بهترین ساعت هوشمند شیائومی در هر بازه قیمتی (خرداد 1403)

با تبدیل شدن ساعت هوشمند به یکی از گجت های کاربردی و جذاب در زندگی روزمره و افزایش فروش انواع ساعت های هوشمند، از مدل‌های گرون قیمت اپل واچ و گلکسی واچ گرفته تا بندهای سلامتی اقتصادی، برندهای مختلفی شروع به تولید انواع و اقسام ساعت های هوشمند کردند. از سمتی، شیائومی با داشتن زیر برندهای مختلف، تنوع بالایی از محصولات رو در اختیار داره و ممکن نیست شما قصد خرید یه ساعت هوشمند رو داشته باشید و با یکی از محصولات شیائومی و یا زیر برندهای این شرکت مواجه نشید! به خاطر همین تنوع بسیار بالای محصولات و تفاوت نسبتا کم بین مدل های مختلف، سعی کردیم در بازه های قیمتی مختلف بهترین اسمارت واچ های Xiaomi رو به شما معرفی کنیم تا با توجه به بودجه و امکاناتی که مد نظر دارید، بهترین انتخاب رو داشته باشید. پس با مقاله بهترین ساعت هوشمند شیائومی همراه موبونیوز باشید.

 

بهترین ساعت هوشمند شیائومی در بازه قیمتی

حالا وقتشه بریم سراغ معرفی چند محصول از برند شیائومی در بازه های قیمتی مختلف، تا بتونید با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید انتخابتون رو انجام بدید. در هر بازه هم چندین محصول معرفی میشه تا توی انتخاب دستتون بازتر باشه و بتونید راحت تر گزینه مناسب خودتون رو پیدا کنید. اگه دنبال ساعت های گرون قیمت از برند سامسونگ و اپل هستید و یا خیلی فن شیائومی نیستید و برند براتون اهمیت خاصی نداره، میتونید سراغ مقاله راهنمای خرید بهترین ساعت هوشمند هر بازه قیمتی برید تا با گزینه های کاربردی و پیشنهادی در بازه ها و از برندهای مختلف آشنا بشید.

شیائومی و زیربرندهاش ساعت‌های هوشمند زیادی رو روانه بازار کردن که قیمتشون از چند صد هزار تومان شروع میشه و به بیش از 20 میلیون تومان هم می‌رسه. در ادامه قصد داریم در شش بازه قیمتی مختلف بهترین ساعت هوشمند شیائومی رو معرفی کنیم تا هر کسی بتونه با هر بودجه‌ای بهترین رو انتخاب کنه.

 

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 1 میلیون تومان

برای خرید یه ساعت اقتصادی از شیائومی باید سراغ زیر برندهای این شرکت برید، اما در کل با توجه به قیمت دلار و قیمت ساعت های هوشمند در این بازه قیمتی خیلی تنوع بالایی رو پیدا نمی کنید و انتخاب ها محدود به دو یا سه مدل میشه. این مدل‌ها امکانات حداقلی و پایه یه ساعت هوشمند رو به شما میدن و خیلی نباید ازشون انتظار زیادی رو داشته باشید.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 1 میلیون تومان شامل موارد زیر میشه:

  • ساعت هوشمند شیائومی Mibro C2
  • ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W01
تو بازه قیمتی زیر 1 میلیون تومان، ساعت های هوشمند فقط امکانات حداقلی و پایه رو به شما میدن و نباید انتظار زیادی ازشون داشته باشید!

 

1. ساعت هوشمند شیائومی Mibro C2

ساعت میبرو C2 یکی از ساعت‌های هوشمند بسیار خوب شیائومی در این بازه قیمتیه که به طور کامل از زبان فارسی، هم در منوها و هم برای اعلانات پشتیبانی می‌کنه. یک دکمه فیزیکی هم برای کنترل راحتتر بعضی از عملکردها قرار داده شده و در کل میشه گفت کاربر می‌تونه از این ساعت هوشمند به راحتی استفاده کنه.

  • فرم صفحه: مستطیلی شکل
  • وزن: 34 گرم
  • اندازه نمایشگر: 1.69 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 240*260 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث 5.0
  • سازگار با: اندروید 6.0 یا بالاتر، آی او اس 10 یا بالاتر
  • پشتیبانی از زبان فارسی در منو و اعلانات

ساعت هوشمند شیائومی Mibro C2

میبرو C2 از 20 حالت ورزشی مثل دویدن، دوچرخه سواری، پیاده روی، شنا و … پشتیبانی می‌کنه و به خاطر داشتن گواهی IP68 تا حدودی در مقابل نفوذ آب به درون ساعت مقاومه. از سنسورهای اندازه گیری سطح اکسیژن خون، اندازه گیری 24 ساعته ضربان قلب و پایش کیفیت خواب بهره میبره. برای استفاده از همه قابلیت‌ها و تغییر واچ فیس هم باید اپلیکیشن Mibro Fit رو نصب کنید. باتری 270 میلی آمپر ساعتی میتونه حدود 5 تا 7 روز در استفاده معمولی بهتون شارژ بده و توی حدود 2 ساعت هم شارژ میشه.

2. ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W01

IMILAB W01 یکی دیگه از ساعت‌های هوشمند ساخته زیربرندهای شیائومیه و نسبت به رقیب دیگه خودش در این بخش یک مزیت مهم داره و اون هم سازگاری با نسخه‌های پایین‌تر اندروید و آی او اسه. بنابراین اگه گوشی قدیمی دارین این ساعت می‌تونه انتخاب مناسبی باشه.

