کالبدشکافی و بررسی تعمیرپذیری گوشی S23 FE سامسونگ

کانال PBK reviews فیلم کالبدشکافی جدیدترین قربانی خودش یعنی گلکسی S23 FE سامسونگ رو منتشر کرد. گوشی گلکسی S23 FE سامسونگ 5 اکتبر سال 2023 (سیزدهم مهر 1402) به بازار عرضه شد. این گوشی از اندروید 13 پشتیبانی می‌کنه و به باتری 4500 میلی‌آمپری و پردازنده اگزینوس 2200 به همراه 8 رم مجهز شده و وزن 209 گرمی داره. نکته حائز اهمیت شباهت زیاد معماری داخلی این دستگاه با پرچمدار های S23 و S23+ همین کمپانی می‌باشد. با مشاهده و بررسی کالبد شکافی گوشی S23 FE سامسونگ به همراه زیرنویس فارسی و پرده برداری از معماری داخل این دستگاه همراه موبونیوز باشید.

شباهت معماری داخلی گوشی S23 FE به پرچمدار 2023 سامسونگ

بعد از بیرون ریختن دل‌ و روده این دستگاه مشخص میشه که معماری داخلی این گوشی سامسونگ شباهت بسیار زیادی با گوشی های S23 و S23+ داره. باتری این گوشی، چسب های جداکننده خودش رو داره که کار تعویض اون رو خیلی آسون می‌کنه.
بزرگ‌ترین تفاوت این گوشی داشتن vapor chamber یا همون سیستم خنک کننده محفظه بخار در ابعاد بزرگ‌تری در مقایسه با S23 و S23+ است که باعث بهبود عملکرد نسبی و داغ نشدن بیش از اندازه گوشی شده.

شباهت معماری داخلی گوشی S23 FE به پرچمدار 2023 سامسونگ

 

امتیاز کلی تعمیرپذیری گوشی S23 FE سامسونگ

در نهایت کانال PBK reviews امتیاز هشت‌ و نیم از ده بابت تعمیرپذیری به S23 FE داد که در مقایسه با هم‌رده های خودش یعنی Xiaomi 13T و Xiaomi Poco F5 Pro برتری قابل توجهی داره. یکی از برتری های این گوش تعویض آسان باتری 4500 میلی‌آمپری آن است که نیاز به باز کردن مابقی قطعات گوشی نداره و سر راست و مستقیمه. اما بر خلاف S23 در گوشی S23 FE برای جداسازی و تعویض صفحه نمایش باید از قسمت پشت گوشی وارد بشید و بعد از جدا کردن کابل های اتصال صفحه نمایش از فریم گوشی و برد اصلی، به صفحه نمایش دسترسی داشته باشید. در گوشی S23 سامسونگ این قضیه کاملا فرق می‌کرد و با حرارت دادن به صفحه نمایش از بیرون، می‌تونستید به آرومی اون رو از فریم اصلی گوشی جدا و تعویض کنید. پس از جنبه تعویض صفحه نمایش S23 FE مغلوب پرچمدار سامسونگ میشه.

امتیاز کلی تعمیرپذیری گوشی S23 FE سامسونگ

کانال PBK reviews همچنین به وجود حفره‌ای خالی در قسمت بالایی گوشی و سمت چپ اون اشاره کرد! طبق حدسیات احتمالا مهندسین سامسونگ اول قرار بوده دوربین جلو S23 FE رو در گوشه صفحه نمایش کار بزارن اما بعد پشیمون میشن و همون وسط میزارنش. شاید هم قرار بوده دو تا دوربین جلو بزارن که احتمال اون خیلی کمه. اما هر چی که بوده جاش داخل دستگاه خالیه.

امتیاز کلی تعمیرپذیری گوشی S23 FE

قسمت های دیگه این گوشی تفاوتی با S23 نداره و از ساختار و معماری مشابهی برخوردار هست. شما می‌تونید ویدیو کالبدشکافی و تعمیرپذیری S23 FE رو به همراه زیرنویس فارسی تماشا کنید و نظرات‌تون رو در مورد این گوشی به اشتراک بزارید. آیا امتیاز تعمیرپذیری گوشی‌ها بر روی خرید شما تاثیر میزاره یا مهم نیست؟ به نظرتون استفاده از باتری 4500 میلی‌آمپر ساعتی برای یه گوشی توی این رنج قیمتی کافی خواهد بود و در طولانی مدت میتونه تجربه خوبی ارائه بده؟

 

در ادامه میتونید بررسی این گوشی رو در لینک زیر مطالعه کنید:

بررسی گوشی S23 FE سامسونگ

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 9 ماه پیش
تعداد نظرات : 18
5/ 4.6

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
tahamousavi

اینجور ویدیوها هم خوبه که باشه. درک هم میکنم که خودتون نمی‌تونید چنین حرکتی رو انجام بدید.
جری کچل هم هست که این گوشی ها رو از وسط نصف می‌کنه رو اون هم میتونید مانور بدید…

۲۴ آبان ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

عالی بود 👌🏻

۱۶ آبان ۱۴۰۲
godrati

خوب و عالی

۱۴ آبان ۱۴۰۲
mohammadjavod110n

بسیار عالی خسته نباشید

۱۴ آبان ۱۴۰۲
mohammadjavod110n

بسیار عالی

۱۴ آبان ۱۴۰۲
Alireza96483904

لطفا کالبد شکافی پوکو اف ۵ بزارین

۱۳ آبان ۱۴۰۲
shahab-021

دروغ محض بود
خنک شدن اینجوری نیست 😁

۱۳ آبان ۱۴۰۲
Nurse

اینجاست که به همون گوشی قدیمی و ارزون خودمون امیدوار میشیم !

۱۱ آبان ۱۴۰۲
arash09

کالبد شکافی فقط «جری»

۱۱ آبان ۱۴۰۲
Hossein713

عالی بود

۱۰ آبان ۱۴۰۲
specter8585

عالی

۱۰ آبان ۱۴۰۲
majid_kh

عالی

۱۰ آبان ۱۴۰۲
Limb0onTop

گوشی خیلی خوبی نیست
نباید سمتش رفت به نظرم مگه اینکه طرفدار سامسونگ باشی

۱۰ آبان ۱۴۰۲
alirezanikkhah

از این نوع محتوا لیشتر بزارید

۱۰ آبان ۱۴۰۲
Mahayd24

میگن هم گرماش کمتره و هم باتریش بهتر
اما باتریش هنوز خفن نیست

۰۹ آبان ۱۴۰۲
Mohammadreza138

جالب بود

۰۹ آبان ۱۴۰۲
SinaRe8596

جالبه

۰۹ آبان ۱۴۰۲
Saedi

کالبد شکافی فقط jerry rig everything

۰۹ آبان ۱۴۰۲