خداحافظی موقت با موبوکوین

چه از موبوبکس قدیمی باشین و چه تازه به جمع ما ملحق شده باشین، احتمالا با موبوکوین آشنا هستین. موبوکوین یک نوع امتیاز ویژه برای کاربرهای فعال موبونیوزه که به ازای فعالیت‌هایی که داخل سایت انجام میدن، مثل کامنت گذاشتن و بحث کردن در مورد مقالات سایت، به هر شخص تعلق می‌گیره. 

از زمانی که سیستم موبوکوین رو راه انداختیم، دوست داشتیم به عنوان یک قدردانی برای همراهی شما در بخش‌های مختلف سایت، از موبوکوین استفاده کنیم. هدف ما از این سازوکار این بود که که هر کدوم از موبوبکسی‌ها، به ازای موبوکوین‌هایی که بدست میارن، بتونن از خدمات و محصولات ما استفاده کنن و یک تخفیف حسابی بگیرن. ولی متاسفانه به خاطر آماده نشدن زیرساخت مورد نظرمون، این هدف تا به امروز به تعویق افتاد. 

از اونجایی که شما موبوبکسی‌ها بزرگترین سرمایه ما هستین و دوست داریم بابت این همراهی حسابی ازتون تشکر کنیم، تصمیم گرفتیم که موقتا سیستم موبوکوین رو متوقف کنیم تا شرایط برای تحقق یه تشکر جانانه فراهم بشه.

 

چرا خداحافظی؟

تیم موبونیوز در حال آماده کردن یک زیرساخت خوب برای فراهم کردن امکان مبادله با موبوکوینه، تا شما بتونین موبوکوین‌هایی رو که تا الان بدست آوردین یا بعد بدست میارین، از طریق خرید و فروش و دریافت تخفیف خرج کنین. جدا از این موارد، ما در حال مذاکره با چند سایت فروشگاهی هم هستیم که در صورت موافقت طرفین، شما می‌تونین به ازای موبوکوین ازشون تخفیف بگیرین و لوازمی که دوست دارین رو ارزون‌تر تهیه کنین. تا زمانی که این شرایط مهیا بشه، یک خداحافظی موقت با موبوکوین داریم و این سیستم امتیازدهی رو تا یک مدت کوتاهی از دسترس خارج می‌کنیم.

 

تکلیف موبوکوین‌هاتون چی میشه؟

خداحافظی موقت ما با موبوکوین به این معنی نیست که موبوکوین‌هایی که شما تا الان بدست آوردین از بین میره. بنابراین چه 1 دونه موبوکوین داشته باشین و چه 10 هزار تا، ما همشون رو براتون نگه می‌داریم تا زیرساخت موردنظرمون آماده بشه و دوباره همه رو براتون فعال کنیم. پس از بابت زحمت‌هایی که کشیدین هیچ نگران نباشین؛ چون فعالیت‌هایی که تا الان در سایت موبونیوز داشتین، برای ما بسیار ارزشمنده و اصلا اجازه نمیدیم که از دست برن.

 

خداحافظی موقت تا کی؟

همکاران ما در موبونیوز، تمام تلاششون رو می‌کنن تا زیرساخت مورد نیاز برای اجرای برنامه‌هایی که بهتون گفتیم، هر چه سریع‌تر آماده بشه. در آخر باید بگیم که همکاری شما تا الان و حضور در تیم موبوبکسی‌ها برای موبونیوز خیلی ارزشمند بوده. از این جهت بهتون قول میدیم که خیلی زود موبوکوین رو دوباره راه‌اندازی کنیم، تا بتونین از تخفیفات و امتیازهای که منتظرشون بودین بهره‌مند بشین.

نویسنده : صابر گلشاهی
تاریخ انتشار 5 ماه پیش
تعداد نظرات : 12
5/ 4.3

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Mohammad 14558

زود بیاید انشاالله

۱۵ مرداد ۱۴۰۳
شهاب زمانی

بازگشت زود انشالله …

۰۶ تیر ۱۴۰۳
amirreza1380

🥲🥲😪😪

۲۹ خرداد ۱۴۰۳
Sasan_8787

یک سوالی ، تو این مدت فعالیت هایی که میکنیم به موبوکوین های قبلی مون اضافه نمیشه؟

۱۰ خرداد ۱۴۰۳
alirza.amiry

ey baba in hame jam karde boodama 😀

۰۸ خرداد ۱۴۰۳
Glvsid

😔

۰۷ خرداد ۱۴۰۳
༒•✞Mr .E✧•༒

واقعا حیف شد امیدوارم هر چی زود‌تر درست بشه

۰۷ خرداد ۱۴۰۳
Nurse

بریم بیاییم

۰۶ خرداد ۱۴۰۳
NOKIA1100

یه مشکل دیگه هم سایت برای من داره که امیدوارم برطرف بشه. وقتی که من وارد سایت بشم و شماره تلفنم رو مینویسم، تا یه مدت کوتاهی سایت منو می‌شناسه و وقتی از گوگل خارج میشم، از سایت هم خارج میشم و روز های دیگه که به سایت سر میزنم و هیچ کامنتی نمی‌نویسم یا کار خاصی انجام نمیدم، موبوکوین برای من ثبت نمیشه. شاید بعضی ها فکر کنن که آن اتفاق عادیه ولی خب قبلاً برای من اینجوری نبوده. البته شاید این بروزرسانی جدید سایت باشه ولی از نظر من اون جوری بهتر بود.

۰۶ خرداد ۱۴۰۳
    NOKIA1100

    یه مشکل دیگه هم توی سایت هست؛ اون راهنمای خرید گوشی که مشخصات مورد نظر رو وارد میکنیم و بهمون گوشی معرفی می‌کنه. اونجا همچنان اسم نوکیا هست، که دیگه متأسفانه هیچ گوشی بدرد بخوری تولید نمیکنه. ولی اسم برندی مثل موتورولا یا از این تازه وارد ها نیست.
    یه پیشنهاد هم دارم، به نظر من همون‌طور که راهنمای هوشمند خرید گوشی گذاشتین، راهنمای هوشمند خرید تبلت و فیچرفون هم بذارید. ممکنه برای خیلی‌ها بدرد بخور باشه.

    ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
    NOKIA1100

    اونایی که کامنت منو دیدن؛ اگر موافقید یا مخالفید لطفاً بگید.

    ۰۶ خرداد ۱۴۰۳
Mohammad 14558

امیدوارم یه بازگشت طوفانی و جذابی داشته باشین…

۰۶ خرداد ۱۴۰۳