بهترین بازی‌های رایگان نینتندو سوییچ

چندین ساله که نینتندو کنسول‌های دستی خودش رو تحت عنوان نینتندو سوییچ عرضه کرده و باعث تحولی توی دنیای بازی‌های ویدیویی شده. مهم‌ترین مزیت رقابتی این دستگاه‌ها اینه که با خرید این کنسول‌های دوست‌داشتنی با یک تیر دو نشون می‌زنید و هم‌زمان صاحب یک کنسول قابل حمل و یک کنسول خونگی می‌شید. بنابراین می‌تونید بازی‌های موردعلاقه‌تون رو هر جا که بخواید با خودتون ببرید و توی خونه هم روی نمایشگر‌های بزرگ اجراش کنین. کنسول‌های نینتندو سوییچ تنوع بازی خیلی خوبی دارن و بسیاری از عناوین مشهور رو می‌شه در فهرست بازی‌های این کنسول‌ها پیدا کرد. اما فقط تعداد محدودی از بازی‌های شناخته‌شده‌ی این کمپانی به صورت رایگان روی نینتندو سوییچ قابل دسترسی هستن که در این مقاله قصد داریم بهترین بازی‌های رایگان نینتندو سوییچ رو بهتون معرفی کنیم.

 

آشنایی با کنسول نینتندو سوییچ

کنسول‌های نینتندو در حال حاضر چندین مدل متفاوت دارن که تو سال‌های اخیر با اندکی تغییرات عرضه شدن. این مدل‌ها تو رنج قیمتی متفاوتی قرار می‌گیرن، اما از لحاظ پشتیبانی بازی تفاوت خاصی با هم ندارن.

  • نینتندو سويیچ اورجینال
  • نینتندو سوییچ اولد OLED
  • نینتندو سوییچ لایت Lite

لازم به ذکره که مورد آخر این لیست فقط کنسول دستی هست و امکان استفاده به عنوان کنسول خونگی رو نداره. دو مورد دیگه یک تبلت به نام سوییچ و دو تا کنترلر به نام جوی کان (Joy-Con) دارن که در ۳ حالت‌ مختلف می‌تونید ازشون استفاده کنید. از اونجایی که فرنچایز سوپر ماریو متعلق به نینتندو هست و تبلیغات گسترده‌ای براش انجام شده، خیلی‌ها فکر می‌کنن بازی‌های نینتندو سوییچ محدود به سوپر ماریو و این سبک بازی‌هاست، اما در واقع بسیاری از بازی‌های مشهوری که در پلتفرم‌های دیگه قابل اجرا هستن مثل Witcher، برای نینتندو سوییچ هم عرضه شدن. 

چیزی که درباره بازی‌های کنسول‌های نینتندو سوییچ نیازه بدونین اینه که بیشتر بازی‌ها پولی هستن و در واقع تعداد محدودی رو می‌تونید به صورت رایگان دانلود و نصب کنید. البته هر چند وقت یک بار بازی‌های رایگان جدید هم معرفی می‌شن که سعی می‌کنیم همه رو در این مقاله پوشش بدیم.

 

معرفی بازی‌های رایگان نینتندو

با وجود اینکه نینتندو تعداد محدودی از بازی‌ها رو به صورت رایگان در اختیار کاربرهاش می‌ذاره، عناوین مشهور قابل‌ توجهی توی این فهرست به چشم می‌خورن. اثری از بازی‌های محبوب سری سوپر ماریو توی فهرست بازی‌های رایگان نینتندو نیست، اما در عوض به عناوین کراس پلتفرم مشهوری مثل فورتنایت و ایپیکس لجندز دسترسی خواهید داشت. توجه داشته باشید برای اینکه بعضی از بازی‌های رایگان رو بتونید به صورت آنلاین بازی کنید، به اشتراک نینتندو سوییچ آنلاین نیاز دارید. در این بخش، فهرست بازی‌ های رایگان نینتندو سوییچ رو با هم مرور می‌کنیم.

