بهترین لوازم جانبی خودرو؛ راهنمای خرید + معرفی مدل ها

اگه ماشین باز باشید یا زمان زیادی رانندگی میکنید، خرید لوازم جانبی خودرو مناسب میتونه باعث بشه موقع رانندگی راحت تر باشید و دیگه درگیر مسائلی مثل شارژ کردن گوشی، پخش کردن آهنگ از ضبط، تمیز کردن ماشین بعد از مسافرت و یا رفع بوی بد و هوای سنگین ماشین نباشید. اگه خیلی به ماشین اهمیت میدید و با کوچکترین سر و صدایی جعبه ابزار رو بیرون میارید و خودتون رو یه پا مکانیک میدونید، در کنار داشتن ابزار تعمیر و پنچر گیری، داشتن یه پمپ باد یا جامپ استارتر میتونه شما رو در مشکلات کمک کنه و از معطلی و اعصاب خردی نجات بده. به خاطر تنوع بالای دسته بندی ها و برندهای موجود در حوزه لوازم جانبی خودرو، در این مقاله سعی کردیم بهترین و کاربردی ترین لوازمی که توی هر ماشینی ممکنه لازم بشه رو معرفی کنیم تا اگه نیاز به خرید این دسته از محصولات دارید بتونید بدون دردسر و با خیال راحت محصول مورد نظرتون رو خریداری کنید و کار رو در بیارید. تا انتهای مقاله راهنمای خرید بهترین لوازم جانبی خودرو همراه موبونیوز باشید، شاید یه محصولی پیدا کردید که از چشمتون پنهان مونده بود و برای ماشینتون خیلی کاربردی باشه!

 

راهنمای خرید لوازم جانبی خودرو

 

بهترین شارژر فندکی ماشین

گوشی موبایل تقریبا تبدیل به یک همراه همیشگی برای اکثر ما شده و هیچ وقت از کنارمون تکون نمیخوره. حالا اگر شارژ گوشی رو به اتمام باشه و یه قرار خیلی مهم هم داشته باشیم و دسترسی به هیچ پاوربانک و پریز برقی هم نداشته باشیم، فندکی ماشین میتونه یه امداد الهی باشه! به خاطر همین شارژر فندکی توی هر ماشینی لازم و ضروریه و داشتنش برای مواقع ضروری به خصوص در سفرها میتونه باعث آسایش خیال بشه. البته خرید شارژر فندکی بدون داشتن کیفیت بالا پیشنهاد نمیشه، مخصوصا برای گوشی های گرون قیمت که باتری های حساس تری دارند و با وارد شدن ولتاژ و آمپر نامناسب احتمال خرابی بسیار بالا میره. پس قبل از خرید یه شارژر فندکی حتما باید توان ورودی گوشی رو در نظر داشته باشید و تعداد و نوع خروجی که لازمتون میشه رو هم در خرید محصول مورد نظر لحاظ کنید. در ادامه چند محصول با کیفیت مناسب و قابلیت های متنوع رو در بازه های قیمتی مختلف معرفی می کنیم تا با توجه به بودجه و قابلیت های مد نظرتون بتونید بهترین گزینه مورد نیاز رو تهیه کنید.

بهترین شارژر فندکی ماشین

 

شارژر فندکی 2 پورت Baseus Grain CCALL-ML01

یکی از ارزونترین گزینه های پیشنهادی برای خرید فندکی ماشین، شارژر فندکی Grain CCALL-ML01 از برند شناخته شده بیسوس هست که با داشتن 2 پورت خروجی و قیمت مناسب حدود 210 هزار تومانی میتونه یه گزینه با کیفیت ساخت مناسب و قابل قبول برای استفاده معمولی و گوشی هایی که نیاز به توان خروجی زیادی ندارند باشه. بدنه پلاستیکی وزن 13 گرمی و ابعاد بسیار کوچیکی داره و خیلی فضای زیادی رو در ماشین اشغال نمیکنه. دو پورت خروجی برای این محصول در نظر گرفته شده که میتونه به صورت همزمان دو دستگاه رو با شدت جریان 3.1 آمپر و ولتاژ 5 ولتی شارژ کنه. البته این شدت جریان در زمان شارژ دو دستگاه به صورت همزمان بین دستگاه های متصل تقسیم میشه.

شارژر فندکی 2 پورت Baseus Grain CCALL-ML01

 

شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوث XO BCC05 Car Charger

اگه بعد از خرید ماشین بودجه شما به خرید یه ضبط خوب با قابلیت پخش بلوتوث و فلش نرسه، خرید یه شارژر فندکی با امکان پخش موسیقی بلوتوث یا FM Transmiter میتونه کار رو براتون در بیاره. شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوثی XO BCC05 همچین محصولیه که حدود 350 هزار تومان قیمت داره و علاوه بر شارژ کردن گوشی امکان این رو داره که از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل بشه و امواج دریافتی رو به صورت موج FM رادیویی به ضبط ماشین ارسال و امکان پخش موزیک رو به شما بده. بدنه پلاستیکی ساخته شده کیفیت مناسبی داره و چیست های امنیتی برای کنترل شدت جریان و آمپر در این محصول به کار رفته. روی بدنه یه نمایشگر برای نشون دادن موج FM و سه دکمه فیزیکی برای پاسخ و قطع کردن تماس و رفتن به آهنگ قبلی و بعدی قرار گرفته تا بدون نیاز به گوشی پخش موزیک و تماس های دریافتی رو کنترل کنید.

شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوث XO BCC05 Car Charger

دو پورت برای این شارژر فندکی در نظر گرفته شده که یک پورت امکان اتصال فلش مموری تا حجم 32 گیگابایت رو داره و میتونه دستگاه های متصل رو با شدت جریان و ولتاژ 5V/1A شارژ کنه و پورت دیگه توان 15 واتی داره و میتونه با شدت جریان و ولتاژ 5V/3A دستگاه های متصل رو شارژ بکنه. امکان اتصال کارت حافظه MicroSD و پخش موزیک از این طریق رو هم به شما میده. دامنه فرکانس فرستنده FM در محدوده 87.5 تا 108 مگاهرتز قرار داره.

 

شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوث Baseus T-Typed CCALL-TM01

شارژر فندکی که امکان پخش موسیقی و امکان پاسخ تماس رو به صورت بلوتوثی به شما بده و موسیقی رو به صورت امواج رادیویی به ضبط ماشین قدیمی شما منتقل کنه میتونه برای کسانی که بودجشون موقع خرید ماشین ته کشیده و به خرید ضبط نرسیده مناسب باشه، حالا اگه دنبال یه برند خوش نام و با کیفیت هستید، شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوثی T-Typed CCALL-TM01 از برند بیسوس با قیمت حدودی 450 هزار تومان میتونه یه گزینه مناسب باشه. بدنه از جنس پلاستیک مقاوم ساخته شده و کیفیت ساخت نسبتا بالایی داره. چیست های امنیتی مختلفی برای کنترل افزایش بیش از حد شدت جریان و آمپر برای این محصول استفاده شده. سه دکمه فیزیکی برای کنترل موسیقی و پاسخ به تماس های دریافتی روی بدنه کار شده و نمایشگر موج FM تنظیم شده رو نمایش میده.

شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوث Baseus T-Typed CCALL-TM01 

دو پورت USB به کار رفته امکان شارژ گوشی با شدت جریان و ولتاژ مجموع 5V و 3.4 آمپری رو داره که یکی از این پورت ها قابل اتصال فلش مموری رو به شما میده. امکان اتصال رم MicroSD هم برای این محصول در نظر گرفته شده و میتونید بدون نیاز به گوشی آهنگ های مورد نظر رو پخش کنید.

 

شارژر فندکی Powerology PQCPDCCBK Car Charger

اکثر گوشی های میان رده و حتی بعضی میان رده های اقتصادی از آداپتورهایی با توان حدودی 25 واتی استفاده میکنن و اگه شما با توان کمتری گوشی رو شارژ کنید ممکنه به باتری آسیب وارد بشه. حالا اگه توی ماشین قصد شارژ کردن گوشی رو دارید، بهتره سراغ یه شارژر فندکی با توان خروجی بالا برید، شارژر فندکی Powerology PQCPDCCBK از برند معتبر پاورولوژی که توی دسته بندی های مختلف محصولات زیادی که کیفیت ساخت خوب و قیمت نسبتا بالایی دارند، با داشتن قیمت حدودی 690 هزار تومان میتونه یه گزینه مناسب باشه. بدنه از آلیاژ آلومینیوم ساخته شده که هم باعث میشه آسیب کمتری به محصول وارد بشه و طول عمرش افزایش پیدا کنه و هم حس لاکچری تری داره.

شارژر فندکی Powerology PQCPDCCBK Car Charger

دو پورت که شامل یه پورت USB و یک پورت تایپ سی میشه برای این شارژر فندکی در نظر گرفته شده که پورت تایپ سی با فناوری PD ساخته شده و پورت USB از فناوری QC3.0 پشتیبانی میکنه. حداکثر توان کلی خروجی این شارژر 43 واته که توان کلی درگاه تایپ سی 25W و توان کلی درگاه USB برابر با 18W وات هست، البته در صورت استفاده همزمان از هر دو درگاه، این توان بین پورت ها تقسیم میشه.

 

شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوث Joyroom JR-CL16

اگه دنبال یه شارژر فندکی که امکان پخش موسیقی بلوتوثی رو به شما از طریق امواج رادیویی FM بده، امکان پخش موسیقی از طریق کابل AUX رو داشته باشه، یه طراحی جذاب و خوش ساخت براش استفاده شده باشه و توان خروجی بالایی برای شارژ کردن گوشی شما بدون آسیب رسوندن به باتری داشته باشه، شارژر فندکی Joyroom JR-CL16 با قیمت حدودی 950 هزار تومان از برند جوی روم میتونه تمامی این امکانات و قابلیت های رو در اختیار شما بزاره. بدنه از ترکیب فلز و پلاستیک ساخته شده که یه نوار RGB شکل دور بخش پورت ها و کنترل ها قرار گرفته که باعث شده طراحی محصول زیبا و خاص بشه. اگه با این چراغ حال نکردید، سمت چپ شارژر فندکی یه دکمه برای خاموش کردن این نوار به کار رفته. سمت راست فندکی هم دکمه های بعدی و قبلی برای کنترل موزیک کار شده. به خاطر به کار رفتن دو اسپیکر روی فندکی کیفیت مکالمه بلوتوثی بهتری رو میتونید داشته باشید. یه دکمه فیزیکی چرخان برای تنظیم صدا و تعویض امواج FM قرار داره که با برای رد یا پاسخ دادن به تماس ها هم به کار میره. یه دکمه بیس هم داره که باعث بهبود کیفیت صدای پخش شده و پخش به صورت HI-FI میشه.

شارژر فندکی و پخش کننده بلوتوث Joyroom JR-CL16

از طریق بلوتوث نسخه 5.3 به گوشی شما متصل میشه که باعث اتصال پایدارتری شده و میتونید با تنظیم کردن موج ارسالی و دریافتش در ضبط به راحتی به سیستم صوتی ماشین متصل بشید. سه پورت داره که دو پورت برای شارژ دستگاه های دیگه و یک پورت USB برای اتصال فلش مموری تا حافظه 32 گیگابایتی استفاده میشه. پورت USB دیگه از فناوری QC3.0 استفاده میکنه که توان 18 واتی داره و پورت تایپ سی PD و امکان شارژ با توان 30 واتی رو به شما میده و میتونید با سرعت بالایی و بدون نگرانی بابت آسیب رسیدن به باتری، گوشی رو شارژ کنید. اگه اتصال بلوتوثی تاخیر زیادی داره یا یه مقداری گوشی قدیمی تری دارید، میتونید با استفاده از پورت 3.5 میلیمتری روی لبه راست از طریق کابل AUX صدا موسیقی دلخواه رو از طریق ضبط ماشین پخش کنید.

 

چند راهی اینورتر Powerology Car Inverter PCCSR008

اگه بودجه زیادی بعد از خرید ماشین براتون باقی موند و یا خیلی مرفه بی دردی هستید و همیشه یه لپ تاپ همراهتون هست و نیاز به یه شارژر همراه پر قدرت می گردید یا نیاز به پریز برق برای روشن کردن وسایل پرقدرت هستید، خرید یه اینورتر مناسب فندکی میتونه باعث آسودگی خیال شما در سفرهای چند روزه بشه و با خیال راحت برق مورد نیاز دستگاه های همراه رو به راحتی تامین کنید. چند راهی Powerology Car Inverter PCCSR008 محصول شرکت خوش سابقه پاورولوژی با قیمت حدودی 5.4 میلیون تومان میتونه جواب این نیاز ها باشه و یه شارژر فندکی چند کاره تحویل شما بده. پاورولوژی از یه بدنه با کیفیت ساخت خوب و خوش ساخت استفاده کرده که حدودی 600 گرم وزن داره. دو پریز برق چند کاره، دو عدد پورت تایپ سی و یک عدد پورت USB برای این دستگاه استفاده شده تا برای شارژ و یا روشن کردن دستگاه های مختلف مناسب باشه. یه نمایشگر LCD هم برای محصول در نظر گرفته شده که شدت جریان و آمپر ورودی و خروجی رو نمایش میده.

چند راهی برق Powerology Car Inverter PCCSR008

دو کابل 50 سانتی متری با گیره تمساحی و فندکی برای این اینورتر استفاده شده که به شما امکان شارژ و یا تامین برق از طریق باتری و یا فندکی ماشین رو میده. دو پریز خروجی 220 ولت دارند که با اتصال مستقیم به باتری ماشین تا 500 وات توان خروجی به شما میدن. پورت تایپ سی با قابلیت PD میتونه تا 30 وات دستگاه های مختلف رو به صورت فست شارژ کنه و میتونه با توجه به میزان گرمای تولید شده، شدت جریان رو کاهش بده تا آسیبی به گوشی وارد نشه. پورت USB از قابلیت QC3.0 استفاده میکنه و میتونه دستگاه های متصل رو با سرعت شارژ خوبی (در صورت پشتیبانی) شارژ کنه. برای اینکه موقع شارژ دستگاه های دیگه اینورتر خیلی داغ نکنه از یه فن داخلی استفاده شده که بعد از مدتی شروع به فعالیت با صدای بسیار کمی میکنه.

 

بهترین هولدر نگه دارنده موبایل ماشین

یکی دیگه از لوازم ضروری و نسبتا ارزان قیمت که توی ماشین استفاده زیادی داره، هولدر نگه‌دارنده گوشی موبایله که باعث دسترسی راحت به گوشی موبایل موقع رانندگی میشه، البته توصیه میکنیم موقع رانندگی به هیچ وجه با گوشی کار نکنید اما اگه با ماشین کسب درآمد می کنید و یا زمان زیادی رو با ماشین سر می‌کنید و میخواید به راحتی موزیک پخش کنید، نقشه رو چک کنید و یا به تماس دریافتی جواب بدید داشتن یه هولدر موبایل میتونه کار رو برای شما آسون تر بکنه. خیلی هزینه زیادی هم لازم نیست بکنید و با حدود 150 تا 200 هزار تومان هم می تونید محصولات با کیفیت ساخت مناسب و کاربردی تهیه کنید.

هولدرهای ماشین چندین نوع و دسته بندی دارند که شامل :

  • هولدر دریچه کولری
  • هولدر داشبوردی
  • هولدر آینه جلو
  • هولدر صندلی عقب
  • هولدر و شارژر بیسیم

میشن که هولدر دریچه کولری و هولدر داشبوردی تنوع محصولات بیشتری دارند و کاربرد و استفاده راحت تری دارند. در مورد نوع اتصال هم اکثرا به صورت گیره ای یا مگنتی گوشی رو نگه‌داری میکنند که روش گیره ای نیازی به مورد اضافه ای نداره اما ممکنه گوشی کاملا سفت داخل هولدر قرار نگیره اما هولدرهای مگنتی قابلیت نگه‌داری بسیار مستحکم‌تری دارند اما نیاز به یک قطعه فلزی دارند که به قاب گوشی متصل بشه و گوشی رو در جای خودش محکم نگه‌داری کنه. اگه گوشی شما از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی کنه با خرید هولدرهای با امکان شارژ بیسیم میتونید همزمان هم گوشی رو شارژ کنید و هم با خیال راحت و بدون نگرانی از افتادن گوشی از اون استفاده کنید. البته اگه گوشی های آیفون جدید رو داشته باشید، با خرید یه هولدر مگ سیف دار دیگه نیازی به قطعه اضافی و جانبی ندارید ولی باید هزینه بیشتری رو برای خرید هولدر پرداخت کنید. در ادامه چندین مدل از بهترین هولدرها در بازه های قیمتی مختلف و با کاربردهای مختلف رو به شما معرفی میکنیم تا بتونید به راحتی و با توجه به بودجه و نیازی که دارید، هولدر نگه‌دارنده مورد نظرتون رو خریداری بکنید.

بهترین هولدر نگه دارنده موبایل ماشین

 

هولدر و پایه نگهدارنده مگنتی LDNIO MG08 Car Phone Holder

یکی از ارزونترین گزینه های پیشنهادی برای خرید یه هولدر موبایل با کیفیت ساخت مناسب، هولدر و پایه نگه‌دارنده Ldnio MG08 از برند الدینیو که یه برند قدیمی در حوزه لوازم جانبی هست و در حدود 120 هزار تومان قیمت داره. بدنه از ترکیب فلز و سیلیکون ساخته شده و از طریق یه بخش مگنتی گوشی شما رو به خوبی نگهداری میکنه. این بخش مگنتی با روکش سیلیکونی ساخته شده تا آسیبی موقع اتصال گوشی به بدنه وارد نشه. یه چسب محکم زیر هولدر قرار گرفته که میتونید در هر کجای داشبورد از این هولدر استفاده کنید. هم در بخش بالایی و هم در بخش اتصال به پایه دو مفصل قرار گرفته که امکان چرخش 360 درجه رو به شما میده و میتونید موقع رانندگی گوشی رو در زاویه دلخواه و مناسب قرار بدید.

هولدر و پایه نگهدارنده مگنتی LDNIO MG08 Car Phone Holder 

 

هولدر دریچه کولری LDNIO MG01 Car Phone Holder

اگر تجربه خوشایندی از هولدرهای داشبوردی و چسبی نداشتید و چسب هولدرهایی که خریداری کردید خیلی زود شل و خراب شده، خرید یه هولدر دریچه کولری میتونه خیالتون رو در این بابت راحت کنه و بدون نگرانی از خرابی چسب، میتونید موقع رانندگی از گوشی استفاده کنید. هولدر LDNIO MG01 یه نمونه از همین هولدرهاست که با داشتن قیمت مناسب حدود 145 هزار تومانی کیفیت ساخت مناسب و قابلیت های خوبی در اختیار شما قرار میده. بدنه از ترکیب پلاستیک، فلز و سیلیکون ساخته شده، قسمتی که گوشی در اون قرار میگیره از جنس فلز ساخته شده و در محل اتصال گوشی از سیلیکون استفاده شده تا آسیبی به گوشی وارد نشه. این بخش سه گیره داره که به صورت مثلثی با قرار گرفتن گوشی بسته میشن و به خوبی گوشی رو در خودش نگه‌داری میکنه.

هولدر دریچه کولری LDNIO MG01 Car Phone Holder

در قسمت پشتی یه بخش بیضی شکل که از جنس پلاستیک ساخته شده در داخل دریچه کولر قرار میگیره و هم استحکام مناسبی داره و هم به دریچه کولر آسیبی وارد نمی‌کنه. یه سنسور در داخل هولدر قرار گرفته که با برداشتن گوشی از سمت بالا خود به خود گیره ها باز میشن و میتونید بدون فشار خاصی گوشی رو از هولدر خارج کنید. این هولدر برای گوشی های 4 تا 6.5 اینچی مناسبه. گیره پایینی به صورتی ساخته شده که جلوی پورت شارژ رو نمی‌گیره و دسترسی مناسبی به شما میده. قابلیت چرخش 360 درجه هم داره و میتونید گوشی رو در زاویه دلخواه قرار بدید.

 

هولدر و پایه نگهدارنده Joyroom JR-OK1 Car Phone Holder

هولدر نگهدارنده جویروم JR-OK1 یه هولدر داشبوردی گیره ای کوچیک و جمع و جور با قیمت حدودی 189 هزار تومان از برند قدیمی و تقریبا با کیفیت Joyroom که میتونه گوشی شما رو در زاویه های مختلف و روی داشبود و یا شیشه ماشین بدوه نگرانی از افتادن نگه داره. بدنه از پلاستیک ساخته شده و کیفیت ساخت مناسبی داره. بخش زیرین به صورت چسبی به داشبورد و یا شیشه ماشین متصل میشه و به نسبت چسب محکم و مقاومی داره. بخش بالای هولدر دو گیره داره که دو بخش سیلیکونی برای گیره ها استفاده شده تا به بدنه گوشی خط و خشی وارد نشه. امکان چرخش 360 درجه داره و میتونید در زاویه های مختلف مثلا به صورت افقی و یا عمودی بدون نگرانی از افتادن از گوشی استفاده کنید.

هولدر و پایه نگهدارنده Joyroom JR-OK1 Car Phone Holder

 

هولدر آیینه وسط خودرو  XO C70 Phone Holder

یکی از محل هایی که برای اتصال گوشی میتونه گزینه مناسبی باشه، زیر آیینه ماشینه، نه به خاطر آفتاب احتمال آب شدن چسب وجود داره و هم احتمال دزدی به خاطر دسترسی سخت تر کاهش پیدا میکنه. هولدر XO C70 امکان اتصال گوشی به آیینه وسط ماشین رو در اختیار شما قرار میده و در حدود 250 هزار تومان قیمت داره. بدنه از پلاستیک مقاوم ساخته شده و به وسیله چهار گیره محکم به آیینه وسط خودرو متصل میشه. این هولدر برای گوشی های با اندازه 4.7 تا 6.9 اینچی مناسبه و حدود 131 گرم وزن دارد. در قسمت پایینی یه گیره کشویی قرار گرفته که گوشی رو محکم در خودش نگه میداره و میتونه به صورت 360 درجه بچرخه و به صورت افقی یا عمودی گوشی رو نگه‌داری کنه.

هولدر آیینه وسط خودرو  XO C70 Phone Holder

 

پایه نگهدارنده موبایل Baseus Osculum Type SUYL-XP01

هولدر Baseus Osculum Type SUYL-XP01 یکی از محصولات با کیفیت ساخت مناسب و تقریبا پر فروش بیسوس به حساب میاد و در بین هولدرهای داشبوردی کیفیت ساخت مناسبی رو در ازای قیمت حدودا 330 هزار تومانی در اختیار شما قرار میده. بدنه از ترکیب پلاستیک و فلز ساخته شده که در محل قرار گیری گوشی روی هولدر یه پد سیلیکونی قرار گرفته تا خط و خشی به گوشی وارد نشه. از یه مکانیزم مثلثی شکل و از طریق جاذبه وارد شده، گوشی رو در گیره ها نگه میداره و میتونید به راحتی و با یک دست گوشی رو در این گیره ها قرار بدید و یا خارج کنید. امکان نگه داری گوشی از 4 تا 6.5 اینچی رو داره و امکان چرخش 360 درجه ای داره، البته فقط گوشی رو در حالت عمودی نگه داری میکنه. در بخش پایین محصول یه بخش چسبی قرار گرفته که امکان شستشو داره و به خوبی به داشبورد ماشین متصل میشه و با یه اهرم در بالای این بخش در محل سفت میشه و با فشار مجدد به این اهرم شل و از جا کنده میشه.

