معرفی بازی Soccer Manager 2024

اخیرا، بازی مدیریت فوتبال “Soccer Manager 2024” از استودیو “Invincibles” به صورت جهانی عرضه شده است و بازیکنان مشغول ساختن تیمشان و کسب افتخار هستند. این بازی، جذابیت بسیاری برای طرفداران زیادی که علاقه‌مند به بازی‌های ورزشی و مدیریت فوتبال هستند، دارد. با اینکه نظرات متفاوتی درباره این نقاط ضعف و قوت این بازی وجود دارد، بسیاری از بازیکنان برای اطمینان از ارزش بازی کردن این بازی و صرف وقت و هزینه ممکن است دچار سردرگمی بشوند. به همین ذلیل، در ادامه با معرفی بازی Soccer Manager 2024 و بررسی بخش های مختلف این بازی همراه موبونیوز باشید.

 

بررسی گیم پلی بازی Soccer Manager 2024

Soccer Manager 2024 یک بازی موبایلی است که شما را به عنوان یک مربی یا مدیر تیم فوتبال قرار می‌دهد. بیشتر تمرکز این بازی روی مربیگری تیم و چینش تاکیک های مورد نظر شماست و خود بازی فوتبال کمتر انجام می‌شود. وقتی بحث درباره بازی‌های مدیریتی فوتبال باشد، کمتر بازی در حد Soccer Manager می‌توانیم پیدا کنیم، بی‌شک این بازی در این ژانر یکی از بهترین گزینه هاست.

بررسی گیم پلی بازی Soccer Manager 2024

در مورد گیم‌پلی، جا دارد به این نکته توجه کرد که تعداد زیادی بهبود بزرگ در سراسر نسخه جدید این بازی وجود دارد. حالت‌های مختلف بازی هرگز یک چیز رایج در یک بازی مدیریتی نبوده و نیستند. امکان داشتن چندین فایل ذخیره بازی (save) امکان خوبی است و به شما اجازه میدهد مدیریت تیم های مختلف را به صورت همزمان کنتر کنید. هر دو حالت Create a Club و Career جذابیت و تنوع خوبی دارند. جا دارد به این نکته هم اشاره کنم که کمی مشکل در ارائه تصویر بازی‌ها وجود دارد و ارائه تصاویر بهتر از بازی‌های فوتبال در حال جریان می‌توانست به غرق شدن در بازی و ایجاد تجربه بهتر کمک کند.

 

برسی گرافیک و موسیقی بازی Soccer Manager 2024

بیایید صادق باشیم، وقتی که بحث بازی‌های مدیریت فوتبال باشد، گرافیک‌های شگفت‌انگیز معمولاً اهمیت و اولویت بالایی برای نویسندگان ندارد. منظورم این است که کی اصلاً چنین چیزی را انتظار دارد؟ اما بازی مدیریت فوتبال ۲۰۲۴ موفق شده بازی را با گرافیک خیلی خوبی تولید و عرضه کند.

برسی گرافیک و موسیقی بازی Soccer Manager 2024

باید بگویم که واقعاً از موسیقی این فصل از بازی مدیریت فوتبال لذت بردم. موسیقی این بازی خیلی عالی و جذاب ساخته شده است، با آن بیس‌های پرانرژی که واقعاً شما را برای شرکت در چند بازی دیگر برای باشگاهتان تحریک می‌کند. پس در زمینه گرافیک و موسیقی، استودیو “Invincibles” عملکرد خوبی را از خودش به نمایش گذاشته.

 

بررسی رابط کاربری بازی Soccer Manager 2024

رابط کاربری در بازی مدیریت فوتبال ۲۰۲۴ نمایانگر یک تغییر تازه در طراحی است. بسیاری از بازیکنان، از جمله خودم، از رابط کاربری نسخه‌های قبلی با رنگ آبی روشن و رابط کاربری که حال و هوای روشن (تم Light) داشت، خوششان نمی‌آمد. معرفی یک تم تاریک‌تر با رنگ بنفش به عنوان ترکیب رنگ اصلی برای رابط کاربری یک تغییر خوب برای این نسخه است. این تغییر نه تنها زیبایی بصری مناسبی را ارائه می‌دهد، بلکه به تجربه‌ای فراگیر و کاربر پسندتر در این بازی نیز کمک می‌کند.

