بررسی مشخصات مودم قابل حمل نزتک مدل NZT-99C

بررسی مودم سیمکارتی Naztech 99C

با گذر زمان نیازهای آدمی هم تغییر میکنه. کسب و کارها شکل قدیمی خودشون رو از دست دادن و امروزه خیلی از کسب و کارها بر بستر اینترنت انجام میشه. افراد در پلتفرم های مختلف مثل تلگرام، اینستاگرام، فروشگاه های اینترنتی محصولات و خدمات خودشون رو به اشتراک میذارن و یا از اونجایی که دانشگاه ها و مدارس به کلاس های آنلاین تبدیل شده، به تحصیل علم و دانش می پردازن! به همین دلیل نیاز به اینترنت پرسرعت همراه جزء نیازهای ضروری هر فرد محسوب میشه. Naztech یکی از برندهای معروف مودم داخل ایرانه، مودم سیمکارتی نزتک مدل 99C هم پاوربانکه و هم کلی قابلیت های خفن در اختیارتون قرار میده، با استفاده از این مودم همه جا اینترنت همراه پرسرعت خواهید داشت و میتونید در هر جایی لپ تاپ خودتون رو به اینترنت متصل کنید و نیاز به استفاده از Hotspot گوشی نداشته باشید. پس اگر قصد خرید مودم همراه دارید تا آخر این مطلب با موبونیوز همراه باشید تا با هم به بررسی مودم قابل حمل نزتک مدل NZT-99C بپردازیم.بررسی مودم نزتک Naztech 99C

طراحی مودم قابل حمل نزتک مدل 99C

مودم همراه NZT-99C یکی از پرچمدارهای برند نزتک هست که کیفیت ساخت خیلی خوبی داره و با توجه به وزن کم و سایز و ابعاد مناسب خیلی خوش دسته و میشه از اون به عنوان مودم جیبی یاد کرد. بر روی مودم یک مانیتور LCD رنگی قرار داره که داخل مانیتور اطلاعاتی مثل نوع اینترنت، سیگنال وای فای، SSID و تعداد پیامک های دریافتی رو نشون میده، زیر نمایشگر دکمه پاور برای خاموش و روشن کردن مودم قرار داره. پورت مودم Naztech 99Cدر قسمت بالا یک دکمه منو قرار داره که با فشار دادن و نگه داشتن به مدت 5 ثانیه اینترنت بین دو تا سیمکارت سوئیچ میشه. لبه سمت چپ دوتا خشاب سیمکارت داره که یکی برای سیمکارت استاندارد و اون یکی برای استفاده از سیم میکرو تعبیه شده. در همین قسمت یک سوراخ ریز وجود داره که برای ریستارت کردن مودم هست. داخل باکس مودم خشاب سیمکارت هم قرار داره که میتونید از اون استفاده کنید. لبه سمت راست یک درگاه Micro SD قرار داره که تا 32 گیگ رو پشتیبانی میکنه. دکمه مودم Naztech 99Cزیر مودم خروجی USB که میتونید از مودم به عنوان پاوربانک استفاده کنید و گوشی خودتون رو باهاش شارژ کنید، همچنین درگاه شارژ Micro USB و خروجی LAN داره که میتونید با استفاده از کابل شبکه همزمان یک لپ تاپ هم به اون متصل کنید.

سرعت اینترنت مودم NZT-99C

قبل از هر چیزی این نکته رو یادآوری کنیم که مودم های سیم کارتی جهت استفاده باید رجیستر بشن. مودم قابل حمل نزتک مدل 99C از قبل رجیستر شده و آنلاک هست و از تمامی اپراتورها مثل: همراه اول، ایرانسل، رایتل و … پشتیبانی میکنه، و یکی از مزیت هایی که داره اینه همزمان دوتا سیم کارت رو پشتیبانی میکنه.  سرعت مودم نزتک Naztech 99Cنهایت سرعت اینترنت همراه داخل ایران چه ایرانسل چه همراه اول 30 مگابیت بر ثانیه س، مودم سیمکارتی نزتک 99C قابلیت دانلود با سرعت 150 مگابیت بر ثانیه و آپلود با سرعت 50 مگابیت بر ثانیه رو داره که خیلی عالیه همچنین از شبکه های LTE، 4G ، 3G پشتیبانی میکنه و تمام نیازهای شما رو رفع میکنه. مودم نزتک 99C این قابلیت رو داره که همزمان 10 نفر به اون متصل بشن. در نظر داشته باشید که هر چقدر تعداد دستگاه های متصل شده بیشتر باشه پهنای باند کمتر میشه و سرعت اینترنت افت پیدا میکنه. چیپست کوالکام به کار رفته در مودم بسیار قدرتمنده و تجربه کاربری رو بهبود میده. 

عملکرد باتری مودم همراه نزتک 99C 

بر روی مودم یک باتری با ظرفیت 5200 میلی آمپر ساعت قرار داده شده که یکی از نقاط قوت مودم NZT-99C محسوب میشه که میتونید به عنوان پاوربانک هم ازش استفاده کنید. در زمان استفاده از اینترنت حدود 7-8 و در بعضی مواقع تا 9 ساعت شارژدهی میکنه که بستگی به تعداد کاربران متصل به مودم داره. نکته منفی که داره فست شارژ نیست و فول شارژ شدنش حدود 3 الی 4 ساعت طول میکشه در مواقع ضروری مثلا در مسافرت میتونید با استفاده از پاوربانک اونو شارژ کنید.پورت های مودم نزتک Naztech 99Cاز جمله قابلیت های خوب این مودم میشه به ریپیتر بودن اون اشاره کرد. ریپیتر به عنوان مودم سیگنال های یک مودم دیگه رو دریافت میکنه، سیگنال ها رو تقویت میکنه و به مودم برمیگردونه، این قابلیت باعث میشه که برد مودم اول افزایش پیدا کنه. 

جمع بندی

مودم همراه Naztech-99C جزو پرفروش ترین و محبوب ترین مودم های همراه داخل ایران که به همراه 3 سال گارانتی  و رجیستر شده و آنلاک ارائه میشه، با توجه به امکانات و قابلیت های این مودم، قیمت مقرون به صرفه و ارزش خرید بالایی داره. همواره برای خرید مودم همراه باید به چند نکته توجه کنید: طراحی خوب و سایز مناسبی داشته باشه که به راحتی قابل حمل باشه، رجیستر شده و آنلاک باشه همچنین در انتخاب مودم پردازنده قدرتمند، باتری قوی، تعداد دستگاه های متصل شده خیلی اهمیت داره.نمایشگر مودم Naztech 99Cاز معایب مودم نزتک 99C میتونیم به فست شارژ نبودن و داغ کردن بیش از حد دستگاه اشاره کنیم که در بلند مدت باعث افت عملکرد میشه. از مزایا مودم هم میشه به LCD رنگی اشاره کرد که قابلیت نمایش تعداد پیامک ها و تعداد دستگاه های متصل شده رو داره که اگه کسی بدون اجازه به مودم متصل بشه مطلع بشید. امیدواریم که بررسی مودم قابل حمل نزتک مدل 99C براتون مفید بوده باشه ممنون که تا آخر این مطلب با ما همراه بودید. نظرات خودتون در مورد این مودم بیسیم رو با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
(2 سوال)
چرا باید مودم همراه بخریم؟

اگه برای کار مکان ثابتی نداری یا دائم در گردش و سفر هستی و میخوای همیشه به اینترنت دسترسی داشته باشی، مودم همراه میتونه خیلی به کارت بیاد!

در خرید مودم به چه نکاتی باید توجه کرد؟

در انتخاب مودم باید مودم انتخابی شما از طراحی خوب و سایز مناسبی بهره ببره و حتما رجیستر شده باشه. همچنین دارای پردازنده قدرتمند، باتری قوی و قابلیت اتصال تعداد دستگاه های بالایی داشته باشه.

نویسنده : mehran babaei
تاریخ انتشار ۲۱ اسفند, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 123
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Behrouz021

سلام ایا باطریش خراب بشه قابل تعویض هست ممنون

۱۸ مرداد ۱۴۰۲
Behrouz021

سلام ایا باطریش خراب بشه قابل تعویض هست

۱۸ مرداد ۱۴۰۲
anti.gen

کاش شارژدهیش یه خورده بیشتر بود

۲۰ فروردین ۱۴۰۲
alibibsk22

♥️♥️

۱۳ تیر ۱۴۰۱
alibibsk22

خیلی عالیه ♥️

۱۳ تیر ۱۴۰۱