بهترین پاوربانک مگ سیف برای آیفون

عملکرد و شارژدهی گوشی های اپل در چند سال اخیر بهبود بسیار خوبی پیدا کرده و حتی مدل های پایه مثل آیفون 15 و 16 با توجه به اندازه کوچک تر و باتری با حجم کمتری که دارند، شارژدهی یک روزه بدون مشکل خاصی میتونن داشته باشن. البته اگر در طول روز به صورت مداوم از گوشی استفاده کنید، طبیعتا به دو بار شارژ کردن گوشی در طول روز احتیاج پیدا میکنید. اگر اکثرا در حال جابجایی باشید و برای یکی دو ساعتی به صورت مداوم به پریز برق دسترسی نداشته باشید، تهیه یک پاوربانک با توان و کیفیت ساخت بالا، تقریبا برای شما اجباری هست. با توجه به داشتن قابلیت مگ سیف گوشی های اپل، خرید یک پاوربانک با این قابلیت و توان معمولی 10 هزار میلی آمپری شما رو از اتصال کابل نگه داشتن پاوربانک در دست راحت میکنه و خیلی راحت و سریع میتونید گوشی خودتون رو شارژ کنید. اگه شما هم دنبال یک پاوربانک مگ سیف مناسب در بین محصول ها و مدل های متنوع بازار می گردید و میخواید بهترین بهترین پاوربانک مگ سیف برای آیفون رو با توجه به بودجه ای که دارید تهیه کنید، حتما تا پایان این مقاله همراه موبونیوز باشید.

 

پاوربانک مگ سیف چه تفاوتی با پاوربانک معمولی داره؟

قابلیت شارژ بیسیم گوشی های آیفون، در گوشی iPhone 12 تا حد زیادی تغییر پیدا کرد و با الهام از قابلیت شارژرهای مگنتی مک بوک های قدیمی تر اپل، به صورت مگنتی طراحی شد. در این طراحی جدید کویل شارژ بیسیم با یک مگنت بسیار قوی ترکیب شده تا گوشی با شارژر بیسیم کاملا در یک راستا قرار بگیره. با برداشتن گوشی اتصال و شارژ بیسیم قطع نشه و با قطع و وصل نشدن مدوام از آسیب رسیدن به باتری گوشی جلوگیری بشه.

یکی دیگه از ویژگی های مهم شارژر و پاوربانک های مگ سیف سرعت شارژ بالاتر این مدل ها هست. گوشی های آیفون با شارژر و پاوربانک های بیسیم دیگه با سرعت 7.5 واتی شارژ میشن. اما سرعت شارژ با استفاده از شارژر و پاوربانک مگ سیف میتونه تا 15 وات هم برسه، تا گوشی در زمان کمتری شارژ بشه و بتونید سریع تر از گوشی تون استفاده کنید.

این نوع طراحی مگ سیف باعث شده که شارژ بیسیم گوشی های اپل به بهترین و بهینه ترین نوع شارژ بیسیم تبدیل بشه و دیگه مشکلات شارژرهای بیسیم متدوال رو نداشته باشه. این تکنولوژی به تولیدکنندگان لوازم جانبی اپل این امکان رو داده که پاوربانک ها، داک های شارژ و هولدرهای مختلفی تولید کنن که به بهترین نحو ممکن از این قابلیت استفاده کنه. قابلیت مگ سیف بهترین عملکردش رو در داک های شارژ بیسیم و هولدر شارژرهای بیسیم داخل ماشین داره و دیگه شما خیالتون از بابت تکون نخوردن و نیفتادن گوشی راحت میشه.

 

در خرید پاوربانک مگ سیف باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

برای خرید یک پاوربانک مناسب با نیاز و بودجه ای که دارید باید به موارد مختلفی مثل ظرفیت پاوربانک، پورت های در نظر گرفته شده، توان خروجی و موارد دیگه ای توجه کنید که در مقاله بهترین پاوربانک در هر بازه قیمتی به طور کامل این موارد رو بررسی کردیم و برای آشنایی بیشتر میتونید به این مقاله مراجعه کنید. تمامی موارد گفته شده برای خرید یک پاوربانک مگ سیف هم صدق میکنه. وزن و ابعاد در پاوربانک مگ سیف اهمیت خیلی بیشتری داره، چون پاوربانک همیشه به گوشی شما متصل هست و اگر یک پاوربانک خیلی سنگین وزن تهیه کنید، در طولانی مدت و استفاده مداوم باعث اذیت و آزار شما میشه. البته با کاهش وزن، به طبع ظرفیت پاوربانک هم کاهش پیدا میکنه و بسته به نیازی که دارید باید بین این دو مورد تعادل برقرار کنید.

مورد بعدی که اهمیت زیادی داره توان خروجی و امکان شارژ سریعت گوشی و خود پاوربانک هست و اگر یک پاوربانک با توان پایین و بدون قابلیت فست شارژ تهیه کنید، مدت زمان شارژ طولانی تر میشه و باید زمان بیشتری برای شارژ کامل منتظر بمونید. در نهایت داشتن مدارهای امنیتی و مراقبتی برای جلوگیری از آسیب رسیدن به گوشی و جلوگیری از کاهش سریع عمر مفید باتری هم اهمیت زیادی داره.

 

بهترین پاوربانک مگ سیف برای آیفون

برای خرید یک پاوربانک مگ سیف مناسب، معمولا بهترین لوازم جانبی برای گوشی آیفون محصولات خود برند اپل هست، اما با توجه به کمبود کالاهای اصل در بازار و قیمت نسبتا بالا، باید سراغ گزینه های برندهای دیگه برید که تقریبا عملکردی نزدیک و با قیمت مناسبی دارند. پاوربانک های بیسیم و با قابلیت مگ سیف زیادی از برندهای مختلف در بازار ایران موجوده که ممکنه انتخاب یک محصول مناسب مناسب و با کیفیت رو سخت کنه، به همین دلیل در ادامه بهترین پاوربانک مگ سیف برای آیفون از بین گزینه های موجود در بازار رو به شما معرفی میکنیم، تا با توجه به بودجه و امکاناتی که نیاز دارید بهترین انتخاب ممکن رو انجام بدید.

 

پاوربانک Anker Magnetic Battery A1611 5000mAh

پاوربانک انکر A1611 با داشتن وزن 141 گرمی یکی از سبک ترین گزینه های این لیسته و با اینکه ظرفیت 5000 میلی آمپر ساعتی این پاوربانک شاید نتونه به طور کامل یک بار گوشی شما رو شارژ کنه، اما به عنوان یک گزینه پشتیبان برای مواقع ضروری میتونه گزینه جمع و جور و جذابی باشه. این پاوربانک حدود 1.7 میلیون تومان قیمت داره و یک گزینه نسبتا اقتصادی در بین باقی محصولات به شمار میره. توان خروجی دستگاه 12 وات هست و میتونه با سرعت مناسبی گوشی آیفونی شما رو شارژ کنه. با توان به قدرت بالای مگ سیف آیفون و چسبندگی بالای آهنربایی استفاده شده، میتونید از این محصول هم به عنوان پاوربانک و هم یک استند استفاده کنید.

پاوربانک Anker Magnetic Battery A1611 5000mAh

قیمت پاوربانک بی سیم 5000 انکر Magnetic Battery A1611 12w

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان

 

پاوربانک Baseus Magnetic Mini 5000mAh

پاوربانک Magnetic Mini از برند بیسوس با قیمت حدودی 1.6 میلیون تومان محصول پیشنهادی دیگه این لیسته که اندازه کوچیک و جمع و جور، وزن سبک (137 گرمی) داره و در زمان استفاده خیلی باعث سنگین شدن و یغور شدن اندازه و ابعاد گوشی نمیشه. در کنار این موارد توان کلی 20 واتی که پد مگ سیف امکان شارژ با توان 15 واتی رو داره، باعث میشه سرعت شارژ گوشی در زمان استفاده کم و سریع باشه. یک پورت خروجی تایپ سی نیز برای شارژ گوشی هایی که قابلیت شارژ بیسیم ندارند، برای این پاوربانک در نظر گرفته شده. ظرفیت واقعی این پاوربانک چیزی در حدود 2900 میلی آمپر هست که احتمالا بتونه یک آیفون 13 رو حدود 60 70 درصد شارژ کنه.

