بررسی گوشی Oppo Find N3 Flip

اوپو فایند N3 Flip یکی از جدیدترین و جذاب ترین گوشی‌های تاشو یا فلیپ با دوربینی قدرتمند از برند Hasselblad، پردازنده مدیاتک قدرتمند و نرم‌افزاری منحصربه‌فرد است. این گوشی تاشو اوپو در 19 اکتبر 2023 (27 مهر 1402) به صورت جهانی با قیمت حدودی 1200 دلار برای نسخه پایه عرضه شده. در بازار ایران گوشی Oppo Find N3 Flip با قیمتی در حدود 80 میلیون تومان به فروش میرسه. در ادامه با بررسی گوشی Oppo Find N3 Flip همراه موبونیوز باشید تا ببینیم این پرچمدار خاص چه ویژگی ها و امکاناتی داره.

 

بررسی گوشی Oppo Find N3 Flip از نظر طراحی و کیفیت ساخت

گوشی اوپو فایند N3 به سبک گوشی های تاشو قدیمی به راحتی و با زاویه 90 درجه کاملا بسته میشه و ابعاد بسیار کوچکی پیدا میکنه که به راحتی در داخل جیب یا کیف شما قرار میگیره. لولای گوشی اوپو فایند N3 Flip فوق‌العاده با کیفیت ساخته شده و چین‌خوردگی وسط صفحه نمایش تا حد زیادی کاهش پیدا کرده و میشه گفت که تقریبا نامرئی به نظر میرسه. این لولای به کار گرفته شده به سفتی لولای گوشی Z Flip 5 سامسونگ و یا حتی موتورولا Razr نیست و با زاویه 135 درجه به‌طور کامل باز می‌شود.
از طرفی، این گوشی تنها با زاویه 25 درجه به صورت باز شده می‌ایستد، که این میزان از خم و تا شدن شاید آن‌قدرها خوشایند بعضی کاربران نباشد. این در حالی است که سامسونگ گلکسی Z Flip 5 چنین مشکلی ندارد و تنظیم درجه باز شدن آن کاملاً قابل کنترل است. لولای استفاده شده در این نسل به گفته اوپو در صورتی که گوشی را روزی 100 بار باز و بسته کنید در حدود 16 سال کار میکنه و خیالتون بابت طول عمر این گوشی میتونه تا حدودی راحت باشه.
پنل جلو و پشتی اوپو فایند N3 Flip از جنس شیشه با کیفیت ساخت شده و در رنگ‌های:

  • مشکی براق (Sleek Black)
  • کرم طلایی (Cream Gold)
  • صورتی مه‌آلود (Misty Pink)

تولید و عرضه شده است. فریم از جنس آلومینویم ساخته شده که کیفیت ساخت مناسب و طراحی جذاب و زیبایی دارد. با توجه به اینکه برند اوپو و وان پلاس هر دو زیر مجموعه شرکت BBK هستند، دکمه سایلنت معروف وان پلاس در این گوشی در لبه سمت چپ گوشی دیده می شود. سمت راست گوشی دکمه های پاور و کم و زیاد کردن صدا دیده میشه. لبه پایینی درگاه سیم کارت، پورت تایپ سی و اسپیکر اصلی گوشی قرار گرفته.

بررسی Oppo Find N3 Flip از نظر طراحی و کیفیت ساخت

 

استانداردهای محافظتی گوشی Find N3 Flip اوپو

برند اوپو از گواهی IPX4 برای این نسل استفاده کرده است که با توجه به تاشو بودن گوشی و همچنین مقاومت مناسبی که در مقابل پاشیدن ذرات آب به گوشی میدهد، میتواند نکته مثبت و قابل توجهی در مقایسه با باقی رقبا به شمار برود. نمایشگر پلاستیکی روکش محافظتی خاصی ندارد اما نمایشگر شیشه ای بیرونی گوشی با گوریلا گلس ویکتوس محافظت شده که مقاومت مناسبی در مقابل خط و خش و ضربه دارد.

