بررسی مشخصات گوشی Honor Magic5 Pro

گوشی های پرچمدار آنر در چند سال اخیر فاصله خودشون رو با گوشی های پرچمدار سامسونگ و شیائومی کاهش دادن و هر سال با عرضه نسخه های جدید در بخش های مختلف به خصوص دوربین سعی دارن سری تو سرهای بازار گوشی های پرچمدار در بیارن. در همین راستا آنر گوشی Magic5 Pro جدیدترین و خفن ترین گوشی پرچمدار خودش رو با قیمت حدودی ۱۱۰۰ دلار معرفی و عرضه کرده تا با گوشی های پرچمدار دیگه امسال مثل S23 Ultra و آیفون ۱۴ پرو مکس به رقابت بپردازه. با بررسی گوشی Honor Magic5 Pro همراه موبونیوز باشید تا ببینیم این گوشی پرچمدار آیا حرفی برای گفتن داره و چند مرده حلاجه!

 

بررسی طراحی آنر Magic5 Pro

گوشی آنر مجیک ۵ پرو با یه طراحی جذاب و خوشگل که امضای کار گوشی های این برند به حساب میاد، ساخته شده و از لحاظ زیبایی و خاص بودن میشه به آنر آفرین گفت. بدنه از یه طراحی متقارن و خمیده در هر دو پنل پشتی و جلوی خودش استفاده میکنه تا علاوه بر زیبایی گوشی خوش دستی هم به حساب بیاد. البته به خاطر استفاده از گلس برای قسمت پشتی که توی رنگ مشکلی به صورت براق و لغزنده ساخته شده فریم و لبه های گوشی به صورت تخت ساخت شده تا توی دست بهتر قرار بگیره و خیلی راحت سر نخوره. متریال استفاده شده کیفیت خیلی خوبی داره و به معنای کلمه در حد و اندازه یه پرچمدار ساخته شده. به خاطر بدنه براق خیلی راحت اثر انگشت و لکه روی بدنه باقی میمونه و بهتره برای تمیز موندن گوشی از قاب ژله ای شفاف قرار گرفته توی باکس جعبه استفاده کنید. البته رنگ سبز گوشی به صورت مات ساخته شده و یه مقداری وضعیت بهتری در این زمینه داره و یه مقدار خوشگل تر و جذاب تر هم هست. یه رنگ نارنجی هم مثل نسخه های قدیمی تر و گوشی های پرچمدار هواوی داره که قاب پشتیش از چرم مصنوعی ساخته شده و در مقابل خط و خش و ضربه مقاومت بهتری داره البته این نسخه فقط توی چین عرضه میشه و توی بازار جهانی فقط رنگ های مشکی و سبز عرضه میشه. مثل باقی گوشی های پرچمدار از یه بدنه قطور ۸.۸ میلیمتری استفاده میکنه و وزن حدودی ۲۱۹ گرمی اون نسبتا زیاده و در استفاده طولانی مدت (به خصوص یه دستی) میتونه خیلی اذیت کننده باشه.

بررسی طراحی آنر Magic 5 Pro

گوشی های آنر و قبل تر از اون هواوی به خاطر اینکه از باقی پرچمدار ها کمی متفاوت به نظر برسن و خاص تر بشن از یه جزیره دوربین عجیب و غریب و متفاوت استفاده میکنن ولی توی این نسل آنر کمی بیخیال عجیب و غریب بودن شده و بیشتر سعی بر خوشگل کردن و خاص کردن جزیره دوربین داشته. یه بخش دایره ای که با یه لول خمیدگی نسبتا زیاد و مثل یه قوز پشت گوشی بالا اومده. قسمت داخلی این بخش از جنس فلز ساخته شده و وسط پنل پشتی قرار گرفته و سه تا لنز اصلی به صورت مثلثی در گوشه های این جزیره دایره ای قرار دارن. آنر سعی کرده با این حرکت و جدا کردن سنسور ها از بدنه کمی از قطر گوشی رو کم کنه ولی باعث شده در قسمت بالای گوشی یه برآمدگی خیلی زیادی درست بشه و با اینکه ظاهر جذاب و خوشگلی داره ولی یه مقداری گوشی رو نامتقارن کرده.

