راهنمای خرید عمده قاب گوشی

کاور و قاب گوشی در کنار گلس جزو لوازم جانبی هستند که در کنار موبایل هوشمند خریداری میشوند و با توجه به تنوع قیمتی مناسب و همچنین تنوع مدل ها با ظاهرهای متنوع جزو پرفروش ترین لوازم جانبی موبایل به شمار میرن. البته چند سال پیش قاب و کاور موبایل بیشتر جنبه محافظت از گوشی رو داشت ولی در چند سال اخیر و با محبوبیت این دستگاه همه کاره، قاب گوشی تبدیل به بخشی از استایل و مد هم شده. یک مغازه موبایل فروشی میتونه فقط با فروش گوشی و قاب و گلس موبایل سود مناسبی به دست بیاره. البته به دلیل تنوع خیلی بالای مدل قاب ها و کیفیت های مختلفی که این محصول داره شاید در ابتدای کار خرید عمده این محصول پرفروش کمی سخت به نظر برسه. اگه میخواید با نکات مهم و ضروری در خرید عمده قاب آشنا بشید، حتما با راهنمای خرید عمده قاب گوشی همراه موبونیوز باشید.

 

نکات مهم در زمان خرید عمده قاب گوشی

خرید قاب و کاور گوشی در نگاه اول ممکنه کار آسونی به نظر برسه، برای همه گوشی های چندین قاب با طرح های مختلف بخریم و تمام! ولی این کار ممکنه باعث خواب سرمایه در گردش شما و رسوب کالا بشه. برای همین در زمان خرید عمده باید به چند نکته توجه داشته باشید تا کالاهایی که خریداری میکنید در زمان نسبتا کوتاهی به فروش برسن و از خواب سرمایه جلوگیری کنید. اگه در کنار قاب و کاور گوشی قصد خرید عمده گلس هم دارید و با توجه به اینکه بعضی نکات برای خرید گلس و قاب تقریبا مشترک هست، میتونید به مقاله راهنمای خرید عمده گلس هم مراجعه کنید. در ادامه این نکته های مهم رو با هم بررسی میکنیم.

نکات مهم در زمان خرید عمده قاب گوشی

 

شناخت بازار

مهم ترین نکته در زمان خرید عمده به خصوص خرید عمده قاب و کاور گوشی شناخت مخاطب و منطقه مغازه یا فروشگاه شماست. شما باید با توجه به منطقه ای که در اون هستید، نوع و تعداد قاب های موجود مغازه رو مشخص کنید. برای مثال اگر در مرکز شهر و منطقه ای پرتردد هستید که افراد از قشرهای مختلف و بازه های سنی مختلف به شما مراجعه میکنن، موجود کردن قاب های به روز و متناسب با ترندها میتونه به فروش بیشتر شما کمک کنه. این دسته از قاب ها به دلیل خاص بودن حاشیه سود بیشتری دارند. البته باید به این نکته توجه کنید که قاب های خاص در کنار بازه سود بالا، مدت زمان مشخصی برای فروش دارند و اگر تعداد خیلی بالایی از گوشی های نه چندان محبوب و پرفروش در مغازه موجود داشته باشید میتونه باعث رسوب و خواب سرمایه شما بشه. پس بهتره در زمان خریدهای های به روز با توجه به فروش روزانه و هفتگی خودتون کالا تهیه کنید تا به اصطلاح کالاها روی دستتون باد نکنن!

 

تنوع مناسب قاب برای گوشی های مختلف و پرفروش

در کنار موجود کردن قاب گوشی های پرفروش و محبوب بازار باید به تنوع قاب ها هم توجه داشته باشید. مثلا قاب های طرح دار باید شامل طرح های مختلف متناسب با سلیقه خانم ها و آقایان باشه. قاب های سیلیکونی هم باید در رنگ های مختلف از مشکی، آبی، سبز، صورتی و … موجود داشته باشید. البته باید با توجه به نیاز و مشتریان منطقه مغازه یا فروشگاه خودتون تعداد رنگ ها و طرح های مختلف رو تعیین کنید و فرمول دقیقا خاصی در این مورد وجود نداره.
مورد دیگه ای که باید در زمان موجود کردن قاب گوشی های مختلف در نظر داشته باشید اینه که قاب برخی گوشی ها با توجه به اندازه و ابعاد به گوشی های مشابه میخوره. با توجه به این مورد میتونید با توجه به نیاز مشتری برای گوشی هایی که محبوبیت و فروش کمتری دارند هم گزینه قابل پیشنهادی داشته باشید. برای مثال قاب های گوشی Redmi 13C به گوشی Poco C65 هم میخورند. برای اینکه بدونید دقیقا قاب کدوم گوشی ها مشترک هستند میتونید از سایت های معتبر مشخصات یا اطلاعات بازار و پخش کننده ها کمک بگیرید.

 

کیفیت مناسب

رضایت مشتری برای مغازه و فروشگاه های محلی اهمیت بسیار بالایی داره و نکته مهمی که میتونه در رضایت مشتریان و در نتیجه فروش بیشتر شما تاثیر گذار باشه، کیفیت قاب و کاورهایی هست که به فروش میرسونین. کالاهای ارزون قیمت و با کیفیت پایین میتونن سود مناسبی داشته باشن ولی به دلیل کیفیت پایین میتونن باعث عدم رضایت مشتری بشن. برای مثال جای لکه یا خودکار به راحتی روی قاب های سیلیکونی ارزون قیمت میمونه و پاک نمیشه و بعدی از مدتی این قاب ها به اصطلاح پوست پوست میشن و از حالت اولیه خارج میشن. پس بهتره در کنار تعدادی محصولات با کیفیت معمولی و ارزون قیمت، کالاهای اصل و با کیفیت هم موجود داشته باشید. البته تعداد قاب هایی که خریداری میکنید باید با توجه به بازار و منطقه شما و توان خرید مشتریان تعیین بشه.

 

قاب چه برندهایی پرفروش تر است

با توجه به افزایش قیمت گوشی ها و عدم واردات بعضی برندها، انتخاب اینکه برای کدوم گوشی ها باید قاب تهیه و موجود کنید کمی راحت تر شده. ولی در اوایل کار و برای کاهش خواب سرمایه سعی باید سعی کنید سراغ گوشی های پرفروش برندهایی مثل سامسونگ، شیائومی و آیفون برید. گوشی هایی مثل آیفون 13 به دلیل عدم واردات سری های جدید هنوز در بازار فروش مناسبی دارند و میتونید با خیال راحت تنوع مناسبی از قاب های این گوشی رو موجود کنید. سری A گوشی های سامسونگ و همچنین سری ردمی و پوکو X شیائومی هم به دلیل قیمت مناسب و همچنین کارایی و کیفیت بسیار خوبی که دارند در بازار فروش خوب و در نتیجه خواهان زیادی برای قاب و کاور دارند. تعداد و موجودی این قاب ها تا حدودی بستگی به منطقه و بازار شما داره، اگر در منطقه شما گوشی های اقتصادی طرفداران بیشتری دارند، بهتره قاب های گوشی های اقتصادی شیائومی و سامسونگ رو موجود کنید. اگر فروش موبایل هم دارید، میتونید در ابتدای کار فقط قاب گوشی هایی که در مغازه موجود دارید یا توان موجود کردن و فروششون رو دارید در تنوع های مختلف موجود کنید، تا در زمانی که مشتری گوشی از شما تهیه میکنه، گزینه های مختلفی برای انتخاب و خرید داشته باشه.

 

انواع قاب و کاور گوشی

دسته بندی قاب و کاور گوشی شامل تنوع بسیار بالایی از محصولات با طرح ها، جنس بدنه و کیفیت ساخت متفاوت میشه که باعث میشه موجود کردن همه قاب های موجود برای اکثر گوشی نیاز به فضا و سرمایه خیلی زیادی داشته باشه. برای اینکه بتونید تنوع مناسبی از قاب ها برای اکثر گوشی ها موجود داشته باشید باید دید و شناختی کلی از انواع قاب های پرفروش و موجود در بازار داشته باشید تا بتونید با توجه به نیاز بازار و منطقه کالاهایی با تنوع خوب و قابل قبول در مغازه یا فروشگاه خودتون موجود کنید.

انواع قاب و کاور گوشی

 

ژله ای ساده و شفاف

قاب های ژله ای ارزانترین نوع قاب هایی هستند که در بازار به فروش میرسن. این دسته از قاب ها از پلاستیک نرم ساخته شده و ساختار انعطاف پذیر و نرمی دارند و وزن گوشی رو خیلی بالا نمیبرند. اکثر این قاب ها ظاهری شفاف دارند و به خوبی رنگ و ظاهر گوشی رو به نمایش میزارن. در مقابل خط و خش به خوبی از گوشی محافظت میکنن اما به خاطر جنس بدنه در مقابل ضربه و افتادن مقاوم هستند.

ژله ای ساده و شفاف

 

فانتزی و طرحدار

قاب های فانتزی از جنس پلاستیک نسبتا سخت ساخته شده که انعطاف پذیری مناسبی دارند و میتونن به خوبی از بدنه گوشی در مقابل خط و خش و تا حدودی افتادن و ضربه محافظت کنن. مهمترین ویژگی این قاب ها طراحی به کار رفته است که شامل طرح کارتون های محبوب، شخصیت های فانتزی و واقعی و طرح های ترندی و به روز میشن. با توجه به تنوع بسیار بالای قاب های طرح دار این مدل از قاب و کاور برای سلیقه های مختلف مناسبه و با توجه به قیمت پایین، فروش و حاشیه سود مناسبی هم دارند.

فانتزی و طرحدار

 

سیلیکونی

قاب های سیلیکونی یکی از محبوب ترین قاب های موجود در بازار هستند که از جنس پلاستیک سخت و روکش سیلیکونی مانند و نرم ساخته شدن. این قاب ها به خوبی در مقابل خط و خش از گوشی محافظت میکنن و تا حدودی در زمان افتادن و ضربه خوردن از گوشی محافظت میکنن. با استفاده از این قاب ها خیلی وزن گوشی بالا نمیره و با توجه به ابعاد و اندازه مناسب باعث بزرگ و بد دست شدن گوشی نمیشن. قاب های سیلیکونی در رنگ های متنوع در بازار به فروش میرسن و به همین خاطر برای هر قشر و سلیقه ای مناسب هستند.

سیلیکونی

 

کیف گوشی

کیف گوشی جزو قدیمی ترین کاورها هستند و از دو بخش برای محافظت بدنه و یک بخش رویی که به صورت کشویی از نمایشگر محافظت میکنن ساخته شدند. اکثر این قاب ها از جنس پلاستیکی ساخته شدن ولی مدل هایی که روکش چرم مصنوعی دارند، محبوبیت بیشتری در بازار دارند. این دسته از کاور موبایل با اینکه ظاهر کلاسیکی دارند مورد پسند همه قشرها نیستند و مشتری های خاص پسندتری سراغ این دسته از قاب ها میروند.

 

مقاوم و ضدضربه

قاب های ضد ضربه از مقاوم ترین قاب های موجود در بازار هستند که از جنس پلاستیک مقاوم و سخت ساخته شده و به خوبی در مقابل اکثر ضربه ها و افتادن از ارتفاع از گوشی محافظت میکنن و برای افرادی که در محیط های بیرون از منزل و ساختمانی فعالیت دارند گزینه مناسبی هستند. البته وزن گوشی رو افزایش میدن و با داشتن ابعادی بزرگ باعث حجیم شدن گوشی میشن. به نسبت قاب های دیگه بازار مقداری قیمت بالاتری دارند، مخصوصا قاب های ضدضربه برندهای مطرحی مثل نیلکین یا اسپیگن قیمت های دو یا سه برابری نسبت به قاب های ساده پلاستیکی بازار دارند.

 

روش های خرید عمده قاب گوشی

با توجه به رشد فروش آنلاین در چند سال اخیر دیگه برای هر خرید نیازی نیست حتما به مراکز بزرگ پخش لوازم جانبی موبایل مثل علاءالدین و یا چارسو سر بزنید. البته در اوایل کار برای آشنایی با مدل های مختلف قاب و کاور و ایجاد شناخت کلی و به دست آوردن حدود قیمت مدل ها و تنوع های مختلف بهتره به مغازه های مختلف سر بزنید. اما با توجه به اینکه پروسه جمع آوری و خرید قاب نسبتا فرآیند زمان بریه و ممکنه در زمان خرید دقیقا از موجودی مغازه اطلاعی نداشته باشید که باعث میشه زمان زیادی از شما بگیره و مدل هایی رو خریداری کنید که شاید بهشون نیاز نداشته باشید و تعداد زیادی در انبار شما موجود باشه. در کنار این موارد قاب و کاور گوشی ها با توجه به جنس بدنه خیلی آسیب پذیر نیستن و در زمان ارسال بار احتمال خرابی و آسیب دیدن خیلی کمی دارن. اکثر مراکز پخش و فروشنده های عمده برای اینکه تنوع گوشی های پرفروش ناقص نشه، اکثرا فروش به صورت سبدی و جور با قیمت پایین تری دارند که ممکنه برای همه مغازه داران خرید منطقی نباشه و اگه فقط دنبال خرید قاب برای یک سری از گوشی های خاص باشید، باید خریدتون رو با قیمت بالاتری و به صورت محدودتر انجام بدید. برای شارژ مجدد میتونید با توجه به موجودی مغازه و ناقصی هایی که دارید خرید رو به صورت آنلاین انجام بدید و با مقایسه قیمت ها بهترین انتخاب رو داشته باشید.

 

خرید از ایویز

فروشگاه اینترنتی ایویز (Eways) با موجود داشتن تنوع بالایی از قاب و کاور گوشی برای گوشی های مختلف این امکان رو در اختیار شما قرار میده تا با مقایسه قیمت ها و با توجه به موجودی انبارتون و نیاز فقط کالاهایی که نیاز دارید رو با هر تعداد که مد نظرتون هست خریداری کنید و نیازی به خرید سبدی و جور نیست که باعث میشه کالا در انبار شما خاک نخوره و سرمایه در گردش شما درگیر کالاهای کم فروش و یا بد فروش نشه. در کنار این موارد میتونید از دسته بندی های دیگه مثل هندزفری بلوتوثی، پاوربانک، کابل و شارژر و کلی دسته بندی دیگه کالاهای مورد نیازتون رو به صورت یکجا خریداری کنید تا در هزینه ارسال و وقتتون هم صرفه جویی بشه.

 

جمع بندی

سعی کردیم در این مقاله به نکاتی اشاره کنیم که باعث بشه تا حد ممکن کالاهایی تهیه و خریداری کنید که فروش مناسب دارند و در طولانی مدت رسوب سرمایه زیادی نداشته باشید. ممکنه بعضی از نکات گفته شده خیلی ساده و ابتدایی به نظر برسن اما خیلی از همکاران به این نکات در زمان خرید عمده توجه نمیکنن که همین میتونه باعث تفاوت در فروش و سود تمام شده بشه. اگر شما همه تجربه ای در زمینه خرید عمده قاب و کاور گوشی دارید یا اینکه نکته و ترفندی هست که میتونه در خرید عمده کمک کننده باشه، میتونید توی کامنت ها با ما به اشتراک بزارید.

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 1 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 10
5/ 4.6

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

AliNajafiJahani

مرسی بابت راهنماییت

۲۵ فروردین ۱۴۰۳
Nurse

خدا قوت

۱۸ فروردین ۱۴۰۳
walkovere

خستم

۱۷ فروردین ۱۴۰۳
Mirhosein1389

مقاله متفاوت و جالب و مفید بود .
عالی بود

۱۷ فروردین ۱۴۰۳
ali.sh2004

مقاله ی متفاوتی بود😂

۱۵ فروردین ۱۴۰۳
MR. Dani11228

ممنون عالی

۱۵ فروردین ۱۴۰۳
Mobin.sn

کاربردی❤️❤️

۱۵ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

به درد ما که نمیخوره ولی خب

۱۵ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

مقاله جالبی بود

۱۵ فروردین ۱۴۰۳
Mhch8877

اولین کامنت

۱۵ فروردین ۱۴۰۳