معرفی بازی های تو مُخی و باحال

معرفی بهترین بازی های تو مُخی برای اندروید و آیفون !!!

سلام! حتما براتون پیش اومده توی مترو یا توی اتوبوس بخاطر طولانی بودن مسیر حوصلتون سر بره و کلافه بشید! بهترین کاری که به نظرتون میرسه اینه که گوشیتون رو از جیبتون دربیارید و مشغول بازی کردن بشید اما بیشتر بازی ها نیاز به اینترنت دارن توی مترو یا توی اتوبوس که در حال حرکته احتمال داره وسط بازی اینترنتتون بپره و علاوه بر اینکه کلافه هستید، اعصابتون هم خورد بشه! پس بهتره برای اینجور مواقع یکسری بازی جذاب و تو مخی توی گوشیتون داشته باشید که نیازی هم به اینترنت نداشته باشه تا وقتایی که حوصله هیچی رو ندارید یه دست گیم بزنید و سرحال بشید. همراه ما باشید تا چند تا از بهترین بازی های تو مخی و بدون اینترنت رو بهتون معرفی کنیم!

Crash Bandicoot

این از اون بازیاس که وقتی اجراش میکنی یه هویی پرت میشی به ده پونزده سال پیش! هممون ps1 رو تجربه کردیم و یکی از معروف ترین و مهیج ترین بازی هاش Crash Bandicoot بود و حالا شما میتونید این بازی رو توی گوشی هم تجربه کنید. سبک این بازی تقریبا شبیه subway معروفه! شما با شخصیت کراش شروع میکنید به دوییدن و سیب ها و امتیاز های توی مسیر رو جمع میکنید. این بازی به صورت مرحله ای طراحی شده که مراحل زیاد و متعددی داره. البته این بازی به اینترنت و فیلتر شکن نیاز داره. دانلود کنید از این بازی لذت ببرید! 

بازی کراش بندیکات
 

Count Masters

این بازه گرافیک ساده و جذابی داره که خوراک زمان هایییه که بی حوصله ای و حال هیچ کاری رو ندرای! فلسفه این بازه اینطوریه که شما باید جمعیت زیادی داشته باشید تا بتونید گروه ها و دسته هایی که توی مسیر بازی جلوی شما قرار میگیرن رو شکست بدید. شما با یک نفر بازی رو شروع میکنید و میتونید با گذشتن از دروازه هایی که تعدادتون رو زیاد میکنه، افراد گروهتون رو بیشتر کنید و دسته های دیگه رو شکست بدید. این بازی نیازی به اینترنت نداره و تعداد مرحله های زیادی هم داره که میتونه شما رو سرحال بیاره.

بایزی کانت مسترز
 

Skyscraper Stack Builder

نمونه این بازی رو توی گوشی های دکمه ای با سیستم عامل جاوا و سیمبین دیده بودیم. توی این بازی شما مسئول جرثقیل هستید و به معمار بازی کمک میکنید که طبقات مختلف ساختمون رو روی هم قرار بده هر چقدر با تمرکز تر این کار رو انجام بدید ساختمونی که میسازید استوارتر ساخته میشه و اگر تمرکز نکنید احتمال داره وقتی برجتون بلند بشه بریزه و تمام زحمات شما به باد بره. نکته جذاب در مورد این بازی اینه که فقط کافیه روی صفحه ضربه بزنید و نیاز نیست دوتا دستتون در گیر و مشغول این بازی باشه. این بازی هم به اینترنت نیاز نداره و هر جایی که به اینترنت دسترسی نداشتید میتونید برید سراغ این بازی.

بازی ساخت خونه
 

Street Diver

همونطور که از اسم این بازی معلومه شما یه کاراکتر دارید که ژیمناستیک یا پارکور کاره و توی فضای خیابونی پرش یا دایو انجام میده. این بازی هم نیاز به تمرکز و قلق گیری داره. اگر قلق بازی دستتون بیاد میتونید مراحل بازی به بهترین شکل ممکن پشت سر بزارید. اگر این بازی رو دانلود کردید حتما با صدا بازی کنید. سازنده بازی برای بخش صدای این بازی خیلی زحمت کشیده و وقتی کاراکتر شما زمین میخوره میتونید صدای شکستن استخوناش رو بشنوید. Street Diver به صورت مرحله طراحی شده و کلی مرحله متفاوت با درجه سختی های متفاوت داره. از اون بازیاس که تا نرید مرحله بعدی بیخیالش نمیشید!

بازی پرش خیابانی
 

Golf Battle

بازی گلف همیشه جز بازی هایی بوده که به تمرکز زیادی نیاز داره. این بازی به صورت آنلاین طراحی شده و توی هر رقابت شما با چندتا حریف به صورت آنلاین مسابقه میدید. بازی اینجوری که چند تا زمین گلف وجود داره و توی هر دوره ی بازی شما باید با کمترین ضربه ممکن توپ رو داخل سوراخ گلف بندازید. گرافیک جذابی داره که باعث میشه این بازی حوصله سر بر نشه. برای اینکه بتونید یه بازیکن حرفه ای توی Golf Battle باشید حتما باید تجربتون توی این بازی زیاد باشه و قلق بازی دستتون باشه که متناسب با شرایط زمین چه ضربه ای میتونه شما رو به هدفتون نزدیک کنه.

بازی گلف بتل
 

Polyforge

اگه بخوای کلمه تو مخی رو معنی کنی بهترین معنیش میشه بازی Polyforge. این بازی فوق تو مخیه. بازی به این شکله که به شما یک سری اشکال هندسی چند وجهی داده میشه و شما باید وجه های مختلف رو رنگی کنید. این بازی شبیه بازی aa توی این بازی علاوه بر تمرکز باید سرعت عمل بالایی هم داشته باشید. از اون بازیاس که هیچوقت قبل خواب نباید برید سراغ چون امکان داره به خودتون بیاید و ببینید صبح شده. دانلودش کنید و موقع هایی که حوصلتون سر رفت برید تو کارش که بدون شک حسابی شما رو سرحال میاره!

بازی پلی فورج
 

Bridge Race

این بازی هم از نظر گرافیک و طراحی کاملا شبیه Count Masters که جز بازی های آفلاین محسوب میشه. مدل بازی اینطوریه که شما با چندتا رقیب فرضی وارد بازی میشید و هر کدوم متناسب با رنگ کاراکترتون از روی زمین یه سری مکعب مستطیل برمیدارید و از پلکان بالا میرید و باید انقدری مکعب بردارید تا به طبقه بعدی بازی برسید. یه نکته ای که در مورد این بازی هست، تبلیغات بی موقع اونه البته اگر اینترنتتون خاموش باشه کمتر تبلیغ به شما نمایش داده میشه و تنها خوبی اینه که آفلاینه و وقتایی که به نت دسترسی ندارید میتونید باهاش سرگرم بشید.

بازی بریج ریس
 

Marble Clash

ماربل کلش سبک جدید از بازی بیلیارده. توی این بازی بر خلاف بیلیارد چهار تا حفره توی چهار گوشه ی زمین بازی داریم و یک سری توپ رنگی وسط زمین که شما به کمک توپ اصلی خودتون این توپا رو داخل حفره های گوشه زمین میکنید. بازی به صورت آنلاین انجام میشه و تقریبا شبیه soccer star طراحی شده. همونطور که گفتم ای بازی به نت نیاز داره و برای اینکه بتونید توی این بازی حرفه ای بشید باید قلق بازی دستتون بیاد که توی هر موقعیتی با چه جهتی و چه قدرتی به توپ ها وسط زمین ضربه بزنید.

بازی ماربل کلش
 

Tank Stars

تانک استارز میتونه برای بعضی نوستالژی باشه. این بازی یه نمونه شبیه سازی شده از بازی معروف و محبوبه worms war یا همون جنگ کرم هاست. توی این بازی دقیقا شبیه جنگ کرم ها دو طرف وجود داره که به جای کرم شما توی این بازی راننده تانک هستید و باید با تجهیزات و سلاح هایی که دارید تانک حریف رو نابود کنید و این جنگ جذاب رو برنده بشید. این بازی به صورت آنلاین طراحی شده و میتونه اوقات فراغت شما رو به کلی پر کنه. گرافیک جالب این بازی، جذابیتش رو چند برابر کرده!

بازی جمگ تانک ها
 

Evo Pop

نوبت آخرین بازیه که توی این مطلب بهتون معرفی میکنم. بازی با گرافیک به شدت جذاب که شما رو غرق خودش میکنه. توی این بازی شما یک مکعب دارید که هر مکعب شخصیت و توانایی های مربوط به خودش رو داره. بازی به صورت آنلاین انجام میشه و توی هر بازی سه نفر باهم رقابت میکنن. شما باید بتونید تعداد مکعب های خودتون رو زیاد کنید و مکعب های رقبا رو هم حذف کنید. سه دقیقه زمانه این بازیه که اگر تا قبل از سه دقیقه کسی به 300 مکعب نرسیده باشه اون کسی که بالاترین مکعب رو داره برنده رقابت میشه. از اون بازیاس که دلتون نمیاد بزاریدش کنار.

بازی او پاپ
 
نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۱۱ تیر, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 1412
5/ 4.6

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

comment-user-img
Amir..1388

لطفا برای بازی های آنلاین هم مقاله ارائه بدین.ممنون

۰۵ دی ۱۴۰۲
comment-user-img
Sharad 3034

عالی
خوب بود

۳۰ آذر ۱۴۰۲
comment-user-img
Sharad 3034

عالی

۳۰ آذر ۱۴۰۲
comment-user-img
Arash_naimi

کیفیتش بیشتر بود عالی میشد

۲۹ آذر ۱۴۰۲
comment-user-img
Vahid1358

بازی های خیلی قشنگی هستند برای موبایل

۱۳ آذر ۱۴۰۲
comment-user-img
Vahid1358

بازی خیلی روی مخی هستند مخصوصا کراش

۰۸ آذر ۱۴۰۲
comment-user-img
amirkashi

خفن🔥

۱۰ آبان ۱۴۰۲
comment-user-img
Daniel220

من عاشق کراش بندیکت هستم

۱۷ مهر ۱۴۰۲
comment-user-img
ms.ketabi

بازی های باحالی بود (:

۱۷ شهریور ۱۴۰۲
comment-user-img
Saro.979

فکر کنم بازی getting over it رو یادت رفت

۱۴ شهریور ۱۴۰۲
comment-user-img
Mohammad3158946

بازی خوبی بود

۱۴ شهریور ۱۴۰۲
comment-user-img
Mohsen_1387

جالب بود

۱۴ شهریور ۱۴۰۲
comment-user-img
Cr7

جالب بود

۰۹ شهریور ۱۴۰۲
comment-user-img
ms.ketabi

بازی های جالبی بود

۰۹ شهریور ۱۴۰۲
comment-user-img
Ali_esskandari

vali hichi be maar bazi nmirese

۰۷ شهریور ۱۴۰۲
comment-user-img
Hagh2535

سلام مهدی جون،خدا قوت بمب انرژی
داداش یه کلیپم در مورد بهترین گوشی های اندروید خام تهیه کن.ممنونتم داداش
خیلی مردی به قرآن

۱۵ مرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
Khode ali

خوب بودن 50%شون
تشکر

۰۶ مرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
HOSSEIN1402

آخریه از همه قشنگ تر بود

۳۰ تیر ۱۴۰۲
comment-user-img
Arya 1402

بازی وایلدکرافت بازی حیواناته که غول های زیادی دارد و حیوانات زیاد

۲۶ تیر ۱۴۰۲
comment-user-img
sayyedhamidreza

سلام میگم آقا مهدی بازم بازی و برنامه خوب معرفی کن حوصله مون سر رفت 🙃

۲۴ تیر ۱۴۰۲