 

بازی Fortnite

کمتر گیمری پیدا می‌شه که با فورتنایت آشنا نباشه. ترکیب ژانر اکشن، گیم پلی استراتژیک و امکان ساخت‌ و ساز، فورتنایت رو به یکی از بهترین بازی‌ها در ژانر بتل رویال تبدیل کرده. این بازی محبوب شرکت اپیک گیمز، هر دو نسخه عادی و لگو فورتنایت رو برای نینتندو منتشر کرده؛ بنابراین شما می‌تونید با دوستاتون از هر پلتفرمی بازی کنید. در فورتنایت آخرین بازمانده نقشه باشید، خلاقیت خودتون رو به رخ بکشید یا بپرید وسط درگیری‌های هیجان‌انگیز! این بازی که بیشتر برای حالت بتل رویالش شناخته می‌شه، حالت‌های دیگه‌ای هم داره که می‌تونید بنا به علاقه خودتون انتخابشون کنید.

بازی Fortnite برای نینتندو سوییچ

بازی Omega Strikers

بازی امگا استرایکرز در ژانرهای اکشن، استراتژی و آرکید تولید شده و گرافیک رنگارنگ و بامزه‌ای داره. توی بخش مولتی‌پلیر این بازی می‌تونید به صورت 3v3 در مقابل هم بازی کنید و با پرتاب توفو و اسلایم، به دروازه‌های همدیگه حمله کنید. در واقع شما و ۵ نفر دیگه روی محدوده‌ای مشابه با زمین فوتبال بازی می‌کنید، اما باید نیرو‌های منحصربه‌فردتون رو به همراه اعضای تیم به کار ببرید تا بتونید برنده یا همون امگا استرایکر بشید.

بازی Omega Strikers برای نینتندو سوییچ

بازی Fall Guys

بازی فال گایز یکی از بانمک‌ترین بازی‌های کراس پلتفرمه که یک پارتی گیم به حساب میاد و گرافیک رنگارنگش جذابیتشو چند برابر کرده. در این بازی در نقش موجودات رنگی کوچیکی هستید که هر طور دلتون می‌خواد می‌تونید از موانع عبور کنید، با رقباتون مسابقه بدید، اونها رو کنار بزنید و ازشون سبقت بگیرید تا بین جمعیت‌ شلوغ بتونید دوام بیارید. گیم پلی ساده و بامزه فال گایز، باعث می‌شه این بازی رو در دسته بازی‌های اعتیادآور قرار بدیم.

بازی Fall Guys برای نینتندو سوییچ

بازی Overwatch 2

بعد از محبوبیت بازی اورواچ، خیلی از گیمرها منتظر نسخه دیگه این بازی بودن تا اینکه بازی اورواچ ۲ منتشر شد و تونست انتظارات رو برآورده کنه. این بازی در سبک شوتر اول شخص و تیم‌محور هست. شرکت بلیزارد اینترتینمنت این بار کاراکترها و قهرمان‌های جذاب و نقشه‌های متنوع‌تری رو به بازیش اضافه کرده. با بازی اورواچ ۲، تیم‌هایی از قهرمان‌ها با قدرت‌های منحصربه‌فرد تشکیل می‌دید و با همکاری هم‌تیمی‌ها سعی می‌کنید رقباتون رو از بین ببرید.

 

بازی Disney Speedstorm

در قالب شخصیت‌های دوست‌داشتنی دیزنی سوار ماشینتون بشید و با دوستانتون مسابقه بدید! توی این بازی تا چشم کار می‌کنه، قهرمان‌ها و شخصیت‌های آشنایی می‌بینید که احتمالا با خیلی‌هاشون خاطرات زیادی دارید. برای طراحی محیط‌های مسابقه هم از دنیای دیزنی و پیکسار الهام گرفته شده. دیزنی اسپید استورم یکی از بازی‌های جدید و جذاب شرکت گیم‌لافت هست که در ژانر ریسینگ، آرکید و اکشن تولید شده و مناسب همه سنین به حساب میاد. هرکدوم از کاراکترها، قدرتی ویژه دارن که به عنوان بازیکن باید قلقشون رو به دست بگیرید و برنده مسابقه بشید.

بازی Disney Speedstorm برای نینتندو سوییچ

بازی Rocket League

بازی راکت لیگ یکی دیگه از بازی‌های ماشینی نینتندو هست، اما تفاوت جالبی با بقیه بازی‌ها داره. در این بازی، با ماشین‌هاتون فوتبال بازی‌ می‌کنید! این بازی هم امکان بازی با ۷ نفر رو از طریق لوکال وایرلس امکان‌پذیر می‌کنه و همین‌طور می‌تونین به صورت آنلاین با بقیه بازی کنید. با ماشین‌ توپ خیلی بزرگی رو به سمت دروازه‌های رقیب بفرستید و حس یک بازی ریسینگ متفاوت با ترکیب سبک آرکید رو تجربه کنید. 

بازی Rocket League برای نینتندو سوییچ

بازی Apex Legends

بازی ایپیکس لجندز، یکی دیگه از بازی‌های شوتر خفنه که احتمالا همتون باهاش آشنایی دارید. این بازی جذاب چندین شخصیت با قدرت‌های ویژه داره که می‌تونید به دلخواه انتخابشون کنید، تیمی رو تشکیل بدید که ترکیب قدرت‌هاتون شکست‌ناپذیر باشه و برید تو دل مسابقه. شما علاوه بر بتل رویال، می‌تونید حالت‌های دیگه رو که زمان محدودی دارن انتخاب کنید. فقط مهمه که به قدرت کاراکترتون مسلط بشید و با هم‌تیمی‌ها همکاری کنید تا در نهایت برنده میدون باشید.

 

بازی MY HERO ULTRA RUMBLE

بازی مای هیرو اولترا رامبل، می‌تونه طرفداران انیمه My Hero Academia رو هیجان‌زده کنه. این بازی در سبک اکشن و بتل رویال تولید شده و تا حد زیادی به ماهیت انیمه و کاراکترهاش پایبند مونده. البته لازم به ذکره که آنلاک کردن کاراکترها کار آسونی نیست و برای دسترسی به کاراکتر مورد علاقه‌تون باید زحمت زیادی بکشید. خوشبختانه امکان شخصی‌سازی یک سری ویژگی‌های ظاهری و قدرتی کاراکترها وجود داره و باعث می‌شه همه کاراکترها شبیه به هم نباشن. شما در این بازی، تیم‌های ۳ نفره تشکیل می‌دید و وارد میدان نبرد با ۷ تیم دیگه می‌شید. مشابه با بقیه بازی‌های بتل رویال، آخرین تیمی که دوام بیاره برنده می‌شه.

بازی My Hero Ultra Rumble برای نینتندو سوییچ

بازی Super Animal Royale

در نگاه اول به بازی سوپر انیمال رویال، یک سری حیوانات بامزه و دوست‌داشتنی می‌بینید و حدس می‌زنید قراره با یک بازی آروم مشابه با Animal Crossing مواجه بشید. اما نه! موجودات بانمک این بازی در واقع هر کدوم جنگجویی هستن که با چنگ و دندون و البته اسلحه‌های مختلف در قالب یک بتل رویال ۶۴ نفره به جون هم میفتن. بازی سوپر انیمال رویال، یکی از بازی‌های بتل رویال متفاوت و جذابه که با گرافیک متفاوت، نقشه وسیع و یک عالمه حیوون‌های مختلف حسابی شما رو سرگرم می‌کنه. شما می‌تونید با وجود تنوع زیادی از اسلحه و آیتم‌های مختلف، کاراکترهای حیوونی‌تون رو شخصی‌سازی کنید.

بازی Super Animal Royale برای نینتندو سوییچ

بازی Pokémon UNITE

بازی پوکمون یونایت، در سبک MOBA هست و شما رو به دنیای پوکمون می‌بره. فرنچایز پوکمون همیشه جزئی از مجموعه‌های موفق شرکت نینتندو بوده و طبق انتظارات از این بازی هم استقبال خوبی شد. در این بازی، دو تیم ۵ نفره در مقابل هم قرار می‌گیرن و باید در مدت زمان محدودی امتیاز جمع کنن و پوکمون‌هاشون رو تقویت کنن. با آسیب به پوکمون‌های تیم رقیب می‌تونید مانع امتیاز گرفتن اونها بشید. از اونجایی که کار تیمی در بازی پوکمون یونایت حرف اول رو می‌زنه، از راه‌های مختلف مثل کوئیک چت و ویس چت می‌تونید با هم‌تیمی‌هاتون ارتباط برقرار کنید.

بازی Pokemon UNITE برای نینتندو سوییچ

بازی Capcom Arcade Stadium

اگر عاشق بازی‌های کلاسیک هستید، این بازی برای شماست. بازی کپکام آرکید استادیوم، مجموعه‌ای از بازی‌های آرکید رو ارائه می‌ده که شما رو به زمان قدیم می‌بره. وقتی وارد آرکید استادیوم می‌شید، می‌بینید هر کدوم از بازی‌ها، دستگاه آرکید سه‌بعدی مختص به خودشونو دارن و امکانات و تنظیمات مختلفی رو در اختیارتون قرار می‌دن. متاسفانه از بین تمام بازی‌های این مجموعه، فقط می‌تونید به یکی از عناوین به صورت رایگان دسترسی داشته باشید که 1943: The Battle of Midway نام داره و در سبک شوتینگه. 

بازی Arcade Stadium برای نینتندو سوییچ

بازی Sky: Children of the Light

رسیدیم به یکی از جذاب‌ترین بازی‌های رایگان نینتندو سوییچ که کاری از سازندگان بازی زیبای Journey هست و یک بار دیگه دنیایی شگفت‌انگیز و رویایی رو به تصویر کشیده. این بازی در سبک ماجراجویی و نقش آفرینی تولید شده و اونقدر زیباست که دل کندن ازش سخته. شما در دنیای بازی اسکای، در قلمرو‌های مختلف ماجراجویی می‌کنید و با داستان‌های قشنگی رو به رو می‌شید. با استفاده از شنل می‌تونید پرواز کنید و در ۷ قلمروی موجود در بازی و مناطق چشم‌نوازش گشت و گذار کنید. 

بازی Sky برای نینتندو سوییچ

بازی Ninjala

در بازی نینجالا قراره در نقش نینجا وارد میدون بتل رویال بشید یا اینکه گروه ۴ نفره‌ای تشکیل بدید و با هم دیگه بجنگید؛ اما با چه سلاحی؟ با آدامس نینجایی‌تون! با استفاده از آدامس نینجایی، بادکنک آدامسی درست کنید و پرتاب کنید سمت رقبا تا با کسب امتیاز اونها رو شکست بدید. بازی نینجالا گرافیک رنگارنگ و بانمکی داره و بهتون اجازه می‌ده استایل کاراکترتون رو به دلخواه تغییر بدید.

بازی Ninjala برای نینتندو سوییچ

بازی Warframe

بازی وارفریم یکی از طولانی‌ترین عناوین فهرست بازی های رایگان نینتندو سوییچ هست که دائما در حال به روز رسانی و پیشرفته. این مسئله باعث شده همیشه جزئی از بازی‌های محبوب نینتندو باشه. این بازی در ژانر RPG یا همون نقش آفرینی هست و مناسب افرادیه که نمی‌خوان حالا حالاها بازی‌شون رو به اتمام برسونن. در بازی وارفریم شما یک تنو هستید که از نژادهای باستانی جنگ‌جو به حساب میاد و می‌تونه انواع و اقسام مأموریت‌ها رو انجام بده و در بخش‌های جهان باز ماجراجویی کنه.

بازی Warframe برای نینتندو سوییچ

بازی Jump Rope Challenge

بازی جامپ روپ چلنج، یکی از بازی‌های ساده و سرگرم‌کننده‌ و البته بسیار سبکه که در عرض چند ثانیه می‌تونید روندش رو یاد بگیرید و باهاش ورزش کنید. در واقع شما در این بازی نقش یک خرگوش رو دارید که می‌خواد طناب بزنه! هر کدوم از کنترلرهای جوی کان، مسئول یک دست خرگوش هستن که باید با کمک اونها طناب‌ زدن خرگوش رو شبیه‌سازی کنید. بازی جامپ روپ به فعالیت بدنی زیادی نیاز داره، پس حتما قبل شروع بازی بدنتون رو گرم کنید. توجه داشته باشید که وجود کنترلرهای جوی کان برای این بازی ضروریه؛ بنابراین با نینتندو سوییچ لایت نمی‌تونید این بازی رو اجرا کنید.

بازی Jump Rope Challange برای نینتندو سوییچ

بازی Super Kirby Clash™

با بازی سوپر کربی کلش قراره به همراه کربی، کاراکتر دوست‌داشتنی نینتندو و همراهانش ماجراجویی‌تون رو شروع کنید و همه باس‌ها رو شکست بدید. در این بازی می‌تونید تیم‌هایی تا ۴ نفر رو تشکیل بدید که شامل کربی و کاراکترهای دیگه می‌شه. بازی سوپر کربی کلش، حالت آنلاین هم داره که بتونید با بقیه بازی کنید، اما این حالت به اشتراک نینتندو آنلاین نیاز داره. در غیر این صورت می‌تونید با بات‌های موجود در بازی جلو برید و از بازی لذت ببرید.

بازی Super Kirby Clash برای نینتندو سوییچ

بازی Pokémon Café ReMix

بازی پوکمون کافه ریمیکس، نسخه بهتری از بازی پوکمون کافه میکسه که حالا معماها و پازل‌های جدیدتری رو به همراه پوکمون‌های بیشتری ارائه می‌ده. این بازی از دسته بازی‌های پازلی نینتندو هست و می‌تونید در کمال آرامش بشینید و از فضای آرومش لذت ببرید. در بازی پوکمون کافه ریمیکس، شما باید با انجام دادن پازل‌ها، کافه خودتون رو بسازید و کم کم دوستان جدیدی پیدا کنید که توی کافه بهتون کمک کنن.

بازی Pokemon Cafe Remix برای نینتندو سوییچ

بازی The Elder Scrolls: Blades

بازی بلیدز از بتسدا، یکی از بازی‌های خوب و داستانی در ژانر نقش آفرینی هست که البته امکان بازی آنلاین رو هم فراهم کرده. در این بازی، شما یکی از آخرین بازمانده‌های گروه The Blades هستید که باید مأموریت‌های مختلفی رو به پایان برسونید و سیاه‌چاله‌هایی رو غارت کنید تا بتونید سرزمین مادری‌تون رو دوباره برپا کنید. اگر قصد استفاده کاملا رایگان از این بازی رو دارید، در جریان باشید که تایمرهای زیادی توی بازی وجود داره که سریع رد کردنشون فقط با پرداخت ‌درون‌‌برنامه‌ای امکان‌پذیره.

بازی The Elder Scrolls برای نینتندو سوییچ

بازی Dauntless

بازی دانتلس یکی دیگه از بازی‌های نقش آفرینی موجود در نینتندو هست و شما نقش یک شکارچی هیولا رو برعهده دارید. وظیفه شما نابود کردن هیولاهایی هست که سرزمین‌تون رو غارت کردن. در این بازی می‌تونید به صورت آنلاین وارد نبردهای چند نفره بشید، اسلحه‌های خفن بسازید و با شکست دادن هیولاها نشون بدید که یک شکارچی قهار هستید.

بازی Dauntless برای نینتندو سوییچ

بازی DC Universe Online

بازی دی سی یونیورس آنلاین رو می‌شه محبوب‌ترین بازی بین طرفداران دنیای دی سی دونست که در ژانر MMO قرار می‌گیره. با این بازی مشهور و البته قدیمی، می‌تونید از بین ابرقهرمان‌ها، کاراکتر موردعلاقه‌تون رو انتخاب کنید یا کاراکتر خودتون رو بسازید و به جنگ با ویلن‌ها یا حتی قهرمان‌های دی سی برید. شما همچنین می‌تونید با ابرقهرمان‌های دیگه همکاری کنید و مقابل رقبا بایستید. با اینکه گرافیک بازی دی سی یونیورس آنلاین چنگی به دل نمی‌زنه، همچنان طرفداران مختص به خودش رو داره که حاضر نیستن این بازی جذاب رو کنار بذارن.

بازی DC Universe Online برای نینتندو سوییچ

بازی SMITE

بازی اسمایت یکی دیگه از بازی‌های ژانر MOBA در نینتندو هست که بر پایه اسطوره‌های افسانه‌ای و خدایان ساخته شده. شما هم در این بازی، نقش اسطوره‌ای افسانه‌ای رو دارید که وارد نبرد بین خدایان می‌شه. بیش از ۱۰۰ اسطوره در این بازی وجود داره که به دلخواه می‌تونید یکی از اونها رو برای ورود به نبرد انتخاب کنید. هر کدوم از این اسطوره‌ها که اسامی بعضی‌هاشون مثل لوکی و زئوس رو زیاد شنیدیم، قدرت ویژه‌ای دارن که بسته به استراتژی‌تون توی بازی ممکنه به دردتون بخورن.

بازی SMITE برای نینتندو سوییچ

بازی Pokémon Quest

بازی پوکمون کوئست، شباهتی به سری بازی‌های دیگه فرنچایز پوکمون نداره و از اون دسته بازی‌هاست که وقتی حوصله‌تون حسابی سر رفته، به کارتون میاد. در این بازی دوست‌داشتنی، پوکمون‌ها به شکل مکعب‌های بانمکی طراحی شدن که ما رو یاد ماینکرافت میندازن. در پوکمون کوئست شما به همراه دوستان پوکمونی‌تون به گشت و گذار توی جزیره تامبل کیوب می‌پردازین و بعد جمع کردن مواد غذایی کافی به کمپ خودتون برمی‌گردید و به قصد جذب دوست‌های جدید، براشون غذا درست می‌کنید!

بازی Pokemon Quest برای نینتندو سوییچ

بازی Lightseekers

لایت سیکرز یکی از بازی‌های کارتی در نینتندو سوییچ هست که به نوبه خودش بازی تحسین‌شده‌ای به حساب میاد. در این بازی، شما به عنوان یک قهرمان جادویی باید به گونه‌ای کارت‌ جمع یا تعویض کنید که به قهرمان تانتوس، دنیای مخصوص لایت سیکرز تبدیل بشید. بازی لایت سیکرز تنوع زیادی از کارت‌ها با طراحی قابل توجهی رو ارائه می‌ده که مسلط شدن به استراتژی مناسب این کارت‌ها، به مهارت نیاز داره.

بازی Lightseekers برای نینتندو سوییچ

بازی Realm Royale Reforged

بازی رلم رویال ریفورجد در ژانر بتل رویال تولید شده، اما تجربه‌ای جدید رو براتون رقم می‌زنه. به این صورت که اگر در میدون جنگ دشمن رو بزنید، برای مدتی کوتاه تبدیل به یک مرغ کوچیک می‌شه! اگر موفق نشید دشمن رو در حالت مرغی‌ش نابود کنید، دوباره به شکل قبل برمی‌گرده. در نهایت مثل باقی بازی‌های بتل رویال، محیط امن اینقدر کوچیک می‌شه تا در آخر یک برنده باقی بمونه.

بازی Realm Royale Reforged برای نینتندو سوییچ

بازی Brawlhalla

بازی برالهالا یکی از بازی‌های یوبی‌سافت در ژانر پارتی گیم هست و به صورت آنلاین با بقیه بازیکن‌ها رقابت می‌کنید. هدف بازی اینه که رقیب رو از نقشه بیرون کنید و اجازه ندید برگرده. در حالت رایگان بازی به ۹ تا کاراکتر دسترسی دارید. این در حالیه که بازی برالهالا تنوع زیادی از کاراکترهای فرنچایزهای مشهور مثل مردگان متحرک یا جنگ ستارگان رو ارائه می‌ده که برای خرید این کاراکترها و اسکین‌ها، باید هزینه‌ای بپردازید.

بازی Brawlhalla برای نینتندو سوییچ

بازی Arena of Valor

بازی Arena of Valor، اولین بازی در ژانر MOBA بود که برای نینتندو سوییچ عرضه شد. با وجود این، نسبت به خیلی از بازی‌های نینتندو در سبک ‌MOBA، گیم پلی روان‌تر و گرافیک بهتری داره. این بازی حالت‌های مختلف نبرد رو با تیم‌های ۳ یا ۵ نفره و همچنین انفرادی، در اختیارتون می‌ذاره.

بازی Arena of Valor برای نینتندو سوییچ

بازی Asphalt 9: Legends

نوبتی هم که باشه، وقت معرفی یکی از بهترین بازی‌های ریسینگه. فرقی نمی‌کنه طرفدار پروپاقرص سری بازی‌های آسفالت باشید یا صرفا دنبال یک بازی در ژانر ماشین‌سواری بگردید؛ در هر صورت بازی آسفالت ۹: لجندز احتمالا گزینه مناسبی برای شما باشه. در واقع این بازی نسبت به رایگان بودنش، امکانات خوبی رو در اختیارتون می‌ذاره و البته طبق انتظار، گرافیک شگفت‌انگیزی داره. شما می‌تونید آسفالت ۹ رو روی حالت‌های مختلف مثل Career mode یا مولتی پلیر به صورت آنلاین بازی کنید.

بازی Asphalt 9 برای نینتندو سوییچ

بازی World of Tanks Blitz

همون‌طور که از اسم این بازی مشخصه، در بازی World of Tanks Blitz به انواع و اقسام تانک‌های سه‌بعدی دسترسی پیدا می‌کنید و وارد میدون جنگ می‌شید. این بازی نسخه‌ ساده‌تر و محدودتری از بازی مشهور World of Tanks هست که چند سال پیش برای نینتندو سوییچ عرضه شد. در World of Tanks Blitz می‌تونید در قالب تیم‌های ۷ نفره، سوار بر تانک‌ با همدیگه بجنگید.

بازی World of Tanks Blitz برای نینتندو سوییچ

بازی Vigor

در بازی ویگور، به عنوان یک جنگ‌جو سعی می‌کنید از پس اوضاع آخرالزمانی بربیاید و زنده بمونید. این بازی در سبک لوتر شوتر تولید شده که چندین حالت متفاوت بازی رو در اختیارتون می‌ذاره. شما با لوت کردن می‌تونید پناهگاهتون رو ارتقا بدید تا ویژگی‌های جدیدی براتون باز بشه. با بازی ویگور، شما تجربه حضور در نروژ و دیدن مناظرش رو خواهید داشت. 

بازی Vigor برای نینتندو سوییچ

بازی DELTARUNE Chapter 1&2

بازی دلتارون به عنوان یک بازی جدید در مجموعه UNDERTALE معرفی شد که شباهات زیادی هم به این بازی داره و به نوعی ادامه‌ش به حساب میاد. بازی دلتارون در سبک نقش آفرینی تولید شده و شما بعد آماده کردن آواتارتون، داستان رو شروع می‌کنید. این بازی نسبت به آندرتیل داستان خیلی قوی و جالبی نداره، اما در عوض امکانات و کاراکترهای زیادی رو به بازی اضافه کرده. 

بازی Deltarune برای نینتندو سوییچ

بازی Fallout Shelter

اگر از طرفداران مجموعه بازی‌های فال‌اوت هستید، هیچ‌جوره این بازی رو از دست ندید. بازی فال‌اوت شلتر هم‌زمان با فال‌اوت ۴ منتشر شد و تونست به یکی از بازی‌های محبوب این فرنچایز تبدیل بشه. شما در این بازی نقش سرپرست والت یا همون پناهگاه‌های فال‌اوت رو دارید و باید به خوبی این پناهگاه‌ها رو مدیریت کنید. در واقع با راضی نگه داشتن ساکنین این پناهگاه‌ها، در جهت پیشرفت پناهگاه و ساخت تجهیزات و جنگ با دشمنانتون، قدم بزرگی برمی‌دارید. 

بازی Fallout Shelter برای نینتندو سوییچ

بازی Color Zen

بازی کالر زِن، حکم یک آرامش‌بخش رو در قالب بازی داره. این بازی جزئی از بازی‌های پازلی هست و دنیایی از رنگ‌ها رو در اختیارتون می‌ذاره تا بتونید همراه با موسیقی جذاب بازی، بینشون حرکت کنید. برد و باخت در بازی کالر زِن معنایی نداره و فقط قراره مدتی رو به ریلکس کردن و مدیتیشن بگذرونید. 

بازی Color Zen برای نینتندو سوییچ

بازی Palia

بازی پالیا به معنای واقعی یک بازی MMO رویایی هست که می‌تونه ساعت‌ها شما رو درگیر خودش بکنه. در دنیای قشنگی که این بازی ساخته، می‌تونید هر کاری که دوست دارید انجام بدید: ماهیگیری کنید، کشاورزی کنید، غذا بپزید و در مکان‌های مختلف گشت و گذار کنید. 

بازی Palia برای نینتندو سوییچ

جمع‌بندی

با اینکه تعداد محدودی از بازی‌های رایگان برای نینتندو سوییچ وجود داره، تنوع ژانر بین این بازی‌ها خوبه. شما چه به بازی‌های ماشین‌سواری علاقه داشته باشید، چه شبیه‌سازی و نقش‌آفرینی و تیراندازی، می‌تونید بازی مناسبی رو در فهرست بازی‌ های رایگان نینتندو سوییچ پیدا کنید. فقط همونطور که گفتیم این بازی‌ها قابل دانلودن اما نیاز به اشتراک بازی آنلاین نینتندو دارن تا بتونین بازی‌شون کنین.

شما بین بازی‌های معرفی‌شده کدوم بازی رو پیشنهاد می‌دید؟

نویسنده : سارا رمضانی
تاریخ انتشار 2 هفته پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 4
5/ 4.8

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

AliNajafiJahani

جالب بود

۱۴ اردیبهشت ۱۴۰۳
Ali6678

نینتوندو سوئیچ چرا کنسول جدید معرفی نمی کنه؟

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
Nurse

عجب!

۰۲ اردیبهشت ۱۴۰۳
ali.sh2004

جالبه

۰۱ اردیبهشت ۱۴۰۳