 

طراحی بدنه گوشی اوپو فایند N3 Flip

این گوشی از نظر ظاهری با داشتن یک نمایشگر بیرونی اولد با کیفیت که بخشی از پنل پشتی را دربر گرفته در کنار جزیره دوربین دایره ای و بزرگ بسیار جذاب و زیبا است ولی طراحی و بدنه خیلی لغزنده ای دارد و ممکن است به راحتی روی سطوح مختلف و یا دستان شما لیز بخورد. اثر انگشت و لکه ها نیز به راحتی روی قسمت پشتی گوشی مشخص می شوند. به همین دلیل بهتر است از قاب دو تکه قرار گرفته در داخل باکس گوشی برای محافظت از بدنه و همچنین خوش دست شدن گوشی استفاده کنید. با داشتن قطر حدود 7.8 میلی متری و همچنین وزن 198 گرمی گوشی اوپو فایند N3 فلیپ گوشی خوش دست و راحتی به شمار میرود و با توجه به نوع طراحی تخت فریم و بدنه، در استفاده طولانی مدت از گوشی مشکلی نخواهید داشت.
با توجه به عرضه گوشی زد فلیپ 5 و نمایشگر بدون حاشیه پنل پشتی، ممکن است طراحی این گوشی اوپو آنچنان به روز و پیشرفته به نظر نرسد ولی با این وجود گوشی Find N3 Flip همچنان گوشی زیبایی به نظر میرسد.

 

بررسی صفحه نمایش اوپو فایند N3 Flip

صفحه نمایش اصلی N3 Flip یک پنل 6.8 اینچی از نوع LTPO AMOLED با حداکثر روشنایی 1600 نیت است؛ بنابراین این صفحه نمایش در نور روز بسیار روشن است و می‌توان هر گونه محتوایی را در آن به راحتی مشاهده کرد. به طور کلی با یک نمایشگر زیبا طرفیم که می‌توان نور آن را هنگام شب تا سطوح پایینی کم کرد و به بازی یا مطالعه پرداخت. در مورد کاهش نور یا دیمینگ (dimming) هم باید گفت که روشنایی خودکار چندان عملکرد خوبی ندارد و پیشنهاد می‌کنیم به طور کلی آن را غیرفعال کرده و نور را با تنظیمات دستی کم و زیاد کنید. قابل توجه‌ترین نکته در مورد این گوشی، صفحه نمایش اصلی آن است که در حین تاشو بودن طراحی مناسب و با حاشیه بسیار کمی دارد و محل خم شدن گوشی در استفاده عادی و روزمره اصلا به چشم نمی آید. با توجه به این حاشیه‌ کم روی صفحه نمایش، دیدن ویدیوهای اینستاگرام و تیک‌تاک بسیار رضایت‌بخش است. با داشتن رفرش ریت 120 هرتزی دینامیک و همچنین تاچ سمپلینگ 240 هرتزی این نمایشگر تجربه ای روان و سریع را به شما می دهد.

بررسی صفحه نمایش اوپو فایند N3 Flip
البته صفحه نمایش اصلی گوشی‌های تاشو تنها نیمی از ماجرا هستند. نیمه دیگر آن صفحه نمایش دوم یا پشتی است که کار با آن لذتی دوچندان دارد. اوپو همراه با این صفحه نمایش 3.26 اینچی امولد مجموعه‌ای از انیمیشن‌های بامزه مثل خرگوش، اردک، خرس کوالا و موارد دیگر را ارائه می‌دهد که همه آن‌ها را می‌توان در نمایشگر جانبی فعال کرد. طبق گفته اوپو این حیوانات بامزه قابلیت تعاملی نیز دارند، اما واقعیت آن است که فقط وقتی روی صفحه ضربه می‌زنید، حیوان انتخابی شما حرکاتی از خود به نمایش می‌گذارد. این نمایشگر روشنایی بیشینه 900 نیتی دارد که استفاده از این نمایشگر را در نور نسبتا زیاد به راحتی امکان پذیر میکند.
سایر پس‌زمینه‌ها روی این صفحه نمایش شامل چند انیمیشن زیبا و ویجت آب‌ و هوا هستند که شرایط آب‌و‌هوایی مکان فعلی کاربر را نشان می‌دهد. البته می‌توانید هر یک از این موارد را با ویجت‌های مختلف مانند میزان باتری، چراغ قوه، دوربین، تایمر یا ضبط صدا سفارشی سازی کنید. گوشی Oppo Find N3 Flip با داشتن یک نمایشگر اصلی با کیفیت و سریع و همچنین نمایشگر دوم کاربردی ولی نه چندان به روز و با کیفیت کمی از رقبای دیگه خود عملکرد ضعیف تری دارد.

