رونمایی آنر از Honor V Purse؛ ورود گوشی به صنعت فشن!

برند آنر در نمایشگاه IFA امسال از Concept یا طراحی اولیه یک گوشی تاشو جدید رونمایی کرد که میشه گفت یکی از عجیب ترین و کیوت ترین طراحی هایی که تا به حال توی دنیای گوشی های هوشمند دیدیم، محسوب میشه! گوشی Honor V Purse یه گوشی تاشو که بر خلاف گوشی های تاشو دیگه بازار از یه نمایشگر بیرونی بزرگ به جای نمایشگر داخلی بزرگ استفاده میکنه و نکته عجیب تر و جالب ترش طراحی گوشی به سبک یه کیف زنونه است و آنر این گوشی رو مخصوص بانوان طراحی کرده. با موبونیوز همراه باشید تا بیشتر با مشخصات، قابلیت ها و طراحی گوشی Honor V Purse آشنا بشید.

 

بررسی طراحی و ظاهر گوشی Honor V Purse

از لحاظ ظاهری گوشی شبیه به هواوی Mate Xs 2 ساخته شده و از صفحه نمایش خمیده بیرونی استفاده میکنه که کاملا دور گوشی رو فرا گرفته و یه نمایشگر بیرونی بزرگ و نازک رو به شما میده. در یک بخش از نمایشگر بیرونی گوشی یه طراحی مستطیلی شکل داریم که سه تا سنسور گوشی درونش قرار گرفته و یه حالتی شبیه به دسته کیف پیدا کرده و محلی برای قرار گرفتن دسته و بندهای قابل تغییر داره. از لحاظ ابعاد یه گوشی تاشو بسیار نازک به حساب میاد و حدود 9 میلی متر قطر داره که در حد و اندازه بعضی گوشی های پرچمداره و یکی از نازک ترین گوشی های تاشو ساخته شده به حساب میاد.

بررسی طراحی و ظاهر گوشی Honor V Purse

آنر از طراحی این گوشی به عنوان یه نوع فشن فیزیکال-دیجیتال نام میبره که طراحی فیزیکالی مثل بندها و دسته های این گوشی رو با طراحی های خاص و متفاوت برای استایل های نمایشگر همیشه روشن ترکیب کرده. هدف آنر این بوده که شما با استفاده از دسته های قابل تعویض و استایل های متنوع صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) که کاملا گوشی رو در بر میگیره، بتونید با توجه به تیپ و استایلی که میخواید بزنید این کیف-گوشی رو شخصی سازی کنید و با ظاهرتون ستش کنید. آنر گفته با کمک از هنرمندان مختلف در سطح جهان و ایجاد طرح های مختلف و استفاده از سنسورهای مختلف روی نمایشگر که از سنسور نور و تماسی که با شما داره بتونه با توجه به شرایط و لباس های مختلف، استایل نمایشگر همیشه روشن رو مناسب با تیپ شما تغییر بده. البته این موارد از اهداف آنره و چیز خاصی در این مورد به نمایش گذاشته نشد.

بررسی طراحی و ظاهر گوشی Honor V Purse

البته این گوشی با این طراحی که کار دزدها رو راحت و یه سره میکنه! هنوز در مرحله طراحی اولیه قرار داره و شاید هیچ وقت با این استایل به بازار عرضه نشه اما ممکنه با یه سری تغییرات کوچیک در بعضی بازارهای محدود عرضه بشه. برند آنر با معرفی این گوشی نشون داده که شرکت های چینی فقط مشغول کپی برداری از برندهای معروف نیستن و اگه دنبال گوشی های تاشو با طراحی ها خلاقانه میگردید باید سراغ برندهای مثل هواوی و آنر برید.

بررسی طراحی و ظاهر گوشی Honor V Purse

 

بررسی سخت افزار و مشخصات فنی Honor V Purse

در مورد سخت افزار گوشی اطلاعات زیادی توسط آنر منتشر نشده ولی آنر در مورد لولا گفته که تا حدود 400 هزار بار در برابر خم شدن تست شده و از یه لولای بسیار مقاوم برای این محصول استفاده شده. این نکته برای یه گوشی تاشو که به سمت بیرون باز میشه یه نکته مثبت به حساب میاد، چون بیشتر گوشی های تاشو با یه لولا تاشو به سمت داخل ساخته میشن.

بررسی سخت افزار و مشخصات فنی Honor V Purse

آنر در ساخت این گوشی از مواد بازیافتی بیشتری استفاده کرده و دسته و بندها از چرم مصنوعی ساخته شدن و آنر با ساخت این محصول قصد داره که به تولیدکنندگان لباس ها و در کل افرادی که در حوزه Fashion فعالیت میکنن نشون بده که میشه با یه طراحی خاص و ترکیب دنیای دیجیتال با دنیای لباس و مد باعث شده که خریدهای اضافه و ظاهری کمتر بشه تا با تولید محصولات کمتر، به محیط زیست آسیب کمتری وارد بشه و مصرف کنندگان از محصولاتی که خریداری میکنن مدت زمانی بیشتر و طولانی تری استفاده کنن.

بررسی سخت افزار و مشخصات فنی Honor V Purse

 

 سخن پایانی

گوشی های هوشمند در دنیای امروز به عنوان کیف پول، محل نگه داری اسناد و مدارک و همچنین کنترل شما برای بیشتر ابزار و گجت های خونه و ماشین به حساب میان، پس استفاده از یه گوشی به عنوان کیف شاید خیلی چیز عجیب و نامربوطی نباشه و بتونه توی دنیای امروز ما که گوشی های هوشمند تمامی ابعاد زندگی ما رو در بر گرفتن جایی داشته باشه. به نظر شما این طراحی اولیه میتونه کاربردی و جالب باشه و جایی توی زندگی روزمره داشته باشه؟

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 8 ماه پیش
برچسب ها

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 40
5/ 4.1

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

afsheen

داره به جاهای جالبی میرسه 😅

۰۱ مهر ۱۴۰۲
thisabasi

خدا به خیرکنه 😑😁

۳۱ شهریور ۱۴۰۲
tahamousavi

باتوجه به کمبود خلاقیت در طراحی های گوشی های هوشمند، باید به این جور گوشی های جدید و متنوع آفرین گفت؛ هرچند اینا هیچوقت ایران نمیاد…

۲۹ شهریور ۱۴۰۲
godrati

این دیگ چ سمیه

۲۴ شهریور ۱۴۰۲
Pooyan1389

با توجه به اینکه تقریبا دیگه داره همه چیز دیجیتالی میشه و شما با یک گوشی همه کار میتونی انجام بدی واقعا ایده خوبیه

۲۳ شهریور ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

چقدر ضایع 😐👎🏻

۲۱ شهریور ۱۴۰۲
Amir a.s

اگه یکی چند سال پیش بهم میگفت همچین گوشی ای میاد.
به اون میگفتم : بالا خونه رو رهن کامل دادی یا اجاره
شایدم قرص ها تو پش رو خوردی .

۱۸ شهریور ۱۴۰۲
Amir a.s

تا حالا دیگه اینجوریشو ندیده بودم 😏
با این وضعیت فکر کنم دو روز دیگه یه گوشی ای میاد که شلوار بشه .

۱۸ شهریور ۱۴۰۲
mms2099

ورود آنر به هند می‌تونه خیلی چیزا ر تغییر بده

۱۷ شهریور ۱۴۰۲
shahab-021

خاص و جذاب و کیووووت

۱۷ شهریور ۱۴۰۲
Amir206big

وایییی چقد کیوته عررررررر❤️❤️❤️❤️❤️
ینی چه 😐😐😐

۱۶ شهریور ۱۴۰۲
mms2099

طراحی محشر فقط آنر. همه میکوبنش ولی طراحی های محشره

۱۶ شهریور ۱۴۰۲
Mohammad.MRJ

آخه چرا باید همچینین گوشی رو خرید .کلا انر گوشی به شدت بدی رو می ده بیرون

۱۵ شهریور ۱۴۰۲
    Tahas

    این خودش خلاقیت هست و پولداری که حوصلش سر رفته راحت میخره

    ۱۶ شهریور ۱۴۰۲
    alirezanikkhah

    این گوشی احتمالا اصلا برای بازار نیست فقط برای استفاده تو صنعت مد و فشن ساخته شده

    ۱۸ شهریور ۱۴۰۲
    Abolfazl Nahidi

    شاید ظاهر گوشی خوب نباشه
    ولی اتفاقا آنر گوشی های با کیفیت عرضه میکنه

    ۰۸ بهمن ۱۴۰۲
Tom Cruise

خاص ترین گوشی

۱۵ شهریور ۱۴۰۲
qazal

اونایی که این گوشیو میخرن
خرپول یا میلیاردر نیستن
فقط اسکلن اسکللللل

۱۵ شهریور ۱۴۰۲
mahan.at080

متوسط///

۱۵ شهریور ۱۴۰۲