معرفی بازی موبایل INTO THE DEAD 2

معرفی  و گیم پلی بازی موبایل INTO THE DEAD 2

سبک زامبی یکی از سبک های پرطرفدار بازی سازی دنیاست. جهان مرده های متحرکی که تمومی ندارن و از در و دیوار به بازی اضافه میشن. بازی موبایلی INTO THE DEAD 2  در سبک رانر (Runner) ساخته شده و مهم ترین کاری که توی این سبک بازی باید انجام بدین چیزی نیست جز فرار! این بازی بیش از ده میلیون بار فقط از گوگل پلی دانلود شده و همین امار کافیه که بخوایم حداقل یک بار تستش کنیم؛ در ادامه به بررسی یکی از جذاب ترین بازی های زامبی محور می پردازیم، با موبونیوز همراه باشید.

گیم پلی بازی INTO THE DEAD 2

در بررسی بازی ها به خصوص بازی های موبایلی گیم پلی مهمترین موردی که کاربر رو جذب میکنه و نمیگذاره به این راحتی بازی رو ترک کنه. گیم پلی بازی های زامبی محور همواره چیزی جز تلاش برای کشتن زامبی ها نیست. و نباید انتظار چیز خارق العاده تری در این سبک بازی رو داشت. شما در این بازی باید تلاش کنید مراحل جدید باز کنید، زامبی های بیشتر بکشید و سلاح های جدید و مجهز به دست بیارید و به شخصیت بازی برای فرار از  این جهنم کمک کنید. تمام چیزی که در اختیار دارید قدرت شلیک کردن و حرکت به چپ و راسته که برای رد کردن مراحل بازی کافی به نظر میرسه. گرافیک بازی و تکسچرها قابل قبوله و فضای سرد و موزیک متن بازی به خوبی حس ترس و به شما القا میکنه.

گیم پلی بازی INTO THE DEAD 2

داستان بازی INTO THE DEAD 2

داستان بازی همون کلیشه ی همیشگی هستش. درباره مردی که درحال رانندگی توی یه جاده فرعی یه زامبی میخوره به ماشینش و چپ میکنه و از ماشین پیاده میشه. یه بیسیم داره و یه کلت، در حال فرار از دست زامبی ها باید بهشون شلیک کنه که بتونه به نقطه امن مورد نظر برسه و با دوستش صحبت کنه و ضمن اینکه گزارش میده ازش کمک بخواد. تمام داستان بازی به همین منوال میگذره ولی ابدا شما رو خسته نمیکنه؛ گرافیک بالا و فضاسازی جذاب، ایجاد حس ترس و هیجان،تنوع نقشه ها و فضاهای بازی، تنوع بالای تفنگ ها و آپگرید کردنشون، تنوع نوع حمله زامبی ها و توانایی ثبت رکورد جهانی باعث میشه نخواین به این سادگی از بازی بیرون بیاین.

رکورد روزانه در INTO THE DEAD 2

توی صفحه اول روی آیکون آدمک که کلیک کنید چند حالت مختلف بازی رو مشاهده میکنید. در بخش دیلی یا روزانه یک سری ماموریت روزانه به شما میده که با گذروندن اونا به شما یک سری جایزه میده. وارد این بخش که بشیم یه اسلحه داریم و تویه جهان سرد و بیابونی قرار داریم که توش به اجبار داریم میدوییم. توی مسیر کلی زامبی وجود دارن که برای این که بتونیم زنده از کنارشون رد شیم باید بهشون شلیک کنیم یا با فاصله مناسبی ازون ها فرار کنیم هرچقدر زامبی بیشتری بکشیم جایزه بهتری بهمون میده که طبعا میشه باهاشون سلاح خرید یا سلاح خودمونو ارتقا داد.  به عنوان مثال اگه 30 تا زامبی بکشید 50 تا طلا بهتون میده. منتها اگه قبل از رسیدن به عدد مورد نظر کشته بشید تا 24 ساعت نمیتونید به این بخش وارد بشید مگر با دیدن یک ویدیو تبلیغاتی یا خرج کردن مقداری از دارایی هاتون.

محیط بازی و تکسچرها در INTO THE DEAD 2

  بازی های موبایلی سه بعدی به دلیل محدودیت حجم و دیتا معمولا تنوع کمتری از محیط ها رو نسبت به بازی های کامپیوتری دارن و INTO THE DEAD 2 هم از این قاعده مستثنی نیست. تمام محیط هایی که میتونه قلمرو مردگان متحرک باشه رو در این بازی هم در حالت استوری و هم در حالت رکورد روزانه میتونین ببینین. محیط هایی مثل جاده متروک، قبرستان، جنگل مه آلود و… از جمله فضاهایی هستن که توی این بازی باهاشون مواجه میشین.

حالت داستانی بازی INTO THE DEAD 2

چیزی که بین تمام محیط ها مشترکه اون فضای غبار و مه و رازآلود بودن محیط؛ تکسچر(تکسچر به بافت المان های گرافیکی میگن مثل بافت لباس یا بافت فضای سبز مثل درختا) های بازی هم قابل قبول و باکیفیت اما متاثر از فضای مه آلود بازی خیلی جزئیات خوبی از تکسچرها رو نمیتونیم در بازی ببینیم. جزییات تفنگ های بازی در دموها و محیط منوی برنامه و موقع خرید تفنگ فوق العاده است و خیلی خوب کار شده. به طور کلی المان های منو بازی خیلی خوب طراحی شده و رضایت بخشن.

موسیقی بازی INTO THE DEAD 2

بررسی بازی ها همیشه یه بخش ثابت بررسی موزیک بازی هم داره که با اینکه خیلی ها اهمیت زیادی بهش نمیدن اما جزو نقاط حساس بازی سازیه. یه بازی هرچقدر هم گرافیک و داستان و گیم پلی خوبی داشته باشه، اگه افکت ها و صداها به خوبی درش به کار نرفته باشن شما خواه ناخواه از بازی خسته میشین. 

بازی INTO THE DEAD 2 در بخش موسیقی نمره قابل قبولی میگیره. صدای شلیک عمیق و نزدیک به واقعیت هستش، در مواقعی که از کنار یه زامبی با فاصله کم رد میشید صدای نفس نفس زدن کاراکتر بلند میشه و حس ترس خوبی رو القا میکنه. موسیقی متن بازی هم خوبه اما بهتر بود تنوع بیشتری رو شامل می شد؛ موقع گشت زدن توی منوها هم یه زیر صدای اروم وهم آلود در حال پخشه که باعث میشه از حس بازی زیاد دور نشید.

جمع بندی

با اومدن نسل های پیشرفته کنسول ها و هرروز گرافیکی شدن بازی های کامپیوتر برای طیف وسیعی از کاربرا هیچ چیز نتونسته جای بازی های موبایلی رو بگیره. لذت اینکه هر وقت اراده کنی گوشی رو دربیاری و یه بازی مهیج رو تجربه کنی همیشه جذابیت خودش رو داشته؛ INTO THE DEAD 2 بازی ایه که میتونه شمارو ساعت ها درگیر خودش کنه، در وصف اعتیاد به این بازی همینو بگیم که هرچقدر زامبی بکشید باز هم دلتون میخواد زامبی بیشتری بکشید و محیط و پاک سازی کنید! اگه دنبال یه بازی ترسناک شوتر هستید و از فرار کردن و زامبی کشتن لذت می برید این بازی کاملا مناسب شماست میتونید اون رو از اپل استور و گوگل پلی دانلود کنید و لذت ببرید.

 
نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۲۸ تیر, ۱۳۹۹

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 102
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

bardiabahmanabadi914

بازی ترسناک بیشتر مورفی کن

۰۹ آبان ۱۴۰۰
bardiabahmanabadi914

چه خوووبه

۰۹ آبان ۱۴۰۰
    mortezazivari

    What the pashm

    ۱۰ آبان ۱۴۰۰
a.s_momeni

😍😍😍

۰۹ آبان ۱۴۰۰
Sam96

بازی جالبی بود

۰۹ آبان ۱۴۰۰
iliya.s

سپاس

۰۸ آبان ۱۴۰۰
navid.py

ماشاالله آقا مهدی 😂😍❤️❤️❤️

۰۷ آبان ۱۴۰۰
drhsp

جالب بود 🌹 wow

۰۶ آبان ۱۴۰۰
Abolfazl Nahidi

راستشو بگم زیاد بازی جذاب نبود

۰۶ آبان ۱۴۰۰
Masoud Amini

عالی

۰۶ آبان ۱۴۰۰
Ardst

خیلی خفن بود یه دمت خیلی بازی میکردم

۰۵ آبان ۱۴۰۰
mjasghari80

بازیش عالیه!!!

۰۵ آبان ۱۴۰۰
AmirReza.mp

خاطرات زنده شد مخصوصا سری اولش

۰۴ آبان ۱۴۰۰
AmiRoi

ببینیم چطوره

۰۴ آبان ۱۴۰۰
hesam6mollaei

بمب

۰۴ آبان ۱۴۰۰
miladp63

جالب بود

۰۴ آبان ۱۴۰۰
mehrshad84

حواستون به رده بندی سنی این بازی ها هم باشه

۰۴ آبان ۱۴۰۰
miladjalilmasir

عالیی

۰۳ آبان ۱۴۰۰
m.amin900

۲۰

۰۸ مهر ۱۴۰۰
AbolfazlMB

گرافیک بالایی داره و بازی هم پایان خفنی داره.

۱۳ شهریور ۱۴۰۰
mehrab d

بازی زیاد سرگرم کننده ای نی

۰۹ شهریور ۱۴۰۰