بررسی هندزفری Haylou X1 Neo

 

اگر گیمر هستین و میخواید یه هندزفری اقتصادی بخرید، یا حمل و نقل راحت هندزفری براتون مهمه، این هندزفری به کارتون میاد. قراره در این پست راجع به هندزفری هایلو x1 neo صحبت کنیم که قیمتش در تاریخ آبان 1402، 500 هزار تومانه. این هندزفری به درد کسایی میخوره که گیمر هستند و طراحی کیس جذاب و ظرافت فوق العاده‌ براشون اهمیت داره. با بررسی هندزفری Haylou X1 Neo همراه موبونیوز باشید.

 

جعبه گشایی و بررسی طراحی هندزفری هایلو X1 Neo

وقتی جعبه رو باز کنین، داخل جعبه یه کابل تایپ سی هست و دفترچه و دیگر هیچ؛ البته بجز خود کیس! کیس به شدت کوچیک طراحی شده، کلا ماته و درب کیس یه حالت مات شفافه که میتونید داخلش رو تقریبا ببینید.

اگه رنگ مشکی رو خریداری کرده باشید، وقتی درب کیس رو باز میکنیم، میبینم که اون داخل به شدت رنگش قرمزه و طراحی جذابی داره. یه رنگ سفید دیگه هم داره، و وقتی بازش میکنیم، داخلش سفیده؛ برای همین من رنگ مشکی رو بیشتر دوست دارم.

چراغ شارژ هندزفری هایلو x1 neo رو روی کیس میتونیم ببینیم که حالت ماتی داره و یه خورده به سختی دیده میشه، ولی خب باز هم جذابه. هندزفری ها خیلی کوچیک طراحی شدن، به راحتی داخل گوش قرار میگیرن، تاچ تقریبا اون بالای بدنه هندزفری ها قرار داره. وزن خیلی کمی دارند، تقریبا 3 گرم هستن و توی دراز مدت قطعا اذیتتون نمیکنه.

برای اینکه به شدت کوچیکه، خیلیا ممکنه از دور این تصور رو داشته باشن که به راحتی از داخل گوش میوفته، ولی اصلا اینطور نیست و خیلی فیکس و راحت داخل گوش قرار میگیره.

 

بررسی کیفیت صدای هندزفری Haylou X1 Neo

اما کیفیت صدای هندزفری هایلو x1 neo چطوره؟ وضوح و کیفیت قابل قبوله اما بیس ضعیفه. اما یه ویژگی خیلی خوب داره، 6 صدم ثانیه تاخیرشه؛ پس به درد گیمرا میخوره. تقریبا میشه گفت هیچ تاخیری موقع استفاده از این هندزفری توی بازی احساس نمیکنید؛ مگر اینکه خیلی حواستون جمع باشه و توی مختون باشه این قضیه.

برای مکالمه تو مکان های خلوت راضی کننده‌س، اما توی جای شلوغ کیفیت چندانی نداره. پس برای کسایی که میخوان برای مکالمه از این هندزفری بلوتوثی استفاده کنن، باید بگیم که چندان مناسب این کار نیست.

 

ویژگی های هندزفری X1 Neo هایلو

اولین ویژگی که توی هندزفری بلوتوثی اهمیت داره، بلوتوث دستگاه هست. بلوتوث ورژن 5.3 هست و تا 10 متر برد داره و اگر مانعی توی این مسیر نباشه و با حالت گیمینگ مود که داره، همونطور که قبلا گفتیم، تاخیر کمی توی بازی کردن بهتون میده. 

میشه از هر بادز این محصول به صورت تکی استفاده کرد و بادز دیگه همزمان میتونه توی شارژ و داخل کیس باشه. این ورژن بلوتوث باعث مصرف کمتر انرژی میشه و طول عمر بادزها افزایش پیدا میکنه. گواهی IPX4 داره که یعنی این هندزفری ضد نفوذ آب هست. البته طبق گفته سازنده هندزفری! ولی ما این مورد رو تست نکردیم.

 

عملکرد باتری هندزفری Haylou X1 Neo

ظرفیت باتری کیس 310 میلی آمپر ساعته که ظرفیت هر بادز تقریبا 30 میلی آمپر ساعت میشه، که 5 ساعت میتونه موسیقی پخش کنه و با چهار بار شارژ مجدد با استفاده از کیس، ما میتونیم 20 ساعت مداوم موسیقی گوش بدیم. که میشه گفت یکی از ضعف های این هندزفری به حساب میاد و توی این رنج قیمت، میتونیم انتخاب‌های بهتری هم داشته باشیم. در نهایت باید بگیم که یک ساعت و نیم هم طول میکشه تا کیس مجدد شارژ بشه که زمان خوبیه.

 

دستورات لمسی Haylou X1 Neo

همونطور که قبلا گفتیم از دستورهای لمسی پشتیبانی میکنه. مثلا موقع تماس، با یک بار لمس میتونید جواب مکالمه رو بدید، موقعی که میخواید تماس رو قطع کنید با یک بار لمس قطع میشه. موقع تماس 2 بار بزنید میتونید تماس رو رد کنید.

برای موسیقی هم دستورات ویژه خودش رو داره. موقع موسیقی گوش دادن، مثلا میخواید بزنید آهنگ بعدی، میتونید 2 بار بادز راستی رو بزنید یا لمس کنید و برای آهنگ قبلی 2 بار بادز چپی رو لمس کنید. با لمس طولانی حالت گیمینگ مود فعال میشه. یه اپلیکیشن هم داره که میتونید خودتون این دستورات رو شخصی سازی کنید.

 

جمع بندی

این هندزفری بلوتوثی با این قیمتی که داره، مناسب برای کساییه که اهل گیم بازی کردن هستن، مناسب برای کساییه که دنبال یه کیس خیلی جمع و جور و خوشگل میگردن؛ این افراد میتونن از این هندزفری Haylou X1 Neo استفاده کنن و از خریدشون راضی هم باشن.

نویسنده : موبونیوز
تاریخ انتشار 6 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 19
5/ 4.6

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Amir ali namaei

رنگ سیاه با قرمز روشن خیلی بهم میان

۲۷ بهمن ۱۴۰۲
ALLIENGER

بینظیر

۲۵ بهمن ۱۴۰۲
tahamousavi

چیز متفاوت و خوشگلیه…

۰۴ آذر ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

به نظر خوبه 👌🏻

۲۹ آبان ۱۴۰۲
godrati

طراحی خیلی خوبی داره

۲۳ آبان ۱۴۰۲
godrati

طراحی خوبی داره

۲۳ آبان ۱۴۰۲
shahab-021

خاصه
بهترین برای گیمرا

۲۱ آبان ۱۴۰۲
mehdi gheysari

بدرد من نمی خوره

۲۰ آبان ۱۴۰۲
Mohammadamin1386

سلام،اگه میشه ی مقایسه بزارید از ۳ هدفون،واقعا موندم کدوم رو بگیرم
بادز۲ پرو
بادز ۲ Onyx
بادز ۲ FE

۲۰ آبان ۱۴۰۲
Pooriya86

هایلو خیلی ارزش خرید داره

۱۸ آبان ۱۴۰۲
alirza.amiry

OOWWW YES YES

۱۸ آبان ۱۴۰۲
Nurse

لطفاً هندزفری qcy T16 هم بطور اختصاصی بررسی کنید. ممنون

۱۸ آبان ۱۴۰۲
Saedi

قیمتش به نسبت خوبه

۱۸ آبان ۱۴۰۲
Mohammadreza138

عالی بود

۱۸ آبان ۱۴۰۲
Glvsid

سلام ممنون

۱۸ آبان ۱۴۰۲
Hwman

عالییی

۱۷ آبان ۱۴۰۲
SinaRe8596

خیلی بیش از حد ارزون نیست؟

۱۷ آبان ۱۴۰۲
Mahayd24

عجب قیمتی

۱۷ آبان ۱۴۰۲
Limb0onTop

لنوو هم خوبه این رنج

۱۷ آبان ۱۴۰۲