محبوب ترین گوشی های سال 2023 از نگاه Gsmarena

در سال 2023 مثل سال های گذشته چند صد مدل گوشی هوشمند جدید توسط برندهای مختلف به بازار عرضه شده که طبیعتا برخی از این گوشی ها محبوب تر هستند و تونستند نظر کاربران مختلف را به خودشون جلب کنند. سایت معتبر Gsmarena که در حوزه اخبار و بررسی گوشی های هوشمند و گجت های مختلف تقریبا بین اکثر کاربران شناخته شده هست، با پایان سال میلادی 2023 مثل سال های گذشته، 20 گوشی برتری که در 12 ماه گذشته بیشتر جستجو شده اند و کاربران علاقه بیشتری به کسب اطلاعات درباره این گوشی ها نشان داده اند را جمع آوری کردیم. اگر برای شما هم جالبه که کاربران اقصی نقاط دنیا در سال 2023 بیشتر پیگیر کدام گوشی ها بوده‌اند، حتما با بررسی محبوب ترین گوشی های سال 2023 از نگاه Gsmarena همراه موبونیوز باشید.

 

محبوب ترین گوشی های سال 2023

در لیست محبوب ترین گوشی های سال 2023، سامسونگ همچنان پرقدرت ظاهر شده است، با اینکه یک گوشی کمتر از سال گذشته از برند سامسونگ در این لیست دیده میشه، اما با این حال سازنده کره ای با سلطه 5 رتبه برتر این لیست توانسته این کمبود مدل ها را تا حدودی جبران کند. گوشی سامسونگ S23 Ultra قهرمان مطلق این لیست است و با داشتن پردازنده سریع و قدرتمند، صفحه نمایش امولد LTPO روشن و به همراه داشتن یک قلم، بهترین گوشی اندرویدی که در حال حاضر می توانید تهیه کنید به شمار میرود.

محبوبترین گوشی سال 2023

رتبه بعدی از آن گوشی A54 سامسونگ قرار دارد. گاهی اوقات لازم نیست برای به دست آوردن بهترین تجربه از گوشی های هوشمند پول زیادی بپردازید. این میان رده دارای طراحی عالی، صفحه نمایش زیبای 120 هرتزی امولد و برچسب قیمتی است که شما را حیرت زده می‌کند! میان‌رده ایی که می‌توانست رتبه اول را کسب کند، اما مزیت های یک گوشی پرچمدار مانع از این اتفاق شد. پشت سر این گوشی های گوشی S23 سامسونگ، گوشی A34 سامسونگ و گوشی A14 سامسونگ قرار دارند. در رتبه های پایین تر، گلکسی A14 5G در رتبه هشتم، گوشی A24 4G سامسونگ در جایگاه سیزدهم و گوشی S23 Plus سامسونگ در رتبه پانزدهم قرار دارند.

دومین گوشی محبوب سال 2023

در جایگاه ششم گوشی آیفون 15 پرو مکس قرار دارد. این گوشی جدید همه چیزهایی را که یک گوشی هوشمند پرچمدار ممتاز باید ارائه دهد را در خود جای داده است. اپل برای طراحی مدل امسال سراغ طراحی و بدنه ای نسبتا متفاوت به نسل های قبلی رفته، زیرا بدنه این گوشی به جای فولاد ضد زنگ از تیتانیوم ساخته شده است. همانطور که جیسون هینر، سردبیر ZDNET در بررسی خود بیان کرد، این امر استفاده از آیفون 15 پرو مکس را به دلیل سبک تر شدن و خوش دست شدن، به طرز محسوسی راحت تر می‌کند.

gsmarenas best phones of 2023 iphone 15 pro محبوب ترین گوشی های سال 2023 از نگاه Gsmarenaدر جایگاه هفتم یک برند کمتر شناخته شده، حداقل در بازار ایران قرار دارد. برند Tecno امسال پیشرفت زیادی داشته است و تعداد زیادی گوشی قابل توجه و خوش ساخت ارائه کرده است. گوشی تکنو Spark 10 Pro این برند به خوبی عمل کرده است و توانسته جایگاه هفتم در این لیست را کسب کند.

gsmarenas best phones of 2023 TECNO SPARK 10 PRO محبوب ترین گوشی های سال 2023 از نگاه Gsmarenaمتاسفانه شیائومی در مقایسه با دو سال گذشته یک گام به عقب برگشته، اما همچنان سه نماینده در بین 20 گوشی موجود در این لیست از این برنده دیده میشود، گوشی Redmi 12 شیائومی و گوشی Poco X5 Pro در رتبه‌های نهم و دهم و همچنین گوشی Poco F5 در رتبه دوازدهم قرار دارند.
گوشی OnePlus 11 در رده یازدهم این لیست قرار دارد. وان پلاس بعد از چندین سال موفق شده به ریشه های قاتل پرچمدار! خودش برگرده و محصولی تولید کند که از لحاظ طراحی، قدرت سخت افزاری، دوربین و همچنین رابط کاربری در حد گوشی های پرچمدار دیگه بازار عمل کنه و با سرعت شارژ بسیار بالایی که تنها در 30 دقیقه از 0 تا 100 درصد شارژ می شود، به نسبت گوشی های پرچمدار دیگه جذاب تر به نظر برسد.

gsmarenas best phones of 2023 OnePlus 11 محبوب ترین گوشی های سال 2023 از نگاه Gsmarena

دو گوشی C55 ریلمی و گوشی Realme 11 Pro Plus هم از برند خواهر وان پلاس به ترتیب در رتبه های چهاردم و بیستم این لیست قرار دارند. نکته جالب در این لیست حضور سه گوشی از برند infinix که یکی از زیرمجموعه های برند ترنسیون به حساب می‌رود در این لیست است، گوشی های Hot 30، Hot 30i و Note 30 از این برند به ترتیب در رتبه های شانزدهم تا هجدهم قرار میگیرند. سرانجام نوبت به نماینده vivo می‌رسد، گوشی V27 ویو نوزدهمین تلفن محبوب در لیست محبوبترین گوشی های سال 2023 به شمار میرود.

 

سخن پایانی

در آخر باید در نظر داشته باشیم که این رده بندی تماما بر اساس داده های موجود کاربران شکل گرفته است و هیچ تست و یا مقایسه‌ ایی بین مدل‌های نام برده انجام نشده است و رتبه بندی فقط بر اساس تعداد سرچ های انجام شده و محبوبیت گوشی ها نزد کاربران انجام شده است. نکته دیگری که این در این رده بندی میشه به آن اشاره کرد، این است که هیچ گوشی تاشو ایی در این لیست دیده نمیشود! و با توجه به مانور برند‌ها و سر و صدای زیاد آن‌ها برای مدل‌های تاشو، این نکته شاید از شکست این مدل از گوشی‌ها در آینده بسیار نزدیک خبر بدهد. به نظر شما رتبه بندی انجام شده برای بازار ایران هم صدق میکند؟ محبوب ترین گوشی های سال 2023 از نظر شما کدام گوشی ها هستند؟

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 7 ماه پیش
تعداد نظرات : 38
5/ 4.7

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
ALLIENGER

A54 ترکوند تا ۱۰ سال میان رده به این خوبی نمیاد

۲۵ بهمن ۱۴۰۲
tahamousavi

باوجود اینکه خودم بارها گفتم که سامسونگ امسال و واقعا خوب کار کرده و با رتبه اولی و دومی کاملا موافقم، اما این نظرسنجی صرفا از دید یک رسانه است و اعتبار چندانی نداره…

۰۸ بهمن ۱۴۰۲
Persia1350

A54درجایگاه دوم قرار گرفته!!!!؟؟؟

۰۸ بهمن ۱۴۰۲
Ali_mirshekarlo

عالی

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
™Pentagon

سام عالی

۱۷ دی ۱۴۰۲
MAHAN LEGENDARY

سامسونگ امسال عجب طوووووفانی به پا کرد

۱۵ دی ۱۴۰۲
™Pentagon

Hame ke pool nadaran🤔

۱۵ دی ۱۴۰۲
alirezanikkhah

سامسونگ تو 2023 خوب کار کرد

۱۵ دی ۱۴۰۲
pooria_021

Samsung🔥🔥🔥🔥🔥

۱۵ دی ۱۴۰۲
kianshah

ممنون

۱۴ دی ۱۴۰۲
Saleh2121

سلام لطفا بررسی Redmi k70 pro رو هم بزارید میخاستم با یه گوشی دیگه مقایسه کنم ولی متاسفانه تو لیست گوشی های سایت نبود

۱۴ دی ۱۴۰۲
the.mehdi

حیف پول ندارم😂

۱۴ دی ۱۴۰۲
kianshah

عالی

۱۳ دی ۱۴۰۲
Limb0onTop

خسته نباشید

۱۳ دی ۱۴۰۲
Kasra1402

جالب اینجاست که پول هیچ کدوم رو ندارم 🤣🤣

۱۳ دی ۱۴۰۲
zenith

به نظرم انتشار این مطلب قبل از پایان نظرسنجی یه مقدار عجیب بود و شاید باعث جهت دهی به نظرات کاربران بشه

۱۳ دی ۱۴۰۲
asa mo

خوب

۱۳ دی ۱۴۰۲