پاوربانک Baseus Magnetic Mini 5000mAh 

قیمت پاوربانک 5000 باسئوس Magnetic Mini

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

پاور بانک مگ سیف بیسیم Baseus Magnetic Mini PPCX030001 10000 mAh

اگه دنبال یه جایگزین برای پاور بانک مگ سیف اپل با ظرفیت بالاتری و ابعادی یکسان، وزن کم 208 گرمی ولی قیمت بسیار پایین تر میگردید، پاور بانک بیسوس Magnetic Mini با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر و قیمت حدودی 2.3 میلیون تومان هم گزینه اقتصادی تر به حساب میاد و هم میتونه گوشی های آیفون 12 و 13 رو حدودا 2 بار شارژ کنه.  بخش مگ سیف این پاوربانک توان 15 واتی داره و با توجه به وزن مناسب و ظرفیت نسبتا بالا، در زمان نسبتا کوتاهی گوشی شما رو شارژ میکنه و در استفاده طولانی مدت هم خیلی اذیت کننده نیست. یک پورت تایپ سی PD با توان 20 واتی در کنار پد مگ سیف برای این پاوربانک استفاده شده که میتونه دستگاه هایی که قابلیت شارژ بیسیم ندارند رو هم با سرعت مناسبی شارژ کنه.

پاوربانک مگ سیف بیسیم Baseus Magnetic Mini PPCX030001 10000 mAh

قیمت پاوربانک بی سیم مگ سیف 10000 باسئوس Magnetic Mini PPCX030001

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان

 

پاوربانک 10000 میلی آمپر ساعت Green Lion Monte Carlo

پاوربانک گرین لاین Mote Carlo با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعت و قیمت حدودی 1.5 میلیون تومان گزینه مناسب، به صرفه و با کیفیتی هست که میتونه حدودا یکی دو بار گوشی شما رو شارژ کنه. با توجه به اندازه کوچیک و وزن نسبتا کم در موقع اتصال بیسیم خیلی باعث سنگین شدن بیش از حد گوشی شما نمیشه. یک نمایشگر LCD روی بدنه قرار داره که مقدار درصد باتری رو نمایش میده تا بتونید راحت تر از مقدار شارژ باقی مانده پاوربانک مطلع بشید. یک کابل متصل تایپ سی برای شارژ کردن گوشی هایی که امکان شارژ بیسیم ندارند هم در کنار این محصول قرار داره که توان خروجی 20 واتی در اختیار شما قرار میده. ناگفته نمونه که توان شارژ پد بیسیم 15 وات هست که به بهترین نحو و سرعت میتونه گوشی شما رو شارژ کنه. در کنار این موارد، یک استند برای نگه داشتن گوشی به صورت عمودی یا افقی رو میز برای استفاده راحت تر قرار گرفته.

پاوربانک گرین لاین 10000 میلی آمپر ساعت مدل Monte Carlo

قیمت پاوربانک بی سیم 10000 گرین لاین Monte Carlo PD 20w

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

پاوربانک 20000 میلی آمپر ساعت Green Lion Monaco

پاوربانک موناکو یکی از محصولات پرفروش و محبوب برند گرین لاینه که با توجه به قیمت حدودی 2.1 میلیون تومانی یک گزینه به صرفه، با ظرفیت بالا، سرعت شارژ خوب و در کل کاربردی برای شارژ کردن راحت گوشی های آیفون هست. وزن 335 گرمی پاوربانک به نسبت ابعاد و ظرفیت در نظر گرفته شده مناسبه ولی در زمان استفاده همزمان از گوشی میتونه باعث خسته شدن دست شما بشه. باتری 20 هزار میلی آمپر ساعتی میتونه حدود 5 بار گوشی آیفون 14 رو شارژ کنه که یکی از نقاطه مثبت این پاوربانک با این قیمت به شمار میره. یک نمایشگر LCD روی بدنه مقدار شارژ باقی مونده رو نمایش میده. این محصول یک پاوربانک چندکاره است و علاوه بر پد شارژ بیسیم، یک پورت USB با توان 22.5 واتی و یک پورت تایپ سی PD برای شارژ کردن دستگاه های مختلف داره. در کنار این موارد یک کابل متصل لایتنینگ در کنار گوشی برای شارژ کردن قرار گرفته که در مجموع امکان شارژ سه دستگاه به صورت همزمان رو به شما میده.

پاوربانک گرین لاین 20000 میلی آمپر ساعت مدل Monaco

قیمت پاوربانک بی سیم 20000 گرین لاین Monaco MagSafe PD 22.5w

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان
تکنولایف
همراه کابل لایتنینگ
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان

 

پاوربانک Mcdodo MC-426 10000 mAh

پاوربانک MC-426 یک محصول نسبتا اقتصادی با قیمت مناسب حدود 1.5 میلیون تومانی از برند مکدوده که در کنار ابعاد و وزنی مناسب، ظرفیت نسبتا بالا و سرعت شارژ خوبی داره. البته سرعت شارژ و ظرفیت باتری در حدود گزینه های قبلی قرار داره ولی به نسبت قیمت گزینه مناسبی به شمار میره. پورت تایپ سی PD هم به عنوان پورت ورودی و هم به عنوان پورت خروجی شارژ استفاده میشه و توان کلی 20 واتی داره. پد بیسیم مگ سیف نیز توان 15 واتی داره. این پاوربانک میتونه چیزی در حدود 1.5 بار گوشی های آیفون نسل جدید رو شارژ کنه.

پاوربانک Mcdodo MC-426 10000 mAh

قیمت پاوربانک بیسیم 10000 مکدودو MC-426 PD 20w

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

پاوربانک Mcdodo MC-502 20000 mAh

پاوربانک MC-502 از برند مکدود از لحاظ ظاهری و سرعت شارژ و پورت های در نظر گرفته شده مشابه گزینه قبلیه اما ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی داره و میتونه دفعات بیشتری گوشی شما رو شارژ کنه. البته این ظرفیت بیشتر با بزرگتر شدن ابعاد پاوربانک و به طبع اش سنگین تر شدن وزن همراه بوده و باید شارژ شدن بیشتر گوشی شما با یک بار شارژ اهمیت خیلی بیشتری براتون داشته باشه. این پاوربانک مکدودو حدود 2.4 میلیون تومان قیمت داره.

پاوربانک Mcdodo MC-502 20000 mAh

قیمت پاوربانک بیسیم 20000 مکدودو MC-502 PD 20w

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

پاوربانک Porodo Magsafe PBFCH041 10000 mAh

پاوربانک PBFCH041 با قیمت حدودی 1.5 میلیون تومان یک محصول چند کاره با قابلیت مگ سیف از برند پرودو هست که علاوه بر امکان شارژ بی سیم گوشی های آیفون قابل شارژ بدون نیاز به همراه داشتن کابل های دیگه گجت های شما رو فراهم میکنه. این پاوربانک طراحی متفاوتی نسبت به پاوربانک های مگ سیف موجود در این لیست داره و بیشتر به پاوربانک های معمولی دیگه بازار شباهت داره. البته هنوز یک محصول جمع و جور و سبک به حساب میاد. با توجه به ظرفیت باتری میتونید دستگاه های مختلف خودتون رو حدود یک یا دو بار شارژ کنید. پد بیسیم مگ سیف توان 15 واتی داره. علاوه بر این بخش دو کابل متصل تایپ سی و لایتنینگ برای شارژ گجت های دیگه با توان 10 واتی رو بدنه کار شده. یک پورت USB-A و یک پورت تایپ سی PD با توان 22.5 واتی هم در کنار بدنه قرار داره.

پاوربانک Porodo Magsafe PBFCH041 10000 mAh

قیمت پاوربانک بیسیم 10000 پرودو Magsafe PBFCH041 PD 20w

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

پاوربانک Porodo Magsafe Stand 10000 mAh

پاوربانک چندکاره Magsafe Stand با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی با داشتن قیمت حدودی 1.7 میلیون تومان یک پاوربانک جمع و جور و با قابلیت های متنوع و کاربردی به شمار میره. این پاوربانک با توجه به وزن کمی که داره در هنگام اتصال به گوشی باعث اذیت شدن و سنگین شدن بیش از حد گوشی نمیشه و با داشتن توان 15 واتی بیسیم میتونه در زمان نسبتا کوتاهی گوشی شما رو شارژ کنه. یک استند در قسمت پشتی پاوربانک قرار گرفته تا بتونید روی میز کار به عنوان یک هولدر هم از این محصول استفاده کنید. علاوه بر این موارد چهار کابل USB، میکرو USB، تایپ سی و لایتنینگ روی این پاوربانک قرار داره که به ترتیب توان 10، 10، 18 و 10 واتی دارن و میتونید به راحتی دستگاه های دیگه خودتون رو شارژ کنید.

پاوربانک Porodo Magsafe Stand 10000 mAh

قیمت پاوربانک 10000 مگ سیف Porodo Magsafe Stand

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم راهنمای جامعی برای افرادی که دنبال خرید یک پاوربانک با قابلیت مگ سیف، با کیفیت مناسب و به صرفه هستیم داشته باشیم، تا اگر به دنبال شارژ کردن راحت و بدون دردسر گوشی آیفون خودتون با سرعت مناسب هستید، بتونید با صرف هزینه ای معقول انتخاب مناسبی داشته باشید.

نویسنده : صابر گلشاهی
تاریخ انتشار 1 هفته پیش
تعداد نظرات : 0
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید