معرفی و بررسی قابلیت های Super Device هواوی (بیزینس)

معرفی و بررسی قابلیت های سوپر دیوایس هواوی حالت بیزینس

همونطور که میدونید هواوی به تازگی سرویسی به اسم Super Device رو معرفی کرده که با استفاده از Huawei Share شما میتونید دستگاه های مختلف از برند هواوی رو بهم متصل کنید. این اتفاق میتونه یه قدم بزرگی باشه تا در آینده تمام کمپانی ها همچین سرویسی رو برای اکوسیستم خودشون راه اندازی کنن. توی مطلب معرفی و بررسی Super Device هواوی در مورد قابلیت های سرگرمی این سرویس با هم صحبت کردیم که حتما قبل از این مطلب یه سری به اون مطلب بزنید تا کامل در جریان موضوع قرار بگیرید. توی این مطلب قصد داریم به قابلیت ها و امکانات کاربردی این سرویس جدید که مربوط به کار های بیزینسی و مولتی تسکینگ میشه بپردازیم. اگر به تکنولوژی های روز دنیا علاقه دارید یا طرفدار برند هواوی هستید حتما تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!

اتصال گوشی به لپ تاپ

توی مطلب قبلی در مورد اتصال گوشی به لپتاپ و نحوه اتصال صحبت کردیم. شما به راحتی میتونید گوشی هواوی خودتون رو به لپ تاپ هواوی وصل کنید. زمانی که این اتصال اتفاق میافته شما میتونید یه پنجره از نمایشگر گوشی رو داخل لپ تاپ داشته باشید و با موس و کیبورد لپ تاپ با گوشیتون کار کنید! اگر شغل شما جوریه که همیشه باید از لپ تاپ و گوشیتون به صورت همزمان استفاده کنید Super Device به شما کمک میکنه توی کمترین زمان ممکن بین این دوتا دستگاه سوئیچ کنید. شما میتونید تمام نوتیفیکیشن هاتون رو روی لپ تاپ داشته باشید یا زمانی که گوشیتون زنگ میخوره با اسپیکر و میکروفون لپ تاپ تماس رو جواب بدید.دومین قابلیتی که این Super Device در اختیار شما قرار میده انتقال فایل بین گوشی و لپ تاپ هستش. شما به راحتی و بدون اینکه بخواید گوشی رو به کابل به لپ  تاپ متصل کنید میتونید بین این دو تا دستگاه جابجایی فایل داشته باشید. کافیه فایل مورد نظرتون رو چه از گوشی و چه از لپ تاپ درگ اند دراپ کنید و به راحتی انتقال فایل انجام میشه. گوشی های هوشمند چند وقتی میشه به قابلیت های مولتی تسکینگ مجهز شدن اما نمایشگر گوشی ها به شما این اجازه رو نمیده به راحتی بتونید از این قابلیت استفاده کنید. با استفاده از Super Device شما میتونید به صورت جداگانه 3 صفحه از گوشیتون رو روی لپ تاپ داشته باشید و به راحتی و توی نمایشگر بزرگتر از قابلیت مولتی تسکینگ گوشی خودتون به وسیله موس و کیبورد لپ تاپ لذت ببرید!

اتصال لپتاپ به مانیتور

شما با استفاده از یه کابل Type-C به راحتی میتونید لپ تاپ هواوی خودتون به مانیتور هواوی وصل کنید. حالا شما میتونید توی نمایشگر بزرگتر تمام مولتی تسکینگ های که از طریق گوشی رو لپ تاپ داشتید رو روی یه نمایشگر خیلی بزرگتر و با کیفیت 4k Plus تجربه کنید. مانیتور هواوی به شما این امکان رو میده که اتصال بین گوشی و لپ تاپ رو قطع کنید و به صورت مستقیم گوشی رو به مانیتور وصل کنید.

اتصال گوشی به مانیتور

برای اتصال گوشی به مانیتور کافیه سرویس Huawei Share رو برای هر دوتا دستگاه فعال کنید و گوشی رو روی پایه مانیتور قرار بدید. حالا شما میتونید توی دوتا حالت اطلاعات و تصویر گوشیتون رو روی مانیتور داشته باشید. حالت اول همون میرور همیشگیه که دقیقه با ابعاد گوشی میتونید تصاویر بزرگتری رو روی مانیتور تجربه کنید. حالت دوم که خیلی میتونه جذاب کاربردی باشه، حالت دسکتاپ هست! توی این حالت فضای گوشی به حالت دسکتاپ در میاد و شما تجربه متفاوت تری رو میتونید از کار کردن با گوشی داشته باشید.این مانیتور هوشمند به شما اجازه میده همزمان لپ تاپ و گوشی رو بهش وصل کنید و به راحتی بین این دوتا تصویر سوئیچ کنید. این مانیتور به تسک بار هوشمند مجهز شده که شما به راحتی میتونید حالت ورودی مانیتور رو تغییر بدید و هر زمان که نیاز داشتید بین فضای گوشی و لپ تاپ سوئیچ کنید. این قابلیت جذاب موقع کار کردن میتونه توی زمان شما به شدت صرفه جویی کنه و تجربه کاربری متفاوت رو به شما انتقال بده. سرعت  این جابجایی به قدری زیاده که اصلا متوجه نمیشید با دو تا دستگاه جداگونه کار میکنید!

جمع بندی

سرویس جدید Super Device باعث میشه تمام دستگاه های برند هواوی توی کمترین زمان ممکن بهم وصل بشن تا کاربر بتونه تجربه کار با چند دستگاه رو به صورت همزمان تجربه کنه. توی این مطلب سعی کردیم تمام امکانت کاربردی Super Device رو به شما موبوبکس دوست د اشتنی معرفی کنیم. حالا به نظرتون این سرویس میتونه تغییرات بزرگی رو توی دنیای تکنولوژِ ایجاد کنه و بقیه کمپانی ها رو وادار کنه همچین سرویسی رو به کاربر های خودشون ارائه بدن؟! نظرات خودتون رو توی بخش کامنت ها با ما به اشتراک بذارید. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید!

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۱۴ دی, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 641
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

anti.gen

این قابلیت خیلی جذابه 😍🖒

۰۲ خرداد ۱۴۰۲
Mostafa13

عالیه فقط سامسونگ رو هم به ویدیو کاش بسازن

۰۵ شهریور ۱۴۰۱
ali_12

بی نظیر

۰۹ خرداد ۱۴۰۱
mohamadtavasoli

مثل همیشه عالی

۲۳ اسفند ۱۴۰۰
mohamadtavasoli

هواوی بدون گوگل ارزش خرید داره ؟

۲۳ اسفند ۱۴۰۰
afsheen

قابلیت خیلی جالب و کاربردیه👌 کاش فراگیر بشه و همه برندهای موبایل رو هم پشتیبانی کنه

۱۶ اسفند ۱۴۰۰
_IRShadow80_

خیلی جذاب بود 😍

۲۵ بهمن ۱۴۰۰
_IRShadow80_

عجب ویژگی خفنی ❤️

۲۵ بهمن ۱۴۰۰
mjasghari44

واقعا لایق اسمش هست 😍❤️🥳

۱۸ بهمن ۱۴۰۰
mjasghari80

منتظر ویدیو جاروبرقی هوشمند هستیم 💖

۱۸ بهمن ۱۴۰۰
    mjasghari44

    اره باید ویدیو جذابی باشه 💖

    ۱۸ بهمن ۱۴۰۰
mjasghari80

واقعا کاربردیه ❤️

۱۸ بهمن ۱۴۰۰
mjasghari80

عجب چیزیه خدایی ❤️😍

۱۸ بهمن ۱۴۰۰
armansf2004

جالب بود

۱۰ بهمن ۱۴۰۰
mohammad.r

خسته نباشی مهدی جان

۱۰ بهمن ۱۴۰۰