بهترین هندزفری QCY

خرید یه هندزفری بلوتوثی شاید به نظر خیلی کار ساده ای باشه، بودجه رو مشخص میکنید، میرید توی یه سایت فروشگاهی، میزنید دسته بندی هندزفری بلوتوثی، اما یهو با دریایی از مدل ها و محصول های متنوع و شبیه به همدیگه مواجه میشید که کاملا شما رو گیج میکنه و این تنوع ممکنه شما رو بی خیال خرید کنه! اگه شما هم چنین تجربه ای موقع خرید داشتید، یه راهنمای خرید که بهترین و مناسب ترین محصولات رو با توجه به قیمت و امکانات به شما معرفی کنه میتونه کارتون رو راه بندازه و خرید یه هندزفری رو به یه پروسه شسته و رفته تبدیل کنه. اگر دنبال یک راهنمای جامع خرید برای تمامی برندها هستید، میتونید سراغ مقاله راهنمای خرید بهترین هندزفری بلوتوثی در هر بازه قیمتی برید که به صورت کلی در مورد نکات مهم در هنگام خرید هندزفری گفته شده و بهترین هندزفری های در هر بازه قیمتی هم معرفی شده ولی اگه دنبال خرید از یک برند با سابقه، با قیمت اقتصادی و با کیفیت هستید، هندزفری های برند QCY (که زیر مجموعه شیائومی به حساب میاد)، میتونه برای شما انتخاب مناسبی باشه.

توی این مقاله بهترین هندزفری های برند QCY به ترتیب قیمت معرفی میشه تا با توجه به بودجه ای که دارید بتونید هندزفری مورد نظرتون رو با توجه به امکاناتی که لازم دارید و نوع طراحی سری هندزفری ها انتخاب کنید و هزینه اضافه ای برای خرید یه هندزفری گرون اما غیر کاربردی انجام ندید. پس با راهنمای خرید بهترین هندزفری QCY همراه موبونیوز باشید، تا با هندرفری های خوش قیمت و با ارزش خرید بالای برند کیو سی وای آشنا بشید.

 

بهترین هندزفری های بلوتوثی QCY

برند QCY که در سال 2009 در چین تاسیس شده، به ساخت محصولات با کیفیت صدای مناسب، امکانات خوب و زیاد به نسبت قیمت و کیفیت ساخت مناسب شهرت داره و اگه دنبال خرید هندزفری های بلوتوثی با قیمت اقتصادی رفته باشید، احتمالا اسم این برند به گوش و چشمتون خورده و تونسته در طی این سال ها در کنار برندهای مطرحی مثل اپل، سامسونگ و شیائومی تبدیل به یکی از بزرگترین تامین کننده های لوازم صوتی در بازار جهانی بشه. البته همه هندزفری های این برند جزو انتخاب های جذاب و خفن بازار به حساب نمیان، اما به خاطر کیفیت بالای محصولات کیو سی وای، میتونید به راحتی هندزفری های QCY رو توی فروشگاه های اینترنتی و مغازه ها ببینید. هر چند وقت یک بار هم محصولات جدیدی توسط این برند معرفی و به بازار عرضه میشه و باعث شده تنوع محصولاتش در بازار زیاد بشه و موقع خرید نشه به خوبی بین مدل های قدیمی تر و با ارزش خرید پایین و محصولات جدید با ارزش خرید بالا انتخاب کرد. در ادامه بهترین هندزفری های بلوتوثی QCY رو به ترتیب قیمت معرفی میکنیم تا بتونید با توجه به بودجه، طراحی ظاهری و همچنین امکاناتی که لازم دارید، بهترین خرید هندزفری qcy ممکن رو از بین گزینه های اقتصادی و خوش ساخت این برند انجام بدید.

کیفیت بالا و قیمت اقتصادی ویژگی های اصلی هندزفری های بی سیم QCY هستند و محصولات این برند معمولا جز لیست پرفروش های بازار قرار دارند.

 

هندزفری بلوتوثی QCY T19

هندزفری بلوتوثی QCY T19 یکی از ارزونترین هندزفری های با کیفیت بازار و برند QCY که قیمت حدودی 520 هزار تومانی داره و یه کیفیت صدا و امکانات مناسبی با توجه به قیمت در اختیار شما قرار میده. بدنه از پلاستیک مات ساخته شده ولی خود هندزفری ها طراحی براقی دارند. به صورت In Ear توی گوش شما قرار میگیره که سری های سیلیکونی با قابلیت تغییر اندازه داره و به خاطر نوع طراحی محکم توی گوش قرار میگیره و تا حدودی از ورود صداهای محیطی جلوگیری میکنه. میتونید از مقدار شارژ باقی مانده از طریق یک چراغ LED قرار گرفته روی بدنه مطلع بشید. درایورهای 10 میلیمتری برای این هندزفری استفاده شده که صدای با کیفیت مناسب و نسبتا رسایی رو پخش میکنن. تکنولوژی های AAC ، SBC و HiFi هم برای هندزفری استفاده شده تا کیفیت صدا پخش شده بهبود پیدا کنه. روی هر هندزفری دو میکروفون قرار گرفته تا موقع مکالمه صدا بهتر به طرف مقابل برسه، البته برای مکالمه عالی و خفن نیست.

