معرفی برند Skull Candy

معرفی برند اسکال کندی

تصور کنید دارید ورزش می کنید و همزمان هم دارید موزیک گوش میدید که گوشی زنگ میخوره! باید موزیک رو قطع کنید و تلفن رو جواب بدید. شاید اتفاق الان که دارید این مطلب رو میخونید اصلا مشکل حساب نشه چون همه ما با هندزفری های بلوتوثی کار کردیم و میدونیم اگر موقع زنگ خوردن گوشیمون زنگ بخوره به راحتی میتونیم گوشی رو جواب بدیم! اما سال 2002 این تکنولوژی وجود نداشت و اولین بار به ذهن یه ورزشکار به اسم ریک آلدن رسید که دقیقا توی همون وضعیتی بود که ابتدای این مطلب بهش اشاره کردیم. این اتفاق باعث شده به هندزفری های بلوتوثی فکر کنه و برای اولین توی سال 2002 این محصول رو تولید کنه! تولید هندزفری بلوتوث باعث شد برندی متولد بشه که در حال حاضر یکی از جذاب ترین و خفن ترین برند های حوزه موسیقی محسوب میشه. برند محبوب و جذاب اسکال کندی! توی این مطلب قراره با برند Skull Candy بیشتر آشنا بشیم و ویژگی های محصولات اسکال کندی رو با هم بررسی کنیم. اگر به موزیک و به خصوص موزیک گوش دادن با صدای بلند علاقه دارید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!

برند Skull Candy

همونطور که توضیح دادیم برند اسکا کندی فعالیت اصلی خودش رو از سال 2002 و با تولید هندزفری ها و هدفون های ورزشی شروع کرد. مدیر عامل و صاحب برند اسکال کندی فردی بود به اسم ریک آلدن که خودش اسکی باز بود و به موزیک علاقه خیلی زیادی داشت. برند اسکال کندی اصالتا یه برند آمریکاییه و دفتر اصلی این کمپانی توی لاس وگاس قرار داره. این برند معروفه به تولید هدفون های و هندزفری های ورزشی با طراحی خاص جذاب! وقتی اسم این برند میاد اولین چیزی که به ذهن کاربر میرسه کیفیت و حجم صدای بی نظیر و خاص محصولات اسکال کندیه! جنس صدای محصولات Skull Candy کاملا خاصه تا حدی که طبق گفته ریک آلدن: توی دنیای سیاه و سفید هدفون ها، ما موج های رنگی هستیم!برند اسکال کندیهدف اصلی محصولات این کمپانی ورزشکار ها و قشر جوون جامعه هستش که علاقه زیادی به موزیک گوش دادن با صدای بلند هستن. وقتی هدف تولید محصولات رو ورزشی و. مناسب جوون ها قرار میدی باید بتونی با طراحی جذاب، مخاطب رو به خودت جذب کنی. اسکال کندی این کار رو به بهترین شکل ممکن انجام داده و برای برندینگ خودش از سلبریتی های معروف با سبک زندگی خاص استفاده کرده و همین باعث شده بین جوون ها محبوب بشه. حالا این سوال پیش میاد چرا محصولا اسکال کندی انقدر مورد توجه قرار میگیرن؟ توی ادامه مطلب ویژگی های محصولات Skull Candy رو توضیح میدیم تا به جواب این سوال برسیم!

ویژگی محصولات Skull Candy

هر برندی برای جذب مخاطب و فروش بیشتر سیاست های مخصوص به خودش رو داره. اسکال کندی با تولید محصولات جذاب، مجموعه هدف خودش یعنی ورزشکار ها را به شدت راضی نگه داشته اما محصولات اسکال کندی چه ویژگی هایی دارن که بقیه برند ها ندارن؟

کیفیت صدای

یکی از مهم ترین و اصلی ترین ویژگی های محصولات این کمپانی کیفیت و جنس صدای محصولاتشه! اسکال کندی تمام تمرکزش رو روی بالا بردن کیفیت صدا قرار داده و محصولاتی تولید کرده که علاوه بر حجم صدای بالا، کیفیت و تفکیک صدایی بی نظیر رو به گوشی مخاطب میرسونن. این ویژگی رو میتونیم از شعار معروف این برند یعنی موزیک رو فقط گوش نده، حسش کن! کاملا متوجه بشیم!

طراحی های خاص و جذاب

وقتی شما برای ورزشکار ها و قشر جوون محصول تولید میکنید باید علایق و سلیقه این قشر رو در نظر بگیرید. دومین ویژگی محصولات اکال کندی، طراحی های جذاب محصولاته! این برند یکی از جسور ترین برند های توی حوزه طراحی محصولات محسوب میشه و هیچ محدودیتی توی ترکیب رنگ ها و طراحی نداره. شما موقع انتخاب محصولات اسکال کندی واقعا گیج میشید که کدوم رنگ رو انتخاب کنید! علاوه بر طراحی، کیفیت ساخت بالای محصولات هم مزید بر علت میشه تا کاربر به سمت این برند جذب بشه. کیفیت ساخت محصولات به قدری بالاست که شما از کار کردن با این محصولات هیچ وقت خسته نمیشید!طراحی خاص محصولات اسکال کندی

تولید مستمر سری های مختلف

ویژگی سوم محصولات این کمپانی پیوستگی سری های مختلفه! شما تصور کنید از یه سری از محصولات این برند خوشتون میاد و با توجه به پیشرفت دنیای تکنولوژی هر سال محصولات جدیدی معرفی میشه اما شما دوست دارید تامکانات جدید رو روی همین محصول قدیمی داشته باشید. این مشکل رو هیچوقت با محصولات اسکال کندی تجربه نمی کنند. یکی از سیاست های Skull Candy برای تولید محصولات پیوستگی محصولاته. شما میتونید یکی از سری محصولات اسکال کندی که بیشتر با سلیقه شما جور در میاد رو انتخاب کنید و هر سال اون محصول رو با تکنولوژی به روز تهیه کنید!

استفاده از تکنولوژی به روز

حرف از تکنولوژی های به روز شد. چهارمین ویژگی محصولات Skull Candy استفاده از بروز ترین تکنولوژی ها هستش! همونطور که اشاره کردیم برند اسکال کندی زمانی متولد شد که هیچ کس باور نمیکرد یه روزی بشه با هندزفری بلوتوث موزیک گوش کنه یا بتونه مکالمه کنه! در نتیجه این کمپانی همیشه اتفاقات و ایده های جالبی برای محصولاتش داره و ظاهرا هیچ ترسی هم برای استفاده از تکنولوژی های به روز توی محصولاتش نداره. اگر دنبال این هستید که همیشه به روز ترین هدفون ها و هندزفری ها رو داشته باشید فقط برید سراغ این برند!تکنولوژی های به روز اسکال کندی

گستردگی و تنوع محصولات

برند Skull Candy محصولات به شدت متنوعی داره که این محصولات رو توی سری ها و مدل های مختلف تولید میکنه. از هدفون های حرفه ای موسیقی گرفته تا هدفون های گیمینگ و معمولی تا انواع و اقسام هندزفری های بلوتوث! این تنوع محصول باعث میشه دست مخاطب برای انتخاب کاملا باز باشه و بتونه بهترین محصول رو مناسب با کاری که داره انتخاب کنه.!

جمع بندی

همونطور که مطالعه کردید برند اسکال کندی یکی از جذاب ترین و بهترین برند های دنیای موسیقی شناخته میشه! توی این مطلب سعی کردیم به معرفی برند Skull Candy و ویژگی های محصولات این برند اشاره کنیم و در آینده در مورد محصولات این برند بیشتر با هم صحبت میکنیم و سعی میکنیم محصولات این برند رو به طور دقیق و تخصصی نقد و بررسی کنیم. اگر قصد خرید هدفون یا هندزفری بلوتوث رو دارید حتما یه نگاهی به محصولات اسکال کندی بندازید. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید!

 

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۲۱ مهر, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 1832
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

mrshery

خدایی از حق نگذریم آمریکایی هم هست دیگه چی بهتر از این عالیه من شیفتش شدم

۰۱ آبان ۱۴۰۱
Amir Reza M. p

خدایی برند خیلی خوبیه

۲۸ شهریور ۱۴۰۱
mohsen1370

کراشر anc

۱۱ شهریور ۱۴۰۱
mohsen1370

سایت یا مرکزی که بشه مطمعن خرید کرد معرفی کنین بازه قیمتیشو نگفتیین

۱۱ شهریور ۱۴۰۱
iman

جالب بودن

۰۲ اسفند ۱۴۰۰