کدوم پردازنده عملکرد بهتری داره؟

معرفی بهترین روش برای انتخاب بهترین پردازنده

احتمالا برای شما هم پیش اومده که وقتی میخواید گوشی بخرید بین دوتا گوشی گیر کرده باشید! اکثرا براتون سوال پیش اومده پردازنده کدوم قوی تره؟ یا اینکه پردازنده کدوم به درد بازی کردن میخوره؟ برای اینکه جواب سوالتون رو پیدا کنید یا به سایت های بررسی پردازنده سر میزنید یا میرید مطالب بررسی اون دو مدل پردازنده رو مطالعه میکنید. توی سایت های بررسی پردازنده یک سری عدد و رقم وجود داره که بیشتر شما رو گیج میکنه از طرفی مطالب بررسی هم اکثرا توی مدت کوتاهی با اون پردازنده کار کردن و عملکردش رو بررسی کردن! قطعا توی این شرایط شما گیج میشید. نگران نباشید! توی این مطلب قراره یه راهکاری بهتون پیشنهاد کنیم که از این شک و تردید بیرون بیاید. تا آخر این مطلب همراه ما باشید که قراره بهترین مرجع رو بهتون معرفی کنیم!

معرفی سایت Nano Review

توی تمام سایت های بررسی پردازنده ها با کلی عدد و رقم روبرو هستید اما توی این سایت شما میتونید به سادگی بین دو تا پردازنده بهترین انتخاب رو داشته باشید. سایت nanoreview.net به شما این امکان رو میده تمام پردازنده رو با هم مقایسه کنید. این سایت به صورت تخصصی توی زمینه انواع پردازنده های گوشی موبایل، لپتاپ و کامپیوتر فعالیت میکنه و همه اطلاعات خیلی شسته رفته و تمیز در اختیار کاربر قرار میگیره! وقتی وارد این سایت بشید توی نگاه اول یه لیستی از بهترین لپتاپ ها و گوش های هوشمند رو به شما نمایش میده که روی هر کدوم بزنید میتونید بررسی و اطلاعات کاملی از اون گجت به دست بیارید. از منوی بالایی سایت اگر وارد بخش Smart Phones بشید میتونید انواع پردازنده های گوشی  رو باهم مقایسه کنید.معرفی سایت نانوریویو

مقایسه انواع پردازنده ها

برای مقایسه دو تا پردازنده کافیه وارد این لینک بشید و مدل پردازنده رو وارد کنید. حالا شما میتونید امتیاز هایی که این پردازنده ها توی طولانی مدت کسب کردن رو نگاه کنید و ببینید کدوم پردازنده عملکرد بهتری داره! توی این بخش میاد و پردازنده ها رو از نظر مناسب بودن برای بازی یا قدرت پردازشی با هم مقایسه میکنه. حتی تفاوت های اساسی پردازنده ها یا نقاط مثبت و منفی اون ها رو هم به شما نشون میده. حالا شما به راحتی میتونید اون پردازنده ای که متناسب با نیاز شما هست رو انتخاب کنید!صفحه مقایسه پردازنده های سایت nanoreview

به طور مثال شما بین پردازنده های اسنپدراگون 778G و 780G گیر کردید و میخواید بهترین رو انتخاب کنید. کافیه توی صفحه مقایسه این مدل پردازنده رو وارد کنید و بعد دکمه مقایسه رو بزنید. این سایت به شما نشون میده که کدوم پردازنده عملکرد کلی بهتری داره یا کدوم پردازنده برای بازی کردن بهتره! حتی به شما اطلاعاتی در مورد میزان مصرف باتری هر پردازنده رو میده که با این اطلاعات به راحتی میتونید بهترین رو انتخاب کنید! همچنین بعد از نمرات کلی میتونید بنچ مارک های مختلف برای هر پردازنده رو هم ببینید. که این سایت اومده و اون پردازنده ای که بنچ مارک های بهتری داره رو با رنگ سبز هایلایت کرده!

اطلاعات مربوطه به مقایسه دو پردازنده روی سایت nanoreview

جمع بندی

با استفاده از این سایت به راحتی میتونید به اون چیزی که میخواید برسید. همونطور که دیدید این سایت بدون استفاده از اعداد و ارقام عجیب و غریب به شما میگه که کدوم پردازنده توی کدوم بخش عملکرد بهتری از خودش نشون میده! توی این مطلب سعی کردیم بهترین روش برای انتخاب بهترین پردازنده رو به شما موبوبکش دوست داشتنی معرفی کنیم. امیدواریم موقع خرید گوشی این مطلب به کارتون بیاد و ازش استفاده کنید. ممنون که تا انتهای این مطلب همراه ما بودید!

نویسنده : علیرضا صفویه
تاریخ انتشار ۱۸ آبان, ۱۴۰۰

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 1577
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Nurse

سایتش فیلتر شده !؟!

۱۸ مرداد ۱۴۰۲
Mohsenjl

بهترین❤️

۰۶ اسفند ۱۴۰۱
MahdiJamshidian

دمت‌گرم

۰۸ آذر ۱۴۰۱
alirahmatpour

دمت گرم مفید بود

۰۶ تیر ۱۴۰۱
Glvsid

A15بهتره

۱۹ خرداد ۱۴۰۱
Glvsid

خوشم نیو مد

۱۶ خرداد ۱۴۰۱