 

بررسی باتری اوپو Find N3 Flip

شاید بتوان گفت باتری N3 Flip کمی بهتر از خوب است. باتری 4300 میلی‌آمپر ساعتی استفاده شده می‌تواند تمام روز و حتی روز بعد نیز دوام بیاورد؛ البته تا زمانی که از صفحه نمایش دوم بیشتر از صفحه نمایش اصلی استفاده کنید!
صفحه نمایش روی کاور کوچک‌تر است و انرژی کمتری مصرف می‌کند، پس اگر کارتان با این نمایشگر راه می‌افتد بهتر است برای کاهش مصرف باتری هم که شده از آن استفاده کنید. نمایشگر LTPO در کنار پردازنده و باتری نسبتا حجیم باعث می شوند این گوشی اوپو در وب گردی و تا حدودی بازی بتواند از رقبای تاشو برندهای دیگه شارژدهی بهتری در اختیار شما قرار بدهد تا بتوانید به راحتی در حدود یک روز از گوشی استفاده کنید.

بررسی باتری اوپو Find N3 Flip
خوشبختانه با تمام شدن شارژ باتری می‌توانید با قابلیت شارژر سریع آن را خیلی سریع کاملا شارژ کنید. شارژر 44 واتی ممکن است خیلی شارژر قدرتمند و پر سرعتی به نظر نرسد، با توجه به اینکه در جعبه محصول یک شارژر 67 واتی سوپر VOOC اوپو قرار دارد. این شارژ میتواند در کمتر از نیم ساعت 65 درصد از حجم باتری دوگانه گوشی را پر کند و شارژ کامل گوشی نیز حدود 51 دقیقه زمان میبرد تا در صورت تمام شدن شارژ گوشی برای استفاده مجدد، نیاز نباشد زمان زیادی را منتظر بمانید. مثل نسل قبلی خبری از شارژ بیسیم نیست. در مجموع گوشی فایند N3 Flip اوپو با داشتن شارژدهی خوب و سرعت شارژ بالا برای یک گوشی پرچمدار عملکرد بسیار خوبی در این بخش دارد.

 

بررسی عملکرد دوربین فایند N3 Flip اوپو

قبل از توضیحات اضافی باید گفت که این گوشی یکی از بهترین ستاپ‌های دوربین گوشی‌های تاشو را دارد. گرچه همین دوربین‌ها ممکن است در همه مواقع بهترین کیفیت را ارائه ندهند؛ ولی اغلب اوقات توانایی ثبت عکس‌های عالی را دارند. اوپو ستاپ این گوشی را حلقه کیهان (Cosmos Ring) نامیده که با نواری حلقوی به نام مسیر ستاره‌ای (Starlight Track) احاطه شده است. به زبان عامیانه، این ستاپ در واقع شامل یک برآمدگی دوربین به اندازه یک سکه است که برآمدگی‌های دیگری به شکل دایره دور آن را فراگرفته است. سه لنز درون این «حلقه کیهانی» وجود دارد:

  • یک دوربین اصلی 50 مگاپیکسلی،
  • یک دوربین فوق عریض 48 مگاپیکسلی
  • یک لنز تله فوتو اپتیکال 32 مگاپیکسلی با قابلیت زوم دو برابر

همچنین نام تجاری شناخته شده هاسلبلاد (Hasselblad) روی بدنه دوربین هک شده که نشان می‌دهد همکاری طولانی‌مدت این تولیدکننده دوربین با BBK شرکت مادر اوپو ادامه دارد. دوربین تله‌فوتو اوپو فایند N3 Flip نیز مانند گوشی وان پلاس 11، به عنوان دوربین پرتره مورد استفاده قرار می‌گیرد. این یعنی این لنز بیشتر برای کمک به ایجاد جلوه بوکه در پشت سوژه عکس پرتره استفاده می‌شود تا به عنوان لنزی برای زوم. با کمی دقت متوجه می‌شوید که این ستاپ دوربین تقریباً مشابه ستاپ دوربین گوشی وان پلاس 11 است.
با این ترکیب دوربین مانند اکثر دوربین‌های رایج این روزها، می‌توان عکس‌هایی روشن و با رنگ‌های دقیق در طول روز گرفت. رنگ‌ها در لنزهای این دوربین واضح و منسجم نمایش داده می‌شوند؛ بنابراین می‌توانید با استفاده از هر یک از سه سنسور عکس بگیرید و رنگ‌های مورد نظر را با جزئیات بالا ثبت کنید. دوربین سلفی نیز بهتر از آن چیزی است که فکرش را می‌کنید؛ با وجود این‌که یکی از مزایای گوشی‌های تاشو استفاده از دوربین اصلی برای گرفتن سلفی‌ و استفاده از صفحه نمایش دوم برای کادربندی عکس‌ها است.
در هنگام ضبط ویدیو، تصاویر هنگام استفاده از دوربین اصلی به خوبی تثبیت می‌شوند، اما دوربین سلفی هیچ‌گونه لرزش‌گیری ندارد. گوشی در حالت بسته برای فیلمبرداری بسیار خوب عمل می‌کند؛ اما توجه داشته باشید که کیفیت ضبط ویدیو با سنسور اصلی در حین استفاده از صفحه نمایش دوم در قسمت پشت دستگاه، به 1080p محدود می‌شود. در مجموع، بهترین کار آن است که فراموش کنید دوربین سلفی اصلاً وجود دارد و اغلب مواقع از سنسورهای اصلی استفاده کنید.

بررسی عملکرد دوربین فایند N3 Flip اوپو
بهترین گزینه در هنگام شب استفاده از سنسور اصلی است. این نکته برای ضبط ویدیو نیز صدق می‌کند. پیشنهاد می‌کنیم که هنگام عکاسی در تاریکی و زمانی که روی سوژه در کادر فوکوس کرده‌اید از راه رفتن و حرکات اضافه خودداری کنید. در غیر این صورت لرزش‌های ناشی از قدم زدن تا حدود زیادی روی ویدیوهای ثبت شده تأثیر منفی می‌گذارد. با این دوربین، تصویربرداری از سوژه‌های متحرک ممکن است دشوار باشد اما غیرممکن هم نیست.
به طور کلی، پکیج استفاده شده برای گوشی اوپو Find N3 Flip یکی از بهترین دوربین هایی است که در یک گوشی تاشو می‌توان تجربه کرد؛ اگرچه هر کاربر ممکن است تجربه متفاوتی در استفاده از آن داشته باشد. برای مثال ممکن است عکسی را با این گوشی ثبت کنید که چندان چنگی به دل نزند ولی مدتی بعد و در شرایط نوری متفاوت ممکن است عکسی با کیفیت عالی بگیرید. بنابراین اگر می خواهید خاطرات خود را با اوپو فایند N3 Flip ثبت کنید بهتر است چند باری دکمه شاتر را بزنید و چند تایی عکس بگیرید. با این روش، احتمال آن که چند عکس واقعا عالی در روز و شب از لا به لای همه عکس‌ها پیدا کنید بیشتر می‌شود.

 

بررسی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری Oppo Find N3 Flip

گوشی اوپو فایند N3 فلیپ با چیپست Dimensity 9200 عرضه می‌شود که پردازنده پرچمدار مدیاتک است. این پردازنده دارای امتیاز 1319/3554 تک‌هسته‌ای و چندهسته‌ای در Geekbench 6 است که آن را در زمینه عملکرد در سطح پردازنده اسنپدراگون 8 پلاس نسل اول قرار می‌دهد.
این یعنی در دنیای بازی این گوشی به راحتی می‌تواند بازی‌هایی مثل Genshin Impact را به مدت بیش از 30 دقیقه در تنظیمات متوسط و بدون افت فریم یا لگ اجرا کند. بازی‌های دیگری مانند آسفالت 9 و Call of Duty: Mobile نیز به همان اندازه به صورت روان و بدون لگ اجرا می‌شوند. به طور خلاصه، این گوشی از پس برخی از سنگین‌ترین بازی‌ها به خوبی برمی‌آید چه رسد به کارهای روزمره مثل اینترنت‌گردی و گشت و گذار در اینستاگرام. این گوشی در دو نسخه با مقدار حافظه و رم زیر عرضه می شود:

  • حافظه ذخیره سازی 256 گیگاباتی و رم 12 گیگابایت
  • حافظه ذخیره سازی 512 گیگابایتی و رم 12 گیگابایت

بررسی سخت‌افزاری و نرم‌افزاری Oppo Find N3 Flip

 

