معرفی و راهنمای خرید هدفون JBL

راهنمای خرید هدفون جی بی ال

تو لیست ابزارهای روزمره‎ای که کیفیت زندگی ما رو تحت تاثیر قرار میدن، هدفون‌ها رو میشه تو بالاترین قسمت دید. با هدفون می‌دویم، موقع خواب از اون‌ها استفاده می‌کنیم و تو مسیرها و مسافرت‌های طولانی تنها همدم ما هستند. پس یه جفت هدفون خوب میتونه خیلی رو زندگی شما تاثیر بذاره.وقتی حرف از هدفون‌ها میشه، ناخودآگاه اسم چندین شرکت بزرگ به ذهن‌ها میاد. JBL یکی از مشهورترین برندهای سازنده تجهیزات صوتیه که طرفداران زیادی هم تو ایران داره. یکی از تصورات غلطی که درباره محصولات JBL بین کاربران وجود داره، گرون بودن و سوپر لاکچری بودن این برنده که باعث میشه افراد با بودجه کم دور محصولات این برند رو خط بکشن. اما خیلی خوبه بدونید که یکی از دلایل اصلی خریدن هدفون‌های JBL، قیمت پایین در کنار ویژگی‌ها و امکانات فوق‌العاده‌ایه که در اختیارتون میذاره. JBL تقریبا تو هر بازه قیمتی چندین نماینده داره که همه اون‌ها کیفیت و عمر مفید فوق‌العاده بالایی دارن.

کیفیت صدای هدفون JBL

موقع خرید هدفون باید موارد مختلفی رو در نظر گرفت، قطعا کیفیت صدای خوب اولین و مهم‌ترین اون‌هاست و باید اولویت اصلی هر شخصی تو خرید هدفون باشه. اهمیتی نداره که هدفون شما چقدر زیبا یا راحت باشه، اگه نتونه کیفیت صدای خوبی رو به شما بده، اصلا نمیارزه! وقتی یه نگاهی به تاریخچه JBL بندازیم متوجه میشیم با یکی از قدیمی‌ترین سازندگان محصولات صوتی سروکار داریم. JBL یه مسیر طولانی و 75 ساله رو طی کرده تا به اینجا رسیده. می‌تونیم بگیم پشت هر کدوم از هدفون‌های JBL یه تجربه 75 ساله قرار داره. با توجه به همین مورد میشه گفت که کیفیت صدای هدفون‌های JBL میتونه به طور کامل شما رو راضی نگه داره.

 

طراحی هدفون JBL

اما کیفیت صدا تنها معیاری نیست که موقع خرید هدفون باید به اون توجه کرد. بعد از کیفیت صدا، راحتی استفاده از هدفون دومین موردیه که باید در نظر گرفت. گیمرهای حرفه‌ای ساعت‌های طولانی از هدفون‌هاشون استفاده میکنن، ورزشکارها مدت زمان زیادی رو با هدفون‌ها سر میکنن و خیلی‌ها هم موقع خواب به سراغ هدفون‌ها میرن. هر کدوم از این شرایط، نیازمند یه طراحی خاصه؛ به عنوان مثال ورزشکارها دنبال هدفونی میگردن که به راحتی از گوششون نیوفته و در مقابل رطوبت مقاوم باشه.طراحی هدفون JBLJBL تو این بخش هم عملکرد درخشانی داره، طراحان این شرکت با توجه به نیازهای مختلف تونستن تا طراحی های متنوع و خوبی رو ایجاد کنن.  در کنار طراحی زیبا، استفاده از مواد اولیه مناسب، کیفیت ساخت این محصولات رو دوچندان میکنه. البته که این مواد اولیه به خودی خود جز بهترین‌های بازار نیستن، اما بعد از مهندسی‌های مختلفی که روشون انجام میشه، تبدیل به بهترین‌ها میشن. این باعث میشه با یه هزینه کم، کیفیت ساخت خوبی رو داشته باشیم.طراحی گوشی های هدفون JBLشاید خیلی‌ها به این نکته توجه نکنن که هدفون‌ها چقدر روی سلامتی شما، مخصوصا گوش‌های شما تاثیر دارن. معمولا یه باوری وجود داره که در صورت استفاده زیاد از هدفون، حتما شنوایی شما به خطر میوفته. اما این نکته بیشتر شامل محصولات پایین‌رده و تقلبی میشن. هدفون‌های JBL با استفاده از فیلترهایی که دارن اجازه نمیدن تا فرکانس‌های صوتی بیشتر از یه حد مجازی به گوشی شما برسن. علاوه بر این با کنترل حجم صدا از آسیب دیدن پرده گوش شما هم جلوگیری میکنن. آسیب امواج بلوتوث بر مغز هم یکی دیگه از نگرانی‌های کاربران هدفون‌هاست که JBL تونسته با استفاده از تکنولوژی های روز این آسیب‌ها رو به حداقل برسونه.

