معرفی بازی Fishing Life؛ آرامش و شُلِکس!

آرامش چیزیه که تو زندگی روزمره و شلوغ اکثر ما خیلی کم پیدا میشه و بعضی وقت ها نیازه که به دور از هیاهو و فشار زندگی یه گوشه بشینیم و کمی به خودمون استراحت بدیم. یکی از آرامش بخش ترین تفریح ها، ماهگیریه که نیاز به صبر زیادی داره اما اون حس تنهایی و دوری از تکنولوژی باعث میشه برای چند ساعت هم شده از طبیعت و صداهای حیوانات لذت ببرید. البته که تجهیزات ماهیگیری اونقدری گرونه که با نخریدنش خود به خود آرامش میرسید! تازه اگه وسایلش رو داشته باشید حالا داستان اینه که کجا میشه ماهیگیری کرد. اما خوب ماهیگیری رو به صورت مجازی هم میشه تجربه کرد و این تفریح جذاب به دنیای بازی ها هم راه پیدا کرده و بازی های خیلی زیادی از شبیه سازهای حرفه ای ماهیگیری گرفته تا بازی های ساده تر از روی این تفریح ساخته شدن اما اکثرا یا خیلی خسته کننده ان و یا چیز جدیدی برای ارائه ندارن. بازی Fishing Life یکی از بازی های سبک ماهیگیریه که در کنار فضای آرامش بخشش یه گیم پلی خوب و جذاب داره که شما رو تشویق میکنه وقت بیشتری توی بازی بگذرونید و علاوه بر لذت بردن از طراحی و موسیقی بازی، خودتون رو سرگرم کنید و چند ساعتی به این فکر نکنید که قراره چی بشه. با معرفی بازی Fishing Life همراه موبونیوز باشید.

 

بررسی گرافیک بازی

گرافیک بازی با اینکه خیلی ساده و کارتونی ساخته شده اما استفاده از گرافیک دو بعدی زیبا و با رنگ های شاد و قشنگ باعث میشه از بازی کردن لذت ببرید و حس خوبی بهتون دست بده. ماهی های خیلی زیادی هم برای این بازی طراحی و ساخته شده که به خاطر طراحی خوب و منحصر به فردشون تبدیل به یکی از جذابیت های بازی شدن و همش می خواید توی بازی پیشرفت کنید تا ماهی های جدید تر و متنوع ترش رو ببینید و شکارشون کنید! موسیقی آرامش بخش و چیل بازی در کنار صدای موج دریا و گرافیک زیبا باعث میشه موقع بازی کردن یه حس آرامش خیلی خاصی بهتون دست بده و هر چه بیشتر از بازی لذت ببرید. خیلی از افرادی که فیشینگ لایف رو نصب کردن از این بازی راضی بودن و نصب بالای 10 میلیون در گوگل استور و نمره 4.3 با بیشتر از 300 هزار نظر این موضوع رو تایید میکنه.

صفحه بازی در گوگل پلی

صفحه بازی در اپ استور اپل

بررسی گیم پلی

گیم پلی بازی در حین سادگی خیلی جذاب و اعتیاد آوره و ریتم گرفتن ماهی و پول درآوردن و خرج کردن پول برای ارتقا باعث میشه یه چرخه خیلی جذاب و سریع توی بازی ایجاد بشه که برعکس این تفریح کند و آروم شما رو خسته و از خودش دور نکنه. ابتدای بازی شما به کلبه پدریتون میرید و به یاد قدیم با یه قایق قدیمی میزنید به دریا و شروع میکنید به ماهی گرفتن. نحوه کنترل بازی خیلی ساده است، شما با نگه داشتن سمت چپ یا راست صفحه قایق رو هدایت میکنید و می تونید توی دریای بی انتهای این بازی برید جلو اما هر چقدر برید جلوتر لول ماهی ها بیشتره و نیاز به ارتقا قلاب ماهیگیری و طنابش داره. انداختن قلاب هم خیلی ساده و سریع انجام میشه و شما با نگه داشتن دستتون رو صفحه قدرت پرتاب قلاب رو تنظیم می کنید و می تونید دورتر یا نزدیک به خودتون قلابو بندازید. بعد از اینکه ماهی ها جذب طعمه های شما بشن با زدن روی ماهی می تونید شکارش کنید. چرخه گیم پلی بازی همین قدر ساده است و پیچیدگی خاصی نداره. اما بخشی که باعث جذاب تر شدن بازی میشه فروختن ماهی ها و ارتقا قلاب و طعمه یا طول طناب ماهیگیریه که هر چقدر لولتون بالاتر بره می تونید ماهی های بزرگتری رو شکار کنید و پول بیشتری به جیب بزنید. انواع کوسه و نهنگ هم توی دریای این بازی پیدا میشه که به عنوان غول آخر بازی حساب میشن و باید برای گرفتنشون خیلی تلاش کنید!

یه امکان جذاب دیگه بازی بخش آکواریومه که شما می تونید ماهی هایی که صید میکنید رو به جای این که بفروشید اونجا قرار بدید تا هم هر از گاهی بهشون سر بزنید و از ماهی ها زیبایی که شکار کردید لذت ببرید و هم وقتی که شما بازی نمی کنید براتون به صورت خودکار طلا جمع کنن تا شما برگردید. البته برای این کار نیاز به انرژی دارن که با غذا دادن بهشون می تونید انرژیشون رو پر کنید! عمق دریاچه ها خیلی زیاده و هر چقدر طول طناب ماهی گیرتون بیشتر بشه به عمق بیشتر اون پی میبرید! بازی آپدیت های زیادی دریافت میکنه و نقشه ها و قایق های جدیدی بهش اضافه میشه و تقریبا روند بازی خسته کننده نمیشه و همیشه چیزی هست که شما برای پیدا کردن یا خریدنش، دوباره بازی رو اجرا کنید و یه چرخی توی بازی Fishing Life بزنید.

یه مشکلی که شاید اوایل بازی باهاش مواجه نشین ولی بعد از یه مدت بازی کردن خیلی اذییتون میکنه تبلیغات خیلی زیاد بازیه که واقعا اذیت کننده است و برای هر کاری شما باید تبلیغ ببیند! صندوقچه طلا پیدا میکنید؟ چه خوب! میخوایید بازش کنید طلاش زیاده باید تبلیغات ببینید! میخوایید پشت سر هم لوازمتون رو ارتقا بدید؟ اکی مشکلی نیست فقط وسطش باید تبلیغم ببینید! میخوایید به ماهی هاتون غذا بدید؟ عالیه فقط یه تبلیغ کوچیک ببین بعد! همین موضوع باعث میشه به جای رسیدن به آرامش بدتر اعصابتون بهم بریزه. برای همین بهتره سراغ نسخه کرک شده بازی برید و تا تبلیغات زیاد شما رو روانی نکنه.

 

نیازمندی های بازی

بازی Fishing Life به خاطر ساختار تک نفره نیازی به اینترنت فعال نداره و به صورت آفلاین هم می تونید بازی کنید و به درد مواقعی که نت مناسبی ندارید هم میخوره. به خاطر گرافیک ساده و سبک نیاز به قدرت پردازشی خیلی بالایی نداره و روی اکثر گوشی های قدیمی هم قابل اجراست. حجم بازی هم حدودا 120 مگابایته و آپدیت های خیلی سنگینی هم براش عرضه نمیشه و حجم زیادی از فضای ذخیره سازی گوشی رو نمیگیره. با هر سن و جنسیتی هم می تونید برید سراغ بازی و برای همه میتونه جذاب باشه.

 

جمع بندی

بازی Fishing Life به خاطر گیم پلی ساده و کنترل راحت و بدون دردسرش میتونه کسی که تا حالا سراغ بازی با گوشی هم نرفته رو جذب خودش کنه و چند ساعتی هم که شده سرگرم کننده باشه. اما به خاطر تبلیغات زیاد توی بازی شاید بعد از یه مدتی بازی کردن ازش خسته و زده بشید که با دانلود نسخه های ماد شده این بازی تقریبا این مشکل هم تا حدودی برطرف میشه. حتی برای افرادی که عاشق بازی ها اکشن و رقابتی تر مثل کالاف و Pubg هستن، این بازی میتونه نقش یه زنگ تفریح رو داشته باشه که بعد از چند دست بازی هیجان انگیز و طاقت فرسا یه کم توی دنیای آرام این بازی غرق بشن و از موسیقی آرامش بخشش لذت ببرن و برای چند دقیقه ای هم که شده ذهنشون رو آروم کنن تا با ذهن آروم تری برگردن به کشتن رقبا تو راند بعدی!

 

نویسنده : موبونیوز
تاریخ انتشار ۲۸ آذر, ۱۴۰۱

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 41
5/ 5

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Vahid1358

جالب بود مرسی

۲۵ آذر ۱۴۰۲