معرفی بازی همستر کامبت و روش‌های دریافت سکه بیشتر!

کمبو کارت، سکه و پروفیت ساعتی، عبارت های آشنایی هستن که این روزها زیاد به گوشمون میخوره؛ اصطلاحاتی که همشون مربوط به بازی کریپتویی جدید Hamster Kombat میشن. به ادعای سازندگان، این بازی قراره یک ایردراپ رو به همین نام معرفی کنه و در نهایت پولساز بشه! موضوعی که توی این مقاله در موردش صحبت می کنیم تا ببینیم وقت گذاشتن روی این بازی چقدر ارزش داره؟ علاوه بر این موضوع، با بخش های مختلف بازی همستر کامبت هم آشنا می شیم تا ببینیم این بازی چجوری کار میکنه و روش فعال کردن ربات همستر و دریافت سکه چطوریه؟

 

بازی همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت (Hamster Kombat) یکی از بازی های کریپتویی جدیده که تو تاریخ 25 مارس 2024 (6 فروردین 1403) وارد دنیای بزرگ ارز دیجیتال شد. بازی همستر، شباهت زیادی به بازی تلگرامی مشابهی داره که پیش از این معرفی شده بود و در نهایت ارز نات کوین رو معرفی کرد. بازیکنانی که از این بازی سکه جمع کرده بودن، به یک درآمد دلاری نسبتا خوب رسیدن.
شما در بازی همستر کامبت، با ضربه زدن روی تصویر یک همستر و انجام مراحل مختلف، میتونین به صورت روزانه سکه بدست بیارین. همین روند ساده این بازی باعث شده که همستر کامبت در مدت کوتاهی به بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر برسه.
شباهت قابل توجه همستر کامبت با بازی تلگرامی نات کوین، امید زیادی رو در دل بازیکنان همستر ایجاد کرده و این افراد امیدوارن که با انجام این بازی، در نهایت بتونن به درآمدی برسن که قبل از این بازیکنان نات کوین بهش رسیدن.
همستر کامبت، در حال حاضر فقط یک بازی جذاب و البته اعتیاد آوره که روزانه نزدیک به ۴۰ میلیون کاربر فعال داره. ساعت های زیادی از وقت این افراد، صرف کلیک کردن روی صفحه گوشی و تبلت میشه، تا شاید سکه هایی که جمع می کنن تبدیل به پول واقعی بشه.

بازی همستر کامبتبه ادعای سازندگان بازی همستر کامبت، این بازی ممکنه بتونه به یک ایردراپ تبدیل بشه و مسیری رو طی کنه که در نهایت، همستر رو در قالب یک ارز دیجیتال در صرافی ها و کیف پول ها لیست کنه. اگه این اتفاق بیفته، امکان فروش سکه های درون بازی و دریافت پول واقعی برای دارندگان این سکه ها وجود داره.

 

آیا بازی همستر کلاهبرداری است؟

دنیای ارز دیجیتال روند مشخصی نداره و افراد زیادی به صورت روزانه در این بازار درگیر اسکم یا کلاهبرداری میشن؛ اسکم هایی که روندی شبیه به همستر کامبت رو طی می کنن و در نهایت، با درخواست یک مبلغ ناچیز برای آزاد شدن سکه یا امتیازاتی که کاربر در بازی یا ایردراپ مورد نظر جمع آوری کرده، به افراد خسارت مالی میزنن.
به همین دلیل، نمیتونیم به طور قطعی بگیم که بازی همستر کمبات کلاهبرداریه یا نه. اگه به وضعیت این بازی نگاه کنیم، همکاری سازندگان همستر با صرافی های معتبری مثل BingX، کمی وجهه قانونی به این بازی میده؛ اما باز هم این قضیه دلیل کاملا قطعی برای اطیمنان به بازی همستر کامبت نیست. به همین دلیل، بهتون توصیه می کنیم که فعلا و تا مشخص شدن وضعیت قانونی بودن یا نبودن همستر کامبت، از هر نوع خرید و فروش سکه های بازی یا پرداخت پول به افراد یا صرافی های مختلف برای نقد کردن سکه های بازی خودداری کنین و سرمایه واقعی خودتون رو به خطر نندازین.

 

آموزش بازی همستر کامبت

بازی همستر سخت نیست و برای شروع صرفا کافیه که یک حساب تلگرام داشته باشین. برای اجرای بازی، باید وارد ربات بازی همستر کامبت بشین. بعد از ورود به این ربات، کافیه که روی Start ضربه بزنید تا محیط بازی براتون نمایش داده بشه. بازی همستر، امکانات مختلفی رو در قالب بخش های جداگانه در اختیار کاربران قرار میده. این بخش ها رو در ادامه به طور مفصل توضیح میدیم.

 

بخش Exchange

این بخش صفحه اصلی بازیه که در سمت چپ قسمت پایین صفحه قرار داره و به شکل یک نماد با آیکون همستره. البته لازمه بدونین که بعد از اتصال بازی به کیف پول، آیکون این بخش تغییر می کنه. این قسمت، به زیر بخش های کوچکتری تقسیم میشه. به طور مثال، قسمت انرژی (آیکون رعد و برق در پایین صفحه)، بر اساس سطحی که همستر شما در اون قرار داره، یک تعداد سکه خاص رو در اختیارتون میذاره که با ضربه زدن روی تصویر همستر وسط صفحه، میتونین این انرژی رو به طور متوالی و در قالب سکه، به دارایی هاتون منتقل کنین. در مورد سطح همستر و اینکه چطوری بالا میره بعدا بهتون توضیح میدیم.

دریافت سکه در بازی همستر کامبت

در قسمت Earn per tap یک عدد وجود داره که تو عکس بالا +1 هستش. این عدد نمایش دهنده تعداد سکه های دریافت شده توسط شما به ازای هر بار ضربه زدن روی همستره. با افزایش سطح همستر، تعداد این سکه ها هم بیشتر میشه و می‌تونین به ازای هر ضربه سکه بیشتر دریافت کنین.

در بخش Coins to level up تعداد سکه های مورد نیاز برای افزایش سطح همستر نمایش داده میشه. شما در ابتدا در سطح Bronze قرار دارین و بعد از اون، برای رسیدن به سطوح دیگه به یک میزان سکه خاص نیاز دارین. این میزان برای هر سطح متفاوته و عبارتند از:

  • سطح Silver برابر با 5 هزار سکه
  • سطح Gold برابر با 25 هزار سکه
  • سطح Platinum برابر با 100 هزار سکه
  • سطح Diamond برابر با 1 میلیون سکه
  • سطح Epic برابر با 2 میلیون سکه
  • سطح Legendary برابر با 10 میلیون سکه
  • سطح Master برابر با 50 میلیون سکه
  • سطح Grandmaster برابر با 100 میلیون سکه
  • سطح Lord برابر با 1 میلیارد سکه

در بخش Profit per hour، میزان سود شما به ازای هر ساعت نمایش داده میشه. این سود با ارتقای کارت های مختلفی که در ادامه بهشون اشاره می کنم، افزایش پیدا میکنه و نیازی نیست که شما مدام روی همستر ضربه بزنین تا بهتون سکه بده. توجه داشته باشین که سکه های جمع آوری شده از این طریق، باید هر سه ساعت یک بار تخلیه بشن و شما باید در این زمان به بازی مراجعه کنین و سکه هایی که جمع شده رو برداشت کنین تا دوباره روند جمع آوری سکه ها از سر گرفته بشه.

 

بخش Mine

در نوار پایین صفحه و در کنار بخش Exchange، قسمت Mine (با آیکون کلنگ) قرار داره. این بخش شامل ده ها کارت متنوع هست که شما میتونین با خرید هر یک از اون ها، به قابلیت هایی مثل افزایش Profit per hour یا دریافت سکه های رایگان میلیونی روزانه دست پیدا کنین. این بخش شامل کارت های پنهان دیلی کمبو (آیکون های علامت سوال) و 4 ستون مختلف Market و PR&Team و Legal و Specials هست که تمام کارت های بازی همستر رو در دل خودشون دارن.

کارت های سورپرایز همستر کامبت

هر یک از کارت های بازی در این 4 ستون، سطح بندی های مختلفی دارن و برای خرید هر سطح، باید تعداد مشخصی سکه پرداخت کنین. با ارتقا به هر سطح بالاتر، سود ساعتی شما افزایش پیدا میکنه که در هر کارت، این میزان افزایش با کارت دیگه متفاوته.

افزایش پروفیت همستر با خرید کارت‌ها

از بین کارت های این 4 ستون، پروفیت کارت هایی که در بخش Specials قرار دارن، به صورت ساعتی افزایش پیدا میکنه و به همین خاطر، ارزش خرید بالاتری نسبت به بقیه کارت ها دارن؛ البته توجه داشته باشین که قیمت اولیه این کارت ها و هزینه ای که برای ارتقا هر سطح از اون ها نیاز دارین، معمولا از کارت های ستون های دیگه بیشتره.

 

بخش Friends و Earn و Airdrop

بازی همستر کامبت به ازای تعداد مشخص از افرادی که با لینک دعوت شما وارد این بازی میشن، به شما سکه پرداخت می کنه. به طور مثال، در ابتدای بازی اگر 3 نفر رو با لینک خودتون به بازی دعوت کنین، 25 هزار سکه میگیرین. علاوه بر 3 نفر پیشفرض، ارتقا دادن بعضی از کارت های بخش Mine مشروط به اینه که شما افراد بیشتری رو به بازی دعوت کنین.

دعوت از دوستان در بازی همستر کامبت

در بخش Earn، به ازای انجام تسک‌های مختلفی مثل عضویت در کانال تلگرام بازی، تماشای ویدیوهای یوتیوب، دعوت دوستان و مواردی از این قبیل، میتونین سکه دریافت کنین. علاوه بر این، از قسمت Daily reward در این بخش، میتونین به صورت روزانه، سکه های رایگان بگیرین.

در نهایت، در قسمت Airdrop امکان اتصال بازی همستر کامبت به کیف پول هایی که با بستر بلاک چین TON سازگار هستند، (مثل کیف پول Tonkeeper) وجود داره و میتونین با طی کردن چند مرحله ساده، کیف پولتون رو به بازی متصل کنین.

 

دیلی کمبو همستر کامبت چیست؟

دیلی کمبو (Daily Combo) یا کارت های خاص همستر، 3 کارت ویژه هستن که به صورت روزانه (هر 24 ساعت یکبار) توسط سازندگان بازی تعیین میشن. این 3 کارت، از بین کارت های مختلف چهار ستون Market و PR&Team و Legal و Specials که در بخش Mine قرار دارن، انتخاب میشن و افرادی که بتونین هر سه کارت روزانه رو پیدا کنن، 5 میلیون سکه روزانه دریافت می کنن.

برای اینکه بتونین این 3 کارت رو به درستی وارد کنین، میتونین با یک سرچ ساده تو اینترنت و یوتیوب، کارت‌های ویژه هر روز رو پیدا کنین. به طور مثال، اگه دنبال کارت های 21 خرداد میگردین، فقط کافیه عبارت «کارت های همستر 21 خرداد» یا «دیلی کمبو 21 خرداد» یا عبارت های مشابه رو در گوگل سرچ کنین.

کارت های دیلی کمبو همستر کامبت

بعد از اینکه هر 3 کارت روزانه رو از طریق گوگل پیدا کردین، کافیه بین چهار ستون مختلف Market و PR&Team و Legal و Specials بگردین تا کارت ها رو ببینین. هر کارت معمولا یک تسک خاص داره. به طور مثال، ممکنه صرفا با ضربه زدن روی کارت، بتونین اونو یک سطح ارتقا بدین و وارد کارت های روزانه شما بشه؛ اما در برخی از موارد، ارتقا دادن این کارت نیازمند ارتقا یک کارت دیگه یا دعوت از افراد جدیده. تا زمانی که این کارها رو انجام ندین، نمیتونین کارت مورد نظر رو ارتقا بدین تا به عنوان یکی از 3 کارت در بخش دیلی کمبو نمایش داده بشه.

 

آشنایی با کد مورس همستر کامبت

یکی از هیجان انگیزترین بخش های بازی همستر کامبت، دریافت 1 میلیون سکه به صورت روزانه هست که صرفا با یک کد مورس بدست میاد. این کد مورس مثل دیلی کمبو به صورت روزانه عوض میشه و دقیقا به روش مشابه با دیلی کمبو و با سرچ کردن عبارت هایی مثل کد مورس 21 خرداد (یا هر روز دیگه) میتونین کد مورس اون روز خاص رو بدست بیارین و به 1 میلیون سکه روزانه برسین. کد مورس به شکل خط (نگه داشتن طولانی انگشت روی صفحه) و نقطه (یک ضربه کوتاه روی صفحه) وارد بازی میشه.

 

دریافت یک میلیون سکه با کد مورس همستر

برای وارد کردن کد مورس همستر در بازی، از بخش Exchange روی گزینه Earn per tap سه بار ضربه بزنین تا دایره دور همستر به رنگ قرمز دربیاد. بعد از اون، کد مورس کلمه اون روز رو با ضربه زدن یا نگه داشتن انگشتتون روی همستر، وارد بازی کنین. دقت داشته باشین که بعد از اینکه کد مورس هر حرف رو به طور کامل وارد کردین، اون حرف روی صفحه و در بالای همستر به شما نشون داده میشه و میتونین مطمئن باشین که کد رو درست وارد کردین. روند وارد کردن کدها رو با یک مثال بهتون توضیح میدیم.

کد مورس در بازی همستر کامبت

کد مورس 20 خرداد، کلمه WALLET بود. برای وارد کردن این کلمه، باید به ترتیب زیر عمل کنین:

  • حرف W برابر با نقطه، خط، خط
  • حرف A برابر با نقطه، خط
  • حرف L برابر با نقطه، خط، نقطه، نقطه
  • حرف L برابر با نقطه، خط، نقطه، نقطه
  • حرف E برابر با نقطه
  • حرف T برابر با خط

بعد از اینکه تمام حروف یک کلمه رو به درستی وارد کردین، یک صفحه به شما نشون داده میشه و میتونین 1 میلیون سکه روزانه رو با ضربه زدن روی گزینه آبی رنگ در این صفحه دریافت کنین.

 

سخن پایانی

ایردراپ ها، بازار پر از فراز و نشیبی دارن که در بین اون ها، تعداد بسیار زیادی از پروژه های اسکم (کلاهبرداری) با هدف دزدی از کاربران ایجاد میشه. بازی همستر کامبت اگرچه به عنوان یک بازی تلگرامی کریپتویی کاربران زیادی داره؛ اما فعلا امکان نظر دادن قطعی درباره این بازی و کسب درآمد دلاری از همستر کامبت وجود نداره. تا زمانی که این ایردراپ در صرافی ها و کیف پول های معتبر لیست نشده و امکان فروش نداشته باشه، باید صبور باشیم و ببینیم که سرنوشت این بازی چیه. در پایان، توجه داشته باشین که موبونیوز نه این بازی رو تایید و نه تکذیب میکنه. بر اساس همین رویکرد، تمام بخش های این مقاله صرفا با هدف آشنایی شما با همستر کامبت تهیه شده و ما فعلا هیچ توصیه ای برای سرمایه گذاری روی همستر کامبت نداریم. از این رو، پیشنهاد می کنیم که در صورت تمایل، با آگاهی کامل از همه جوانب برای دریافت این ایردراپ یا سایر ایردراپ های مشابه، زمان بذارین. همچنین، مراقب سرمایه های گرانبهای خودتون باشین و به هیچ وجه، هیچ پول واقعی رو برای نقد کردن دارایی های بدست آمده از طریق ایردراپ همستر یا ایردراپ های مشابه خرج نکنین و درگیر پروژه های اسکم نشین.

سوالات متداول
(9 سوال)
همستر کامبت چیست؟

همستر کامبت یک بازی کریپتوییه که از طریق ربات تلگرامی اجرا میشه. این بازی به ازای ضربه زدن روی تصویر یک همستر و انجام دادن تسک های ساده، به بازیکنان سکه همستر (نوعی ایردراپ) پرداخت می کنه.

آیا همستر کامبت امن است؟

بازی همستر کامبت، در حال حاضر با تیک آبی و بر بستر اپلیکیشن تلگرام فعالیت می کنه و تا به امروز، از هیچ کاربری اطلاعات شخصی دریافت نکرده یا هیچ کاربری رو به سمت سایت های مخرب هدایت نکرده. از این جهت فعلا یک پروژه امن محسوب می شه.

آیا امکان خرید و فروش همستر کامبت وجود دارد؟

تا پیش از لیست شدن توکن همستر در صرافی های معتبر، خرید و فروش سکه های همستر کامبت امکان پذیر نیست.

قیمت همستر کامبت چقدر است؟

توکن همستر، هنوز در صرافی ها لیست نشده؛ به همین دلیل، هرگونه قیمت گذاری قطعی روی این توکن امکان پذیر نیست و باید تا زمان عرضه‌ش در صرافی ها صبور باشیم.

مورس کد همستر کامبت را از کجا بیاوریم؟

کدهای مورس بازی همستر به صورت روزانه تغییر می کنن و میتونین با یک جستجوی ساده در اینترنت (سرچ کردن عبارت هایی مثل کد مورس 21 خرداد یا هر روز دیگه) به راحتی این کدها رو پیدا کنین.

همستر کامبت چه زمانی عرضه می‌شود؟

سازندگان این پروژه، فعلا تاریخ دقیق لیست شدن توکن همستر در صرافی ها رو اعلام نکردن؛ با این وجود، ممکنه در تیر یا مرداد ماه 1403، شاهد عرضه این توکن باشیم.

کارت های دیلی کمبو همستر کمبات را چطور پیدا کنیم؟

هر 24 ساعت یک بار، 3 کارت دیلی کمبوی همستر تغییر می کنن. این کارت ها، در اینترنت به راحتی در دسترس هستن؛ فقط کافیه عبارت هایی مثل کارت های همستر 21 خرداد (یا هر روز دیگه) یا دیلی کمبو 21 خرداد یا عبارت های مشابه رو در گوگل سرچ کنین.

در بازی همستر کامبت سود ساعتی مهم‌تر است یا سکه؟

به تازگی سازندگان بازی همستر کامبت اعلام کردن که سود ساعتی از تعداد سکه ها مهمتره؛ با این وجود، توصیه میکنیم که در ارتقا دادن کارت ها و افزایش سود ساعتی زیاده روی نکنین، تا اگر تصمیم سازندگان عوض شد ضرر نکرده باشین.

چگونه در همستر کامبت دوست دعوت کنیم؟

شما میتونین با مراجعه به بخش Friends از نوار پایین بازی و ضربه زدن روی گزینه Invite a friend، لینک دعوت رو برای دوستانتون توی تلگرام فوروارد کنین. اگه دوست دارین این لینک رو در شبکه اجتماعی دیگه ای به اشتراک بگذارین، از بخش Friends روی آیکون دو مربع روی همدیگه ضربه بزنین تا لینک دعوتتون کپی بشه و بتونین این لینک رو به هر جایی که مد نظرتونه ارسال کنین.

نویسنده : الهام بهمن پور
تاریخ انتشار 2 ماه پیش
تعداد نظرات : 10
5/ 4.5

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Mms 2099

تو یوتوب پر شده از ترفند گرفتن سکه ی میلیونی آیت طرفندی وجود داره ؟

۲۷ خرداد ۱۴۰۳
Nurse

برای الاف‌ها هم بده چه برسه به بقیه

۲۵ خرداد ۱۴۰۳
داریوش زیارت‌زاده

حالا اعتماد کنیم یا نه؟

۲۲ خرداد ۱۴۰۳
    داریوش زیارت‌زاده

    خودم جواب خودمو پیدا کردم: نه

    ۲۵ خرداد ۱۴۰۳
محمد عابدی

سلام شما در پیام‌رسان ایتا کانال رسمی دارید

۲۱ خرداد ۱۴۰۳
    داریوش زیارت‌زاده

    نه ندارن

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
محمد عابدی

سلام شما در اپلیکیشن ایتا هم کانال رسمی دارید؟

۲۱ خرداد ۱۴۰۳
    داریوش زیارت‌زاده

    نه

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۳
محمد عابدی

سلام شما توی ایتا هم کانال رسمی دارید؟

۲۱ خرداد ۱۴۰۳
    داریوش زیارت‌زاده

    نه

    ۲۲ خرداد ۱۴۰۳