Galaxy Unpacked 2024 سامسونگ؛ زمان برگزاری و انتظارات ما از این رویداد

رویداد سالانه سامسونگ، گلکسی آنپکد 2024، در تاریخ 17 ژانویه (27 دی 1402) ساعت 10 صبح به وقت پاسیفیک (9:30 شب به وقت ایران) در سن خوزه، کالیفرنیا برگزار خواهد شد. سامسونگ بلاخره در این رویداد بزرگ، از سری جدید گوشی‌های سری S گلکسی یعنی گوشی های پرچمدار سری S24 بعد از کلی شایعات و لو رفتن بخش های مختلف رونمایی خواهد کرد. علاوه بر این رونمایی بزرگ، انتظار می‌رود سامسونگ نسخه جدیدی از گلکسی AI و One UI 6.1 را رونمایی کند. همچنین امکان داره محصولات سخت افزاری دیگه مثل گلکسی فیت 3 یا هدست های واقعیت مجازی رونمایی شود. اگر شما هم از طرفداران برند کره ای هستید و قصد دارید اولین رویداد مهم تکنولوژی در سال 2024 را پیگیری کنید، حتما تا پایان این مقاله همراه موبونیوز باشید تا علاوه بر بررسی محصولاتی که احتمال رونمایی دارند، انتظاراتی که میتوانیم از این محصولات داریم هم بررسی کنیم.

رونمایی از گوشی های سری S24؛ گل سرسبد مراسم گلکسی آنپکد 2024

با اینکه سامسونگ به صورت رسمی رونمایی گوشی های سری S24 را در این رویداد تایید نکرده، اما انتظار داریم در رویداد Galaxy Unpacked ۲۰۲۴ گوشی های سری S24 به صورت رسمی معرفی شوند. این گوشی‌های پرچمدار سری S24 از جدیدترین تکنولوژی‌های در زمینه دوربین، تراشه و پردازش نرم افزاری بهره خواهند برد.

رونمای از گوشی های سری S24؛ گل سرسبد مراسم گلکسی آنپکد 2024

گلکسی s24 معمولی، اولین گوشی سامسونگ از سری S۲۴ خواهد بود که توسط سامسونگ معرفی خواهد شد. این گوشی با توجه به شایعات و اخبار به دست آمده، از طراحی و اندازه ای یکسان با گوشی S23 سامسونگ استفاده خواهد کرد و خیلی تفاوت ظاهری خاصی در این گوشی دیده نخواهد شد. بعد از این گوشی نوبت گلکسی S۲۴ پلاس، نسخه ارتقا یافته و پیشرفته‌تر میرسد که از سخت افزار یکسانی با نسخه معمولی بهره خواهد برد، اما مانند سال های قبل، با اندازه ای بدنه و نمایشگر بزرگتر و همچنین باتری حجیم تر معرفی خواهد شد. و در آخر نوبت به گلکسی s24 اولترا، خفن ترین و قدرتمندترین پرچمدار سری گوشی‌های گلکسی S۲۴ خواهد رسید. این گوشی از لحاظ ظاهری تفاوت خیلی خاصی با گوشی S23 Ultra سامسونگ نخواهد داشت، فقط با توجه به شایعات مطرح شده از یک نمایشگر تخت به جای خمیده نسل قبلی استفاده خواهد کرد که برای اکثر کاربران میتواند نکته مثبتی به شمار رود. سیستم دوربین هم دچار تغییر خواهد شد و با استفاده از لنز اصلی جدید و تغییر لنز تله فوتو با زوم 10 برابری و استفاده از یک لنز تله فوتو با کیفیت بیشتر ولی مقدار زوم کمتر به احتمال زیاد با یکی از بهترین عملکردها در بین دوربین گوشی های هوشمند طرف خواهیم بود.

