راهنمای خرید قاب و گلس برای گوشی

بهترین راهنمای خرید و معرفی  قاب و گلس برای گوشی

قیمت گوشی ها توی بازار ایران جوری بالا رفته که خرید گوشی نسبتا خوب کار آسونی نیست! اگر هم بتونی گوشی رو بخری همیشه دغدغه این رو داری که گوشی آسیب نبینه. بهترین روش برای مراقبت از گوشی استفاده از قاب و گلس استاندارده. در نتیجه بعد از خرید گوشی باید برید سراغ خرید قاب و گلسی که علاوه بر کیفیت، قیمت مناسبی هم داشته باشه! توی این مطلب قرار در مورد راهنمای خرید بهترین و مناسب ترین گلس برای گوشی صحبت کنیم. حتما تا انتهای این مطلب همراه باشید تا با انواع گلس و کاربرد های گلس های مختلف آشنا بشید!

انواع گلس های موجود در بازار

اگر یه سری به بازار بزنید و قصد خرید گلسس داشته باشید احتمالا با مدل ها و قیمت های مختلفی رو به رو میشید! گلس سرامیکی، گلس سیلیکونی، گلس privacy یا مثلا فروشنده بهتون میگه این گلس 18D هستش! حالا شما گیج میشید که کدوم گلس رو بخرید یا اصلا کدوم گلس برای شما کاربرد بیشتری داره؟!
گلس ها در کل به دو دسته اصلی تقسیم میشن. گلس های privacy و گلس های معمولی. گلس های privacy به شما این امکان رو میدن ک توی محیط های عمومی تا حد امکان از اطلاعات نمایشگر گوشیتون محافظت کنید. این گلس ها به صورت طراحی شدن که نمایشگر از زاویه روبرو قابل دیدن هستش و اگر با زاویه به نمایشگر نگاه کنید چیزی نمی بینید! اما گلس ها معمولی این قابلیت رو ندارن و شما تا جایی که نمایشگر گوشی اجازه میده میتونید با زاویه به نمایشگر نگاه کنید و کامل اطلاعات نمایشگر رو مشاهده کنید! البته هر کدوم از این گلس ها مزایا و معایب مخصوص به خودشون رو هم دارن.گلس های privacyگلس های privacy باعث میشه روشنایی و کیفیت نمایشگر پایین بیاد و شما نتونید از نهایت کیفیت نمایشگرتون استفاده کنید اما گلس های معمولی این عیب رو ندان و توی کیفیت و روشنایی نمایشگر گوشی تاثیر زیادی ندارن! این به شما بستگی داره که کدوم گلس رو انتخاب کنید اگر به حریم شخصیتون زیاد اهمیت میدید میتونید برید سراغ گلس های privacy و اگر کیفیت نمایشگر براتون اهمیت داره برید سراغ گلس های معمولی!البته ما میتونیم این دو مدل اصلی رو به دو زیر شاخه دیگه هم تقسیم کنیم! گلس های مات و گلس های براق! این دو مدل از گلس ها هم مزایا و معایب مخصوص به خودشون رو دارن. گلس های مات همونطور که از اسمشون پیداست کاملا مات هستن و همین مات بودن باعث میشه کیفیت و روشنایی نمایشگر افت پیدا کنه اما برای بازی کردن به شدت مناسب هستن! مات بودن باعث میشه انگشتتون موقع بازی کردن عرق نخوره و بتونبد به راحتی و بدون خطا بازی کنید. همین مات بودن میزان اثر انگشت روی صفحه نمایشگر رو کم میکنه و دیگه نیاز طی روز همش صفحه گوشیتون رو تمیز کنید. گلس های براق روی کیفیت و روشنایی نمایشگرتون هیچ تاثیری نداره اما به جاذب اثر انگشت هستن و موقع بازی کردن هم میتونه شما رو اذیت کنه!انواع گلس های محافظ نمایشگراگر یادتون باشه توی مقدمه همین مطلب در مورد گلس های 18D یا 9D صحبت کردیم. این گلس ها چه فرقی با گلس های معمولی دارن؟ نماد D نشون دهنده استفاده از الماس برای ساخت اون گلس هستش و بالاترین میزانی که تا الان بشر تونسته گلس بسازه همون 9D و بقیه اعداد جنبه تبلیغاتی دارن. گلس های 9D مقاومت بیشتری در برابر خط و خش و شکستگی دارن و این مقاومت بیشتر بخاطر استفاده از الماس توی ساخت اون گلس هستش!

