معرفی بهترین بازی های کریپتویی موبایل

این روزها حسابی بازار درآمد غیر ریالی داغه و کسب درآمد از ارز دیجیتال هم از راه های مختلفی امکان پذیره! بازی های کریپتویی یکی از این راه های کسب درآمد دلاری از ارز های دیجیتال هستش. در واقع شبکه بلاکچین که ارز های دیجیتال از اون طریق اجرا میشن، امکان کسب درآمد از بازی های آنلاین رو هم فراهم کرده. همین باعث شده خیلی از افراد دیگه بازی کردن رو وقت تلف کردن نبینن و به چشم یک شغل حرفه ای بهش نگاه کنن. امروز قراره بعضی از بازی های ارز دیجیتال محبوب بین کاربرهای فعال در حوزه کریپتو رو بهتون معرفی کنیم. با موبونیوز همراه باشید.

(توجه داشته باشید فعالیت تو حوزه رمز ارز نیاز به دانش حضور تو این بازار رو داره و ریسک های خاص خودش رو هم داره. پس بهتره با داشتن اطلاعات اولیه وارد این حوزه بشید و از ریسک های این بازار هم مطلع باشید.)

 

5 بازی برتر کریپتویی موبایل برای کسب درآمد از ارزهای دیجیتال

بازی های بسیار زیادی هستن که میشه از طریقشون کسب درآمد کرد اما طبیعتا هر شخصی به سبک و ژانر خاصی از این بازی ها علاقه داره. بعضی از محبوب ترین بازی های کریپتویی از چشم کاربرها رو در ادامه معرفی می کنیم.

 

بازی Axie Infinity

اکسی اینفینیتی یکی از محبوب‌ترین و بهترین پلتفرم‌های مبتنی بر کسب درآمد از ارز دیجیتال  که میشه از نسخه موبایلیش ( اندروید و ios) استفاده کرد. این بازی از خاطره انگیز پوکمون الهام گرفته شده اما طراحی متفاوتی داره. تو این بازی هیولای کوچکی به اسم Axie وجود داره که میتونید پرورشش بدید. بعد با استفاده از اون، با بقیه افرادی که تو بازی هستن مبارزه کنید. همچنین میتونید اکسی های بازی رو که تو بازار داخلی بازی هستن با ارز دیجیتال مبادله کنید. AXS توکن بومی این بازیه که تو بازار کریپتو عرضه شده. پس در جریان این بازی با کسب این ارز میتونید اونو به کیف پول انتقال بدید و بعد بفروشیدش. البته برای ورود اولیه به این بازی باید سرمایه خرید برای 3 اکسی داشته باشید که قیمت هر اکسی چیزی بین 100 تا 200 دلاره، برای خرید AXS اینجا کلیک کنید.

 

بازی Sandbox

سندباکس هم یه بستر دیگه برای کسب درآمد از ارز دیجیتاله که تو نسخه های اندروید و ios عرضه شده. تو این بازی میتونید زمین های مجازی که اسمشون لنده (Land) رو آباد کنید و بعد تو قالب توکن NFT  بفروشید. تو این بازی میتونید زمین خودتونو به بقیه بازیکن ها اجاره بدید و از این راه هم درآمد کسب کنید. توکن بومی این بازی با اسم SAND تو بازار کریپتو عرضه شده. پس با کسب توکن تو جریان بازی هم میتونید کسب درآمد کنید و به کیف پولتون انتقال بدید و بعدش اونو به پول نقد تبدیل کنید. بازی سندباکس یکی از بهترین پلتفرم ها برای کسب درآمد از ارز دیجیتاله که محبوبیت بسیار زیادی داره.

