بهترین ویجت‌ های ساعت و آب و هوا برای اندروید

ویجت های (Widget) ساعت و آب و هوا یکی از اولین ویجت‌ها یا ابزارک هایی! هستند که روی اکثر گوشی های اندرویدی جوان و پیر نصب و استفاده میشن. بررسی شرایط آب و هوایی و پیش‌بینی وضعیت آن مسئله‌ای است که بسیاری از افراد و کاربران به دلیل نیازهای روزمره خود، پیگیری آن را ضروری می‌دانند. لذا با توجه به اینکه امروزه، استفاده از گوشی‌های اندرویدی و اینترنت همراه رواج بسیاری پیدا کرده، برنامه ها و ویجت های مختلف علاوه بر امکان چک کردن ساعت و شرایط آب و هوایی امکان شخصی سازی ظاهر گوشی را در اختیار کاربران میزارند. پس اگر از ظاهر ساده و معمولی ساعت و آب و هوای گوشی خسته شدید و علاقه خاصی به شخصی سازی کردن ظاهر گوشی اندروید خودتون دارید، در این مقاله سعی کردیم بهترین ویجت‌ های ساعت و آب و هوا برای اندروید را معرفی کنیم. پس حتما تا پایان این مقاله همراه موبونیوز باشید.

 

برنامه 1Weather

برنامه 1Weather یک برنامه گزارش آب و هوای کامل است. این برنامه از ویژگی‌های مطلوب زیادی برخوردار است، که از جمله این ویژگی ها میتوان به گزارش دما، پیش بینی آب و هوا 10 روزه و 12 هفته (عمدتاً دقیق)، رادار و … اشاره کرد. این برنامه همچنین دارای برخی از بهترین ویجت های آب و هوا برای موبایل است. ویجت های این برنامه بدون مشکل در صفحه اصلی قرار می گیرند و تا الان گزارشی مبنی بر مشکل و یا بهم ریختگی ویجت های این برنامه مشاهده و گزارش نشده است. ویجت های این برنامه امکان تغییر رنگ متن، تیرگی پس‌زمینه و تنظیم با تم آب‌ و هوای زنده را به شما می دهد. البته تم آب و هوای زنده عملکرد خیلی خوبی ندارد، اما بقیه سفارشی‌سازی‌ها این برنامه شما را راضی نگه می دارد. این برنامه در گوگل پلی بیش از 100 میلیون نصب فعال دارد و توانسته از 1 میلیون کاربر امتیاز 4.5 را دریافت کند.

برنامه 1Weather

لینک دانلود ویجت 1Weather در گوگل پلی

 

برنامه Chronus

Chronus انواع ویجت ها را در خود جای داده است. این شامل مواردی برای آب و هوا، ساعت، تقویم، Gmail، تماس‌های بی‌پاسخ، پیام‌های متنی و موارد دیگر است. این ویجت برنامه حتی شامل DashClock هم می ‌شود. برنامه Dashclock Widget یکی از ویجت های معروف و کاربردی گوشی های اندروید است که وظیفه آن نشان دادن اطلاعات کاربردی و مفید مثل وضعیت آب و هوا، ایمیل های جدید، اعلان ها، برنامه های روزانه و امثال آن روی صفحه نمایش است. ویجت های این برنامه ساده، اما قابل تنظیم هستند و کار خود را دقیق و بدون مشکل انجام می دهند. در بررسی های انجام شده در Google Play توسط کاربران شکایات کمی از این برنامه وجود دارد. می توانید برخی از ویژگی ها برنامه Chronus را به صورت رایگان دریافت کنید و خریدهای درون برنامه ای هم برای آیتم های ویژه وجود دارد. این برنامه در گوگل پلی بیش از 1 میلیون نصب فعال دارد و از 30 هزار کاربر امتیاز 4.3 را دریافت کرده است.
برنامه Chronus

لینک دانلود ویجت Chronus در گوگل پلی

 

ویجت برنامه Circle Clock

Circle Clock یک برنامه ویجت ساعت ساده اما موثر است. ویجت‌های این برنامه قابل تنظیم هستند و شامل رنگ ها، فونت ها، پشتیبانی ساعت 12/24 و برخی تنظیمات انیمیشنی می‌باشد. اگر می خواهید باتری کمتری مصرف شود، می توانید انیمیشن ها را غیرفعال کنید؛ هر چند گوشی های جدید به طور خودکار عملکرد این ویجت ها را برای ذخیره بیشتر و بالا بردن طول عمر باتری محدود می کنند. این برنامه به صورت رایگان منتشر شده است، ساده است و در اکثر تم های صفحه اصلی بسیار مناسب به نظر می رسد. این برنامه در گوگل پلی بیش از 100 هزار نصب فعال دارد و از هزار کاربر امتیاز 4.0 را دریافت کرده است.

ویجت برنامه Circle Clock

لینک دانلود ویجت Circle Clock در گوگل پلی

 

ویجت برنامه Digital Clock and Weather Widget

ابزارک ساعت دیجیتال و آب و هوا (که قبلا Digital Clock Widget Xperia نام داشت) بسیار شبیه ویجت ساعت سری گوشی های Sony Xperia است اما خوشبختانه، این برنامه تقریبا برای همه دستگاه های اندرویدی کار می کند. این برنامه شامل چندین اندازه ویجت (2×1، 4×2، 4×1، و 2×2) است و همچنین امکان تغییر ابعاد انواع ویجت را هم در اختیار شما قرار میدهد. علاوه بر این می توانید اندازه فونت، رنگ، فرمت زمان و تاریخ، شفافیت و موارد دیگر ویجت ها را تنظیم کنید. نسخه پریمیوم برخی از ویژگی های اضافی را نیز فعال می کند اما برای استفاده معمولی نیازی به هزینه اضافی نیست و تا زمانی که به استفاده ساده و معمولی نیاز دارید، این ویجت ساعت و آب و هوا مناسب است. این برنامه در گوگل پلی بیش از 10 میلیون نصب فعال دارد و از 150 هزار کاربر امتیاز 4.6 را دریافت کرده است.

ویجت برنامه Digital Clock and Weather Widget

لینک دانلود ویجت Digital Clock and Weather Widget در گوگل پلی

 

برنامه KWGT Kustom Widget Maker

در نگاه اول کلمه Kustom یک اشتباه تایپی به نظر می رسد! Custom به معنی سفارشی است که البته با C نوشته می شود؛ اما جالب است بدانید نوشتار این کلمه از نام شرکت (Kustom Industries) آمده است و متفاوت بودن را به اوج خودش رسانده! همانطور که از نام برنامه پیداست، شما امکان ساخت ویجت با تنظیمات دلخواه را دارید و می توانید ویجت های سفارشی مخصوص خود را با این برنامه بسازید. شما می توانید ویجت سفارشی خود را اساسا با هر اطلاعاتی که دوست دارید در هر قالبی که می خواهید ایجاد کنید. این ویژگی رقابتی این برنامه را از بقیه برنامه ها متمایز کرده است. این برنامه دارای نسخه رایگان و نسخه پریمیوم به قیمت 4.49 دلار هست. البته برنامه KWGT Kustom Widget Maker برای دارندگان اشتراک Google Play Pass رایگان است. این برنامه در گوگل پلی بیش از 5 میلیون نصب فعال دارد و از 42 هزار کاربر امتیاز 4.0 را دریافت کرده است.

برنامه KWGT Kustom Widget Maker

لینک دانلود ویجت KWGT Kustom Widget Maker در گوگل پلی

 

برنامه Digital Clock Widget by Maize

Digital Clock Widget by Maize یک ویجت ساعت ساده اما موثر است. این ابزار از تغییر اندازه ویجت، سفارشی‌سازی در رنگ‌های فراوان، و قابلیت‌های اضافی مانند امکان نمایش زنگ آلارم درست روی ویجت پشتیبانی می‌کند. چیز دیگری برای نوشتن وجود ندارد زیرا این ویجت بسیار ساده و کاربردی است. این برنامه فقط یک ساعت دیجیتال را بدون هیاهو یا زرق و برق خاصی روی نمایشگر گوشی موبایل اندرویدی شما قرار می دهد. استفاده از این ویجت و برنامه کاملا رایگان است. از حالت تاریک پشتیبانی می کند، و همچنین از استانداردهای نمایش ساعت به صورت 12 و 24 ساعته پشتیبانی می کند. این برنامه در گوگل پلی بیش از 10 میلیون نصب فعال دارد و از 166 هزار کاربر امتیاز 4.4 را دریافت کرده است.

برنامه Digital Clock Widget by Maize

لینک دانلود ویجت Digital Clock Widget by Maize در گوگل پلی

 

برنامه Transparent Clock and Weather

این مجموعه ای از ویجت های آب و هوا و ساعت است که به شما این امکان را می دهد تا پس زمینه ویجت را شفاف کنید تا کمترین تأثیر را روی صفحه اصلی دستگاه شما داشته باشد. تمامی ویجت ها با پوشاندن بخشی از صفحه، عکس پس زمینه را خراب می کنند و باعث می شوند تا عکس پس زمینه به صورت کامل دیده نشود؛ اما این برنامه با دارا بودن ویجت های بدون بک گراند هم جلوه خاصی را به صفحه نمایش گوشی میدهد و هم باعث شلوغی و چند رنگ شدن بک گراند و پس زمینه شما نمی شود. ویجت های این برنامه در تست ها به خوبی کار کرده اند و با بسیاری از تم ها مطابقت دارند. ویجت Transparent Clock and Weather در دو نسخه رایگان و پرو عرضه شده است که نسخه پرو آن با قیمت 16.99 دلار به فروش میرسد. قیمت این برنامه در مقایسه با باقی رقبا بسیار بالاست! نسخه رایگان این برنامه در گوگل پلی بیش از 50 میلیون نصب فعال دارد و از نظر 987 هزار کاربر امتیاز 4.4 را دریافت کرده است؛ همچنین نسخه پرو برنامه بیش از 100 هزار نصب فعال دارد و از 18 هزار کاربر امتیاز 4.3 را دریافت کرده است.

برنامه Transparent Clock and Weather

لینک دانلود ویجت Transparent Clock and Weather در گوگل پلی

 

برنامه Weather & Clock Widget

Weather & Clock Widget یک ابزارک ساعت و هواشناسی نسبتاً محبوب و نسبتاً قدرتمند است. این برنامه شامل انواع ویجت ها، با امکانات و قابلیت های سفارشی سازی است. علاوه بر این، برنامه Weather & Clock Widget به عنوان یک برنامه هواشناسی مستقل با پیش بینی روزانه، ساعتی و 10 روزه آب و هوا میتواند پیش بینی دقیقی از آب و هوا در اختیار شما قرار دهد. به نظر می رسد برخی از افراد با به روزرسانی بخش آب و هوا مشکل دارند، اما این مشکلات معمولاً موقتی هستند. با این حال به وجود آمدن همچین مشکلی که عملکرد ویجت را تحت تاثیر قرار دهد برای یک برنامه 12.99 دلاری قابل قبول نیست! بله درست خواندید، برنامه Weather & Clock Widget در عین سادگی با قیمت 12.99 دلار عرضه شده است. این برنامه در گوگل پلی بیش از 100 هزار نصب فعال دارد و از 31 هزار کاربر امتیاز 4.4 را دریافت کرده است.

برنامه Weather & Clock Widget

لینک دانلود ویجت Weather & Clock Widget در گوگل پلی

 

جمع‌بندی

در سال‌های اخیر نیاز بسیاری از کاربران به برنامه‌های پیش‌بینی آب‌ و هوا باعث شده شرکت‌های بسیاری به طراحی و ارائه اپلیکیشن و ویجت های هواشناسی روی آورند، به همین جهت دنیای وب و فضای مجازی پر از انواع ویجت های مختلف هواشناسی و برنامه‌های مربوطه می‌باشد؛ و همین دلیل محکمی برای سردرگمی کاربران به هنگام انتخاب برنامه مناسب خواهد بود. با فراگیر شدن گوشی های هوشمند، استفاده از این محصولات برای مشاهده زمان و ساعت به امری عادی و روزمره تبدیل شده است. به همین خاطر در این مقاله سعی کردیم بهترین‌ ویجت های ساعت و آب و هوا را برای گوشی های اندرویدی برای پیش‌بینی شرایط آب‌ و هوایی در کنار مشاهده زمان و تاریخ به شما معرفی کنیم. امیدواریم که این برنامه ها و ویجت ها بتونن تجربه مناسب و با امکانات شخصی سازی خوبی در اختیار شما بزارند. اگر شما هم از برنامه یا ویجتی استفاده میکنید که جای اون در این لیست خالیه، حتما در کامنت ها با ما به اشتراک بزارید.

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 4 ماه پیش

آخرین مقالات

تعداد نظرات : 30
5/ 4.5

نوشتن دیدگاه جدید

نظر خود را بنویسید

Benyaminjavdan

برنامه نمیخواد خود گوشیا اکثرا هواشناسی و ویجتشو دارند

۰۳ اردیبهشت ۱۴۰۳
ALLIENGER

عالی

۲۵ بهمن ۱۴۰۲
Aliiranshahi

خیلی دنبال اینجور اپی می‌گشتم که وضعیت هوا رو اینجوری سه بعدی و زیبا نشون بده مرسی از موبونیوز

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
Abolfazl Nahidi

رنده کردن ادمینا
محتوا 😄

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
Ahmaddosti

آب و هوا همه گوشی ها پیش فرض دارن دیگه خودشون همش یکیه نقریبا

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
Farbod solgi

عالی بود

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
Farbod solgi

عالی

۰۶ بهمن ۱۴۰۲
Alioxv

1Weather عالیه

۰۱ بهمن ۱۴۰۲
shahab-021

برنامه i persia calender هم ویجت خوبیه
و محبوبه

۰۱ بهمن ۱۴۰۲