رونمای از گوشی های سری S24

در آخرین شایعات مطرح شده مشخص شده که ترند امسال پرچمدارها یعنی استفاده از بدنه تیتانیومی به سری S24 هم دیده میشه و به احتمال زیادی نسخه Ultra امسال از این نوع بدنه استفاده خواهد کرد. در مورد تراشه استفاده شده حدس و گمان های بسیار وجود دارد. با توجه به اینکه سال 2023 سامسونگ فقط از یک تراشه اسنپدراگون 8 نسل 2 برای گوشی های پرچمدار خودش استفاده کرد و از تراشه اگزینوس خبری نبود، فرض بر این بود که امسال نیز سامسونگ به همین صورت عمل کنه ولی با توجه به شایعات مختلف به احتمال زیاد سامسونگ در سال 2024 به روش سال های گذشته خودش برگردد و در بازارهای مختلف از تراشه های اسنپدراگون 8 نسل 3 و اگزینوس 2400 برای پرچمداران امسال استفاده کند. البته باید تا زمان معرفی رسمی گوشی های پرچمدار سری S24 صبر کنیم تا ببینیم امسال سامسونگ از کدام روش برای عرضه گوشی های پرچمدار خودش استفاده میکند.

معرفی رابط کاربری و قابلیت های نرم افزاری جدید؛ رونمایی از هوش مصنوعی جدید گلکسی!

مثل اکثر شرکت های بزرگ تکنولوژی که در سال 2023 از انواع و اقسام هوش مصنوعی های مولد رونمایی کردند، یکی از انتظارات ما رونمایی و معرفی از Galaxy AI در رویداد Galaxy Unpacked ۲۰۲۴ هست و به احتمال زیاد بخش زیادی از این رویداد را هم به خودش اختصاص بده. این تکنولوژی جدید، قابلیت‌های بسیار قدرتمندی را در حوزه هوش مصنوعی مولد به گوشی‌های سامسونگ اضافه خواهد کرد. از جمله این قابلیت‌ها می‌توان به توانایی‌های تشخیص زبان، کدنویسی و پردازش تصویری اشاره کرد. با توجه به اطلاعات درز شده بخش کمی از این قابلیت ها بر روی خود گوشی های سامسونگ اجرا خواهد شد ولی بخش اعظمی از پردازش توسط سرورهای سامسونگ اجرا خواهد شد که با توجه به تحریم های موجود ممکن است استفاده از این قابلیت های سامسونگ را برای برخی از کاربران در ایران محدود کند. با توجه به قابلیت های این هوش مصنوعی نباید انتظار معجزه و امکانات ویژه ای را نباید داشته باشیم، البته فعلا برای نظر دادن در مورد این هوش مصنوعی زود هست و باید تا زمان معرفی صبر کنیم.

معرفی رابط کاربری و قابلیت های نرم افزاری جدید؛ رونمایی از هوش مصنوعی جدید گلکسی!

یکی دیگر از مواردی که در این رویداد معرفی خواهد شد، رابط کاربری One UI 6.1 هست که در ابتدا به صورت انحصاری برای گوشی های پرچمدار سری S24 معرفی خواهد شد. البته مدتی بعد برای گوشی های دیگه سامسونگ از جمله S23 و میان رده های محبوب این برند مثل گوشی A54 سامسونگ در دسترس قرار خواهد گرفت.

چه محصولات سخت افزاری دیگه ای در این رویداد معرفی خواهد شد؟

به احتمال زیاد در این رویداد علاوه بر معرفی گوشی های پرچمدار سری S24، سامسونگ از دستبند سلامتی Galaxy Fit 3 رونمایی کند. این دستبند سلامتی یکی از محصولات ورزشی این شرکت است که به صورت اختصاصی برای پایش اطلاعات ورزشی و سلامت ساخته شده و با توجه به لیک ها و اطلاعات لو رفته به احتمال زیاد در این مراسم از این محصول جدید رونمایی خواهد شد.

