مقایسه Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی

شرکت‌های زیرمجموعه شیائومی یعنی پوکو و ردمی، گوشی‌های اقتصادی متنوعی برای بازارهای جهانی تولید می‌کنن. خرداد 1403 بود که گوشی ارزون قیمت شیائومی ردمی 13 با ظاهری متفاوت معرفی و روانه بازار شد و حدود ده روز بعد، گوشی پوکو ام 6 4جی شیائومی با ظاهر و امکاناتی شبیه به این مدل، رونمایی شد. این دو گوشی از خیلی از جهات شبیه به هم هستن و با توجه به اینکه هر کدوم بازار کشورهای خاصی رو هدف گرفتن، شیائومی تصمیم گرفته با اسم‌های مختلفی تولیدشون کنه. با این حال، وجود تفاوت‌های خیلی کم بین دو گوشی ما رو مجاب کرد که بررسی و مقایسه Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی رو با هم پیش ببریم. همراه ما باشید تا ببینیم کدوم گوشی ارزش خرید بیشتری داره.

 

مقایسه Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی از نظر طراحی و کیفیت

طراحی ظاهری این دو گوشی ارتباط نزدیکی با الگوهای طراحی هر دو زیربرند داره. با اینکه این دو اقتصادی از نظر ظاهری خیلی شبیه به هم هستن، اما می‌تونید نشون‌هایی از برند سازنده رو در طراحیشون ببینید.

مقایسه طراحی Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی

به عنوان مثال گوشی Poco M6 4G برای اینکه از الگوهای ثابت گوشی‌های پوکو پیروی کنه، لنزهای دوربین پشتی و فلش رو داخل جزیره‌ای در بالای قاب گوشی قرار داده که از سایر بخش‌های بدنه جدا شده. این مدل طراحی رو تقریباً میشه توی همه گوشی‌های سری M و X پوکو و البته ردمی نوت‌های امسال دید. اما گوشی ردمی 13 با اینکه لنزهای پشت و فلش رو دقیقاً مثل پوکو انتخاب کرده، ولی بدون قرار دادن لنزها در محدوده مشخص، سعی کرده حالتی یکدست به وجود بیاره.

مهم‌ترین تفاوت ظاهری این دو گوشی در رنگ‌هاشونه. Redmi 13 در رنگ‌های مشکی، طلایی، آبی و صورتی تولید شده، ولی Poco M6 4G فقط سه رنگ مشکی، نقره‌ای و بنفش داره. رنگبندی گوشی پوکو خیلی ساده انتخاب شده ولی تنوع رنگ‌های ردمی 13 بیشتره و نسخه آبی رنگش، بافت موج‌های دریا داره که جذابیتشو بیشتر کرده.

مقایسه رنگبندی Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی

به طور کلی، این دو گوشی از نظر طراحی ظاهری شباهت خیلی زیادی به هم دارن و فقط تفاوت رنگ‌ها و طراحی خاص پس زمینه دوربین‌های قاب پشت باعث میشه که بتونید از هم تشخیصشون بدید.

 

کیفیت بدنه

همانطور که پیش از این اشاره کردیم، این دو گوشی از خیلی جهات شبیه به هم هستن. فریم هر دو گوشی از پلاستیک مقاوم ساخته شده تا به راحتی دچار خط و خش نشه. در کمال تعجب برای ساخت قاب پشت گوشی اقتصادی Redmi 13 از شیشه استفاده شده، ولی جنس قاب Poco M6 4G از نوع پلاستیکه. طول و عرض هر دو گوشی 168.6 × 76.3 میلی‌متر و ضخامتشون 8.3 میلی‌متره. از نظر وزن هم یکسان هستن و هر دو 205 گرم وزن دارن. بنابراین میشه که کیفیت بدنه این دو گوشی جز در جنس قاب پشتی با هم برابره.

 

پنل جلویی

در پنل جلوی هر دو گوشی نمایشگر بزرگ 6.79 اینچی دیده میشه که حاشیه‌های زیادی در اطرافش وجود داره و برای یک اقتصادی منطقیه. نسبت نمایشگر به بدنه در هر دو گوشی 85.1 درصده که خیلی زیاده و این حاشیه‌ها در قسمت پایین هم بیشتر به چشم می‌خوره. حفره‌ای که دوربین سلفی در اون قرار داده شده، بالای نمایشگره و خوشبختانه از نوع قطره‌ای نیست. همچنین کمی بالاتر از لنز دوربین سلفی و روی حاشیه بین نمایشگر و فریم، اسپیکر مخصوص مکالمه گوشی دیده میشه.