بررسی رابط کاربری بازی Soccer Manager 2024

انتقال بین منوهای مختلف به طرز چشمگیری بهبود یافته است و راحتتر میتوانید در بازی و بخش های مختلف جابجا بشوید. منوهای مدیریتی نسبت به قبل آشفتگی کمتری دارند و چیزی که مهم هست را به راحتی می‌توانید مشاهده کنید که به تجربه کلی لذت بخش‌تر از مدیریت باشگاه شما کمک می‌کند. رابط کاربری به طور کلی به خوبی پیاده سازی شده است و احتمالاً بهتر است تا زمانی که رابط کاربری (UI) بهتری نتوانستند ارائه دهند، با آن سروکار نداشته باشند و همین رابط کاربری را برای نسخه‌های بعدی هم حفظ کنند.

 

بررسی فروشگاه و بازار انتقالات بازیکنان

بازی‌های مدیریت فوتبال معمولاً یک رویکرد ساده را حفظ می‌کنند که یک قابلیت خوب و مناسب است و من هیچ شکایتی ندارم. واقع‌گرایی به خوبی حفظ شده است، پیشنهادات بازار انتقالات و ارزش بازیکنان منطقی هستند و شما مانند یک باشگاه در دنیای واقعی عمل می‌کنید. تمرین کردن و ارتقای بازیکنان هم جزو مسائلی است که در این بازی به خوبی انجام شده.

بعد از گفتن نکات مثبت، نوبت به نکات منفی این بازی می‌رسد. هر کاری کنید متوجه تلاش بازی‌سازان برای گرفتن پول از شما خواهید شد. بعضی مواقع این تلاش بیش از حد بازی‌سازان کمی از اشتیاق مخاطب را کم می‌کند، چون در زمان نقل و انتقال باید طلا (واحد پولی بازی) پرداخت کنید که تنها راه بدست آوردنش پرداخت پول واقعی است.

بررسی فروشگاه و بازار انتقالات بازیکنان

البته این امکان وجود دارد که طلا و پول نقد را برای دستیابی به بازیکنان برتر، از طریق پیشرفت در بازی بدست بیاورید، ولی این امکان در نهایت با اداره کردن یک باشگاه بزرگ ممکن می‌شود. در کنار پرداخت های زیاد درون برنامه ای، یک مسئله و ضعف بزرگ دیگر نیز کماکان در بازی وجود دارد که تا حدودی ناامید کننده است، تبلیغات. با توجه به اینکه بازی به صورت رایگان عرضه شده ولی درآمدزایی از طریق تبلیغات کمی ناراحت کننده است. حتی اگر این تبلیغات به مقدار کمی در بازی وجود داشته باشند، تبلیغ پنج ثانیه‌ای غیر قابل رد شدن حس تا ابد منتظر بودن را به مخاطب می‌دهد! بنابراین این دو مورد، نقطه های ضعف نسبتا قابل توجه در این بازی خوب هستند.

 

دانلود و نصب بازی Soccer Manager 2024

بازی مدیریت فوتبال 2024 با بیش از 1 میلیون بار نصب در گوگل پلی تونسته نمره 4.1 کسب کنه که از طریق لینک های زیر میتونید این بازیو نصب کنید. برای اجرای این بازی نیازی به پرداخت هزینه اولیه نیست اما مثل تمامی بازی های رایگان دیگه باید از پرداخت های درون برنامه ای برای پیشرفت و ارتقا در بخش های مختلف استفاده کنید.

