بهترین پاوربانک گرین لاین

در دنیای امروز که گجت های الکترونیکی تمامی ابعاد زندگی ما رو در بر گرفتن مشکل شارژ داشتن و نیاز به تهیه انرژی مورد نیاز برای این گجت ها به یک مشکل جدید تبدیل شده. اگه یک گوشی موبایل، یک هندزفری بلوتوثی و یک ساعت هوشمند داشته باشید، برای تامین انرژی مورد نیاز همین سه محصول باید به دنبال چند پریز برق و چندراهی باشید و چند ساعتی هم صبر داشته باشید. حالا اگه تبلت، لپ تاپ یا یک کنسول بازی همراه هم داشته باشید که این مشکل چند برابر میشه. تهیه یک پاوربانک مناسب و کاربردی میتونه تا حد زیادی این مشکل رو برطرف کنه و در مواقع ضروری کارتون رو راه بندازه. برند Green Lion محصولات متنوعی در این دسته بندی داره که برای آشنایی با بهترین پاوربانک گرین لاین حتما تا انتهای این مقاله همراه موبونیوز باشید.

 

برای خرید یک پاوربانک باید به چه نکاتی توجه کنیم؟

در خرید یک پاوربانک فقط در نظر گرفتن قیمت و ظرفیت باتری کافی نیست و باید در کنار این موارد به یک سری نکات دیگه هم توجه داشته باشید تا با توجه به هزینه ای که صرف میکنید بهترین انتخاب ممکن برای رفع نیازهای خودتون رو داشته باشید. در مقاله بهترین پاور بانک در هر بازه قیمتی در مورد نکات مهم در زمان خرید یک پاوربانک توضیحات بیشتری داده شده که میتونید برای آشنایی بیشتر به این مقاله مراجعه کنید. در اینجا به صورت خلاصه برخی از نکات مهم رو بررسی میکنیم.

  • ظرفیت: اگر برای استفاده روزمره به پاوربانک نیاز دارید، بهتره ظرفیت باتری لوازم الکترونیکی‌تون رو محاسبه کنید و مطابق با ظرفیت موردنیازتون، پاوربانک خریداری کنید.
  • توان خروجی: سرعت شارژ پاوربانک به توان خروجیش بستگی داره. اگه فست بودن براتون مهمه، دنبال پاوربانک‌هایی باشید که از فناوری‌های PD یا QC پشتیبانی می‌کنن.
  • تعداد درگاه: اگر لوازم الکترونیکی زیادی دارید که دائم باید به شارژ بزنید، بهتره پاوربانک‌هایی با تعداد درگاه‌های خروجی متنوع‌تر انتخاب کنید.
  • سایز و ابعاد: هر چقدر ظرفیت پاوربانک بالا بره، ابعاد و وزنش هم افزایش پیدا می‌کنه. پس باید بین قابل حمل بودن و داشتن ظرفیت بالا یکی رو انتخاب کنید.
  • سیستم محافظتی: سراغ پاوربانک‌های مطمئنی برید که سیستم محافظتی دارن و از افزایش شدید دما، شارژ بیش از حد و مواردی از این دست جلوگیری می‌کنن.
  • قابلیت شارژ بیسیم: داشتن امکان شارژ بیسیم میتونه شما رو از به همراه داشتن کابل برای شارژ بی نیاز کنه، اما باید هزینه بیشتری برای خرید پاوربانک انجام بدید.

 

بهترین پاوربانک گرین لاین

برند گرین لاین با توجه به تنوع بالایی از محصولات، به خصوص پاوربانک های متنوع و در بازه های قیمتی مختلف و کاربردهای متنوع در کنار کیفیت ساخت خوب و قیمت مناسب میتونه خیال شما رو در موقع خرید یک پاوربانک مناسب راحت کنه. این برند چینی که بیشتر در بازار خاورمیانه به خصوص امارات فعال هست، تنوع بسیار بالایی از لوازم جانبی موبایل و کامپیوتر رو در سبد کالایی خودش داره. این برند با تولید محصولات با طراحی های خاص و امکانات کاربردی در یک پکیج مناسب در کنار داشتن قیمت به صرفه میتونه گزینه مناسبی برای خرید یک پاوربانک کاربردی و خوش قیمت باشه.

با توجه به موارد بالا میتونید بهترین و مناسب ترین گزینه رو برای استفاده خودتون انتخاب کنید. برند گرین لاین با توجه به سابقه خودش در تولید لوازم جانبی، با توجه به قیمت تمامی موارد مورد نیاز یک محصول با کفیت رو در پاوربانک های خودش در نظر گرفته و این محصولات رو با یک طراحی جذاب و خاص همراه کرده. اما اگر دنبال چندین نمونه هستید که کیفیت و قیمت مناسبی داشته باشند تا بتونید از بین این محصولات انتخاب خودتون رو انجام بدید در ادامه با معرفی بهترین پاوربانک های گرین لاین همراه ما باشید.

پاوربانک گرین لاین 10000 هزار میلی‌آمپر ساعت مدل Rome

پاوربانک Rome گرین لاین با قیمت حدودی 750 هزار تومان یکی از گزینه های اقتصادی و ارزان قیمت برند گرین لاین هست که با داشتن ظرفیت باتری 10 هزار میلی آمپر ساعتی و ابعادی کوچک گزینه ای مناسب برای شارژ کردن گجت های الکترونیکی هست و میتونه همراه همیشگی شما باشه. سه پورت برای دستگاه در نظر گرفته شده که شامل یک پورت تایپ سی و دو پورت USB میشه. با توجه به ابعاد، قیمت مناسب و ظرفیت و همچنین پورت های در نظر گرفته شده این پاوربانک برای شارژ کردن گجت ها با سرعت معمولی میتونه گزینه مناسبی باشه.

پاوربانک گرین لاین 10000 هزار میلی‌آمپر ساعت مدل Rome

قیمت پاوربانک 10000 گرین لاین Rome PD 20w

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان

 

پاوربانک گرین لاین 10000 هزار میلی‌آمپر ساعت مدل Transparent Pro

پاوربانک Transparent Pro گرین لاین با قیمت حدودی 850 هزار تومان علاوه بر داشتن یک طراحی جذاب و شفاف که این محصول رو زیبا و خاصش کرده، امکانات و قابلیت های کاربردی هم برای این محصول در نظر گرفته شده. کابل های متصل USB، لایتنینگ، تایپ سی و میکرو USB متصل به دستگاه این پاوربانک رو به یک محصول مناسب برای شارژ انواع دستگاه های مختلف تبدیل کرده. پورت های تایپ سی و USB توان 20 واتی دارند و پورت تایپ سی استفاده شده امکان شارژ دستگاه با توان 18 واتی رو داره. یک نمایشگر LCD برای این پاوربانک در نظر گرفته شده که مقدار شارژ باقی مانده رو به نمایش میزاره.

پاوربانک گرین لاین 10000 هزار میلی‌آمپر ساعت مدل Transparent Pro

قیمت پاوربانک 10000 گرین لاین Transparent Pro PD 20w

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

پاور بانک گرین لاین 10000 میلی آمپر ساعت مدل 2in1

با توجه به افزایش قیمت محصولات تکنولوژی، خرید یک محصولی که بتونه همزمان چندین نیاز شما رو با کیفیت مناسبی تامین کنه، میتونه گزینه با ارزش خرید بالایی باشه. پاوربانک 2 کاره گرین لاین با داشتن ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی و قیمت حدودی 1.1 میلیون تومان علاوه بر شارژ کردن گوشی و گجت های دیگه شما با پورت USB و تایپ سی PD قرار گرفته، امکان شارژ راحت و بدون نیاز به کابل اپل واچ یا گوشی رو در اختیار شما میزاره. بدنه هم وزن کمی داره و هم جنس استفاده شده حس خوبی رو به شما منتقل میکنه.

پاور بانک گرین لاین 10000 میلی آمپر ساعت مدل 2in1

قیمت پاوربانک 10000 گرین لاین 2in1

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

پاوربانک گرین لاین 20000 میلی آمپر ساعت مدل Power Mate 20

برای خرید یک پاوربانک 20 هزار میلی آمپر ساعتی که بتونه حداقل چندین بار گوشی و لوازم الکترونیکی شما رو شارژ کنه و پورت های متنوعی برای راحت شارژ کردن دستگاه های مختلف داشته باشه، پاوربانک گرین لاین Power Mate 20 با قیمت حدودی 1.2 میلیون تومان یک گزینه مناسب از برند گرین لاین هست. این پاوربانک طراحی مینیمال و مناسبی داره و 4 پورت شامل دو عدد USB، یک عدد میکرو USB و یک تایپ سی میشه که امکان شارژ چندین دستگاه به صورت همزمان رو به شما میده. پورت های USB خروجی 22.5 واتی دارند و پورت تایپ سی PD توان 20 واتی داره.

پاوربانک گرین لاین 20000 میلی آمپر ساعت مدل Power Mate 20

قیمت پاوربانک 20000 گرین لاین Power Mate PD 22.5w

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان
تکنولایف
هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان

 

پاوربانک گرین لاین 10000 میلی آمپر ساعت مدل Monte Carlo

پاوربانک های مگ سیف اپل با اینکه محصولات با کیفیت و خوش ساختی هستند، اما با توجه به قیمت خیلی ممکنه خریدشون منطقی نباشه. پاوربانک گرین لاین Mote Carlo با ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعت و قیمت حدودی 1.5 میلیون تومان گزینه مناسب و با کیفیتی هست که میتونه یکی دو باری حدودا گوشی شما رو به راحتی شارژ کنه و با توجه به اندازه کوچیک در موقع اتصال بیسیم به گوشی خیلی باعث سنگین شدن بیش از حد گوشی شما نمیشه. یک نمایشگر LCD روی بدنه قرار داره که مقدار درصد باتری رو نمایش میده. یک کابل متصل تایپ سی برای شارژ کردن گوشی هایی که امکان شارژ بیسیم ندارند هم در کنار این محصول قرار داره. یک استند برای نگه داشتن ثابت پاوربانک و گوشی امکانات این پاوربانک رو تکمیل میکنن.

پاوربانک گرین لاین 10000 میلی آمپر ساعت مدل Monte Carlo

قیمت پاوربانک بی سیم 10000 گرین لاین Monte Carlo PD 20w

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

پاوربانک گرین لاین 20000 میلی آمپر ساعت مدل Monaco

پاوربانک موناکو یکی از محصولات پرفروش و محبوب برند گرین لاین هست که با توجه به قیمت 2 میلیون تومانی و ظرفیت 20 هزار میلی آمپر ساعتی یک گزینه به صرفه و کاربردی برای شارژ کردن راحت گوشی های آیفون هست. وزن 335 گرمی پاوربانک به نسبت ابعاد مناسبه ولی در زمان استفاده همزمان از گوشی میتونه باعث خسته شدن دست شما بشه. باتری 20 هزار میلی آمپر ساعتی میتونه حدود 5 باری گوشی آیفون 14 رو شارژ کنه. یک نمایشگر LCD مقدار شارژ باقی مونده رو نمایش میده. علاوه بر یک پورت USB با توان 22.5 واتی و تایپ سی PD که برای شارژ کردن دستگاه استفاده میشه، یک کابل متصل لایتنینگ در کنار گوشی برای شارژ کردن قرار گرفته که در مجموع امکان شارژ سه دستگاه به صورت همزمان رو به شما میده.

پاوربانک گرین لاین 20000 میلی آمپر ساعت مدل Monaco

قیمت پاوربانک 20000 گرین لاین Monaco MagSafe 22.5W

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

پاور بانک گرین لاین 50000 میلی آمپر ساعتی مدل Power Tank

داشتن ظرفیت بالا برای شارژ دستگاه های با باتری حجیم برای چندین مرتبه و استفاده چندین روزه بدون نیاز به شارژ مجدد، برای همه نکته مثبتی و اجباری نیست اما اگه دنبال یک محصول هستید که در کنار داشتن ظرفیت بالا حجم مناسب، سرعت شارژ شدن و شارژ کردن بالا و همچنین ابعاد و وزن مناسبی هم داشته باشه، پاوربانک Power Tank با ظرفیت 50 هزار میلی آمپر ساعت و قیمت حدودی 2.4 میلیون تومانی گزینه ای بسیار کاربردی و به صرفه هست. 4 پورت متنوع شامل یک پورت لایتنینگ برای شارژ دستگاه های اپلی، یک پورت تایپ سی PD با توان 22.5 واتی و دو پورت USB-A در این دستگاه استفاده شده که امکان شارژ 4 دستگاه رو به شما میده. این پاوربانک قدرتمند حدودا کمتر از 1 کیلوگرم وزن داره و برای حمل و نقل راحت تر یک بند در پایین بدنه قرار گرفته. یک LCD برای نمایش مقدار شارژ امکانات دیگه این پاوربانک رو کامل میکنه.

پاور بانک گرین لاین 50000 میلی آمپر ساعتی مدل Power Tank

قیمت پاوربانک 50000 گرین لاین Power Tank

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

پاوربانک گرین لاین 90000 میلی آمپر ساعتی مدل THUNDER 90

برای شارژ کردن چندین دستگاه با ظرفیت بالا در مدت زمان طولانی بدون نیاز به شارژ مدد مثلا برای یک سفر کمپینگ یک هفته ای، پاوربانک گرین لاین مدل THUNDER 90 با ظرفیت فوق العاده بالای 90 هزار میلی آمپر ساعتی با قیمت حدودی 4.5 میلیون تومانی یک گزینه بسیار کاربردی و خوش قیمت هست. این پاوربانک 3 پورت ورودی و 5 پورت خروجی داره که شامل یک پورت تایپ سی PD با توان 20 واتی و یک پورت USB با توان 22.5 واتی با تکنولوژی QC3.0 میشه. پورت های میکرو و لایتنینگ هم میتونن به عنوان ورودی با توان 18 واتی استفاده بشن. البته به علت قیمت مناسب دستگاه و همچنین ظرفیت بالای دستگاه مقدار زمان شارژ حدود یک روز و نیم هست. به علت وزن زیاد این پاوربانک یک دسته برای حمل و نقل راحت روی بدنه قرار گرفته. یک چراغ قوه رومیزی هم برای استفاده در شب در هنگام کمپینگ روی بدنه محصول قرار گرفته.

پاوربانک گرین لاین 90000 میلی آمپر ساعتی مدل THUNDER 90

قیمت پاوربانک 90000 گرین لاین Thunder 90 PD

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

سخن پایانی

در این مقاله بهترین پاوربانک های گرین لاین رو در که در کنار قیمت مناسب عملکرد و کیفیت ساخت مناسبی دارند رو جمع آوری کردیم تا اگر به دنبال یک محصول کاربردی و به صرفه هستید بتونید به راحتی محصول مورد نظرتون رو پیدا کنید.

نویسنده : صابر گلشاهی
تاریخ انتشار 2 ماه پیش
برچسب ها
تعداد نظرات : 0
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید