بررسی رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ

سامسونگ در آبان 1402 از رابط کاربری جدیدش به نام One UI 6.0 رونمایی کرد. این رابط به همراه پرچمدار سری گلکسی S23 سامسونگ روی اندروید 14 عرضه شده بود. اما در 28 مارس 2024 میلادی و برای گوشی‌های سری گلکسی S24 سامسونگ، رابط کاربری One UI 6.1 عرضه شده که نمونه‌ بهبود یافته از رابط کاربری سال گذشته محسوب میشه. بریم و ببینیم این آپدیت رابط کاربری سامسونگ چه ویژگی‌های جدیدی برای گوشی‌هاش به همراه داشته و اصلاً برای کدوم گوشی‌ها قابل استفاده هست؟

 

ویژگی‌های جدید رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ

اگه قبلاً با یکی از گوشی‌های سامسونگ که رابط کاربری One UI 6‌ داشته کار کرده باشید، حتماً می‌دونید که این رابط چقدر روان و سریعه و برای کسایی که طرفدار اندروید و البته هوش مصنوعی هستن، امکانات جذابی داشته. اما در آپدیت جدیدش در One UI 6.1 یه سری قابلیت‌های هیجان‌انگیز دیگه هم اضافه شده که در زیر با هم بررسی می‌کنیم.

بررسی رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ

با فراگیری هوش مصنوعی تو صنعت تکنولوژی، همه شرکت‌ها به نحوی از این ویژگی تو بخش‌های مختلف گجت هاشون استفاده کردن. این رابط هم به هوش مصنوعی جدید Galaxy Ai مجهز شده و همین موضوع سبب شده تو خیلی از بخش‌ها عملکرد بهتری ارائه بده.

 

قابلیت‌های مربوط به تماس و چت OneUI 6.1

سامسونگ در زمینه مکالمه و چت کردن امکانات جدیدی در رابط کاربری One UI 6.1 قرار داده که کار با گوشی رو از قبل هم راحت‌تر می‌کنن. از جمله این ویژگی‌ها به صورت خلاصه در تیترهای زیر معرفی شدن.

 

1. قابلیت ترجمه همزمان در زمان تماس تلفنی

یکی از قابلیت‌های جدیدی که در One UI 6.1 وجود داره اینه که می‌تونه به طور همزمان، مکالمه‌ای که با گوشی دارید رو ترجمه کنه. البته این قابلیت به درد ما ایرانی‌ها نمی‌خوره اما اگه انگلیسیتون خوبه و مثلاً دارید با یه آدم چینی یا آفریقایی صحبت می‌کنید، می‌تونید این قابلیتو فعال کنید که ترجمه از اون زبان به زبان انگلیسی برگرده.

 

2. همیار نویسندگی با دستیار مخصوص (Writing Assist)

یکی دیگه از قابلیت‌های جذاب One UI 6.1 اینه که یه دستیار مخصوص برای نوشتن در کنارتون قرار میده. این دستیار میتونه گرامر نوشته‌های شما رو تغییر بده، ویرگول‌ها رو چک کنه و حالت نوشتن رو به اون شکلی که تاثیرگذارتره در بیاره. البته فعال کردن این دستیار اختیاریه و هیچ اجباری براش نیست. این رو هم بگیم که دستیار مخصوص هنوز به زبان فارسی تسلط نداره و در این زمینه کاری براتون انجام نمیده.

 

3. قابلیت Circle To Search (هوش مصنوعی)

Circle To Search یه ویژگی جدید در گوشی‌های اندرویدیه که توسط گوگل ارائه شده و به شما امکان میده با یه حرکت ساده، هر چیزی رو در گوشی بدون نیاز به جابه‌جایی بین برنامه‌ها جستجو کنید. این ویژگی قابلیت سرچج رو به طرز کارآمدتری بهبود بخشیده و در همکاری با گوگل واقعا عالیه.

قابلیت Circle To Search در رابط کاربری One UI 6.1برای استفاده از Circle To Search، کافیه دکمه Home یا نوار ناوبری در پایین صفحه گوشی رو نگه دارید. بعدش می‌تونید ناحیه‌ای از صفحه که می‌خواهید در موردش جستجو کنید، با انگشت خودتون دایره بکشید، هایلایت یا خط خطی کنید و در آخر هم روش ضربه بزنید تا جستجو در موردش شروع بشه. این قابلیت به ویژه در زمان‌هایی که با تصاویری روبه‌رو میشیم که درموردشون سوال داریم خیلی به کار میاد یا زمانی که یه کلمه رو می‌خونیم و معنیشو نمی‌دونیم.

 

4. ترجمه همزمان با چت کردن

وقتی دستیار مخصوص فعال باشه، در هنگام چت کردن میتونه به طور همزمان ترجمه رو براتون انجام بده. تصور کنید دارید با یه آدم در آلمان، ژاپن یا اوگاندا چت می‌کنید و دیگه نیازی نیست هربار نوشته‌هاش رو وارد گوگل ترنسلیت کنید و بعدش جواب خودتونو هم ترجمه کنید براش. با فعال بودن این حالت، به طور همزمان نوشته‌های طرف مقابل به زبان شما ترجمه میشه و نوشته‌های شما هم برای اون.

 

5. نگارش خودکار نوشته‌ها (Auto Format note text)

در کنار تصحیح غلط‌های املایی و نگارشی که دستیار مخصوص نگارش One UI 6.1 در اختیارتون قرار میده، این دستیار میتونه نوشته‌ها رو از نظر بصری و خوانش هم بهتر کنه. مثلاً می‌تونه بولت‌گذاری کنه، تیترهای بهتری برای نوشته‌تون انتخاب کنه و به زبان ساده‌تر، کار ویراستاری نهایی نوشته شما رو انجام بده. این قابلیت برای کسایی که مقاله می‌نویسن خیلی کاربرد داره.

 

6. خلاصه‌سازی و ترجمه صداهایی ضبط شده

یکی دیگه از ویژگی‌های جدید One UI 6.1 که با هوش مصنوعی ترکیب شده اینه که می‌تونه صداهایی که ضبط کردید رو به نوشته تبدیل کنه. البته این همه‌ی کارش نیست! این قابلیت می‌تونه بعد از تبدیل صدا به نوشته، کار خلاصه‌سازی رو هم انجام بده تا کلماتی که در طول سخنرانی تکرار شدن رو دوباره نخونید. این ویژگی برای کسایی که سر کلاس درس خوابشون می‌بره یا حواسشون نیست خیلی به درد می‌خوره. کافیه صدای استاد رو ضبط کنن تا در عرض چند دقیقه به جزوه‌ای تر و تمیز و خلاصه شده تبدیل بشه. متاسفانه این ویژگی هم هنوز برای زبان فارسی وجود نداره.

 

7. حالت افزایش کیفیت صدای مکالمه و حذف صدای محیط

رابط کاربری One UI 6.1 با استفاده از هوش مصنوعی در زمینه بهبود کیفیت تماس‌ها هم خوب کار کرده. این رابط کاربری صدای نویز محیط اطراف رو در حین مکالمه تشخیص میده و بعدش حذفش می‌کنه. در واقع این ویژگی تمرکز اصلی دریافت و ارسال صدا رو روی صدای سوژه اصلی قرار میده تا صدایی که به مخاطب میرسه، شفاف و با حجم و کیفیت بالا باشه. کاربرها می‌تونن این قابلیت رو به صورت دستی فعال یا غیرفعالش کنن.

 

قابلیت‌های مربوط به ادیت عکس و فیلم در OneUI 6.1

در زمینه ادیت عکس و فیلم هم قابلیت‌های جدیدی در رابط کاربری One UI 6.1 عرضه شده. این قابلیت‌ها از بازسازی تصاویر گرفته تا سرچ راحت‌تر در گالری، اکثرا با هوش مصنوعی ادغام شدن که در ادامه بهشون اشاره می‌کنیم.

 

1. بازسازی تصاویر با ادیتور مخصوص عکس‌ها

این رابط کاربری جدید در زمینه اصلاح و ویرایش عکس‌ها هم قدم خوبی برداشته. البته سامسونگ چند سالی هست که با بهره‌گیری از هوش مصنوعی، ویرایش و اصلاح عکس‌ها رو دگرگون کرده. حالا در One UI 6.1 شما می‌تونید تصاویری که دچار مشکل شدن، رنگ‌پریدگی یا بریدگی دارن رو به گوشی بدید تا از طریق هوش مصنوعی که روی ادیتور گوشی نصب شده، اون اشکالات تصویر رو به راحتی برطرف کنه.

 

2. قابلیت انتقال سوژه‌های عکس از یک تصویر به تصویر دیگر

یکی از جذاب‌ترین قابلیت‌های رابط کاربری One UI 6.1 که در ادیتور تصویرش وجود داره اینه که می‌تونید سوژه‌ها را به راحتی برش داده و به عکس‌های دیگه انتقال بدید.

قابلیت‌های مربوط به ادیت عکس و فیلم در One UI 6.1فرض کنید یکی از افرادی که در عکس دسته‌جمعی شما باید وجود داشته باشه نیست و در عکس دیگه‌ای هست. حالا با برش زدن و کپی کردن سوژه، می‌تونید عکس اون شخص رو هم به عکس دسته‌جمعی‌تون اضافه کنید. این قابلیت برای حذف کردن سوژه‌ها هم به درد می‌خوره. مخصوصاً زمانی که توی عکس زیبایی که کنار برج ایفل گرفته باشید یهو سر و کله یه آدم دیگه هم گوشه عکس دیده بشه. با این قابلیت می‌تونید اون شخص را حذف کنید تا هوش مصنوعی One UI 6.1 جای اون سوژه رو به خوبی پر کنه.

 

3. افزایش یا کاهش سرعت پخش ویدیوها

پخش کننده ویدیو در One UI 6.1‌ به گونه‌ای طراحی شده که می‌تونید با استفاده ازش، سرعت پخش فیلم‌ها رو کاهش یا افزایش بدید. این ویژگی به خصوص زمانی که بخوایید یه فیلم رو اسلوموشن کنید یا سرعتش رو ببرید بالا به دردتون میخوره.

 

4. بهبود جستجو در گالری عکس‌ها

سامسونگ شکل جستجو در گالری تصاویر گوشی رو هم تغییر داده و کاربرها حالا به شکل‌های مختلف و ساده‌تری می‌تونن در بین عکس‌هاشون جستجو انجام بدن. با کمک هوش مصنوعی، سوژه‌های موجود در تصاویرتون مشخص میشه و کافیه اسم شخص یا سوژه‌ای که می‌خوایید ببینید رو در گالری جستجو کنید تا تصاویر مربوط بهش به سرعت پیدا بشن.

 

بهینه‌سازی مصرف باتری گوشی در رابط کاربری One UI 6.1

باتری یکی از مهم ترین بخش های گوشیه و طبیعیه که این رابط کاربری تو بخش باتری هم بهبودهایی رو اعمال کرده باشه. در One UI 6.1 از سه حالت مختلف برای بهینه‌سازی مصرف باتری و شارژ استفاده شده که شارژ شدن باتری رو کمی بهینه‌تر کردن.

بهینه سازی باتری در One UI 6.1این حالت‌ها شامل موارد زیر میشن:

  • حالت Basic: به شما اجازه داده میشه که گوشی رو تا 100%‌ شارژ‌ کنید و اگه گوشی هنوز به پریز برق وصل بود، زمانی که شارژش به 95% رسید باتری دوباره شارژ بشه.
  • حالت Adaptive: شارژ باتری روی 80% قطع میشه ولی اگه بازم به شارژر متصل باشه، ممکنه شارژ باتری رو بیشترم بکنه.
  • حالت Maximum: تو این حالت هم شارژ باتری بیشتر از 80% نمیشه و اصلاً اجازه نمیده که باتری بیشتر از این شارژ بشه تا آسیب ببینه.

انتخاب بین این سه حالت بر عهده خودتونه تا هر طور که فکر می کنین براتون بهتره ازشون استفاده کنین.

 

خلاصه‌سازی و ترجمه صفحات وب

یکی از قابلیت‌های بهبود یافته One UI 6.1 که در نسخه‌های قبلی هم به شکل دیگه‌ای وجود داشت، قابلیت ترجمه صفحات وب هست. با باز کردن مرورگر، در صورتی که این قابلیت فعال باشه، می‌تونید صفحات خارجی رو به زبان فارسی بخونید. قابلیت خلاصه‌سازی صفحات وب هم در این نسخه توسعه داده شده تا بدون نمایش تبلیغات و جملات اضافی، چکیده اون صفحه وب به شما نشون داده بشه.

 

قابلیت ساخت گروه‌های خانوادگی و اشتراک اطلاعات

از طریق ساخت اکانت خانوادگی در سامسونگ (Samsung account family groups) می‌تونید تمام اعضای خانواده‌تون رو در یه گروه قرار بدید و به راحتی اطلاعات، عکس‌ها و فیلم‌هاتون رو با هم اشتراک بذارید. این ویژگی برای خانواده‌هایی که دور هم از هستن و دوست دارن یه آلبوم عکس خانوادگی داشته باشن خیلی کاربرد داره.

 

قابلیت‌های شخصی‌سازی محیط گوشی در رابط OneUI 6.1

علاوه بر تمام ویژگی‌هایی که تا حالا گفتیم، چند قابلیت شخصی‌سازی هم در One UI 6.1‌ توسعه داده شده که در ادامه معرفی می‌کنیم.

 

1. ویجت آب و هوا

شما می‌تونید ویجت آب و هوا که روی صفحه اول گوشی نماش داده میشه رو به دلخواه خودتون تغییر بدید. می‌تونی المان‌هایی که روی این ویجت دیده میشه رو عوض کنید و شهرهای دیگه‌ای هم به ویجت اضافه کنید تا به طور همزمان از وضعیت آب و هوای چند شهر مطلع بشید. حتی می‌تونید به این ویجت بگید که در صورت بروز طوفان یا سیل، براتون نوتیفیکیشن اختصاصی روی صفحه نشون بده.

 

2. ساخت والپیپر دلخواه کاربران

یکی از جدیدترین ویژگی‌های این رابط کاربری، ساخت والپیپر شخصی در گوشیه. در واقع شما می‌تونید با استفاده از تصاویری که با گوشی خودتون گرفتید، یه والپیپر باکیفیت بالا بسازید و همون والپیپر رو به عنوان پوسته اصلی گوشی استفاده کنید. امکانات زیادی برای ویرایش والپیپر و بهبود کیفیتش در اختیارتون قرار داده شده تا راحت‌تر این کارو انجام بدید.

 

3. قابلیت تنظیم بیشتر هشدارهای گوشی

آلارم یا هشدارهای گوشی، یکی از اون بخش‌هاییه که برای همه نوع کاربر از دانشجو و دانش‌آموز تا شاغل و خونه‌دار کاربرد داره. در رابط کاربری One UI 6.1 امکانات بیشتری برای تنظیم هشدارهای گوشی ایجاد شده. شما می‌تونید صدای هشدارهای مختلف را تغییر بدید و برای موقعیت‌های مختلف، هشدارهای مخصوص به اونها را در نظر بگیرید.

 

4. ویجت‌های جدید برای حالت قفل گوشی

در حالت قفل شدن گوشی و زمانی که نمایشگر همیشه روشن، اطلاعاتی روی صفحه نشان میده، ویجت‌هایی دیده میشه. در رابط کاربری One UI 6.1 شما می‌تونید بخش‌های بیشتری بهش اضافه کنید. مثلاً می‌تونید وضعیت آب و هوا، وضعیت باتری، هشدارها، تقویم، ساعت و حتی نرم‌افزار Samsung Health‌ رو براش در نظر بگیرید تا بدونید در اون روز چقدر ورزش کردید و تا هدفتون چقدر فاصله دارید.

 

محافظت از اطلاعات کاربران

سامسونگ از دو طریق اطلاعات و فایل‌های کاربرهاشون مراقبت می‌کنه. روش اول استفاده از فضای ابری‌ای که در اختیار کاربرها قرار میده تا اطلاعاتشون رو در گوشی نگهداری نکنن و مستقیم در فضای ابری سامسونگ که امنیت بالایی داره ذخیره کنن. بخش زیادی از این فضا رایگانه و در صورتی که کاربرها فضای بیشتری بخوان باید اشتراک سالانه یا ماهیانه پرداخت کنن.

