معرفی اسپیکرهای میفا

راهنمای خرید اسپیکر میفا

این روزا اسپیکرای قابل حمل طرفدارای زیادی پیدا کردن. حالا اگه یه اسپیکری وجود داشته باشه که در کنار امکانات مناسب و کیفیت خوبش، قیمت به صرفه ای هم داشته باشه، مشخصا برای خیلی از علاقه مندای دنیای موسیقی جذاب به نظر میاد. اگه شما هم قصد خرید یه اسپیکر با کیفیت اما خوش قیمت رو دارین، حتما با موبونیوز و بررسی اسپیکر میفا همراه باشین. قراره این بار هفت تا از اسپیکرای با کیفیت mifa رو بررسی کنیم که با وجود داشتن امکانات و کیفیت خوب و گارانتی 18 ماهه، قیمت به صرفه ای دارن.

اسپیکر میفا مدل A5

با سبک ترین، کوچک ترین و خوش قیمت ترین اسپیکر لیستمون شروع می‌کنیم؛ یعنی میفا A5. حمل این اسپیکر به خاطر حجم کم و وزن سبکی که داره خیلی راحته. طبیعتا از چنین محصولی نمیشه انتظار حجم صدای خیلی زیادی داشت. mifa A5 خروجی صدای ۵ وات داره و فقط از یه اسپیکر هم بهره می‌بره و خبری از صدای استریو نیست. اسپیکر A5 Mifaروی بدنه میفا A5 دو تا پورت دیده میشه. یکی از این پورتا مربوط به ورودی کارت حافظه میکرو اس دیه و اون یکی هم برای شارژ کردن این محصول به کار میره. یکی از نکات مثبت این اسپیکر اینه که علیرغم قیمت اقتصادیش، از درگاه USB تایپ سی برای شارژ بهره می‌بره.درگاه شارژ اسپیکر A5 Mifaبه طور کلی میفا مدل A5 حجم صدای زیادی نداره، و نمیشه ازش انتظار خیلی عجیب غریبی داشت. اما این محصول با توجه به قیمتش عملکرد خیلی خوبی داره. و به کمک باتری ۸۰۰ میلی آمپریش میتونه به مدت ۳ ساعت مداوم با صدای متوسط موسیقی پخش کنه. یکی دیگه از نقاط قوت این محصول، مقاوم بودن در برابر رطوبت و پاشش آبه‌. به طور مختصر، mifa A5 از استاندارد IPX6 برخورداره که برای یه محصول ارزون قیمت خیلی نکته مثبتی به حساب میاد.دکمه اسپیکر A5 Mifa

اسپیکر میفا مدل A8

اگه توانایی پرداخت هزینه بیشتری رو دارین و صدای با کیفیت تری رو هم انتظار دارین، بهتره که به جای میفا A5 به سراغ مدل A8 از همین برند برین. Mifa A8 مثل برادر کوچیک ترش وزن کمی داره و به سادگی میشه حملش کرد. این محصول اما کیفیت ساخت بالاتری رو داره و از روکش پارچه ای طوری هم استفاده می‌کنه. اسپیکر میفا A8مهمترین تفاوت میفا A8 نسبت به مدل A5، برخورداری از دو تا بلندگو ۷.۵ واته که در نهایت یک صدای تمیزِ استریو ۱۵ وات رو در اختیارتون می‌ذاره. هم این مدل و هم Mifa A5 از کارت حافظه MicroSD و بلوتوث پشتیبانی می‌کنن. مهمترین بخش بررسی یه اسپیکر صداییه که اون محصول تولید می‌کنه. میفا A8 هم به دلیل اسپیکر های استریوش صدای تمیزی رو تحویلتون میده. اما این مدل چندان بیس خوبی رو نمی‌تونه تولید کنه. نکته آخر اینکه این محصول رو می‌تونین در دو رنگ قرمز و مشکی خریداری کنین.درگاه شارژ اسپیکر میفا A8

اسپیکر میفا مدل A6

با اولین نگاه به اسپیکر میفا A6 یاد رادیو میوفتین! این اسپیکر هم مثل مدل قبلی از دو تا درایور بهره منده و می‌تونه صدای استریو خوبی رو تولید کنه. بذارین همین اول بگم که mifa A6 مهمترین نقطه ضعف A8 رو برطرف کرده؛ یعنی این محصول علاوه بر صدای خوبی که در اختیارتون می‌ذاره، بیس قابل قبول و خوبی هم داره. اسپیکر Mifa A6این محصول کیفیت ساخت بالایی داره و از پلاستیک فشرده با کیفیتی ساخته شده. در بخش شارژدهی اما A6 خیلی غافلگیر کننده نیست و فقط میتونه ۴ ساعت به طور مداوم موزیک پخش کنه. با اینکه Mifa A5 از درگاه USB Type C استفاده می‌کرد‌، اما مدلای A8 و A6 برای شارژ شدن از درگاه Micro USB استفاده می‌کنن. همین موضوع باعث میشه که باتری این دو تا دستگاه نسبت به مدل A5 دیرتر شارژ بشه.درگاه اسپیکر Mifa A6نکته ای که خوبه بهش اشاره بشه، اینه که تمام اسپیکرای میفا موجود در این لیست، از میکروفون HD بهره می‌برن. بنابراین اگه موقع گوش کردن موسیقی، کسی باهاتون تماس گرفت میتونین بدون نیاز به دیسکانکت کردن گوشی با مخاطبتون حرف بزنین. همین‌طور تمام این این اسپیکرا از قابلیت True Wireless برخوردارن که به کمک این قابلیت می‌تونین دو تا اسپیکر رو با هم سینک کنین و صدای فراگیرتری داشته باشین.دکمه های اسپیکر Mifa A6

اسپیکر میفا مدل A90

این محصول هم دو تا اسپیکر ۱۵ واتی داره و در مجموع می‌تونه صدایی با حجم ۳۰ وات رو در اختیارتون بذاره. این محصول نسبت به سه تا اسپیکر قبلی کیفیت ساخت بالاتری داره. به علاوه اینکه یه سری اکسسوریای جذاب مثل کیف هم، همراه این اسپیکر عرضه میشن. اسپیکر -میفا A90یکی دیگه از جذابیتای اسپکر میفا A90، برخورداری این محصول از نورای RGB در طراحی بدنشه. خوشبختانه توی این اسپیکر دیگه خبری از درگاه Micro USB نیست و USB Type-C جانشین اون شده. این محصول، مثل تمام اسپیکرای قبلی از کارت حافظه MicroSD تا ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کنه. میفا توی این مدل سعی کرده نقاط ضعف مدلای قبلی رو برطرف کنه. Mifa A90 باتری قدرتمند و شارژدهی خیلی خوبی داره. این اسپیکر می‌تونه ۶-۷ ساعت به طور مداوم موزیک پخش کنه که برای یه اسپیکر اقتصادی قابل حمل واقعا قابل قبوله.

اسپیکر میفا مدل M670

با اینکه میفا A90 از اسپیکرای دوگانه با کیفیتی برخوردار بود، اما M670 فقط یه اسپیکر داره. این محصول توانایی تولید صدای ۱۵ وات مونو رو داره که کیفیتش هم مطلوبه. میفا M670 از AUX، فلش و کارت حافظه MicroSD (حداکثر تا سقف ۳۲ گیگابایت) پشتیبانی می‌کنه.درگاه اسپیکر میفا M670اسپیکر میفا M670اسپیکر میفا M670یکی دیگه از نقاط قوت این محصول کیفیت ساخت خیلی خوبیه که نسبت به قیمتش داره‌. M670 در کنار متریال با کیفیتی که داره وزن مناسبی هم داره و به راحتی میشه حملش کرد.

اسپیکر میفا مدل M680

این مدل از اسپیکر میفا امکانات خیلی زیاد و جذابی رو در اختیارتون می‌ذاره. این مدل نه تنها از AUX، فلش و کارت حافظه MicroSD پشتیبانی می‌کنه، بلکه امکان وصل کردن اون به پیکاپ گیتار هم وجود داره. اسپیکر mifa M680یکی از قابلیتای جذاب و سرگرم کننده این اسپیکر اینه که می‌تونین موقع پخش یه موزیک، صدای خواننده رو کم کنین و به کمک میکروفونی که روی خود اسپیکر هست، همراه خواننده بخونین. این محصول خودش با درگاه USB Type-C شارژ میشه، اما میکروفونی که همراهشه فقط از پورت Micro USB پشتیبانی می‌کنه.میکروفون اسپیکر mifa M680mifa M680 ساوند افکتای (Sound Effects) خیلی جذابی هم داره. همونطور که از ظاهر این محصول پیداست با حجم صدای خیلی خوبی طرف هستیم. چونکه دو تا درایور قدرتمند ۱۵ وات وظیفه تولید صدای این اسپیکر رو به عهده دارن.

اسپیکر میفا مدل Wild Box

همون‌طور که از اسم این محصول پیداست، با یه اسپیکر خفن طرفیم. دو تا ووفر ۲۰ وات و دو تا توییتر ۲۰ وات دیگه وظیفه تأمین صدای خروجی این دستگاهو به عهده دارن. این مدل مثل میفا A90 نورای RGB جذابی داره. وزن مناسب، صدای با کیفیت، کیفیت ساخت مطلوب و پشتیبانی از پورت USB Type-C از نقاط قوت این اسپیکر میفاست.رنگ اسپیکر -WildBox میفااسپیکر WildBox میفامیفا Wild Box از فلش، AUX و کارت حافظه MicroSD تا حداکثر ۳۲ گیگابایت پشتیبانی می‌کنه. این محصول به دلیل استفاده از دو تا ووفر ۲۰ وات بیس عمیق و خوبی تولید می‌کنه. اما اگه این میزان بیس براتون کافی نیست می‌تونین دکمه افزایش بیس این اسپیکر رو فشار بدین و از بیش بیش لذت ببرین.

جمع بندی

یه اسپیکر قابل حمل قطعا می‌تونه خیلی جاها باعث به کارتون بیاد. مثلا موقع کوهنوردی، طبیعت گردی و یا حتی موقع سیزده به در. درسته که برندای معتبری مثل JBL، اسپیکرای با کیفیتی تولید می‌کنن. اما معمولا قیمت بالایی دارن که هر کسی توانایی خریدشونو نداره.اگه در کنار قیمت مناسب به دنبال امکانات قابل قبول و کیفیت مطلوب هم هستین، اسپیکرای میفا می‌تونن انتخاب مناسبی باشن. تمام اسپکرای میفا موجود توی این لیست از میکروفون HD و قابلیت True Wireless برخوردارن. و همچنین گارانتی ۱۸ ماهه معتبری هم دارن. شما می‌تونین با بررسی مشخصات اسپیکرای mifa بهترین مدل رو با توجه به نیاز خودتون انتخاب کنین.

سوالات متداول
(1 سوال)
مزایای اسپیکر های میفا چیست؟

اگر به دنبال اسپیکر با قیمت مناسب، امکانات قابل قبول و کیفیت مطلوب هستید که گارانتی هم داشته باشه برند Mifa انتخاب خوبیه.

نویسنده : mehran babaei
تاریخ انتشار ۲۴ بهمن, ۱۴۰۰
برچسب ها

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 412
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Don14

ای 5 عالیه یه اسپیکر کوچیک تر از ای 5 جی بی ال رو دیدم زده بود 2 میلیون و 500 چرا جی بی ال بخریم وقتی ای 5 هس 👍

۲۰ خرداد ۱۴۰۲
anti.gen

یکی از بهترین گجت های اختراع شده توسط بشر 😍

۱۲ اردیبهشت ۱۴۰۲
mahyarr_mi

تا حالا اسم این مارک را ندیده بودم اما به نظر که خوب میاد

۰۷ تیر ۱۴۰۱
rudeamir

عالی بود

۰۶ تیر ۱۴۰۱
X3Pro

سلام
واقعا اسپیکر های خفنی است و فوق العاده ای است از نظر من اون که میکروفن داشت خیلی خوب بود و واقعاً حتما نباید از برند جی بی ال یا هارمن کاردون باشه و خیلی قابلیت داره و جزابه

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
AliNajafiJahani

عجب اسپیکرهای خفنی ❤😍👌🏻

۰۹ فروردین ۱۴۰۱
rastin tech

فقط wild box و m680 میرزند بقیه رقیب جی بی ال دارن

۱۱ اسفند ۱۴۰۰
Amir.mohammad

اسپیکر میفا مدل Wild Box
این مدل خیلی خوبه درسته گرونه ولی خوبه

۰۷ اسفند ۱۴۰۰
    2009behnood

    ممنون

    ۰۷ اسفند ۱۴۰۰