بررسی هندزفری های بلوتوثی Haylou

بررسی هندزفری های بلوتوثی هایلو

هندزفری های True Wireless چند سالی میشه که خودشون رو توی سبد خرید تکنولوژی همه جا کردن! تقریبا تمام کاربر های گوشی های هوشمند یا این گجت جذاب رو دارن یا حداقل تجربه استفاده از اون رو دارن. البته تا چند سال قبل اپل توی این حوزه یکه تازی میکرد و اگر شما قصد داشتید از هندزفری True Wireless استفاده کنید مجبور بودید ایرپادز بخرید. اما توی یکی دو سال اخیر خیلی از برند ها شروع کردن به هندزفری های بلوتوثی به سبک ایرپادز های اپل! یکی از برند های فعال توی حوزه هندزفری های بلوتوثی، برند هایلو هستش که هندزفری های بلوتوثی اقتصادی تولید میکنه و توی بازار ایران یکی از محبوب ترین و شناخته ترین برند های هندزفری بلوتوثی هست! توی این مطلب قرار سه مدل از هندزفری های بلوتوثی هایلو رو با هم بررسی کنیم. اگر قصد خرید هندزفری اقتصادی دارید تا انتهای این مطلب همراه ما باشید!

Haylou T15

یکی از محبوب ترین هندزفری های هایلو، Haylou T15 هستش که نسبت به تمام محصولات هایلو قیمت بیشتری داره و طبیعتا کیفیت بهتری نسبت به مابقی هندزفری های هایلو داره. نکته جذاب این گجت اینه که همراه خودش پاور بانک داره که این گجت رو کاربردری تر میکنه که توی بخش باتری و شارژدهی به طور مفصل در موردش صحبت میکنیم!طراحی تی 15 هایلو

طراحی و کیفیت ساخت Haylou T15

طراحی و کیفیت ساخت هایلو تی 15 نسبت به قیمتی که داره واقعا خوبه! کیس به صورت مات طراحی شده و کیفیت ساخت کیس میتونه شما رو به وجد بیاره. ابعاد  کیس نسبتا بزرگه و دلیل این بزرگی همون پاور بانکی هستش که هایلو توی کیس این مدل از هندزفری های خودش جا داده. مگنت های کیس عملکرد به شدت خوبی دارن و هدفون ها به راحتی از داخل کیس خارج نمیشن!طراحی هدفون شبیه گلکسی بادز های سامسونگ به صورت لوبیایی انجام شده. هدفون ها هم مثل کیس Haylou T15 از پلاستیک مات و با کیفیت ساخته شدن که حس به شدت خوبی رو به کاربر منتقل میکنن. نحوه قرار گرفتن توی گوشی عالیه و به سختی از داخل گوشی خارج میشن. این طراحی باعث شده این هندزفری رو برای ورزش کردن و استفاده روزانه بهترین باشه! کنترلر ها روی سطح بیرون هدفون ها قرار گرفته که موقع قرار دادن داخل گوشی احتمالا دستتون میخوره و موزیک رو پلی میکنید که میتونه از نقاط ضعف طراحی این مدل هدفون ها باشه! در مجموع باید بگم Haylou T15 از نظر طراحی و کیفیت ساخت نمره به شدت قابل قبولی رو میتونه دریافت کنه!طراحی هدفون های تی 15 هایلو

باتری و شارژدهی Haylou T15

به جرات میتونیم بگیم بهترین هندزفری بلوتوثی از نظر باتری و شارژدهی توی هر بازه قیمتی همین هایلو تی 15 هستش! هایلو خلاقیت به خرج داده و داخل کیس از پاور بانک 2200 میلی آمپر ساعتی استفاده کرده. شارژ شدن کیس به همراه هدفون ها تقریبا 3 ساعت طول میکشه! شما با سه ساعت شارژ کردن این گجت میتونید حتی یک ماه از اون استفاده کنید البته اگر از پاور بانک این هندزفری برای گجت های دیگه استفاده نکنید! هر هدفون تقریبا 45 دقیقه طول میکشه تا به صورت کامل شارژ بشه و با 45 دقیقه شارژ کردن میتونه بین 7 تا 8 ساعت به صورت مداوم به شما شارژدهی داشته باشه. اگر باتری و شارژدهی براتون خیلی اهمیت داره Haylou T15 بهترین انتخاب برای شماست!طراحی کیس تی 15 هخایلو

