حذف تبلیغات گوشی های شیائومی

شیائومی با معرفی گوشی های اقتصادی با امکانات خوب بخشی از بازار موبایل ایران رو به خودش اختصاص داده اما یکی از موارد آزار دهنده گوشی های شیائومی و پوکو که کاربران زیادی ازش شکایت دارن، تبلیغات موجود توی پوشه ها و برنامه های گوشیه که یکی از باگ های رابط کاربری MIUI محسوب میشه. گاهی اوقات از اون تبلیغاتی که نمیشه با خانواده دید هم نمایش داده میشه که ممکنه برای شما داستان درست کنه! البته جای نگرانی نیست و توی این مقاله قراره روش حذف تبلیغات گوشی های شیائومی رو بهتون آموزش بدیم. پس با موبونیوز همراه باشین.

علت استفاده از تبلیغات در گوشی های شیائومی

شیائومی ادعا داره که یکی از دلایل بصرفه بودن قیمت گوشی هاش بخاطر حاشیه سود پایینی که از خریدار دریافت میکنه. البته همش به این دلیل ختم نمیشه و شیائومی باید به فکر یک راه دیگه برای کسب درآمد و جبران حاشیه سود پایینی که از گوشی ها دریافت میکنه، باشه. یکی از این راه ها ارسال تبلیغات برای کاربران گوشی های شیائومیه که اتفاقا سود خوبی هم داره. اما این تبلیغات بعضا برای کاربران مشکل ایجاد میکنه و آزار دهنده میشه، به همین دلیل شیائومی تنظیماتی رو قرار داده که بشه این تبلیغات رو لغو کرد. البته خیلی از افراد حوصله انجام این تنظیمات رو ندارن و شیائومی هم رو این داستان تنبلی، حساب باز کرده!

غیرفعال کردن برنامه MSA

برنامه MSA یا همان MIUI System Ads در واقع بخشیه که مدیریت تبلیغات رابط کاربری MIUI را بر عهده داره، پس با غیرفعال کردنش میشه بخش زیادی از تبلیغات رو غیرفعال کرد. برای غیرفعال کردن نرم افزار MSA وارد تنظیمات (Setting) بشین و بخش رمزها و امنیت (Passwords & Security) رو انتخاب کنین، در آخر صفحه روی گزینه Authorization & Revocation کلیک کنین و تیک گزینه MSA رو غیرفعال کنین (حتما اینترنت وصل باشه).

حذف تبلیغات MSA شیائومی

توی سایر نسخه های MIUI می تونین از قسمت تنظیمات عبارت Authorization & Revocation رو سرچ کنین تا بتونین تیک گزینه MSA رو غیرفعال کنین.

 

غیرفعال کردن بخش Ad services

توی رابط کاربری گوشی های شیائومی سرویسی در حال اجراست که اطلاعاتی رو از گوشی شما جمع آوری میکنه و به نسبت اطلاعات جمع آوری شده، تبلیغات مرتبط رو به شما نشون میده. Ad services مدیریت این سرویس رو بر عهده داره که با خاموش کردنش، میشه بخش عمده ای از تبلیغات رو غیرفعال کرد. برای غیرفعال کردن Ad services وارد تنظیمات(Setting) گوشی تون بشین و روی گزینه رمزها و امنیت (Passwords & Security) کلیک کنین، از صفحه باز شده وارد بخش Privacy بشین و روی گزینه Ad services کلیک کنین و در آخر تیک گزینه Personalized ad recommendations رو بردارید.

غیرفعال کردن بخش Ad services شیائومی

 

غیر فعال کردن ‌تبلیغات برنامه Music

برنامه Music یکی از کاربردی ترین نرم افزار ها برای کاربران گوشی های شیائومیه که وقتی وارد این برنامه می شین و یا هنگام پخش موزیک، تبلیغاتی رو به شما نشون میده. برای حذف تبلیغات از موزیک پلیر شیائومی وارد برنامه Music بشین و از منوی سمت چپ وارد بخش تنظیمات (Setting) بشین حالا گزینه Advanced Settings انتخاب کنین، از صفحه جدیدی که بهتون نشون میده تیک گزینه های Show ads ،Show online recommendations on startup و Personalized recommendations رو غیرفعال کنین.

غیر فعال کردن ‌تبلیغات برنامه Music شیائومی

 

حذف تبلیغات از برنامه Mi File Manager

برنامه مدیریت فایل باز هم از اون برنامه های پرکاربرده که وجود تبلیغات ممکنه آزار دهنده باشه ولی خیلی راحت میشه نمایش تبلیغات تو این بخش رو هم غیر فعال کرد. بعد از ورود به برنامه Mi File Manager از منو کشویی سمت چپ وارد بخش تنظیمات بشین و روی گزینه About کلیک کنین و از صفحه جدیدی که براتون باز میشه تیک گزینه Recommendations رو غیرفعال کنین.

 

حذف تبلیغات از برنامه Mi File Manager حذف تبلیغات از برنامه فایل منیجر شیائومی

 

حذف تبلیغات از برنامه Downloads شیائومی

برنامه Downloads مدیریت دانلود های شما رو برعهده داره که توی این برنامه هم گاهی اوقات تبلیغات مشاهده میشه. برای غیرفعال کردن تبلیغات تو این بخش، بعد از وارد شدن به Downloads از سه نقطه سمت راست به بخش تنظیمات وارد بشین و تیک گزینه Show recommended content رو غیرفعال کنین.

حذف تبلیغات از برنامه Downloads شیائومی

 

غیرفعال کردن تبلیغات در برنامه Security

بخش Security از مهم ترین بخش های رابط کاربری MIUI که وظیفه امنیت گوشی شما را بر عهده داره. برای حذف تبلیغات بخش Security روی علامت چرخ دنده بالای صفحه کلیک کنین و در آخر صفحه تیک گزینه Receive Recommendations رو خاموش کنین.

غیرفعال کردن تبلیغات در برنامه Security گوشی شیائومی

آیا شیائومی برنامه ای برای کاهش تبلیغات داره؟

با توجه به فیدبک منفی کاربران، شیائومی در رابط کاربری MIUI 13 تا حدودی نمایش تبلیغات رو کاهش داده اما همچنان نمایش تبلیغات در گوشی های شیائومی، پوکو و … که از رابط کاربری MIUI استفاده میکنن، یکی از پلن های درآمدی کمپانی شیائومیه تا بتونه با سایر شرکت ها از نظر سوددهی کلی رقابت کنه.

 

توی این مقاله سعی کردیم که روش های حذف تبلیغات کلی و برنامه های مهم و پیش فرض گوشی های شیائومی رو بهتون آموزش بدیم تا دیگه نگران این مشکل گوشی های شیائومی نباشین و بدون وجود تبلیغات مزاحم از گوشی تون استفاده کنین.

 

نویسنده : موبونیوز
تاریخ انتشار ۱ شهریور, ۱۴۰۱

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 118
5/ 5

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

comment-user-img
Alireziofficial

خیلی ممنون بابت مقاله کاربردیتون🙏

۲۲ مهر ۱۴۰۲
comment-user-img
Ammousavi123

سلام من اگه این کار ها رو انجام بدم تبلیغات شیائومی برای همیشه غیرفعال میشه یا باز هم امکان نمایش تبلیغات هستش ؟

و اینکه من همیشه از سامسونگ استفاده می‌کردم الان قصد خرید گوشی دارم و عاشق می یو آی شیائومی هستم
شما که توی این حوزه تخصص دارید برای من خرید گوشی های شیائومی رو توصیه می کنید یا سامسونگ رو و اینکه این انتقال از وان یو آی به می یو آی قراره برام تجربه بدی رو رقم بزنه یا نه ؟

ممنونم

۱۰ مهر ۱۴۰۲
comment-user-img
Soroush14

خیلی مطالب آموزنده و جالبی بود ممنون

۰۴ شهریور ۱۴۰۲
comment-user-img
Amir Mohammed

من گوشیم Redmi Note11Pro هست خیلی تبلیغات میاره از وقتی آپدیتش کردم مثلا حتی وقتی هم میخوای قفل گوشی رو باز کنی تبلیغات رو نشون میده و این خیلی رو مخ هست.اما الان با این راهکار ها که شما گفتین دیگه تبلیغات نمیاره و جواب جوابه راهکار ها واقعا ممنون 🙏🙏

۱۴ تیر ۱۴۰۲
comment-user-img
amireshon_86

واقا عالی بود و تاثیر گذار
برای منی ک یکسرع تو گوشیم و تبلیغات رو مخمه خیلی خوب بود

۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۲
comment-user-img
Habibz

عالی

۱۲ اسفند ۱۴۰۱
comment-user-img
Âlī sa

سلام
من تمام این کار هارو کردم ولی مثلا یهو وسط کالاف برام تبلیف میاپ یا همین الان که داشتم اینجا دنبال راه میگشتم باز واسم تبلیغ اومد بکید چیکار کنم دارم دیوونه میشم

و اینکه اگه تو یه سایت تو گوگل دسترسی داده باشم بهش راهی نداره دسترسی رو ازش بگیرم؟

۰۸ اسفند ۱۴۰۱
comment-user-img
Aryamobo888

فوق العاده عالی بود🥳

۰۳ اسفند ۱۴۰۱
comment-user-img
Aryamobo888

فوق العاده عالی بود

۰۳ اسفند ۱۴۰۱
comment-user-img
Sepehr Tuluie

بسیار کاربردی بودش

۱۱ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
Making1st

بابا دمت گرم🤯🤯🤯🤯

۱۱ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
Rezamobobax

ب شدت کابردی بود❤

۰۷ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
Hossein mbk

خاموش کردن اون اد سرویس، خیلی کار ادم راه میندازه و راحت میشیم

۱۶ آذر ۱۴۰۱