هندزفری بلوتوثی QCY T19

از طریق بلوتوث نسخه 5.1 به گوشی شما متصل میشه و در صورتی که گوشی شما از این نسخه پشتیبانی کنه، اتصال سریع تر و پایدارتری رو خواهید داشت. با استفاده از برنامه QCY app میتونید روی گوشی از تنظیمات پیش فرض صدای مختلف استفاده کنید و یا با تغییر در اکولایزر صدای مورد نظر خودتون رو برای حالت های مختلف به دست بیارید. پنل های لمسی قرار گرفته روی این هندزفری امکان پخش و توقف موسیقی، رفتن به آهنگ قبلی یا بعدی و فعال کردن دستیار صوتی رو بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیب میده. یه حالت Sleep Mode هم داره که این پنل ها رو غیر فعال میکنه و میتونید بدون نگرانی از تماس های اشتباهی به پادکست و یا موسیقی خودتون گوش بدید. این هندزفری ها حدود 8 ساعت برای موسیقی و 5 ساعت در زمان مکالمه به شما شارژدهی میکنن و به کمک باکس با ظرفیت 380 میلی آمپر ساعتی این عدد به حدود 30 ساعت میرسه، البته این عدد ممکنه در شرایط مختلف و مقدار ولوم متفاوت بشه.

قیمت هندزفری بلوتوث QCY T19

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان

 

هندزفری بلوتوثی QCY T5

هندزفری بلوتوثی qcy t5 با قیمت حدودی 530 هزار تومان یکی از اقتصادی ترین هندزفری های بلوتوثی دوتایی بازار و برند QCY به حساب میاد. البته یه مقداری هندزفری قدیمی به حساب میاد اما بعضی تامین کننده ها این محصول رو با گارانتی 12 ماهه عرضه میکنن که باعث میشه این هندزفری قدیمی اما ثابت شده، تبدیل به یه انتخاب مطمئن تر به نسبت گزینه های دیگه این برند بشه. طراحی هندزفری با ساقه های دراز و ساختار تو گوشی با پوشش سیلیکونی به بهتر قرار گرفتن این هندزفری در گوش کمک میکنه و تا حدودی از وارد شدن نویز های اطراف جلوگیری میکنه و اگه از طراحی گرد و کوچیک هندزفری های دیگه خوشتون نمیاد، این محصول کاملا مناسب شما ساخته شده.

هندزفری بلوتوثی QCY T5

میشه گفت کیفیت صدا و مکالمه هندزفری تی 5 QCY قابل قبوله ولی نباید انتظار زیادی از میکروفون های این محصول داشته باشید و تا حدود خیلی زیادی نویز و صداهای محیط رو موقع مکالمه منتقل میکنه. جزئیات و وضوح صدا قابل قبوله، مخصوصا در صداهای بالا و متوسط ولی بیس خیلی مناسب نیست و میتونه شما رو ناامید کنه. کلید های لمسی دقت مناسبی در کنترل فرمان ها دارند ولی ممکنه خطا در تشخیص هم پیش بیاد. باتری داخلی سری ها حدود 5 ساعت میتونن شارژدهی کنن و با باکس با ظرفیت باتری 380 میلی آمپر ساعتی این محصول، حدود 5 بار میتونید دوباره سری ها رو به صورت کامل شارژ کنید. البته توجه کنید این شارژدهی در شرایط صدای متوسط به دست میاد. رعایت استاندارد IPX5 باعث میشه خیالتون بابت محافظت در مقابل ذرات آب و عرق راحت بشه. حالت گیمینگ هم برای کاهش تاخیر در بازی های استفاده شده که باعث میشه تاخیر کمتری موقع بازی داشته باشید، اما هنوز کمی تاخیر در ارسال صداها شنیده میشه و نمیشه لقب هندزفری مناسب گیم رو به این مدل داد.

قیمت هندزفری بلوتوث QCY T5

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان

 

هندزفری بلوتوثی QCY T17

هندزفری T17 یه محصول اقتصادی و با کیفیت دیگه از برند QCY تو بازاره که با طراحی گرد و شبیه به Earbuds های سامسونگ ساخته شده و امکانات صوتی خوب در کنار کیفیت مکالمه قابل قبول رو با قیمت حدودی 550 هزار تومان به شما میده. طراحی گرد و بدون ساقه سری ها مزاحمتی در استفاده ایجاد نمیکنه ولی توی گوش مثل نسخه T5 محکم قرار نمیگیره و به خاطر نداشتن گواهی IP خیلی برای فعالیت های ورزشی و پرتحرک مناسب نیست. گوشی های حدود 7.5 ساعت شارژدهی میدن که در کنار باکس با باتری 380 میلی آمپر ساعتی این عدد به حدود 26 ساعت میرسه. البته توجه داشته باشید که این اعداد در صدای متوسط به دست میاد.