پایه نگهدارنده موبایل Baseus Osculum Type SUYL-XP01

 

هولدر و شارژر وایرلس LDNIO MA20 Car Holder

اگر گوشی شما از قابلیت شارژ بیسیم بهره میبره و شما بیشتر مسیر رفت و آمد رو با ماشین شخصی طی می‌کنید خرید یه هولدر و شارژر وایرلس میتونه انتخاب مناسبی برای شما باشه تا در طی مسیر گوشی شما شارژ بشه و بتونید به راحتی از گوشی در ماشین استفاده کنید. هولدر و شارژر وایرلس LDNIO MA20 یک محصول دوکاره است که در حدود 400 هزار تومان قیمت داره و علاوه بر نگهداری گوشی در ماشین، موقع رانندگی گوشی شما رو به راحتی و سرعت مناسب شارژ میکنه. بدنه از پلاستیک ساخته شده و در قسمت انتهایی یه گیره برای اتصال به دریچه کولر داره. قسمت جلوی هولدر یه مگنت مستحکم برای نگهداری گوشی، یه سیم پیچ شارژ وایرلس و یه پد سیلیکونی داره تا موقع اتصال گوشی به هولدر آسیبی به گوشی وارد نشه.

هولدر و شارژر وایرلس LDNIO MA20 Car Holder

قابلیت چرخش 360 درجه هم به شما میده و میتونید گوشی رو در زاویه مورد نظر قرار بدید. شارژر بیسیم این دستگاه توان 15 واتی داره و از طریق چیپست هوشمند استفاده شده میتونه مقدار توان لازم دستگاه متصل رو تشخیص بده. برای گوشی های آیفون 12 به بعد مناسبه و میتونه از طریق مگنت قرار گرفته در گوشی به این هولدر متصل بشه و نیازی به قطعه اضافی نداره. از طریق یک پورت تایپ سی که در پایین دستگاه قرار داره میتونید به یه شارژر فندکی متصلش کنید. البته توجه داشته باشید برای استفاده از شارژ سریع و نهایت توان این دستگاه شارژر فندکی متصل باید از قابلیت QC3.0 پشتیبانی کنه.

 

هولدر و شارژر وایرلس Baseus Backseat Holder Wireless Charger WXHZ-01

اگر یک مرد خانواده هستید، موقع سفر ممکنه کودکان شما در حین سفر حوصله شون سر بره و نیاز به یه سرگرمی داشته باشن و بخوان با گوشی شما فیلم ببینن و یا بازی کنن. اگه سفر شما طولانی باشه ممکنه باعث گردن درد کودکان بشه و یا باطری گوشی خیلی سریع تموم بشه، برای حل این مشکل میتونید سراغ هولدر و شارژر بیسیم مناسب صندلی عقب Baseus WXHZ-01 برید که در حدود 550 هزار تومان قیمت داره و میتونه یه همراه مناسب در طول سفر برای شما و فرزندتون باشه. این هولدر به صورت تاشو ساخته شده و به میله اتصال تکیه گاه سر به پشتی صندی از طریق یه گیره متصل میشه و امکان تغییر طول برای تغییر فاصله تا صندلی پشتی رو داره.

هولدر و شارژر وایرلس Baseus Backseat Holder Wireless Charger WXHZ-01

محل اتصال گیره گوشی به بدنه هولدر امکان چرخش 360 درجه ای داره و میتونه در حالت ها و زاویه های مختلف قرار بگیره. برای گیره های استفاده شده برای نگهداری گوشی فنرهای محکمی استفاده شده که مانع افتادن گوشی در طی مسیر میشه. محل نگه داری گوشی در گیره ها پد سیلیکونی استفاده شده تا آسیبی به بدنه گوشی موقع استفاده وارد نشه. یه قابلیت مهم و کاربردی دیگه این هولدر امکان شارژ بیسیم هست و در صورتی که گوشی شما از این قابلیت پشتیبانی کنه، میتونید در حین تماشای فیلم از طریق پد وایرلس استفاده شده گوشی رو شارژ کنید. یک پورت تایپ سی روی گیره ها قرار گرفته که به فندکی ماشین متصل میشه و با توجه به توان فندکی از 5 تا 15 وات توان خروجی داره. برای تمامی گوشی از سایز 4.7 تا 6.5 اینچی هم مناسبه.

 

هولدر و شارژر وایرلس Joyroom JR-ZS216 Holder Wireless Charger

امکان شارژ بیسیم در زمان رانندگی میتونه باعث بشه در طول سفر و یا رفتن به محل کار و خانه نیازی به شارژ مجدد گوشی نداشته باشید و بتونید همزمان با مسیریابی و یا صحبت بدون دست با گوشی از شارژ بودن گوشی هم اطمینان پیدا کنید. البته گوشی شما باید از قابلیت شارژ بیسیم پشتیبانی کنه. هولدر و شارژر بیسیم Joyroom JR-ZS216 یک هولدر داشبوردی که امکان اتصال به شیشه یا داشبورد ماشین رو داره و با داشتن قیمت حدودی 850 هزار تومانی میتونه یه گزینه با قیمت و امکانات مناسب به عنوان یک هولدر به حساب بیاد. این هولدر از طریق قسمت چسبی زیرین به داشبورد و یا شیشه متصل میشه و با اهرم مخصوص سفت میشه و با فشار مجدد این اهرم میتونید هولدر رو جابجا کنید و از چسب با کیفیتی برای این گوشی استفاده شده.

هولدر و شارژر وایرلس Joyroom JR-ZS216 Holder Wireless Charger

در قسمت بالایی هولدر گوشی قرار میگیره که به وسیله سه گیره که به صورت مثلثی قرار گرفتن گوشی رو محکم نگهداری میکنند. در محل قرار گیری گوشی پدهای سیلیکونی برای محافظت از بدنه گوشی قرار گرفته. این گیره ها به وسیله یک دکمه فیزیکی در سمت راست هولدر باز و بسته میشن و کاملا گوشی رو محکم و سفت نگهداری میکنه تا خیال شما موقع رانندگی از بابت افتادن گوشی راحت باشه. امکان چرخش 360 درجه و امکان افزایش طول بازی هولدر هم برای این محصول در نظر گرفته شده. اگه ماشین خاموش باشه این دکمه 4 الی 5 بار بدون نیاز به برق کار میکنه و میتونید گوشی رو به راحتی از هولدر خارج کنید. اگر هولدر رو از طریق پورت تایپ سی قرار گرفته در قسمت زیر محصول به فندکی متصل کنید میتونید با توان 15 واتی گوشی خود را شارژ کنید. البته گیره زیرین محلی برای اتصال کابل به پورت گوشی داره و میتونید از این طریق هم گوشی رو شارژ کنید. هولدر جویروم ZS216 برای گوشی های 4.7 تا 6.5 اینچی مناسبه.

 

هولدر و شارژر وایرلس Xiaomi WCJ02ZM Holder Wireless Charger

برند شیائومی همونطور که گوشی های هوشمند جذاب و با قیمت مناسبی رو در اختیار مخاطبان قرار میده، در حوزه لوازم جانبی موبایل هم محصولات بسیار متنوع و با کیفیت بالایی تولید میکنه و اگه کیفیت به نسبت قیمت برای شما اهمیت داره و حاضرید برای خرید یه هولدر به نسبت باقی برندها هزینه بیشتری بکنید، هولدر و شارژر وایرلس Xiaomi WCJ02ZM با قیمت حدودی 1.5 میلیون تومان میتونه یه گزینه با امکانات کاربردی و کیفیت ساخت مناسب برای شما باشه. قسمت پشتی یک گیره قرار گرفته که امکان اتصال به دریچه کولر رو داره. یه نکته جالب دیگه در مورد این هولدر قرار گرفته یه قطعه برای اتصال به داشبورده و این شارژر رو به یه محصول چند کاره تبدیل میکنه و میتونید با توجه به دسترسی که مد نظر دارید از این هولدر استفاده کنید. در محل قرار گیری گوشی روی هولدر یه گلس قرار گرفته تا از آسیب رساندن به گوشی شما جلوگیری کنه. روی گیره ها هم پدهای سیلیکونی برای محافظت از گوشی قرار گرفته.

هولدر و شارژر وایرلس Xiaomi WCJ02ZM Holder Wireless Charger

به وسیله سه گیره که به صورت مثلثی قرار گرفتن گوشی رو نگهداری میکنه و از یه چیپ هوشمند استفاده شده که با نزدیک کردن گوشی از هم باز میشن و با قرار گرفتن گوشی بر روی هولدر مجدد بسته میشن و گوشی رو با استحکام زیادی ثابت نگه میدارند. برای برداشتن گوشی میتونید از دکمه کناری برای باز کردن این گیره ها استفاده کنید و دسترسی راحتی به گوشی داشته باشید. پد وایرلس استفاده شده امکان شارژ با توان 20 واتی رو داره و میتونید با استفاده از کابل تایپ سی و فندکی دو پورت قرار گرفته در باکس گوشی خود را با سرعت بالایی شارژ کنید و نیازی به تهیه فندکی جداگانه ندارید. پورت تایپ سی هولدر در پایین محصول قرار گرفته و اگه نخواستید از شارژ بیسیم استفاده کنید، روی گیره پایینی محلی برای اتصال کابل شارژ به پورت شارژ گوشی در نظر گرفته شده. برای جلوگیری از داغ شدن بیش از حد گوشی در هنگام شارژ چیپست های هوشمند به همراه فن خنک کننده استفاده شده، از داغ شدن بیش از حد گوشی جلوگیری میکنند.

 

بهترین جامپ استارتر و کمپرسور باد ماشین

اگر از دسته افرادی هستید که قبل سفر همه بخش های ماشین مثل باتری، لاستیک، روغن موتور و … رو چک می‌کنید تا با خیالی راحت برید سفر شاید تا به حال به مشکلی در این بخش ها برنخوردید ولی اگه خیلی اهل چک آپ فنی قبل سفر نیستید و آدم فراموشکاری هستید، ممکنه موقع سفر باتری خالی کنید و وسط جاده گیر کنید و باید دست به گریبان بقیه راننده ها بشید و یا بر اثر باد کم لاستیک مشکلی در رانندگی برای شما پیش بیاد، بهتره جامپ استارتر و یا کمپرسور باد بین ابزار تعمیر ماشین داشته باشید تا خیلی راحت و بدون دردسر خاصی و با زدن دو تا دکمه یه جون دوباره به باتری ماشین بدید و یا خیلی راحت و سریع باد لاستیک ماشین رو قبل از حرکت تنظیم کنید. در ادامه چهار محصول کاربردی و با کیفیت رو به شما معرفی میکنیم تا با توجه به نیاز و بودجه ای که مد نظر دارید انتخاب راحت و بدون دردسری داشته باشید.

 

کمپرسور باد Xiaomi 70Mai TP04 Air Compressor

کمپرسور باد شیائومی 70Mai TP04 یه محصول نسبتا اقتصادی بین باقی کمپرسورهای باده که با داشتن قیمت حدودی 1.1 میلیون تومان هم امکانات مناسبی در اختیار داره و هم کیفیت ساخت خوب و مناسبی به شما میده. بدنه یه طراحی جالب و جمع جور داره و با داشتن ابعاد 12×15 سانتی متری فضای زیادی از ماشین اشغال نمی‌کنه. کابل فندکی و سری های نازل و سوزن مخصوص هم در قسمت پشتی داخل بدنه محصول قرار گرفته تا موقع جابجایی چیزی جا نمونه و گم و گور نشه. سمت چپ محصول یه لوله یک متری برای اتصال به لاستیک قرار گرفته و برای جابجایی راحت تر به خوبی در کنار کپرسور جمع میشه. در کنار این لوله یه چراغ قوه هم قرار داره تا در مواقع ضروری دید مناسبی داشته باشید.

کمپرسور باد Xiaomi 70Mai TP04 Air Compressor این پمپ باد می‌تونه هوا رو با شدت 14 لیتر در دقیقه (14L/Min) خارج کند تا یک تایر معمولی در عرض چند دقیقه کاملا پر بشه. در ساخت محصول از مس با کیفیت استفاده شده و با استفاده از محل خروج هوا موقع کار خیلی داغ نمیشه و لرزش زیادی هم نداره. با یک کابل 3.3 متری که در پشت دستگاه قرار داره به فندکی ماشین متصل میشه و برق مورد نیاز رو تامین میکنه. یک کلید خاموش و روشن کردن روی بدنه قرار گرفته و یک نمایشگر میزان فشار رو به دو واحد PSI و BAR هنگام کار نشون میده. بیشترین فشاری که توسط این پمپ باد ایجاد میشه 3.4 بار یا 50 PSI هست.

 

کمپرسور باد شارژی Xiaomi MJCQB06QW Air Pump 2

با پیشرفت تکنولوژی شما برای تنظیم باد لاستیک ماشین، موتور و یا دوچرخه دیگه نیازی به تلمبه زدن ندارید و خیلی راحت با چند تا کلیک و اتصال کابل میتونید لاستیک رو تنظیم باد کنید. کمپرسور باد شارژی شیائومی Air Pump 2 با قیمت حدودی 2 میلیون تومان یه کمپرسور باد با کیفیت ساخت بالا و جمع جوره و با داشتن باتری شارژی داخلی موقع استفاده نیازی به برق نداره و حالت های تنظیم باد مختلفی برای اون استفاده شده و میتونید در همه جا برای باد کردن وسیله های غیر برقی مثل دوچرخه، موتور و یا توپ ازش استفاده کنید. بدنه از پلاستیک TPU ضد لغزش و ضد خط و خش ساخته شده و ابعاد خیلی کم و وزن حدود 490 گرمی داره که حمل و نقلش رو نسبتا راحت میکنه. در طرفین بدنه به صورت مشبک ساخته شده تا چرخش هوا بهتر انجام بشه و دستگاه موقع کار داغ نکنه. یه نمایشگر LED روی بدنه برای نشون دادن فشار و حالت تنظیم باد قرار گرفته و زیر اون دکمه ها برای کنترل فشار و تغییر مود کار شده. شلنگ خروجی هوا در قسمت بالایی قرار گرفته که داخل بدنه قرار میگیره و دسترسی مناسبی داره. یه چراغ LED در کنار این لوله برای استفاده در مواقع ضروری کار گذاشته شده.

کمپرسور باد شارژی Xiaomi MJCQB06QW Air Pump 2

موقع باد کردن میتونید بین 6 حالت فشار پیش فرض که از قبل تنظیم شده جابه جا بشید و یا فشار هوای مورد نظر رو به دلخواه و دستی وارد کنید. برای باد کردن وسایل مختلف جمعا 3 نازل مختلف داخل پک قرار داده شده. حداکثر میزان فشار باد کمپرسور باد Xiaomi MJCQB06QW Air Pump 2 به 150psi و حداقل به 3psi می رسد. بعد از اتمام فرآیند باد زدن دستگاه به صورت خودکار از کار می ایستد. باتری 2000 میلی آمپر ساعتی برای این کمپرسور به کار رفته که به شما این امکان ر میده تا با هر بار شارژ در حدود 2 تایر خودرو با سایز 205/55 R16 را از 0 تا 2.5 بار و 10 تایر را با همین سایز از فشار 2.0 بار به 2.5 بار باد کنید. با پورت تایپ سی قرار گرفته در پایین دستگاه شارژ میشه و شارژ کامل هم حدود 3 ساعت زمان میبره.

 

پاوربانک و جامپ استارتر Xiaomi 70mai PS01 11100mAh

جامپ استارتر و پاوربانک Xiaomi 70mai PS01 یه محصول چندکاره از زیر برند خوشنام 70mai از شیائومی که در حوزه لوازم جانبی خودرو محصولات متنوعی داره، با قیمت حدودی 3.1 میلیون تومان یه انتخاب مناسب و با قیمت اقتصادی (به نسبت گزینه های دیگه) برای ماشین بازها به حساب میاد که قابلیت های مناسبی رو در اختیار شما میزاره. بدنه پلاستیکی طراحی معمولی داره و مثل باقی پاوربانک ها ساخته شده. در قسمت بالا یک دکمه خاموش و روشن، یک پورت تایپ سی، یه پورت USB و یه چراغ LED قرار گرفته که در مواقع ضروری در هنگام چک کردن داخل کاپوت ماشین میتونه به کار بیاد. روی بدنه چهار چراغ LED برای نشان دادن مقدار شارژ باقی مونده قرار گرفته. باتری 11100 میلی آمپری به وسیله پورت تایپ سی شارژ میشه و با پورت USB دستگاهی های دیگه رو شارژ میکنه.

جامپ استارتر و کمپرسور باد Xiaomi 70mai PS01 11100mAh 

اگه ماشین شما به صورت ناگهانی باتری خالی کرد، میتونید از قابلی جامپ استارت این محصول استفاده کنید و خیلی سریع به کارهای خودتون برسید. جامپ استارتر شیائومی ولتاژ 12 ولتی داره و برای استارت زدن باتری توانی معادل 250 آمپر دارد که تا حدود 600 آمپر افزایش پیدا میکنه. برای استفاده از قابلیت جامپ استارت ابتدا کابل رو به سمت چپ محصول متصل میکنیم و طرف دیگه این کابل که شامل دو گیره است را به سمت مثبت و منفی باتری وصل میکنیم. پس از مطمئن شدن از اتصال صحیح، باید استارت ماشین رو بزنید و بلافاصله جامپ استارتر را جدا کنید، حالا با خیال راحت می‌تونید رانندگی کنید. این جامپ استارتر مناسب اکثر ماشین ها بوده و در شرایط آزمایشگاهی شیائومی، می تونه در هر بار شارژ برای ماشین‌های 3.0 لیتری 40 بار مورد استفاده قرار بگیره.

 

جامپ استارتر و کمپرسور باد Powerology PPBCHA13 11200 mAh

یه محصول چند کاره از برند پاورولوژی که میتونه برای ماشین بازهای اهل جاده یه محصول کاربردی باشه و با اینکه قیمت بالای حدود 5 میلیون تومانی داره ولی به نسبت قیمت و قابلیت هایی که به شما میده ارزش خرید بالایی داره و تقریبا دیگه تو جاده خیالتون راحته و احتمال اینکه لنگ بمونید یا به خاطر خالی شدن باتری ماشین، کلی تو مسیر معطل بشید براتون پیش نمیاد.

پاور بانک جامپ استارت و کمپرسور باد Powerology PPBCHA13 11200 mAh

این محصول با اینکه ظرفیت خیلی بالایی نداره اما یه بدنه خیلی قطور و بزرگ داره که خیلی مناسب حمل و نقل همیشگی نیست. روی بدنه دکمه هایی برای تنظیم باد قرار داره و بالای اون یه LCD برای نمایش اطلاعات کلی محصول و فشار هوا موقع تنظیم باد قرار گرفته. روی فریم علاوه بر یه سری خروجی هوا برای خنک نگه داشتن دو تا پورت USB و تایپ سی دیده میشه که که پورت USB به عنوان خروجی برای شارژ دستگاه های دیگه با 5 ولت و 3 آمپر استفاده میشه و پورت تایپ سی میتونه با توان 15 واتی این پاوربانک رو شارژ کنه. در بالای محصول خروجی هوا و یه چراغ قوه قرار داره تا اگه در تاریکی شب خواستید داخل کاپوت رو چک کنید، مشکلی نداشته باشید. باتری 11200 میلی آمپر ساعتی میتونه تا 600 تا حداکثر 1200 آمپر تولید کنه و انرژی مورد نیاز برای استارت موتور رو تامین کنه. با نگه داشتن 2 ثانیه ای دکمه پاور به حالت پاورنک میره و میتونید گوشی یا دستگاه های مختلف خودتون رو چند باری با اون شارژ کنید. مدت زمان لازم برای شارژ باتری حدود 3.5 ساعته. با استفاده از پمپ باد این محصول میتونید 4 چرخ ماشین یا دستگاه های دیگه مثل موتور یا دوچرخه رو شارژ کنید و با اتصال به وسیله مورد نظر و زدن دکمه استارت روی بدنه، شروع به باد کردن و رسوندن اون به مقدار مناسب میکنه. فشار تولیدی توسط این پمپ باد برابر 3 – 120 PSI معادل 0.2 تا 8 bar و طول شلنگ باد حدود 435 میلیمتره. داخل جعبه علاوه بر خود پاور بانک لوله باد، کابل اتصال به باتری خودرو، سوزن باد زدن و کابل تایپ سی قرار گرفته.

 

بهترین خوشبو کننده ماشین

اگه از ماشین پدر جان استفاده می کنید و به صورت اشتراکی اینور و اونور میرید، به خاطر ترافیک زیاد شهرها و وارد شدن دودهای ناشی از سیگار ماشین های بغلی که ناخواسته! وارد ماشین شما شده بهتره از خوشبو کننده های ماشین استفاده کنید که نمونه های ارزون و یک بار مصرف زیادی دارند استفاده کنید ولی اگه دنبال یه محصولی هستید که برای شما چند سالی کار کنه و پخش بوی مناسبی در کل ماشین داشته باشه، باید سراغ خوشبو کننده های مخصوص ماشین از برندهای سازنده لوازم جانبی موبایل برید تا همیشه یه رایحه خوبی در ماشین شما جریان داشته باشه. تنوع محصولات این دسته بندی مثل دسته بندی های قبلی خیلی زیاد نیست و بیشتر شامل محصولات نسبتا گرون قیمت تر میشه و برای هر ماشینی الزامی نیست اما اگه به نظافت و تمیزی ماشین اهمیت میدید، خرید خوشبو کننده ماشین مناسب میتونه لذت بهتری موقع مسافرت رفتن و یا دور دور به شما بده.

 

خوشبو کننده هوا ماشین Baseus SUXUN-JS01

شرکت بیسوس مثل شیائومی محصولات عجیب و غریب و با کاربردهای خاصی رو تولید میکنه که دستگاه های خوشبو کننده ماشین یکی از همین دسته محصولاته و میتونید گزینه های مناسبی رو از این برند در این دسته بندی پیدا کنید. خوشبوکننده هوا ماشین Baseus SUXUN-JS01 با قیمت حدودی 630 هزار تومان یه خوشبو کننده با قابلیت های مناسب و ظاهر زیباست که امکان تعویض رایحه مورد استفاده رو داره و یه محصول یکبار مصرف نیست. یه طراحی جذاب دایره ای داره که از ترکیب فلز در اطراف و پلاستیک در پایین محصول ساخته شده. در قسمت پایینی یه بخشی چسبنده قرار داره که روی داشبورد ماشین قرار میگیره و به راحتی کنده نمیشه و در مقابل حرارت بالا هم نسبتا مقاومه. قابلیت شستشو هم داره و آسیبی به داشبورد ماشین وارد نمی کنه.