بررسی رابط کاربری گوشی Find N3 Flip اوپو

این روزها ColorOS سیستم عاملی شناخته شده و رایج است و می‌توانید بسیاری از نرم‌افزارهای مشابه آن را در هر گوشی اوپو یا وان پلاس پیدا کنید. گوشی فایند N3 Flip اوپو از اندروید 13 در کنار ColorOS 13.2 استفاده میکند. به گفته اوپو این گوشی تا 4 سال آپدیت های نرم افزاری و همچنین تا 5 سال آپدیت های امنیتی را دریافت میکند. از ویژگی‌های جالب این سیستم عامل می‌توان به آسانی ساخت پوشه‌های جدید اشاره کرد. برای این کار کافی است به سادگی با دو انگشت صفحه را نیشگون گرفته، سپس تیک همه اپ‌هایی را بزنید که می‌خواهید در پوشه قرار دهید. این روش پوشه‌بندی اپ‌ها یکی از بهترین روش‌های موجود در سیستم‌ عامل‌های اندرویدی است و مطمئناً کاربرد زیادی برای بسیاری از کاربران خواهد داشت. همچنین توانایی تغییر شکل آیکون‌ها در این سیستم عامل دوست‌داشتنی است و صفحه گوشی را جذاب‌تر می‌کند.

بررسی رابط کاربری گوشی Find N3 Flip اوپو 
امکان بزرگ‌تر کردن پوشه‌ها نیز از آن ترفندهای نرم افزاری جالب است که در این گوشی دیده می شود. با استفاده از این قابلیت به جای گروه‌بندی آیکون‌ها به شکل تکی، می‌توانید آن‌ها را به صورت 2×2 بچینید که درون آن اولین 9 آیکون موجود در پوشه نمایش داده می‌شود. برای باز کردن اپلیکیشن‌ها، کافی است روی هر یک از آن آیکون‌ها ضربه بزنید یا انگشت خود را روی صفحه کشیده تا مابقی اپ‌ها را در صفحات بعدی ببینید. این قابلیت نرم‌افزاری، آیکون‌ها را فشرده‌تر کرده و دسترسی سریع به آن‌ها را آسان‌تر می‌کند.
گرچه صفحه نمایش روی کاور پشتی قابلیت تنظیم و شخصی سازی دارد، اما به اندازه برخی از گزینه‌های دیگر موجود در بازار چشمگیر نیست. برای مثال برخلاف سامسونگ Z Flip 5 که می‌توانید تقریباً هر چیزی را که می‌خواهید روی صفحه نمایش جانبی آن‌ها اجرا کنید، اوپو این قابلیت را فقط برای تعداد محدودی از اپ‌ها در نظر گرفته است. با وجود این، همان تعداد محدود اپ‌ها نیز عملکرد خوبی روی صفحه نمایش جانبی دارند. این موضوع که اوپو تجربه استفاده از اپلیکیشن‌ها را به صورت خودکار مدیریت کرده و همه چیز را محدود می‌کند شاید برای بسیاری ایده‌آل نباشد. بر خلاف اوپو، موتورولا و سامسونگ به کاربر آزادی عمل بیشتری می‌دهند؛ اما چنین قابلیتی شاید موجب گیج شدن برخی کاربران شود. اوپو با محدود کردن اپ‌ها، تجربه کاربری را برای افرادی که در استفاده از گوشی‌های تاشو مبتدی‌ هستند ساده‌تر می‌کند. مثبت یا منفی بودن این ویژگی اوپو به نیازها و تجربه شما بستگی دارد!

 

عمکلرد اسپیکر گوشی Oppo Find N3 Flip

اسپیکر استریو استفاده شده برای این گوشی صدایی بسیار بلند، با کیفیت و تفکیک خوب و همچنین بیس مناسبی را پخش میکند، به صورتی که میشه گفت در بین تمامی گوشی های تاشو کیفیت صدای اسپیکر این گوشی چند لول بالاتر قرار دارد.

