معرفی لوازم جانبی برند powerology

معرفی لوازم جانبی برند پاورولوژی

باید اعتراف کنیم لوازم الکترونیکی تاثیر خیلی زیادی تو راحتی زندگی ما داشتن، دارن و خواهند داشت. عملا تصور یه خونه بدون لوازم الکترونیکی غیرممکنه. اما گل سرسبد این لوازم، گوشی‌های هوشمنده که کمتر کسی پیدا میشه که یدونه نداشته باشه. شروع سرگرم شدن و کار با گوشی با خودمونه اما تموم شدنش با خداست!! بدون تلفن عملا آدم احساس میکنه لباس تنش نیست! حالا یه سری وسیله وجود دارن که برای امنیت و راحتی استفاده از همین گوشی‌ها طراحی و وارد بازار میشن. بازار لوازم جانبی، بازاری به مراتب گسترده‌تر و متنوع‌تر نسبت به بازار گوشی‌های موبایله. شرکت‌های مختلف و معتبری شیائومی، ریمکس، انکر و… تو این بازار فعالیت میکنن و سهم زیادی از بازار رو به خودشون اختصاص دادن.این بین برند پاورولوژی یکی از برندهای کمتر شناخته شده بازاره. مقر اصلی شرکت پاورولوژی تو کانادا قرار داره اما محصولاتش مثل اکثر برندهای دیگه تو چین مونتاژ میشن. این شرکت تو زمینه تولید کابل، پاوربانک و شارژر و … خیلی عالی عمل کرده.  تو این مطلب تصمیم داریم تا 4 تا از محصولات جذاب پاورولوژی رو باهم بررسی کنیم. پس اگه قصد خرید لوازم جانبی با کیفیت و قیمت مناسب دارید حتما تا انتهای این مطلب همراه موبونیوز بمونید.

آداپتور شارژ سریع 4 پورت

اگه شما یه میز کار و یه عالمه وسیله دارید که باید شارژشون کنید، حتما به مشکل کمبود دوشاخه و شلوغ بودن میز برخوردید. این آداپتور برای شما مثل یه معجزست! علاوه بر این اکثر کمپانی‌های سازنده گوشی، پرچمداران خودشون رو بدون آداپتور می‌فروشن و شما بعد از خرید یه گوشی پرچمدار حتما باید یه آداپتور هم به طور جداگونه بخرید. هزینه‌ای که برای این آداپتور پرداخت می‌کنید تقریبا با آداپتورهای اورجینال سامسونگ و اپل یکیه. با این تفاوت که این آداپتور امکانات ویژه و فوق‌العاده‌ای رو در اختیار شما میذاره.آداپتور شارژ سریع پاورولوژیپورت های آداپتور شارژ سریع پاورولوژیاین آداپتور 2 خروجی USB-C و 2 خروجی USB-A در اختیار شما میذاره. خروجی‌های USB-A از تکنولوژی شارژ سریع پشتیبانی میکنن و 18W توان دارن که مجموعا در حالت استفاده همزمان 36w میشه. اما اتفاق جذاب تو قسمت USB-C افتاده. جایی که این پورت‌ها به تکنولوژی Power Delivery مجهز شدن و هر کدوم از این پورت‌ها به طور جداگونه میتونن تا 100W و در حالت استفاده همزمان تا 60W خروجی داشته باشن. این یعنی شما حتی میتونید لپ‌تاپ خودتون رو هم با این آداپتور شارژ کنید. با یه حساب کتاب ساده میتونید به قدرت بالای این آداپتور پی ببرید. اما اگه حس و حالشو ندارید باید بهتون بگیم که این آداپتور با استفاده از 4 پورتی که داره در مجموع 156W توان داره که میتونه 2 تا لپ تاپ و 2 تا گوشی رو به طور همزمان شارژ کنه. این آداپتور کابل برق 1.5 متری هم داره که خیالتون رو بابت دسترسی آسون راحت میکنه. این محصول انقدر خوب و خفنه که میتونه عضو جدانشدنی از میز کار شما بشه.

 داک شارژ بی سیم

اگه شما طرفدار شارژ بی‌سیم نیستید، این محصول میتونه باعث بشه تا درباره شارژ بی‌سیم یه تجدید نظری کنید. یه داک همه فن حریف که میتونه هر دستگاهی رو شارژ کنه. تو نگاه اول شاید ظاهر این داک یکم عجیب و غریب به نظر بیاد اما وقتی کارایی اون رو ببینید حتما شیفته اون می‌شید. با استفاده از این داک دیگه از شر کابل و آداپتور و … راحت میشید.داک شارژ سریع وایرلس پاورولوژیپورت شارژ وایرلس پاورولوژیاین داک تو قلب خودش دوتا هسته سیم پیچی شده رو جا داده. هر کدوم از این هسته‌ها توان خروجی 10W رو در اختیار شما میذارن.  مجهز شدن این داک به تکنولوژی شارژ سریع باعث میشه تا فرآیند شارژ هم خیلی سریع رخ بده؛ اما نه به سرعت شارژر سیمی. این داک به طور کامل با Airpod 1/2/pro سازگاری داره. این داک یه ورودی Type-C داره که با استفاده از کابلی که تو جعبه قرار گرفته میتونید اونو به برق متصل کنید. علاوه بر این پایه مخصوص  با توان 5W هم داره که می‌تونید از اون براش شارژ ساعت‌های هوشمندتون استفاده کنید.  اما اگه فکر می‌کنید که کار همین جا تموم میشه کاملا در اشتباهید. این داک علاوه بر شارژ بی سیم یدونه خروجی USB-A 24W شارژ سریع داره که می‌تونید برای شارژ گوشی به کابل از اون استفاده کنید. مجموع توان این داک به 49W میرسه که واقعا فوق‌العادست.

شارژر فندکی

شاید شما هم مثل خیلی‌ها مدت زمان زیادی رو تو ماشین شخصیتون میگذرونید و قطعا به مشکل نداشتن شارژ برخوردید. شارژرهای فندکی معمولا توان مناسبی ندارن یا اینکه کابل‌های بلند شارژ براتون مشکل ایجاد میکنن. برای رهایی از این مشکلات شارژر فندکی پاورولوژی رو به شما معرفی می‌کنیم.پایه هولدر پاورولوژیهولدر وایرلس شارژ پاورولوژیشارژ فندکی شارژ سریع پاورولوژیاین شارژر فندکی پورت با حداکثر توان 15W و پشتیبانی از تکنولوژی QC 3.2 داره. این باعث میشه تا با طیف گسترده‌ای از گوشی‌ها سازگار باشه. اما این محصول یه هولدر هم داره که می‌تونید از اون به عنوان شارژر بی‌سیم هم استفاده کنید. برای اتصال این هولدر یه کابل Type-C  به طول 1 متر تو جعبه قرار داده شده. جنس سیلیکونی استفاده شده باعث شده تا کیفیت ساخت این محصول به شدت بالا بره. بریم سراغ هولر؛ این هولدر دو تا گیره داره که امکان این رو به شما میده تا اون‌رو به نقاط مختلف ماشین مثل دریچه کولر یا داشبورد متصل کنید. م علاوه بر اون بازوهای نگهدارنده هولدر به خوبی به دو طرف گوشی متصل میشن. این دو مورد باعث میشه تا گوشی حتی تو تکان‌های شدید به خوبی مهار بشه و نیوفته. این هولدر قابلیت تنظیم ارتفاع و چرخش 630 درجه‌ای رو هم داره. اما شاید تنها ایرادی که بشه به این محصول گرفت بزرگ بودن اونه که شاید برای ماشین کوچک زیاد جذاب نباشه اما در مجموع یه ابزار کاملا کاربردی و کار راه بندازه!

