آپدیت جدید Instagram با کلی امکانات جذاب منتشر شد!

اینستاگرام در سال های اخیر ثابت کرده که چیزی بیشتر از یک شبکه اجتماعی هست؛ از قابلیت ارسال ریلز و استوری گرفته تا ویرایش عکس با هوش مصنوعی حالا یکجا در این اپلیکیشن جمع شده که اونو یه سر و گردن بالاتر از سایر رقبا قرار میده. در آپدیت جدید اینستاگرام کاربران میتونن پست های روزانه، فیلدها و ریلز رو برای لیست کلوز فرند ارسال کنن؛ علاوه بر اون، ابزارهای ویرایش عکس و برچسب های سفارشی نیز در این بروز رسانی منتشر میشه. در ادامه همراه موبونیوز باشین تا قابلیت های جالب این آپدیت جدید اینستاگرام رو بررسی کنیم.

 

استفاده از هوش مصنوعی برای ساخت پست و ریلز اینستاگرام

در جدیدترین آپدیت اینستاگرام ابزارهای حرفه ای ویرایش عکس با هوش مصنوعی و امکانات جدیدی برای ریلز ها و فیلترهای عکس در دسترس قرار می گیره. با این حساب دیگه نیازی نیست برای ارسال پست، استوری یا ریلز اینستا با برنامه های متفرقه عکاسی کار کنین؛ چون هر چی لازم دارین همین جا در آپدیت جدید اینستاگرام براتون فراهم شده.
New Instagram reels آپدیت جدید Instagram با کلی امکانات جذاب منتشر شد!

نمایش محتوای ریلز و پست به صورت خصوصی برای دوستان نزدیک

توی آپدیت های قبلی اینستاگرام میتونستین استوری های خودتون رو برای افراد بخصوصی، مثلا دوستان نزدیکتون نشون بدید و مابقی دنبال کنندگان نمی تونستن استوری شما رو ببینن. حالا در آپدیت جدید اینستاگرام می تونین همین کار رو با پست ها و ریلزهاتون انجام بدین؛ فقط کافیه که قبل از اشتراک پست و یا ریلز خودتون، از منوی مخاطبین (audience)، لیست دوستاتون (Close Friends) رو انتخاب کنین تا فقط مخاطبان خاص شما بتونن پست و ریلز هاتون رو ببینن. پست و ریلز اختصاصی شما با نماد ستاره سبز در صفحه تون نمایش داده می شه و امکان ثبت لایک و کامنت برای لیست دوستان هم فعال و در دسترسه. به طور کلی چون پست و ریلز بیشتر از استوری بازدید میخورن این قابلیت میتونه خیلی به کارتون بیاد.

 

استفاده از ابزارهای ویرایش Reels

ریلز یکی از امکانات ویژه و منحصر به فرد اینستاگرامه که تو هر اپدیت ویژگی های جدیدی بهش اضافه میشه. در آپدیت جدید اینستاگرام ابزارهای ویرایش مختلفی مانند برش و چرخش کلیپ و همینطور لغو و بازنشانی مراحل (Undo and Redo) هم در دسترس قرار میگیره؛ همچنین امکان اضافه کردن فایل صوتی به ریلز هم وجود داره که به گفته سازندگان جذابیت بیشتری به محتواتون میده.

در آپدیت جدید اینستاگرام بیش از ۱۰ زبان مختلف گفتار به متن و ۶ سبک متن به قلم جدید و دسترسی به مرورگر صوتی از طریق نوار رول بالا آیکون دوربین وجود داره؛ در این بخش همچنین نمای ساده ای از پیش نویس متن وجود داره که می تونین قبل از ارسال، متن خودتون رو ویرایش و یا زمانبندی کنین.
استفاده از ابزارهای ویرایش Reels

اضافه شدن برچسب ها و فیلترهای سفارشی

استیکرهای سفارشی همون چیزیه که قبلا در واتساپ وجود داشت و الان می تونین این قابلیت رو توی اینستاگرام هم تجربه کنین. در آپدیت جدید اینستاگرام میتونین استیکرهای سفارشی خودتون رو از روی عکس ها و ویدیو هاتون یا از روی اینستاگرام بسازین. برای اینکار فقط کافیه که دستتون رو چند ثانیه روی عکس نگه دارین تا گزینه های ساخت استیکر و برچسب براتون نمایش داده بشه. علاوه بر این ویژگی، اینستاگرام توی این بخش از فیلترهای جدید با افکت های رنگی بیشتر و یه سری گزینه کارآمد دیگه هم استفاده کرده که کارتون رو خیلی خوب راه میندازه.

اضافه شدن برچسب ها و فیلترهای سفارشی

 

سخن پایانی

متا این بار برای آپدیت جدید اینستاگرام خیلی بهتر عمل کرده و با استفاده از ابزارهایی که در اختیار کاربر میذاره؛ میشه یه محتوای جذاب تر و البته خلاقانه تر رو تولید کرد. فونت های جدید، استیکرهای سفارشی و اختصاصی کردن ریلز و پست برای Close Friends بخشی از این امکانات جذاب هستن که البته ممکن هست بر اساس منطقه برای کاربران مختلف فعال بشه و استفاده از این امکانات یه مقداری برای کاربران ایرانی بیشتر از بقیه طول بکشه!

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 8 ماه پیش
تعداد نظرات : 14
5/ 4.1

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
AliNajafiJahani

ولی باز کلی باگ داره

۲۰ آذر ۱۴۰۲
navidtw

اینستاگرام دیگه یه عضو مهمی‌ تو زندگی مردم جهان شده ظ

۰۸ آذر ۱۴۰۲
shahab-021

اینستا کارش درسته
حسابی سرگرم کرده ملت رو

۰۶ آذر ۱۴۰۲
EminEm 19

خوبع

۰۳ آذر ۱۴۰۲
Mohammadreza138

خوب شده

۰۲ آذر ۱۴۰۲
Limb0onTop

خفن شده

۰۲ آذر ۱۴۰۲
javad lorha

سلام لطفاً پیچ اینستاگرام باز کنی باتشکر از شما

۰۱ آذر ۱۴۰۲
Mhch8877

چقد خفن شده!

۰۱ آذر ۱۴۰۲
Pooriya86

خیلی باحال شده

۰۱ آذر ۱۴۰۲
mehdi gheysari

خفنه

۳۰ آبان ۱۴۰۲
Mahayd24

خیلی جای پیشرفت داره

۳۰ آبان ۱۴۰۲
Nurse

عجب

۳۰ آبان ۱۴۰۲
SinaRe8596

Ok cool

۳۰ آبان ۱۴۰۲
alirza.amiry

MerC

۳۰ آبان ۱۴۰۲