روش های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام

اگه شما هم یه ویدیو یا عکس جالب توی پست یا استوری اینستاگرام دیده باشید و بخواید در گالری گوشی خودتون هم ذخیره اش کنید و یا از این ویدیو توی ساخت محتوا کانال یا پیج خودتون میخواید استفاده کنید، نیاز به روش هایی دارید که بتونید به راحتی و بدون دردسر، این ویدیوها رو دانلود و ذخیره کنید تا بتونید در آینده ازشون استفاده کنید. خود برنامه اینستاگرام به دلیل قوانین کپی رایت این امکان رو در اختیار شما قرار نمیده ولی برای انجام این کار یه سری روش ها و برنامه های مختلفی وجود داره که اجازه دانلود پست ها اینستا بدون مشکل خاصی رو میده.

یه نکته مهم در مورد دانلود ویدیوهای Instagram وجود داره و اون اینه که در بعضی برنامه ها برای دانلود اکانت های شخصی و یا در حتی در کل برای دانلود نیاز به وارد شدن به اکانت شخصی در اون برنامه رو دارید که ما اصلا توصیه نمی کنیم چون روش های بسیار راحت و بدون لاگین کردن هم وجود داره که در ادامه به صورت کامل آموزش داده میشه. پس همراه موبونیوز باشید تا با روش های دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام (بدون نیاز به لاگین، با لینک مستقیم، بدون نصب برنامه، از طریق بات تلگرام و …) آشنا بشید و بتونید در چند مرحله به راحتی ویدیوهای مورد نظر رو دانلود و توی گوشی ذخیره کنید.

 

نحوه کپی کردن لینک پست ها برای دانلود از اینستاگرام

یکی از اولین مراحلی که باید قبل از دانلود کردن ویدیوها در نظر داشته باشید، کپی کردن لینک پست مورد نظر هست که میتونید از این روش برای به دست آوردن لینک پست استفاده کنید. البته این روش برای پست هایی که پابلیک و عمومی هستند در دسترسه.

  1. اول وارد اینستاگرام میشد و اکانت مورد نظر خودتون رو سرچ و پست دلخواهتون رو پیدا میکنید.
  2. سپس روی دکمه شیر کلیک کنید و در پایین این بخش دکمه Copy Link رو بزنید تا لینک مورد نظر رو به دست بیارید و تمام.

نحوه کپی کردن لینک پست ها برای دانلود از اینستاگرام

دانلود فیلم از اینستاگرام با تلگرام

برای دانلود ویدیوها میتونید از برنامه تلگرام و بات های متنوع موجود در این برنامه استفاده کنید. توی این بخش دو روش راحت و کاربردی رو بهتون معرفی میکنیم تا بتونید به راحتی ویدیوهای اکانت ها رو در چند قدم ساده و بدون دادن اطلاعات اکانت خودتون و با امنیت بالا دانلود کنید. توجه کنید که برای دانلود از اکانت های private این روش جوابگو نیست. برای دانلود از طریق اینستاگرام میتونید از دو روش InstaFix و بات Instagram Saver استفاده کنید که در ادامه روش کار با این برنامه ها رو بیشتر بهتون توضیح میدیم.

 

دانلود از طریق InstaFix

یکی از راحت ترین روش های دانلود فیلم پست ها، دانلود از طریق تلگرامه که به شما اجازه میده با چند تا کلیک به راحتی ویدیو مورد نظرتون رو دانلود و ذخیره کنید. برای دانلود از این طریق لینک پست مورد نظرتون رو که در اول مقاله بهش اشاره کردیم، کپی کنید، وارد تلگرام بشید و سپس با وارد شدن به Saved Messages لینک مورد نظر رو Paste کنید. قبل از ارسال لینک، قبل از کلمه instagram در آدرس، دوتا d وارد کنید و سپس دکمه ارسال رو بزنید. به راحتی لینک دانلود براتون ایجاد میشه و میتونید ویدیو رو دانلود کنید و توی گالری گوشی ذخیره کنید و ازش استفاده کنید. البته به این نکته توجه کنید که این روش ممکنه برای همه پست ها و ویدیوها جواب نده.

دانلود از طریق بات تلگرامی Instagram Saver

یک روش نسبتا راحت و بدون دردسر دیگه استفاده از بات تلگرامی Instagram Saver هست که امکانات مناسبی برای دانلود ویدیو از اینستاگرام داره اما برای دسترسی به امکانات بیشتر مثل دانلود استوری و هایلایت ها و حذف تبلیغات نیاز به پرداخت هزینه حدود 3 دلار ماهیانه داره ولی همون نسخه رایگان هم کار رو راه میندازه. بات اینستاگرام سیور، از زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه که میتونید در بخش تنظیمات زبان رو به فارسی تغییر بدید. برای دانلود از این بات در سرچ تلگرام بات instasavegrambot@ رو سرچ کنید و با وارد شدن به بات دکمه استارت رو بزنید. لینک پست یا ویدیو مورد نظر رو در بخش ارسال پیغام Paste و سپس ارسال کنید و منتظر لینک دانلود ویدیو باشید. البته برای ویدیوهای طولانی تر لینک دانلود در اختیار شما میزاره که برای باز کردنش ممکنه نیاز به برنامه های دور زدن فیلتر نیاز داشته باشید.

دانلود فیلم از اینستاگرام از طریق اپ روی گوشی موبایل اندرویدی

برنامه های متعدد و زیادی برای دانلود فیلم و عکس از اینستاگرام وجود داره که به شما اجازه میده ویدیو پست های مورد نظرتون رو دانلود کنید. به خاطر تنوع بالای این برنامه ها و همچنین راحتی کار کردن با برخی از اونها، چند برنامه کاربردی و جامع رو اینجا به شما معرفی میکنیم تا بتونید خیلی راحت و در چند تا کلیک ویدیو و عکس مورد نظرتون رو دانلود و ذخیره کنید. در این روش شما میتونید با چند کلیک ویدیو اکانت های پابلیک یا عمومی رو دانلود کنید اما برای دانلود از اکانت های شخصی و پرایوت نیاز به وارد کردن نام کاربری و رمز عبور خودتون دارید. برای دانلود کردن استوری ها و یا دانلود به صورت دسته جمعی نیاز دارید که با اکانت خودتون وارد این برنامه ها بشید تا دسترسی به این بخش ها داشته باشید. البته اگه دوست ندارید اکانت شخصی خودتون رو به خاطر مسائل امنیتی به این برنامه ها بدید، میتونید از روش بعدی استفاده کنید.

برای دانلود ویدیو ها و کلیپ ها از اینستاگرام میتونید از برنامه های زیر استفاده کنید:

  • برنامه FastSave
  • برنامه Video Downloder For Instagram
  • برنامه Snapinsta

که در ادامه روش کار با هر برنامه بیشتر توضیح میدیم.

 

برنامه Video Downloder For Instagram (IG Downloder)

از طریق این برنامه میتونید از دو روش ویدیوهای مورد نظرتون رو دانلود کنید. توجه کنید که برای دانلود کلیپ ها و ویدیوهای اکانت های عمومی و پابلیک نیازی به لاگین به حساب خودتون رو ندارید، اما برای دانلود از اکانت های Private یا شخصی باید با یه اکانت اینستاگرام وارد برنامه بشید و حساب هایی که قصد دانلود ازشون دارید رو فالو کرده باشید.

روش اول: دانلود از طریق Share کردن پست

ابتدا پست مورد نظرتون رو پیدا کنید و در پایین پست دکمه مثلثی ارسال رو بزنید. در مرحله بعدی با زدن گزینه دوم یعنی گزینه Share یه پاپ آپ جدید براتون باز میشه که در ردیف آخر لیست برنامه هایی که امکان اشتراک رو دارند بهتون نشون داده میشه. اگه برنامه IG Downloader در این بخش وجود نداشت با زدن دکمه More یه پاپ آپ جدید براتون باز میشه که میتونید از اونجا این برنامه رو انتخاب کنید. با زدن روی آیکون این برنامه مراحل دانلود شروع میشه و به خود برنامه منتقل میشید. ممکنه یه تبلیغ هم به شما نشون داده بشه ولی بعد از رد کردن تبلیغ ها میتونید با وارد شدن به بخش دانلود ها که در گوشه سمت راست بالای برنامه قرار داره ویدیو مورد نظرتون رو ببینید. با زدن روی سه دکمه کناری میتونید موسیقی ویدیو رو استخراج کنید، Tumbnail یا کاور ویدیو رو به صورت مجزا به دست بیارید یا هشتگ های وارد شده رو کپی و توی پست مورد نظرتون در اینستاگرام وارد کنید.

 

روش دوم: دانلود از طریق کپی کردن لینک پست

در این روش لینک پست مورد نظرتون رو کپی کنید، که در ابتدای مقاله بهش اشاره کردیم و این لینک رو در صفحه اول برنامه وارد و دکمه دانلود رو بزنید و بعد از چند ثانیه ویدیو مورد نظرتون رو به دست بیارید. مثل روش قبلی ویدیو مورد نظر در بخش دانلودها در بالا سمت راست برنامه ذخیره میشه.

قابلیت دانلود استوری و دانلود پست ها به صورت یکجا

برای استفاده از این قابلیت نیاز دارید که با اکانت اینستاگرامتون وارد برنامه بشید تا بتونید استوری ها و یا پست ها رو به صورت یکجا دانلود کنید. مثل روش قبلی لینک استوری مورد نظر رو طبق روشی که در اول مقاله گفتیم کپی کنید و وارد برنامه بشید و این لینک رو Paste کنید. بعد از اینکه دانلود به صورت کامل انجام شد، با زدن دکمه چهار مستطیل شکل More در گوشه پایین سمت راست، تمامی پست ها و استوری ها برای شما نمایش داده میشه و میتونید با انتخاب کردن موارد مورد نظر، کلیپ ها یا عکس ها رو دانلود کنید.

لینک دانلود برنامه IG Downloder در Google Play

 

برنامه FastSave

برای استفاده از این برنامه باید حتما با حساب کاربری اینستاگرام خودتون وارد بشید تا بتونید ویدیو یا عکس مورد نظرتون رو دانلود بکنید. با وارد شدن به برنامه روی گزینه اینستاگرام بزنید و لینک پست مورد نظرتون رو در کادر خالی وارد کنید و بعد روی دکمه دانلود کلیک کنید تا برنامه شروع به دانلود کنه و فایل مورد نظر رو به شما بده. مثل برنامه قبلی مقدار تبلیغات نمایش داده شده نسبتا زیاده اما این برنامه یه سری قابلیت های دیگه هم در اختیار شما میزاره. میتونید کپشن و هشتگ پست های خودتون رو از بین گزینه های پیشنهادی این برنامه انتخاب کنید و یا توی نوشتن بایوگرافی (Bio) از بین گزینه های موجود در این برنامه کمک بگیرید.

 

لینک دانلود برنامه FastSave در Google Play

 

برنامه Snapinsta

برنامه Snapinsta یکی دیگه از برنامه های مناسب برای دانلود ویدیو کلیپ از اینستاگرامه که هم میتونید از طریق نصب برنامه اندرویدی و هم از طریق سایت Snapinsta به امکانات این برنامه دسترسی داشته باشید. استفاده از طریق سایت خیلی راحته و فقط کافیه شما لینک پست مورد نظر رو در کادر وسط صفحه Paste کنید و سپس دکمه Download رو بزنید تا ویدیو مورد نظر براتون آماده بشه تا بتونید دانلود رو انجام بدید. استوری و عکس های اینستاگرام رو هم میتونید از طریق این برنامه دانلود کنید که در تب بالای این برنامه میتونید بین حالت های مختلف انتخاب کنید.

برنامه Snapinsta

 

برای دانلود از طریق اپ هم به سادگی میتونید لینک پست رو که در ابتدای مقاله بهتون آموزش دادیم کپی کنید و سپس وارد برنامه بشید و لینک رو در کادر وسط Paste کنید تا خودکار برنامه شروع به دانلود کنه و بعد از اتمام دانلود میتونید به راحتی به ویدیو دسترسی داشته باشید.

لینک دانلود برنامه Snapinsta در Google Play

 

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم چند روش ساده و آسون رو برای دانلود ویدیوها و یا عکس ها از اینستاگرام در اختیارتون بزاریم. البته به خاطر قوانین شرکت Meta دانلود از اکانت های شخصی و Private خیلی راحت نیست و ممکنه بعضی برنامه ها نیاز به اطلاعات اکانت شخصی شما داشته باشن که شما بسته به اهمیت سطح امنیت میتونید از این برنامه ها استفاده کنید. ممنون که تا پایان این مقاله همراه موبونیوز بودید، اگه شما هم روش های دیگه ای برای دانلود از اینستاگرام دارید توی کامنت ها با موبوبکس به اشتراک بذارید. مرسی از همراهیتون!

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 8 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 36
5/ 4.5

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Ahmaddosti

چقدر دنبال دانلود راه راحت از اینستا بودم

۱۴ فروردین ۱۴۰۳
Vahid1358

عالی بود

۱۶ دی ۱۴۰۲
Vahid1358

عالی مرسی مهدی جان

۲۱ آذر ۱۴۰۲
rouhparvarmehdi

عالی .

۲۹ آبان ۱۴۰۲
mms2099

گزینه ی دانلود اضافه شده ولی ن برای همه فعلا امن ترین و سریع ترین راه ربات ها هستن

۲۲ مهر ۱۴۰۲
mms2099

ربات eney save هم عالیه

۲۲ مهر ۱۴۰۲
Arash 12345

لینک Video Downloder For Instagram خرابه لطفاً درستش کنید

۲۰ مهر ۱۴۰۲
alfa682

سلام
شخصا از برنامه هایی که وارد اکانت ایمستاگرامم میشه
برای دانلود استفاده نمیکنم
ازسایت های دانلود از اینستاگرام برای دانلود استفاده میکنم

۱۲ مهر ۱۴۰۲
mms2099

ظاهراً گزینه ی دانلود ب صورت آزمایشی فعال شده

۱۲ مهر ۱۴۰۲
thisabasi

بات تلگرام خوبه

۰۱ مهر ۱۴۰۲
afsheen

اپها اولش خوب کار میکنن بعد هی پیغام خطا میدن

۳۱ شهریور ۱۴۰۲
tahamousavi

این از اون مقاله های کاربردی بود…

۳۱ شهریور ۱۴۰۲
godrati

خیلی عالی و خفن بود

۲۵ شهریور ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

بهترین روش همون ربات تلگرام هست

۲۲ شهریور ۱۴۰۲
shahab-021

قابلیت های اینستا و واتساپ رو اگه بیشتر بذاری
خیر دنیا و آخرت نصیبت میشه

۱۸ شهریور ۱۴۰۲