 

آیا گوشی Oppo Find N3 Flip ارزش خرید دارد؟

اوپو فایند N3 Flip با این صفحه نمایش دوم کوچک، در میانه میدان رقابت گوشی‌های تاشو قدیمی‌تر با صفحه نمایش‌های جانبی کوچک‌تر و گوشی‌هایی جدید با صفحه نمایش جانبی بزرگ‌تر قرار می‌گیرد. البته بقیه قسمت‌های گوشی از نظر کیفیت ساخت، دوام، قدرت پردازشی و همچنین صفحه‌نمایش اصلی با سایر تاشوهای سبک بازار برابری می‌کند. جایی که این گوشی بیشتر به چشم می‌آید در چین وسط صفحه نمایشگر خیلی ناچیز و دوربین قدرتمند آن است. متاسفانه صفحه نمایش روی کاور این گوشی تاشو اندازه مناسبی برای نمایش تعدادی از برنامه‌ها دارد، اما اوپو عملکرد آن را محدود کرده است. از طرفی عملکرد دوربین‌ها، صفحه نمایش و رابط کاربری این گوشی بسیار چشمگیر است. پس با چشم‌پوشی از این اشکال جزئی که شاید از نظر بسیاری از کاربران قابل چشم‌پوشی باشد اوپو فایند N3 Flip یکی از بهترین دستگاه‌های تاشو موجود در بازار است.

آیا گوشی Oppo Find N3 Flip ارزش خرید دارد؟

گوشی Oppo Find N3 Flip در حال حاضر (اسفند 1402) قیمتی در حدود 80 میلیون تومان دارد. اگر قیمت گوشی براتون مهمه ولی به دنبال یک گوشی تاشو هستید که از عکاسی باهاش لذت ببرین این گوشی گزینه مناسبی است. با این حال، باید این نکته را نیز در نظر داشته باشید که چیپست Dimensity 9200 در این گوشی تقریباً با پردازنده اسنپدراگون سال گذشته برابری می‌کند؛ بنابراین اگر به دنبال بهترین عملکرد گوشی خصوصاً برای بازی در این رده هستید، ممکن است گزینه‌های بهتری نیز وجود داشته باشند.
از جمله این گزینه ها میشه به گوشی های Motorola Razr 40 Ultra و سامسونگ Galaxy Z Flip 5 اشاره کرد که در محدوده پایین‌تر قیمتی قرار دارند و نمایشگرهای جانبی بهتری نیز دارند؛ اگرچه این دو گوشی دوربین‌های ضعیف‌تری ارائه می‌دهند.

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 2 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 18
5/ 4.2

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

AliNajafiJahani

ارزش خرید نداره به‌نظرم

۰۳ فروردین ۱۴۰۳
Hossein_sh

سامسونگ بهتره بنظرم.. ولی پول بیخوده کلا

۲۴ اسفند ۱۴۰۲
Ahmaddosti

واقعا گوشی ها تاشو یه گام به جلو رفته ولی اینقدر گرون اخه

۲۳ اسفند ۱۴۰۲
majid_kh

بد نیست

۲۳ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

جالب بود

۲۲ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

گوشی‌های تاشو مشتری های مخصوص خودشونو دارن و مخصوص خاص پسند ها و کساییه که وضع مالی‌شون توپه!

۲۲ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

۸۰ تومن!
برو یه s24u بگیر کیفشو ببر.

۲۲ اسفند ۱۴۰۲
mms2099

چقد خفنه این

۲۲ اسفند ۱۴۰۲
ali.sh2004

اون صفحه بیرونیش چه باهاله

۲۲ اسفند ۱۴۰۲
Eliya kohandani

من باشم میگم اینم خیلی خوبه ولی تو دنیا و زمینه ی گوشی های تاشو مطمئن تر از سامسونگ نیست چون یه حس خوبی بهت میده و قشنگ خیالت راحته

۲۱ اسفند ۱۴۰۲
    Mobin.sn

    👍

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
Nurse

هشتاد تومن …..

۲۱ اسفند ۱۴۰۲
    Mobin.sn

    😔

    ۲۲ اسفند ۱۴۰۲
Amir 1789

فقط برام سواله کی اینا رو داخل ایران میخره

۲۱ اسفند ۱۴۰۲
SinaRe8596

چیه این

۲۱ اسفند ۱۴۰۲
MHH

فقط مونده یه گوشی بزنن همش صفحه نمایش باشه!😂

۲۱ اسفند ۱۴۰۲
Limb0onTop

عالی ولی گرون…..

۲۱ اسفند ۱۴۰۲
godrati

جوایز این قرعه کشی کی میرسه؟

۲۱ اسفند ۱۴۰۲