 

بازی Zed Run

اگه به اسب سواری علاقه دارید، بازی زد ران که تو نسخه های اندروید و ios در دسترسه، گزینه خوبی برای کسب درآمد از بازار ارز های دیجیتاله. روند این بازی مثل پرورش و تولید مثل و مسابقه با اسب هاست، اسبی که شما پرورش میدید با اسب بقیه بازیکن های واقعی مسابقه میده. البته همه این مراحل درآمد دارن و میتونید رمز ارزی که کسب کردید یا اسبی که پرورش دادید رو به بقیه بازیکن ها بفروشید. قابلیت تماشای زنده مسابقه اسب خودتون یا دیدن باز پخششون هم امکان پذیره. اسب های این بازی ویژگی های منحصر به فردی مثل: خلوص ژن، چابکی، سرعت و… دارن که همین باعث میشه از نظر ارزشی و قیمت متفاوت باشن. این بازی هم محوریت NFT داره و میشه اسب های بازی رو تو قالب NFT معامله کرد.

 

بازی Decentraland

یکی دیگه از بازی های شناخته شده حوزه کریپتو دیسنترالنده که امکان کسب درآمد از بازی با ارز دیجیتال از طریق بازیو واسه کاربرها فراهم کرده. بعد از ورود به بازی باید آواتار خودتونو بسازید تا تو محیط این بازی با اون آوتار فعالیت کنید. تو این بازی میتونید اقلام قابل جمع آوری مثل سلاح، لباس و آواتار ها رو تو قالب توکن NFT  مبادله کرد. این بازی تو بازار کریپتو، ارز دیجیتال بومی تحت نماد مانا MANA هم داره که یک توکن ارزشمند تو این بازار محسوب میشه. تو این بازی متونید LAND بخرید و تو اون ها از اپلیکیشن های مختلف مثل بازی ها، تبلیغات و… میزبانی کنید، اون موقع میتونید با ارز دیجیتال مانا حق اجاره بگیرید.

 

بازی Hash Rush

یه بازی موبایلی قابل دسترس واسه کاربرای کریپتو، بازی هش راشه که در هر دو نسخه اندروید و ios گرافیک خیلی بالایی داره که تجربه لذت بخشی رو واسه گیمرها رقم میزنه. سیستم این بازی طوریه که هر کاربر باید واسه خودش پایگاه بسازه و تو سیارات مختلف کریستال استخراج کنه. کریستال استخراج شده تو این بازی حسابی ارزشمنده و باید از حمله بقیه بازیکن ها حفظ بشه! شیوه درآمد زایی بازی هش راش همین کریستال هاست که میتویند کریستال هاتونو با بقیه کاربرها مبادله کنید و آیتم های تو بازی رو باهاش بخرید. موارد توی بازی قابلیت ایجاد NFT  هم دارن و میتونید از این طریق هم کسب درآمد کنید.

لیست بازی های مبتنی بر کریپتو که میتونید با بازی  ارز دیجیتال کسب کنید، خیلی زیادن اما بازی هایی که ما معرفی کردیم محبوبیت خیلی زیادی بین کاربرها دارن که میتونید بر اساس سلیقه خودتون یکی از این بازی ها رو انتخاب کنید.

 

آیا از مبادله توکن بازی های کریپتویی میشه کسب درآمد کرد؟

قطعا افرادی که به حوزه گیمینگ علاقه دارن، شانس بیشتری برای کسب درآمد ارز دیجیتال از طریق بازی های کریپتویی  دارن اما عده زیادی از کاربرهای حوزه کریپتو علاقه چندانی به بازی ندارن. شاید علاقه به بازی نباشه اما میتونن از طریق خرید و فروش توکن های ارزشمند این بازی تو بازار های ارز دیجیتال به سوددهی برسن. در واقع تریدر ها میتونن جریان معامالات رمز ارزی خودشونو رو توکن های بومی بازی های کریپتویی هم سرمایه گذاری کنن. بعضی توکن های بازی ها مثل توکن اکسی (AXS) و مانا (MANA) پتانسیل رشد بالا دارن و تریدر ها ضمن تحلیل این بازار ها، تو زمان های مناسب میتونن برای خرید و فروش این ارز ها اقدام کنن تا از نوسان قیمتشون سود بگیرن.

 

چطور روی توکن های بازی های کریپتویی سرمایه گذاری کنیم؟

اگه شما در جریان تحلیل های خودتون بخواید روی بعضی از توکن های بازی های کریپتویی سرمایه گذاری کنید، این توکن ها از طریق صرافی های آنلاین قابل خریدارین. اما با توجه به اینکه صرافی های بین المللی بخاطر تحریم های کشورمون در دسترس نیستن، تریدر های ایرانی برای خرید ارز های دیجیتال یا توکن های بومی بازی های کریپتویی از صرافی های داخلی استفاده میکنن. از بین صرافی های محبوب ایرانی بیت پین (Bitpin.ir) با پشتیبانی بیشتر از 100 ارز دیجیتال مختلف، از برخی از توکن‌های بازی‌ها هم پشتیبانی میکنه. همچنین با سرمایه اولیه 100 هزار تومان میتونید تو این صرافی به خرید توکن ها اقدام کنید. خوشبختانه مراحل ثبت‌ نام و احراز هویت تو صرافی بیت‌پین نسبت سایر پلتفرم‌ها آسون تر و سریعتر اتفاق میوفته. پس همین حالا می‌تونید حساب کاربری خودتونو در وب‌سایت اصلی بیت‌پین افتتاح کنید. برای مشاهده قیمت ارزهای دیجیتال مثل قیمت توکن این بازی‌ها هم می‌تونید وارد سایت بیت پین بشید.

 

نویسنده : موبونیوز
تاریخ انتشار ۱۹ دی, ۱۴۰۱

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 41
5/ 5

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

comment-user-img
Aliiranshahi

نمی‌دونم چرا هیچ وقت به هیچ چیزا اعتماد نداشتم

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
comment-user-img
Erfan22

کاربردی👌

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
comment-user-img
Emran.B1388

کاربردی و عالی بود👍🏻

۰۶ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
thisabasi

دیگه وقتشه بازی رو شروع کنیم

۰۶ خرداد ۱۴۰۲
comment-user-img
Mahdi2005

جالب بود 👌

۱۳ بهمن ۱۴۰۱
comment-user-img
mobolu

یه مطلبم اگه راجع به بهترین بازی های رایگانش باشه ،خوبه ،باتشکر

۰۸ بهمن ۱۴۰۱
comment-user-img
mms2099

Z ران خیلی باحاله

۲۹ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
amisaberi

👍🗿

۲۸ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
tahamousavi

از لحظه اول میدونستم این مقاله تهش به تبلیغات ختم میشه…

۲۵ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
shahab-021

دیگه کسی رو رمزارز سرمایه گذاری نمیکنه
دوره اش گذشت

۲۵ دی ۱۴۰۱
    comment-user-img
    mohammad_photographer

    حق ولی باطل

    ۲۷ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
Seyyed_a_t

💚

۲۴ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
Sagad.farzi

خوبه دست شما درد نکنه

۲۴ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
afsheen

یه بازی موبونیوزی هم طراحی کنید 😉

۲۴ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
Aria nikzad

باحال بود

۲۳ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
A.L.I

مرسی پسر

۲۳ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
ALI ZAREI

چ جالب و باحال

۲۳ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
Mrprofessor

جالبه

۲۳ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
alinekookholgh1385

awli

۲۲ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
Sagad.farzi

چی بگم ولا

۲۲ دی ۱۴۰۱
comment-user-img
hashemaqa

با توجه به اینکه صرافی های بین المللی بخاطر تحریم های کشورمون در دسترس نیستن، تریدر های ایرانی برای خرید ارز های دیجیتال یا توکن های بومی بازی های کریپتویی از صرافی های داخلی استفاده میکنن.

۲۲ دی ۱۴۰۱