کیفیت صدا Haylou T15

کیفیت صدای Haylou T15 برای این بازه قیمتی واقعا قابل قبوله! بلندی صدا به شدت مناسبه و کیفیت و تفکیک صدایی قابل قبوله! بیس هایلو تی 15 میتونه شما رو راضی کنه البته باید دقت کنید که این گجت زیر 600 هزار تومن قیمت داره و نباید توقع زیادی از کیفیت صدای این گجت داشته باشید. البته توی این بازه8 قیمی یکی از بهرتین گجت ها توی بخش کیفیت صدا محسوب میشه!کیفیت صدای مکالمه هم کاملا قابل قبوله! صدا به خوبی به طرف مقابل منتقل میشه و صدای محیط تا حد امکان کم میشه تا صدای شما به خوبی به طرف مقابلتون برسه. صدای طرف مقابل هم به خوبی به شما منتقل میشه و توی کیفیت صدای مکالمه نمره قابل قبولی رو میگیره. البته کیفیت صدای رکورد شده با این هندزفری ضعف داره! اگر محیط اطرافتون شلوغ باشه، صدای محیط توی ویس یا صدای رکورد شده شما به وضوح دیده میشه اما اگر توی محیط آروم و خلوت باشید میتونی روی کیفیت صدای رکورد شده این گجت هم حساب کنید!در نهایت باید بگیم Haylou T15 یکی از بهترین هندزفری های بلوتوثی توی این بازه قیمتی هستش! شارژ دهی بی نظیر، طراحی جذاب و کاربردی و همچنین کیفیت صدای قابل قبول این گجت رو به محبوب ترین هندزفری بلوتوثی تبدیل کرده!

Haylou GT3 Pro

دومین محصولی که قرار توی این مطلب از برند هایلو بررسی کنیم، Haylou T15 هستش. این گجت هم یکی از پرطرفدار ترین محصولات هایلو محسوب میشه. فضای طراحی این هندزفری برخلاف مدل قبلی نزدیک به طراحی ایرپادز های اپله! اگر به طراحی محصولات اپل علاقه دارید میتونید این محصول رو انتخاب کنید!

طراحی و کیفیت ساخت Haylou GT3 Pro

کیفیت ساخت و طراحی Haylou T15 هم کاملا قابل قبوله!. کیس این هندزفری هم به صورت مات طراحی شده که مقاومت و کیفیت ساخت به شدت خوبی داره. ابعاد کیس نسبت به هایلو تی 15 جمع و جور تره و همین نکته میتونه از نقاط قوت طراحی جی تی 3 پرو به حساب بیاد. مگنت های نگهدارنده هدفون عملکرد کاملا قابل قبولی دارن و هدفون ها به راحتی از داخل کیس خارج نمیشن!همونطور که اشاره کردیم هدفون های Haylou GT3 Pro به سبک ایرپادز های اپل طراحی شده و هدفون های دسته تقریبا کوتاهی دارن! برخلاف هایلو تی 15 هدفون های این گجت از پلاستیک براق ساخته شدن که کیفیت ساخت کاملا مطلوبی دارن. هدفون ها به خوبی داخل گوشی قرار میگیرن و این گجت رو برای حرکات ورزشی کاملا مناسب میکنن! کنترل ها روی سطح بیرونی قرار داره و مثل ایرپادز های اپل روی دسته هدفون ها قرار نگرفته!