خوشبو کننده هوا ماشین Baseus SUXUN-JS01

قسمت فلزی محصول به صورت چرخشی باز میشه و میتونید کیت رایحه مورد نظر رو درون این بخش قرار بدید. چهار نوع کیت رایحه در پک محصول قرار داره که به گفته بیسوس برای استفاده به مدت دو سال کفاف میده و پس از تموم شدن باید این کیت رایحه مخصوص رو به صورت جداگانه خریداری کنید. در ساخت کیت خوشبوکننده از گیاهان طبیعی استفاده شده و به خاطر استفاده نکردن از مواد شیمیایی خطری برای کودکان و افراد مسن نداره. هوا رو به تمام فضای ماشین منتقل میکنه و امکان تنظیم فشار هوای خروجی رو از طریق پنل بالای محصول داره.

 

بهترین جارو شارژی ماشین

یکی از لوازمی که برای نظافت داخلی هر ماشینی لازمه و میتونه بعد از یه مسافرت چند روزه ماشین رو تبدیل به یه دسته گل بکنه، جارو شارژی ماشینه که به عنوان یه جارو برای خونه و یا محل کار هم میتونه استفاده بشه و برای تمیز کردن پوسته تخمه، باقی مونده بیسکویت یا کیک و … استفاده میشه. البته جارو شارژی مثل خوشبو کننده ماشین یا کارواش جزو الزامات خرید برای هر ماشینی نیست و اگه خیلی به نظافت ماشین اهمیت میدید و یه مقداری وسواسی هستید و یا موقع رانندگی عادت به تخمه خوردن و ریختن پوستش به زیر پا دارید، خرید یه جارو شارژی میتونه یه انتخاب مناسب برای شما باشه و خیلی سریع بعد از یه مسافرت میتونید همه نقاط ماشین که دسترسی سختی داره، مثل تمامی منافذ، فاصله بین صندلی ها و داخل داشبورد رو تمیز کنید و دیگه ساعت ها برای تمیز کردن داخل ماشین و پیدا کردن آشغال های ریز وقت نذارید و هزینه کمتری هم بابت کارواش رفتن بدید.

 

جارو شارژی ماشین Xiaomi Vacuum Cleaner Mini SSXCQ01XY

مثل باقی دسته بندی ها، شیائومی در این بخش هم حضور داره و اگه دنبال یه محصول با قیمت مناسب و امکانات خوب و قابل قبول هستید، میتونید سراغ جاروشارژی Xiaomi Mini SSXCQ01XY برید که حدود 1.9 میلیون تومان قیمت داره. بدنه به صورت استوانه ای با طول حدود 26 سانتی متر ساخته شده که در کنار وزن 500 گرمی و کم این محصول قابلیت حمل و نقل راحتی داره و میتونید به راحتی این محصول رو داخل ماشین و یا کیف حمل کنید. بدنه از پلاستیک مقاوم ABS و PC ساخته شده. در قسمت بالای محصول یه مخزن 100 میلی لیتری قرار گرفته که امکان جدا شدن از طریق قفل قرار گرفته رو داره و میتونید بعد از تمیز کردن به راحتی آشغال ها رو خارج کنید.

جارو شارژی ماشین Xiaomi Vacuum Cleaner Mini SSXCQ01XY 

دو فیلتر مختلف برای جلوگیری از ورود ذرات ریز و درشت (تا حدود 99.5 قدرت فیلترینگ) روی این جارو قرار گرفته تا ذرات مختلف داخل مخزن جارو نشوند. توان این جارو شارژی شیائومی برابر با 40W هست که قدرت مکشی برابر با 6000 پاسکال به این جارو میده. همونطور که از اسم محصول پیداست از یه باطری شارژی برای این محصول استفاده شده که در حالت استاندارد تا حدود 30 دقیقه و در حالت مکش و سرعت بالا تا حدود 9 دقیقه فعالیت میکنه و خیلی راحت میتونه با پورت تایپ سی قرار گرفته در پایین محصول شارژ بشه. به وسیله سری ها و خرطوم های مختلف قرار گرفته در داخل پک میتونید به راحتی منفذها و فاصله بین صندلی های ماشین رو تمیز کنید.

 

بهترین کارواش ماشین

این دسته بندی هم مثل بخش قبلی مربوط به نظافت ماشینه، اما نظافت ظاهر و رخ ماشین و اگه ماشین باز باشید می دونید که ماشین باید همیشه برق بزنه و به قول معروف “رنگ رخساره خبر میدهد از سر درون”! و یه ماشین تمیز چقدر میتونه توی دور دورها تاثیر گذار باشه! البته به دور از شوخی اگه خیلی اهل نظافت و تمیزی ماشین باشید، ممکنه هزینه های کارواش در طولانی مدت خیلی زیاد بشه و یا اصلا تمیز کردن کارواشی ها رو قبول ندارید و فقط خود شما باید ماشین رو تمیز کنید و برق بندازید. به همین خاطر میتونید سراغ خرید کارواش های همراه مخصوص ماشین برید تا بتونید خیلی تمیزتر و بهتر ماشین رو تمیز کاری کنید و ماشین رو برق بندازید. اگه از این دسته افراد هستید، گزینه های پیشنهادی زیر با توجه به بودجه شما میتونه کار رو براتون در بیاره و در طولانی مدت با کاهش هزینه های کارواش پول خرید خودش رو دربیاره.

 

ست شلنگ و نازل کارواش خودروی 15 متری Baseus GF4 Watering Spray Nozzle CPYY010101

یکی از ارزونترین گزینه ها در این بخش ست شلنگ و نازل شتسشوی خودرو Baseus GF4 CPYY010101 که در حدود 1.1 میلیون تومان قیمت داره. برند بیسوس در دسته بندی لوازم شستشو و نظافت ماشین محصولات با کیفیت و قیمت خوبی رو تولید میکنه و در کنار شیائومی میتونه گزینه های مناسبی رو در اختیار شما قرار بده. این ست شامل یه شلنگ و یه نازل خارج کننده آب هست که میتونه در 5 حالت مختلف آب رو با فشار خارج کنه و میتونید برای شستشوی لکه ها و کثیفی های مختلف و همچنین آب دادن به گیاهان، شستشوی حیاط و موارد دیگه ازش استفاده کنید. با استفاده از شلنگ 5 متری که موقع خروج آب به طول 15 متر میرسه و قابلیت حمل و نقل راحتی داره، میتوند نازل آب پاش رو به شیر آب متصل کنید و در حالت های مختلف و با فشار های مختلف آب رو به ماشین یا وسیله های دیگه بپاشید.

ست شلنگ و نازل کارواش خودروی 15 متری Baseus GF4 Watering Spray Nozzle CPYY010101

بدنه نازل از ترکیب پلاستیک و فلز ساخته شده که به راحتی زنگ نمیزنه. قطعات داخلی نازل از جنس آلومینیوم هست و محل اتصال شلنگ و نازل به شیر آب از آلیاژ مس ساخته شده و با استفاده از سری Universal قرار گرفته در پک میتونید به انواع شیرهای آب متصلش کنید. کلید قرار گرفته با یکبار زدن قفل میشه و نیازی به نگه داشتن نیست و با فشار مجدد، حرکت آب رو قطع میکنه. علاوه بر شستشوی خودرو، می‌تونید از این نازل در آبیاری گل و گیاهان خونه، شستن پنجره‌ها، شستن حیوانات خانگی و تمیز کردن داخل خانه استفاده کنید.

 

ست نازل و تی شستشوی خودرو 15 متری Baseus Car Wash Spray Nozzle CRXC01-F01

برای تمیز کردن و شستشوی بهتر نیاز به ابزاری مناسب دارید، بیسوس فکر این دسته از افراد رو هم کرده و ست کارواش خانگی Baseus Car Wash CRXC01-F01 رو عرضه کرده که در حدود 1.5 میلیون تومان قیمت داره و شامل یه نازل، یک شلنگ و یه تی شستشو میشه. نازل از ترکیب آلومینیوم و پلاستیک ساخته شده که مقاومت مناسبی در مقابل زنگ زدن و ضربه داره. محل های اتصال نازل و شلنگ به شیر آب از جنس مس ساخته ساخته شده تا مقاومت مناسبی در مقابل نشت و چکه کردن آب پیدا کنه. در قسمت پشتی نازل یک دکمه قرار گرفته که با زدن اون فشار آب وصل میشه و با ضربه مجدد فشار آب رو قطع میکنه. چندین حالت برای خارج کردن آب داره که به صورت دوش حمامی، با فشار زیاد در یک نقطه برای پاک کردن تکه های گل و لای و پاشیدن چتری برای تمیز کردن گرد و خاک و چندین حالت دیگه میشه. قابلیت پرتاب آب تا ارتفاع 8 متری رو داره و میتونید برای تمیز کردن نمای خونه و ساختمان هم از این کارواش خانگی استفاده کنید.

ست نازل و تی شستشوی خودرو 15 متری Baseus Car Wash Spray Nozzle CRXC01-F01 

شلنگ به صورت سه لایه از ترکیب پلاستیک و TPU مقاوم در برابر ترکیدن و یخ زدگی ساخته شده که طول 15 متری داره و دسترسی مناسبی رو از شیر آب تا محل تمیز کردن به شما میده. سری نازل به صورت تلسکوپی قابلیت تغییر طول داره و میتونه در 4 حالت مختلف و تا طول 25 سانتی متری افزایش پیدا کنه و میتونه به صورت 360 درجه بچرخه تا آب به حالت مختلف خارج بشه. یک پد در داخل پک قرار داره که به خروجی نازل متصل میشه و میتونید به عنوان تی هم از این محصول استفاده کنید تا ماشین یا محل مورد نظر رو بهتر تمیز کنید. پد پارچه ای این تی قابلیت جداسازی و شستشو رو داره تا بعد از هر بار استفاده کاملا تمیز و بدون کثیفی باقی بمونه.

 

کیت 3تایی شست و شوی خودرو Baseus Portable Electric Car Wash CRDDSQ-01

اگه هم طبیعت گرد هستید و هم تا حدودی نسبت به تمیزی ماشین وسواس به خرج میدید، بعد از رفتن به دل طبیعت ممکنه گل و لای زیادی به ماشین بچسبه و نیاز به تمیز کردن ماشین پیدا کنید. اگر در این شرایط با یه سطل و دستمال به جون ماشین میفتید، بیسوس یه محصول برای شما تهیه کرده تا با دردسر خیلی کمتر و بدون فشار به بدن خودتون بتونید ماشین رو کاملا تمیز کنید و برق بندازید. کارواش همراه Baseus CRDDSQ-01 که در حدود 2.4 میلیون تومان قیمت داره با داشتن یه نازل شارژی و یه شلنگ که امکان مکش آب از کانال یا دریاچه رو به شما میده میتونه به خوبی و با فشار مناسبی ماشین شما رو تمیز کنه. تفنگ آب پاش و نازل دستگاه از فلز ساخته شده و وزن حدودی 1.3 کیلوگرمی و طول حدودی 70 سانتی متری داره و در ساختش گواهی IPX4 به کار رفته تا مشکلی موقع کار برای این محصول پیش نیاد.

کیت 3تایی شست و شوی خودرو Baseus Portable Electric Car Wash CRDDSQ-01

یک دکمه خاموش و روشن روی بدنه کار شده و در قسمت انتهایی یه باتری شارژی با ظرفیت 18650 میلی آمپرساعتی قرار گرفته که امکان جدا شدن داره تا راحت تر شارژ بشه و نیازی به حمل کل دستگاه برای شارژ نداشته باشید. از طریق پورت تایپ سی شارژ میشه و با حدود 4 الی 5 ساعت شارژ حدود نیم ساعت شارژدهی میکنه. شلنگ 3.5 متری در داخل پک قرار گرفته که به وسیله یه دستگاه مکش که در انتهای شلنگ قرار گرفته آب رو از هر منبعی با فشار زیاد وارد دستگاه میکنه. این قسمت انتهایی دارایی یه فیلتر هست که مانع از ورود ذرات ریز و درشت مثل سنگ و زباله به داخل شلنگ میشه. تفنگ آب پاش آب رو با فشار حداکثری 0.7MPa از نازل خارج میکنه تا لکه ها و ذرات گل و لای به راحتی از ماشین پاک بشه.

 

جمع بندی

در این مقاله سعی کردیم با انواع لوازم جانبی ماشین آشناتون کنیم تا موقع خرید لوازم جانبی مناسب برای ماشین دید مناسبی داشته باشید و بدونید ممکنه به چه مواردی نیاز پیدا کنید و برای خرید محصولات با کیفیت چه مقداری باید هزینه کنید. چند محصول با کاربری خاص و ویژه مثل کارواش، خوشبوکننده و جارو شارژی هم به انتخاب های ممکن اضافه کردیم تا اگه دنبال لوازم خاص ولی کاربردی هستید و بودجه شما هم کفاف خرید این محصولات رو میده، بتونید سمت خرید این دسته بندی ها برید. ممنون که تا این آخر همراه مقاله بهترین لوازم جانبی خودرو موبونیوز بودید، اگه تجربه کار با هر کدوم از این لوازم جانبی رو دارید با موبوبکس توی کامنت ها به اشتراک بذارید و به نظر شما جای کدوم لوازم جانبی دیگه توی این لیست خالیه؟ مرسی از همراهیتون!

نویسنده : mobo.news
تاریخ انتشار 10 ماه پیش
تعداد نظرات : 36
5/ 4.3

نوشتن دیدگاه جدید
نظر خود را بنویسید
thisabasi

نکات خرید عالی بودن👏

۱۴ مهر ۱۴۰۲
afsheen

گجتهای ماشین خیلی جذابن

۱۳ مهر ۱۴۰۲
tahamousavi

از اون Joyroom JR-CL16 خیلی خوشم اومد…

۱۰ مهر ۱۴۰۲
godrati

کاربردی و جالبه

۰۶ مهر ۱۴۰۲
AliNajafiJahani

و منی که ماشین ندارم 😑

۰۳ مهر ۱۴۰۲
rezakhazaei

خفن 😍✌️

۰۱ مهر ۱۴۰۲
Amirmsdi

تو زمینه هولدر و شارژر فندکی نیاز ب راهنمایی داشتم مرسی عالی بود

۳۱ شهریور ۱۴۰۲
mehdi gheysari

کار امد بود

۳۰ شهریور ۱۴۰۲
Nurse

شارژر فندکی رو فعلا بخریم، ان‌شاءالله ماشینش هم جور میشه 😁

۲۹ شهریور ۱۴۰۲
shahab-021

اگه واقعا پشت فرمون نمیتونی دست از گوشی بکشی
که کلا رانندگیو بذار کنار
ولی اگه راحتی میخای همه اینا نیازت میشه

۲۹ شهریور ۱۴۰۲
    Nurse

    خیلی از رانندگان برای مسیریابی از تلفن استفاده میکنن، نگهدارنده اتفاقا خیلی کاربردی هست

    ۲۹ شهریور ۱۴۰۲
Pooriya86

هر وقت ماشین خریدم اینو میخونم😃

۲۹ شهریور ۱۴۰۲
Limb0onTop

خرید خود ماشین غیرممکنه چه برسه اکسسوری ش

۲۹ شهریور ۱۴۰۲
alirza.amiry

ensafan awli bood

۲۸ شهریور ۱۴۰۲
Mirsajjad1386

عالی دستتون درد نکنه
خیلی مفید بود

۲۸ شهریور ۱۴۰۲