ها عالیه.

نمایشگر این ساعت از نوع TFT هست و 1.69 اینچ اندازه‌ش هست و رزولوشن 240×280 داره. میشه گفت کیفیت نمایشگر توی این رنج قیمت، معمولیه. میبرو C2 قابلیت مکالمه نداره و فقط تماس رو به شما خبر میده. میتونید تماس رو رد کنید ولی پاسخگویی رو باید با گوشی انجام بدین. باتری این دستگاه 270 میلی‌ آمپر ساعت هست که در حالت استندبای، تا 30 روز شارژ نگه میداره. اگر از این ساعت استفاده معمولی داشته باشید، تا 7 روز میتونید روی باتریش حساب کنید.

از طریق بلوتوث ورژن 5 به گوشی متصل میشه و با اندروید 5 به بالا و ios 10 به بالا، سازگاره. این محصول از زبان فارسی پشتیبانی میکنه و هر نوتیف و اعلانی به زبون فارسی براتون بیاد، روی این ساعت قابل مشاهده است. حتی میتونید منوی این دستگاه رو هم فارسی سازی کنید. 20 حالت ورزشی، ردیابی ضربان قلب و اکسیژن خون، از امکانات سلامتی این ساعته. این ساعت گواهی 2ATM داره یعنی تا عمق 20 متری زیر آب، مقاومه ولی بهتره مراقب باشید آب بهش نخوره. با نصب اپلیکیشن Mibro Fit روی گوشی، میتونید انواع واچ‌فیس‌ها رو انتخاب کنید، ساعت رو پیدا کنید و از یه سری قابلیت دیگه استفاده کنید.

ساعت Mibro X1

بدنه‌ی Mibro X1 از جنس پلاستیک ساخته شده و طراحیش مناسب برای ورزشکارهاست. سمت چپ ساعت دو تا دکمه قرار گرفته. یکی برای باز کردن منو و یکی برای رفتن به حالت ورزشی. دور تا دور نمایشگر یه حاشیه با ارتفاع و برآمدگی وجود داره که از آسیب رسیدن به نمایشگر موقع ورزش کردن، جلوگیری میکنه. وزن این ساعت 52 گرمه که میشه گفت نسبتا سنگینه و فقط با رنگ مشکی، قابل تهیه است.

صفحه نمایش 1.3 اینچی از نوع AMOLED روی ساعت هوشمند X1 به کار رفته که با رزولوشن 360×360 و تراکم پیکسلی 390 بر اینچ، یه نمایشگر خوب به حساب میاد. البته صفحه نمایش لمسی، احساس خوبی نداره و این ساعت هم مثل ساعت قبلی، از قابلیت مکالمه بی‌بهره مونده.

یه باتری با ظرفیت 350 میلی آمپر ساعت، توی X1 وجود داره که در حالت استندبای تا 60 روز براتون شارژ نگه میداره و توی استفاده معمولی عمر 14 روزه داره. این عمر باتری خوب، یکی از مزیت‌های اصلی این دستگاهه. 4 ساعت و نیم طول میکشه تا این ساعت فول شارژ بشه که مدت زمان زیادیه ولی خب از اون طرف مدت زیادی شارژ نگه میداره. یه شارژر مغناطیسی هم همراه ساعت توی جعبه محصول قرار گرفته.

ساعت میبرو ایکس 1، با اندروید 5 به بالا و ios 10 به بالا، سازگاره. مثل دو ساعت دیگه‌‌ی این مطلب، این ساعت هم از زبان فارسی پشتیبانی میکنه و میتونید نوتیف‌های فارسی رو بدون مشکل بخونید. 38 حالت ورزشی، سنسور ضربان قلب و سنسور اکسیژن خون، امکانات سلامتی این ساعت رو تشکیل میدن. با اینکه این دستگاه گواهی 5ATM داره یعنی تا عمق 50 متری زیر آب مقاومه، پیشنهاد میکنیم باهاش استخر نرید. رابط کاربری دستگاه روون و خوبه و با اپلکیشن MibroFit که قبلا هم بهش اشاره کردیم، به گوشی موبایلتون وصل میشه.

ساعت Mibro Lite

ساعت Mibro Lite با 48 گرم وزن، یه ساعت خوش دست و ظریفه که یه نمایشگر گرد و خمیده داره. طراحی جذاب این ساعت، اون رو مناسب خانم‌ها و آقایون کرده. بدنه ساعت از جنس آلومینیوم و بندها از جنس سیلیکون هستن. وقتی دکمه کنار ساعت رو فشار میدین، هیچ صدایی تولید نمیکنه که متوجه بشین واقعا کار کرده یا نه. اینکه این یه مزیته یا عیب رو به خودتون میسپاریم! صفحه نمایش گرد با لبه‌های خمیده و حاشیه‌های کم، حس خوبی از لمس کردن این دستگاه به کاربر میده. نمایشگر این دستگاه از نوع AMOLED با اندازه 1.3 اینچ و رزولوشن 360×360 هست. این ساعت هم قابلیت مکالمه نداره.

باتری میبرو لایت 230 میلی آمپر ساعت ظرفیت داره که در حالت استندبای تا 40 روز و در استفاده معمولی تا 10 روز براتون شارژ نگه میداره. مثل رقباش یه شارژر مغناطیسی داره و با بلوتوث ورژن 5 کار میکنه. این ساعت با گوشی‌هایی که سیستم عامل اندروید 5 به بالا و ios 10 به بالا دارن، سازگاره. زبان فارسی رو این ساعت پشتیبانی میشه و 15 حالت ورزشی در کنار سنسور ضربان قلب و اکسیژن خون، امکانات سلامتی این ساعت رو تشکیل میدن. ساعت Mibro Light در برابر نفوذ گرد و غبار و پاشیدن آب، مقاومه. این ساعت یه رابط کاربری روون داره و با همون اپ MibroFit که قبلا هم گفتیم، به گوشی شما وصل میشه.

جمع بندی

میشه گفت ساعت Mibro X1 مناسب کسانیه که اهل ورزش هستن و شارژدهی زیاد براشون اهمیت بیشتری داره؛ ساعت Mibro Light مناسب افرادیه که دنبال یه ساعت با ظاهر و حس و حال جذاب هستن و ساعت Mibro C2 مناسب کسانیه که میخوان با پرداخت هزینه کمتر، کارشون رو راه بندازن. نظر شما چیه؟ کدوم یکی از این ساعت‌های اقتصادی میبرو، به نظر شما انتخاب مناسب تریه؟

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 9 ماه پیش
تعداد نظرات : 22
5/ 4.4

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
AliNajafiJahani

قیمتش که خوبه ولی کیفیت مهمه

۲۷ آبان ۱۴۰۲