جمع بندی

خیلی از افراد به جای خرید یه هدفون خوب و گرون، تصمیم میگیرن تا هدفون‌های ارزون‌تر بخرن. متاسفانه این هدفون‌ها بعد از مدتی کارایی خودشون رو از دست میدن و مجبور میشن مجددا برای خرید هدفون هزینه کنن. از قدیم گفتن هیچ ارزونی به علت نیست! هدفون‌های JBL درکنار کیفیت ساخت و صدای خوب، طول عمر مفیدی هم دارن و با یه بار هزینه میتونید تا مدت‌ها خیال خودتون رو راحت کنید.اما نسخه‌های تقلبی محصولات، مشکلیه که تو بازار ایران به شدت دیده میشه. همه ما انتظار داریم با توجه به هزینه‌ای که پرداخت میکنیم یه محصول اصل همراه با خدمات پس از فروش خوبی رو دریافت کنیم. مجموعه تراونیکس به طور رسمی محصولات JBL رو وارد کشور میکنه و شما با خرید از این مجموعه میتونید خیال خودتون رو بابت اصالت کالا راحت کنید. نکته مثبت دیگه اینه که با خرید هر محصول شما 18 ماه گارانتی روی اون محصول دریافت می کنید.ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید.

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۲۹ دی, ۱۳۹۸

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 41
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Arya Joon

کلومن و کلومن پلاس

۲۹ اسفند ۱۴۰۱
mohammad756

عالیی

۲۳ شهریور ۱۴۰۱
Glvsid

الی

۱۷ تیر ۱۴۰۱
alirahmatpour

جی بی ال هم واقعا خفنه

۰۶ تیر ۱۴۰۱
iman

خوب بود

۲۴ بهمن ۱۴۰۰
Amir Reza M. p

داداش ایول

۰۶ بهمن ۱۴۰۰
Amir Reza M. p

محصولاتش حرف نداره

۰۶ بهمن ۱۴۰۰
Amir Reza M. p

عالی داداش

۰۶ بهمن ۱۴۰۰
Amir Reza M. p

برند خوبیه

۰۶ بهمن ۱۴۰۰
Amir Reza M. p

من هدفونش رو حتما میخرم

۰۶ بهمن ۱۴۰۰
Abolfazl Nahidi

جالب بود🖐👍👏

۰۱ بهمن ۱۴۰۰
AliNajafiJahani

من یه هدفون JBL داشتم واقعا کیفیت صوتی خوبی داره 👌🏻

۱۸ دی ۱۴۰۰
mahan.2009

برند خوبی به نظر میاد

۱۴ دی ۱۴۰۰
mahan.2009

عالی خسته نباشی 🌹❤️❤️❤️🌹

۱۴ دی ۱۴۰۰
.Rezaotdz

👌👌👌👌

۱۱ آذر ۱۴۰۰
a.s_momeni

🔥🔥🔥

۰۴ آذر ۱۴۰۰
iman

جالب بود

۲۶ آبان ۱۴۰۰
mjasghari80

🧡

۱۹ آبان ۱۴۰۰
_IRShadow80_

💙

۱۹ آبان ۱۴۰۰
mjasghari44

عالی !!!

۱۹ آبان ۱۴۰۰