هندزفری بلوتوثی QCY T17

به دلیل حذف نشدن خوب صداهای محیطی و دور بودن میکروفون از دهان نباید انتظار کیفیت مکالمه خوبی رو از این محصول داشته باشید. یکی از مهمترین تفاوت های هندزفری های اقتصادی با نمونه های گرون قیمت دیگه کیفیت صدا در موسیقیه. برای qcy t17 بیس کیفیت قابل قبولی داره و صداها بالانس و زنده اس ولی صداهای بالا کیفیت و وضوح کمتری داره. ولی در کل میشه گفت قابل قبوله و با توجه به قیمت محصول میتونید تجربه خوبی هنگام گوش دادن به موسیقی داشته باشید اگه محیط اطرافتون خیلی شلوغ نباشه. امکانات لمسی برای کنترل موسیقی و گوشی هم بسیار متنوع و خوبه و باعث میشه بدون نیاز به گوشی بتونید پخش موسیقی رو کنترل کنید.

قیمت هندزفری بلوتوث QCY T17

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

هندزفری بلوتوثی QCY T13

هندزفری های برند QCY نسبت به رقبای دیگه کیفیت صدا و مکالمه به مراتب بهتری با توجه به قیمتشون دارند و با تجربه استفاده از محصولات این برند احتمالا گزینه های برند های دیگه شما رو ناامید کنن. البته کیفیت ساخت معمولی تر این هندزفری ها نسبت به رقبا کمی این برتری و تفاوت رو متعادل تر میکنه. باکس مربعی شکل با طراحی جالب و جمع و جور در کنار هندزفری های با طراحی تو گوشی و خمیده و با ساقه های با اندازه مناسب باعث میشن سری ها به خوبی داخل گوش قرار بگیرن و اگه طرفدار این نوع طراحی باشید، هندزفری QCY T13 با قیمت حدودا 570 هزار تومانی میتونه نظر شما رو به خودش جلب کنه و یکی از خوش ساخت ترین و پرفروش ترین هندزفری های این برند به شمار میره.

هندزفری بلوتوثی QCY T13

امکانات لمسی مختلف مثل دسترسی به دستیار صوتی و مدیریت پخش موسیقی برای این محصول در نظر گرفته شده که تمامی این فعالیت ها به خوبی و با دقت انجام میگیره و از این بابت میتونه خیالتون راحت باشه. بلوتوث نسخه 5.1 اتصال پایدار و کم مصرفی داره و در صورت استفاده تکی از هندزفری ها به سرعت میتونید این دو هندزفری رو به هم دیگه ست کنید. کیفیت صدای این هندزفری بسیار بالا و خوبه. صدای خواننده و ساز های مختلف وضوح و دقت تقریبا خوبی داره و از هم تفکیک شده اس. صداهای با تن بالا و پایین هم کیفیت خوبی دارند و در کل با هر سلیقه ای صدای این هندزفری تا حدود زیادی شما رو راضی میکنه. به لطف استفاده از 4 میکروفون و فناوری ENC (کاهش نویز محیطی) در هنگام مکالمه هم میتونید صدای شفافی داشته باشید و طرف مقابل صدای شما رو با نویز کمتری داشته باشه. البته هنوز برای مکالمه پشت موتور یا تو محیط های خیلی شلوغ، کیفیت مکالمه خیلی ایده آل نیست ولی کار رو در میاره. گوشی های هندزفری حدود 7.5 ساعت شارژ میدن که با استفاده از باکس با باتری 380 میلی آمپر ساعتی این عدد به 30 ساعت میرسه و باعث شده در کنار نکات مثبت دیگه این هندزفری رو به یه گزینه اقتصادی و بسیار با کیفیت تبدیل کنه. البته توجه کنید که این اعداد در شرایط گوش دادن به موسیقی با صدای متوسط به دست میاد.

قیمت هندزفری بلوتوث QCY T13

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

هندزفری بلوتوثی QCY T13 ANC

برند QCY با توجه به موفقیت و محبوبیت هندزفری اقتصادی T13 مجددا این محصول رو با اضافه کردن قابلیت ANC به بازار عرضه کرده تا هندزفری QCY T13 ANC با قیمت حدودی 680 هزار تومان به یکی از بهترین گزینه های اقتصادی توی بازار با قابلیت ANC تبدیل بشه که کیفیت صدای مناسب رو با تکنولوژی های به روز به شما میده. البته کیفیت ساخت خود بدنه و سری های هنوز معمولیه و از جنس پلاستیک مستحکم ساخته شده. هندزفری ها با یه زاویه مناسب به صورت In Ear ساخته شدن تا به خوبی توی گوش قرار بگیرن و با حرکت و فعالیت های ورزشی به راحتی از گوش شما خارج نشن. گواهی IPX5 هم توی ساخت محصول استفاده شده که باعث میشه موقع فعالیت ورزشی و تعریق صدمه ای به هندزفری وارد نشه. از درایورهای 7.2 میلیمتری برای هندزفری استفاده شده تا صدای مناسبی رو به گوش شما برسونه. 4 تا میکروفون استفاده شده به خوبی صداهای محیطی رو شناسایی و حذف میکنن تا موقع مکالمه کیفیت بهتری رو داشته باشید، البته هنوز مقداری جای کار داره.

