بهترین شارژر فندکی پاورولوژی

پاورولوژی یک برند نوآور جهانیه که در زمینه طراحی و تولید اکسسوری‌های هوشمند فعالیت می‌کنه و محصولاتی با به روزترین تکنولوژی دنیا، باکیفیت و با طراحی جذاب رو در اختیار کاربران قرار میده. با تولید محصولاتی با تقاضای زیاد و کارایی بالا، پاورولوژی به دنبال در دسترس قرار دادن سبک زندگی مدرن در اختیار همه هست و اون‌ها رو به سراسر جهان ارسال می‌کنه. برخلاف خیلی از برندهای بی نام نشون بازار، پاورولوژی از اون برندهاییه که به کیفیت اهمیت میده و محصولاتش همواره استانداردهای معتبر بین المللی رو کسب می‌کنن. از محصولات این برند میشه به لوازم جانبی موبایل، دستگاه‌های الکترونیکی و لوازم خانگی اشاره کرد. در اینجا ما می‌خوایم سراغ لوازم جانبی این برند بریم و 6 مدل بهترین شارژر فندکی پاورولوژی رو به شما معرفی کنیم.

 

معرفی 6 مدل از بهترین شارژرهای فندکی پاورولوژی

همه لوازم جانبی برند Powerology از جمله شارژرهای فندکی این برند از متریال‌هایی ساخته میشن که علاوه بر کیفیت، دوام بالایی هم دارن و میشه ازشون برای مدت‌ها استفاده کرد. این برند سعی می‌کنه محصولاتش رو با محوریت نیاز مشتری طراحی و تولید کنه تا بتونه تمام نیازهای کاربران خودش رو برطرف کنه. پاورولوژی به اصالت و ارزش خرید بالای محصولاتش افتخار می‌کنه و این دو ویژگی یه جوریایی امضای این برند محسوب میشه.

شارژرهای فندکی که به شارژر ماشین هم معروفن، به درگاه فندک ماشین متصل میشن و از برق خودرو برای شارژ کردن دستگاه‌ها استفاده می‌کنن. بنابراین وقتایی که تو راهین و هیچ منبع برقی ندارین، می‌تونین از این روش برای روشن نگه داشتن گوشی‌تون استفاده کنین. در ادامه 6 مورد از شارژرهای فندکی این برند رو بر اساس قیمت اون‌ها معرفی می‌کنیم.

 

1. شارژر فندکی پاوررولوژی مدل PCCSR001

اولین و ارزون‌ترین شارژر فندکی این لیست شارژر PCCSR001 هست که طراحی بسیار جمع‌وجوری داره و با بدنه مات آلومینیومیش از دوام خیلی خوبی هم برخورداره. این شارژر فندکی با داشتن دو درگاه تایپ A می‌تونه دو دستگاه رو به صورت همزمان شارژ کنه.

  • تعداد درگاه‌های خروجی: 2 عدد
  • نوع درگاه‌های خروجی: تایپ A
  • شدت جریان خروجی: 2.4 آمپر (هر درگاه)
  • حداکثر توان خروجی: 24 وات
  • پشتیبانی از شارژ سریع

شارژر فندکی پاوررولوژی مدل PCCSR001

شارژر فندکی PCCSR001 از استاندارد جهانی QC پشتیبانی می‌کنه و هر دستگاه الکترونیکی که این استاندارد رو داشته باشه رو می‌تونه شارژ کنه. توان خروجی این شارژر در مجموع 24 واته و فست شارژ محسوب میشه. البته سرعت اون رو نمیشه با آداپتورها مقایسه کرد، اما نسبت به سایر شارژرهای فندکی از سرعت خوبی برخورداره. پاورولوژی با قرار دادن مکانیزم‌های مختلف اطمینان حاصل کرده که مشکلاتی مثل جریان یا ولتاژ بیش از حد و اتصال کوتاه که معمولا به دستگاه در حال شارژ آسیب می‌زنن اتفاق نیفته.

2. شارژر فندکی پاورولوژی مدل PCCSR006

دومین شارژری که قصد معرفی اون رو داریم مثل شارژر فندکی قبلی دو درگاه داره، اما توانش بالاتره و سریع‌تر می‌تونه دستگاه‌های برقی رو شارژ کنه. بدنه این دستگاه هم مقداری بزرگتره که با توجه به توان بالاتری که داره منطقیه. شارژر فندکی PCCSR006 به دو درگاه تایپ سی مجهز شده و می‌تونه دو دستگاه رو به صورت همزمان شارژ کنه.

  • تعداد درگاه‌های خروجی: 2 عدد
  • نوع درگاه‌های خروجی: تایپ سی
  • شدت جریان خروجی: 1.67 آمپر، 2.2 آمپر، 3.0 آمپر
  • حداکثر توان خروجی: 45 وات
  • پشتیبانی از فناوری PD

شارژر فندکی پاورولوژی مدل PCCSR006

حداکثر توان یکی از درگاه‌های این شارژر فندکی 20 و اون یکی 25 واته که فست شارژ محسوب میشه. برای مقایسه بد نیست بدونید گوشی‌های سری A سامسونگ از فست شارژ 25 وات پشتیبانی می‌کنن و با این شارژر می‌تونید اون‌ها رو در سریع‌ترین زمان ممکن شارژ کنید. این شارژر فندکی از استاندارد USB PD پشتیبانی می‌کنه که در اکثر دستگاه‌های الکترونیکی وجود داره و برای انتقال برق سریع‌تر به گوشی‌ها و دستگاه های بزرگ‌تری مثل لپ تاپه. PCCSR006 هم به مکانیزم‌های ایمنی مجهز شده تا از خودش و دستگاه در حال شارژ به بهترین شکل ممکن محافظت کنه.

3. شارژر فندکی پاورولوژی مدل PCCSR005-C

تا الان دو درگاه شارژرهای فندکی که معرفی کردیم یکسان بودن. شارژر فندکی پاورولوژی مدل PCCSR005-C اولین شارژر این لیسته که به یک درگاه تایپ سی و یک درگاه تایپ A مجهز شده و شما می‌تونید از هر دوی اون‌ها به صورت همزمان استفاده کنید. یک ال ای دی هم در کنار درگاه‌ها تعبیه شده تا پیدا کردن درگاه‌ها رو در شب آسون‌تر کنه. این ال ای دی موقعی روشن میشه که در شارژر، برق وجود داشته باشه.

  • تعداد درگاه‌های خروجی: 2 عدد
  • نوع درگاه‌های خروجی: یک عدد تایپ سی، یک عدد تایپ A
  • حداکثر توان خروجی: 38 وات
  • پشتیبانی از شارژ سریع PD 20W و QC 18W

شارژر فندکی پاورولوژی مدل PCCSR005-C

درگاه تایپ سی از استاندارد USB PD پشتیبانی می‌کنه و حداکثر توان اون به 20 وات می‌رسه. درگاه تایپ A با استاندارد QC سازگاره و توان اون 18 واته. احتمالا تا الان متوجه شدید که داشتن مکانیزم‌های مختلف ایمنی یکی از ویژگی‌های محصولات پاورولوژیه و PCCSR005-C هم از این قاعده مستثنی نیست. به لطف این مکانیزم‌ها ماشین، شارژر و دستگاه متصل به اون از آسیب‌های احتمالی در امان می‌مونن.

4. شارژر فندکی پاورولوژی مدل PQCPDCCBK

PQCPDCCBK چهارمین شارژر فندکی این لیسته که مثل شارژر قبلی به دو نوع درگاه متفاوت مجهز شده و امکان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان رو داره. در بدنه آلومینیومی این دستگاه هم یک چراغ ال ای دی تعبیه شده که همون کارایی چراغ ال ای دی در شارژر قبلی رو داره.

  • تعداد درگاه‌های خروجی: 2 عدد
  • نوع درگاه‌های خروجی: یک عدد تایپ سی، یک عدد تایپ A
  • شدت جریان خروجی: 1.5 آمپر، 2.0 آمپر، 3.0 آمپر
  • حداکثر توان خروجی: 43 وات
  • پشتیبانی از شارژ سریع PD و QC3.0

شارژر فندکی پاورولوژی مدل PQCPDCCBK

درگاه تایپ سی تعبیه شده در PQCPDCCBK قادره با توان 25 وات دستگاه‌های الکترونیکی مختلف رو شارژ کنه. حداکثر توان درگاه Type-A هم به 18 وات می‌رسه که رقم بسیار خوبی به شمار میره و از طریق این دو درگاه می‌تونید تقریبا هر دستگاه الکترونیکی مثل موبایل، تبلت، هدفون و اسپیکر رو با سرعت بالایی شارژ کنید. در اینجا هم سیستم محافظت فعال پاورولوژی به خوبی از شارژر و دستگاه متصل به اون در برابر اتفاقاتی مثل اتصال کوتاه و گرم شدن بیش از حد محافظت می‌کنه.

5. شارژر فندکی پاورولوژی مدل PCCSR011

شارژ فندکی PCCSR011 یکی از شارژرهای خفن پاورولوژیه که یک ویژگی مهم داره؛ بدنه این شارژر تماما شفافه و میشه داخل و قطعاتش رو مشاهده کرد. این طراحی نوآورانه مختص برند پاورولوژیه و حتی اون رو به نام خودش ثبت کرده. این شارژر به دو درگاه تایپ سی مجهز شده و مثل بقیه شارژرها می‌تونه دو دستگاه رو به صورت همزمان شارژ کنه.

  • تعداد درگاه‌های خروجی: 2 عدد
  • نوع درگاه‌های خروجی: تایپ C
  • شدت جریان خروجی: 1.67 آمپر، 1.75 آمپر، 2.22 آمپر، 2.33 آمپر، 3.0 آمپر
  • حداکثر توان خروجی: 35 وات
  • پشتیبانی از شارژ سریع PD

شارژر فندکی پاورولوژی مدل PCCSR011

حداکثر توان یکی از درگاه‌های PCCSR011 به 35 وات می‌رسه اما اگر از هر دو درگاه به صورت همزمان استفاده کنید، توان خروجی هر دو کمتر میشه. بنابراین می‌تونید موبایل یا هر دستگاه دیگه‌ای رو با سرعت بسیار بالایی شارژ کنید و در کنار اون امکان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان رو هم داشته باشید.

 

6. شارژر فندکی پاورولوژی مدل PCCSR007

شارژرهای فندکی که تا الان معرفی کردیم همگی شارژرهای خوب و باکیفیتی بودن اما PCCSR007 در یک لول دیگه‌ست. اولین تفاوت مهم این شارژر فندکی با شارژرهای قبلی، داشتن سه درگاه USB و امکان شارژ سه دستگاه به صورت همزمانه.

  • تعداد درگاه‌های خروجی: 3 عدد
  • نوع درگاه‌های خروجی: 2 عدد تایپ C، یک عدد تایپ A
  • حداکثر توان خروجی: 130 وات
  • پشتیبانی از شارژ سریع PD و QC

شارژر فندکی Powerology مدل PCCSR007

ویژگی مهم دوم این شارژر توان خروجی بالای اونه. توان خروجی یکی از درگاه‌های تایپ سی شارژر PCCSR007 به 100 وات می‌رسه که واقعا در بین شارژرهای فندکی کم نظیره. این مقدار از توان ورودی اکثر گوشی‌های هوشمند بیشتره و در واقع شما می‌تونید تقریبا هر دستگاه الکترونیکی رو با بالاترین سرعت ممکن شارژ کنید. توان هر کدوم از درگاه‌های دیگه هم 30 واته و اگر از هر سه درگاه به صورت همزمان استفاده کنید، توان خروجی هر کدوم از اون‌ها کمتر میشه. مکانیزم‌های ایمنی فعالی که برای این شارژر در نظر گرفته شده از اون و دستگاه‌های متصل بهش در برابر اتصال کوتاه، شدت جریان یا ولتاژ بیش از حد و مشکلات رایج دیگه به طور کامل محافظت می‌کنه و می‌تونید با خیال راحت ازش استفاده کنید.

جمع‌بندی

باتری دستگاه‌های الکترونیکی مخصوصا گوشی‌های هوشمند از اون قطعاتیه که به خاطر استفاده از شارژرهای غیر استاندارد بیشترین آسیب رو می‌بینه و معمولا اولین قطعه‌ای هست که خراب میشه و نیاز به تعمیر داره. پاورولوژی یک برند معتبر در حوزه لوازم جانبیه که شارژرهای فندکی اون کاملا ایمن و استاندارد هستن و هیچ آسیبی به دستگاه‌های متصل بهشون وارد نمی‌کنن. در بین شارژرهای فندکی بی‌شمار این برند، این شش مورد ارزش خرید بالایی دارن و با داشتن ویژگی‌هایی مثل پشتیبانی از فست شارژ، داشتن حداقل دو درگاه USB، کیفیت بدنه بالا و از همه مهم‌تر مکانیزم‌های ایمنی یک انتخاب خوب برای کسایی هستن که به دنبال یک شارژر فندکی باکیفیت و با ارزش خرید بالا می‌گردن. شما بسته به بودجه و نیازهایی که دارید می‌تونید از بین این‌ها بهترین رو انتخاب کنید.

نویسنده : پویا علیمی
تاریخ انتشار 2 ماه پیش
تعداد نظرات : 2
5/ 4.5

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
Nurse

برندهای دیگ هم معرفی کنید

۲۵ خرداد ۱۴۰۳
alirza.amiry

مطلب عالی

۲۰ خرداد ۱۴۰۳