معرفی برند و محصولات Green

برند Green یکی از معروف ترین و با کیفیت ترین برند ها توی حوزه لوازم جانبی گوشی بخصوص قاب و گلس هستش! برندی که علاوه بر کیفیت بالای محصولات، قیمت مناسبی هم دارن و در کل میتونیم بگیم تمام محصولات برند گرین ارزش خرید بالایی نسبت به کیفیتی که در اختیار کاربر قرار میدن دارن! محصولات گریت تنوع به شدت زیادی دارن. شما میتونید انواع و اقسام گلس های privacy، مات، براق و ضد ضربه و شوک رو توی سبد محصولات این برند داشته باشید! علاوه بر انواع و اقسام گلس ها این برند قاب های به شدت با کیفیتی هم برای تمام گوشی ها داره! قاب های ضد ضربه، اسلیم، سیلیکونی و حتی ژله ای! هر کدوم از این قاب ها برای کاربرد خاصی طراحی شده و شما میتونید متناسب با نیازی که دارید قاب مناسب رو برای گوشی خودتون تهیه کنید.قاب های ضد ضربه گرینعلاوه بر قاب و گلس گوشی شما میتونید انواع و اقسام لوازم جانبی گجت های مختلف مثل ساعت های هوشمند رو از همین برند تهیه کنید! بند های ساعت استیل، سیلیکونی و حتی پارچه ای هم میتونید توی محصولات این برند پیدا کنید و با توجه به سلیقتون بند ساعت مورد علاقتون رو انتخاب کنید!

جمع بندی

در نهایت باید بدونید که استفاده از قاب و گلس استاندارد خیلی به شما کمک میکنه که تجربه بهتری از کار کردن با گوشیتون رو داشته باشید. موقع خرید قاب و گلس حتما به قاب و گلس ها و لوازم جانبی برند گرین یه سر بزنید و متناسب با نیازتون بهترین لوازم جانبی رو برای گوشی خودتون انتخاب کنید. توی این مطلب سعی کردیم بهترین راهنمای خرید برای قاب و گلس رو براتون راهم کنید. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید!

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۲ آذر, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 1069
5/ 3.3

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

comment-user-img
Hosein18

فکر کردم گلس بدرد بخور معرفی میکنی نگو تبلیغ گرین بود

۱۳ آبان ۱۴۰۲
comment-user-img
AB2013

احسنت احسنت

۰۲ مهر ۱۴۰۲
comment-user-img
mahdi140009

داداشا لطفا اون قاب ضد ضربه اسمش چیه بگین ممنون میشم

۲۹ شهریور ۱۴۰۲
comment-user-img
Soheil123

سلام من یه قاب سیلیکونی دارم که داخلش یه جنس پشمی طور دارد و شنیده ام که این جور قاب ها پشت گوشی را خش می اندازد آیا این درست است ؟

۰۶ مرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
anti.gen

ویدیوهای لوازم جانبی و ضروری موبایل عالی هستن 🖒

۰۵ تیر ۱۴۰۲
comment-user-img
pylord

ممنون از راهنماییت

۰۳ تیر ۱۴۰۲
comment-user-img
Yeganeh rezaei

عالی بودنننن

۰۵ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
Mohammad Mohammad Abadi 85

سلام یک گارد و گلس خوب می‌خوام برای پوکو f3
آیا اینی که پیشنهاد دادید برای منم موجود هست توی بازار؟

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۲
comment-user-img
qazal

دور سیلیکونش واسه منی که چلاقمو هی گوشی از دستم میوفته واقعا خوبه 😂

۱۸ فروردین ۱۴۰۲
comment-user-img
Mahyar1120

عالییییی

۲۸ آبان ۱۴۰۱
comment-user-img
AmirReza6975

سلام واقعا ویدیو تون عالی بود
و میشه لطفاً به من جواب بدید
گلس های گرین رو از کجا پیدا کنم
و اینکه آیا برای گوشی ردمی نوت ۱۰ پرو گلس هستش یا خیر؟

۲۷ مهر ۱۴۰۱
comment-user-img
Amir Reza M. p

فوق کاربردی

۲۷ شهریور ۱۴۰۱
comment-user-img
Behroz

گرین برای 11t pro هست؟

برای 11t pro چه برند گلسی خوبه؟

۲۴ شهریور ۱۴۰۱
comment-user-img
SHAYAN F

گرین برای A50 داره

۲۳ شهریور ۱۴۰۱
comment-user-img
ReZeeReX

خیلی ممنونم ازتون بسیار ویدیوی خوبی بود و واقعا تاثیر زیادی در انتخاب گلسم داشت.

۰۶ شهریور ۱۴۰۱
comment-user-img
rudeamir

عالی بود

۰۶ تیر ۱۴۰۱
comment-user-img
alirahmatpour

ممنون

۰۶ تیر ۱۴۰۱
comment-user-img
Amin87

ممنون کاربردی بود

۳۰ خرداد ۱۴۰۱
comment-user-img
EminEm 19

ویدئوی بسیار کاربردی❤️

۲۸ خرداد ۱۴۰۱