  • فرم صفحه: مستطیل شکل
  • وزن: 38 گرم
  • اندازه نمایشگر: 1.69
  • رزولوشن نمایشگر: 240*280 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث نسخه 5.0
  • سازگار با: اندروید 4.4 یا بالاتر، آی او اس 9 یا بالاتر

ساعت هوشمند شیائومی IMILAB W01

این ساعت هوشمند امکان ردیابی و پایش حدود 70 حالت ورزشی رو داره و میتونه اطلاعات نسبتا دقیقی رو در فعالیت های ورزشی بهتون بده. از استاندارد 3ATM برای ساعت استفاده شده که تا حدودی باعث مقاومت محصول در برابر ذرات آب میشه. سنسورهای سنجش اکسیژن خون، پایش 24 ساعته ضربان قلب و پایش سلامت بانوان رو داره و میتونه اطلاعات مناسبی رو برای بهبود سلامت شما بهتون بده. با استفاده از برنامه GloryFit می‌تونید ساعت رو به گوشی خودتون متصل کنید، از واچ فیس های متنوعش استفاده کنید، تنظیماتش رو تغییر بدید و اطلاعات جمع آوری شده توسط ساعت رو مشاهده کنید. باتری 220 میلی آمپر ساعتی می‌تونه در استفاده معمولی حدود 15 روز به شما شارژ بده که عدد بسیار مناسبیه و میتونه مدت ها شما رو همراهی کنه. توی حدود 2 ساعت هم کاملا شارژ میشه.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 1.5 میلیون تومان

در این بازه قیمتی یه مقداری تنوع محصولات افزایش پیدا میکنه و دیگه فقط با ساعت هایی با فرم مربعی طرف نیستیم. اگه دنبال ساعت های با طراحی گرد هستید و یا دنبال یه صفحه نمایش با کیفیت تر می گردید، شیائومی در این بازه با کمک زیر برندهای جدیدش، گزینه های مناسبی رو در اختیار شما گذاشته. در حال حاضر دو مدل بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 1.5 میلیون تومان داریم که ارزش خرید خوبی دارن و شامل موارد زیر میشن:

  • ساعت هوشمند شیائومی Mibro X1
  • مچ بند هوشمند Mi Band 8 Active

در ادامه هر کدوم از این مدل‌ها رو معرفی می‌کنیم تا در صورت نیاز خریداریشون کنین.

 

1. ساعت هوشمند میبرو مدل Mibro X1

ساعت X1 توسط برند میبرو تولید شده و ظاهر حرفه‌ای‌تری نسبت به ساعت‌های هوشمند دیگه داره. نمایشگر این ساعت هوشمند از نوع AMOLED هست که کیفیت بالاتری نسبت به پنل‌های TFT داره، حداکثر روشنایی اون بالاتره و مصرف انرژی کمتری هم داره.

  • فرم صفحه: دایره‌ای شکل
  • وزن: 52 گرم
  • اندازه نمایشگر: 1.3 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 360*360
  • اتصالات: بلوتوث 5.0
  • سازگار با: اندروید 5.0 یا بالاتر، آی او اس 10.0 یا بالاتر
  • پشتیبانی از زبان فارسی در منو و اعلانات

ساعت هوشمند Mibro X1

پایش ضربان قلب، SPO2 و وضعیت خواب تنها بعضی از قابلیت‌های این ساعت هوشمنده. X1 از بسیاری از حالت‌های ورزشی مثل فوتبال، تنیس، ایروبیک و حتی اسکیت سواری پشتیبانی می‌کنه و با مقاومت در برابر آب حتی در عمق 50 متری میشه از اون حین شنا یا دوش گرفتن هم استفاده کرد. به غیر از قابلیت‌های بی‌پایان ورزشی و سلامتی، X1 به طور کامل از زبان فارسی هم در منوها و هم در اعلانات و پیام‌ها پشتیبانی می‌کنه و برای استفاده از همه قابلیت‌های اون می‌تونید اپلیکیشن Mibro Fit رو نصب کنید. باتری 350 میلی‌آمپر ساعتی این ساعت هوشمند در مدت 4.5 ساعت شارژ میشه و با استفاده سنگین برای 14 روز و با استفاده معمولی تا 60 روز می‌تونه شارژدهی داشته باشه و از نظر شارژدهی هم عملکرد خوبی رو نشون بده.

2. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 Active

Mi Band 8 Active یکی از مچ بندهای خود برند شیائومی محسوب میشه که نمایشگر بزرگتری نسبت به مچ بندهای معمول این کمپانی داره. این نمایشگر با یک لایه محافظ که اثر انگشت رو هم جذب نمی‌کنه پوشیده شده و در کنار اون تا عمق 50 متری ضدآبه.

  • فرم صفحه: مستطیل شکل
  • وزن: 14.9 گرم (بدون بند)
  • اندازه نمایشگر: 1.47 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 172*320 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث 5.1
  • سازگار با: اندروید 8.0 یا بالاتر، آی او اس 12.0 یا بالاتر

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 Active

می بند 8 اکتیو مثل ساعت‌های هوشمند باکیفیت دیگه می‌تونه پارامترهای متنوعی درباره سلامت مثل ضربان قلب و میزان اکسیژن خون اندازه‌گیری رو پایش کنه. پشتیبانی از بیش از 50 حالت ورزشی از جمله قابلیت‌های دیگه این ساعته. خریدن ساعت هوشمند برای خانم‌ها به خاطر مچ دست ظریفی که دارن می‌تونه کمی دشوار باشه. Mi Band 8 Active با وزن بسیار کم، نمایشگر کوچکتر نسبت به ساعت‌های هوشمند دیگه و از همه مهم‌تر داشتن قابلیت پایش سلامت بانوان بهترین انتخاب برای خانم‌ها در این بازه قیمتی محسوب میشه. یک باتری با ظرفیت 210 میلی‌آمپر ساعت برای 6 روز با استفاده سنگین و 14 روز با استفاده معمول شارژ ساعت هوشمند رو تامین می‌کنه و برای شارژ شدنش هم لازمه اون رو برای 120 ساعت به برق متصل کنید.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 2 میلیون تومان

در این بازه قیمتی امکانات خیلی زیادی به محصولات اضافه نمیشه، فقط کیفیت ساخت به نسبت قبل تا حدودی بهتر شده و توی ساعت های بیشتری از نمایشگر امولد با کیفیت بالا استفاده شده که باعث میشه استفاده روزمره از ساعت ها لذت بخش تر باشه. البته تنوع خیلی زیادی رو توی این بخش نمی تونید پیدا کنید و اگه دنبال ساعت های هوشمند با کیفیت بیشتری هستید، میتونید سراغ بازه قیمتی بعدی برید. در ادامه سه مدل از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی تا 2 میلیون تومان رو بهتون معرفی کردیم:

  • مچ بند هوشمند Mi Band 8
  • ساعت هوشمند میبرو A2
  • اسمارت واچ IMILAB W02

در ادامه معرفی کوتاهی از هر مدل ارائه دادیم و لینک خریدشون رو هم براتون گذاشتیم.

 

1. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8

سری اصلی مچ بندهای شیائومی به خاطر قیمت مناسب و ارزش خرید بالایی که داشتن همیشه یکی از محبوب‌ترین ساعت‌های هوشمند بازار بودن و نسل هشتم این مچ بند هم تونسته با امکانات و قابلیت‌های خوبش روند رو به جلوی نسل‌های قبل رو ادامه بده. نمایشگر Mi Band 8 از نوع آمولده و با روشنایی 600 نیتی که دیدن اطلاعات نمایش داده شده رو حتی زیر آفتاب ممکن می‌کنه.

  • فرم صفحه: بیضی
  • وزن: 27 گرم
  • اندازه نمایشگر: 1.62 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 192*490 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث 5.1
  • سازگار با: اندروید 6.0 یا بالاتر، آی او اس 12.0 یا بالاتر
  • پشتیبانی از زبان فارسی در اعلانات (نسخه گلوبال)

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8

150 حالت ورزشی در این نسخه استفاده شده که حدود 50 حالت ورزشی به نسبت نسل قبل اضافه تر داره و به وسیله برنامه Mi Fit به گوشی متصل میشه و میتونید اطلاعات مختلفی مثل فعالیت های ورزشی که انجام دادید و یا اطلاعات حسگرها مثل اندازه گیری اکسیژن خون، سلامت بانوان، پایش خواب و پایش ضربان قلب 24 ساعته رو مشاهده کنید و یه سری قابلیت ها و واچ فیس های مچ بند که تنوع بسیار بالایی دارند رو شخصی سازی کنید. استاندارد 5ATM بهتون اجازه میده بدون نگرانی در ورزش های آبی از این مچ بند استفاده کنید. شارژدهی باتری هم با استفاده سنگین 6 روزه اما اگر به صورت معمول از اون استفاده کنید تا 16 روز هم می‌تونه شارژدهی داشته باشه. شارژ شدن دستگاه هم تنها یک ساعت زمان می‌بره.

2. ساعت هوشمند میبرو مدل A2

A2 یکی دیگه از ساعت‌های باکیفیت برند میبرو به شمار میره. استاندارد 2ATM برای ساعت استفاده شده و تا حدودی در مقابل نفوذ مایعات مقاومه اما مناسب شنا و یا دوش گرفتن نیست. یه اسپیکر و میکروفون برای ساعت در نظر گرفته شده و میتونید موقعی که دسترسی به گوشی ندارید یا در حال ورزش هستید به راحتی به تماس های دریافتی پاسخ بدید. از 70 حالت ورزشی مثل دویدن، پیاده روی و … پشتیبانی میکنه و اطلاعات این فعالیت های شما رو ردیابی و ذخیره میکنه. قابلیت اندازه گیری سطح اکسیژن خون، پایش 24 ساعت ضربان قلب و پایش کیفیت خواب رو هم داره.

  • فرم صفحه: دایره‌ای شکل
  • وزن: 47 گرم
  • اندازه نمایشگر: 1.39 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 360*360 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث 5.3
  • سازگار با: اندروید 5.0 یا بالاتر، آی او اس 10.0 یا بالاتر
  • پشتیبانی از زبان فارسی در منو و اعلانات
  • قابلیت تماس بلوتوثی

ساعت هوشمند میبرو مدل A2

ساعت میبرو A2 از زبان فارسی در اعلانات و منوها پشتیبانی میکنه و میتونید به راحتی پیام های دریافتی خودتون رو بخونید. از طریق برنامه Mibro Fit میتونید به اطلاعات جمع آوری شده از وضعیت سلامت و فعالیت های ورزشی خودتون مطلع بشید و یا تنظیمات مختلف ساعت رو انجام بدید. باتری 350 میلی آمپر ساعتی در استفاده معمولی و روزمره حدود 10 روز به شما شارژ میده و اگه با ساعت مکالمه کنید و یا موسیقی گوشی بدید و از سنسورها استفاده زیادتری بکنید، این عدد به 5 روز کاهش پیدا می‌کنه.

3. ساعت هوشمند ایمیلب مدل W02

اگه دنبال یه ساعت هوشمند اقتصادی با امکانات خوب و طراحی شبیه به اپل واچ میگردید، زیر برند imilab از شیائومی یه گزینه خوب براتون داره. آیمیلب، ساعت هوشمند W02 رو به بازار عرضه کرده که در کل مناسب و کار راه بندازه و طراحی و ظاهر خوب و شیکی داره و میتونه یه همراه مناسب برای استفاده روزمره و یا فعالیت های ورزشی باشه.

نمایشگر از پنل TFT با رزولوشن ۲۸۰ در ۲۴۰ استفاده میکنه و به نسبت جزئيات مناسبی رو نمایش میده و ترکیب رنگ و روشنایی متوسطی داره و خیلی توی این بخش خفن نیست ولی قابل قبول عمل میکنه. ابعاد ساعت در حدود ۴۴ میلیمتره و با بند حدود ۵۵ گرم وزن داره و در استفاده روزانه خیلی اذیت نمیکنه. در جعبه محصول یه بند با قفل مگنتی مشکی و یه بند سیلیکونی سرمه ای با اندازه ۲۲ میلیمتری وجود داره و میتونید هم به صورت اسپرت و هم کلاسیک از این ساعت استفاده کنید.

  • فرم صفحه: مستطیل شکل
  • وزن: 55 گرم
  • اندازه نمایشگر: 1.85 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 240*280 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث 5.0
  • سازگار با: اندروید 4.4 یا بالاتر، آی او اس 9.0 یا بالاتر
  • پشتیبانی از زبان فارسی در اعلانات
  • قابلیت تماس بلوتوثی

ساعت هوشمند ایمیلب مدل W02

این ساعت هوشمند میتونه 100 حالت ورزشی مختلف رو تشخیص بده و اندازه گیری کنه تا با استفاده از برنامه Glory Fit که روی اندروید و آیفون در دسترسه به این اطلاعات دسترسی داشته باشید. اطلاعات جمع آوری شده توسط حسگرهای مختلفی که تو ساعت‌های این بازه میبینیم، مثل ضربان قلب، پایش خواب و سطح اکسیژن خون هم توی این برنامه به صورت کامل نمایش داده میشن. امکان تماس بلوتوثی از طریق گوشی وجود داره و میتونید به راحتی روی ساعت به تماس های خودتون پاسخ بدید. این اسمارت واچ از زبان فارسی توی اعلان ها و پیام ها پشتیبانی نمیکنه و کلمات رو به صورت جدا نمایش میده. باتری 280 میلی آمپر ساعتی در استفاده معمولی حدود 5 روز شارژدهی میکنه که در این بازه تقریبا متوسط به حساب میاد. شارژ کامل ساعت هم حدود 2 ساعت زمان میبره.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 3 میلیون تومان

در این بازه قیمتی تنوع خیلی بالایی از محصولات رو میتونید پیدا کنید و برای هر سلیقه ای یه محصول وجود داره. در واقع میشه گفت برای خرید بهترین ساعت های هوشمند بازار که به نسبت قیمت عملکرد و امکانات خیلی خوبی رو در اختیار شما بزارن، باید سراغ گزینه های این بازه قیمتی برید. به خاطر قیمت مناسب محصولات این بازه قیمتی فروش بالایی هم دارند و لوازم جانبی اونها هم تقریبا راحت تر در بازار پیدا میشه.

سه مدل از بهترین ساعت های هوشمند شیائومی تا 3 میلیون تومان از قرار زیرن:

  • ساعت شیائومی Redmi Watch 3 Active
  • ساعت هوشمند Mibro Lite 2
  • مچ بند Mi Band 7 Pro

برای آشنایی با مشخصات فنی این ساعت‌ها بخش‌های زیر رو مطالعه کنین.

 

1. ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active

دوباره رسیدیم به یک ساعت هوشمندی که نه توسط زیربرندهای شیائومی بلکه توسط خود این کمپانی طراحی و تولید شده. ردمی واچ 3 اکتیو یک نمایشگر نسبتا بزرگ داره که کار با اون رو بسیار ساده می‌کنه. این ساعت هوشمند از طراحی زیبایی برخورداره و ضدآب بودنش تا عمق 50 متری نشون میده که شیائومی در طراحی بدنه کیفیت رو فدای زیبایی نکرده.

  • فرم صفحه: مستطیل شکل
  • وزن: 42 گرم
  • اندازه نمایشگر: 1.83 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 240*280 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث 5.3
  • سازگار با: اندروید 6.0 یا بالاتر، آی او اس 12.0 یا بالاتر
  • قابلیت تماس بلوتوثی

ساعت هوشمند شیائومی مدل Redmi Watch 3 Active

قابلیت‌های مرتبط با سلامتی واچ 3 اکتیو بسیار متنوعه؛ این ساعت هوشمند قادره دائما وضعیت سلامت قلب و وضعیت خواب شما رو پایش کنه و میزان غلظت اکسیژن خون رو محاسبه کنه. اگر اهل ورزش و فعالیت‌های فیزیکی هستید Redmi Watch 3 Active با داشتن بیش از 100 حالت ورزشی مختلف نیازهای شما رو به طور کامل پوشش میده. در کنار همه این‌ها، امکان پاسخ به تماس‌ها از طریق اون هم وجود داره. مهمترین ویژگی این ساعت هوشمند اما داشتن GPS هست که در کمتر ساعت هوشمندی در این بازه قیمتی دیده میشه. باتری قرار داده شده در Redmi Watch 3 Active با استفاده سنگین برای 8 روز و با استفاده معمول تا 12 روز شارژ مورد نیازش رو تامین می‌کنه.

2. ساعت هوشمند میبرو لایت 2

برند تازه وارد میبرو از شیائومی با عرضه ساعت هوشمند میبرو لایت یه ساعت هوشمند به صرفه و اقتصادی با امکانات بسیار خوب و کامل، موفق شد در این حوزه نشون بده حرف هایی برای گفتن داره و حالا با عرضه Mibro Lite 2 با یه طراحی و ظاهر جدید و امکانات تقریبا کامل قصد داره سهم بازار بیشتری از بازه ساعت های هوشمند اقتصادی به دست بیاره. دو بند مختلف در جعبه این محصول قرار داره و می‌تونید این ساعت هوشمند رو با استایل خودتون ست کنید.

  • فرم صفحه: دایره‌ای شکل
  • وزن: 55 گرم
  • اندازه نمایشگر: 1.3 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 360*360 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث 5.1
  • سازگار با: اندروید 5.0 یا بالاتر، آی او اس 10.0 یا بالاتر
  • پشتیبانی از زبان فارسی در اعلانات
  • قابلیت تماس بلوتوثی

ساعت هوشمند میبرو لایت 2

میبرو از یه تراشه دو هسته ای برای این ساعت اقتصادی استفاده کرده تا سرعت رابط کاربری و کار با ساعت بهتر بشه. یه قابلیت جالب و کاربردی این ساعت امکان برقراری تماس از طریق بلوتوث گوشی شماست و میتونید به راحتی روی ساعت به تماس های دریافتی خودتون جواب بدید. به خاطر نداشتن سیستم عامل مخصوص باید از برنامه های پیش فرض خود ساعت استفاده کنید که توی این بازه قیمتی عادیه. این ساعت از زبان فارسی در اعلانات پشتیبانی میکنه. 60 حالت ورزشی مختلف رو هم ساپورت می‌کنه و با داشتن استاندارد 2ATM تا حدودی در مقابل نفوذ قطرات آب مقاومه. سنسورها و حسگر های معروف مثل اندازه گیری سطح اکسیژن خون، پایش 24 ساعت ضربان قلب و سلامت زنان برای این ساعت در نظر گرفته شده. برنامه اختصاصی Mibro Fit که روی گوشی های اندرویدی و آیفونی در دسترسه اطلاعات اندازه گیری توسط حسگرها و فعالیت های ورزشی رو به شما نشون میده و میتونید از واچ فیس های متنوع این ساعت هم در این برنامه استفاده کنید. باتری 350 میلی آمپر ساعتی در استفاده معمولی حدود 12 روز شارژدهی میکنه که با استفاده سنگین تر این عدد کاهش پیدا میکنه.

3. ساعت هوشمند شیائومی مدل Mi Band 7 Pro

با وجود معرفی شدن Mi Band 8 Pro هنوز هم نسل قبل این ساعت هوشمند به خاطر قیمت مناسب‌ترش ارزش خرید بالایی داره. Band 7 Pro چیزی بین ساعت و مچ بند هوشمنده و نمایشگری بزرگتر از مچ بندهای هوشمند دیگه داره. این نمایشگر از نوع AMOLED ساخته شده و از کیفیت و دقت رنگ بالایی برخورداره. یک لایه محافظ شیشه گرمادیده از نمایشگر در برابر ضربه و خط و خش محافظت می‌کنه و حتی در برابر اثر انگشت مقاومه و به راحتی کثیف نمیشه.

  • فرم صفحه: مستطیل شکل
  • وزن: 25 گرم
  • اندازه نمایشگر: 1.64 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 280*490
  • اتصالات: بلوتوث 5.2
  • سازگار با: اندروید 6.0 یا بالاتر، آی او اس 12.0 یا بالاتر

ساعت هوشمند شیائومی مدل Band 7 Pro

با داشتن 110 حالت ورزشی و قابلیت‌هایی مثل پایش ضربان قلب، سنجش غلظت اکسیژن در خون، پایش وضعیت خواب و پایش میزان استرس یکی از کامل‌ترین پکیج‌های مربوط به سلامت رو به کاربر ارائه میده. اگر اهل شنا هستید Mi Band 7 Pro می‌تونه انتخاب بسیار خوبی باشه؛ چون تا عمق 50 متری در برابر آب مقاومه. پایش وضعیت سلامت بانوان هم از اون قابلیت‌های مهمیه که کم کم داریم در ساعت‌های هوشمند مختلف مشاهده می‌کنیم و در Mi Band 7 Pro هم گنجانده شده. با نصب اپلیکیشن Mi Fitness به کلی امکانات از جمله بیش از 150 واچ فیس مختلف دست پیدا می‌کنید. البته اگر کاربر اپل هستید جای نگرانی نیست و این ساعت هوشمند با اپلیکیشن Apple Health سازگاری داره.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 5 میلیون تومان

با وارد شدن به این بازه ساعت های تقریبا بالارده شیائومی رو میتونیم ببینیم که از لحاظ کیفیت ساخت، امکانات و قابلیت ها و سنسورهای به کار رفته چیزی کم از ساعت های هوشمند گرون قیمت تر سامسونگ ندارند، البته به خاطر استفاده نکردن ساعت های شیائومی از یه رابط کاربری اختصاصی هنوز مثل گلکسی واچ ها قابلیت نصب برنامه رو ندارید، اما دقت اطلاعات جمع آوری شده بسیار بالاست و میتونید فعالیت های ورزشی خودتون رو با دقت بیشتری اندازه گیری و ردیابی کنید. موبونیوز مدل‌های زیر رو به عنوان بهترین ساعت هوشمند شیائومی تا 5 میلیون تومان بهتون پیشنهاد میده:

  • مچ بند هوشمند Mi Band 8 Pro
  • ساعت هوشمند Mibro GS Pro
  • ساعت امیزفیت GTS 2 mini

اگه قصد خرید این مدل‌ها رو دارین، لازمه که حتما با مشخصات فنی‌شون آشنا باشید.

 

1. مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 Pro

در حالی که زیر برندهای شیائومی به ساخت محصولات اقتصادی مشغول هستند، خود شرکت شیائومی محصولات بالارده متنوعی رو به بازار عرضه میکنه که یکی از جدیدترین محصولات عرضه شده می بند 8 پرو هست.این دستبند سلامتی حدود 23 گرم وزن داره که به نسبت برادر کوچکتر خودش سنگین تره؛ اما هنوز یه ساعت سبک و جمع و جور به حساب میاد و میتونه یه همراهی همیشگی رو دست های شما باشه. روشنایی 600 نیتی هم باعث میشه بتونید بدون مشکل خاصی زیر نور مستقیم آفتاب از ساعت استفاده کنید. با کمک سنسور سنجش نور میزان روشنایی صفحه نمایش رو با توجه به محیط تغییر میده. این نمایشگر قابلیت صفحه نمایش همیشه روشن (AOD) داره و میتونید مثل یه ساعت معمولی ازش استفاده کنید.

  • فرم صفحه: مستطیل شکل
  • وزن: 22.5 گرم (بدون بند)
  • اندازه نمایشگر: 1.74 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 336*480 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث 5.3
  • سازگار با: اندروید 8.0 یا بالاتر، آی او اس 12.0 یا بالاتر

مچ بند هوشمند شیائومی مدل Mi Band 8 Pro

واچ فیس های بسیار متنوعی داره و حتی می تونید از عکس ها یا GIF های شخصی سازی شده برای واچ فیس ها استفاده کنید و کاملا ساعت رو شخصی سازی کنید. این قابلیت به کمک برنامه Mi Fitness در اختیار شما قرار میگیره. امکان اندازه گیری 150 حالت ورزشی رو داره و با کمک GPS میتونه در ورزش هایی مثل دویدن یا دوچرخه سواری مسیریابی صحیح و دقیقی داشته باشه. امکان پایش و اندازه گیری ضربان قلب و اکسیژن خون رو به صورت 24 ساعته داره و میتونه به کمک این سنسورها کیفیت خواب شما رو بهتر اندازه گیری کنه و برنامه بهتری با افزایش کیفیت سلامت شما بده. استاندارد 5ATM در ساختش رعایت شده که باعث جلوگیری از نفوذ مایعات به داخل ساعت میشه و موقع ورزش کردن و یا شستن دست و صورت خیالتون راحته. قابلیت پایش و پیگیری سلامت زنان رو هم داره و با وارد کردن اطلاعات در برنامه Mi Fitness میتونه دوره های ماهانه رو دقیقتر به شما گزارش بده. باتری 235 میلی آمپر ساعتی در استفاده معمولی حدود 14 روز و با روشن کردن صفحه نمایش همیشه روشن حدود 6 روز شارژدهی میکنه. به خاطر نداشتن اسپیکر ساعت شما رو از طریق ویبره از اومدن اعلان ها، پیام ها و هشدارها با خبر میکنه.

2. ساعت هوشمند میبرو مدل GS Pro

این بازه قیمتی جاییه که ساعت‌های هوشمند فرم حرفه‌ای‌تری پیدا می‌کنن و باید انتظارات زیادی از اون‌ها داشت. GS Pro یکی از ساعت‌های هوشمند حرفه‌ای برند میبرو محسوب میشه و از هر نظر عملکرد عالی داره. به خاطر امولد بودن صفحه ساعت، کیفیت نمایشگر اون و دقت رنگش بسیار مطلوبه. میبرو از استیل 316L برای ساخت بدنه استفاده کرده که مقاومت و دوام بسیار بالایی داره. GS Pro به لطف بدنه محکمش کاملا ضدآبه و خاصیت ضدآب بودنش رو تا عمق 50 متری حفظ می‌کنه. اگه ظاهر ساعت براتون اهمیت زیادی داره، بد نیست بدونید در جعبه GS Pro دو بند مختلف یکی سیلیکونی و یکی بافته شده با الیاف نایلونی قرار داره که بسته به سلیقه و استایلی که دارید می‌تونید یکی رو انتخاب کنید.

  • فرم صفحه: دایره‌ای شکل
  • وزن: 58 گرم (با بند سیلیکونی)
  • اندازه نمایشگر: 1.43 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 466*466 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث 5.3
  • سازگار با: اندروید 5.0 یا بالاتر، آی او اس 10.0 یا بالاتر
  • پشتیبانی از زبان فارسی در اعلانات
  • قابلیت تماس بلوتوثی

ساعت هوشمند میبرو مدل GS Pro

از قابلیت‌های مرتبط با سلامت GS Pro هر چی بگیم کم گفتیم. قابلیت‌های معمول ساعت‌های هوشمند مثل پایش ضربان قلب، پایش وضعیت سلامت بانوان، پایش وضعیت خواب و VO2 Max در اینجا هم دیده میشه. اما علاوه بر اون GS Pro می‌تونه ارتفاع از سطح دریا و فشار هوا رو محاسبه کنه که مخصوصا اگر کوهنورد باشید قابلیت بسیار مهم و کاربردی محسوب میشه. این ساعت به کمک GPS داخلی که داره اطلاعاتی مثل مسافت طی شده و میانگین سرعت رو به کاربر نمایش میده. در بین 105 حالت ورزشی مختلف GS Pro ورزش‌هایی مثل شنا، کوهنوردی، قایق سواری و دوچرخه سواری دیده میشه و از این نظر تمام نیازهای یک ورزشکار رو پوشش میده. این ساعت هوشمند نسبت به بعضی از ساعت‌های دیگه وزن بیشتر و ابعاد بزرگتری داره و در نتیجه باتری بزرگی رو هم در خودش جای داده. باتری 460 میلی‌آمپر ساعتی GS Pro می‌تونه برای 20 روز استفاده در حالت روزمره یا 60 روز استفاده در حالت پایه انرژی مورد نیاز اون رو تامین کنه.

3. ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini

GTS 2 mini در سال 2022 معرفی شد و هنوز هم یکی از ساعت‌های هوشمند با ارزش خرید بالا در بازه قیمتی خودشه. این ساعت ظاهر زیبا و مینیمالی داره؛ البته گول این ظاهر ساده رو نباید خورد و از استحکام GTS 2 mini غافل شد. این ساعت می‌تونه تا عمق 50 متری ضدآب بمونه و عملکرد خوبش رو حتی در چنین شرایطی هم حفظ کنه.

  • فرم صفحه: مستطیل شکل
  • وزن: 19.5 گرم
  • اندازه نمایشگر: 1.55 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 306*354 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث 4.0، اینفرارد
  • سازگار با: اندروید 5.0 یا بالاتر، آی او اس 10.0 یا بالاتر
  • پشتیبانی از زبان فارسی در اعلانات

ساعت هوشمند امیزفیت مدل GTS 2 mini

نمایشگر این ساعت هوشمند از نوع امولده و تصاویر رو با شفافیت بالایی نمایش میده. در کنار قابلیت‌های معمول مثل پایش فاکتورهای مختلف مربوط به سلامت مثل ضربان قلب، استرس، غلظت اکسیژن خون و پایش کیفیت خواب و بیش از 70 حالت ورزشی مختلف، قابلیت‌های جالب دیگه‌ای رو هم برای کاربر به ارمغان میاره. PAI یک معیار برای ارزیابی سلامتی شماست و با دونستن اون می‌تونید یک تخمین کلی از میزان سلامت بدنتون داشته باشید. GTS 2 mini می‌تونه با اطلاعاتی که از سنسورهای مختلف دریافت می‌کنه و البته الگوریتم‌هایی که داره این شاخص رو محاسبه کنه. شارژدهی GTS 2 mini هم بسیار خوبه و برای 7 روز استفاده سنگین یا 14 روز استفاده معمولی، نیازی به شارژ کردن این ساعت هوشمند وجود نخواهد داشت.

بهترین ساعت هوشمند شیائومی 5 میلیون تومان به بالا

ساعت های هوشمند با افزایش قیمت از حدود 4 تا 5 میلیون تومان قابلیت های عجیب و غریب و خاصی بهشون اضافه نمیشه و بیشتر هزینه پرداختی صرف متریال استفاده شده و کیفیت ساخت میشه که حس ساعت های لاکچری تر برندهای معروف رو به شما بده. البته روی اطلاعات جمع آوری شده میتونید بیشتر حساب باز کنید و فعالیت های ورزشی شما با دقت بیشتری اندازه گیری میشن. البته اگه فن شیائومی نباشید ساعت های پیشنهادی این بازه شاید خیلی نظر شما رو به خودش جلب نکنه، اما اگه از گوشی های پرچمدار شیائومی استفاده می کنید، داشتن یه ساعت هوشمند بالارده شیائومی میتونه پکیج محصولات و گجت های شما رو بهتر و کامل تر کنه.

بهترین ساعت های شیائومی بالای 5 میلیون از قرار زیرن:

  • ساعت هوشمند Xiaomi S1 Active
  • ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4
  • ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4

این ساعت‌ها رنج قیمتی بالایی دارن و در کنارش قابلیت‌ها و کیفیت نمایشگر بهتری هم بهتون میدن. بنابراین اگه قصد خریدشون رو دارین تا انتهای این بخش رو دنبال کنین.

 

1. ساعت هوشمند شیائومی S1 Active

ساعت هوشمند شیائومی S1 Active یکی از محصولات با کیفیت ساخت بالا و با امکانات متنوع و به روز از برند شیائومی که میتونه اکثر نیازهای یه کاربر اندرویدی رو با یه قیمت مناسب برطرف کنه. طراحی اسپرت و گرد به همراه دو دکمه فیزیکی روی لبه راست این ساعت رو به یه گزینه مناسب و شیک برای ورزشکارها تبدیل میکنه. بند سیلیکونی 22 میلیمتری دستگاه هم کیفیت خیلی خوبی داره و امکان تعویض بند هم از طریق پین های قرار گرفته به راحتی انجام میشه. صفحه نمایش امولد جزئیات خیلی بالا و دقت رنگ خیلی زنده ای داره و به خاطر روشنایی مناسبش توی محیط با نور زیاد هم به راحتی قابل استفاده است. قابلیت Always on هم به لطف پنل امولد درش به کار رفته. با میکروفون و اسپیکر به کار رفته در ساعت، میتونید به راحتی و بدون نیاز به هندزفری یا خود گوشی به تماس های دریافتیتون پاسخ بدید.

  • فرم صفحه: دایره‌ای شکل
  • وزن: 36.3 گرم
  • اندازه نمایشگر: 1.43 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 466*466 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث 5.2، GPS
  • سازگار با: اندروید 6.0 یا بالاتر، آی او اس 10.0 یا بالاتر
  • قابلیت تماس بلوتوثی

ساعت هوشمند شیائومی S1 Active

ساعت شیائومی Active S1 از 117 حالت ورزشی پشتیبانی میکنه که 19 حالت به صورت خودکار با انجام ورزش فعال میشن و امکان تنظیمات پیشرفته هم براشون در نظر گرفته شده. امکان استفاده از این ساعت تا عمق 50 متری آب هم وجود داره و خیالتون رو بابت مقاومت این ساعت در مقابل نفوذ مایعات راحت میکنه. قابلیت های اندازه گیری ضربان قلب، GPS دو بانده بسیار دقیق، کیفیت خواب، سطح استرس، سلامت زنان و سنجش 24 ساعته سطح اکسیژن خون هم بر روی این ساعت قرار گرفته. باتری 470 میلی آمپر ساعتی با 2.5 ساعت شارژ حدود 12 روز در استفاده معمولی و سبک و با استفاده سنگین تر و مداوم حدود 8 روز میتونه به شما شارژدهی کنه. با استفاده از برنامه Mi Fitness که برای دستگاههای اندروید و iOS در دسترسه میتونید به بیش از 200 واچ فیس برای این ساعت دسترسی داشته باشید و اطلاعات جمع آوری شده توسط این ساعت رو ببینید.

2. ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4

ساعت GTR 4 یکی از برترین محصولات برند کمپانی امیزفیت محسوب میشه و پر از قابلیت‌های جالب و کاربردیه. فریم میانی این ساعت به صورت یکپارچه از استیل ساخته شده که استحکام اون رو مخصوصا در شرایط سخت افزایش داده. GTR 4 تا عمق 50 متری ضدآبه و میشه با اون شنا کرد. این ساعت هوشمند حرفه‌ای به میکروفون و اسپیکر هم مجهز شده و شما می‌تونید تماس‌هاتون رو از طریق اون برقرار کنید.

  • فرم صفحه: دایره‌ای شکل
  • وزن: 34 گرم
  • اندازه نمایشگر: 1.43 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 466*466 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث 5.0، GPS
  • سازگار با: اندروید 7.0 یا بالاتر، آی او اس 12.0 یا بالاتر
  • پشتیبانی از زبان فارسی در اعلانات
  • قابلیت تماس بلوتوثی

ساعت هوشمند امیزفیت GTR 4

دیگه به قابلیت‌های معمول ساعت‌های هوشمند مثل سنسور ضربان قلب اشاره نمی‌کنیم چون GTR 4 طبیعتا همه اون‌ها رو داره. با پشتیبانی از بیش از 150 حالت ورزشی یکی از کامل‌ترین ساعت‌های هوشمند محسوب میشه. حتی سنسور تشخیص ضربان قلب موقع شنا کردن به درستی کارش رو انجام میده. جی پی اس قرار داده شده در GTR 4 از همون نوعی هستش که در هواپیماها بکار میره و با دقت 99.9 درصدی که در موقعیت یابی داره میشه کاملا روش حساب کرد. قابلیت PeakBeats هم اطلاعات جالبی از جمله زمان مورد نیاز برای ریکاوری بعد از یک فعالیت ورزشی، حداکثر میزان اکسیژن دریافتی و فاکتورهای دیگه‌ای که ممکنه در انواع فعالیت‌های ورزشی پراهمیت به نظر برسن رو در اختیارتون قرار میده. برای تامین انرژی این همه سنسور، GTR 4 به باتری 475 میلی‌آمپر ساعتی داخلیش تکیه می‌کنه که برای 7 روز استفاده سنگین یا 52 روز استفاده در حالت ذخیره انرژی شارژدهی داره.

3. ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4

امیزفیت با تولید ساعت GTS 4 نشون داد که برای همه سلیقه‌ها ارزش قائله. این ساعت از نظر مشخصات فنی و قابلیت‌ها و امکاناتی که داره خیلی شبیه به ساعت هوشمند GTR 4 هست با این تفاوت که فرم نمایشگر به مستطیل تغییر پیدا کرده.

  • فرم صفحه: مستطیل شکل
  • وزن: 27 گرم
  • اندازه نمایشگر: 1.75 اینچ
  • رزولوشن نمایشگر: 390*450 پیکسل
  • اتصالات: بلوتوث 5.0، GPS
  • سازگار با: اندروید 7.0 یا بالاتر، آی او اس 12.0 یا بالاتر
  • پشتیبانی از زبان فارسی در اعلانات
  • قابلیت تماس بلوتوثی

ساعت هوشمند امیزفیت GTS 4

تفاوت دیگه این دو ساعت در باتری و البته وزن اونهاست. GTS 4 وزن کمتری نسبت به رقیب خودش داره و استفاده از اون راحتتره اما GTR 4 به باتری بزرگتری مجهز شده. با در نظر گرفتن این تفاوت‌ها می‌تونید بر اساس نیازتون گزینه بهتر رو انتخاب کنید.

سخن پایانی

در این مقاله سعی کردیم بهترین ساعت های هوشمند برند شیائومی که ارزش خرید مناسبی با توجه به رقبای دیگه دارند رو در هر بازه قیمتی بررسی کنیم. بنابراین اگه فن Xiaomi هستید و یا دنبال یه ساعت هوشمند با کیفیت و خوش ساخت و دارای قیمت اقتصادی می گردید، بتونید به راحتی با توجه به نیاز، سلیقه و بودجه ای که مدنظر دارید، بهترین ساعت شیائومی ممکن رو خریداری کنید. شما هم اگه ساعت با کیفیتی از برند شیائومی استفاده کردید که توی این مقاله راهنمای خرید ساعت شیائومی نیست توی کامنت ها با موبوبکس به اشتراک بذارید. ممنون که تا این آخر همراه موبونیوز بودید، مرسی از همراهیتون!

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 2 ماه پیش
تعداد نظرات : 69
5/ 4.5

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Sasan_8787

به نظر من جای هایلو توی لیست خالیه چون واقعا ساعت های باکیفیتی داره اما مدل جدید ازش کم میاد.

۱۰ خرداد ۱۴۰۳
Nurse

نوت ۱۳ پرو باید با A35 مقایسه بشه
هر دو واقعا گزینه های خوبی هستن

۰۶ خرداد ۱۴۰۳
AMIRALIAF4

سلام
وقت بخیر
من تا الان سامسونگ داشتم و تا به حال شیائومی نگرفتم همچنین بین خرید Redmi note 13 pro plus و A55 موندم میشه راهنمایی کنید به نظرتون سیستم عامل شیائومی اذیتم نمیکنه و همچنین کدوم بهتره.

۰۵ خرداد ۱۴۰۳
AMIRALIAF4

سلام من تا الان سامسونگ داشتم و تا به حال شیائومی نگرفتم همچنین بین خرید Redmi note 13 pro plus و A55 موندم میشه راهنمایی کنید به نظرتون سیستم عامل شیائومی اذیتم نمیکنه و همچنین کدوم بهتره.

۰۵ خرداد ۱۴۰۳