بهترین ساعت های هوشمند مناسب بانوان؛ راهنمای خرید + معرفی بهترین مدل ها

تقاضا برای گجت های پوشیدنی این روزها با شیب عجیبی در حال افزایش است و خب سردمدار این گجت های پوشیدنی اسمارت واچ ها به حساب میان. ساعت های هوشمند اومدن که نیاز ما به تلفن همراه را کم کنند، که خب فعلا در این مورد جای تردید وجود داره! از اونجایی که معمولا خانم ها در خرید کردن کمی سخت گیرتر هستند! احتمالا پیدا کردن ساعت مناسب براشون پروسه پیچیده‌تر و سخت تری باشه، به همین دلیل، در این مقاله می خواهیم به شما در انتخاب و خرید بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان کمک کنیم. برای اینکه بتونید از مناسبت های پر تعداد ویژه خانوم ها به سلامت عبور کنید! حتما تا پایان مقاله بهترین ساعت های هوشمند مناسب بانوان همراه موبونیوز باشید.

 

بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان باید چه ویژگی هایی داشته باشه؟!

برای اینکه بتونید بهترین انتخاب ممکن برای خرید ساعت هوشمند مناسب بانوان را داشته باشیم بهتر است به چند نکته در هنگام خرید دقت داشته باشیم. رعایت این نکات در هنگام خرید میتونه اولویت ها و قابلیت هایی که در هنگام استفاده از ساعت برای شما اولویت بیشتری دارد را مشخص کند تا بتونید ساعتی خریداری کنید که کارایی بسیار مناسبی با توجه به قیمت برای استفاده روزمره شما داشته باشه و تجربه خرید موفقی را داشته باشید. موارد مهم در زمان خرید یک ساعت هوشمند مناسب بانوان شامل:

  • طراحی و اندازه بدنه
  • قابلیت شخصی سازی و تنوع بندها
  • دقت و تنوع سنسورها
  • مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار
  • شارژدهی باتری

که در ادامه به تفصیل در مورد این نکات صحبت میکنیم.

 

طراحی و اندازه بدنه

ساعت های هوشمند، مدل ها و برندهای مختلفی رو شامل میشن، و در سایز های متفاوتی نیز تولید شده اند. شما می توانید متناسب با سن و نیازتان، سایز و مدل مورد نظر خود را انتخاب و خریداری نمایید. پاسخ دقیقی به این سوال که بلاخره چه سایزی از اسمارت واچ ها مناسب بانوان هست وجود نداره، اما میشه گفت که اگر دور مچ دست شما کمتر از ۱۶ سانتی متر باشد، بهتر است از ساعت هوشمند سایز کوچکتر (همون ۳۸ تا ۴۲ میلی متری) استفاده کنید و اگر مچ دستتان از ۱۶ سانتی متر بیشتر است، خب بهتره که اسمارت واچ های سایز بزرگ (همون ۴۴ یا ۴۵ میلی متری ) را انتخاب کنید. البته که تمام اینها به سلیقه شما که قصد خرید ساعت را دارید یا اون خانومی که قرار این هدیه رو دریافت کنه بستگی داره.

 

قابلیت شخصی سازی و تنوع بندها

اگه یکم خودمونی تر با این قضیه برخورد کنیم، برای اکثر خانوم ها بعد فنسی بودن و استایلیش بودن ساعت ها و امکان ست کردنش با لباس ها و اکسسوری های دیگه شون از امکانات سخت افزاری اهمیت بیشتری داره. پس در نتیجه تنوع رنگی، امکان تعویض بند و در دسترس بودن انواع بند های مختلف و حتی تنوع‌ واچ فیس ها با قابلیت شخصی سازی متنوع و اختصاصی میتونه تاثیر بسزایی در انتخاب ساعت هوشمند مناسب بانوان داشته باشه.

 

دقت و تنوع سنسورها

قابلیت های سلامتی در ساعت های هوشمند به خصوص با ترند های امروزی در رابطه با رعایت لایف استایل سالم، بیش از پیش برای خانم ها حائز اهمیت هست. خوشبختانه ساعت های هوشمند هم سنگ تموم گذاشتن و امکانات بسیار متنوعی برای نظارت بر فعالیت های روزانه و ورزشی ارائه می کنند، که از بین این سنسورها میشه به پایش ضربان قلب، ردیابی فعالیت های ورزشی، مدیریت خواب، ردیابی استرس، مدیریت دوره قاعدگی و… اشاره کرد.