دانلود و نصب بازی Soccer Manager 2024

اگه از گوشی موبایل اندرویدی استفاده میکنین باید حداقل سیستم عامل اندروید 5.1 به بالا داشته باشین تا بازی اجرا بشه. اگر هم از گوشی آیفون استفاده میکنید، به آی‌او‌اس 14.5 یا بالاتر برای نصب و اجرای بازی روی آيفون، آیپد و آیپد تاچ نیاز دارین.

دانلود بازی Soccer Manager 2024 در گوگل‌پلی

دانلود بازی Soccer Manager 2024 در اپ‌استور

 

سخن پایانی

به نقطه پایانی رسیدیم! اجازه بدهید برای شما به طور خلاصه بگم؛ بازی جذاب است؟ بله، جذابیت مدیریت باشگاه های مختلف و دیدن رشد باشگاه و نقل و انتقال بازیکنان مورد علاقه میتونه برای طرفداران به دنیای فوتبال هیجان انگیز باشه. پرداخت های درون برنامه ای نسبتا زیاد و همچنین نمایش تبلیغات گاه و بی‌گاه، جزو نقاط ضعف و آزاردهنده این بازی به شمار میروند، اما به طور کلی، Soccer Manager 2024 یک تجربه خوب از مدیریت فوتبالی است که طرفداران فوتبال حتما باید یک بار امتحانش کنند.

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 3 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 15
5/ 4.5

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

tahamousavi

بدک نیست، ولی به اون بخش پرداخت طلا که رسیدم یکم خورد تو ذوقم…

۲۰ اسفند ۱۴۰۲
Mahayd24

یاد دریم لیگ افتادم

۲۲ بهمن ۱۴۰۲
Vahid1358

عاشقان دنیای مربیگری این بازی رو از دست ندین

۲۱ بهمن ۱۴۰۲
Emran.B1388

به نظرم به پایه بقیه بازی ها از این نوع نمی‌رسه
ولی در کل بازیه خوبیه👌🏻

۲۰ بهمن ۱۴۰۲
Amir ali namaei

سازنده بازی طرفدار آرسنال آرتتا

۱۹ بهمن ۱۴۰۲
Matin.capitan

راجب بازی بگم ک بازیه خوبیه و از لحاظ دسترسی عالی و میتونین ی باشگاه داشته باشین تو گوشی ولی گوشی هایی ک ضعیف هستن فکر نکنم بتونن تجربه کنن این بازی رو از لحاظ سخت افزار فکر کنم دیگه باید رم 3 رو داشته باشین یا پردازنده خوبی داشته باشه

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
Matin.capitan

سلام اگه کسی توی کامنت گذاشتن مشکل داشت یک الی دو روز صبر کنین دریت میشه و اگه کامنت گذاشتین و با پیام شما قبلا این نظر را گذاشته اید روبه رو شدین فقد صفحه رو یکی دوبار رفرش یا تازه سازی کنین درست میشه و میتونین نظرتون رو تو قسمت نظر ها ببنین

۱۸ بهمن ۱۴۰۲
Nurse

عجب

۱۷ بهمن ۱۴۰۲
Amirmalekpour21

بازی سختیه

۱۷ بهمن ۱۴۰۲
Vahid1358

باید عالی باشه

۱۷ بهمن ۱۴۰۲
alirezanikkhah

لطفا سریعتر مشکل رابط کاربری سایت رو حل کنید

۱۷ بهمن ۱۴۰۲
Ahmaddosti

بازی کلا سلیقه ای به من مدیریت کردن دوس ندارم می‌خوام خودم فوتبال و بازی کنم

۱۷ بهمن ۱۴۰۲
Mhch8877

سایت خیلی خرابه!!!

۱۶ بهمن ۱۴۰۲
Mhch8877

تست نکردم ولی به نظر میاد بد نباشه

۱۶ بهمن ۱۴۰۲
Limb0onTop

لطفاً یه فکری به حال سایت بکند عجیب خرابه

۱۶ بهمن ۱۴۰۲