قابلیت‌های شخصی‌سازی محیط گوشی One UI 6.1روش دوم استفاده از سیستم PassKeys برای ورود به برنامه‌ها و اکانت‌هاست. این سیستم، پسوردهای کاربر در برنامه‌های مختلف رو در خودش ذخیره می‌کنه تا برای ورود به اونها، هربار نیاز به وارد کردن رمز عبور نباشه. این ویژگی برای زمانی که گوشی جدیدی از سامسونگ خریداری میشه هم کاربرد داره و کافیه کاربرها با اکانت سامسونگشون در گوشی جدید وارد بشن تا تمام پسوردهایی که در PassKeys ذخیره شده بود، در گوشی جدید هم بیاد.

 

مدیریت سلامتی کاربران

یکی از برنامه‌هایی که سالهاست در گوشی‌های سامسونگ وجود داره Samsung Health هست. این برنامه برای کساییه که ورزش می‌کنن و دوست دارن دائم وضعیت ضربان قلب، فشار، تحرک و … ارزیابی بشه. در One UI 6.1 بخش‌های جدیدی به این نرم‌افزار اضافه شده. مثلاً تمرین‌های بیشتری در این نرم‌افزار تعبیه شده که برای افراد با نیازهای مختلف مناسبه. همچنین ارزیابی دوره‌ای سلامت جسمی کاربرها بهبود داده شده و در صورتی که به طور دائم از این برنامه استفاده بشه، هشدارهایی درمورد کم‌تحرکی و نیاز به ورزش بیشتر به کاربر داده مشه.

 

بهبود اشتراک و اتصال کاربران

در رابط کاربری One UI 6.1 امکان اتصال دستگاه‌های سامسونگ به هم راحت‌تر شده. دیگه نیازی به برنامه ShareIT ندارید و به راحتی می‌تونید با برنامه Share خود گوشی، اطلاعات، عکس و فیلم‌ها رو به گوشی‌های دیگه انتقال بدید. این رابط کاربری در زمینه اشتراک موقعی جغرافیایی با دیگران هم نرم‌افزارهایی توسعه داده و همچنین می‌تونید موقعیت گوشی‌تونو در صورتی که گم شد، به راحتی مشخص کنید.

بررسی رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگیکی دیگه از قابلیت‌های این بخش، اشتراک آخرین صفحه مرورگره که باز کرده بودید. تصور کنید روی مرورگر گوشیتون یه صفحه بررسی گوشی باز کرده بودید و حالا می‌خواید در تبلت یا لپ‌تاپ ادامه‌ش رو بخونید. این رابط کاربری امکانی در اختیارتون قرار میده که این صفحه رو به راحتی در دستگاه‌های دیگه هم اشتراک بذارید.

 

رابط کاربری One UI 6.1 سامسونگ برای چه گوشی‌هایی عرضه شده؟

این رابط کاربری برای گوشی‌های جدید سامسونگ عرضه شده اما روی گوشی‌های پرچمدار قدیمی هم قابل استفاده‌ست. فهرست گوشی‌هایی که می‌‌تونن از این رابط استفاده کنن در زیر اومده:

  • گوشی‌های سری گلکسی S24
  • گوشی‌های سری گلکسی S23
  • گوشی A55
  • گوشی A35
  • گوشی گلکسی Z Flip 5
  • گوشی گلکسی Z Fold 5
  • تبلت‌های سری گلکسی تب S9

البته به جز این مدل‌ها، به نظر میرسد که گوشی‌های سری گلکسی S22 و S21، فلیپ و فولد 3 و 4، مدل‌های سری A از A73 به قبل و بعضی از تبلت‌های سری S8 هم از آن بهره‌مند خواهند شد.

 

آیا رابط کاربری One UI 6.1 نسبت به نسل قبلی بهتر است؟

رابط کاربری جدید سامسونگ نسبت به نسخه قبلی تغییرات انقلابی نداشته و صرفاً شاهد بهبودهایی در برخی از بخش‌ها مانند حرکت روان انیمیشن‌ها، بهبود مصرف باتری، اضافه شدن قابلیت‌های چت و مکالمه و استفاده بهتر از هوش مصنوعی بوده. بنابراین به طور قطع نمیشه گفت که این رابط نسبت به رابط قبلی خیلی بهتره. اما برای کسایی که از گوشی‌های جدید سامسونگ مثل S24 Ultra یا S23 Ultra استفاده می‌کنن توصیه می‌کنیم که حتماً رابط کاربریشونو به One UI 6.1 ارتقاء بدن و از امکانات بیشترش بهره‌مند بشن.

