بررسی اسپیکرهای پارتی باکس جی بی ال 

بررسی اسپیکرهای پارتی باکس جی بی ال 

چند سالیه که بلندگوهای قدیمی و ضبط صوت های قدیمی جای خودشون رو به اسپیکرهای بلوتوثی دادن، میتونید با استفاده از بلوتوث گوشی به این اسپیکرها وصل بشید و موزیک های دلخواهتون رو پلی کنید و دور هم لذت ببرید. قطعا تا حالا برند JBL به گوشتون خورده و همه ما میدونیم که یکی از قدرتمندترین کمپانی های تولید کننده اسپیکر بلوتوثیه. امروز قصد داریم دوتا از بهترین پارتی باکس های JBL رو معرفی و بررسی کنیم اسپیکر پارتی باکس 710 جی بی ال جدیدترین و پارتی باکس 310 جی بی ال به عنوان محبوب ترین این برند. اگر اهل موزیک گوش دادن با نهایت بلندی صدا هستید تا آخر این مطلب با موبونیوز همراه باشید تا تجربه کار با این دو پارتی باکس خفن رو باهاتون به اشتراک بگذاریم.بررسی اسپیکر jbl

اسپیکر جی بی ال مدل PartyBox 710

اول از همه با معرفی جدیدترین اسپیکر JBL شروع میکنیم، پارتی باکس 710 جی بی ال. در وهله اول باید بگیم که این اسپیکر باتری نداره و باید مستقیم به برق متصل بشه، قابل حمل نیست و حدود 27 کیلو وزنشه و یکم سنگینه در کل اگر میخواهید بزنید به دل طبیعت این اسپیکر به دردتون نمیخوره. پارتی باکس 710 با دوتا ووفر 8 اینچی و دوتا توییتر 2.75 اینچی کیفیت صدای فوق العاده ای رو پخش میکنه. این اسپیکر بلوتوثی مناسب محیط 100 متری و یک جمع 10 نفره س و جوابگوی جمع 20 نفره نیست. اگر تعداد افراد بیشتر باشند حجم صدای خوبی رو در اختیار شما نمیذاره. PartyBox 710 جی بی ال در محیط 60 متری استودیو موبونیوز و یه جمع 10 تا 15 نفر صدای خیلی بلندی رو منتشر کرد. این اسپیکر 800W RMS توان داره که باعث میشه صدای فوق العاده ای داشته باشه. دکمه های اسپیکر PartyBox 710در قسمت بالای پارتی باکس یه دکمه چرخشی با علامت نور قرار دادن که با استفاده از اون میتونید نور RGB رو به دلخواهتون تغییر بدید و یا خاموش کنید. همچنین دکمه های Pause و Play، پاور، بلوتوث و بیس بوست قرار داره که اگر این دکمه رو بزنید بیس بیشتری در اختیارتون قرار میده. یک دکمه چرخشی جذاب هم برای کم و زیاد کردن صدا داره. قابلیت کارائوکه JBL Party Box 710 امکان پخش موسیقی بی کلام رو برای شما فراهم میکنه و حس خوانندگی رو در شما به وجود میاره. همچنین می تونید میکروفون و گیتار رو به اون وصل کنید. اکو و تریبل صدا رو کم و زیاد کنید و بیس رو تغییر بدید. سه مدل مختلف افکت صدا داره که داخل ویدیو تست کردیم. صدای اسپیکر PartyBox 710روی اسپیکر یک شیار طراحی شده که میتونید گوشی، تبلت و دفترچه رو در این قسمت قرار بدید و از اون استفاده کنید. با استفاده از دستگیره و چرخ های زیر می تونید پارتی باکس رو کمی جابجا کنید چون مستقیم به برق وصل میشه و وزن زیادی هم داره.

جی بی ال خروجی های مختلفی برای پارتی باکس 710 در قسمت پشتی این دستگاه قرار داده. دو تا ورودی میکروفون و گیتار، دو تا خروجی، درگاه AUX و USB مجهز شده که میتونید بهش فلش مموری بزنید. دکمه TWS این قابلیت رو به شما میده که دوتا پارتی باکس رو بهم وصل کنید فضای 100 متری و مهمونی های 20 و 30 نفره رو راه بندازید. پایین تر دکمه پاور و دکمه کم و زیاد کردن ورودی ها قرار گرفته.

اسپیکر JBL PartyBox 710 بسیار با کیفیت ساخته شده. در طراحی بدنه اسپیکر از پلاستیک ABS با کیفیت و فلز استفاده شده. در مجموع بیس، توان خروجی و تریبل فوق العاده ای و کیفیت صدای خوبی رو ارائه میده. مد های مختلف نورپردازی داره که با متناسب با موزیک های مختلف تغییر میکنه. از نقطه ضعف هاش میشه به صدای مونو اشاره کرد که  فقط از یه سمت صدا رو پخش میکنه و استریو نیست. قیمت پارتی باکس 710 حدود 27 میلیونه، برای ویلا و محیط های 70 متری مناسبه.

اسپیکر جی بی ال مدل PartyBox 310

اسپیکر JBL PartyBox 310 محبوب ترین اسپیکر برند جی بی ال و این محبوبیت رو مدیون پرتابل بودنشه حدود 19 کیلو وزن داره و میتونید با خودتون حمل کنید. فول شارژ شدن باتری اسپیکر پرتابل جی بی ال 3 ساعت طول میکشه و حدود 15 ساعت قابلیت شارژدهی داره که میتونید یه روز کامل تو دل طبیعت موزیک گوش بدید و لذت ببرید.اسپیکر PartyBox 310پارتی باکس 310 جی بی ال توان خروجی 240W RMS داره. به دو توییتر 2.5 اینچی و دو ووفر 6.5 اینچی مجهز شده، کیفیت و بلندی صدای خوب و قابل قبولی رو ارائه میده. در صورت استفاده از موزیک با لاین های مختلف صدا و نهایت بلندی صدا تفکیک صدا رو خراب میکنه. مناسب محیط 60 متری با 10 نفر مهمان، در صورت استفاده در محیط بزرگتر با تعداد افراد بیشتر حجم صداش افت پیدا میکنه. در قسمت بالای اسپیکر جی بی ال 310 PartyBox شیار برای قرار دادن گوشی، تبلت و یا دفترچه، دکمه های پاور، کم و زیاد کردن صدا، Pause و Play، بیس بوست جهت بیس بیشتر، دکمه جهت کم و زیاد کردن نور، بلوتوث، دکمه جهت سوئیچ کردن مابین AUX، فلش و بلوتوث و سه حالت افکت صدا قرار دادن.اسپیکر PartyBox 310پشت دستگاه دکمه TWS برای اتصال دو اسپیکر به صورت همزمان، ورودی USB، ورودی برای میکروفون و گیتار وجود داره. با استفاده از دستگیره چمدونی شکل و چرخ های زیر دستگاه میتونید اونو با خودتون جابجا کنید.

پشت دستگاه دکمه TWS برای اتصال دو اسپیکر به صورت همزمان، ورودی USB، ورودی و خروجی برای میکروفون و گیتار وجود داره و میتونه از 2 میکروفون پشتیبانی کنه. همچنین درگاه شارژش هم پایین تر قرار داره. با استفاده از دستگیره چمدونی شکل و چرخ های زیر دستگاه میتونید اونو با خودتون جابجا کنید.

جمع بندی

اسپیکر قابل حمل جی بی ال مدل Party box 310  حدود 19 کیلو وزن داره، با توجه به قیمت حدودی 19 میلیون تومان در مقایسه با اسپیکر قبلی مقرون به صرفه تره و در عوض حجم صدای کمتری رو به شما میده. اسپیکر پارتی باکس 710 حجم صدای بالاتر و کیفیت صدای بهتری داره ولی قابل حمل نیست. در کل هر دو اسپیکر کیفیت صدای عالی دارن. ممنون که تا آخر این مطلب با ما همراه بودید. امیدواریم اگر قصد خرید اسپیکر پارتی باکس JBL رو دارید این بررسی براتون مفید بوده باشه. نظراتتون رو در مورد JBL PartyBox 710 و JBL PartyBox 310 با ما به اشتراک بگذارید.

سوالات متداول
(1 سوال)
مزایای اسپیکر های پارتی باکس JBL چیست؟

اسپیکر های پارتی باکس JBL با توجه به اینکه کیفیت بسیار بالایی دارن امکانات و ویژگی های خوبی رو هم ارائه میدن که برای دورهمی ها و کسایی موزیک رو با صدای بلند گوش میدن بسیار انتخاب خوبی به حساب میان.

نویسنده : mehran babaei
تاریخ انتشار ۲۲ اسفند, ۱۴۰۰
برچسب ها

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 66
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

MAHDI13

5

۳۰ خرداد ۱۴۰۲
anti.gen

اصل جنس که میگن همینه 😍

۱۸ فروردین ۱۴۰۲
Engineer78

دسخوش

۰۷ تیر ۱۴۰۱
darkens

دستخوش👌❤️

۰۷ تیر ۱۴۰۱
mahyarr_mi

ساااااااااااااااچ آااااااااااااا وااااااااااااو چه پست خفن و باحالی

۰۷ تیر ۱۴۰۱
rudeamir

خیلی خوب بود

۰۶ تیر ۱۴۰۱
alirahmatpour

انرژی ویدیو رو دوست دارم💗

۰۶ تیر ۱۴۰۱
X3Pro

سلام
از نظر من این اسپیکر ها با توجه به قابلیت های که داره بیشتر برای مراسمات استفاده میشه که می خواهند در یک محیط بزرگ استفاده کنند برای استفاده ی گیمینگ و کمپ و سفر زیادی بزرگه و جابجایی سختی داره مخصوصا اون پارتی باکس 710 که دسته هم ندارند و 23 کیلو هم است ولی نور ارجیبی های زیبایی داره
ممنون حرف نداشت

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۱
_MRT_9_

ویدیو خیلی خوبی بود

۲۶ فروردین ۱۴۰۱
mrrezaee

اسم آهنگ اول فیلم چیه؟

۲۵ فروردین ۱۴۰۱
Mahdi122

خیلی خفن بود👏👏👏

۲۰ فروردین ۱۴۰۱
mms2099

رقص نورش جذابه

۱۵ فروردین ۱۴۰۱
alirezanikkhah

اگر روزی خواستم اسپیکر بگیرم از این اسپیکرها میگیرم

۱۳ فروردین ۱۴۰۱
amiralaee

ظاهر جذابی نداره

۱۳ فروردین ۱۴۰۱
AliNajafiJahani

عجب اسپیکرهای بمبی 😍❤👌🏻

۱۳ فروردین ۱۴۰۱
ali_vip

خوبه ولی گرونه

۰۵ فروردین ۱۴۰۱
Hossein mbk

توییتر های قوی و ووفر های خوبی دارن که دوام خیلی خوبی هم دارن 👌🏼

۰۵ فروردین ۱۴۰۱
Hossein mbk

امکانات خیلی خوبی داره و این ی پوئن مثبت براش

۰۵ فروردین ۱۴۰۱