به طور کلی پنل جلوی هر دو گوشی کاملا مشابهه و هیچ تفاوتی با هم دیگه ندارن.

طراحی اطراف بدنه

هر دو اقتصادی با فریم پلاستیکی و لبه‌هایی نسبتاً تخت طراحی شدن. جاگذاری کلیدها و پورت‌ها روی فریم هر دو گوشی به یه شکل انجام شده. در سمت راست میشه کلیدهای ولوم و پاور رو دید. در سمت چپ هر دو گوشی، شیار سیم کارت قرار داده شده، در پایین، پورت شارژ USB-C، میکرفن و اسپیکر وجود داره و در بالای بدنه گوشی می‌تونید ورودی جک 3.5 میلی‌متری و سنسور مادون قرمز رو مشاهده کنید.

 

طراحی دوربین‌ها

یکی از بزرگ‌ترین تفاوت‌هایی که برای این دو گوشی میشه ذکر کرد، شکل طراحی دوربین‌هاشونه. البته منظورمون بیشتر طراحی پس‌زمینه طراحی دوربین‌هاست نه چیدمان خود لنزها. هر دو اقتصادی به دو دوربین اصلی و ماکرو مجهز شدن که زیر هم چیده شده. در کنار این دوربین‌ها، می‌تونید فلش رو هم مشاهده کنید که خیلی بزرگتر از حد معمول طراحی شده و اگه از دور به گوشی‌ها نگاه کنید فکر می‌کنید سه دوربین روی قاب پشتشون قرار داره.

مقایسه پنل پشتی Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی

تفاوت طراحی دوربین ها فقط در پس‌زمینه اون‌هاست. شیائومی برای گوشی Poco M6 4G از الگوی گوشی‌های سری M امسال مثل پوکو ام 6 پرو 4جی استفاده کرده و لنزها و فلش رو در جزیره‌ای رنگی قرار داده. این در حالیه که دوربین‌ها و فلش گوشی Redmi 13‌ بدون هیچ جزیره یا مرز جداکننده‌ای روی قاب پشتی قرار داده شدن تا حالتی یکپارچه داشته باشه.

 

استانداردهای محافظتی

شرکت شیائومی تونسته برای گوشی ردمی 13 گواهینامه IP53 دریافت کنه که یعنی در برابر گرد و خاک مقاومه. البته استفاده از این گوشی توی محیط‌های صنعتی که پر از گرد و خاک هست توصیه نمیشه و احتمال داره ذرات ریز به داخلش نفوذ کنن. با اینکه، ردمی 13 در برابر قطرات آب و گرد و خاک تا حدودی مقاومه، اما هیچ صحبتی درباره استانداردهای مقاومتی گوشی پوکو ام 6 4جی نشده؛ بنابراین بهتره به هیچ وجه باهاش شوخی نکنین و تو محیط‌های خیس و پر گرد و خاک حسابی مواظبش باشین.

علاوه بر این، Redmi 13 به گوریلا گلس هم روی نمایشگرش مجهز شده که نوعش مشخص نیست، اما رقیبش حتی این محافظ رو هم نداره.

به طور کلی در مورد مدل‌های اقتصادی که از استانداردهای محافظتی ضدآب و رده بالا بهره مند نشدن، بهتره که بعد از خرید گوشی حتما کاور مناسب و مقاوم براشون تهیه کنین تا با یه اشتباه کوچیک خراب نشن. مخصوصا که با این وضعیت بازار، حتی گوشی‌های اقتصادی هم دیگه خیلی ارزون نیستن! با این حال، تو این بخش از رقابت، ردمی دست بالاتر رو داره و امتیاز این قسمت رو دریافت می‌کنه.

 

مقایسه صفحه نمایش

همه‌چیز با هم برابر است! شیائومی برای هر دو گوشی از صفحه نمایش 6.79 اینچی از نوع IPS LCD‌ استفاده کرده. این نمایشگر بزرگ، مورد علاقه کساییه که دوست دارن با گوشی فیلم ببینن یا بازی کنن. البته همه این‌ها در صورتی خوبه که نمایشگر وضوح و امکانات کافی هم داشته باشه که خب نمیشه خیلی روی نمایشگرهای این دو گوشی حساب ویژه باز کرد.