نویسنده : محمدسالار نعمتی
تاریخ انتشار 2 هفته پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 17
5/ 4.1

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

hossein123098

نمیتونم صفحه همیشه روشن تو وان یو ای ۶،۱ شخصی سازی کنم😂باگه؟

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
hossein123098

نمیتونم صفحه همیشه روشن تو وان یو ای ۶،۱ شخصی سازی کنم😂باگه؟

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
Bahman3475

سلام
برای گلکسی a54 هم one ui 6.1 عرضه می‌شه ؟

۲۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
Mehrad9034

شیامی رابط کاربریش بهتره

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
Ahmaddosti

باگ داره این رابط کار برایش آپدیت نکنید

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
Alioxv

یکم منتظر بمونیم ایراداتش برطرف شه

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
Nurse

لطفاً بررسی آنر مجیک 6 پرو هم بذارید

۱۶ اردیبهشت ۱۴۰۳
سید امیر علی سیاسی

من گوشیم شیائومی هس اما از وقتی که به هایپر او اس بروز کردم یه باگ هایی گرفته ولی برا ریفیقام اینجوری نشده مثلاً چند تا عکس میگیرم بعد بخوام پاک کنم بعضی مواقع پاک نمیشن…

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
_Koorosh

من گوشیم ساموسنگ s23 ultra هستش و متاسفانه از وقتی که به one ui 6.1 ارتقا دادم به چندتا مشکل خیلی بدی بر خورد، مصرف باتری گوشیم طوری بد شده که تو یک روز خیلی زور بزنه دوام بیاره، دوربین گوشی اینقدر بد شده که اصن کیفیتش که اومده پایین جای خود، رنگارو دستکاری میکنه از قصد، مثلا شما میخوای عکس بگیری، وقتی دوربین رو حالت 1x باشه رنگ ها خیلی بی روح و غیر طبیعی هست، ولی وقتی میبری رو 3x به بالا رنگ تصویر درست میشه ولی نه آنچنان که طبیعی باشه. قبل از این که آپدیت بکنم اصلا اینطوری نبود.

من اصلا با گوشیم بازی نمیکنم و خیلی استفاده ی کمی هم دارم، ولی وقتی همون فقط یک ساعت دستم میگیرم استفاده میکنم ازش، دماش الکی میره بالا

گوشی رو حالت Power saving هم اتفاقا گذاشتم تازه بازم اینطوریه، دیگه غیر فعالش بکنم چی بشه😂

ایموجی ها هم شکل و شمايلشون اصن افتضاحه. تازه یک نکته بدی هم که داره این آپدیت رو گوشی های سری s23 ultra، من قبلا از این که ارتقا بدم، شب میخوابیدم صبح پا میشدم همش یک درصد یا نهایتاً ۲ درصد کم میکرد باتری، الان که ارتقا دادم بدتر شده ۵ الی ۶ درصد

در کل این one ui 6.1 واقعا یک چیزه سادست و زیاد چیزه خاصی نداره بگیم واای چه قدر عالیه تازه بدتر به گوشی هم که آسیب میرسونه چون الان گوشیِ s23 ultra گوشیِ پرچمدار و قویی هستش و خب وقتی الان اینطور میکنه با این گوشی و داره نابودش میکنه، معلومه بهینه هم نیست. این حرف من نیست فقط، اشخاصی هم که این گوشی رو دارند و خارجی هستن داخل سایت های reddit یا samsung member community برید تحقیق بکنید همین حرف ها رو میزنن.

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
Ali6678

هایپر او اس بهتره یا وان یو ای؟

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
arsalansh

امیدوارم برای A23 هم بیاد

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
mms2099

کاش امکانات رابط کاربری شیائومی هم اضافه میکرد

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
shahab-021

پرچمدارای سامسونگ پرچم بالا

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
alirezanikkhah

عالی 👍👍

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
MHH

عجب سوسیسیه!

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
    SinaRe8596

    آره داش همششش هوشششش مصنوعیه

    ۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ali.sh2004

یه سری از امکاناتش شبیه اون هوش مصنوعی ای هست که توی پرچمدارا بود، ظاهرا یه مقدارشو توی این رابط کاربری اضافه کردن

۱۳ اردیبهشت ۱۴۰۳