هندزفری بلوتوثی QCY T13 ANC
قابلیت ANC هم میتونه به صورت خودکار صداهای محیطی مزاحم رو شناسایی و حذف کنه و هم با حالت Transparency به شما اجازه بده در صورت نیاز صداهای بیرون رو داشته باشید و با توجه به نیازتون و محیطی که توش هستید از این قابلیت استفاده کنید. بلوتوث نسخه 5.1 اتصال پایدار و کم مصرفی داره و در صورت استفاده تکی از هندزفری ها به سرعت میتونید این دو هندزفری رو به هم دیگه ست کنید. امکانات لمسی مختلف مثل دسترسی به دستیار صوتی و مدیریت پخش موسیقی و کنترل مکالمه برای هندزفری در نظر گرفته شده تا بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیبتون روی بخش های مختلف مدیریت داشته باشید. هندزفری QCY T13 ANC حدود 7 ساعت با هر بار استفاده به شما شارژ میدن که با استفاده از باکس با باتری 380 میلی آمپر ساعتی این عدد به حدود 30 ساعت میرسه ولی با روشن کردن حالت ANC این اعداد به 5 و 25 ساعت کاهش پیدا میکنه. البته توجه کنید که این اعداد در شرایط گوش دادن به موسیقی با صدای متوسط به دست میاد.

قیمت هندزفری بلوتوث QCY T13 ANC

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

هندزفری بلوتوثی QCY T13x

هندزفری QCY T13x یکی از جدیدترین هندزفری های QCY توی بازار و یه به روزرسانی از هندزفری محبوب و پرفروش T13 با قیمت حدودی 680 هزار تومان به حساب میاد که از لحاظ ظاهری یه مقداری تغییر پیدا کرده اما بیشترین تغییرات توی چیپست به کار رفته و مصرف باتری دیده میشه که بهینه تر شده تا این هندزفری تبدیل به یکی از به روزترین و اقتصادی ترین گزینه های بازار بشه. طراحی به صورت In Ear و خمیده ساخته شده که با سری های سیلیکونی در گوش قرار میگیره و ساقه ها برخلاف نسخه عادی به صورت کشیده و صاف طراحی شدند. رنگبندی هم تنوع مناسبی پیدا کرده و علاوه بر رنگ مشکی و سفید سراغ رنگ جالب و جدید بنفش هم میتونید برید. از 4 میکروفون برای این هندزفری استفاده شده که در کنار قابلیت ENC میتونه تا حدودی صداهای اضافی محیط رو حذف کنه تا موقع مکالمه کیفیت صدای بهتری داشته باشید، البته هنوز برای مکالمه عالی نیست.

هندزفری بلوتوثی QCY T13x

از درایور با قطر 7.2 میلیمتری برای این هندزفری استفاده شده که میتونه صدا رو با بلندی مناسب و کیفیت خوبی به گوش شما برسونه. از طریق بلوتوث به روز نسخه 5.3 به گوشی متصل میشه و اگه برنامه QCY App رو نصب کنید میتونید خیلی سریع و راحت از طریق یه پاپ آپ به این هندزفری وصل بشید. میتونید از بین حالت های اکولایزر موجود انتخاب کنید و یا صدا رو بسته به سلیقه خودتون شخصی سازی کنید. اگه گوشی شما از بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی کنه، میتونید یه اتصال سریع و با تاخیر کم (در حدود 0.068 میلی ثانیه) رو داشته باشید. پنل های لمسی قرار گرفته روی این هندزفری امکان پخش و توقف موسیقی، رفتن به آهنگ قبلی یا بعدی و فعال کردن دستیار صوتی رو بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیب میده. یه حالت Sleep Mode هم داره که این پنل ها رو غیر فعال میکنه و میتونید بدون نگرانی از تماس های اشتباهی به پادکست و یا موسیقی خودتون گوش بدید. باتری 350 میلی آمپری کیس شارژ و 40 میلی آمپر ساعتی هندزفری ها حدود 4 تا 8 ساعت برای مکالمه و موسیقی به شما شارژ میده که با کمک باکس شارژ این عدد به حدود 30 ساعت میرسه. قابلیت شارژ سریع هم به این نسخه اضافه شده و میتونید با حدود 10 دقیقه شارژ حدود یک ساعت از هندزفری استفاده کنید.

قیمت هندزفری بلوتوث QCY T13x

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

هندزفری بلوتوثی QCY T16

هندزفری QCY T16 با قیمت حدودی 680 هزار تومان گزینه پیشنهادی برای افرادیه که دنبال یه هندزفری با طراحی گرد و کوچک و با کیفیت صدا و مکالمه خوب میگردن. در نگاه اول طراحی شبیه به تخم مرغ این محصول که در قسمت پایینی با استفاده از بخش سیلیکونی در گوش قرار میگیره میتونه نظر شما رو به خودش جلب کنه. این هندزفری کاملا داخل گوش قرار میگیره و وزن کمش هم باعث میشه در استفاده طولانی مدت گوش شما رو اذیت نکنه. رعایت گواهی IPX5 باعث میشه این هندزفری در مقابل نفوذ ذرات آب و عرق مقاوم باشه. استفاده از 4 میکروفون باعث شده با اینکه فاصله میکروفون ها تا دهان زیاده اما کیفیت مکالمه قابل قبول باشه اما خوب هندزفری t13 تو مکالمه بهتره.