همونطور که گفتیم برای خوش دست شدن گوشی و سر نخوردن از دست فریم گوشی به صورت تخت و از آلومینیوم با طراحی مات ساخته شده که ظاهر مناسب و کیفیت ساخت خوبی داره. روی لبه راست طبق معمول دکمه های پاور و کم و زیاد کردن صدا قرار گرفته که به صورت تخت ساخته شدن و یه حس کلیکی باحالی دارند. لبه پایینی اسپیکر اصلی، پورت تایپ سی، میکروفون و درگاه سیم کارت قرار داره که به صورت همزمان فقط از دو سیم کارت پشتیبانی میکنه و خبری از کارت حافظه جانبی نیست. بالای گوشی فرستنده مادون قرمز و اسپیکر و میکروفون دوم قرار داره. سمت چپ گوشیم کویره و خبر خاصی نیست.

مشخصات بدنه گوشی آنر مجیک ۵ پرو

با اینکه آنر خیلی به استفاده از گواهی IP توی گوشی های مختلف خودش اعتقاد نداره ولی برای این گوشی از گواهی IP68 استفاده کرده که مقاومت خوبی در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار به گوشی داره و میتونه تا عمق ۱.۵ متری و تا ۳۰ دقیقه از نفوذ آب به گوشی محافظت کنه. برای پنل پشت و جلو آنر از گلس محافظ ضد خش استفاده کرده ولی گوریلا گلس یا برند خاص دیگه ای نیست.

آنر و هواوی تقریبا تنها سازنده گوشی های هوشمندی هستن که هنوز در اکثر گوشی های رده بالای خودشون از صفحه نمایش خمیده استفاده میکنن. خمیده بودن نمایشگر با اینکه باعث میشه حاشیه خیلی کم بشه و فضای در دسترس زیادی داشته باشید ولی به خاطر مشکلات نصب گلس و تاچ های اشتباهی خیلی طرفدار نداره ولی آنر توی گوشی Magic5 pro یه مقداری خمیدگی نمایشگر رو کمتر کرده و از لبه ها حاشیه بیشتری به گوشی داده تا مشکل تاچ های اشتباهی تقریبا حل بشه و بتونید راحت تر و بدون مشکل خاصی گوشی رو دستتون بگیرید. گوشی مجیک ۵ پرو علاوه بر دوربین سلفی یه حسگر سه بعدی تشخیص چهره داره و به جای استفاده از یه ناچ بزرگ مثل گوشی های پرچمدار قدیمی تر هواوی سراغ یه پانچ هول بالشت مانند در گوشه صفحه رفته که یه مقداری ممکنه در تماشای محتوا شما رو اذیت کنه وگرنه خیلی رو مخ و اذیت کننده نیست.

در کل گوشی Magic 5 pro آنر علاوه بر یه طراحی خاص و جذاب کیفیت ساخت مناسب خیلی خوبی داره و گواهی های محافظتی لازم برای یه گوشی پرچمدار رو توی اون میشه دید و در این بخش هیچ کمبود و یا مشکل خاصی نداره.

 

مشخصات نمایشگر آنر مجیک 5 پرو

صفحه نمایش 6.81 اینچی خمیده با پنل امولد LTPO و رزولوشن 1312 در 2848 (QHD+) با امکان نمایش بیش از یک میلیارد رنگ و نرخ به روز رسانی 120 هرتزی، همه امکانات و استانداردهای لازم برای یه صفحه نمایش پرچمدار رو داره. به لطف رزولوشن بالای صفحه نمایش و ترکیب رنگ متنوع، جزئیات و رنگ هایی که به شما نمایش داده میشه بسیار عالی و بی نقصه و شما از تماشای ویدیو یا بازی و یا وب گردی و چرخیدن توی شبکه های اجتماعی لذت کامل رو میبرید. از قابلیت HDR10+ هم برای لذت بیشتر در تماشای محتوای های با کیفیت پشتیبانی میکنه و توی برنامه هایی مثل یوتیوب و نتفلیکس در دسترس قرار داره. تا اینجای کار تقریبا تفاوتی با Magic 4 Pro از لحاظ امکانات و قابلیت ها نداره اما روشنایی صفحه نمایش ارتقا پیدا کرده و در استفاده معمولی میتونه تا ۱۳۰۰ نیت افزایش پیدا کنه که این عدد توی محتواهای با قابلیت HDR میتونه تا ۱۸۰۰ نیت برسه.

مشخصات نمایشگر آنر مجیک 5 پرو

صفحه نمایش ها برای تغییر روشنایی صفحه با سرعت خیلی بالایی نمایشگر رو خاموش و روشن میکنن که چشم انسان این مورد رو تشخیص نمیده ولی در استفاده طولانی مدت ممکنه باعث خستگی و ایجاد سردرد در بعضی افراد بشه، به خاطر همین موضوع آنر از نرخ 2160hz برای به روزرسانی این نرخ استفاده میکنه که چشمک زدن نمایشگر و پرش رو بسیار کاهش میده و تقریبا توی هیچ گوشی دیگه ای از این نرخ استفاده نشده.

LTPO بودن نمایشگر باعث میشه نرخ به روز رسانی از ۱ هرتز تا ۱۲۰ بسته به نوع استفاده و برنامه ای که در حال اجراست متغییر باشه و باعث روون شدن تجربه کار با گوشی در حین مصرف بهینه شارژ باتری بشه و به شما امکان انتخاب بین حالت های هوشمند، ۱۲۰ هرتز، ۹۰ هرتز و ۶۰ هرتزی رو میده. رزولوشن رو هم میتونید بین حالت های مختلف سوییچ کنید و یا از حالت هوشمند استفاده کنید و بسته به استفاده ای که دارید از رزولوشن بالا و شارژدهی پایین و یا رزولوشن معمولی و مصرف انرژی بهینه استفاده کنید. رنگ های نمایش داده هم با توجه به شرایط نوری میتونه به صورت خودکار تغییر پیدا کنه، مثلا توی شب و نور کم شدت و رنگ نورها کاهش پیدا میکنه تا چشم شما اذیت و خسته نشه.

در مجموع گوشی آنر مجیک ۵ پرو تمامی مواردی که یه گوشی پرچمدار در بخش نمایشگر رو باید داشته باشه داره، از رزولوشن و رفرش ریت بالا با قابلیت تغییر هوشمند و استاندارد های پخش ویدیو تا قابلیت های بهبود رنگ و شدت نور برای وارد شدن کمتر فشار به چشم ها و هیچ نقطه ضعف و یا مشکلی نمیشه از این بخش پیدا کرد.

 

مشخصات باتری و شارژدهی Honor Magic5 Pro

آنر در گوشی های جدیدتر خودش از باتری های با ظرفیت بالاتر استفاده کرده تا مثل قبل دیگه با مشکل شارژدهی طرف نباشیم. در نسخه جهانی این گوشی از یه باتری ۵۱۰۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده که شارژدهی خوب و مناسبی داره و میتونه در استفاده معمولی و روزمره حدود یک روز کامل شما رو همراهی کنه. البته به نسبت گوشی های پرچمدار سامسونگ و اپل یه مقداری مصرف انرژی بیشتری در حالت استند بای داره ولی در استفاده معمولی به هیچ وجه مشکل و کمبودی رو با این گوشی احساس نمی کنید. البته برای نسخه چین از یه باتری با ظرفیت ۵۴۵۰ میلی آمپر ساعتی استفاده شده که یه مقداری شارژدهی بهتری رو به شما میده.

مشخصات باتری Honor Magic5 Pro

برای شارژ شدن آنر از یه آداپتور ۶۶ واتی استفاده میکنه که داخل خود باکس محصول قرار گرفته و یه نکته مثبت نسبت به باقی گوشی های پرچمدار به حساب میاد. علاوه بر شارژر با سیم از شارژ بیسیم ۵۰ واتی و شارژ معکوس با سیم و بی سیم هم پشتیبانی میکنه تا بتونید در مواقع ضروری خیلی راحت و بدون دردسر خاصی گجت ها و دستگاه های دیگه خودتون رو شارژ کنید. این آداپتور ۶۶ واتی میتونه توی ۵ دقیقه حدود ۱۷ درصد گوشی رو شارژ کنه و در مواقع ضروری که نیاز به یه مقدار شارژ دارید به کارتون بیاد. توی حدود ۱۷ ۱۸ دقیقه حدودا نصف شارژ گوشی پر میشه و شارژ کامل گوشی هم حدود ۴۸ دقیقه زمان میبره که زمان مناسبی برای یه گوشی پرچمداره ولی به نسبت باقی گوشی های چینی خیلی سرعت بالا و فوق العاده ای نیست.

در کل این بخش به نسبت باقی گوشی های آنر و حتی پرچمدار های دیگه هم در بخش میزان زمان شارژدهی و هم سرعت شارژ عملکرد بسیار خوبی داره و کاملا نیازهای کاربر رو برطرف میکنه و امکانات جانبی قرار گرفته شده مثل شارژ بیسیم و شارژ معکوس باعث میشه دستتون برای استفاده از گجت های دیگه در کنار گوشی بازتر باشه.

 

بررسی امنیت آنر Magic5 Pro

حسگر اولتراسونیک استفاده شده دقت خوب و سرعت بالایی در باز کردن گوشی داره و نه خیلی پایین و نه خیلی بالا قرار داره و با توجه به ابعاد گوشی دسترسی راحت و بدون مشکلی داره. حسگر سه بعدی TOF قرار گرفته توی پانچ هول علاوه بر کمک برای تشخیص عمق در عکس های پرتره سلفی، برای تشخیص چهره سه بعدی هم استفاده میشه و در کنار گوشی های آیفون جزو معدود گوشی هایی به حساب میاد که از این قابلیت استفاده میکنن. سرعت خیلی خوبی موقع باز کردن قفل گوشی داره و از لحاظ امنیت و دقت میتونه خیالتون کاملا راحت باشه.

 

بررسی عملکرد دوربین آنر Magic5 Pro

آنر مجیک ۵ پرو از یه دوربین سه گانه ۵۰ مگاپیکسلی اصلی، ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و ۵۰ مگاپیکسلی تله فوتو با زوم ۳.۵ برابری اپتیکال استفاده میکنه. در کنار این لنزها چند تا قابلیت و سنسور دیگه هم قرار داره که به گرفتن عکس های بهتر کمک میکنه. یه سنسور TOF 3D که به اتوفوکوس و تشخیص بهتر عمق در عکس های پرتره کمک میکنه، یه سنسور کاهش پرش( Flicker) در زمان ضبط ویدیو و کنترل کردن سرعت شاتر و یه سنسور تشخیص رنگ که به بهبود وایت بالانس کلی عکس ها کمک میکنه. در کنار این موارد یه فلش LED تکی هم قرار گرفته. جلوی گوشی یه سنسور سلفی ۱۲ مگاپیکسلی به همراه یه سنسور TOF 3D برای تشخیص عمق قرار دارن.

بررسی عملکرد دوربین آنر Magic 5 Pro

لنز اصلی عکس های کراپ شده ۱۲ مگاپیکسلی به صورت پیش فرض به شما میده که به جرات میشه گفت یکی از بهترین عکس هایی که تا به حال توی تمام گوشی های هوشمند گرفته شده رو میتونید اینجا ببینید. جزئیات بسیار زیاد، شارپنس بالانس و مناسب و بدون هیچ گونه نویز. پردازش نرم افزاری عکس ها هم بهبود پیدا کرده و اکثر جزئیات ریز موجود در تصویر رو به خوبی به نمایش میزاره. وایت بالانس خوبی در عکس ها دیده میشه و ترکیب و نوع رنگ با واقعیت تقریبا تفاوت خاصی نداره. کنتراست بسیار بالایی داره ولی دینامیک رنج خیلی اغراق شده و مصنوعی نیست.

مشخصات لنز دوربین گوشی آنر مجیک ۵ پرو

اگه بخوایید عکس های ۵۰ مگاپیکسلی بگیرید و بعد کراپ و تبدیل کنید، جزئیات و دیتیل عکس ها خیلی افزایش پیدا نمیکنه ولی یه مقداری پردازش عکس ها و جزئیات ریز بهبود پیدا میکنه. عکاسی در شب و نور کم هم کیفیت مناسبی داره، نویز خیلی زیادی توی عکس ها دیده نمیشه، ترکیب رنگ زنده و واقعی به نظر میرسه و کنتراست و روشنایی هم خیلی لطمه نمی خورن.

لنز اولترا واید به صورت پیش فرض عکس های ۱۲.۵ مگاپیکسلی میگیره و عکس های بسیار عریض با جزئیات بالا و شارپنس خوب و رنگ های نزدیک به واقعیت و طبیعی ثبت میکنه. نویز خاصی دیده نمیشه و کنتراست با اینکه از لنز اصلی کمتره ولی خوب و مناسبه. به خاطر داشتن قابلیت اتوفوکوس امکان عکاسی ماکرو هم داره و با مود سوپر ماکرو میتونید عکس های نزدیک با جزئیات مناسب و ترکیب رنگ خوب و کنتراست مناسبی داره.

بررسی لنز تله فوتو honor magic 5 pro

با لنز تله فوتو میتونید از ۳.۵ برابر تا ۱۰۰ برابر زوم کنید ولی قابلیت زوم اپتیکال نهایتا تا زوم ۳.۵ برابری کار میکنه و تا زوم ۱۰ برابری میتونه کیفیت مناسبی بدون از دست دادن جزئیات زیادی داشته باشه. زوم ۳.۵ برابری جزئیات بالا، شارپنس مناسب و دینامیک رنج خوبی داره و ترکیب رنگ و پردازش مناسب و نزدیک به واقعیت و بدون نویز خاصی به شما میده. در حالت زوم ۱۰ برابری هم در نهایت شگفتی با جزئیات خوب و نویز خیلی کم و رنگ های پردازش شده خوبی طرفیم و شما میتونید جزئیاتی که در زوم های پایین تر مشخص نبود رو ببینید. عکس هایی با زوم ۵۰ و ۱۰۰ برابری کیفیتی شبیه به لول های قبلی ندارند و نویز زیاد و جزئیات کمی توی اونها دیده میشه.

مشخصات عکس های ماکرو گوشی آنر magic 5 pro

عکس های پرتره با لنز اصلی و در حالت زوم دو برابری گرفته میشن و جداسازی سوژه و محو کردن پس زمینه به خوبی و با کیفیت مناسبی انجام میشه. البته جزئیات به خوبی عکس های عادی لنز اصلی نیستن. عکس های بدون زوم پرتره هم کیفیت و جزئیات خوب و رنگ های نزدیک به واقعیت دارن و هم نویز خاصی در اونها دیده نمیشه و به خوبی پس زمینه رو محو و سوژه رو جداسازی میکنه.

عکس های لنز سلفی با کیفیت خیلی خوب و زاویه دید بازی گرفته میشن. عکس ها ترکیب رنگ واقعی و بدون پردازش نرم افزاری خاصی دارند و نویز خاصی در اونها دیده نمیشه. کنتراست خیلی خوبه و دینامیک رنج معمولی و مناسبی داره. توی دوتا لول دیگه با زوم ۰.۸ و ۱ برابری هم میتونید عکس بگیرید که در این حالت ها کمی جزئیات از دست میره و ترکیب رنگ به هم میریزه ولی هنوز عکس های مناسب و قابل استفاده ای به شما میده.

مشخصات دوربین سلفی گوشی magic5 pro آنر

همه لنز ها میتونن با کیفیت 4K و ۳۰ فریم فیلمبرداری کنن ولی لنز اصلی امکان فیلمبرداری 4k و ۶۰ فریم رو هم به شما میده. البته یه محدودیت عجیب در این بخش وجود داره، بیشتر از ۱۵ دقیقه نمی تونید فیلمبرداری کنید. همه لنز ها از لرزشگیر دیجیتالی استفاده میکنن و فقط لنز اصلی از ترکیب لرزشگیر اپتیکال و دیجیتالی استفاده میکنه. فیلم های 4k مثل عکس های لنز اصلی جزئیات بالا، ترکیب رنگ واقعی و روشنایی و دینامیک رنج بسیار خوبی دارند.

در مجموع بخش دوربین گوشی Honor Magic5 Pro یکی از بهترین عملکردها بین کل گوشی های هوشمند رو به شما میده و فقط گوشی پرچمدار جدید هواوی و یا آیفون توان رقابت با این گوشی رو دارند و اگه خیلی اهل عکاسی هستید یا تولید محتوا می کنید این گوشی میتونه اکثر نیازهای شما رو با کیفیت خیلی بالایی برآورده کنه.

