اضافه شدن قابلیت تماس صوتی و تصویری در آپدیت جدید X (توییتر سابق)!

شبکه اجتماعی توییتر بعد از خرید توسط ایلان ماسک دستخوش تغییرات زیاد و تا حدودی اذیت کننده شده. یکی از این تغییرات اضافه شدن اشتراک پریمیوم بود که برخی خدمات اضافه تری رو برای کاربران فعال میکرد. اما ایلان ماسک به این قابلیت بسنده نکرده و حالا دو گزینه جدید به حق اشتراک‌ ماهیانه اضافه شده. البته به همراه این گزینه‌های حق اشتراک جدید تعدادی قابلیت جدید هم اضافه شده. ایلان ماسک از ابتدای خرید این شبکه اجتماعی دوست داشت توییتر یک شبکه اجتماعی و یه اپلیکیشن همه کاره باشه؛ در همین راستا و در آپدیت جدید امکان تماس صوتی و تصویری هم به این برنامه محبوب اضافه میشه. در ادامه همراه موبونیوز باشید تا جزئیات این آپدیت جدید و امکاناتی که به همراه میاره رو بررسی کنیم.

 

اضافه شدن اشتراک پایه با امکانات بیشتر!

تا قبل از این برای کاربر ویژه شدن یا همون پریمیوم شدن، شما باید ماهانه 8 دلار پرداخت میکردید. با آپدیت جدید یک گزینه ارزان تر هم به این اپلیکیشن اضافه شده و شما با پرداخت ماهانه 3 دلار میتونید کاربر پریمیوم با کمی امکانات و قابلیت های محدودتر بشید. قابلیت های این اشتراک پایه جدید شامل موارد زیر میشه:

  • میتونید پست یا توییتون رو ویرایش کنید.
  • پست طولانی‌تر با ویدیو طولانی تر قرار بدین.
  • گزینه undo برای پست در اختیار داشته باشین.
  • در پس زمینه ویدیو باز باشه و تماشا کنین.
  • ویدیوهای آپلود شده رو دانلود کنین.
  • امکانات بیشتری برای پاسخ به توییت ها دارید.
  • میتونید آیکون اپلیکیشن رو به دلخواه خودتون انتخاب کنید.
  • به شما پوشه بوکمارک داده میشه.
  • به دلخواه میتونید تم و پس زمینه برنامه رو تغییر بدین.
  • میتونید برای پست‌های برگزیده خودتون در یک پنجره جدید هایلایت ایجاد کنید.
  • امکان مخفی کردن لایک‌ها هم جزو امکانات جدید این اشتراک پایه هست.

البته قابلیت های این اشتراک محدود به این موارد نمیشه و امکانات بیشتری هم در اختیار دارید، مثلا تایید دو مرحله‌ای با SMS و رمزنگاری مستقیم پیغام های ارسالی هم برای شما باز میشه. البته با این اشتراک پایه نمیتونید checkmark یا تاییدیه هویتی که از طریق حسگر اثر انگشت یا شناسایی چهره انجام میشه رو فعال کنید.

اضافه شدن اشتراک پایه با امکانات بیشتر!

 

اشتراک پریمیوم و پلاس با امکان درآمدزایی از توییتر!

البته اشتراک 8 دلار در ماه هنوز وجود داره و شما با پرداخت حدود 5 دلار بیشتر در ماه قابلیت‌های بیشتری در اختیار خواهید داشت. در این سطح اشتراک قابلیت پاسخ دهی به کامنت ها بیشتر میشه و امکان checkmark هم براتون باز میشه که میتونید برای اکانتتون تاییده هویتی بزارید تا امنیت حساب شما افزایش پیدا کنه. با این سطح از اشتراک میتونید به هاب تولیدکنندگان محتوا دسترسی داشته باشید که در ازای پست و تولید محتوا به شما پول میده یا مقداری از هزینه اشتراک فالورهای شما رو بهتون پرداخت میکنه و میتونید از این پلتفرم درآمد زایی داشته باشید. همچنین میتونید به آمار مختلف حساب خودتون دسترسی داشته باشید. در نهایت یه سطح اشتراک پریمیوم پلاس هم اضافه شده که با پرداخت ۱۶ دلار در ماه میتویند این اشتراک رو تهیه کنید و تنها مزیت این اشتراک نداشتن تبلیغات در داخل برنامه هست.

 

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری در آپدیت جدید

ایلان ماسک در راستای رسیدن به اهدافش برای داشتن یه اپلیکیشن همه کاره، در آپدیت جدید X قابلیت تماس صوتی و تصویری رو به این برنامه اضافه میکنه. البته این قابلیت طبق معمول فعلا فقط برای سیستم iOS فعال میشه و بعد از انجام تست ها و آزمایش برای کاربران اندرویدی هم در دسترس قرار میگیره. البته این قابلیت فعلا برای افرادی که اشتراک پریمیوم رو خریدن فعال شده و فقط این دسته از افراد میتونن با شما تماس بگیرند. البته خیلی از کاربران آیفونی گفتند که هنوز این قابلیت براشون فعال نشده و این شاید نشونه این باشه که مدیران توییتر فعلا میخوان این قابلیت رو به صورت آزمایشی و محدود تست کنند و هنوز کاملا به حالت پایدار نرسیده.

امکان برقراری تماس صوتی و تصویری در آپدیت جدید
برای فعال کردن این قابلیت باید به تنظیمات اپلیکیشن وارد بشید، بعد به بخش Privacy & Safety برید و در اونجا Direct Messages رو کلیک کنید. در اینجا قابلیت فعال سازی تماس صوتی و تصویری رو مشاهده میکنید.

فعال کردن تماس تصویری در برنامه X

شرکت توییتر قصد داره با اضافه کردن و راه‌اندازی این قابلیت بتونه جای اپلیکیشن های بزرگ و پرطرفدار شرکت متا مثل فیسبوک، اینستاگرام و یا حتی Whatsapp رو بگیره. باید دید ایلان ماسک در آینده با برنامه X چیکار میکنه و آیا میتونه یک اپلیکیشن تمام و کمال و همه فن حریف بشه؟

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 9 ماه پیش
تعداد نظرات : 10
5/ 3.6

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
AliNajafiJahani

خب که چی بشه

۱۵ آبان ۱۴۰۲
godrati

قبلا اپ خوبی بود

۱۲ آبان ۱۴۰۲
shahab-021

ایلان ماسک اومد که پریمیوم کنه و پول بگیره
اون مبلغ هنگفت در طول یکسال به راحتی برمیگرده

۱۲ آبان ۱۴۰۲
mms2099

ما هنوز ب سرور روبیکا و سروش فحش میدیم🥲

۱۰ آبان ۱۴۰۲
Mahayd24

توییتر سابق خیلی درد ناکه 😂

۰۹ آبان ۱۴۰۲
SinaRe8596

همه چیز داره اشتراکی و پولی میشه

۰۹ آبان ۱۴۰۲
Limb0onTop

از وقتی ایلان ماسک خریدش
خراب شد

۰۹ آبان ۱۴۰۲
arash09

قبل خرید ایلان ماسک بهتر بود ولی الان نه

۰۹ آبان ۱۴۰۲
Nurse

ترجیح میدهم از ویراستی که رایگان می‌باشد بهره مند گردم 😑

۰۹ آبان ۱۴۰۲
alirza.amiry

hal nemikonam dige vaghan ba in dastan
\

۰۹ آبان ۱۴۰۲