باتری و شارژدهی Haylou GT3 Pro

هایلو اطلاعات دقیقی از ظرفیت باتری Haylou GT3 Pro اعلام نکرده اما روی جعبه به این نکته اشاره کرده که این گجت میتونه تا 24 ساعت به شما شارژدهی داشته باشه. ادعای هایلو کاملا درسته و اگر کیس و هدفون ها به صورت کامل شارژ باشن شما میتونید یک روز کامل تا یک روز و نیم از این هندزفری استفاده کنید. تقریبا یک ساعت و نیم طول میکشه تا کیس به همراه هدفون ها به صورت کامل شارژ بشه! در مجموع باید بگیم عملکرد باتری و شارژدهی کاملا استاندارد و قابل قبوله و توی بخش باتری هیچ چیزی از رقبای هم قیمت خودش کم نداره!

کیفیت صدا Haylou GT3 Pro

Haylou GT3 Pro توی بخش کیفیت صدا چند لول از هایلو تی 15 عملکرد ضعیف تری داره. بلندی صدای خوبه، بیس موقع گوش دادن موزیک معمولی و تفکیک صدایی هم معمولیه! نکته ای که توی بخش وجود داره، تریبل بودن صدای جی تی 3 پرو هستش که احتمالا توی طولانی مدت گوش شما رو اذیت میکنه. صدای مکالمه هم کیفیت قابل قبولی و احتمالا شما رو به درد سر نندازه! البته اگر توی محیط های شلوغ باشید صدای محیط توی مکالمه تاثیر میزاره و صدا به خوبی هایلو تی 15 به طرف مقابل نمیرسه! کیفیت صدای ضبط شده با این گجت دقیقا شبیه به کیفیت صدای مکالمه هستش، اگر محیط شلوغ باشه صدای رکورد شده کیفیت زیاد خوبی نداره!

Haylou GT1 XR

سومین و اقتصادی ترین محصول برند هایلو، Haylou GT1 XR هستش که نسبت به دو مدل قبلی قیمت کمتری داره. این هندزفری ظاهرا طراحی شده برای مکالمه که توی ادامه مطلب بیشتر در مورد این موضوع صحبت میکنیم!

طراحی و کیفیت ساخت Haylou GT1 XR

کیس جی تی 1 ایکس آر از نظر طراحی شباهت زیادی به Haylou GT1 XR داره و دقیقا مثل دو مدل قبلی از پلاستیک مات برای کیس استفاده شده. طراحی جذاب و جمع و جور کیس این هندزفری از نقاط قوت Haylou GT1 XR توی بخش طراحی به حساب میاد. مگنت های نگهداره هدفون ها عملکرد قابل قبولی دارن! کیفیت ساخت این هندزفری نسبت به دو مدل قبلی کم تره اما خیلی بد نیست!هدفون ها به صورت لوبیای و مات طراحی شدن که نسبت به هدفون های هایول تی 15 سایز جمع و جور تری دارن و به راحتی داخل گوشی قرار میگیرن و اصلا گوش رو اذیت نمیکنن. کنترلر ها مثل تمام هدفون های لوبیای روی سطح بیرونی قرار گرفته که موقع قرار دادن داخل یا جا به جا کردن هدفون این کنترلر ها عمل میکنه و میتونه شما رو اذیت کنه!

باتری و شارژدهی Haylou GT1 XR

در مورد باتری و شارژدهی Haylou GT1 XR عملرد کاملا مشابهی به Haylou GT3 Pro داره! تقریبا یک ساعت و نیم طول میکشه تا کیس به همراه هدفون ها شارژ بشه و اگر به صورت کامل شارژ باشه میتونه حتی تا دو روز هم به شما شارژدهی داشته باشه! جی تی 1 ایکس آر توی بخش باتری عملکرد کاملا قابل قبولی داره و هر هدفون میتونه به صورت جداگانه تا 8 ساعت شما رو برای مکالمه همراهی کنه!