مقایسه نمایشگر Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی

نمایشگر هر دو گوشی از رفرش ریت 90 هرتزی پشتیبانی می‌کنن و می‌تونید به صورت دستی، نرخ تازه‌سازی نمایشگر رو افزایش بدید تا برای بازی‌هایی که به رفرش ریت بالا نیاز دارن، مشکلی پیش نیاد. حداکثر روشنایی نمایشگر این دو اقتصادی 550 نیته که عدد بالایی نیست. بنابراین اگه بخوایید زیر نور مستقیم خورشید از این گوشی‌ها استفاده کنید، احتمالاً به راحتی نمی‌تونید آیکون‌ها رو ببینید. درباره رزولوشن یا وضوح نمایشگر هم باید گفت که هر دو نمایشگر می‌تونن وضوح 1080 × 2460 پیکسل ارائه بدن که بخاطر تراکم پیکسلی 396ppi کیفیت تصاویر معمولیه.

به طور کلی، در مقایسه Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی از نظر صفحه نمایش، باید گفت که این گوشی‌ها فقط نمایشگرهای بزرگی دارن و خیلی روی کیفیت نمایش تصاویر دقت نشده.

 

مقایسه باتری و شارژدهی Redmi 13 و Poco M6 4G

سازندگان گوشی‌های ارزون قیمت معمولا سعی می‌کنن با انتخاب باتری‌های ظرفیت بالا، بعضی از نقطه ضعف‌های گوشی رو پوشش بدن. دو مدل Poco M6 4G و Redmi 13 هم از این قاعده مستثنی نیستن. برای هر دو گوشی از باتری 5030 میلی آمبر ساعتی استفاده شده که نامعموله اما همچنان ظرفیت بالاییه. ماندگاری باتری این گوشی‌ها در حالت استاندارد حدود 10.5 ساعت ارزیابی شده و اگه از شارژر 33 واتی که براشون در نظر گرفته شده برای شارژ‌ باتری استفاده کنید، چیزی حدود 70 تا 80 دقیقه زمان نیازه تا فول شارژ بشه.

بنابراین باید گفت گرچه ظرفیت باتری هر دو گوشی مناسبه، اما سرعت شارژشون خیلی بالا نیست و بیشتر از یک ساعت طول میکشه تا به طور کامل شارژ بشن.

 

مقایسه عملکرد دوربین‌های ردمی 13 و پوکو ام 6 4جی

برای هر دو گوشی از دوربین اصلی 108 مگاپیکسلی و دوربین ماکرو 2 مگاپیکسلی به همراه دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی استفاده شده. از نظر مشخصات و قابلیت دوربین‌ها، این دو گوشی هیچ تفاوتی با هم ندارن و هر چیزی که درباره دوربین یکی از گوشی‌ها گفته میشه درباره دیگری هم صدق می‌کنه. بریم و عملکرد دوربین‌ها رو جداگانه بررسی کنیم.

مقایسه کیفیت دوربین Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی

 

عملکرد دوربین‌‌های واید (اصلی)

از لنز 108 مگاپیکسلی سامسونگ مدل ISOCELL HM6 به عنوان دوربین اصلی هر دو گوشی استفاده شده. این دوربین دریچه دیافراگم f/1.8 داره و توی روشنایی روز می‌تونه عکس‌های باکیفیتی براتون ثبت کنه. توجه داشته باشید که عدد 108 مگاپیکسل بیشتر جنبه تبلیغاتی داره و به هیچ وجه نمیشه کیفیت عکس‌های این گوشی رو با دوربین گوشی‌های آیفون یا پرچمدارهای سامسونگ یا شیائومی مقایسه کرد. وقتی حالت عکاسی رو روی 108MP قرار میدید، تفاوت چندانی در کیفیت عکس‌ها حس نمی‌کنید و فقط حجم فایل عکس‌ها بیشتر میشه.

کنتراست و دامنه دینامیکی عکس‌هایی که با این دوربین گرفته میشه قابل قبوله، ولی هرچقدر که نور محیط کمتر میشه یا زوم بیشتری بهش اعمال می‌کنید، جزئیات از دست میره و نویزهایی روی عکس به وجود میاد. یکی از نقاط منفی این دوربین، کیفیت پایین فیلمبرداریشه. این دوربین فقط میتونه فیلم‌هایی با کیفیت 1080p و نرخ 30 فریم بر ثانیه ضبط کنه و هیچ آپشن دیگه‌ای در اختیارتون قرار نمیده. بنابراین اگه کیفیت فیلمبرداری براتون خیلی مهمه، شاید لازم باشه با دقت بیشتری گوشی رو انتخاب کنید.

به طور کلی، کیفیت عکس‌هایی که توسط دوربین 108 مگاپیکسلی این دو اقتصادی ثبت میشه خوب و قابل قبوله، ولی برای فیلمبرداری یا حالت‌های مختلف عکاسی، خیلی نمیشه روی این دوربین حساب کرد.

 

عملکرد دوربین‌‌های ماکرو

دوربین 2 مگاپیکسلی هر دو گوشی مدل GalaxyCore gc02m1 هست و برای عکاسی ماکرو کاربرد داره. با اینکه خیلی از شرکت‌ها، این لنز رو حذف یا با لنز اولترا واید ادغام کردن، ولی به نظر میرسه شرکت شیائومی برای خالی نبودن عریضه و خلوت نبودن قاب پشت گوشی‌هاش، این لنز رو قرار داده. لنزهای ماکرو به طور کلی کیفیت بالایی ندارن و فقط برای ثبت عکس از نزدیک و از سوژه‌های کوچیک طراحی شدن. کیفیت عکس‌های دوربین ماکروی این دو گوشی با هم تفاوتی نداره.

 

عملکرد دوربین‌های سلفی

به عنوان دوربین سلفی، از لنز 13 مگاپیکسلی برای هر دو گوشی استفاده شده. این لنز که مدل OmniVision OV13B هست، عکس‌های سلفی و پرتره نسبتاً خوبی ثبت می‌کنه و میزان بوکه کردن پس‌زمینه‌ش قابل قبوله. همچنین برای تماس‌های تصویری هم می‌تونید روی این دوربین حساب کنید؛ چون کیفیت 1080p در اختیارتون قرار میده. برای دوربین سلفی هم خبری از فیلمبرداری 4K نیست که برای گوشی‌های اقتصادی، طبیعیه.

اگه میخواین بیشتر در مورد کیفیت دوربین ردمی 13 بدونین، حتما مقاله بررسیش تو موبونیوز رو مطالعه کنین.

مقایسه قدرت پردازشی Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی

به عنوان قلب تپنده این دو گوشی از چیپست 12 نانومتری مدیاتک Helio G91 Ultra استفاده شده. اگه به نسل قبلی گوشی پوکو یعنی M5 نگاهی بندازیم متوجه میشیم که پردازنده نسل قبلی چیپست 6 نانومتری مدیاتک Helio G99 بوده که یه سر و گردن از پردازنده گوشی M6 بالاتره. بنابراین به نظر می‌رسه شرکت پوکو در این زمینه پسرفت داشته. اما در طرف مقابل، نسل قبل گوشی ردمی یعنی Redmi 12 پردازنده 12 نانومتری مدیاتک Helio G88 داشته و چیپست گوشی نسل جدید، پیشرفت محسوب میشه.

مقایسه قدرت پردازشی Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی

با این حال، باید گفت که پردازنده‌ای که برای این دو گوشی در نظر گرفته شده، مخصوص گوشی‌های اقتصادی و ارزون‌قیمته. عملکرد فوق‌العاده‌ای نداره و برای اجرای برنامه‌های معمولی و بازی‌های سبک استفاده میشه. شیائومی در کنار چیپست 8 هسته‌ای، از پردازنده Mali-G52 MC2 استفاده کرده که اجرای بازی‌های معمولی روان انجام بشه و مشکلی به وجود نیاد.

از حیث رم و حافظه داخلی، هر دو گوشی شبیه به هم هستن و فقط یه تفاوت کوچیک دارن؛ گوشی ردمی 13 با یه نسخه 6GB و حافظه 128GB و دو نسخه 8GB رم و حافظه 128 و 256 گیگابایت تولید شده. در حالی که گوشی Poco M6 4G فقط یه نسخه 6GB با حافظه 128GB و یه نسخه 8GB رم و حافظه 256GB داره.

بنابراین با اینکه پردازنده هر دو گوشی یکسانه، ولی بخاطر وجود نسخه 8/128 گیگ میشه گفت گوشی Redmi 13 تنوع بالاتری داره و امتیاز بیشتری کسب می‌کنه.

 

رابط کاربری و پشتیبانی نرم افزاری

شرکت شیائومی برای گوشی‌های نسل جدید از رابط کاربری HyperOS استفاده می‌کنه تا اکوسیستم مخصوص شیائومی رو گسترش بده. این رابط کاربری که برای هر دو گوشی با سیستم عامل اندروید 14 ساخته شده، ارتباط بین دستگاه‌های مختلف برند شیائومی رو راحت‌تر می‌کنه. از نظر پوسته ظاهری تفاوت چندانی بین این رابط و اندروید 14 که روی گوشی‌های دیگه قرار داده شده وجود نداره و فقط یه سری برنامه‌های اختصاصی شیائومی روی این دو گوشی نصب شده که اگه دوسشون ندارید می‌تونید حذف کنید.

ولی به طور کلی سیستم عامل و رابط کاربری هر دو گوشی وضعیت خوبی داره و کار کردن باهاش راحته. در مورد پشتیبانی نرم افزاری هم اطلاعات دقیق و مطمئنی وجود نداره و فعلا باید به شایعه آپدیت 3 ساله شیائومی تکیه کرد.

 

مقایسه اسپیکر

در فریم زیر بدنه تنها اسپیکر گوشی‌ها قرار داده شده. طبعاً صدایی که این اسپیکر تولید می‌کنه استریو نیست و یک‌بعدیه. این اسپیکر برای گوش دادن به موسیقی یا آهنگ بازی‌ها، کیفیت و حجم خوبی در اختیارتون قرار میده و کیفیت بیس هم قابل قبوله. اما هرچقدر ولوم صدای گوشی بالاتر میره، نویزهایی توی صدا شنیده میشه و شاهد تداخل صداهای باس و زیر هستیم. اما خبر خوب اینه که هر دو گوشی به ورودی جک 3.5 میلی‌متری مجهز شدن و می‌تونید هندزفری سیمی خودتونو به گوشی متصل کرده و موسیقی رو با کیفیت بالاتری بشنوید.

 

کدام گوشی ارزش خرید بیشتری دارد؟

در انتهای مقایسه Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی باید ارزش خرید این دو گوشی مشابه رو تعیین کنیم. هر دو اقتصادی زیر 10 میلیون تومان قیمت‌گذاری شدن و در حالی که قیمت جهانیشون با هم یکیه، اما تو ایران در کانفیگ 8/256 گیگ، پوکو ام 6 4جی با 1 میلیون اختلاف قیمت نسبت به ردمی 13 موجود شده. قیمت Redmi 13 حدودا 9 میلیونه (تیر 1403)، اما قیمت Poco M6 4G برابر با 9 میلیون و 900 تعیین شده. بنابراین اگه بخوایم منطقی به قضیه نگاه کنیم، می‌بینیم که ردمی نه تنها استانداردهای محافظتی بیشتری نسبت به رقیبش داره و رنگبندیش جالب‌تره، بلکه ارزون‌ترم هست و این می‌تونه ارزش خریدش رو بیشتر کنه. با این حال چون تفاوت دو گوشی زیاد نیست، هر دو مدل می‌تونن به عنوان یه اقتصادی گزینه خوبی بین مدل‌های شیائومی باشن.

مقایسه مشخصات Poco M6 4G با Redmi 13

thumb مقایسه Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی
Xiaomi Poco M6 4G
thumb مقایسه Redmi 13 و Poco M6 4G شیائومی
Xiaomi Redmi 13
تاریخ عرضه

Announced2024, June 10

StatusAvailable. Released 2024, June 13

Announced2024, June 03

StatusAvailable. Released 2024, June 03

مشخصات بدنه

رنگ بندیBlack, Silver, Purple

SIMHybrid Dual SIM (Nano-SIM, dual stand-by)

BuildGlass front, plastic frame

Weight205 g (7.23 oz)

Dimensions168.6 x 76.3 x 8.3 mm (6.64 x 3.00 x 0.33 in)

رنگ بندیMidnight Black, Sandy Gold, Ocean Blue, Pink

SIMIP53, dust and splash resistant

BuildGlass front, plastic frame, glass back

Weight205 g (7.23 oz)

