بهترین جامپ استارتر خودرو

خوابیدن باتری ماشین یا موتور در جاده، به خصوص در شب علاوه بر ایجاد ناراحتی و اعصاب خردی، میتونه خطرناک باشه و ممکنه برای ادامه دادن مسیر و حرکت به مقصد به مشکل بخورید. البته با داشتن یک کابل باتری به باتری میتونید با کمک یک ماشین دیگه این مسئله رو حل کنید، اما اگر تنها باشید و ماشین دیگه ای همراه شما نباشه، باید منتظر یک ماشین گذری بمونید. برای اینکه بتونید با خیال راحتی سفر کنید، به همراه داشتن یک جامپ استارتر خودرو میتونه در عرض چند ثانیه شارژ مجددی به باتری شما بده تا بتونید به مسیر ادامه بدید. اگر براتون سواله که یک جامپ استارتر خودرو مناسب باید چه ویژگی هایی داشته باشه، کدوم برند در بازار امکانات و قیمت مناسبی داره و کدوم محصول ارزش خرید بالایی داره، حتما تا پایان مقاله بهترین جامپ استارتر خودرو همراه موبونیوز باشید.

 

جامپ استارتر خودرو چیست؟

جامپ استارتر خودرو همونطور که از اسمش پیداست، یک باتری کمکی و اضطراری هست که در مواقع ضروری میتونه به کمک باتری ماشین شما بیاد و انرژی مورد نیاز برای روشن شدن و استارت خوردن ماشین رو به باتری ماشین منتقل کنه. البته جامپ استارترهای جدید فقط به این مورد محدود نمیشن و با داشتن قابلیت های دیگه ای مثل پورت های USB و یا تایپ سی امکان شارژ گجت های دیگه شما رو مثل یه پاوربانک فراهم میکنن. یا با داشتن چراغ قوه میتونن روشنایی موردنیاز در سفر یا موقع کمپینگ رو در اختیار شما میزان.

جامپ استارترهای مدرن گجت های نسبتا سبک، با امکانات مختلف، چندکاره و ایمن هستند که میشه گفت تقریبا برای هر ماشین باز یا افرادی که خیلی سفر میکنن، در کنار ابزارهای دیگه برای تعویض پنجری و مشکلات موتور، لازم و اجباری به حساب میان.

جامپ استارتر خودرو چیست؟

 

راهنمای خرید جامپ استارتر خودرو

برای خرید یک جامپ استارتر مناسب با نیازها و بودجه شما باید به برخی نکات و قابلیت های این محصولات توجه کنید. دونستن اولویت ها و امکاناتی که نیاز دارید، به شما کمک میکنه که مناسب ترین محصول رو از بین نمونه های موجود در بازار با قابلیت های مختلف و برندهای متنوع انتخاب کنید. در ادامه این ویژگی ها رو بیشتر بررسی میکنیم.

 

نوع خودرو و باتری ماشین

اولین قدم در انتخاب یک جامپ استارتر مناسب، مشخص کردن ماشین و به طبعش نوع باتری هست. ظرفیت مناسب باتری جامپ استارتر برای ماشین های سواری با موتور بنزینی، چیزی در حدود 2000 تا 4000 میلی آمپر ساعت می باشد. برای خودروهای دیزلی با ظرفیت باتری بزرگتر، به یک جامپ استارتر با حداقل باتری 6000 الی 8000 هزار ملی آمپر ساعت احتیاج دارید.

 

شدت جریان خروجی

برای اینکه جامپ استارتر بتونه انرژی مورد نیاز باتری رو به صورت یک باره به باتری وارد کنه و به اصطلاح بیدارش کنه، به یک شدت جریان اولیه بالا نیاز دارید. برای ماشین های سواری با موتور بنزینی، شدت جریان بین 200 تا 300 آمپر کافیه اما برای ماشین های بزرگتر دیزلی باید سراغ یک جامپ استارتر با شدت جریان 400 تا 600 آمپری برید.

 

ابعاد، وزن و طراحی

داشتن ابعادی مناسب با توجه به ظرفیت که فضای خیلی زیادی از صندوق ماشین شما نگیره در کنار وزنی قابل قبول که اجازه جابجایی و استفاده راحت رو به شما بده نکات بسیار مهمی هست که باید در زمان انتخاب یک محصول مناسب و کاربردی در نظر داشته باشید. موارد دیگه ای مثل کیفیت ساخت بالای بدنه و متریال استفاده شده، ظاهر زیبا و جذاب و همچنین داشتن گواهی های لازم برای مقاومت در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار از موارد دیگه ای هست که میتونید در زمان انتخاب یک جامپ استارتر مناسب در نظر داشته باشید.

