بررسی گوشی Motorola Moto G04

گوشی Motorola Moto G04 یکی از اقتصادی ترین مدل های موتورولا محسوب میشه که در ۷ فوریه ۲۰۲۴ (۱۸ بهمن ۱۴۰۲) به بازار عرضه شد. قیمت مقرون به صرفه این گوشی در مقایسه با امکانات نسبتا خوبی مثل نمایشگر ۹۰ هرتزی، باتری قدرتمند و طراحی جذاب بدنه، ارزش خرید این گوشی رو برای علاقمندان به برند موتورولا تا حد قابل توجهی افزایش میده. در ادامه، با بررسی گوشی Motorola Moto G04 در بخش های مختلف، امکانات و قابلیت های این مدل اقتصادی رو زیر ذره بین می بریم تا ببینیم که آیا موتورولا موتو G04 در مقایسه با رقباش، ارزش خرید خوبی داره یا نه؟

 

بررسی گوشی Motorola Moto G04 از نظر طراحی و کیفیت ساخت

طراحی جذاب بدنه این گوشی اقتصادی موتورولا، اولین چیزیه که توجهتون رو به خودش جلب میکنه. ظاهر صیقلی و مات بدنه در کنار فریم نسبتا تخت و ابعاد یکسان ماژول های دوربین، مهمترین ویژگی های موتورولا موتو G04 هستن که در نگاه اول به چشمتون میاد. این گوشی جذاب در ۴ رنگ مختلف به فروش میرسه که عبارتند از:

  • مشکی (Concord Black)
  • سبز (Sea Green)
  • آبی (Satin Blue)
  • نارنجی (Sunrise Orange)

از اونجایی که کیفیت و مقاومت بدنه در گوشی های کلاس اقتصادی، یکی از مهمترین بخش هایی هست که باید بهش پرداخته بشه، در ادامه، بدنه این گوشی رو با در نظر گرفتن معیارهای مختلف و به تفکیک هر بخش، بررسی می کنیم.

 

کیفیت بدنه گوشی Motorola Moto G04

اغلب گوشی های اقتصادی بازار، ضعف قابل توجهی در مقاومت بدنه دارن. علت اصلی این ضعف، تولید بخش های مختلف بدنه از موادیه که مقاومت پایینی در برابر خط و خش و ضربه دارند. این مشکل متاسفانه در گوشی Motorola Moto G04 هم وجود داره. بخش پشت بدنه و فریم این گوشی از پلاستیک تولید شده؛ جنسی که اگرچه به ادعای کمپانی میتونه در مقابل خط و خش مقاوم باشه، اما در برابر ضربه آسیب پذیره.

کیفیت بدنه گوشی Motorola Moto G04

موتورولا موتو G04 با ابعاد ۱۶۳٫۵ در ۷۴٫۵ در ۸ میلی‌متر و وزن حدود ۱۷۹ گرمی به فروش میرسه. این وزن و ابعاد خوش دستی مناسبی به این نماینده موتورولا میده؛ اما از طرف دیگه، صیقلی بودن بدنه پلاستیکی و همچنین طراحی تخت فریم، امکان سُر خوردن گوشی رو از دستتون افزایش میده و بهتره بدون قاب و گلس از این گوشی استفاده نکنین. جنس پلاستیکی پشت بدنه دستگاه، اثر انگشت و چربی رو به خودش جذب میکنه؛ به همین دلیل توصیه میکنم که اگر روی این موضوع حساس هستین، حداقل سراغ انتخاب رنگ مشکی این گوشی نرید.

 

پنل جلوی گوشی موتورولا موتو G04

بخش نمایشگر گوشی موتورولا، با پوششی از جنس شیشه محافظت میشه. اگرچه کمپانی سازنده، هیچ اشاره ای به نوع شیشه به کار رفته برای محافظت از نمایشگر نکرده؛ اما با توجه به کلاس اقتصادی این گوشی، انتظار نداریم که این پوشش از مقاومت چندان خاصی در برابر خط و خش و ضربه برخوردار نباشه.

 

طراحی اطراف بدنه گوشی Motorola Moto G04

فریم موتورولا موتو G04 به تبعیت از طراحی شبیه اپل، کمی حالت تخت داره. در بخش راست این فریم، دکمه های پاور و تنظیم صدا و در قسمت چپ، درگاه مخصوص کارت حافظه و سیم کارت قرار گرفته. خروجی اسپیکر گوشی و میکروفون مکالمه هم در کنار درگاه شارژ در پایین بدنه دستگاه و جک ۳٫۵ میلیمتری در بخش بالایی فریم طراحی شدن.

 

طراحی دوربین‌های گوشی موتورولا موتو G04

یکی از موضوعاتی که به نظرم میتونه به عنوان یه نقطه قوت در بررسی گوشی Motorola Moto G04 در نظر گرفته بشه، چینش دوربین‌هاست. طراحی مشابه ماژول دوربین اصلی و فلش LED که به شکل ۲ دایره نسبتا بزرگ در یک جزیره مستطیلی در سمت چپ بدنه قرار گرفتن ظاهر نسبتا خوبی رو به بخش پشتی بدنه این مدل موتورولا دادن.

طراحی دوربین های گوشی موتورولا موتو G04

دوربین سلفی این گوشی هم به رسم اغلب گوشی های اقتصادی، با طراحی پانچ هول به دست کاربر میرسه و ابعاد آزاردهنده ای برای محدود کردن بخشی از نمایشگر نداره.

 

استانداردهای محافظتی گوشی Motorola Moto G04

موتورولا مدعی هست که بدنه موتو G04 به شکل ضد آب طراحی شده؛ اما صحت این ادعا و اینکه منظورش از ضد آب دقیقا چیه؛ چندان مشخص نیست. به نظر من، منظور این برند از طراحی ضد آب، بهره مندی از گواهی های خاص مثل IP67 یا IP68 نیست؛ چون تقریبا هیچ مدل اقتصادی از هیچ برندی، از این دو استاندارد پشتیبانی نمی کنه. به همین علت، عبارت «طراحی ضد آب» شاید به این معنیه که در صورت پاشیده شدن قطرات آب به بدنه، گوشی Motorola Moto G04 مشکلی نخواهد داشت؛ اما اینکه گوشی از افتادن در آب، جون سالم به در ببره خیلی بعیده.

 

بررسی صفحه نمایش گوشی موتورولا موتو G04

موتورولا موتو G04 از یک نمایشگر ۶٫۵۶ اینچی از نوع IPS LCD استفاده می کنه که تصاویر رو با وضوح ۷۲۰ در ۱۶۱۲ پیکسل نمایش میده. وضوح 720p و نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی برای این پنل نمایش، دو ویژگی خوب محسوب میشن و کارتون رو برای تماشای ویدیو یا بازی راه میندازن. البته ناگفته نمونه که این نمایشگر برای اجرای ویدئوهای تولید شده بر مبنای استانداردهای HDR و HDR10+، شما رو همراهی نمیکنه و اون کیفیت مورد نظر رو از این نمایشگر دریافت نمی کنین.

بررسی صفحه نمایش گوشی موتورولا موتو G04

نرخ نوسازی ۹۰ هرتزی این نمایشگر برای بازی کردن و تماشای ویدیو نسبتا خوبه؛ اما تغییر این نرخ، چندان نرم نیست. این مشکل یعنی اینکه حتی در زمانی که شما انگشتتون رو روی صفحه نمایش بکشین، ممکنه با یک لگ لحظه ای روبرو بشین و نمایشگر نمیتونه خودش رو سریع با اون کارایی دلخواه شما تطبیق بده. این موضوع در حالت عادی شاید چندان تو چشم نیاد اما ممکنه در زمان بازی کردن یه مقدار آزاردهنده باشه.

موتورولا در مورد میزان روشنایی این نمایشگر، اطلاعات دقیقی رو ارائه نکرده، ولی با توجه به سیستم روشنایی تطبیقی که داره، میتونه روشنایی خودش رو با توجه به نور محیط تنظیم کنه. به نظر من، انتظار چندان زیادی از این نمایشگر در محیط های باز و زیر نور خورشید نداشته باشین؛ چون نمایشگرهای IPS LCD در مدل های اقتصادی اغلب برندها روشنایی چندان زیادی ندارن و همین عامل باعث میشه که کاربر برای دیدن جزئیات این نمایشگرها زیر نور خورشید به مشکل بخوره.

 

بررسی باتری و شارژدهی گوشی Moto G04

موتورولا موتو G04 مجهز به یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتیه که با آداپتور سیم دار ۱۵ واتی شارژ میشه و از فناوری های پیشرفته مثل شارژ بی سیم و شارژ معکوس پشتیبانی نمی کنه. این باتری با استفاده های معمولی مثل وب گردی، تماس، تماشای فیلم و… حدود ۴۰ ساعت دوام میاره و اگر ساعت های زیادی رو در طول روز به کار کردن با گوشی اختصاص میدین، روزانه به حداقل یک بار شارژ نیاز داره. با این آداپتور، باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی این گوشی تقریبا در حدود ۱ ساعت به طور کامل شارژ میشه.

 

عملکرد حسگر اثر انگشت و قابلیت های امنیتی

موتورولا گوشی جدید خودش رو با حسگر اثر انگشت کنار بدنه (روی دکمه پاور) روانه بازار کرده؛ حسگری که سرعت و دقت نسبتا خوبی داره و کارتون رو راه میندازه. به غیر از این حسگر، Motorola Moto G04 از سیستم تشخیص چهره هم برای افزایش امنیت کاربر استفاده می کنه. در کنار این دو مورد، قابلیت های امنیتی موجود در اندروید ۱۴ که برای محافظت از اطلاعات و حریم خصوصی کاربر طراحی شدن هم نقش موثری در افزایش امنیت این گوشی اقتصادی دارن.

 

بررسی عملکرد دوربین‌های گوشی موتورولا موتو G04

با توجه به اقتصادی بودن این گوشی، انتظار نداریم که دوربین های تله فوتو یا ماکرو رو در موتورولا موتو G04 ببینیم و این گوشی، فقط مجهز به دو دوربین اصلی و سلفی با مشخصات زیر هست:

  • دوربین اصلی واید ۱۶ مگاپیکسلی
  • دوربین سلفی ۵ مگاپیکسلی

موضوعی که در بررسی Motorola Moto G04 و اغلب گوشی های مشابهش توجهمون رو جلب میکنه، عبارت نوشته شده کنار ماژول دوربین در پشت بدنه هست. موتورولا مدعیه که این دوربین از هوش مصنوعی برای ثبت تصاویر با کیفیت استفاده میکنه که البته این ادعا درست نیست! قابلیت های هوش مصنوعی مورد ادعای این برند، صرفا برای افزایش تاری در تصاویر پرتره به دوربین اصلی موتورولا موتو G04 کمک می کنند و در حالت هایی که سوژه در حال حرکت (از ملایم تا سریع) باشه، هیچ کارایی نداره و تصاویر تار میشن.

 

بررسی عملکرد دوربین اصلی

عملکرد دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی گوشی Motorola Moto G04 در نور روز و فضای باز، در حد قابل قبولی هست و عکس ها جزئیات نسبتا خوبی دارن و با رنگ بندی تقریبا طبیعی ثبت میشن. البته این دوربین، در مواجهه با سوژه های پیچیده مثل شاخ و برگ درختان، توانایی تفکیک جزئیات رو نداره و امکان آبرنگی شدن تصاویر و از دست جزئیات هست. از طرفی، زمانی که وارد محیط داخلی میشین، حتی در صورتی که نور محیط مناسب باشه، باز هم بعضی از بخش های تصویر تاریک میفته و جزئیات بسیار کمی ثبت میشه.

عملکرد دوربین اصلی گوشی Motorola Moto G04 در نور روز

با کاهش نور محیط و نزدیک شدن به شب، دوربین اصلی موتورولا موتو G04 تلاش میکنه تصاویر رو با نوردهی خوبی ثبت کنه؛ اما واقعیت اینه که در این کار چندان موفق نیست. تصاویر گرفته شده با این دوربین در شب، نویز زیادی دارن و جزئیات محیط نه در نزدیکی منابع نور مصنوعی و نه در فواصل دورتر از اون ها، چندان دقیق ثبت نمیشه. از طرفی، این دوربین در دریافت نور از منابع مصنوعی هم زیاده روی میکنه تا جایی که شما در شب نهایتا میتونین عکسی رو با حال و هوای تصویر زیر ثبت کنین نه چیزی بهتر از این.

عملکرد دوربین اصلی گوشی Motorola Moto G04 در نور شب

نبود دوربین های تله فوتو و ماکرو، کار موتورولا موتو G04 رو برای ثبت تصاویر نمای نزدیک (کلوز آپ) سخت میکنه. اگرچه شما میتونین همچنان تصاویر قابل قبولی رو از فاصله نزدیک به سوژه با دوربین اصلی این گوشی بگیرین؛ اما نباید انتظار یک رنگ بندی خوب و البته جزئیات دقیق رو از تصویر ثبت شده داشته باشین.