QCY T16

 

پشتیبانی از قابلیت AptX به صورت نرم افزاری باعث افزایش شفافیت موسیقی میشه و باعث میشه صدای شفاف و با وضوح مناسبی هنگام پخش موسیقی بشنوید. نسخه بلوتوث 5.2 هم باعث میشه اتصال (در صورت پشتیبانی گوشی) پایدار تر و با مصرف انرژی کمتری انجام بگیره. امکانات و قابلیت های لمسی هم خوبه و با استفاده از قسمت لمسی هندزفری میتونید به خوبی موسیقی رو مدیریت کنید و از قابلیت های دستیار صوتی بدون نیاز به خارج کردن گوشی از جیبتون دسترسی داشته باشید. شارژدهی این هندزفری حدودا 5 ساعته که به کمک باکس با باتری 380 میلی آمپر ساعتی به حدود 22 ساعت میرسه. البته این مقدار بازدهی در شرایط استفاده از صدای متوسط به دست میاد.

قیمت هندزفری بلوتوث QCY T16

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان

 

هندزفری بلوتوثی QCY T20

هندزفری T20 یه گزینه اقتصادی دیگه از برند QCY به حساب میاد که با استفاده از طراحی شبیه به ایرپادهای جدید اپل برای کسانی که با هندزفری های تو گوشی و دارای سری سیلیکونی حال نمیکنن مناسبه و میتونه توی این بازه قیمتی نظرشون رو به خودش با قیمت حدودی 700 هزار تومان جلب کنه. خود هندزفری ها وزن کمی دارند و به راحتی توی گوش قرار میگیرند. باکس محصول به صورت گرد و سبک ساخته شده تا راحت تر بتونید توی جیب شلوار با خودتون حملش کنید. گواهی IPX4 باعث میشه موقع فعالیت های ورزشی و عرق کردن آسیبی به هندزفری وارد نشه. از درایور 13 میلیمتری استفاده شده که صدای شفاف و با کیفیت مناسبی به گوشتون میرسونه و میتونید از گوشی دادن به موسیقی لذت ببرید( البته با توجه به قیمت!) چهار میکروفون به کار رفته صدای شفاف و با نویز کمی رو موقع مکالمه به شما میدن.

هندزفری بلوتوثی QCY T20
دو هندزفری این محصول میتونن در حدود 5 نیم ساعت به شما شارژدهی بکنن که با خود باکس این عدد به مجموع 20 ساعت میرسه. البته این مقدار شارژدهی در صورتی که از صدا با بلندی متوسط استفاده بکنید به دست میاد. از طریق بلوتوث نسخه 5.3 به گوشی و دستگاه های دیگه شما متصل میشه و میتونه اتصال پایدار و با مصرف انرژی کمی داشته باشه و تاخیر انتقال صدا هم در حدود 68 میلی ثانیه است که باعث میشه موقع بازی کردن هم بتونید به راحتی از این هندزفری استفاده بکنید.

قیمت QCY T20 AilyPods هندزفری بلوتوث

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان

 

هندزفری بلوتوثی QCY T12

هندزفری بلوتوثی Qcy T12 با قیمت حدودی 750 هزار تومان با اینکه به نسبت گزینه های دیگه خیلی امکانات به روزتر و خفن تری نداره، اما با توجه به قابلیت های به کار رفته، نوع طراحی Semi-In Ear که خیلی داخل گوش فرو نمیره و فشار زیادی وارد نمیکنه و همچنین داشتن گارانتی 12 ماهه معتبر میتونه یه گزینه مناسب به نسبت قیمت باشه تا اگه طرفدار این نوع طراحی هستید و کیفیت و بلندی صدا هم براتون اهمیت داره، سراغ خرید هندزفری تی 12 QCY برید. طراحی گوشی ها شبیه به ایرپاد 2 اپل ساخته شده ولی ساقه های بلندتر و قطورتری داره. درایور 13 میلیمتری استفاده شده صدای بلند و با بیس مناسبی رو پخش میکنه و در این بخش به نسبت قیمت کیفیت بالاتری رو به شما میده. گواهی IPX5 در ساخت این هندزفری به کار رفته که باعث میشه موقع فعالیت های ورزشی و عرق کردن آسیب خاصی به محصول وارد نشه.

هندزفری بلوتوثی QCY T12

بلوتوث نسخه 5.1 اتصال پایدار و کم مصرف و با تاخیر کمی رو با گوشی تامین میکنه و به صورت تکی هم میتونید از هندزفری ها استفاده کنید. اگر برنامه QCY App رو روی گوشی نصب کنید میتونید اتصال راحت تری از طریق پاپ آپ داشته باشید و حالت های پخش موسیقی رو شخصی سازی کنید. گوشی های هندزفری حدود 4 ساعت شارژدهی دارند که با استفاده از باکس با باتری 380 میلی آمپر ساعتی این عدد به حدود 20 ساعت میرسه. البته توجه کنید که این اعداد در شرایط گوش دادن به موسیقی با صدای متوسط به دست میاد. به لطف استفاده از 4 میکروفون در هنگام مکالمه میتونید صدای شفافی داشته باشید. البته هنوز برای تو محیط های خیلی شلوغ، کیفیت مکالمه خیلی ایده آل نیست.

قیمت هندزفری بلوتوث QCY T12

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان

 

هندزفری بلوتوثی QCY T11

هندزفری T11 یه محصول با کیفیت دیگه از برند QCY شیائومیه که نسبت به رقبای دیگه حجم صدا و بلندی مناسب تری داره و با توجه به قیمت حدودا 900 هزار تومانی یکی از گزینه های اقتصادی و با کیفیت این برند به حساب میاد. طراحی هندزفری به صورت توگوشی و خمیده ساخته شده که با استفاده از ساقه های کوتاه به خوبی در گوش قرار میگیره. به کمک این ساقه های هندزفری میتونید به راحتی و بدون تماس با بخش لمسی هندزفری رو از گوشتون خارج کنید. وزن کم حدود 4 گرمی باعث میشه به راحتی و طولانی مدت بتونید از این هندزفری استفاده کنید. با استفاده از برنامه QCY روی گوشی میتونید تنظیمات صدا رو تا حدودی شخصی سازی کنید. حالت تاخیر کم که حدود 120 میلی ثانیه تاخیر داره باعث میشه این هندزفری برای بازی هم مناسب باشه. به صورت آزادانه و جدا هم میتونید از هر گوش این هندزفری استفاده کنید. برای اتصال به گوشی از بلوتوث نسخه 5 استفاده میکنه و در دستگاه های اندرویدی با باز کردن درب باکس هندزفری یه Pop Up روی گوشی نمایش داده میشه که میتونید با گزینه اتصال به راحتی به هندزفری وصل بشید و از درصد باتری هندزفری ها اطلاع پیدا کنید.

هندزفری بلوتوثی QCY T11

استفاده از 4 سیستم حذف نویز هوشمند در مکالمه باعث میشه مقدار نویز دریافتی از محیط خیلی کم بشه و مکالمه بهتری رو بتونید داشته باشید. استفاده از درایور دوگانه هیبریدی 7 میلیمتری باعث شده وضوح و بلندی صدا بسیار خوب باشه و بیس مناسبی هم، زمان پخش موسیقی بشنوید. از این هندزفری میتونید حدود 3 ساعت و نیم استفاده کنید که با کمک باکس با باتری 600 میلی آمپر ساعتی این عدد به 21 ساعت میرسه. البته با صدای متوسط در زمان پخش موسیقی. با 10 دقیقه شارژ هم میتونید یک ساعت از این هندزفری استفاده کنید که در مواقع ضروری میتونه به کارتون بیاد.

قیمت هندزفری بلوتوث QCY T11

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان

 

هندزفری بلوتوثی QCY HT03

هندزفری بلوتوثی QCY HT03 با قیمت حدودی 950 هزار تومان یکی از اقتصادی ترین هندزفری های هست که در کنار داشتن کیفیت صدای خوب و کیفیت ساخت مناسب، قابلیت حذف نویز محیطی فعال (ANC) هم به شما میده و به نسبت قیمت ارزش خرید بالایی داره. هندزفری های و کیس شارژ بدنه براق و شفاف و دون دون مانندی دارند که یه مقداری زیادی توی چشم میزنه ولی کیفیت ساخت مناسبه. سری هندزفری ها به صورت In Ear با یه روکش سیلیکونی ساخته شده که کاملا درون گوش قرار میگیره. البته یه مقداری سری ها هندزفری طراحی بزرگی داره و ممکنه برای گوش های کوچک تر خیلی مناسب نباشه. پنل های لمسی روی ساقه ها قرار گرفته که قابلیت های متنوعی مثل کنترل موسیقی، فعال کردن حالت ANC و گیمینگ و یا پاسخ دادن به تماس رو به شما میده و دیگه نیازی به خارج کردن گوشی از جیبتون ندارید. درایورهای 10 میلی متری کیفیت صدای مناسبی رو به شما میده و بیس مناسبی موقع پخش موسیقی داره.

هندزفری بلوتوثی QCY HT03

یکی از قابلیت های مهم و جذاب این هندزفری قابلیت ANC هست که توی سه حالت روشن، خاموش و Transparency Mode امکان تغییر داره. حالت روشن برای محیط های خیلی شلوغ استفاده میشه و میتونه تا حد زیادی (حدود 35 دسی بل) صداهای اضافه محیطی رو کاهش بده. حالت Transparency Mode برای محل کار میتونه مناسب باشه تا اگر کسی شما رو صدا کرد متوجه بشید و همزمان از پخش موسیقی با نویز کم لذت ببرید. در مجموع از 4 میکروفون برای این هندزفری استفاده شده که امکان حذف نویز محیطی غیر فعال (ENC) رو داره و میتونه کیفیت صدای مناسبی موقع مکالمه به شما بده. از طریق بلوتوث نسخه 5.1 به گوشی متصل میشه که در صورت پشتیبانی گوشی شما از این نسخه اتصال پایدار و با تاخیر کمی رو خواهید داشت. با استفاده از برنامه QCY App میتونید حالت های پخش موسیقی رو شخصی سازی کنید، و یا یه سری تنظیمات حالت ANC رو انجام بدید. با نصب برنامه به وسیله یه پاپ آپ به گوشی متصل میشید و مقدار باتری کیس و هندزفری ها رو متوجه میشید. حالت گیمینگ مود هم داره که تا حدودی تاخیر در دریافت صداها رو کاهش میده. به صورت تکی میتونید از هر سری استفاده کنید اما در این حالت قابلیت ANC غیر فعال میشه. هندزفری ها حدود 6 ساعت شارژدهی دارند که با کمک باکس محصول این عدد به حدود 24 ساعت میرسه. با روشن کردن قابلیت ANC هندزفری ها حدود 4 تا 5 ساعت شارژدهی دارند.

قیمت هندزفری بلوتوث QCY HT03

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان

 

هندزفری بلوتوثی QCY T21

هندزفری QCY T21 یه هندزفری جدید، زیبا و جذاب با یه طراحی خاصه که میتونه نظر خانم ها رو بیشتر به خودش جلب کنه و با داشتن قیمت حدودی 1.1 میلیون تومانی امکانات به روز و کاملی رو به شما میده. به گفته QCY برای طراحی این هندزفری از ساختار گل الهام گرفته شده، که این طراحی جذاب در کیس همراه، که توی ساختش از فلز استفاده شده، بیشتر خودش رو نشون میده. رنگبندی های جذابی هم برای این هندزفری استفاده شده. سری های به صورت Semi-In Ear داخل گوش قرار میگیرند و تقریبا یه طراحی شبیه به ایرپاد اپل دارند و با داشتن وزن 3.8 گرمی فشار کمی در استفاده طولانی مدت به گوش وارد میکنن. ساقه های نسبتا بزرگ و قطوری داره، البته باعث میشه بتونید این هندزفری ها رو راحت تر از گوش خارج کنید و یا توی گوش بزارید. گواهی IPX4 توی ساخت هندزفری استفاده شده که باعث مقاومت این محصول در مقابل پاشیدن قطرات آب و یا عرق کردن موقع فعالیت های ورزشی میشه.

هندزفری بلوتوثی QCY T21

از طریق بلوتوث نسخه 5.3 به گوشی شما متصل میشه و اگه از برنامه QCY App استفاده کنید و گوشی شما از نسخه بلوتوث 5.3 پشتیبانی کنه یه اتصال راحت، سریع و با تاخیر کم رو از طریق پاپ آپ برنامه میتونید داشته باشید. این پاپ آپ هنگام باز کردن درب کیس مقدار شارژ باقی مونده هندزفری ها و کیس رو به شما نمایش میده. توی برنامه مخصوص هم میتونید حالت های پخش موسیقی و تنظیمات مختلفی رو انجام بدید. در مجموع 4 میکروفون برای این هندزفری استفاده شده که با قابلیت حذف نویز محیطی (ENC) میتونه کیفیت مکالمه خوبی رو به شما بده. هندزفری ها حدود 6 ساعت در حالت ایده عال شارژدهی دارند که با کمک کیس همراه با باتری 290 میلی آمپر ساعتی این عدد به حدود 18 تا 20 ساعت میرسه.

قیمت QCY T21 FairyBuds هندزفری بلوتوث

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

هندزفری بلوتوثی QCY HT05

هندزفری QCY HT05 یکی از گرونترین هندزفری های بلوتوثی برند QCY با قیمت 1.2 میلیون تومانیه، اما یه پکیج کامل از امکانات به روز رو در اختیار شما میزاره و با توجه به قیمت کیفیت صدای خوب، مکالمه مناسب و با نویز کم و قابلیت ANC داره که باعث میشه بین هم رده های دیگه خودش ارزش خرید بالایی داشته باشه. طراحی هندزفری به صورت In Ear و خمیده ساخته شده که با یه سری سیلیکونی کاملا داخل گوش محکم و چفت میشه. ساقه های کوتاه و صافی داره که پنل های لمسی برای کنترل موسیقی و فعال و غیرفعال کردن حالت ANC در بالای این بخش قرار دارند. باکس به صورت مربعی ساخته شده که به صورت کشویی از بالا باز میشه و یه مقداری ممکنه کیفیت معمولی کیس و درب ضعیف استفاده شده، توی ذوق شما بزنه. گواهی IPX5 به کار رفته توی ساخت بدنه باعث مقاومت نسبی محصول در مقابل نفوذ مایعات میشه. 6 میکروفون (سه میکروفون روی هر هندزفری) برای این محصول استفاده شده که با قابلیت ENC استفاده شده میتونه کیفیت صدای خوبی موقع مکالمه و تماس به شما بده و به نسبت قیمت و رقبا کیفیت مکالمه بسیار خوب و قابل قبولی داره.

هندزفری بلوتوثی QCY HT05

درایورهای 10 میلیمتری کیفیت صدای مناسبی دارند و صدا رو با حساسیت 40 دسی‌بل و پشتیبانی از دامنه فرکانسی 20 تا 20000 هرتزی پخش میکنن اما به نسبت قیمت خیلی خوب و عالی نیست. قابلیت ANC یا حذف نویز محیطی فعال برای این هندزفری به کار رفته که میتونه تجربه مناسبی از موسیقی گوش دادن در محیط های شلوغ به شما بده. قابلیت Transparency Mode مناسبی داره و میتونه در محیط های که نیاز به شنیدن صدای اطراف دارید، مثلا سوار موتور هستید و یا در محل کار هستید، صدای اطراف رو داشته باشید. از طریق بلوتوث نسخه 5.2 به گوشی متصل میشه و با نصب برنامه QCY App میتونید از اطلاعات باتری کیس و هندزفری ها از طریق یک پاپ آپ مطلع بشید و یا تنظیمات ANC و اکولایزر این محصول رو شخصی سازی کنید. باتری 350 میلی آمپر ساعتی استفاده شده برای کیس همراه میتونه در حالت ANC خاموش، به صورت کلی حدود 30 ساعت شارژدهی کنه، که به نسبت هندزفری های هم رده زمان مناسبی به حساب میاد.

قیمت هندزفری بلوتوث QCY Melobuds ANC HT05

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

جمع بندی

سعی کردیم در این مقاله بهترین هندزفری QCY در بازه های قیمتی مختلف رو به صورت یکجا به شما معرفی کنیم تا با تمامی مشخصات و امکانات مدل های مختلف این برند آشنا بشید و بتونید به راحتی با توجه به بودجه و هزینه ای که مد نظر دارید، بهترین انتخاب ممکن رو بین تنوع بالایی محصولات این برند خوشنام و خوش سابقه داشته باشید. اگه دنبال خرید هندزفری از برند مادر QCY یعنی شیائومی هم باشید، میتونید با مراجعه به مقاله راهنمای خرید بهترین هندزفری شیائومی انتخاب های بیشتری در اختیار داشته باشید. البته محصولات QCY به قدری جذاب، خوش ساخت و با ارزش خرید بالا به نسبت قیمت هستند که شاید دیگه نیازی به مراجعه به برندهای دیگه و با قیمت بالاتر نداشته باشید. دمتون گرم که تا این آخر همراه ما بودید، اگه هندزفری دیگه ای از برند QCY به نظرتون ارزش خرید خیلی بالایی داره و توی لیست نبود، توی کامنت ها با موبوبکس به اشتراک بزارید. مرسی از همراهیتون!

نویسنده : صابر گلشاهی
تاریخ انتشار ۳ مهر, ۱۴۰۲
تعداد نظرات : 41
5/ 4.6

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Babak1388

من میخواد ایرپاد زیر ۲ میلیون بخرم که هم برای گیم خوب باشه و هم برای گوش دادن اهنگ خوب باشه و تاخیری زیادی نذاشته باشه

۳۰ دی ۱۴۰۲
Alisalar 123

خیلی خوبه
(QCY T13anc)

۰۹ دی ۱۴۰۲
Alisalar 123

عکس ایرپاد QCY t13 anc رو اشتباه گذاشتید

۰۹ دی ۱۴۰۲
Karoahmadi

لطفاً هندزفری اورایمو فری پادز پرو رو بررسی کنید 🙏

۲۱ مهر ۱۴۰۲
thisabasi

مرسی واسه بررسی محصولات این برند

۲۰ مهر ۱۴۰۲
tahamousavi

از اون QCY t21 خیلی خوشم اومد. شاید اگر پولم رسید خریدمش…

۱۷ مهر ۱۴۰۲
a.m110

دمت گرم ممنونم

۱۴ مهر ۱۴۰۲
godrati

مقاله خوبیه

۱۳ مهر ۱۴۰۲
RANGO

خیلی ممنون بابت مقاله کامل جامعی که در اختیارمون قرار دادین . 🙏🏼
من T13X دارم و راضی هستم .
شارژدهی و کیفیت خوبی داره .

۱۱ مهر ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

کامل و عالی 👌🏻

۱۰ مهر ۱۴۰۲
Yasin 12

اگه واسه باشگاه و ورزش باشه کدومش رو پیشنهاد میکنین؟

۰۹ مهر ۱۴۰۲
qazal

T17 به نسبت قیمتش واقعا کیفیت خوبی داره
حدود یک سالی هس که دارم استفاده میکنمش
هم کیفیت صداش خیلی خوبه هم شارژدهیش بالاس

۰۷ مهر ۱۴۰۲
Iman 1388

مثل همیشه عالی

۰۶ مهر ۱۴۰۲
mehdi gheysari

عالی بود مثل همیشه

۰۶ مهر ۱۴۰۲
shahab-021

برای اینا که دنبال یه چیز اقتصادی خوب میگردن خوبه

۰۵ مهر ۱۴۰۲
Limb0onTop

Qcy همیشه جزو گزینه های اول برای خرید ایرپاده

۰۴ مهر ۱۴۰۲
Masiha mobo

من خودم T13 دارم واقعا خوبه و شارژ دهی خوبی داره و کیفیت صدای عالی
البته T20 هم تست کردم شارژ دهیش یکم کم تره ولی واقعا عالی هست
به نظر من این ۲ جز بهترین های QSY هستن

۰۴ مهر ۱۴۰۲
Mahdiaghaee

Qcy t10 pro رو یادتون رفت من دارم خیلی راضی ام قبلش t13 داشتم که بخاطر طراحی بهتر t10 pro گرفتم

۰۴ مهر ۱۴۰۲
Hwman

T17رودارم وازش راضیم

۰۴ مهر ۱۴۰۲