شایعه معرفی گلکسی فیت 3

یکی دیگر از محصولات جالب توجه ای که امکان دارد در این رویداد معرفی شود یا اطلاعات بیشتری از آن ارائه شود، هدست واقیعت مجازی XR سامسونگ هست که به غیر از اشاره های کوچک خیلی اطلاعات دقیقی از این محصول در دسترس نیست. این محصول احتمال یک هدست ترکیبی واقعیت مجازی/افزوده (Virtual/Augmented Reality) باشد، اما هنوز اطلاعات دقیقی در خصوص مشخصات فنی این هدست به جز اینکه از تراشه پرچمدار اسنپدراگون XR2 Plus Gen 2 استفاده خواهد کرد در دست نیست. این هدست به وسیله اندروید قدرت خواهد گرفت و محصولی مشترک بین سامسونگ و گوگل خواهد بود و با اینکه اطلاعات دقیقی از این هدست وجود نداره، اما باید دید سامسونگ در حوزه واقعیت مجازی میتواند بهتر از اپل عمل کند و یا مشکلات این شرکت در زمان معرفی و  بعد از آن گریبان این برند را خواهد گرفت؟!

چه محصولات سخت افزاری دیگه ای در این رویداد معرفی خواهد شد؟

با توجه به اینکه اطلاعات خاصی از معرفی تبلت، لپ تاپ، ایرباد و یا ساعت هوشمند جدید گلکسی لو نرفته است، احتمال معرفی محصول جدیدی در این دسته بندی های در مراسم گلکسی آنپکد 2024 خیلی کم است، و باید دید سامسونگ در این مراسم چه خواهد کرد؟

سخن پایانی

رویداد گلکسی آنپکد ۲۰۲۴ سامسونگ، از اولین و مهمترین رویدادهای سال 2024 در عرصه تکنولوژی است که قرار است گوشی‌های جدید پرچمدار سری S۲۴ را با ویژگی‌های منحصر به فرد خود، به بازار معرفی کند. اما نکته جذاب‌ این رویداد، میتونه معرفی تکنولوژی گلکسی AI باشد که قرار است تجربه کاربری کاربران گوشی های سامسونگ را به یک سطح جدید ارتقا دهد. در کنار این موارد، در صورت معرفی کامل هدست XR سامسونگ این رویداد میتواند یکی از رویدادهای مهم سال به شمار برود و سامسونگ قرار است که ثابت کند در عرصه تکنولوژی همچنان یک رقیب قدرتمند و جدی برای شرکت های دیگر به شمار میرود! با توجه به احتمالات و شایعات گفته شده، منتظر برگزاری و معرفی رسمی محصولات در رویداد گلکسی آنپکد 2024 هستید یا نه؟

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 7 ماه پیش
تعداد نظرات : 31
5/ 4.8

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Ali_mirshekarlo

واقعا عالی هست

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
Ali.J.4

گودرت بح بح فقط ایشالا ۲۴ اولترا رجیستر میشه دیگ؟؟؟؟ وضعیتش الان معلوم هست نیست؟

۲۰ دی ۱۴۰۲
iman

به نظرم باتری های تو این نسل میتونست بهتر باشه

۲۰ دی ۱۴۰۲
shahab-021

منتظر اس ۲۴ هستیم
بزودی بیاد

۲۰ دی ۱۴۰۲
Abolfazl Nahidi

باید منتظر فراسم باشیم

۱۹ دی ۱۴۰۲
!Just trust me

عالی بود . سامسونگ میترکونه

۱۸ دی ۱۴۰۲
    Mobin.sn

    باش

    ۱۸ دی ۱۴۰۲
Limb0onTop

خسته نباشید بابت مقاله

۱۸ دی ۱۴۰۲
Miksa85M

سلام ممنون از موبونیوز

۱۸ دی ۱۴۰۲
kianshah

عالی

۱۸ دی ۱۴۰۲
Glvsid

سلام ممنون 🌹🌹🌹🌹🌹🌹

۱۸ دی ۱۴۰۲