Dimensions168.6 x 76.3 x 8.3 mm (6.64 x 3.00 x 0.33 in)

مشخصات صفحه نمایش

ProtectionUnspecified

Resolution1080 x 2460 pixels (~396 ppi density)

Size6.79 inches, 109.5 cm2 (~85.1% screen-to-body ratio)

نوعIPS LCD, 90Hz, 550 nits (HBM)

ProtectionCorning Gorilla Glass

Resolution1080 x 2460 pixels (~396 ppi density)

Size6.79 inches, 109.5 cm2 (~85.1% screen-to-body ratio)

نوعIPS LCD, 90Hz, 550 nits (HBM)

مشخصات باتری

Charging33W wired

Music play

زمان مکالمه

استندبای

نوع5030 mAh, non-removable

Charging33W wired

Music play

زمان مکالمه

استندبای

نوع5030 mAh, non-removable

مشخصات دوربین اصلی

نوع دوربینDual : 108 MP, f/1.8, (wide), 1/1.67", 0.64m, PDAF 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو1080p@30fps

ویژگیLED flash, HDR

نوع دوربینDual : 108 MP, f/1.8, (wide), 1/1.67", 0.64m, PDAF 2 MP, f/2.4, (macro)

ویدئو1080p@30fps

ویژگیLED flash, HDR

مشخصات دوربین سلفی

ویژگی هاHDR

نوع دوربینSingle : 13 MP, f/2.5, (wide)

ویدئو1080p@30fps

ویژگی هاHDR

نوع دوربینSingle : 13 MP, f/2.5, (wide)

ویدئو1080p@30fps

مشخصات پردازنده و سخت افزار

InternaleMMC 5.1

Card slotmicroSDXC (uses shared SIM slot)

ChipsetMediatek Helio G91 Ultra (12 nm)

CPUOcta-core (2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55)

GPUMali-G52 MC2

InternaleMMC 5.1

Card slotmicroSDXC (uses shared SIM slot)

ChipsetMediatek Helio G91 Ultra (12 nm)

CPUOcta-core (2x2.0 GHz Cortex-A75 & 6x1.8 GHz Cortex-A55)

GPUMali-G52 MC2

مشخصات نرم افزاری

OSAndroid 14, HyperOS

OSAndroid 14, HyperOS

ویژگی ها

SensorsVirtual proximity sensing

SensorsVirtual proximity sensing

مشخصات صدا

3.5mm jack Yes

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes

3.5mm jack Yes

پورت هندزفری 3.5 میلیمتر

بلندگوYes

مشخصات شبکه های ارتباطی

5G bands

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 1700(AWS) / 1900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 2, 3, 4, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41, 66

SpeedHSPA, LTE

5G bands

EDGE

GPRS

3G bandsHSDPA 850 / 900 / 2100

TechnologyGSM / HSPA / LTE

2G bandsGSM 850 / 900 / 1800 / 1900 - SIM 1 & SIM 2

4G bands1, 3, 5, 7, 8, 20, 28, 38, 40, 41

SpeedHSPA, LTE

سایر مشخصات

PositioningGPS, GLONASS, GALILEO, BDS

Infrared portYes

Bluetooth5.4, A2DP, LE, aptX

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioFM radio

USBUSB Type-C

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band

PositioningGPS, GLONASS, GALILEO, BDS

Infrared portYes

Bluetooth5.4, A2DP, LE

موقعیت نما ( GPS )

NFCYes (market/region dependent)

RadioFM radio

USBUSB Type-C

WLANWi-Fi 802.11 a/b/g/n/ac, dual-band

تست ها

بلندگو

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display

Performance

بلندگو -29.9 LUFS (Average)

کیفیت صدا

عمر باتری

Camera

Display Contrast ratio: 1300:1 (nominal)

Performance AnTuTu: 258090 (v9), 262438 (v10) GeekBench: 1346 (v5), 1342 (v6) 3DMark Wild life: 725 (offscreen 1440p)

سایر

SAR

رنگ بندی

Price$125.00 / 149.90 / 159.00

SAR EU

Models

SAR

رنگ بندی

Price147.38

SAR EU

Models

نویسنده : محمدسالار نعمتی
تاریخ انتشار 3 ماه پیش
تعداد نظرات : 0
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید