بهترین اسپیکر JBL؛ راهنمای خرید + معرفی بهترین مدل ها

اگه کمی اهل موسیقی گوش کردن باشید احتمالا اسم JBL به گوشتون خورده باشه. این برند خوشنام و با سابقه که بیشتر از 70 سال پیش تاسیس شده، یکی از بهترین تولیدکنندگان لوازم صوتی، به خصوص اسپیکرهای بلوتوثی هست. پارتی باکس ها و اسپیکرهای ضد آب و قابل حمل جی بی ال کیفیت صدای بسیار خوب با تفکیک مناسب و بلندی خوبی رو میتونن در اختیار شما بذارند. البته به دلیل قیمت بالای محصولات JBL و وجود اجناس فیک در داخل بازار، خرید یک اسپیکر با کیفیت و خوش صدا و با قیمت مناسب از این برند ممکنه مقداری سخت باشه. به همین دلیل در این مقاله بهترین اسپیکر JBL موجود در بازار رو گردآوری کردیم تا شما بتونید با خیال راحت و با توجه به نیاز و بودجه ای که دارید اسپیکر جی بی ال مورد نظرتون رو خریداری کنید. برای انتخاب بهترین و مناسب‌ترین اسپیکر JBL، با راهنمای خرید اسپیکر JBL همراه موبونیوز باشید.

 

در خرید اسپیکر جی بی ال باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

اگه خیلی خوره تکنولوژی نیستید و خیلی با اصطلاحات دنیای موسیقی آشنایی ندارید شاید خرید یه اسپیکر با کیفیت صدای مناسب و به صرفه مقداری سخت باشه. اما اگر اولویت بندی مناسبی داشته باشید و در هنگام خرید به نکاتی که در ادامه بهشون اشاره میکنیم توجه داشته باشید، میتونید یک انتخاب مناسب و کاربردی داشته باشید و بهترین اسپیکر جی بی ال ممکن با توجه به بودجه ای که دارید رو تهیه کنید.

 

کاربرد و نوع استفاده

اولین نکته ای که باید مشخص کنید، اینه که قصد دارید از اسپیکر برای چه کاری استفاده کنید، اسپیکر رو برای جشن و پارتی های بزرگ میخواید یا برای دورهمی ها و مهمونی های خودمونی؟ میخواید اسپیکر رو همراه خودتون جابجا کنید و یا بیشتر در محیط خانه ازش استفاده میکنید؟ با مشخص کردن این موارد میتونید انتخاب های محدودتر و مناسب تری داشته باشید. مثلا خرید اسپیکرهای چمدونی یا پارتی باکس JBL برای دورهمی های خانوادگی خیلی مناسب نیست و یه هزینه اضافه است و اگه بخواید توی سفر و یا کمپ و کوهنوردی از این اسپیکر استفاده کنید، با دردسرهای زیادی همراه خواهید شد.

 

بودجه در نظر گرفته شده

بعد از اینکه نوع و محل استفاده اسپیکر رو مشخص کردید باید برید سراغ مبلغی که قصد دارید هزینه کنید. با محدود کردن بودجه به یک بازه خاص مثل 10 تا 15 میلیون تومان یا 3 تا 5 میلیون تومان انتخاب های شما محدودتر میشن و میتونید خیلی راحت بین چند محصول از  این برند گزینه مورد نظر خودتون رو انتخاب کنید.

 

قابلیت حمل و نقل

برای اینکه بتونید توی سفر اسپیکر رو در جنگل یا دشت و یا حتی محیط خونه بدون دردسر خاصی جابجا کنید، اولا اسپیکر باید وزن کم و ابعاد مناسب داشته باشه تا دردسر زیادی موقع جابجایی نداشته باشید. البته اسپیکرهای بزرگتر JBL علاوه بر داشتن دسته برای حمل راحت قابلیت اتصال بند و یا گیره هم دارند که همین موضوع باعث میشه بتونید راحتتر توی سفر از اسپیکرهای با کیفیت و با شارژدهی بیشتر این برند استفاده کنید.

 

شارژدهی

اگه میخواید توی سفر یا کمپ رفتن از اسپیکر استفاده کنید، باید سراغ اسپیکرهایی با باتری بزرگ و حجیم برید که بتونن با چند ساعت شارژ، موسیقی با کیفیت بالایی براتون پخش کنن ولی اگه خیلی اهل سفر و جابجایی نیستید تهیه یه اسپیکر جمع و جور و یا اسپیکرهای با ظرفیت باتری کم اما سبک میتونه انتخاب بهتری برای شما باشه.

 

مقاومت در برابر نفوذ آب و گرد و غبار

اگه در محیط بیرون از خونه و یا توی سفر میخواید از اسپیکر استفاده کنید، داشتن گواهی IP باعث میشه به اسپیکر گرون قیمت شما آسیبی وارد نشه و بتونید با خیال راحت از اسپیکر استفاده کنید. اگه قصد دارید در کنار استخر از اسپیکر استفاده کنید بهتره محصولی با گواهی IPX بالا مثل IPX5 یا IPX6 تهیه کنید. اگه قصد سفر به بیابان و یا کویر رو دارید، داشتن گواهی IP67 میتونه خیالتون رو از بابت محافظت از نفوذ گرد و غبار به داخل اسپیکر تا حدودی راحت کنه.

 

میکروفون

برای اینکه از قابلیت کارائوکه (همخوانی با موسیقی) استفاده کنید اسپیکری که تهیه میکنید باید میکروفون مجزا داشته باشه یا امکان اتصال میکروفون رو داشته باشه تا بتونید از این قابلیت استفاده کنید. اگه این امکان خیلی براتون اهمیت نداره میتونید سراغ گزینه های بدون میکروفون و به طبع ارزون‌تر از برند JBL برید.

 

بهترین اسپیکر JBL موجود در بازار

اگه تمامی موارد بالا رو بررسی کردید و اولویت های خرید رو مشخص کردید، حالا میتونید سراغ خرید یک اسپیکر از برند JBl برید. اسپیکرهای این برند خوش سابقه و قدیمی یه صدای متعادل و بالانس شده رو در اختیار شما میزارند که خیلی بیس عمیق و بلندی نداره. البته مدل های پارتی باکس این برند بیس بهتری دارند و برای موسیقی هیپ هاپ و بیس دار مناسب تر هستند. کیفیت ساخت بالا هم یکی دیگه از ویژگی های این برنده و شما با تهیه اسپیکر JBL خیالتون از این طول عمر و کیفیت محصول راحته.

البته اسپیکرهای این برند نقاط ضعف و کمبودهایی هم دارند، برای مثال اگه دنبال اسپیکر با طراحی مدرن و نورهای RGB و درخشان باشید، اسپیکرهای JBL خیلی امکانات زیادی در اختیار شما نمیگذارند و بیشتر محصولات این برند از طراحی ساده و مینیمال تری استفاده میکنن. از قابلیت های جدید و به روز مثل پخش موسیقی از طریق دستیار صوتی هم پشتیبانی نمیکنن. این موارد با اینکه ممکنه نکات مهمی برای اکثر افراد نباشه اما با توجه به هزینه ای که میخواید برای خرید اسپیکرهای این برند بکنید، موقع خرید بهتره این موارد رو هم مد نظر داشته باشید.

اگه تصمیم به خرید اسپیکر از این برند خوش نام و با کیفیت گرفتید و اولویت های خریدتون رو مشخص کردید، ممکنه با توجه به تنوع بالای محصولات این برند کمی انتخاب برای شما سخت بشه، به همین دلیل در ادامه بهترین اسپیکرهای JBL موجود در بازار رو گردآوری کردیم تا شما بتونید با توجه به بودجه ای که دارید و امکاناتی که مدنظرتون هست، بهترین انتخاب ممکن رو داشته باشید. پس با معرفی بهترین اسپیکر JBL همراه باشید.

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی JBL PartyBox 1000؛ انتخابی عالی برای مهمانی‌ها و جشن‌ها!

اسپیکر JBL PartyBox 1000 یکی از بهترین و گرونترین اسپیکرهای JBL با قیمت حدودی 40 میلیون تومان است که برای مهمانی‌ها و جشن‌های خانگی ساخته شده. اسپیکر PartyBox 1000 از قابلیت اتصال با سیم و بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و به شما اجازه استفاده و پخش موسیقی در شرایط مختلف رو میدهد. برای اتصال بی‌سیم می‌توانید از بلوتوث نسخه 4.2 به کار رفته استفاده کنید. همچنین، این اسپیکر دارای ورودی USB ،AUX و میکروفن است که امکان اتصال به دستگاه‌های مختلف رو فراهم می‌کند و میتونید برای همخوانی یا کارائوکه هم از این اسپیکر استفاده کنید. اسپیکر PartyBox 1000 با قدرت خروجی ۱۱۰۰ وات RMS و بازه فرکانسی ۳۰ تا ۲۰ کیلوهرتز و استفاده از ووفر ۳۰۴.۸ میلی متری و ۲ میدووفر ۱۷۷.۸ میلی متری، صدایی قدرتمند و واضح و با کیفیت بالا رو ارائه می‌دهد. این اسپیکر همچنین دارای قابلیت تنظیم اکولایزر است که به شما این امکان را می‌دهد تا صدای مورد نظر خود رو ایجاد کنید.

اسپیکر بلوتوثی خانگی JBL Party Box 1000؛ انتخابی عالی برای مهمانی‌ها و جشن‌ها!

اسپیکر PartyBox 1000 دارای امکانات جانبی مختلفی است که تجربه کاربری رو بهبود می‌بخشد. این امکانات شامل دی جی پد، رقص نور، پایه چرخ‌دار و دستبند است. قابلیت Bass Boost امکان بهبود و تقویت بیس صدای موسیقی را به شما میدهد. اسپیکر JBL PartyBox 1000 یک انتخاب عالی برای افرادی است که به دنبال یک اسپیکر قدرتمند و همه‌کاره برای مهمانی‌ها و جشن‌ها هستند. برای تامین انرژی مورد نیاز این اسپیکر نیاز به برق مستقیم دارید و خبری از باتری قابل شارژ نیست. به کمک دو چرخ قرار گرفته در قسمت پایینی محصول، امکان حمل‌ونقل نسبتا آسانی رو در محیط خانه فراهم میکند اما با توجه به وزن 34.5 کیلوگرمی محصول خیلی برای جابجایی در مسافت های طولانی مناسب نیست. دستبند Air Gesture در باکس امکان تغییر رنگ LED و نورهای محصول رو از راه دور به شما میده.

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی JBL PartyBox 310؛ قابل حمل، قدرتمند و با کیفیت!

اسپیکر JBL PartyBox 310 با حدود قیمت 22 میلیون تومان به نسبت گزینه قبلی با اینکه صدای نسبتا ضعیف تری دارد، اما کیفیت صدا با توجه به اندازه و قیمت بسیار خوبه و قابلیت حمل و نقل و اندازه کوچک تر این محصول باعث میشه، امکان جابجایی راحتتری داشته باشد. این اسپیکر هم با باتری داخلی و هم برق مستقیم شهری کار می‌کند. باتری داخلی استفاده شده با 3.5 ساعت شارژ، تا 18 ساعت امکان پخش موسیقی رو به شما میدهد. اسپیکر به وسیله فندکی خودرو هم شارژ میشود که در مواقع سفر میتونه خیال شما را بابت شارژ اسپیکر راحت کند. ابعاد مناسب و وزن حدودی 17 کیلوگرمی محصول در کنار استفاده از چرخ در قسمت پایینی و دستگیره در قسمت بالایی محصول باعث حمل و نقل راحتتر این اسپیکر میشود. گواهی IPX4 در ساخت این اسپیکر به کار رفته که باعث مقاومت در مقابل پاشیدن قطرات آب میشود. اسپیکر PartyBox 310 با توان خروجی ۲۴۰ وات RMS و بازه فرکانسی 45 تا 20 کیلوهرتز، صدایی قدرتمند و واضح را ارائه می‌دهد. این اسپیکر همچنین دارای دو توییتر ۲.۵ اینچی و دو عدد ووفر ۶.۵ اینچی است که صدایی با کیفیت و عالی رو تولید می‌کنند. امکان تنظیم صدا نیز به دلخواه توسط اکولایزر در اپلیکیشن JBL Party Box App وجود دارد.

اسپیکر بلوتوثی خانگی JBL Party Box 310

نور RGB قرار گرفته در جلوی اسپیکر در هنگام پخش موسیقی جلوه خوبی به دستگاه میدهد و امکان تنظیمات روشنایی و نوع رنگ ها هم در برنامه JBL امکان‌پذیره. در قسمت بالایی محصول دکمه های کنترل صدا، نور، پخش موسیقی و همچنین محلی برای قرارگیری گوشی همراه کار شده. از طریق بلوتوث نسخه 5.1 به گوشی و دستگاه های مختلف به صورت بیسیم متصل میشه. ورودی‌های مختلف در قسمت پشتی دستگاه قرار گرفته که شامل ورودی USB، ورودی AUX، ورودی‌هایی برای سیم میکروفون و گیتار و همچنین دکمه TWS تعبیه شده است. قابلیت TWS امکان اتصال دو اسپیکر PartyBox با استفاده از بلوتوث به یکدیگر را به شما میدهد.

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Boombox 3

اسپیکر JBL Boombox 3 با قیمت حدودی 18 میلیون تومان یکی از جدیدترین اسپیکرهای قابل حمل و با کیفیت صدای خوب شرکت JBL است. حدود 7 کیلوگرم وزن دارد اما با استفاده از دسته محکم قرار گرفته در بالای بدنه، میتونید اسپیکر بوم باکس 3 رو به راحتی با خودتون جابجا کنید. این اسپیکر با استفاده از گواهی IP67، دارای بدنه ضدآب و ضد گردوغبار است. باتری قدرتمندی دارد که امکان پخش موسیقی به مدت 24 ساعت را فراهم می‌کند. از تکنولوژی شارژ سریع هم برای این محصول استفاده شده که میتونه در کمتر از سه ساعت و نیم، باتری رو کاملا شارژ کند و شما میتونید با خیالی راحتی توی مسافرت این اسپیکر رو همراه خودتون ببرید و در طول سفر از کیفیت صدای بالای موسیقی لذت ببرید. این اسپیکر دارای درگاه USB است که امکان شارژ دستگاه‌های دیگر مثل گوشی موبایل شما در زمان پخش موسیقی را فراهم می‌کند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Boombox 3

اسپیکر Boombox 3 با توان خروجی ۱۸۰ وات RMS و بازه فرکانسی ۴۰ تا ۲۰ کیلوهرتز، صدایی قدرتمند، سه طرفه، با بیس بلند و واضح را ارائه می‌دهد. این اسپیکر دارای ساب ووفر Race Track، دو درایور میدرنج و دو عدد توییتر است که صدایی با کیفیت و عالی را تولید می‌کنند. این اسپیکر از بلوتوث نسخه ۵.۳ پشتیبانی می‌کند که امکان اتصال سریع و آسان به دستگاه‌های مختلف را فراهم می‌کند.

 

اسپیکر بلوتوثی خانگی JBL PartyBox 110

اسپیکر JBL PartyBox 110 با قیمت حدودی 15 میلیون تومان یک اسپیکر دو کاره همراه و خانگی است. از لحاظ طراحی مشابه اسپیکرهای PartyBox دیگه ساخته شده اما با داشتن وزن حدود 10 کیلوگرمی امکان حمل و نقل آسان تری دارد. در بالای بدنه دکمه های کنترل صدا و نورپردازی و محلی برای قرار گرفتن گوشی همراه قرار گرفته. این اسپیکر از بلوتوث نسخه 5.1 پشتیبانی می‌کند و امکان پخش موزیک از طریق ورودی USB و AUX را نیز دارد. همچنین، این اسپیکر از ورودی میکروفن و گیتار نیز پشتیبانی می‌کند و می‌توان از آن همخوانی با موزیک برای دورهمی های خانوادگی هم استفاده کرد.

اسپیکر بلوتوثی خانگی JBL PartyBox 110

توان خروجی اسپیکر ۱۶۰ وات RMS است و بازه فرکانسی آن از ۴۵ هرتز تا ۱۸ کیلوهرتز می‌باشد. با توجه به اندازه اسپیکر قدرت پخش و صدای مناسبی دارد و برای دورهمی های خانوادگی و محیط خانه مناسب است. باتری اسپیکر JBL پارتی باکس 110 تا ۱۲ ساعت کارکرد مداوم را فراهم می‌کند و برای سفر و محیط های باز هم میتونه مناسب باشه. اسپیکر PartyBox 110 با استفاده از گواهی IPX4 در برابر پاشیدن ذرات آب مقاوم است و میتونه توی سفر تا حدودی خیالتون رو بابت امنیت محصول راحت کنه. همچنین، این اسپیکر از قابلیت اتصال بی‌سیم به یک اسپیکر PartyBox 110 پشتیبانی می‌کند. با استفاده از نرم‌افزار اختصاصی partybox میتونید تنظیمات مختلفی مثل اکولایزر صدا و نورپردازی اسپیکر رو شخصی سازی کنید.

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Xtreme 3؛ یک انتخاب عالی برای سفر!

اگه به دنبال یک اسپیکر قابل حمل با کیفیت ساخت بالا، شارژدهی مناسب و ضدآب هستید که صدایی قدرتمند و با کیفیت تولید کند، اسپیکر JBL Xtreme 3 با قیمت حدودی 12 میلیون تومان یک گزینه عالی برای شماست. این اسپیکر از طراحی آشنای باقی اسپیکرهای قابل حمل برند JBL استفاده میکند و با داشتن وزن 2 کیلوگرمی امکان حمل و نقل آسانی دارد. در بالای بدنه اسپیکر، محلی برای اتصال بند قرار گرفته و شما میتونید به راحتی با اتصال بند، این اسپیکر رو با خودتون جابجا کنید. بدنه این محصول ضدآب و ضد گردوغبار است و با استفاده از گواهی IP67 در برابر نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم است.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Xtreme 3؛ یک انتخاب عالی برای سفر!

عملکرد باتری بسیار خوبی داره و میتونه بعد از 2.5 ساعت شارژ، حدود 15 ساعت بدون وقفه موسیقی پخش کنه. از طریق پورت تایپ سی شارژ میشه. یک پورت USB هم در قسمت پشتی محصول قرار داره که میتونه برای شارژ دستگاه های دیگه شما مثل گوشی موبایل استفاده بشه. اسپیکر اکستریم 3 جی بی ال از چهار عدد درایور که شامل دو عدد ساب ووفر و دو عدد توییتر هست ساخته شده که هر کدام از این اسپیکرها توان ۲۵ واتی RMS دارند و با داشتن توان 100 واتی کلی میتونن صدای شفاف و با کیفیتی تولید می‌کنند. محدود فرکانس 53.5 تا 20 هزار هرتز رو پوشش میده و بیس مناسبی هم در زمان پخش موسیقی به شما میده. از طریق خروجی AUX و بلوتوث نسخه 5.1 میتونید به‌ راحتی به دستگاه‌های مختلف متصل بشید. به وسیله برنامه اختصاصی JBL PartyBox میتویند تنظیماتی مانند اکولایزر صدا رو شخصی سازی کنید.

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Pulse 5

اسپیکر JBL Pulse 5 با قیمت حدودی 10 میلیون تومان یه اسپیکر با قابلیت های متنوع، ظاهر شیک و جذاب و همچنین کیفیت صدای خوب و قدرتمنده و اگه میخواید توی محیط های کوچیک از گوش دادن به موسیقی لذت ببرید، میتونه برای شما گزینه مناسبی باشه. بدنه از جنس پلاستیک شفافی ساخته شده که نورپردازی پلاسما مانند این محصول رو در زمان پخش موسیقی به شما نمایش میده و میتونه جلوه زیبایی به محیط خانه شما بده. اسپیکر JBL پالس 5 از گواهیIP67 استفاده میکند که مقاومت مناسبی در برابر گردوغبار و آب تا عمق 1 متری و حداکثر 30 دقیقه دارد و میتونید با خیال راحت از این محصول کنار استخر یا آب استفاده کنید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Pulse 5

این اسپیکر از بلوتوث نسخه 5.3 پشتیبانی می‌کند و میتونه اتصال با مصرف انرژی مناسب و تاخیر کمی ارائه کند. این اسپیکر دارای توان خروجی 40 وات RMS است و بازه فرکانسی از 58 هرتز تا 20 کیلوهرتز رو پشتیبانی میکنه که نشان‌دهنده کیفیت بالای صدا در طیف وسیعی از فرکانس‌هاست. این اسپیکر دارای باتری با ظرفیت 7500 میلی آمپر ساعتی است که توی 4 ساعت شارژ میشه و میتونه تا 12 ساعت موسیقی پخش کنه. اسپیکر پالس 5 امکان اتصال به دو موبایل به‌صورت هم‌زمان، قابلیت پارتی بوست برای اتصال دو اسپیکر به‌صورت هم‌زمان و گرفتن صدای استریو را دارد. این اسپیکر دارای ابعاد حدود 22 * 13 * 11 سانتی‌متر بوده و وزن آن تقریباً 1500 گرم است که امکان حمل‌ و نقل آسان این محصول رو فراهم میکنه.

JBL Charge 5 با قیمت حدودی 6 میلیون تومان یکی از اسپیکرهای نسبتا اقتصادی! و ارزون قیمت برند JBL که توی رنگ‌ و طرح‌های زیبا و متنوعی عرضه میشه. ابعاد اسپیکر Charge 5 حدود 94 * 96 * 233 میلی‌متر و وزن آن تقریباً 1500 گرم است و خیلی اسپیکر سنگین و بزرگی محسوب نمیشه و میتونید به راحتی توی سفر با خودتون همراهش کنید. از گواهی IP67 برای این محصول استفاده شده که باعث میشه این اسپیکر در مقابل نفوذ مایعات و گرد و غبار مقاوم باشه. ویژگی JBL PartyBooster اجازه می‌دهد با اتصال دو اسپیکر شارژ 5، از صدای بلندتر و استریو لذت ببرید. ورودی میکروفون برای علاقه‌مندان به کارائوکه و مجلس گرم کردن هم به کار رفته! Charge 5 از بلوتوث نسخه 5.1 برای ارتباط بی‌سیم با دستگاه های دیگه استفاده می‌کند.

Charge 5 از بلوتوث نسخه 5.1 برای ارتباط بی‌سیم با دستگاه های دیگه استفاده می‌کند.

ویژگی مثبت دیگه این اسپیکر ظرفیت 7500 میلی آمپر ساعتی باتری است که تا ۲۰ ساعت پخش موسیقی را پشتیبانی می‌کند. این باتری تو حدودا 4 ساعت کامل شارژ میشود. یک پورت USB هم در قسمت پشتی Charge 5 استفاده شده که امکان شارژ کردن گوشی را هم فراهم می‌کند تا زمان بیشتری بتوانید به موسیقی گوش کنید و اسم محصول هم اشاره به این موضوع داره. البته امکان پخش موسیقی از طریق فلش مموری را ندارد. به وسیله پورت تایپ سی قرار گرفته در بخش پشتی هم شارژ میشود. یک عدد ووفر Racetrack-Shaped به همراه توئیتر جداگانه در کنار هم تجربه‌ی صوتی خوبی را برای شما فراهم می کنند و فرکانس های بیس و میدرنج در این اسپیکر از طریق 1 عدد ووفر 52×90 میلی متری با توان خروجی 30 وات RMS و فرکانس های تریبل نیز توسط 1 عدد توئیتر 20 میلی متری با توان خروجی 10 وات RMS پخش می شوند که قدرت خروجی 40 وات RMS به این اسپیکر میده و میتونه کیفیت صدای قوی و نسبتا قدرتمندی را تضمین کند. بازه فرکانسی آن از 65 هرتز تا 20 کیلوهرتز است.

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Flip 6

اگر به دنبال یک اسپیکر قدرتمند، قابل حمل با صدای استریو و وزن سبک هستید، اسپیکر JBL Flip 6 با قیمت حدودی 4 میلیون تومانی یک پیشنهاد عالی است. شکل استوانه‌ای آن امکان استفاده افقی و عمودی را به کاربر می‌دهد و طراحی زیبا و جمع‌وجوری دارد. جنس مشبک پارچه‌ای حول بدنه استوانه‌ای اسپیکر، به همراه بند با گره فانتزی، امکان حمل آسان را در خارج از خانه فراهم می‌کند. این اسپیکر با گواهی IP67، مقاومت بسیار بالایی در برابر نفوذ آب و رطوبت دارد. با وزن 550 گرمی و توان خروجی 30 واتی، میتونه به عنوان یک گزینه عالی برای سفر استفاده بشه.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Flip 6

باتری 4800 میلی آمپر ساعتی Flip 6 در 2.5 ساعت شارژ میشه و میتونه تا 12 ساعت موسیقی پخش کند. کنترل‌های فیزیکی شامل پخش، توقف، کاهش و افزایش صدا و Party Boost است. قابلیت Party Boost به شما این امکان را می‌دهد که چند اسپیکر JBL هم نسل را به هم متصل کرده و صدای قوی‌تر و استریو را تجربه کنید. این اسپیکر دارای توییتر و ووفر است که صدایی با کیفیت و قوی ارائه می‌دهند. در قسمت پشتی اسپیکر، دکمه‌های پاور، بلوتوث و درگاه USB-C برای شارژ وجود دارد. همچنین، یک نوار LED درخشان میزان باتری را نشان می‌دهد. در کل، اگر به دنبال یک اسپیکر کوچک، قوی و باکیفیت هستید، JBL Flip 6 یک گزینه مناسب و جذاب است.

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Clip 4

اگر به دنبال یک اسپیکر کوچک و قابل حمل با صدای فوق‌العاده هستید، JBL Clip 4 با قیمت حدودی 2 میلیون تومان یک انتخاب عالی است. با داشتن وزن 239 گرمی و ابعادی به اندازه کف دست و همچنین یک گیره در قسمت بالایی محصول که امکان اتصال راحت به کیف یا کوله پشتی شما را امکان پذیر میکند، میتونید به راحتی از این اسپیکر در مسافرت و یا کوهنوردی بدون ایجاد مزاحمت خاصی استفاده کنید. جنس مشبک پارچه‌ای بدنه اسپیکر و رنگبندی متنوع این محصول جلوه زیبایی به اسپیکر کلیپ 4 جی بی ال میدهد. دکمه های کنترل‌ پخش، توقف و تنظیم صدا در جلوی اسپیکر و در دسترس قرار دارند.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Clip 4

این اسپیکر به وسیله بلوتوث نسخه 5.1 به دستگاه های دیگه مثل گوشی شما متصل میشه و با توان خروجی 5 وات، این اسپیکر کوچک صدایی شفاف، قوی و با بیس مناسب ارائه می‌دهد. JBL Clip 4 با استاندارد ضدآب IP67 ارائه شده است، بنابراین از مقاومت بالایی در برابر آب و گرد و غبار برخوردار است. باتری در حدود 3 ساعت به وسیله پورت تایپ سی قرار گرفته کاملا شارژ میشود و میتونه حدود 10 ساعت پخش موسیقی فراهم کند که با توجه به قیمت و اندازه محصول عدد قابل توجهی هست و اسپیکر Clip 4 رو به یک همراه بی‌نظیر برای سفر، کوهنوردی یا فعالیت‌های بیرون از منزل تبدیل میکنه.

 

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Go 3

اسپیکر JBL Go 3 یکی از ارزان‌ترین گزینه ها از برند JBL با قیمت حدودی 1.5 میلیون تومانه که در رنگبندی متنوع و با اندازه بسیار کوچک و قابل حملی عرضه میشه. با وزن تنها 210 گرم، این اسپیکر بسیار سبک و قابل حمل است و راحت در کف دست جا میگیرد. در ساختش از گواهی IP67 استفاده شده که مقاومت مناسبی در برابر گرد و غبار و نفوذ مایعات دارد و میتونید توی سفرها با خیال راحت با خودتون همراهش کنید. طراحی مکعبی با گوشه‌های منحنی کوچک اسپیکر Go 3 باعث میشه این محصول از دیگر مدل‌های JBL قابل تفکیک باشه. کیفیت ساخت بسیار خوب داره و با داشتن گیره‌ای در بالای بدنه، میتونید به راحتی اسپیکر رو با خودتون حمل کنید.

اسپیکر بلوتوثی قابل حمل JBL Go 3

صدای این اسپیکر از یک بلندگوی مونوی 1.5 اینچی با توان 4.2 وات پخش میشود که با توجه به ابعاد کوچک، صدای با کیفیت و مناسبی را پخش میکند. در بالای اسپیکر، کلیدهای فیزیکی برای کم و زیاد کردن صدا، پخش و توقف موسیقی قرار دارند. همچنین، دکمه‌های روشن و خاموش و اتصال بلوتوث نیز در سمت راست بدنه قرار گرفتند. باتری اسپیکر گو 3 طبق ادعای JBL، تا 5 ساعت شارژدهی دارد که از طریق پورت تایپ سی شارژ میشود. با توجه به مدل های دیگه از خود JBL شارژدهی خیلی زیادی ندارد اما برای یک مسافرت کوتاه میتونه کار شما رو راه بندازه. در نهایت، با پشتیبانی از فناوری بلوتوث نسل 5.1، باتری با شارژدهی مناسب، کیفیت ساخت و اندازه جذاب و کیفیت صدای مطلوب، JBL Go 3 یک انتخاب عالی با قیمت مناسب برای کسانی است که به دنبال یک اسپیکر کوچک و کارآمد هستند.

 

سخن پایانی

سعی کردیم در این مقاله بهترین اسپیکر JBl رو به شما معرفی کنیم و نکاتی رو بگیم که ممکنه توی خرید یک محصول جذاب و کاربردی برای شما اهمیت داشته باشه. ممنون که تا پایان راهنمای خرید اسپیکر JBL همراه موبونیوز بودید، اگه شما هم تجربه استفاده از محصولات JBL رو داشتید و یا فکر میکنید جای اسپیکری توی این لیست خالیه، حتما توی کامنت ها با ما به اشتراک بذارید.

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 5 ماه پیش
برچسب ها

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 10
5/ 4.8

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Glvsid

سلام ممنون 🌹 با توجه

۰۵ دی ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

JBL حرف نداره 👌🏻

۲۸ آذر ۱۴۰۲
MOHSEN2000

کارت درسته

۱۲ آذر ۱۴۰۲
mehdi gheysari

ولی چند تا اخر خوب بودن از نظر قیمت

۱۲ آذر ۱۴۰۲
mehdi gheysari

گوشی من از 5 تا اول ارزون تر بود شت

۱۲ آذر ۱۴۰۲
Nurse

ارزون تر موجود نبود 🙄

۱۱ آذر ۱۴۰۲
SinaRe8596

خوبه آفرین

۱۱ آذر ۱۴۰۲
Mahayd24

چه خوبه ک از همه قیمت معرفی کردی

۱۱ آذر ۱۴۰۲
alirza.amiry

ensafan ajab chize ghooliye

۱۱ آذر ۱۴۰۲
Limb0onTop

قیمتا بدجور بالاست…

۱۱ آذر ۱۴۰۲