خبر عرضه گلکسی رینگ سامسونگ در نمایشگاه MWC 2024

ماه گذشته سامسونگ در رویداد معرفی سری گلکسی اس ۲۴، بالاخره خبر عرضه گلکسی رینگ (Galaxy Ring) که از چند ماه قبل شایعاتش شنیده می‌شد رو تأیید کرد. حالا ما نیازی به صبر طولانی برای اطلاعات بیشتر نداریم چرا که به تازگی این کمپانی در رویداد MWC 2024 اطلاعات جدیدی رو در این مورد ارائه داده. این رویداد از ۷ اسفند ۱۴۰۲ تا ۱۱ اسفند ادامه داره و به اخبار فناوری و گجت‌های مخصوص این حوزه می‌پردازه. معرفی جدید سامسونگ در رویداد MWC فرصتی برای طرفداران و علاقه‌مندان فراهم کرده که تا با ویژگی‌ها، عملکرد و قابلیت‌های گلکسی رینگ جدید آشنا بشن.
در حال حاضر سامسونگ گلکسی رینگ‌های جذابش رو در این رویداد به نمایش گذاشته که واقعا ظاهر قابل توجهی دارن. اما سامسونگ ادعا می‌کنه که این جذابیت فقط به ظاهر ختم نمیشه و این رینگ‌ها در عمل هم شارژدهی بالایی دارن که باید منتظرش باشیم.
طراحی گلکسی رینگ سامسونگ
از طرفی Oura شرکت سازنده Oura Ring ادعا می‌کنه که حلقه‌ش می‌تونه تا هفت روز دوام بیاره. بنابراین میشه حدس زد سامسونگ تمرکز زیادی روی این قسمت گذاشته و گلکسی رینگ سامسونگ هم قراره طول عمر مشابهی داشته باشه.
با این حال، سامسونگ گفته که پیش از عرضه این محصول به فکر افزایش عمر باتری گجت هاش بوده. این کمپانی در این جلسه به اطلاعاتی هم اشاره کرد که نشون میده سامسونگ قراره تو این گجت به کاربراش اجازه بده بین عملکرد بالا و عمر باتری حق انتخاب داشته باشن. این شرکت معتقده که با اینکه عمر باتری یکی از عوامل مهم تو انتخاب یک حلقه هوشمنده، اما کاربران نیازهای متنوعی دارن و فاکتورهای دیگری مثل طراحی، امکانات، سازگاری با دستگاه‌های دیگه و قیمت هم براشون حائز اهمیته.
سامسونگ توی این رویداد به خبرنگاران گفته که این رینگ هوشمند دارای سنسورهای “پیشرو” خواهد بود. با اینکه تو صحبت‌هاش دقیقا مشخص نکرد که منظورش از این سنسورها کدوم‌هاست و پیشرو یعنی چی، ولی با این حال صحبت‌های جالبی در مورد عملکرد پایش خواب این دستگاه داشته و اشاره کرده که این سنسور می‌تونه ضربان قلب، تأخیر خواب و حتی حرکت در خواب رو ردیابی کنه و در طول شب کاملا حواسش بهتون باشه. به طور کلی سامسونگ گفته این حلقه هوشمند به چندین ویژگی ردیابی کیفیت خواب و پایش باروری مجهز میشه و در هماهنگی کامل با واچ‌های سامسونگ پیشرفت جسمی و ذهنی شما رو اندازه‌گیری می‌کنه. در واقع به گفته خود کمپانی این رینگ هیچ مشکلی با ساعت‌های هوشمند سامسونگ نداره و به خوبی قراره باهاشون سینک بشه.
رنگ بندی Galaxy Ring
البته این موارد تنها ویژگی‌های مرتبط با سلامتی‌ حلقه هوشمند سامسونگ نیستن و قابلیت‌های دیگه رو باید در خبرهای بعدی ببینیم. سامسونگ در پاسخ به سؤالات مربوط به قابلیت‌های باروری این رینگ اعلام کرده که گلکسی رینگ با برنامه سلامت بانوان Natural Cycles کار می‌کنه که یه اپلیکیشن معروف برای ردیابی حاملگی در گوشی‌ها به شمار میره.
در آخر سامسونگ در غرفه نمایشگاه سالانه MWC ۲۰۲۴ به انواع و اندازه‌های این گجت اشاره کرد و گفت که گلکسی رینگ در ۹ سایز متنوع و ۳ رنگ جذاب نقره‌ای، طلایی و سیاه با ظاهری براق عرضه خواهد شد.
نویسنده : نازنین شفایی
تاریخ انتشار 2 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 16
5/ 4.2

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Amir ali namaei

طراحی جالبی داره

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
Amir ali namaei

خیلی خوشگله

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
EminEm 19

خیلی جالب بود

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
godrati

خیلیم عالیی

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

اگه گرون نباشه میخرمش🙂

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
shahab-021

به نظرتون کاراش تکراری نیست؟

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
mms2099

ب چ درد میخوره خدایی این کارا ر ساعت ها هم میکنن

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

چه جالب

۰۸ اسفند ۱۴۰۲
Limb0onTop

جالبه

۰۷ اسفند ۱۴۰۲
NOKIA1100

بلاخره خبری ازش اومد…
حالا قیمتش چنده؟

۰۷ اسفند ۱۴۰۲
Mhch8877

جالبه…

۰۷ اسفند ۱۴۰۲
Ali6678

بابا شورشو در آوردن
چند روز دیگه ناخن گیر هوشمند هم میاد

۰۷ اسفند ۱۴۰۲
ali.sh2004

نون هم میگیره؟ 😂

۰۷ اسفند ۱۴۰۲
ali.sh2004

ظاهرش که قشنگه

۰۷ اسفند ۱۴۰۲
Nurse

قابلیت نصب عقیق هم باید بهش اضافه کنن😂😂

۰۷ اسفند ۱۴۰۲
SinaRe8596

ایول باحاله

۰۷ اسفند ۱۴۰۲