گوشی ریلمی GT3 به صورت رسمی در نمایشگاه تلکام رونمایی شد

سه شنبه 5 آذر 1402، در رخدادی خبری در نمایشگاه تلکام و با حضور اصحاب جراید و مدیران شرکت کاوش تیم، گوشی موبایل ریلمی GT3 با قابلیت شارژ ۲۴۰ واتی برای اولین بار در ایران رونمایی شد. رضا قربانی، مدیرعامل کاوش تیم، در بخش ابتدایی این نشست به اهمیت حضور یک برند موبایل بین‌المللی به طور رسمی در تلکام اشاره کرد. او تاکید کرد که محصولات ریلمی به صورت انحصاری و با کدهای IMEI معین از دفتر دبی به واردکنندگان ایرانی تحویل داده می‌شود و برخی از این مدل‌ها ممکن است تنها در بازار ایران عرضه شوند. با ورود به بازار حدوداً یک ماه قبل، هدف شرکت کسب ۵ درصد سهم بازار موبایل ایران تا ۸ ماه آینده است. در پی رسیدن به این هدف، ریلمی رقابتی تنگاتنگی با دو برند برتر بازار یعنی سامسونگ و شیائومی خواهد داشت.

 

رونمایی گوشی ریلمی GT3 در بازار ایران

ریلمی اقدام به عرضه محصولات خود در بازار ایران با قیمت‌هایی بسیار رقابتی کرده است. هم اکنون، گوشی ریلمی 11 پرو پلاس که با طراحی منحصر به فرد، دوربین با کیفیت بالا و حافظه‌ ذخیره سازی 512 گیگابایتی به بازار عرضه شده، با کمترین قیمت ممکن در دسترس خریداران ایرانی قرار گرفته است. در خصوص گارانتی محصولات، قربانی بیان داشت که شرکت کاوش تیم، به عنوان نماینده رسمی برند ریلمی، محصولات را از طریق دفتر دبی به واردکنندگان عرضه می‌کند و بخشی از هزینه‌ها را در قبال ارائه خدمات مارکتینگ و گارانتی کاسته‌اند. در حالی که گارانتی معمول در سراسر دنیا برای گوشی های هوشمند 12 ماه است، در ایران، بنا بر قوانین موجود که تلفن‌های همراه را جزو لوازم خانگی طبقه‌بندی می‌کنند، مدت گارانتی به 18 ماه افزایش یافته و برخی شرکت‌ها حتی به مدت 24 ماه گارانتی ارائه می‌دهند که این بسته به قوانین خاص خود آنها دارد.

قربانی درباره چشم‌انداز شرکت در بازار ایران توضیح داد، که آنها به دنبال ایجاد انحصار نیستند و برند ریلمی به صورت فعال از بازار حمایت می‌کند و برایشان مهم نیست که کدام شرکت محصولات این برند را به ایران وارد می‌کند. در ادامه این نشست خبری، برای اولین بار از گوشی ریلمی GT3 به عنوان یک گوشی جذاب که به عنوان یک قاتل پرچمدار شناخته می‌شود، رونمایی شد. این گوشی که دارای فناوری شارژ بسیار سریع شرکت ریلمی با توان ۲۴۰ واتی است، توانایی شارژ کامل گوشی در کمتر از ده دقیقه را دارد. ریلمی GT3 با نمایشگر 6.74 اینچی امولد 144 هرتزی، پردازنده پیشرفته اسنپدراگون 8 پلاس نسل 1 و حافظه‌ ای با ظرفیت یک ترابایت، قرار است وارد بازار ایران شود. قیمت بین‌المللی این گوشی حدود ۵۰۰ دلار اعلام شده، اما هنوز قیمت دقیق آن در بازار داخلی ایران اعلام نگردیده است.

قربانی درباره برند ریلمی و گوشی هوشمند GT3 اظهار داشت؛ که برند ریلمی سریع‌ترین رشد را در میان سازندگان گوشی‌های هوشمند در سراسر دنیا برخوردار است. این شرکت همواره تلاش کرده تا تمرکز خاصی روی بازار دستگاه‌های میان‌رده داشته باشد. به عنوان نمونه، برای اولین بار ویژگی‌هایی چون سریع ترین سرعت شارژ و به‌کارگیری دوربین با وضوح 108 مگاپیکسلی در محصولات میان‌رده ریلمی دیده شده‌اند. گوشی GT3 هم با استفاده از تراشه اسنپدراگون که حرارت نسبتا کمی تولید می‌کند، با دارا بودن فضای ذخیره‌سازی یک ترابایتی و سرعت شارژ فوق‌العاده، به گزینه‌ای ایده‌آل برای گیمرها تبدیل خواهد شد.

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 4 ماه پیش
برچسب ها

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 18
5/ 4.4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Vahid1358

گوشی زیبا و جذابی بنظر میرسه

۲۷ دی ۱۴۰۲
shahab-021

دلیل اینکه هرچندوقت یه بار
یه سری امتیازا کم میشه
چیه؟
باز برگشتیم سر خونه اول، چرا؟

۱۱ دی ۱۴۰۲
Dariush#1

ریلمی قرار بود یه برند میان رده باشه ولی پیشرفتش واقعا جالبه توجه

۰۸ دی ۱۴۰۲
Abbasiii 83

سلام دوستان
من میخواستم این گوشی رو بخرم از یک فروشگاهی اونم بدون گارانتی یک ترابایت حافظه ۴۰ تومن
بنظرتون کی وارد بازار میشه
و چنده قیمتش
ارزش داره صبر کنم با گارانتی بخرم ؟

۰۸ دی ۱۴۰۲
kianshah

چقدر خوشگله

۰۸ دی ۱۴۰۲
Limb0onTop

به نظر خوبه

۰۸ دی ۱۴۰۲
Nurse

عجب

۰۷ دی ۱۴۰۲
!Just trust me

خسته نباشید .

۰۷ دی ۱۴۰۲
Glvsid

سلام ممنون

۰۷ دی ۱۴۰۲
Miksa85M

هر چی سرعت شارژ بیشتر باشه باطری تو دراز مدت به مشکل میخوره و تو دراز مدت اون کیفت اوایل باطری رو نمیبینید و شارژدهی کمتری بهتون میده. و بعضی گوشی ها بخاطر همین شارژراشون سرعتشون کمه تا تو دراز مدت شارژدهی بهتری بدن.
ممنون از موبونیوز

۰۷ دی ۱۴۰۲
    Taha8819

    اصلا ام اینجوری نیست

    ۰۸ دی ۱۴۰۲
mms2099

طراحی جدیدی داره ولی محصولات ریلم اصلا عملکرد خوبی در درازمدت ندارن

۰۷ دی ۱۴۰۲
alirezanikkhah

خوبه تو بازار شرکتی مثل realme حضور رسمی داشته باشه

۰۷ دی ۱۴۰۲
Mahayd24

جی تی ۵ پرو هم معرفی شد اینا تازه ۳ رو اوردن😂

۰۶ دی ۱۴۰۲
Mhch8877

جالب…

۰۶ دی ۱۴۰۲
AboravA

به نظر جالبه

۰۶ دی ۱۴۰۲
SinaRe8596

ب نظر جالب توجه میاد

۰۶ دی ۱۴۰۲
ali.sh2004

احتمالا شارژدهی و فیلمبرداری جالبی نداشته باشه با توجه به اعداد و ارقام….

۰۶ دی ۱۴۰۲