 

امکانات جانبی

با توجه به هزینه 3 تا 7 میلیون تومانی که باید برای خرید یک جامپ استارتر انجام بدید، داشتن برخی امکانات جانبی میتونه باعث بشه در زمانی که نیاز به قابلیت استارت باتری ماشین نداشته باشید، کالای شما بی استفاده نمونه. داشتن پمپ باد برای باد کردن لاستیک خودرو و دوچرخه و یا موارد دیگه، چراغ قوه پرقدرت برای استفاده در شب یا مواقع ضروری و همچنین امکان شارژ گجت های دیگه برخی از قابلیت های جانبی هستند که باید در زمان خرید بهشون توجه داشته باشید و اگر بودجه بیشتری دارید حتما این موارد رو در نظر داشته باشید.

 

بهترین جامپ استارتر خودرو

با توجه به نکات و مواردی که در بالا بهشون اشاره شد، میتونید یک محصول مناسب با توجه به نیاز و بودجه خودتون تهیه کنید. البته با توجه به برندهای مختلف شناخته شده و کمتر شناخته شده و همچنین تنوع مدل های موجود در بازار که روی کاغذ شباهت های بسیاری هم به همدیگه دارند، انتخاب یک جامپ استارتر خودرو با کیفیت و مناسب نیاز شما ممکنه مقداری سخت بشه. به همین دلیل در ادامه بهترین جامپ استارتر خودرو موجود در بازار رو به شما معرفی میکنیم تا بتونید بهترین انتخاب ممکن رو داشته باشید.

 

جامپ استارتر خودرو 70Mai PS01 ظرفیت 11100mAh

جامپ استارتر PS01 از برند 70mai که جزو زیرمجموعه های برند شیائومی متخصص در تولید لوازم جانبی ماشین مثل دوربین داشبورد، پمپ هوا و جامپ استارتر به حساب میاد با داشتن قیمت حدودی 3 میلیون تومان یکی از محبوب ترین و پرفروش ترین جامپ استارترهای بازار به شمار میره که با داشتن قیمت اقتصادی و ظرفیت کافی محصولی مناسب برای استفاده اکثر افراد به شمار میاد. انواع مدارهای امنیتی برای شارژ شدن بیش از حد، اتصال کوتاه، افزایش ناگهانی ولتاژ و آمپر در این محصول استفاده شده تا آسیبی در حین استفاده به مدارها و باتری وارد نشه. ظرفیت 11100 میلی آمپر ساعتی در کنار شدت جریان 600 آمپری باعث میشه این جامپ استارتر برای اکثر ماشین های سواری بزینی با با حجم موتور 4 لیتری مناسب باشه. چراغ قوه سه حالته در کنار پورت خروجی USB امکانات این محصول رو تکمیل میکنن.

جامپ استارتر خودرو 70Mai PS01 ظرفیت 11100mAh

قیمت PS01 10w پاوربانک 11100 سونتی می

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 39 هزار تومان
اسنپ شاپ
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 69 هزار تومان
تکنولایف
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 65 هزار تومان | تحویل حضوری تهران رایگان

 

جامپ استارتر Powerology PPBCHA29 ظرفیت 16000mAh

پاوربانک جامپ استارتر Powerology PPBCHA29 با داشتن ظرفیت 16 هزار میلی آمپر ساعتی علاوه بر امکان استارت زدن مجدد باتری ماشین، امکان شارژ چندین باره دستگاه های شما رو فراهم میکنه. این پاوربانک با یک پورت تایپ سی 18 واتی شارژ میشه و با داشتن دو پورت خروجی USB با توان 18 وات امکان شارژ همزمان دو دستگاه رو در اختیار شما قرار میده. یک نمایشگر LCD روی بدنه درصد باقی مانده شارژ و ولتاژ و آمپر خروجی رو به نمایش میزاره. شدت جریان اولیه 500 و نهایی 1200 آمپر هست و با این توان میتونه ماشین های سواری بنزینی با حجم 6 لیتری و ماشین های دیزلی 3.5 لیتری رو استارت بزنه. البته این جامپ استارتر یک محصول نسبتا بزرگ و سنگین به حساب میاد. یک چراغ قوه با حالت های مختلف روشن شدن امکانات این پاوربانک جامپ استارتر رو تکمیل میکنه.

جامپ استارتر Powerology PPBCHA29 ظرفیت 16000mAh 

قیمت جامپ استارتر و پاوربانک پاورولوژی مدل PPBCHA29

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

جامپ استارتر و پاوربانک 70Mai PS06

جامپ استارتر PS06 از برند 70mai یک محصول قدرتمند با شدت جریان و ظرفیت بالا و امکان حمل نسبتا راحت به وسیله کیف همراه هست که حدود 5.2 میلیون تومان قیمت داره و میتونه ماشین های تا موتور 8 لیتری بنزینی و یا 3.5 لیتری دیزلی رو استارت بزنه و روشن کنه. این پاوربانک جامپ استارتر ظرفیت 18 هزار میلی آمپر ساعتی و با شدت جریان بیشینه 1000 آمپری داره. این پاوربانک در محدوده 60 تا منفی 20 درجه هم میتونه کار کنه و حتی در هوای سرد و یخی هم با خیال راحت میتونید به سفرتون ادامه بدید. این پاوربانک امکان شارژ با پورت تایپ سی و یا فندکی ماشین رو داره. یک پورت USB برای شارژ دستگاه های دیگه در این محصول قرار گرفته.

جامپ استارتر و پاوربانک 70Mai PS06

قیمت جامپ استارتر 18000 پاورولوژی PS06

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
اسنپ شاپ
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 69 هزار تومان
دیجی کالا
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

جامپ استارتر Baseus CGNL ظرفیت 10000mAh

جامپ استارتر Baseus CGNL یک محصول نسبتا اقتصادی در دسته بندی جامپ استارترهای بازار هست که با یک طراحی خاص و شبیه به ماشین ساخته شده. این پاوربانک جامپ استارتر ظرفیت 10 هزار میلی آمپر ساعتی با شدت جریان اولیه 500 آمپری داره که میتونه در حدود یک ثانیه باتری ماشین رو روشن کنه. این پاوربانک جامپ استارتر امکان روشن کردن باتری ماشین های بنزینی با ظرفیت 4 لیتری و دیزلی با  ظرفیت 2.5 لیتری رو داره. امکان روشن کردن و استفاده از این جامپ استارتر حتی در دمای منفی 20 درجه هم وجود داره. یک پورت تایپ سی و یک پورت USB برای این محصول در نظر گرفته شده که امکان شارژ کردن و یا شارژ گجت های دیگه رو در اختیار شما میزاره.

جامپ استارتر Baseus CGNL ظرفیت 10000mAh

قیمت جامپ استارتر 10000 باسئوس CGNL

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
اسنپ شاپ
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 69 هزار تومان
دیجی کالا
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

جامپ استارتر خودرو Green Lion Portable Jump Starter ظرفیت 10000mAh

این جامپ استارتر از برند گرین لاین یک محصول چندکاره با توان و امکانات متنوع است که علاوه بر قابلیت استارت مجدد باتری ماشین، امکان باد کردن لاستیک ها و همچنین شارژ گجت های دیگه شما رو با قیمت حدودی 6.5 میلیون تومانی در اختیار شما قرار میده. با توجه به اندازه و طراحی محصول میتونید به راحتی این جامپ استارتر رو همراه خودتون داشته باشید. این محصول شدت جریان 800 آمپری رو به باتری ماشین شما میده تا بدون معطلی خاصی باتری شروع به فعالیت مجدد کنه. پورت USB استفاده شده برای شارژ گجت های دیگه مثل گوشی و یا هندزفری بلوتوثی مناسبه. علاوه بر این موارد این پاوربانک جامپ استارتر امکان باد کردن لاستیک خودرو یا موتورسیکلت شما رو با توان 150psi در اختیار داره.

جامپ استارتر خودرو Green Lion Portable Jump Starter ظرفیت 10000mAh

قیمت جامپ استارتر 10000 گرین لاین Portable

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

جامپ استارتر Powerology PPBCHA47 ظرفیت 8800mAh

جامپ استارتر پاوربانک Powerology PPBCHA47 یک محصول با طراحی خاص و زیبا ترنسپرنت و شفاف و نسبتا جمع و جور در بین جامپ استارترهای بازار به شمار میره و علاوه بر داشتن امکان استارت باتری خودرو و شارژ کجت های دیگه شما، قابلیت کمپرسور هوا رو هم با قیمت حدودی 7 میلیون تومان در اختیار شما میزاره. جامپ استارتر امکان استارت زدن باتری ماشین های با حجم موتور 5 لیتری بنزینی و یا 3 لیتری دیزلی رو میده. شدت جریان خروجی نیز 300 آمپر و نهایتا 800 آمپر هست. با یک پورت تایپ سی 20 واتی در حدود 2 ساعت کاملا شارژ میشه و پورت USB قرار گرفته میتونه گجت های دیگه شما رو شارژ کنه. در کنار این موارد یک کمپرسور هوا برای باد کردن لاستیک برای مواقع ضروری با توان 150psi و سرعت 31.4 لیتر در دقیقه داره.

جامپ استارتر Powerology PPBCHA47 ظرفیت 8800mAh 

قیمت جامپ استارتر 8800 پاورولوژی PPBCHA47 20w

فروشنده توضیحات شرایط ارسال قیمت و خرید
دیجی کالا
هزینه ارسال: هزینه ارسال: 39 هزار تومان

 

جمع بندی

شاید خوابیدن باتری ماشین برای خیلی از افراد پیش نیاد و حتی در صورت اتفاق افتادن هم با هل دادن یا یک باتری به باتری با یک کابل ارزان قیمت مشکل به راحتی حل میشه، اما با توجه به راحتی و سرعت جامپ استارترها و همچنین امکان کار در شرایط مختلف و استفاده به عنوان پاوربانک و بعضی مواقع کمپرسور باد، تهیه یک جامپ استارتر میتونه خیال شما رو در یک سفر چند روزه راحت کنه و در صورت بروز این مشکلات به سرعت به ادامه مسیر حرکت کنید.

نویسنده : صابر گلشاهی
تاریخ انتشار 3 ساعت پیش
تعداد نظرات : 0
5/ 4

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید