بررسی مشخصات ساعت هوشمند Glorimi GS1 Pro

یکی از جذابترین گجت هایی که توی یکی دو سال اخیر خیلی پرفروش و پر طرفدار شده، ساعت های هوشمنده که خیلی ها از این گجت استفاده میکنن. برندهای مختلفی هم توی این حوزه وارد شدن و تنوع خیلی زیادی توی ساعت های هوشمند دیده میشه. در این مقاله میخوایم بپردازیم به یه مدل ساعت از برند جدید گلوریمی که زیر مجموعه شیائومیه و توی بازه قیمتی 2 میلیون تومان، میتونه یه انتخاب خفن و باحال و کاربردی باشه. پس تا آخر مقاله بررسی ساعت هوشمند Glorimi GS1 Pro همراه موبونیوز باشید.

 

بررسی طراحی ساعت هوشمند گلوریمی GS1 Pro

توی این بخش یه طراحی مستطیلی شکل میبینیم که از ترکیب استیل و پلاستیک ساخته شده. سایز 51 میلیمتری داره که نسبتا ساعت بزرگیه و بیشتر میتونه به درد مچ دست آقایون بخوره، البته که آقا و خانم نداریم ولی خب یه ذره اندازه 51 میلیمتری برای دست های کوچیکتر زیاده! صفحه نمایش فوق العاده جذابی داره که توی بخش صفحه نمایش بهش بیشتر میپردازیم. بندهایی که توی جعبه هست، جنس سیلیکونی دارن و خیلی طراحی و کیفیت ساخت خوب و باحالی دارن. نوع اتصالش هم خیلی بانمکه و مگنتی طور میتونه وصل بشه. جالبه که بندهاش به صورت دو طرفه ساخته شدن، یعنی میتونید در عین حالی که یه دونه بند دارید، ازش به عنوان دو تا بند استفاده کنید. توی باکس یه دونه گلس هم داره که میتونید روی نمایشگر قرار بدید تا خیالتون بابت محافظت از نمایشگر راحت تر باشه.

یه دونه دکمه فیزیکی روی لبه راست داره که میتونید برای چرخیدن و اسکرول کردن توی منو ازش استفاده کنید. قابلیت فشار دادن هم داره و اکشن های مربوط رو انجام میده. زیر ساعت هم که یه سنسوره که روی ساعت های هوشمند معمولا دیده میشه. در مجموع طراحی قابل قبول و خوبی داره و با توجه به اینکه صفحه نمایشش که توی بخش بعدی میریم سراغش، امولده، واقعا از نظر بزرگی، سبکی و از نظر متریال قابل تاییده.

 

بررسی صفحه نمایش ساعت هوشمند گلوریمی GS1 Pro

یه صفحه نمایش امولد داره که 1200 نیت روشنایی حداکثری داره، یعنی زیر نور مستقیم آفتاب و یا توی محیط بیرون قشنگ کار رو براتون درمیاره. رزولوشن قابل قبول و خوبی هم داره. در کل صفحه نمایش با کیفیت و خوبیه. معمولا توی این بازه قیمتی صفحه نمایش ها امولد نیستن، همین باعث میشه که رزولوشن و کیفیت خوبی نداشته باشن و زیر نور مستقیم هم خیلی عملکرد خوبی نتونن از خودشون نشون بدن، ولی این ساعت عملکرد خوبی رو در این بخش از خودش نشون میده.

 

بررسی سنسورها و امکانات ساعت هوشمند گلوریمی GS1 Pro

سنسورهای مختلفی داره که شامل سنسور ضربان قلبه و سنسور میزان اکسیژن خون میشه. در کنار این سنسورها، GPS هم داره و فعالیت های ورزشی رو به خوبی باهاش ردیابی و ترک میکنه. ورک اوت های مختلف و با تعداد بالایی رو داره که هر ورزشی که انجام میدید رو براتون با دقت خوبی میتونه ردیابی کنه.

با برنامه Glory Fit به گوشی های اندرویدی و آیفونی وصل میشه و میتونید اطلاعات ورزش هایی که انجام دادید رو اونجا ببینید. به درد ورزش کردن میخوره و کلا میشه گفت که یه ساعت مناسب اسپورت و ورزشه و میتونه خیلی خوب فعالیت های ورزشی تون رو هندل بکنه. از طرفی برنامه گلوری فیت واچ فیس های مختلف (بیشتر از 100 تا واچ فیس) رو داره و میتونید از اونجا دانلود کنید و روی ساعت استفاده کنید.

توی پیام ها و اعلان ها زبان فارسی رو کاملا پشتیبانی میکنه ولی ایموجی ها رو درست نمایش نمیده و به جای ایموجی ها یه دونه مستطیل و یه دونه ضربدر وسطش نمایش میده، یعنی اگه ایموجی توی پیام باشه نمی تونید ببینید ولی فارسی رو کامل و درست پشتیبانی میکنه.

یکی از ویژگی های جذاب این ساعت قابلیت مکالمه ای هست که داره که با اسپیکر و میکروفونی که روش قرار گرفته انجام میشه. خوراک پشت موتوره! من خودم بیشترین زمانی که از ساعت استفاده میکنم پشت موتوره و این قابلیت برام خیلی مهمه. کیفیت میکروفون و اسپیکرش هم در حدیه که میتونید خیلی راحت باهاش مکالمه رو انجام بدید. ضمن اینکه توی خیابون هم که دارید راه میرید، الان انقدر جیب بر و دزد گوشی زیاد شده بهتره که مثلا از ساعتی که قابلیت مکالمه داره استفاده بکنید و یا حداقل از یه ایرپاد بلوتوثی استفاده کنید که یه موقعی گوشی تون رو نزنن.

 

بررسی باتری ساعت هوشمند گلوریمی GS1 Pro

تقریبا میتونه 3 تا 4 روز توی استفاده های نسبتا سنگین شارژدهی داشته باشه. مثلا هر روز باهاش ورزش کنید، هر رزو باهاش درگیر باشید، نوتیف ها و اعلان ها رو دریافت کنید، صفحه نمایش همیشه روشن فعال باشه، میتونید روی 3 4 روز شارژدهی حساب کنید که قابل قبوله. اگه با ساعت مدارا بکنید تا یه هفته هم میتونید ازش کار بکشید. در حالت استندبای که فقط ساعت رو نشون بده و از قابلیت هاش استفاده نکنید تا 15 20 روز هم میتونه شارژ بده و از نظر شارژدهی هم میشه گفت که عملکرد جذابی داره. کلا با این ساعت مشکل باتری ندارید و دیگه مثل اپل واچ و گلکسی واچ ها هر روز نباید ساعت رو به شارژ بزنید.

 

جمع بندی

تقریبا در مورد همه چیزش صحبت کردیم و میرسیم به جمع بندی. توی دنیای پر زرق و برق مختلف ساعت های هوشمند که الان برندهای مختلف هم در این زمینه فعال هستن، میشه گفت که این ساعت توی بازه قیمتی 2 میلیون تومانی ارزش خرید خوبی داره. به چند علت، یکی اینکه طراحی ساخته شده از استیل و پلاستیک خوبی داره و بندهای سیلیکونی که استفاده شده واقعا بندهای جذابی هستن و از نظر طراحی تایید میشه. از نظر صفحه نمایش خیلی تایید میشه! چون امولده و این نمایشگر روی ساعت هوشمند میتونه خیلی خوب و جذاب باشه، روشنایی و کیفیت خوبی بهتون میده. قابلیت مکالمه و تماس یکی از ویژگی های دیگه ای هست که روی خیلی از ساعت های مشابه و هم قیمتش استفاده نشده، حتی روی ساعت های گرونتر هم این قابلیت کمابیش استفاده میشه و این قابلیت مکالمه میتونه ارزش خریدش رو بالا ببره.

یکی از ایرادهایی که این ساعت داره اینه که واچ فیس هاش با اینکه بیش از 100 تا تنوع داره ولی کلا UI و رابط کاربریش خیلی خوشگل نیست، یعنی اگر ساعت های اپل و سامسونگ رو در نظر بگیرید، خیلی با رابط کاربری این ساعت ها فاصله داره ولی در بازه خودش رابط کاربری خوبیه اما من خودم با رابط کاربریش خیلی حال نکردم. البته رابط کاربری یه چیز سلیقه ای هست ولی من هر چقدر با واچ فیس های مختلفش کلنجار رفتم، متاسفانه نتونستم چیزی توی سلیقه من باشه پیدا کنم. از زبان فارسی هم پشتیبانی میکنه که نکته کاربردی و خوبی به حساب میاد.

صفحه نمایش این ساعت به نسبت رقبا بزرگتره و صفحه نمایش بزرگتر میتونه برای خیلی ها به درد بخورتر و کاربردی تر باشه. بعضی ها که برعکس من مچ خیلی بزرگی دارند و صفحه نمایش های ساعت های دیگه که مثلا توی سایز 43 44 میلیمتری هستن روی اکثر ساعت های هوشمند هم استفاده میشه واسشون کوچیکه، این 51 میلیمتری بودن سایز ساعت هوشمند گلوریمی جی اس 1 پرو میتونه واسه اونایی که مچشون بزرگه خیلی جذاب باشه و بهتر روی مچ دست قرار بگیره. نکته دیگه ای نیست، مرسی از همراهیتون!

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 10 ماه پیش
تعداد نظرات : 42
5/ 4.3

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Hossein.nj1999

سلام بین مدل۲۰۲۳ و قبلی چه فرقی هست ؟ چون تو دیجی کالا سرچ میکنی اگه ۲۰۲۳ بذاری یه محصول دیگه با قیمت متفاوت میاره

۰۱ دی ۱۴۰۲
Vahidyaghobi71

یک آشغال که بابتش ۲ میلیون تومن میریزی تو توالت
یکی از اصلی‌ترین کارهای مچ‌بندها قدم شمارشه
این مزخرف وقتی ۱۰ قدم میری ۲۵ قدم نشون میده
کلا حس جنس چینی بی کیفیتو میگیری ازش

۰۹ آبان ۱۴۰۲
    kia92

    سلام داخل نرم افزار میزان قدم روزش با اپل واچ یکیه تست کردم مشکلی نداره

    ۰۴ آذر ۱۴۰۲
    kia92

    صفحه عالی . بند عالی ، کیفیت مکالمه عالی ، خدایی ساعت خوبیه همه هم ازش تعریف کردند جای تعجب داره اینو خوندم

    ۰۴ آذر ۱۴۰۲
thisabasi

توی اسمارت واچ حالت استندبای که فقط بخواد ساعتو نشون بده رو نمیفهمم. کجاها کاربرد داره؟ واقعا برام سواله

۲۳ مهر ۱۴۰۲
afsheen

دمت گرم واسه بررسی این محصول 👏

۲۱ مهر ۱۴۰۲
tahamousavi

گلوریمی هم کم‌کم داره جاشو تو ایران باز می‌کنه…

۲۰ مهر ۱۴۰۲
godrati

خوش قیمته

۱۷ مهر ۱۴۰۲
a.m110

ساعت هوشمند فقط اپل واچ

۱۵ مهر ۱۴۰۲
qazal

باورم نمیشه مهدی شجاری بلخره ویدیو گذاشته

۱۳ مهر ۱۴۰۲
qazal

قیمت مناسب
باتری خوب
صفحه نمایش مناسب
و برند شناخته شده
گزینه ی نسبتا خوبیه

۱۳ مهر ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

بد نیست 🖖🏻

۱۳ مهر ۱۴۰۲
saleh08

(●’◡’●)

۱۲ مهر ۱۴۰۲
saleh08

❤️❤️❤️❤️

۱۲ مهر ۱۴۰۲
aliqadiri

ممنون،خیلی مفید بود

۰۹ مهر ۱۴۰۲
AmriAli 1388

ساعت هوشمند فقط اپل واچ سری ۸و واچ ۶ کلاسیک

۰۸ مهر ۱۴۰۲
hamidreza.tr

مطمئنی GPS داره؟ هم تو متن گفتی هم تو کلیپ. اخه سایت های دیگه گفتن نداره.

۰۸ مهر ۱۴۰۲