 

مقاومت در برابر نفوذ مایعات و گرد و غبار

مقاومت در برابر آب بی تردید یکی از مهم ترین ویژگی هر گجت پوشیدنی برای بانوان به حساب میاد. خوشبختانه ساعت ها معمولا مقاومت نسبی در برابر نفوذ آب و مایعات دارند که به بانوان اجازه می دهد در مواقعی مانند ورزش های آبی، شستشو دست ها و حتی در زمان بارش باران از ساعت هوشمند خود استفاده کنند. البته فراموش نکنیم این مقاومت صرفا در برابر آب خالص میتونه عمل کنه و شامل مواد شوینده و آب با دمای بالا نمیشه! لازم هست که بگیم که نباید به گجت هامون الکل بپاشیم؟

 

شارژدهی باتری

شارژدهی باتری ساعت‌های هوشمند ممکن است بسته به مدل و نوع استفاده، متغیر باشه. خبر بد برای بانوانی که مچ های ظریف تری دارند این هست که معمولا در ساعت های با سایز کوچکتر، شارژدهی باطری قربانی ظرافت و طراحی میشه و اگر برای خودتون یا یکی از اعضای خانواده یکی از این ساعت ها رو تهیه کرده باشید، معمولا با صفحه سیاه ناشی از اتمام باطری مواجه خواهید شد. این مشکل در ساعت های لوکس تر مثل اپل واچ های سایز کوچکتر بیش از پیش توی ذوق میزنه! البته غیر فعال کردن یک سری از قابلیت های سنجشی میتونه به افزایش این مدت زمان کمک قابل توجهی بکنه!

 

بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان

حالا که با نکات مهم در زمان خرید آشنا شدیم و اولویت های خودمون را مشخص کردیم، انتخاب از بین تنوع بالایی محصولات موجود در بازار تا حدودی راحت تر میشه. البته با وجود مدل های نسبتا مشابه چه از لحاظ ظاهری و چه از لحاظ مشخصات سخت افزاری و فنی در رنج های قیمتی مختلف ممکن است انتخاب یک محصول با ارزش خرید بالا مقداری سخت باشه، به همین دلیل در ادامه بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان را در بازه های قیمتی مختلف جمع آوری کردیم تا بتونید به راحتی و فقط از بین چند مدل محصول مورد نظر خودتون را انتخاب کنید.

 

بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان تا یک میلیون تومان

در این بازه حق انتخاب چندانی وجود نداره ولی ترجیح دادیم صرفا به معرفی ساعت هایی از برندهای معتبر بسنده کنیم و خیلی خرید ساعت های فیک یا طرح های بی کیفیت را به شما پیشنهاد نمیکنیم. در این بازه قیمتی محصولات برند mibro که از زیر شاخه های برند شیائومی به حساب میاد، نسبتا گزینه های متنوعی دارد و از بهترین انتخاب های ممکن در این بازه به شمار میره.

 

ساعت هوشمند شیائومی Mibro C2

در این بازه میشه از ساعت هوشمند شیائومی میبرو C2 با حدود قیمتی 700 هزار تومان به عنوان یکی از ارزنده ترین گزینه ها نام برد. این ساعت علارغم وزن سبک ۳۴ گرمی و طراحی نسبت ظریف به صفحه نمایش نسبتا بزرگ ۱.۶۹ اینچی مجهز شده و با داشتن سایز 45 میلی متری هم برای آقایون و البته خانوم ها مناسب است. روشنایی صفحه نمایش زیر نور مستقیم آفتاب قابل قبوله اما پاسخ به دستورات لمس اندکی کند انجام میشود، که در این بازه قیمتی و مخصوصا در قیاس با نمونه های فیک ایراد بزرگی به حساب نمی آید.
اگر به ساعت های با طراحی و بدنه گرد مشابه گلکسی واچ سامسونگ علاقه‌مند هستید، ساعت هوشمند mibro A1 نیز در این بازه قیمتی قرار دارد. با کمی هزینه بیشتر میتویند سراغ گزینه دیگه از برند میبرو یعنی ساعت هوشمند mibro lite برید که یکی از ساعت های هوشمند محبوب بازاره ولی نسبتا اندازه بزرگی دارد و بیشتر مناسب آقایون یا خانم هایی با دستان نسبتا بزرگ است. ویژگی های مهم و قابل توجه این ساعت هوشمند شامل موارد زیر میشود:

  • نمایشگر 1.69 اینچی TFT با کیفیت مناسب
  • باتری 270 میلی آمپر ساعتی با شارژدهی 7 روزه
  • امکان اتصال و تعویض راحت بندهای 20 میلی متری
  • دارای واچ فیس های مختلف با قابلیت شخصی سازی
  • پشتیبانی از 20 حالت ورزشی

ساعت هوشمند شیائومی Mibro C2

 

بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان تا 1.5 میلیون تومان

در این بازه سنسورهای مورد استفاده در اکثر ساعت ها دقت کافی را ندارند اما میشه روی کاربرد و دقت برخی از آن ها تا حدودی حساب باز کرد. تو این بازه قیمتی سراغ یکی دیگر از زیر مجموعه های شیائومی رفتیم.

 

ساعت هوشمند شیائومی Haylou RS4 LS12

هایلو یکی از زیر مجموعه های شرکت شیاومی به حساب میاد و در طراحی این محصول از اپل واچ های اپل الگو برداری کرده و شباهت این ساعت با محصولات غول آمریکایی تا حدودی غیر قابل انکاره. ساعت RS4 با داشتن صفحه نمایش 1.78 اینجی امولد، شارژدهی 10 روزه در استفاده معمولی و روزمره عمر باطری چند برابری نسبت به اپل واچ ها داره. استفاده از گواهی IP68 باعث میشه بتونید به راحتی و با خیال راحت این ساعت در هنگام ورزش استفاده کنید. رابطه کاری ساعت هوشمند هایلو RS4 مشابه WatchOS 10 طراحی و ساخته شده که باعث استفاده راحت تر از ساعت میشه. تمامی این موارد باعث شده، ساعت RS4 هایلو تبدیل به یک گزینه وسوسه انگیز و اقتصادی بشه. البته عدم پشتیبانی از زبان فارسی در اعلان ها و پیام ها و همچنین عدم امکان پاسخگویی به تماس های تلفنی از طریق خود ساعت پاشنه آشیل های این ساعت به شمار میره.

ساعت هوشمند شیائومی Haylou RS4 LS12

 

بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان تا 2 میلیون تومان

تا حول و حوش ۲ میلیون تومان کم کم سر و کله ساعت های با سنسورهای سلامتی قابل اتکا پیدا میشه، ساعت های برند amazfit که جزو زیر مجموعه های با کیفیت و خفن در زمینه تولید ساعت های هوشمند شیائومی به حساب میاد، مخصوصا محصولات این برند در بازه های اقتصادی به دقت سنسورهای سلامتی شون معروف هستند.

 

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 3 Pro

باز هم انتخابمون از غول چینی گجت های تکنولوژی یعنی شیائومیه، که واقعا در بازه قیمتی اقتصادی حرفهای زیادی برای گفتن داره. طراحی مربعی شکل این ساعت در کنار در دسترس بودن ترکیب های رنگی مختلف در بازار ایران باعث شده ساعت بیپ 3 پرو امیزفیت به یه گزینه قابل توجه برای بانوان تبدیل بشه. از ویژگی های کلیدی این ساعت میشه به وزن سبک ۳۳.۲ گرمی، صفحه نمایش 1.3 اینچی Semi-Amoled، گواهی IP68، بندهای قابل تعویض، شارژدهی یک هفته ای باطری در استفاده های سنگین، پیشتیبانی بیش از ۶۰ فعالیت ورزشی و همچنین پشتیبانی از استاندارد 5 ATM اشاره کرد که امکان استفاده از این ساعت رو در استخر و زیر دوش هم فراهم میکنه. یکی از کلیدی و کاربردی‌ترین ویژگی های این ساعت پشتیبانی کامل از زبان فارسی میشه اشاره کرد.
از ویژگی های منفی این ساعت میشه به عدم امکان برقراری تماس تلفنی از طریق خود ساعت و همچنین عدم پشتیبانی از صفحه نمایش همیشه روشن (Always On Display) اشاره کرد که در این بازه قیمتی خیلی مشکل بزرگی نیست و طبیعی به نظر میرسه.
اگر به دنبال یه مچ بند ورزشی باشید، مچ بند شیائومی mi band 8 هم میتونه انتخاب مناسبی باشه. ساعت هوشمند Kieslect L11 Pro نیز در این بازه حضور دارد و اگر به ساعت هایی مشابه طراحی گلکسی واچ های سامسونگ علاقه‌مند باشید، این ساعت میتونه نظر شما رو به خودش جلب کنه.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit Bip 3 Pro

 

بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان تا 2.5 میلیون تومان

صفحه نمایش امولد در این بازه قیمتی به یک استاندارد تبدیل شده اما کماکان کیفیت ساخت ساعت ها در برخی نمونه ها با محصولات بالا رده قابل قیاس نیست. در این بازه مجدد سراغ یه زیر برند دیگه از شیائومی میریم که کار رو برای سایر برندها دشوارتر میکنه و به نسبت قیمت میتونه امکانات و قابلیت های بسیار مناسبی رو در اختیار شما قرار بده.

 

ساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 pro

اگر به ساعت هایی با طراحی مشابه اپل واچ علاقه مند باشید، ساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 pro برای شماست! به لطف استفاده از صفحه نمایش امولد ۲.۰۱ اینچی با حاشیه های معقول، روشنایی نمایشگر ۱۲۰۰ نیتی، تراکم پیکسلی بالا، صفحه نمایش همیشه روشن و همچنین ترکیب رنگی متنوع باعث شده پکیج صفحه نمایش ایده الی رو در اختیار شما بزاره. از دیگر ویژگی های مثبت این ساعت میشه به بدنه فولادی، پشتیبانی کامل از زبان فارسی و قابلیت مکالمه از طریق خود ساعت با کیفیت مناسب اشاره کرد. داخل جعبه محصول یک بند اضافه و گلس محافظ نمایشگر هم وجود داره و از هزینه های ثانویه بی نیازتون میکنه. البته ممکنه این ساعت برای بانوانی که مچ دست بسیار ظریفی دارند انتخاب خیلی مناسبی نباشه.

ساعت هوشمند شیائومی Glorimi GS1 pro

 

ساعت هوشمند Huawei WATCH FIT new (2021)

ساعت هوشمند Huawei WATCH FIT new (2021) در بازه قیمتی ۲ تا ۲.۵ میلیون تومان با داشتن صفحه نمایش سوپر امولد ۱.۶۴ اینچی با تراکم پیکسلی ۳۲۶ در هر اینچ، ظرافت در طراحی، شارژدهی فوق العاده تا ۱۰ روز علیرغم وزن پایین ۲۱ گرمی و همچنین در دسترس بودن رنگ های مختلف بدنه یه گزینه جذاب برای خانوم ها به حساب میاد و به نسبت قیمت ارزش خرید بسیار بالایی داره. البته یک سری نکات منفی هم داره، مثلا نیاز به استفاده از بند های مخصوص ساعت که در بازار نسبتا تنوع پایینی داره، در کنار نیاز به تغییر IP برای دسترسی به واچ فیس های بیشتر و همچنین عدم تعبیه اسپیکر برای مکالمه از طریق خود ساعت جزو نقاط ضعف جدی این ساعت هوشمند به حساب میان. یه مورد قابل توجه دیگه در این ساعت دقت بالای سنسور های ورزشی و سلامتی هست که به نسبت سایر ساعت های این بازه قیمتی یه سر و گردن بالاتره و عملکرد بهتری داره.

ساعت هوشمند Huawei WATCH FIT new (2021)

 

بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان تا 3 میلیون تومان

در این بازه قیمتی و با افزایش بودجه میتونید سراغ گزینه های بیشتری برید، چون تنوع محصولات نسبتا بیشتری دیده میشه و میتونید سراغ محصولاتی با دقت حسگرهای بیشتر و همچنین کیفیت ساخت بالاتر برید.

 

ساعت هوشمند شیائومی Glorimi M2

ساعت هوشمند Glorimi M2، یکی از ساعت های با ارزش خرید بالا توی رنج قیمت 2.5 تا 3 میلیون تومان هست که همه قابلیت های کلیدی مورد نیاز برای یک ساعت هوشمند کاربردی رو داره و واقعا نمیشه ایراد اساسی و خاصی بهش گرفت؛ طراحیش که خوبه؛ کیفیت صفحه نمایشگرش فوق العاده هست؛ قابلیت مکالمه از طریق ساعت و ارسال پیام و پشتیبانی کامل از زبان فارسی هم داره. حتی توی جعبه ساعت، دفترچه راهنمای فارسی داره! صفحه نمایش گرد این ساعت عملا حاشیه ای نداره و حتی برای بانوانی با مچ های ظریفتر هم مناسبه. دقت سنسورهای اکسیژن خون، استرس و ضربان قلب به دقت نمونه های گران قیمت نیست ولی با توجه به قیمت عملکرد مناسبی داره. GPS داخلی هم نداره و برای مسیریابی از GPS خود گوشی استفاده میکنه.

ساعت هوشمند شیائومی Glorimi M2

 

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2 mini 

در این بازه قیمتی میشه به ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2 mini هم فکر کرد. این ساعت با توجه به طراحی و ترکیب رنگی متنوع و استفاده از بدنه آلومینیومی تیک سبز طراحی رو میتونه از اکثر بانوان بگیره. از نظر مشخصات سخت افزاری و فنی هم با توجه به استفاده از صفحه نمایش ۱.۵۵ اینچی امولد و استفاده از سنسورهای شتاب‌سنج، ژیروسکوپ، سنجش نور محیط، ژئومغناطیس و سنسور نوری بیولوژیکی و قابلیت سنجش میزان اکسیژن خون (spo2) پکیج نسبتا کاملی را برای ورزشکاران و همچنین بانوانی که به سلامت اهمیت میدن ارائه میکنه. به این فهرست قابلیت ها گواهی ضدآب 5ATM را هم اضافه کنید تا خیالتان بابت مقاومت در مقابل نفوذ آب (به جز مواد شوینده) به هر نحوی راحت بشه.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 2 Mini

 

ساعت هوشمند Glorimi GL1

اگه طرفدار طراحی های ساعت های هوشمند امروزی نیستید و دنبال یه ساعت با طراحی کلاسیک و خیلی زنانه تر می‌گردید، حتما نگاه ویژه ای به ساعت هوشمند Glorimi GL1 داشته باشید. این ساعت با طراحی کلاسیکی که داره، حس لوکس بودن رو تداعی میکنه و در عین حال از لحاظ مشخصات فنی و همچنین قابلیت هایی که برای این ساعت استفاده شده نیز هیچ کمبودی نسبت به ساعت های دیگه این بازه قیمتی نداره. این ساعت به لطف صفحه نمایش امولد با تراکم بیکسلی فوق العاده و نداشتن حاشیه تجربه بصری فوق العاده ای را ارائه میده. همچنین روشنایی 1350 نیتی صفحه نمایش باعث میشه زیر نور مستقیم خورشید هم خوانایی خودش رو از دست نده. این ساعت در رنگ بندی های مختلف و با گارانتی رسمی در ایران قابل تهیه می باشد.

ساعت هوشمند Glorimi GL1

 

بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان تا ۴ میلیون تومان

در این بازه قیمتی هنوز اکثرا تولیدات شرکت شیائومی دیده میشه و اگه قصد خرید ساعت های گلکسی واچ از سامسونگ رو دارید بهتره مقداری بیشتر هزینه کنید و سراغ بازه قیمتی بعدی برید.

 

ساعت هوشمند Xiaomi Band 8 Pro

در این بازه قیمتی اولین اسمی که به ذهن خطور میکنه؛ ساعت هوشمند Xiaomi Band 8 Pro که بر خلاف اسمش طراحی مشابه ساعت های هوشمند داره؛ استفاده از صفحه نمایش اولد با تراکم پیکسلی بالا باعث میشه در واچ فیس های تیره رنگ حاشیه های صفحه نمایش با رنگ تیره پس زمینه ادغام بشه و حس یک ساعت لوکس بدون حاشیه صفحه نمایش را تداعی کنه. استفاده از صفحه نمایش همیشه روشن اثر گذاری این قابلیت را دو چندان میکند؛ حداکثر روشنایی ۶۰۰ نیتی نمایشگر باعث میشه زیر نور مستقیم خورشید نیز تجربه بصری قابل قبولی از صفحه نمایش این بند ( در واقع ساعت) هوشمند تجربه کنید. این ساعت با وزن ۳۸ گرمی (همراه با بند) تجربه استفاده راحتی رو برای بانوان فراهم می کنه و رنگ سفید اون با بند های خاکستری میتونه توجه بسیاری از خانوم ها رو به‌ خودش جلب کنه.

مچ بند هوشمند شیائومی Smart Band 8 Pro

 

ساعت هوشمند شیائومی S1 active

ساعت هوشمند شیائومی S1 active گزینه دیگه این بازه قیمتی به حساب می آید که از ۱۱۷ حالت ورزشی مختلف پشتیبانی میکند و با ارائه شارژدهی باطری ۱۰ روزه یک همراه مطمئن حتی برای سفرهای طولانی مدت بدون نیاز به شارژ مجدد به شمار میرود. البته این ساعت با طراحی نسبتا بزرگ و اسپورت مانند بیشتر برای خانم های ورزشکار مناسبه.

ساعت هوشمند Xiaomi Watch Active S1

 

بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان تا ۵ میلیون تومان

در این بازه قیمتی یک انتخاب ایده ال برای خانوم هایی با مچ های باریک و ظریف وجود داره، همچنین نسخه های قدیمی تر گلکسی واچ سامسونگ، یعنی گلکسی واچ 4 نیز در این بازه قیمتی قرار میگیره، این ساعت هوشمند با وجود اینکه بیش از 2 سال از عرضه اش میگذره اما هنوز با توجه به کیفیت و قیمت مناسب هنوز طرافداران خاص خودش رو داره. البته توصیه میشه اگر دنبال خرید ساعت هوشمند سامسونگ هستید، سراغ گزینه های پیشنهادی بازه بعدی برید.

 

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 4 Mini

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 4 Mini پیشنهاد موبونیوز برای عاشقان ساعت های ظریفه! اگر به دنبال ساعتی جمع‌ و‌ جور اما پر قدرت در این بازه قیمتی هستید، amazfit gts 4 mini انتخاب شایسته ای به حساب میاد. با وجود طراحی بسیار باریک یک صفحه نمایش ۱.۶۵ اینچی بسیار با کیفیت سوپر امولد رو در قلب خودش جا داده؛ این ساعت بدون بند تنها ۱۹ گرم وزن داره و عملا سنگینی رو به مچ دست شما تحمیل نخواهد کرد.
پایش دائمی ضربان قلب، فشار خون و استرس از شاخصه های مهم این ساعت به حساب میاد. . واچ فیس های متنوعی برای این ساعت هوشمند در نظر گرفته شده و‌ امکان پایش بیش از ۱۲۰ حالت ورزشی مختلف توسط این ساعت وجود دارد.

ساعت هوشمند شیائومی Amazfit GTS 4 Mini

 

بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان تا ۷ میلیون

از این بازه قیمتی به بعد سر و کله برند مطرح کره ای یعنی سامسونگ پیدا میشه و فکر کردن به گزینه های دیگه رو سخت میکنه. به نظر ما بدون هیچ معطلی برید سراغ ساعت های هوشمند سامسونگ یعنی گلکسی واچ های نسخه پنج و شش و از کیفیت و عملکرد بالای این ساعت ها لذت ببرید.

 

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5

درسته که از معرفی galaxy watch 5 سامسونگ بیشتر از یک سال میگذرد اما در این بازه قیمتی کماکان بهترین انتخاب ممکن به حساب میاد. صفحه‌نمایش حالا با یاقوت کبود محافظت میشه و مقاومت بالایی در برابر خراشیدگی یا ضربه از خودش نشان میده. صفحه نمایش سوپر امولد این ساعت کیفیت بالا و بسیار جذابی داره. در این نسخه خبری از حلقه چرخان فیزیکی نیست، که البته برای بانوان خبری خوب به حساب میاد و موجب ظرافت بیشتر و رسیدن به بلوغ در طراحی مینیمال ساعت های سامسونگ شده است. البته حاشیه نمایشگر مجازی در نظر گرفته شده که شاید کار با آن به لذت بخشی و روان بودن حلقه چرخان فیزیکی نباشد اما جابجایی در رابطه کاربری wear os را به بهترین نحو انجام میدهد؛ طبق تجربه شخصی با توجه به عمر باطری بهتر نسخه ۴۴ میلی متری، بانوانی که مچ های بسیار ظریف یا باریکی ندارند میتوانند نسخه ۴۴ متری را هم امتحان کنند. شارژدهی باطری که شاید به سختی بتواند بیش از یک روز شما را همراهی کند، از نقاظ ضعف این ساعت در مقایسه با اکثر ساعت های شیاومی حتی با برچسب قیمتی پایین تر به حساب میاد.
از ایرادات این ساعت میتوان به عدم فعال شدن و کاربرد برخی از قابلیت های این ساعت در ایران و همچنین عدم سازگاری با ios اشاره کرد. همچنین برخی ویژگی های خاص این ساعت تنها در صورت سینک بودن با تلفن های همراه سامسونگ قابل استفاده می باشد. اگر از مخالفان سر سخت ساعت های سامسونگ هستید، ساعت هوشمند امیزفیت GTR 3 با صفحه نمایش ۱٫۳۹ اینچی امولد با روشنایی بیشینه ۱۰۰۰ نیتی و تراکم پیکسلی ۳۲۶ پیکسل‌ بر اینچ، یکی از بهترین و روشن‌ترین صفحه نمایش های ممکن را به شما ارائه میدهد. از دیگر امکانات امیزفیت جی تی آر 3 می‌توان پایش بیش از از ۱۵۰ حالت ورزشی، تشخیص خودکار ۸ فعالیت ورزشی، شارژدهی باتری چند برابری نسبت به رقیب سامسونگی اشاره کرد.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 5

 

بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان تا 10 میلیون تومان

آخرین و جدیدترین نسخه ساعت های هوشمند سامسونگ این بازه رو به سلطه خودش در آورده و اگر از طرفداران ساعت های سامسونگ با طراحی گرد و مینیمالش نیستید توصیه میکنیم سراغ ساعت های پیشنهادی در بازه قیمتی بعدی یا قبلی برید.

 

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 6

بهترین و به روز ترین ساعت هوشمند سامسونگ در این بازه قیمتی قرار دارد. گلکسی واچ 6 به‌ یک نمایشگر سوپر امولد (Super AMOLED) مجهز شده و با این‌ که اندازه و وضوح نمایشگر بسته به اندازه‌ای که انتخاب می‌کنید متفاوت است، اما در هر دو مدل ۴۰ و ۴۴ میلی متری با تراکم پیکسلی بسیار خوبی مواجه هستیم. همچنین به لطف کوچک شدن چشمگیر حاشیه‌های اطراف نمایشگر در هر دو مدل با افزایش یک دهم اینچی صفحه نمایش رو به رو هستیم. شاید  روی کاغذ تغییر بزرگی به نظر نرسد، اما وقتی با صفحه نمایشی به این کوچکی سر و کار داریم، تفاوت قابل ملاحضه ای در استفاده روزمره خواهیم دید؛ تغییرات صفحه نمایش به اینجا ختم نمیشه و بیشینه روشنایی نسبت به نسخه قبلی با افزایش ۱۰۰۰ نیتی مواجه است و به ۲۰۰۰ نیت رسیده است، بدیهی است که زیر نور مستقیم خورشید نیز مشکلی برای دیدن محتوای صفحه نمایش وجود نخواهد داشت.
این ساعت علاوه بر سایر ویژگی های سلامتی به پایش عادات ماهانه بانوان نیز مجهز شده است. این ساعت میتواند با استفاده از سنسورهای BIA خود، شاخص توده بدنی شما را نیز اندازه‌گیری کند. این سنسور عملکرد دقیقی دارد و ارزیابی‌های آن با ارزیابی‌های سنسورهای تخصصی خیلی تفاوتی ندارد. یکی از معدود انتخاب های دیگه این بازه قیمتی ساعت هوشمند Amazfit GTS 4 هست که نسبت به نسخه مینی در بازه های قبلی، از صفحه نمایش بزرگتر، ظرفیت باطری بیشتر و همچنین سنسورهای نسبتا دقیق تری استفاده میکند اما کماکان در این بازه پیشنهاد ما نسخه 6 گلکسی واچ های سامسونگ هست.

ساعت هوشمند سامسونگ Galaxy Watch 6

 

بهترین ساعت هوشمند مناسب بانوان بالای 10 میلیون تومان

در این بازه قیمتی بالاخره میتونید سراغ ساعت های هوشمند اپل برید و عملا جز علاقه شخصی به طراحی و ظاهر سایر برندها، دلیل دیگه ای برای نادیده گرفتن ساعت های پر طرفدار اپل وجود نداره! با توجه به تغییرات کم اپل واچ ها در نسخه های اخیر حتما نگاه ویژه ای به ساعت های سال گذشته اپل هم داشته باشید که به نسبت قیمت ارزش خرید بسیار بالایی دارند.

 

ساعت هوشمند Apple Watch SE 2022

اپل واچ SE نسخه 2 یا به تعبیری apple watch se 2022 یکی از ارزشمندترین انتخاب‌ها بین ساعت‌های هوشمند اپل است. اپل واچ SE نسخه 2022 از یک نمایشگر ۱٫۷۸ اینچی Retina LTPO OLED با روشنایی ۱۰۰۰ نیتی و تراشه‌ بسیار قدرتمند S8 که همان تراشه به کار رفته در سری 8 و اولترا هست استفاده شده. طراحی و کیفیت ساخت بالا، مقاومت در برابر نفوذ آب تا عمق ۵۰ متری، اسپیکر قدرتمند، ۳۲ گیگابایت حافظه ذخیره سازی جزو نکات قابل توجه این ساعت به شمار میره. عدم وجود نمایشگر همیشه‌ روشن، حاشیه بیشتر صفحه نمایش نسبت به اپل واچ های سری 7 و 8، شارژدهی باطری نسبتا ضعیف و همچنین عدم پشتیبانی از کیبورد qwerty از نقاط ضعف اصلی این ساعت به شمار میروند.

ساعت هوشمند Apple Watch SE 2022

 

ساعت هوشمند Garmin Lily

ساعت هوشمند Garmin Lily به طور خاص برای دختران طراحی شده است. اگر ترجیح میدید ساعت هوشمندتان استایلی کلاسیک و مشابه ساعت های گران قیمت سوئیسی داشته باشد و در عین حال ابزار دقیقی برای پایش سلامت شما محسوب شود، این ساعت برای شما ساخته شده. شما می‌توانید اعلان‌های گوشی هوشمند خود را از طریق همین ساعت دریافت کنید. این ساعت طیف خوبی از ویژگی‌ها و قابلیت‌های ردیابی فعالیت‌های ورزشی را در یک پکیج بسیار خوب و شکیل فراهم آورده است و همچنین می‌توانید از سنسور مخصوص ضربان قلب هم استفاده کنید. ویژگی‌های جالبی در زمینه سلامتی زنان هم به صورت اختصاصی برای این ساعت در نظر گرفته شده است؛ که اختصاصی بودن این ساعت برای بانوان رو از بعد طراحی تا امکانات گسترش میدهد. البته این ساعت خاص تا حدودی در داخل ایران به راحتی پیدا نمیشه ولی اگه دنبال یک ساعت خاص هستید، میتونه بسیار گزینه کاربردی و جذابی برای شما باشه.

ساعت هوشمند Garmin Lily

 

ساعت هوشمند Apple Watch Series 8

اپل واچ سری ۸ ارزش خرید بسیار بالایی برای طرفداران ساعت های هوشمند اپل و به کل ساعت هوشمند دارد. این ساعت نسبت به نسخه se صفحه نمایش همیشه روشن، حاشیه های کمتر صفحه‌نمایش و همچنین به کیبورد تمام صفحه Qwerty مجهز شده است که امکان پاسخگویی به پیام ها را با سهولت بیشتری روی ساعت فراهم می کند و در حال حاضر با توجه به قیمت ارزش خرید بسیار بالایی دارد.

ساعت هوشمند Apple Watch Series 8

 

ساعت هوشمند Apple Watch Series 9

اپل واچ سری ۹ به عنوان بهترین و گرانترین ساعت هوشمند این لیست فاصله قیمتی بسیاری با اپل‌واچ سری ۸ دارد، اما علارغم این فاصله قیمتی تفاوت های محدودی با نسل قبلی دارد، ولی دستورهای حرکتی با نوک انگشتان دست و صفحه نمایش ۲۰۰۰ نیتی و همچنین تراشه سخت افزاری s9 اپل دلایل کافی برای ۵ الی ۶ میلیون تومان هزینه بیشتر دلایل کافی نیستند و شما میتونید با صرفه جویی این مبلغ و تهیه اپل واچ نسل ۸ تجربه ای تقریبا مشابه با نسل ۹ در اختیار داشته باشید. پردازنده s8 اپل به اندازه کافی قدرتمند به نظر میرسد و صفحه نمایش ۱۰۰۰ نیتی نسل قبلی نیز در زیر نور مستقیم خورشید تجربه استفاده مناسبی دارد.

ساعت هوشمند Apple Watch Series 9

 

جمع بندی

در این مقاله تلاش کردیم بهترین ساعت های هوشمند مناسب بانوان در هر بازه قیمتی رو به شما معرفی کنیم، تا اگر به دنبال خرید هدیه برای همسر، مادر یا حتی پارتنرتون رو دارید یا اگر دنبال خرید ساعت هوشمند جدیدی برای خودتون هستید، بتونید یک محصول مناسب و کاربردی تهیه کنید. اگر به نظر شما در هر بازه قیمتی ساعت هوشمندی از قلم افتاده یا به نسبت گزینه های موجود ارزش خرید بیشتری داره، حتما توی کامنت ها با ما به اشتراک بزارید.

نویسنده : alirezalesan
تاریخ انتشار 7 ماه پیش
تعداد نظرات : 25
5/ 4.9

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Mirhamed110

سلام
خدا قوت
برای روز مرد هم مقاله منتشر میشه
یا برن جوراب بخرن؟

۰۳ بهمن ۱۴۰۲
Mobin.sn

🥳🥳🥳

۱۷ دی ۱۴۰۲
mahdi1333

مطلب شما بسیار خوب بود،همچنین برای روز مادر.

۱۶ دی ۱۴۰۲
mahdi1333

ممنون از مطلب خوب شما.

۱۶ دی ۱۴۰۲