کیفیت صدا Haylou GT1 XR

سیستم اتصال Haylou GT1 XR جوری طراحی شده که شما نمیتونید به صورت همزمان هر دوتا هدفون رو به گوشی وصل کنید و به صورت استریو از این هندزفری برای گوش دادن موزیک استفاده کنید! در نتیجه نمیتونیم در مورد کیفیت صدا موقع موزیک گوشی دادن زیاد صحبت کنیم. همونطور که اشاره کردیم ظاهرا هایلو این گجت رو برای مکالمه طراحی کرده و به همن دلیل هر دوتا گوشی به صورت همزمان قابل استفاده نیست!در مورد کیفیت صدا مکالمه هم باید بگیم که کیفیت صدا زیاد اذیت کننده نیست و شما میتونید با این گجت کیفیت صدای مکالمه خوبی رو تجربه کنید، البته اگر محیط اطرافتون شلوغ باشه صدای محیط توی کیفیت مکالمه و رکورد صدا تاثیر میزاره و بلندی صدای اصلی کم میشه!. در مجموع اگر زیاد اهل مکالمه و تلفن صحبت کردن هست با توجه به شارژدهی کاملا قابل قبولی که Haylou GT1 XR داره میتونید روی این هندزفری حساب کنید!

جمع بندی

همونطور که توی مقدمه ای ن مطلب اشاره کردیم برند Haylou یکی از برند های فعال توی زمینه تولید هندزفری های True Wireless محسوب که میشه توی بازار ایران هم محبوبیت زیادی پیدا کرده. محصولات برند هایلو به اقتصادی بودن و ارزش خرید نسبتا بالا شهرت پیدا کردن. هدف هایلو تولید گجت هایی با قیمت مناسب برای کاربر های حوزه تکنولوژی هست. توی این مطلب در مورد هندزفری های بلوتوثی هایلو توی بازه قیمتی زیر 600 هزار تومن صحبت کردیم. نکته ای که در مورد هندزفری های موجود توی این بازه قیمتی وجود داره، اینه که شما نباید انتظار و توقع کیفیت خیلی خوبی رو از این محصولات داشته باشید و عمر مفید این دسته از هندزفری نسبتا کوتاه هستش! البته به نحوه کارکرد و استفاده شما هم بستگی داره. در مجموع کیفیت این گجت ها قابل قبوله و متناسب با قیمتی که دارن، ارزش خرید بالا و خوبی رو برای کاربر دارن. امیدواریم موقع خرید هندزفری بلوتوث این مطلب به کارتون بیاد. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید!

 

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۳۰ آبان, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 745
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Don14

هایلو تی ۱۵ رو میخرم

۱۲ مرداد ۱۴۰۲
anti.gen

دمت گرم واسه این بررسی❤

۰۸ تیر ۱۴۰۲
Suxigu

بسیار زیاد

۱۷ خرداد ۱۴۰۲
Q334353

بسیار مفید بود

۲۶ دی ۱۴۰۱
Q334353

عالییی

۲۶ دی ۱۴۰۱
Q334353

خوبه

۲۶ دی ۱۴۰۱
mohammad756

عالیی

۲۳ شهریور ۱۴۰۱
Ths

سلام خسته نباشید
من هم ایرپاد Haylouu Gt1 ساده دارم یعنی پرو نیست اما نمیدونم چرا جعبه اش با شما فرق داره
ممنون میشم اگه جواب بدین

۱۶ مرداد ۱۴۰۱
Parhamzb

بسیار مفید بود

۱۳ تیر ۱۴۰۱
mohammadjavadzare

برو درسته😍

۱۲ تیر ۱۴۰۱
Kia889

برو درسته 🌹

۰۷ تیر ۱۴۰۱
abda110

T15رو دارم نسبت به قیمتش خیلی خوبه

۰۷ تیر ۱۴۰۱
mohamadtavasoli

من شنیدم میگه یه وقتا اصلا کانکت نمیشه

۰۷ تیر ۱۴۰۱
mohamadtavasoli

خرید ایرپاد فیک مشکل داره ؟

۰۷ تیر ۱۴۰۱
afsheen

از این برند هایلو زیاد شنیدم و کیفیت محصولاتش به ظاهر قابل اعتماده و ارزش خرید بالایی دارن

۰۸ اردیبهشت ۱۴۰۱
mjasghari44

برو درسته 💖❤️

۲۹ بهمن ۱۴۰۰
mjasghari44

کاربردی و خفن و معرکه 😍❤️

۲۹ بهمن ۱۴۰۰
mjasghari80

جذاب بود 😍❤️

۲۹ بهمن ۱۴۰۰