 

بررسی سخت افزار و نرم افزار آنر مجیک5 پرو

چون آنر مشکلات تحریم های هواوی رو نداره از جدیدترین تراشه گوشی های هوشمند یعنی اسنپدراگون ۸ نسل ۲ استفاده کرده و یه تجربه خیلی روون و بدون هیچ مشکل خاصی رو به شما میده و می تونید به راحتی از برنامه های سنگین مختلف استفاده کنید و با استفاده از امکانات مولتی تسک رابط کاربری مثل پنجرهای معلق و قابلیت نصف کردن برنامه ها و استفاده همزمان به راحتی به کارهای مختلف خودتون برسید.

بررسی سخت افزار آنر مجیک5 پرو

با اینکه پردازنده گرافیکی آدرینو ۷۴۰ از قابلیت ری تریسینگ استفاده میکنه ولی چه زمانی و چه بازی هایی از این قابلیت بهره ببرن هنوز معلوم نیست و حالا حالا ها باید منتظر بازی های با گرافیک خفن روی گوشی های موبایلی باشیم. توی بازی ها میتونید به راحتی گرافیک بالا و فریم ریت ۶۰ فریم رو داشته باشید و حتی توی بازی کالاف میتونید به ۹۰ فریم هم برسید که باعث میشه یه تجربه جذاب و روون رو داشته باشید. البته چون گوشی برای بازی ساخته نشده و خیلی سیستم خنک کننده مناسب و پر قدرتی نداره نمی تونه به خوبی از پس خنک کردن گوشی بر بیاد و بعد از چند دست گوشی نسبتا داغ میشه و شاید بعد از حدود یک ساعت بازی کردن مقداری لگ ببنید و استفاده از گوشی براتون اذیت کننده باشه ولی در کل میتونه یه تجربه مناسب با مشکلات و داستان های خیلی کمی رو به شما بده.

مشخصات سیستم آنتن دهی گوشی magic 5 pro

از لحاظ امکانات ارتباطی هم کاملا تکمیله و از وای فای ۷ و بلوتوث ۵.۲ استفاده میکنه. البته آنر از یه قابلیت جدید که به گفته خودش اولین بار توسط این برند استفاده میشه آنتن های وای فای، بلوتوث و سیم کارت رو به صورت جدا استفاده کرده تا تداخل کمتری بین سیگنال ها پیش بیاد و ارتباط بهتر و پایداری تری چه در زمان تماس و چه در زمان بازی و کاربری عمومی داشته باشید. از ۸/۱۲/۱۶ گیگ رم و ۲۵۶/۵۱۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی از نوع UFS 4.0 برای گوشی استفاده شده و با توجه به نداشتن قابلیت افزایش فضای ذخیره سازی در آینده خیلی به مشکل خاصی بر نمی خورید.

اندروید ۱۳ در کنار Magic OS 7.1 که آنر برای فاصله گرفتن از هواوی اسمش رو از UI به OS یه تغییر کوچولو داده یه تجربه نرم افزاری به روز با امکانات شخصی سازی مناسب رو به شما میده که هنوز برای کاربران و طرفداران گوشی های هواوی تا حدودی آشنا به نظر میاد، اما یه سری تغییرات و تفاوت ها آنر در نسل جدید ایجاد کرده تا هر چه بیشتر از زیر سایه هواوی خارج بشه. یکی از مشکلات بزرگ گوشی های هواوی عدم استفاده این شرکت از امکانات گوگل و نداشتن قابلیت های به روز اندرویده که گوشی های آنر میتونن یه تجربه کلی نزدیک رو با امکانات به روز و بدون مشکلات این برند به شما بدن. در مورد پشتیبانی نرم افزاری میتونید انتظار ۳ سال آپدیت اندروید و ۴ تا ۵ سال آپدیت های امنیتی رو داشته باشید اما به خاطر سابقه نه چندان درخشان آنر در این زمینه احتمالا آپدیت های جدید دیرتر از بقیه گوشی ها به دست شما برسه.

 

مشخصات اسپیکر Honor Magic5 pro

صدا از دو سمت از گوشی خارج میشه، یکی اسپیکر قرار گرفته زیر گوشی و صداهای دیگه به صورت هماهنگ از اسپیکر بالایی که به سمت بالا صدا رو پخش میکنه و اسپیکر مکالمه که صدا رو به سمت جلو هدایت میکنه. صدا به صورت بالانسی از این اسپیکر ها پخش میشه و بلندی بسیار خوبی رو میتونید داشته باشید. کیفیت صدا هم خیلی خوبه، صدای خواننده و صداهای میانه به خوبی شنیده میشه و صدا خیلی بیس و دقت خوب و واضحی داره.

 

آیا گوشی Honor Magic5 Pro ارزش خرید داره؟

گوشی آنر مجیک ۵ پرو با استفاده از متریال با کیفیت و یه طراحی خمیده و نسبتا خوش دست اما کمی سنگین با یه طراحی جدید و خوشگل یه گوشی پرچمدار به تمام معنا به حساب میاد که با داشتن یه نمایشگر خمیده با رزولوشن بالاتر از ۱۰۸۰ و رفرش ریت ۱۲۰ هرتزی با قابلیت LTPO در کنار یه باتری حجیم میتونه یه تجربه استفاده روزمره خیلی خوب و مناسب به شما بده تا بتونید ساعت ها از تماشای ویدیو و یا چرخیدن توی شبکه های اجتماعی لذت ببرید. به خاطر داشتن یه آداپتور با توان مناسب در صورت تمام شدن شارژ نیازی نیست خیلی منتظر بمونید و میتونید بعد ۴۰ ۵۰ دقیقه خیلی زود مجدد از گوشی استفاده کنید. سخت افزار قدرتمند و نسبتا کم مصرف گوشی باعث میشه خیلی راحت بتونید کارهای سنگین و مولتی تسک رو با گوشی انجام بدید و همه بازی های روز رو با گرافیک بالا و بدون مشکل خاصی اجرا کنید، البته بهتر به صورت کوتاه بازی کنید و بین هر دست یه مقداری به گوشی استراحت بدید تا گوشی خیلی داغ نکنه. مهم ترین نقطه قوت و در کل برتری این گوشی دوربین جذاب و بسیار با کیفیت و پر از قابلیت ها و حالت های مختلف اونه که در کنار کیفیت بالای عکاسی و فیلمبرداری به شما اجازه میده در وضعیت و شرایط نوری و جوی مختلف عکس ها و فیلم های خیلی خوب و با کیفیتی رو بگیرید. با اینکه این گوشی ۱۱۰۰ دلاری هنوز وارد لیست قیمت گوشی بازار موبایل ایران نشده ولی اگه طرفدار برند هواوی هستید ولی به خاطر مشکلات تحریم های گوگل کمی از این برند فاصله گرفتید، گوشی Honor Magic5 Pro با قابلیت های متنوعی و به خصوص دوربین جذابی که داره میتونه جایگزین مناسبی برای گوشی های این برند بدون مشکلات اون باشه، البته به خاطر محبوبیت و واردات کمتر این برند به داخل ایران احتمالا نسبت به گوشی های پرچمدار دیگه بازار قیمت بالاتری پیدا کنه و بیشتر برای عاشقان سینه چاک برند آنر و یا طرفداران عکاسی میتونه یه گوشی مناسب و با ارزش خرید بالا باشه.

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 10 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 54
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

havestin

این گوشی رتبه های بالای سایت دگزومارک رو تصاحب کرده 😳

۰۶ مرداد ۱۴۰۲
qazal

سخت افزارش عالیه
مثل تمام گوشی های پرچمدار

۲۱ تیر ۱۴۰۲
Ez7

1

۱۷ تیر ۱۴۰۲
Alireza96483904

الان وقت گوشی های شیامی اپل و سامسونگ تو مودن

۱۶ تیر ۱۴۰۲
Alireza96483904

الان وقت گوشی های شیامی اپل و سامسونگ تد مودن

۱۶ تیر ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

خیلی طراحیش ضایعس

۱۶ تیر ۱۴۰۲
MahdiJamshidian

👍🏻👌🏻

۱۵ تیر ۱۴۰۲
thisabasi

قاب پشتیش شبیه وان پلاس ۱۱ نیست؟🤔

۱۵ تیر ۱۴۰۲