تصویر نمای نزدیک با دوربین گوشی Motorola Moto G04

با توجه به قیمت گوشی انتظار خاصی از دوربین اصلی این مدل نداریم و طبیعیه که برند سازنده، این گوشی رو با یک دوربین معمولی روانه بازار کرده. در روز، اگر نور محیط کافی باشه، می تونین تصاویر خوبی رو با این دوربین ثبت کنین؛ اما در نور کم و شب، عملکرد این دوربین افت میکنه و به نظرم چندان روش حساب باز نکنین.

 

بررسی عملکرد دوربین سلفی

برخلاف عملکرد نه چندان رضایت بخش دوربین اصلی Motorola Moto G04، دوربین ۵ مگاپیکسلی این گوشی، تصاویر سلفی خیلی خوبی رو ثبت میکنه. این دوربین به کمک قابلیت های هوش مصنوعی که در دوربین اصلی کاربرد خاصی نداشتن، جزئیات چهره رو به شکل دقیقی ثبت میکنه و حتی میتونه تغییراتی مثل باریک کردن زاویه فک، افزایش اندازه چشم ها و موارد دیگه ای رو هم روی تصاویر گرفته شده اعمال کنه.

هر دو دوربین Motorola Moto G04، امکان فیلمبرداری با وضوح 1080p و نرخ ۳۰ فریم بر ثانیه رو دارن. وضعیت ویدیوهای ضبط شده با هر دو دوربین، به لطف قابلیت های هوش مصنوعی، بهتر از عکاسی با این دوربین ها به ویژه دوربین اصلی هست. در نهایت باید بگم که دوربین های این گوشی، کلا کارتون رو راه میندازن و بهشون به چشم دوربین هایی با کارایی خیلی خفن نگاه نکنین.

 

بررسی گوشی Motorola Moto G04 از نظر سخت افزار و نرم افزار

نماینده مدل های اقتصادی موتورولا از پردازنده ۱۲ نانومتری Unisoc Tiger T606 استفاده می کنه. این پردازنده از ساختار ۸ هسته ای با ترکیب ۲ هسته ۱٫۶ گیگاهرتز Cortex-A75 و ۶ هسته ۱٫۶ گیگاهرتز Cortex-A55 تشکیل شده و وظیفه پردازش های گرافیکی رو هم به پردازنده Mali-G57 MP1 واگذار کرده. موتورولا این گوشی رو با کانفیگ های زیر روانه بازار کرد:

  • ۶۴ گیگابایت – ۴ گیگابایت رم
  • ۱۲۸ گیگابایت – ۴ گیگابایت رم
  • ۱۲۸ گیگابایت – ۸ گیگابایت رم

علاوه بر حافظه داخلی دستگاه، موتورولا موتو G04 از کارت حافظه خارجی تا ظرفیت ۱ ترابایت هم پشتیبانی میکنه که در جایگاه مجزایی از سیم کارت، داخل گوشی قرار میگیره.

تست بازی گوشی Motorola Moto G04

موضوعی که در بررسی گوشی Motorola Moto G04 در بخش عملکرد پردازنده، خیلی توی ذوق میزنه اینه که با وجود اینکه این پردازنده برای اجرا برنامه ها و بازی های سبک یا متوسط عملکرد قابل قبولی داره؛ اما بر اساس نتایج بنچمارک ها، تمام دستگاه های مجهز به این پردازنده از جمله گوشی موتورولا موتو G04 فاقد توانایی لازم برای اجرای بازی های سنگین هستن. ساده تر بخوام بگم، شما میتونین با این گوشی بازی های سبک موبایلی رو از گوگل پلی دانلود و اجرا کنین؛ اما بازی های سنگین تر مثل پابجی، کالاف دیوتی، فورتنایت و… روی این گوشی بالا نمیان و فشار خیلی زیادی رو هم به پردازنده و هم به سایر سخت افزار دستگاه وارد میکنن. بنابراین اگر گیمر موبایل هستین، این گوشی موتورولا انتخاب جالبی واسه شما نیست.

 

بررسی رابط کاربری و پشتیبانی نرم افزاری Moto G04

موتورولا موتو G04 به طور پیشفرض با سیستم‌ عامل اندروید ۱۴ و پوسته MyUX عرضه میشه. این رابط کاربری اختصاصی موتورولا ظاهر جالبی به فضای گوشی میده؛ البته به پیچیدگی رابط کاربری شیائومی و سامسونگ نیست. با این وجود، اگه تا الان با گوشی های موتورولا کار نکردین و دوست دارین با یک هزینه کم، تجربه کار با این پوسته رو داشته باشین، کار کردن باهاش میتونه جذاب باشه.

بررسی رابط کاربری Moto G04

ویژگی های اندروید مثل بهبود عملکرد شارژدهی باتری، اطلاع دادن اعلان ها از طریق فلش LED، امکان بزرگنمایی فونت های دستگاه تا ۲۰۰ درصد، قابلیت هایی مثل اضافه شدن داشبورد امنیتی جدید و امکان محدود کردن دسترسی برنامه های مختلف به گالری و مواردی از این قبیل، گوشی Motorola Moto G04 رو نسبت به همرده هایی که در این کلاس قیمتی قرار دارن و اندروید ۱۴ رو دریافت نمیکنن، برتری میده. موتورولا موتو G04 هم مثل اغلب گوشی های میان رده و اقتصادی این برند تا ۲ سال بروزرسانی اندروید (تا اندروید ۱۶) و آپدیت های امنیتی رو دریافت میکنه.

 

بررسی اسپیکر گوشی موتورولا موتو G04

این مدل اقتصادی موتورولا از یک اسپیکر مونو استفاده میکنه که در پایین بدنه در کنار درگاه شارژ و میکروفون مکالمه قرار گرفته. کیفیت صدای خروجی از اسیپکر این گوشی به دلیل پشتیبانی از صدای دالبی اتموس، در حد قابل قبولی قرار داره. البته این صدا، چندان بیس قدرتمندی نداره و اگه دنبال صدای خروجی با کوبندگی بالا هستین، نمیتونه انتظاراتتون رو برآورده کنه. خوشبختانه موتورولا موتو G04 از جک ۳٫۵ میلی متری پشتیبانی می کنه و امکان اتصال هندزفری و هدفون سیم دار به این گوشی وجود داره.

 

آیا گوشی Motorola Moto G04 ارزش خرید داره؟

به جز بخش طراحی، اسپیکر و نرم افزار، در بررسی گوشی Motorola Moto G04 نتیجه هیچ بخشی به نفع نماینده موتورولا نیست. این گوشی در کانیفیک ۶۴/۴ با قیمت حدود ۴ میلیون و ۵۰۰ هزار تومان (اردیبهشت ۱۴۰۳) به فروش میرسه؛ در حالی که شما با همین هزینه میتونین A05 سامسونگ رو با همین رم اما حافظه ۱۲۸ گیگابایت بخرید و یک گوشی با دوربین بهتر، پردازنده قوی تر و طراحی مشابه پرچمدارها رو داشته باشین. در نهایت، به نظرم اگه دنبال یک مدل اقتصادی هستین که بتونین باهاش بازی یا برنامه های سنگین رو اجرا کنین، گوشی Motorola Moto G04 انتخاب مناسبی نیست و میتونین سراغ مدل های مشابهش در سامسونگ یا شیائومی برین.

نویسنده : الهام بهمن پور
تاریخ انتشار 2 ماه پیش
تعداد نظرات : 11
5/ 4.2

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
samane.br

موتورولا یه چیز دیگس
تا الان سامسونگ و شیائومی داشتم ولی این گوشیو خریدم واقعا بهتره
رنگ نارنجیشو خریدم،وای عاشقشم 😍
هرکس موتورولا بخره تازه معنای واقعی موبایلو میفهمه

۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۳
ali27

هر موقع میخواید راجب یک مدلی توضیح بدید دقیقا راجب همون بگید
شما بررسی کننده اید نه نظر دهنده
لطفا از پیشنهاد دادن خودداری فرمایید و برای سامسونگ بازارگرمی نکنید

۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
mms2099

این دیگه چیه آخه ی دوربین ؟!

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
motorola

آقای مهدی شجاری فکر کنم شما با سامسونگ و شیائومی قرار بستید که فقط اونارو ببرید بالا.
تمام نقد هایی که نسبت به موتورولا دارید کاملا غیر کارشناسی و غیر منطقی و بر اساس کاغذه.
این گوشی g04 نسبت به سامسونگ a05 خیلی سرتره. من واقعا تعجب می‌کنم از شما.
صفحش 90 هرتز و از نوع ips هست، سنسور اثر انگشت داره، nfc داره، اندروید پیشفرضش 14 هست، طراحی و ساختش 2024 هست، خوش دسته و مقاومه،گواهی ضدآب داره، 4 گیگ رم بیشتر مجازی میده، شارژر تو جعبشه. بازم بگم یا کافیه؟
سامسونگ a05 هیچکدوم ازینارو نداره.
واسه مقايسه یه سری به سایت gsmarena بزن.
قراردادت هم با سامسونگ لغو کن چون خیلی تبلیغات الکی میکنی ازش.

۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
    SinaRe8596

    شما هم از اسمت مشخصه خیلی با موتو داداشی هستی.

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
    الهام بهمن پور

    سلام…نویسنده متن آقای شجری نیست و منم…این گوشی با رعایت انصاف نقد شده و برخلاف چیزایی که شما اینجا نوشتین، برای کسی که دنبال یک گوشی با امکانات بهتر بگرده، این گوشی موتورولا در مقابل A05 شانسی نداره. یک نمونه پردازنده اش:
    تشریف ببرین به این لینک تا متوجه بشین این گوشی عملا یه چیز دم دستی محسوب میشه نه بیشتر از اون:
    https://nanoreview.net/en/soc-compare/unisoc-t606-vs-mediatek-helio-g85
    این فقط یک تفاوت بزرگ بین پردازنده A05 و این گوشی هست که پردازنده A05 در تمام بخش ها ازش سره. در مورد دوربین و طراحی، تنوع حافظه و رم و… هم که صحبتی باقی نمیمونه و ارجاعتون میدم به همون GSM که خودتون بخونین.با کمال احترام، تمام گوشی هایی که توی موبونیوز بررسی میشن، تبلیغاتی نیستن و با در نظر گرفتن همه ابعاد فنی مورد قضاوت قرار میگیرن. این صحبت شما نه تنها غیر فنی بلکه غیر منصفانه بود. اگه شما یک مدل یا یک برند رو دوست دارین ولی در یک مطلب، رای به اون مدل یا برند مورد نظر شما داده نمیشه، دلیل بر این نمیشه که بدون تسلط به تمام ابعاد اون گوشی و رقباش، دیگران رو متهم به تبلیغ یا دروغگویی کنین. واقعا رفتار پسندیده ای نیست دوست عزیز.

    ۲۸ اردیبهشت ۱۴۰۳
      motorola

      حالا چرا بهتون برخورد؟
      من نظرمو گفتم. این شمایید که نسبت به موتورولا بی انصافید
      من بی احترامی نکردم
      اکثرمردم میدونن برند سامسونگ در ایران به دلیل مافیا بازی تبلیغاتش خیلی زیاده،
      تبلیغات هاهم اکثرا شده سامسونگ.
      حالا چه مهدی شجاری زیاد ازش تبلیغات کنه چه کسی دیگه فرق نمیکنه.
      اکثر ویدئو های آقای شجاری راجب سامسونگ و شیائومی و اپل هست
      پس موتورولا و آنر و بقیه برندا کجان؟
      من یه برندو دوست ندارم، من با موتورولا بزرگ شدم.
      گوشیاشو یکی یکی گرفتم دستم مقایسه کردم تست کردم.
      درجریان باش موبایل فقط پردازنده نیست که اومدی G85 رو با T606 مقایسه کردی
      الویت اول در موبایل مادربرده
      این مادربرده که تصمیم میگیره با همون چیپست چطور گوشیو مدیریت و کنترل کنه
      به همون gsm مراجعه کن مقیاسه کن و تعداد برتری های موتورولا g04 رو نسبت به سامسونگ a05 بشمار.
      نه فقط شما، خیلیای دیگه هم بیان نظرشمارو بگن من بازم مخالفت میکنم چون خودم تست کردم.
      من کسیو متهم به دروغگویی نکردم طرفداری از موتورولا یا به ضد سامسونگ هم صحبت نکردم
      منصفانه و کاملا منطقی گفتم این گوشی نسبت به سامسونگ a05 بهتره
      چیزی که عیان است چه حاجت به بیان است.
      شما حتی برخوردت با انتقاد کننده هم کارشناسی شده نیست نویسنده عزیز.

      ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳
Nurse

لطفاً مقایسه این گوشی رو با نوکیا 007 هم بذارید

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
alirza.amiry

hal kardam bahash ensafan

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
عمران بلالی

میتونست قوی تر باشه

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳
ali.sh2004

مگهوشیو برای پدربزرگتون بخواین وگرنه هیچ اوکی نیست

۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۳