ترازوی هوشمند

اما پاورولوژی خودش رو محدود به لوازم جانبی گوشی نکرده و یه قدم فراتر گذاشته. ترازوی هوشمند نتیحه این کاره. این ترازو قابلیت‌ها و امکانات ویژه و مختلفی داره که صددرصد شما رو به وجد میاره. ابعاد مناسب در کنار وزن 1.9 کیلوگرمی باعث میشه تا جابجایی این محصول به شدت آسون باشه. این ترازو ساختاری شیشه‌ای داره که توسط تکنولوژی ITO Coating  پوشش داده شده.ترازو هوشمند برند پاورولوژینرم افزار ترازو هوشمند پاورولوژیاز امکانات ویژه این ترازو میشه به بلوتوث نسخه 5 و داشتن اپلیکیشن اختصاصی برای اندروید و آی‌او‌اس اشاره کرد. شما میتونید تا 10 پروفایل کاربری مختلف رو برای این ترازو تعریف کنید. این باعث میشه تا ترازو یه بررسی دقیق و همیشگی از شما بهتون ارائه بده. این بررسی‌ها شامل 13 گزارش مختلف میشن که از مهم‌ترین اون‌ها میشه به  ضربان قلب، تراکم استخوان، درصد چربی، شاخص توده بدنی، میزان کالری و … اشاره کرد. پس اگه تصمیم دارید به طور حرفه‌ای وزن و سلامت خودتون رو رصد کنید تهیه ترازوی هوشمند پاورولوژی به شدت توصیه میشه.

جمع بندی

پاورولوژی تقریبا تونسته تا تو این بازار خودش رو ثابت کنه و مشتری‌های خودش رو جذب کنه. اما این برند چندین ویژگی مهم داره که باعث موفقیتش شده. گستردگی زیاد محصولات از انواع کابل و پاوربانک تا ترازو و… باعث میشه تا پاورلوژی تو هر زمینه‌ای حرفی برای گفتن داشته باشه. کیفیت ساخت بسیار بالا و استفاده از بهترین مواد ممکن باعث میشه تا خیالتون بابت سلامت فیزیکی محصولات راحت باشه.  از اونجایی که اکثر برندهای شناخته شده معمولا نسخه‌های تقلبی یا اصطلاحا فیک دارن خرید لوازم جانبی اصل یکم سخته. اما خوشبختانه کپی‌کاران عزیز هنوز سراغ محصولات پاورولوژی نرفتن و همه محصولات تحت برند پاورولوژی همگی اصل هستند و باید خیالتون از این مورد راحت باشه. اما آخرین نکته و برگه برنده پاورولوژی نسبت به رقباش، قیمت فوق‌العاده خوب در مقایسه با امکانات خارق‌العاده‌ایه که در اختیارتون میذاره. دقت کنید قیمت خوب به معنی ارزون بودن محصولات پاورولوژی نیست بلکه به معنی مقرون به صرفه بودن اونه.  در مجموع پاورولوژی محصولات خیلی خوبی رو تولید میکنه که میشه یه آینده روشن رو براش متصور شد. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید. 

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۲۹ اردیبهشت, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 90
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

ARSAM87

عالی هستی

۰۸ بهمن ۱۴۰۰
ARSAM87

عالی

۰۸ بهمن ۱۴۰۰
AliNajafiJahani

جالب بود 👌🏻❤

۱۴ دی ۱۴۰۰
mahan.2009

استفاده نکردم ولی چون تو تاییدش کردی بهت اعتماد دارم❤️❤️

۲۶ آذر ۱۴۰۰
mahan.2009

برند خوبیه

۲۶ آذر ۱۴۰۰
mahan.2009

عالی خسته نباشی 🌹❤️❤️❤️🌹

۲۶ آذر ۱۴۰۰
armansf2004

👌👌👌

۱۴ آذر ۱۴۰۰
armind2

برند خوب و معتبریه

۱۱ آذر ۱۴۰۰
iman

جالب بود

۰۲ آذر ۱۴۰۰
a.s_momeni

👍🏻👍🏻👍🏻

۳۰ آبان ۱۴۰۰
armansf2004

بسیار عالی

۲۳ آبان ۱۴۰۰
AMIR_LN

👍🏻👌🏻

۲۱ آبان ۱۴۰۰
dMohammad

عالی

۲۱ آبان ۱۴۰۰
2079-soroush

🔥🔥

۱۸ آبان ۱۴۰۰
amirdante

پاوربانکشو دارم فوق العده عالیه

۱۷ آبان ۱۴۰۰
Alimohseni

عالی بود

۱۶ آبان ۱۴۰۰
mjasghari44

مشتی هستی ❤️👏🤩

۱۶ آبان ۱۴۰۰
_IRShadow80_

معرکه❤️👏😍

۱۶ آبان ۱۴۰۰
mjasghari80

عالی 💖🤩👏

۱۶ آبان ۱۴۰۰
mohammad hosin shokraei

بی نظیر

۱۴ آبان ۱۴۰۰